Μαθηματικό: Θεσσαλονίκη, Αθήνα ή Ιωαννίνα;

mariophys

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 335 μηνύματα.
@nPB.
Από προσωπική πείρα γνωρίζω πολύ καλά γιατί βιώνω καθημερικά στη σχολή ότι οι περισσότεροι φοιτητές μπήκαν όχι γιατί γούσταραν να σπουδάσουν φυσική, αλλά γιατί δεν κατάφεραν να περάσουν πολυτεχνίο. Οπότε σκέφτηκε ο καλός ο ελληνάρας, αα που να πάω που θα μπορώ να κάνω ένα μεταπτυχιακό που θα με οδηγήσει κοντά σε αυτό που ήθελα; ΑΑΑ φυσικό, σιγά μωρέ 15000 μορια έχει πόσο δύσκολο μπορεί να είναι; Δε σφάξανε! Και εγένετο , το μπάμ. Μετά μας φταίνε όλα. Και το παραδέχονται και πολλοί φοιτητές σε συζυτήσεις που έχουν γίνει κατά καιρούς. Όταν αργότερα έρχεται η συνειδητοποίηση τότε είναι πια αργά.

'Οταν απο τους 197 φοιτητές του έτους μου στα μαθήματα πατάνε 20-30 μετά την δεύτερη βδομάδα, τι περιμένουμε; Όταν δεν έχουν το θέρρος της γνώμης τους να καταψηφήσουν μία κατάληψη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,002 μηνύματα.
Nομίζω ότι στην χώρα μας ξέρουν την "δυσκολία" του Φυσικομαθηματικού, απλά θεωρούν «μαζόχες» όσους και όσες σπουδάζουν επιστήμες που σχετίζονται με την φύση. Τις θεωρούν επιστήμες χωρίς χειροπιαστό αντίκρισμα και χωρίς λόγο δύσκολες, όταν στις ΗΠΑ το ετήσιο εισόδημα ενός ειδικευμένου φυσικού-μαθηματικού φτάνει τα 96.000 $ περίπου. Σου λέει ο άλλος γιατί να σπουδάσω φυσική ή μαθηματικά, όταν υπάρχει κάτι πιο εύκολο και πιο "ενδιαφέρον" (σχετικό και το ενδιαφέρον...μέχρι να αρχίσει και εκεί η ξενέρα και η ρουτίνα των σπουδών και να μαζευτούν χρωστούμενα μαθήματα); Λες και ξέρουν οι μαθητές λυκείου τι είναι η επιστήμη των μαθηματικών ή της φυσικής ή της χημείας ή...κ.α άλλη θετική επιστήμη. Σχεδόν όλοι στην Ελλάδα των παραμορφωμένων, νομίζουν λανθασμένα ότι στο μαθηματικό κάνεις μόνο μαθηματικά, στο φυσικό μόνο φυσική, στο χημικό μόνο χημεία...κτλ...κάτι που είναι πέρα για πέρα λάθος. Σε καμία επιστήμη δεν υπάρχει επιστημονική μονομέρεια. Αν υπήρχε, δεν θα υπήρχε πρόγραμμα σπουδών με x μαθήματα ούτε θα παρέχονταν προοπτικές για μεταπτυχιακές σπουδές σε άλλες επιστήμες λόγω επιστημονικής "ανικανότητας" ή "ανεπάρκειας". Επίσης όσοι σπουδάζουμε σε αυτές τις επιστήμες τις λεγόμενες "καθηγητικές" βλέπουμε ότι για το επάγγελμα του "καθηγητή" σε σχολείο, θα χρειαστούν ένα-δυο απλά πραγματάκια δηλ., ένα άντε δυο εξαμηνιαία μαθήματα το πολύ από το πρόγραμμα 40 περίπου μαθημάτων. Τα υπόλοιπα είναι πολύ προχωρημένα (σε δυσκολία) και ενδιαφέροντα μαθήματα από επιστημονικής πλευράς για μεταπτυχιακές προοπτικές (ακαδημαϊκά, βιομηχανικά, ερευνητικά) και όχι για το σχολείο. Δηλ., απλά εφοδιαζόμαστε με γνώσεις που κατά 99% θα μείνουν αναξιοποίητες επιστημονικά λόγω ανύπαρκτης αγοράς εργασίας στην Ελλάδα. Η δημόσια εκπαίδευση σαν επάγγελμα, είναι μια από τις εργασιακές προοπτικές ενός φυσικομαθηματικού (θετικού επιστήμονα) παγκοσμίως με ανάλογη προπτυχιακή επιμόρφωση (παιδαγωγική κατάρτιση) και όχι η αυτή η καθεαυτή (μονόδρομος όπως συμβαίνει στην χώρα μας χωρίς την ανάλογη επιμόρφωση σε όσους θέλουν). Οι άλλες προοπτικές είναι σε ερευνητικά κέντρα, υπηρεσίες, πανεπιστήμια, βιομηχανίες κάτι που στην χώρα μας φαντάζει πολυτέλεια.

Εδώ ένας γνωστός του πατέρα μου, πριν κανά 2 χρόνια, όταν τον είδα τυχαία στο δρόμο, αφού χαιρετηθήκαμε, με ρώτησε: «Μηχανολόγος Μηχανικός σπουδάζεις;». Όταν του απάντησα όχι και του είπα τι σπουδάζω, με κοίταξε σαν να τον απογοήτευσα και μου λέει «Τι θα βγεις από εκεί;». Είπα να του απαντήσω «Λαμόγιο της εφορίας, ρε μ***κα». Για να δεις το κόμπλεξ του Ελληναρά μέχρι που φτάνει. Και μετά λέμε ότι θα αλλάξουν κάποιες στερητικές νοοτροπίες στην Ελλάδα...:/:

Όντως τις πρώτες εβδομάδες στα μαθήματα έρχονται σχεδόν όλοι και στο τέλος του εξαμήνου σε κάθε μάθημα πατάνε από 3 έως 10 φοιτητές. Μάλιστα σε μας κάποιοι καθηγητές, για όσους έρχονται στις παραδόσεις των μαθημάτων τους, τους πριμοδοτούν και με κάποιον καλύτερο βαθμό στην εξεταστική ή κάποια εργασία βοηθητική,...κτλ. Δηλ., το εκτιμούν πάρα πολύ που εμφανίστηκαν κάποιοι στο αμφιθέατρο. Βέβαια κάποιοι άλλοι καθηγητές εφόσον συμβαίνει αυτό το φαινόμενο της παρεταμένης απουσίας από τα μαθήματα, έχουν γράψει κάνονικα το μάθημα, έρχονται λένε επιγραμματικά κάποια πράγματα (δηλ., χωρίς σημειώσεις) και ζητάνε μετά 5πλάσια "αδίδαχτα" πράγματα. Γενικά στις Φυσικομαθηματικές επιστήμες όπως έχω ξαναπεί, μόνο ένα 20% το πολύ 30% των φοιτητών, δείχνει ενδιαφέρον. Το υπόλοιπο ποσοστό απλά έχει άγνοια για τις σπουδές...και ξυπνάει κάποια μέρα όταν το όνειρο έχει τελειώσει και είναι ήδη πολύ αργά...

Θα ήθελα να μου πει κάποιος σοβαρά, τι περισσότερο προσφέρει η Ιατρική ή το Πολυτεχνείο από μια Θετική Επιστήμη (φυσική, μαθηματικά, γεωλογία,..κτλ) σε έναν άνθρωπο που θέλει να σπουδάσει.

Υ.Σ.: Θα παρακαλούσα, αν έχετε σκοπό να ειρωνευτείτε καλύτερα να μην απαντήσετε...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

prion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο prion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Φυσικά και οι σπουδές ιατρικής-πολυτεχνείου δεν σου προσφέρουν τίποτα παραπάνω από τις θετικές επιστήμες.Και απορώ γιατί αυτό δεν το κατανοούν οι ίδιοι οι φοιτητές θετικών επιστημών,οι οποίοι λόγω του ρατσισμού της ελληνικής κοινωνίας προς τη σχολή τους αρνούνται να παραδεχτούν πως καταβάθως θα ήθελαν ιατρικη ή πολυτεχνειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Φυσικά και οι σπουδές ιατρικής-πολυτεχνείου δεν σου προσφέρουν τίποτα παραπάνω από τις θετικές επιστήμες.Και απορώ γιατί αυτό δεν το κατανοούν οι ίδιοι οι φοιτητές θετικών επιστημών,οι οποίοι λόγω του ρατσισμού της ελληνικής κοινωνίας προς τη σχολή τους αρνούνται να παραδεχτούν πως καταβάθως θα ήθελαν ιατρικη ή πολυτεχνειο.

1) Συμφωνώ ότι αρκετοί που βρίσκονται σε τμήματα θετικών επιστημών ήθελαν Ιατρικές και Πολυτεχνεία λόγω κύρους και επαγγελματικής αποκατάστασης αντίστοιχα, αλλά υπάρχει και ένας πολύ μεγάλος αριθμός που δεν μπήκαν τυχαία, τους άρεσε το αντικείμενο σπουδών. Οι γενικεύσεις σου είναι λανθασμένες (χωρίς να σε ξέρω υποθέτω ότι έχεις επιλέξει ή Ιατρική ή Πολυτεχνείο στην πρώτη σου επιλογή, κάνω λάθος; ).
2) Το ότι οι θετικές επιστήμες δεν χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης από τη μάζα των υποψήφιων μαθητών δε σημαίνει ότι οι επιστήμες αυτές είναι υποδεέστερες. Άλλωστε το ότι τα Παιδαγωγικά ανέβηκαν μέσα σε μερικά χρόνια κατά 5000 μόρια δείχνει τα κριτήρια επιλογής των μαθητών.
Μόνο στην Ελλάδα κάποιοι θεωρούν τις θετικές επιστήμες υποδεέστερες. Σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης. Στην Ελλάδα οι μαθητές θέλουν από τη μελλοντική σχολή τους να έχει: άμεση επαγγελματική αποκατάσταση, πολύ χρήμα, λίγο διάβασμα... Κανένα από αυτά δεν προσφέρεται από ένα τμήμα θετικών επιστημών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,002 μηνύματα.
Στην Ελλάδα οι μαθητές θέλουν από τη μελλοντική σχολή τους να έχει: άμεση επαγγελματική αποκατάσταση, πολύ χρήμα, λίγο διάβασμα... Κανένα από αυτά δεν προσφέρεται από ένα τμήμα θετικών επιστημών.

...τελικά το πετυχαίνουν; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
10 χρόνια πέρασαν από τότε, το όχι παραμένει έγκυρη απάντηση όμως.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,002 μηνύματα.

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
...όσο και οι μνημονιακές ελπίδες ότι "θα βγούμε από τα Μνημόνια από το 2013". Τώρα πόσο έχουμε;
Έχουμε, έχουμε καιρό μέχρι να δούμε φως στο τούνελ.

Μόνο αυτό με την Νικολούλη βλέπουμε.

Το μέλλον της χώρας μας στον πίνακα «αχνοφαίνεται»:
1593458709299.png
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top