Ολγα Cobain
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
killbill
Εκκολαπτόμενο μέλος
Όσον αφορά την φοιτητική ζωή:
Στην Αθήνα δεν θα καταλάβεις τίποτα από φοιτητική ζωή, τουλάχιστον όχι τόσο έντονα όσο Γιάννενα και Θεσσαλονίκη. Τα Γιάννενα έχουν καταπληκτική φοιτητική ζωή γιατί είναι συμμαζεμένη πόλη και παντού βλέπεις φοιτητές και νιώθεις φοιτητής. Θεσσαλλονίκη δεν ξέρω αλλά εχω ακούσει επίσης καλά λόγια παρόλο που είναι μεγαλούπολη.
Όσον αφορα τα Μαθηματικά τμήματα έχω να σου πω τα εξής:
Θεσσαλονίκη θα τελειώσεις χαλαρότατα με βαθμό το λιγότερο 8. Αυτή είναι η νοοτροπία εκεί. Εύκολα θεματάκια κλπ Όποιον ξέρω από Θεσσαλονίκη έχει τελειώσει με βαθμό πτυχίόυ 9 και χωρίς διάβασμα! Τι να πω!
Γιάννενα είναι λίγο αγγούρι σαν σχολή αλλά εχει καλούς καθηγητές και είναι πολύ καλά οργανωμένη σχολή. Γενικα οι φοιτητές αργούν να τελειώσουν. Από την άλλη πιστεύω ότι στα Γιάννενα επειδή η βάση είναι χαμηλότερη, μπαίνουν και φοιτητές με χαμηλότερο μαθηματικό επίπεδο και για αυτό ίσως θεωρείται δύσκολη. Εγώ πάντως δεν δυσκολεύτηκα να τελειώσω.
Αθήνα ξέρω ότι για να περάσεις κάποια μαθήματα πρέπει να πληρώσεις κάποιο ποσό!! αυτά από ότι διαδίδεται έτσι? Αυτό ξέρω μόνο για Αθήνα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ολγα Cobain
Νεοφερμένος
Δηλαδή να μην φοβηθώ να δηλωσω Γιάννενα???Και τωρα που ασχολειστε????στον εκπαιδευτικο τομεα η καπου αλλου??Αν και έχουν περάσει 18 χρόνια από όταν αποφοίτησα από Μαθηματικό Ιωαννίνων έχω να σου πω τα εξής:
Όσον αφορά την φοιτητική ζωή:
Στην Αθήνα δεν θα καταλάβεις τίποτα από φοιτητική ζωή, τουλάχιστον όχι τόσο έντονα όσο Γιάννενα και Θεσσαλονίκη. Τα Γιάννενα έχουν καταπληκτική φοιτητική ζωή γιατί είναι συμμαζεμένη πόλη και παντού βλέπεις φοιτητές και νιώθεις φοιτητής. Θεσσαλλονίκη δεν ξέρω αλλά εχω ακούσει επίσης καλά λόγια παρόλο που είναι μεγαλούπολη.
Όσον αφορα τα Μαθηματικά τμήματα έχω να σου πω τα εξής:
Θεσσαλονίκη θα τελειώσεις χαλαρότατα με βαθμό το λιγότερο 8. Αυτή είναι η νοοτροπία εκεί. Εύκολα θεματάκια κλπ Όποιον ξέρω από Θεσσαλονίκη έχει τελειώσει με βαθμό πτυχίόυ 9 και χωρίς διάβασμα! Τι να πω!
Γιάννενα είναι λίγο αγγούρι σαν σχολή αλλά εχει καλούς καθηγητές και είναι πολύ καλά οργανωμένη σχολή. Γενικα οι φοιτητές αργούν να τελειώσουν. Από την άλλη πιστεύω ότι στα Γιάννενα επειδή η βάση είναι χαμηλότερη, μπαίνουν και φοιτητές με χαμηλότερο μαθηματικό επίπεδο και για αυτό ίσως θεωρείται δύσκολη. Εγώ πάντως δεν δυσκολεύτηκα να τελειώσω.
Αθήνα ξέρω ότι για να περάσεις κάποια μαθήματα πρέπει να πληρώσεις κάποιο ποσό!! αυτά από ότι διαδίδεται έτσι? Αυτό ξέρω μόνο για Αθήνα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Άποψή μου είναι ότι στην περίπτωση της ανώτατης μαθηματικής παιδείας στην Ελλάδα, το επίπεδο γνώσης και επιστήμης είναι πολύ υψηλό σε παγκόσμιο επίπεδο, αφού δεν διδάσκονται μαθηματικά για το σχολείο, αλλά ανώτερα μαθηματικά (όσο δεν πάει άλλο) στο σύνολό τους, πρωτίστως για την έρευνα, την βιομηχανία, την τεχνολογία και γενικότερα για την επιστήμη. Δηλ., δεν πρόκειται να αποφοιτείστε λιγότερο "επιστήμονες" από άλλους μαθηματικούς είτε στην Ελλάδα είτε παγκοσμίως είτε από επιστήμονες από άλλους κλάδους (π.χ. ιατροί,...κτλ). Η εκπαίδευση είναι ένας χώρος εργασίας που όσοι τον "σνομπάρουν" όταν φάνε τα χαστούκια της ανεργίας (π.χ. μηχανικοί) τον "ονειρεύονται" (το δείχουν οι λίστες του ΑΣΕΠ). Στην Ελλάδα, έτυχε τόσα χρόνια να "κοιτάμε" μόνο αυτόν, διότι μας "βολεύει" έτσι. Τώρα τα πράγματα θα αλλάξουν. Ίσως αυτή η δυσκολία διορισμού στο δημόσιο ως εκπαιδευτικός των μαθηματικών (που έμπαινε και η κουτσή μαρία πτυχιούχος μαθηματικός και γινόταν καθηγήτρια σε σχολείο, χωρίς να ξέρει απειροστικό ή μιγαδικό λογισμό) δηλ., κάθε 2 χρόνια, θα "στρέψει" σε άλλους εργασιακούς κλάδους έναν επιστήμονα με βασικό πτυχίο τα μαθηματικά και κατάλληλες μεταπτυχιακές σπουδές. Μην ξεχνάμε, ότι τα μαθηματικά προσφέρουν τρομερές μεταπτυχιακές συνδέσεις με πολλές επιστήμες και πολλές άλλες εργασιακές διεξόδους. Το θέμα είναι ότι δοθέντων των x συνθηκών στην χώρα μας, γιατί επιλέγουμε να "αγνοούμε" ή να "αδιαφορούμε" για τις άλλες εργασιακές διεξόδους κλεισμένοι στο καβούκι μας...
Τώρα, αν θέλετε "εύκολα" πράγματα και άμεση αποκατάσταση, υπάρχουν και πιο εύκολες άλλες επιστήμες με πολλές υποσχέσεις (το θέμα είναι αν ισχύουν ή αν είναι ένας μύθος). Μην δηλώσετε μαθηματικό σαν λύση ανάγκης για να μην βρεθείτε σε κανένα ΤΕΙ. Η επιστήμη είναι ένα "συνεχές" παζλ νέων γνώσεων (μεταφορικά) που συνεχίζεται και μετά το πτυχίο (εφ' όρου ζωής). Προσωπικά, δεν με καίει τι δουλειά θα κάνω στα 25-30 μου. Με καίει να μάθω καλά όσο γίνεται, αυτό που σπουδάζω. Η αγορά εργασίας υπάρχει. Εξελίσσεται...Το θέμα είναι μπορεί δει κανείς τις εργασιακές ευκαιρίες (είτε Ελλάδα είτε εξωτερικό). Είμαστε μέρος της παγκοσμιοποίησης οπότε δεν είναι ωραίο να μυξοκλαίνε οι μαθηματικοί επιστήμονες για ανεργία ή κακές προοπτικές απασχόλησης. Το πτυχίο μαθηματικών, από μόνο του είναι πολύ γερό χαρτί. Όσοι μπορέσετε στην ζωή σας και το αποκτήσετε με προϋπόθεση ότι μάθατε μαθηματικά, θα έχετε άλλη άποψη.
Το θέμα είναι τι θέλει ο καθένας να κάνει στην ζωή του. Τα μαθηματικά πάντως, δεν είναι επιστήμη με κύριο σκοπό την αποκατάσταση στην εκπαίδευση. Μια εργασιακή πτυχή είναι ο χώρος της εκπαίδευσης. Υπάρχουν πολλές επιλογές με κατάλληλη μετεκπαίδευση μετά το πτυχίο (διότι το ένα ξερό πτυχίο είναι τίποτα) που εκ πρώτης άποψης φαίνονται «άγνωστες» ή και «άσχετες» για τους "ωφελιμιστές" Έλληνες κάθε ηλικίας. Εισητήριο για όλα αυτά είναι οι καλοί βαθμοί, οι συνεργασίες με καθηγητές, το συνεχές ψάξιμο...κτλ πράγματα που δεν αφορούν ευλόγως πολλούς φοιτητές λόγω προσωπικών επιλογών.
Κλείνοντας, μπορώ να πω ότι οι Έλληνες σπουδαστές της μαθηματικής επιστήμης, είμαστε τυχεροί, αφού σε μια τόσο μικρή και αντιπαραγωγική χώρα όπως είναι η Ελλάδα με τα χίλια άλυτα προβλήματα που έχει, διδασκόμαστε και την πιο σύγχρονη γνώση πάνω στα μαθηματικά (και θεωρίες του 1990-2000 περίπου) ενώ η ανανέωσή της με τον πυρήνα της μαθηματικής γνώσης (όπως ΗΠΑ, Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ρωσία, Ιαπωνία) σε κάθε κλάδο από κλασικούς όπως τις άλγεβρες, την ανάλυση, την μαθηματική φιλοσοφία,...κτλ αλλά και σύγχρονους όπως διαφορική άλγεβρα, θεωρία πληροφοριών, βελτιστοποίηση, θεωρία κατανομών, βιομηχανικά μαθηματικά, μαθηματική φυσική, στατιστική συμπερασματολογία, επιχειρησιακή έρευνα,...κτλ, γίνεται ταχύτατα ή μάλλον ταυτόχρονα με το εξωτερικό. Δεν υπάρχει καμία χρονική υστέρηση ή επιστημονική "έκπτωση" (δηλ., χαμηλό επίπεδο πτυχιούχων). Βέβαια δεν φτάνει μόνο αυτό, αλλά και το πόσο ο καθένας φοιτητής, έχει όρεξη να μάθει και όχι να σπουδάζει μαθηματικά...δια των σκονακίων. Η Ελλάδα, υστερεί έναντι του εξωτερικού μόνο σε μεγάλη και σοβαρή αγορά εργασίας. Βέβαια εργασιακά και στην Ελλάδα, δεν είναι όλα τόσο μαύρα όσο τα παρουσιάζουν πολλοί άσχετοι. Οι άσχετοι παρακαλώ στον κλάδο τους και ο Λουμίδης στους καφέδες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ολγα Cobain
Νεοφερμένος
Εσυ σπουδαζεις στο μαθηματικο της Πάτρας??Καλο το τμημα??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Όλγα ότι και να σου πω, υποκειμενικό θα είναι. Μαθηματικά όπως τα γέννησε η μάνα τους, διδασκόμαστε και στο Τμήμα του Πανεπ.Πατρών με περισσότερη έμφαση σε ένα ευρύ φάσμα σύγχρονων μαθηματικών θεωριών και των εφαρμογών αυτών σε πολλές θετικές επιστήμες με παράλληλη προαιρετική εκμάθηση υπολογιστικών πακέτων όπως (SPlus, Mathematica, Maple, Matlab, Lindo) που χρειάζονται σαν εργαλεία μαθηματικής μοντελοποίησης στις φυσικές ή και στατιστικές επιστήμες στην έρευνα και στον βιομηχανικό σχεδιασμό. Γενικά, πανελλαδικά, θα συναντήσεις μικροδιαφορές στα προγράμματα σπουδών άλλων Πανεπιστημίων, το οποίο έχει να κάνει με τον ερευνητικό προσανατολισμό του Τμήματος (και τις ειδικεύσεις του διορισμένου διδακτικού προσωπικού). Σε μας έγινε μια αναβάθμιση μετά το 2000, με προσθήκη και εφαρμοσμένων μαθηματικών φυσικών επιστημών (δηλ., έμφαση σε κάθε είδος ανάλυσης πραγματικής ή μιγαδικής και ισχυρής αριθμητικής ανάλυσης και παράλληλης μελέτης μέσω φυσικής με στυλ μαθηματικής "μοντελοποίησης" ή αλλιώς μαθηματικοποιημένων φυσικών (ή/και βιολογικών) θεωριών) αλλά και ενίσχυση κατευθύνσεων όπως μαθηματικής στατιστικής όπως και μαθηματικής πληροφορικής (με βάσεις για έρευνα σε υπολογιστική νοημοσύνη, αριθμητική ανάλυση, μηχανές Turing, κρυπτογραφία,...κτλ). Αλλά και πάλι, όλα που σου αναφέρω είναι υποκειμενικά. Εξαρτάται και τι θες να κάνεις μετά...Μαθηματικός θα αποφοιτήσεις από παντού. Οι κατευθύνσεις είναι πάρα πολλές στα μαθηματικά. Το θέμα είναι τι θες να κάνεις. Στην Ελλάδα ερευνητικά, στα εφαρμοσμένα μαθηματικά είναι η Πάτρα με το τεταρτοετές Τμήμα (σε πιο μαθηματική έκδοση), η Κρήτη (Εφαρμοσμένων Μαθηματικών ή ΤΕΜ) και το ΣΕΜΦΕ του ΕΜΠ (σε πιο εφαρμοσμένη έκδοση στα πλαίσια πολυτεχνικής σχολής τελείως διαφορετικό από την "οπτική" προσέγγιση του 4ετούς τμήματος). Σήμερα νομίζω ότι μετράει περισσότερο τι μεταπτυχιακό έχεις πάνω στα μαθηματικά παρά από ποιο Τμήμα Μαθηματικών αποφοίτησες. Τώρα αν σε ενδιαφέρει το καλό υπόβαθρο, κάνε τις επιλογές σου. Είναι τελείως προσωπικό, ποιος κλάδος των μαθηματικών είναι καλός ή αν αποφοιτήσεις από την Αθήνα θα είσαι λιγότερο ή περισσότερο μαθηματικός από απόφοιτο της Πάτρας. Έχει να κάνει με ότι σου αρέσει πάνω στα μαθηματικά. Η επιστήμη των μαθηματικών σήμερα είναι πολυδιάστατη, επομένως είναι αδύνατο, να γνωρίζεις όλα τα μαθηματικά επαρκώς. Γι' αυτό υπάρχουν και οι "κατευθύνσεις" ή "περιοχές" των μαθηματικών και ειδικεύεσαι (χωρίς να γίνεσαι τεχνοκράτης) εκεί που σου αρέσει.Η χώρα μας στα 7 τεταρτοετή Τμήματα και στην πενταετή σχολή του ΕΜΠ ανά την επικράτεια, έχει κατανείμει όλους τους κλάδους της σύγχρονης μαθηματικής έρευνας. Το θέμα είναι τι σου αρέσει εσένα και επιλέγεις αναλόγως. Η κάθε περιοχή των μαθηματικών, είναι γοητευτική... ΔΕΝ υπάρχουν άχρηστα ή χρήσιμα μαθηματικά όπως πολλοί λένε. Όλα τα μαθηματικά χρειάζονται...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Νομιζω πως θα συμφωνησω μαζι σου nPb...ΟΙ περισσοτεροι κυνηγουν μια θεση στο δημοσιο κ πουθενα αλλου!!!!Αν και δεν εχω μπει ακομη στο μαθηματικο ειδα οτι εχει πολλες ακρες κ δεν περιοριζεται μονο στον τομεα της εκπαιδευσης!!!!Το αντιθετο μαλιστα.....))
...και στο ευρύτερο δημόσιο μπορείς να εργαστείς με πτυχίο μαθηματικού και κάποιο μεταπτυχιακό (σαν δημόσιος υπάλληλος, σαν διευθυντικό στέλεχος κάποιου οργανισμού τύπου ΟΤΕ, Νομαρχία,..., σαν σύμβουλος μαθηματικής εκπαίδευσης σε καθηγητές μαθηματικών της μέσης εκπαίδευσης, στις τράπεζες είτε ως εξειδικευμένο στέλεχος είτε ως υπάλληλος, σαν ερευνητής στο ΙΤΕ ή στο Αστεροσκοπείο, σαν ελεύθερος επαγγελματίας, ...και αλλού)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος
Κillbill, κάντε ένα update των λεγόμενών σας, και μην διαστρεβλώνετε με ψέματα ρίχοντας "λάσπη" σε μια τόσο σοβαρή επιστήμη. Κρίμα. Προκαλείτε σύγχυση στους ενδιαφερομένους και "απωθείτε" την νέα Ελληνική γενιά από την μαθηματική παιδεία.
Billkill, καλα σ λέει. Να ξαναπάς για να δείς πόσο έξω πέφτει ο Νρβ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Billkill, καλα σ λέει. Να ξαναπάς για να δείς πόσο έξω πέφτει ο Νρβ
Απλά λυπάμαι, για την υποβάθμιση που θέλετε να "καθιερώσετε" και στον μαθηματικό αναλφαβιτισμό του ελληνικού σχολείου μέσω της απαξίωσης των πάντων...Μάλλον είναι μια ελληνική μόδα, όλοι να σπουδάζουν γιατροί και ΗΜΜΥ.
Με την στάση και τις απόψεις σας, κρατάτε αγκυλωμένη την μαθηματική επιστήμη από την κοινωνική πραγματικότητα, στην δεκαετία του 60...αυτό μόνο λέω
περί ορέξεως σπανακόπιτα...(δεν γίνεται όλοι να συμφωνούμε με όλους σε όλα )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος
δεν απαξιώνω τα πάντα, αντιθέτως τα προτιμώ από τα κοάλα.απαξίωνεις τα πάντα
για δες τι λένε στο πρώτο ποστ...
και ξανακρίνε ποιά απάντηση έρχεται πιο κοντά σε αυτό π θέλει η ολγ.ποιο το καλύτερο για φοιτητική ζωη
υγ. μαθηματικοί, μονοχνωτοι άνθρωπες
πάνε βρε ολγ γίνε γιατρός ή τημμυς
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος
Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει τι θέλει να σπουδάσει η κοπέλα.
[...] είπα να εκφέρω μια υποκειμενική άποψη
[...] να βοηθήσω με καλή διάθεση και ανιδιοτελή-αγνή πρόθεση.
Δλδ, δεν σε νοιάζει τι ζητάει, και απαντάς μόνο για την πάρτη σου, το οποίο συμβαίνει επειδή έχεις καλή πρόθεση...
φάννυ, όταν εγώ είπα το ίδιο σε μια άλλη απάντηση, με είπαν τρολ κ μ έριξαν μπαν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ολγα Cobain
Νεοφερμένος
Rempeske δν νομιζω οτι κανω για γιατρος!!!!!Και τα μαθηματικα ως επιστημη ειναι εξισου σημαντικα και χρησιμα!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
killbill
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος και να μου πεις που θίχτηκες; και που την είδες την λάσπη; Η κοπέλα ρώτησε για 3 συγκεκριμένες πόλεις και εγώ είπα κάποιες πληροφορίες από συναδέλφους μου που έχουν σπουδάσει μαθηματικό σε αυτές τις πόλεις. Που μίλησα απαξιωτικά για τα μαθηματικά τα οποία υπηρετω; Από που συμπέρανες ότι απωθώ την Ελληνική γενιά από την μαθηματική παιδεία; Επειδή είπα κάποια πράγματα με το όνομά τους;Κillbill, κάντε ένα update των λεγόμενών σας, και μην διαστρεβλώνετε με ψέματα ρίχοντας "λάσπη" σε μια τόσο σοβαρή επιστήμη. Κρίμα. Προκαλείτε σύγχυση στους ενδιαφερομένους και "απωθείτε" την νέα Ελληνική γενιά από την μαθηματική παιδεία.
@Όλγα
Είμαι διορισμένος στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα Γιάννενα θα στα συνιστούσα ανεπιφύλακτα. Είναι πολύ καλό τμήμα και το ότι αργούν λίγο να αποφοιτήσουν δείχνει ότι έχει και ένα επίπεδο. Όμως δύσκολα θα βγάλεις βαθμό, κάτι που μετράει σήμερα αν θες το Δημόσιο, ΑΣΕΠ κλπ.
Εξαρτάται τι θέλεις και τι ζητάς.
Να πω μόνο ότι όσον αφορά τον ιδιωτικό τομέα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα το που θα τελειώσεις και με τι βαθμό. Βασικά στον ιδιωτικό τομέα δεν θα σου ζητήσουν ποτε να δουν το πτυχίο σου. Το μόνο που ζητάνε είναι τι ξέρεις!
Αντίθετα στο δημόσιο να ξέρεις ότι ως μαθηματικός μόνο στην εκπαίδευση και πουθενά αλλού δεν θα μπορείς να δουλέψεις. Μην πέσεις στην παγίδα να τελειώσεις το μαθηματικό και μετά να κάνεις μεταπτυχιακό στα οικονιμικά ή στην πληροφορική (για το δημόσιο μιλάω πάντα). Δεν αναγνωρίζονται. Διάβασε σχετικές προκηρύξεις του ΑΣΕΠ να δεις για ποιες ειδικότητες ζητούνται ποιά πτυχία. Οι μαθηματικοί είναι ΜΟΝΟ για την εκπαίδευση και για ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας!! Ρώτα με ότι θες. Τα έχω ψάξει πολύ τα πράγματα για την αποκατάσταση των μαθηματικών.
Πες μας με τι ακριβώς θα σαρεσε να ασχοληθείς; Σαρεσει η εκπαιδευση; Θες κατι άλλο πιο ερευνητικο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
amalfi
Δραστήριο μέλος
μπραβο!!!!!!μαθηματικο θα παω χωρις δευτερη σκεψη!!!τα λατρευω τα μαθηματικα
εγω προτεινω (αν δεν εχεις αναγκη το συγκεκριμενο χαρτι) να ασχοληθεις ερασιτεχνικα με τα μαθηματικα "απο μονη σου" και να μη μπλεκεις με πανεπιστημια
(και μπορεις να περνας κι απ τα πανεπιστημια αν θες να γνωρισεις καποιους ενδιαφεροντες ανθρωπους που ασχολουνται με το θεμα! θα χαρουν κι αυτοι να σε γνωρισουν -δε χρειαζεται δηλαδη να εισαι γραμμενη στη λιστα και να ακολουθεις ολο το "πακετο")
(μπορεις να κανεις παραλληλα και μια αλλη καλη δουλεια για βιοποριστικους λογους [απο κομμωτρια μεχρι αστροναυτισσα])
μια προταση εκανα (απο τη στιγμη που τα λατρευεις (!) δε μπορουσα να μη στο πω... γενικα οποτε ακουω παιδια να αγαπουν τα μαθηματικα με αγγιζει)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ολγα Cobain
Νεοφερμένος
Ελα που στις μερες μας ειναι απαραιτητο το χαρτι!!!!!!!!οσο για την παραλληλη δουλεια αυτο θα κριθει απο το ποσο θα μας πιουν το αιμα οι "ανωτεροι της εξουσιας"!!!μπραβο!!!!!!
εγω προτεινω (αν δεν εχεις αναγκη το συγκεκριμενο χαρτι) να ασχοληθεις ερασιτεχνικα με τα μαθηματικα "απο μονη σου" και να μη μπλεκεις με πανεπιστημια
(και μπορεις να περνας κι απ τα πανεπιστημια αν θες να γνωρισεις καποιους ενδιαφεροντες ανθρωπους που ασχολουνται με το θεμα! θα χαρουν κι αυτοι να σε γνωρισουν -δε χρειαζεται δηλαδη να εισαι γραμμενη στη λιστα και να ακολουθεις ολο το "πακετο")
(μπορεις να κανεις παραλληλα και μια αλλη καλη δουλεια για βιοποριστικους λογους [απο κομμωτρια μεχρι αστροναυτισσα])
μια προταση εκανα (απο τη στιγμη που τα λατρευεις (!) δε μπορουσα να μη στο πω... γενικα οποτε ακουω παιδια να αγαπουν τα μαθηματικα με αγγιζει)
Υπαρχει καλυτερο μαθημα απο τα μαθηματικα???????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ολγα Cobain
Νεοφερμένος
Τοσο πού φαινεται????Μα κ εγώ το ίδιο νομίζω
dear
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
amalfi
Δραστήριο μέλος
γι αυτο ακριβως προσπαθω να σε αποτρεψω (!) (κι εγω τα λατρευω)Υπαρχει καλυτερο μαθημα απο τα μαθηματικα???????
αλλα αν χρειαζεσαι το συγκεκριμενο χαρτι προχωρα!
θα κρινεις στην πορεια και μονη σου!
καλη τυχη!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος και να μου πεις που θίχτηκες; και που την είδες την λάσπη; Η κοπέλα ρώτησε για 3 συγκεκριμένες πόλεις και εγώ είπα κάποιες πληροφορίες από συναδέλφους μου που έχουν σπουδάσει μαθηματικό σε αυτές τις πόλεις. Που μίλησα απαξιωτικά για τα μαθηματικά τα οποία υπηρετω; Από που συμπέρανες ότι απωθώ την Ελληνική γενιά από την μαθηματική παιδεία; Επειδή είπα κάποια πράγματα με το όνομά τους;
Ποιο όνομά τους και επώνυμό τους; Αυτό που μας βολεύει ως Ελλάδα; Μήπως ως χώρα, να την καταργήσουμε και ως επιστήμη επειδή κάποιοι μπουκώνουν και σκάνε (δηλ., δεν βρίσκουν τρόπους επαγγελματικής βελτιστοποίησης του πτυχίου αυτού); Γιατί τόσο ωφελιμιστική σκέψη; Πόσοι σπόυδασαν μαθηματικά και εν τέλει βιοποριστικά κάνει κάτι άλλο; Νομίζω ότι η μαθηματική σκέψη ποτέ δεν πάει χαμένη...Και εξάλλου, το εκπαιδευτιλίκι δεν πάει σε όλους. Γι' αυτό και έχουμε χάλια καθηγητές. Βλέπεις οι κοντόφθαλμες λύσεις ανάγκης (γιατί δεν διεκδικούμε σαν πτυχιούχοι νομικά κάτι άλλο βλ.ΑΣΕΠ, Επαγγελματικά Δικαιώματα,...κτλ) οδηγούν κουτσούς-στραβούς αποφοίτους μαθηματικούς στην εκπαίδευση ποιών; Το έχω απορία 12 χρόνια, όπου με κάνατε εσείς οι διδάσκοντες να μισήσω την επιστήμη που σπουδάζω και την οποία την σπουδάζω από δική μου θέληση. Στο Ελληνικό σχολείο δεν χρωστάω μια, για την μαθηματική μου μόρφωση. Και καλύτερα. Διότι με τέτοιους εργασιακά "απεγνωσμένους" αποφοίτους μαθηματικούς, δεν θέλει κανένας λογικός έφηβος να μάθει μαθηματικά.
@Όλγα
Να πω μόνο ότι όσον αφορά τον ιδιωτικό τομέα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα το που θα τελειώσεις και με τι βαθμό. Βασικά στον ιδιωτικό τομέα δεν θα σου ζητήσουν ποτε να δουν το πτυχίο σου. Το μόνο που ζητάνε είναι τι ξέρεις! Αντίθετα στο δημόσιο να ξέρεις ότι ως μαθηματικός μόνο στην εκπαίδευση και πουθενά αλλού δεν θα μπορείς να δουλέψεις. Μην πέσεις στην παγίδα να τελειώσεις το μαθηματικό και μετά να κάνεις μεταπτυχιακό στα οικονιμικά ή στην πληροφορική (για το δημόσιο μιλάω πάντα). Δεν αναγνωρίζονται. Διάβασε σχετικές προκηρύξεις του ΑΣΕΠ να δεις για ποιες ειδικότητες ζητούνται ποιά πτυχία. Οι μαθηματικοί είναι ΜΟΝΟ για την εκπαίδευση και για ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας!!
Γιατί τόσο επιστημονικός εγκλωβισμός; Αν δεν βρει δουλειά εδώ, υπάρχει και το εξωτερικό. Σήμερα, έχουν εκμηδενιστεί οι αποστάσεις. Εδώ βλέπεις ορισμένες κυρίες και πετάγονται για ένα weekend στην Γαλλία για shopping. Για κάτι πιο ουσιώδες όπως εργασία διευρυμένων προοπτικών εξέλιξης είναι πιο δύσκολο; Γιατί να καθήσει κανείς λογικός στην Ελλάδα, αν δεν βρει κάτι;
btw, ο θείος μου, σαν μαθηματικός από Ελλαδιστάνα, με μεταπτυχιακά στην επιχειρησιακή έρευνα και management στο εξωτερικό, δουλεύει εδώ και χρόνια σαν υψηλόβαθμο εξειδικευμένο στέλεχος τραπεζικού οργανισμού στην Ελλαδιστάνα...αυτός σαν ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας δουλεύει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 47 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Corfu kitty
- Vok
- panosT436
- math2arch
- Aristides Pap
- Libertus
- Devilshjoker
- mathboi
- Georgekk
- _Aggelos123
- Jimmy20
- pink_panther
- Αφροδίτη Μαξ
- Johnnnn
- Πα.Κ
- T C
- Thanos_D
- Viedo
- eri548
- Κλημεντίνη
- ros
- jimis2001
- Unseen skygge
- Αλκης Κ.
- Μάρκος Βασίλης
- nucomer
- Kostakis45
- JohnGreek
- cel123
- tsiobieman
- eukleidhs1821
- Athens2002
- lnesb
- hirasawayui
- MarcoReus
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.