Μαθηματικα για υγειας

kath717

Νεοφερμένος

Η kath717 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Καλησπέρα, έχω αποφασίσει ότι θα ακολουθήσω την κατεύθυνση υγείας και δε γνωρίζω ποια κομμάτια των μαθηματικών β-γ λυκειου είναι αναγκαία για τη κατεύθυνση αυτή(φυσικη χημεια) εφόσον δε δίνουμε μαθηματικα πανελληνιες και θέλω να γνωρίζω σε ποια πρέπει να επικεντρωθώ περισσότερο έτσι ώστε να μη δυσκολευτώ.Ευχαριστώ
 

iiTzArismaltor_

Νεοφερμένος

Ο Άρης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 60 μηνύματα.
Καλησπέρα

Από Β' Λυκείου θεωρώ ότι χρειάζονται σχεδόν όλα από Άλγεβρα σε ένα βαθμό. Εξαρτάται, βέβαια, και ποια κεφάλαια θα είναι στην ύλη!

Γενικά, θα χρειαστούν συστήματα στα προβλήματα της χημεία, τριγωνομετρία στις ταλαντώσεις και τα κύματα, εκθετικές εξισώσεις στις φθίνουσες ταλαντώσεις, λογάριθμοι για το pH.

Από Γεωμετρία, θα χρειαστούν βασικά πράγματα όπως πυθαγόρειο θεώρημα, νόμος των συνημιτόνων (κυρίως για δύναμη Lorentz στον ηλεκτρομαγνητισμό). Καλό είναι να γίνει εξάσκηση και στην ανάλυση δυνάμεων (γωνίες κατακορυφήν, συμπληρωματικές κλπ). Επίσης, πρέπει να ξέρεις τους τύπους για εμβαδά και όγκο (αν και τώρα τους δίνουν στο τυπολόγιο, νομίζω).

Από Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β', θα έδινα πολλή προσοχή στα διανύσματα και στις πράξεις τους, διότι τις συναντάμε συχνά σε κρούσεις (κυρίως πλάγιες), αλλά και στη μηχανική στερεού σώματος. Εξάλλου, το μεγαλύτερο μέρος της φυσικής ασχολείται με διανύσματα. Από τα άλλα κεφάλαια, ίσως χρειαστεί να συγκρατήσεις έννοιες της ευθείας, όπως συντελεστή διεύθυνσης, κλίση κλπ.

Τώρα, για Μαθηματικά Γ' Λυκείου, δεν ξέρω αν έχεις ξανά κάνει ή αν δίνεις πρώτη φορά. Γενικά, πάντως, όσοι έχουν κάνει μαθηματικά Γ' Λυκείου καταλαβαίνουν καλύτερα έννοιες όπως τον ρυθμό μεταβολής, μέτρα φυσικών μεγεθών που προκύπτουν από το εμβαδόν γραφικής παράστασης (ολοκλήρωμα) και κυρτότητα ή μονοτονία γραφικών παραστάσεων στην ταχύτητα μίας χημικής αντίδρασης. Έχουν, δηλαδή, περισσότερα εργαλεία για την επίλυση των ασκήσεων.
 

pnf292

Νεοφερμένος

Ο pnf292 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Καλησπέρα

Από Β' Λυκείου θεωρώ ότι χρειάζονται σχεδόν όλα από Άλγεβρα σε ένα βαθμό. Εξαρτάται, βέβαια, και ποια κεφάλαια θα είναι στην ύλη!

Γενικά, θα χρειαστούν συστήματα στα προβλήματα της χημεία, τριγωνομετρία στις ταλαντώσεις και τα κύματα, εκθετικές εξισώσεις στις φθίνουσες ταλαντώσεις, λογάριθμοι για το pH.

Από Γεωμετρία, θα χρειαστούν βασικά πράγματα όπως πυθαγόρειο θεώρημα, νόμος των συνημιτόνων (κυρίως για δύναμη Lorentz στον ηλεκτρομαγνητισμό). Καλό είναι να γίνει εξάσκηση και στην ανάλυση δυνάμεων (γωνίες κατακορυφήν, συμπληρωματικές κλπ). Επίσης, πρέπει να ξέρεις τους τύπους για εμβαδά και όγκο (αν και τώρα τους δίνουν στο τυπολόγιο, νομίζω).

Από Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β', θα έδινα πολλή προσοχή στα διανύσματα και στις πράξεις τους, διότι τις συναντάμε συχνά σε κρούσεις (κυρίως πλάγιες), αλλά και στη μηχανική στερεού σώματος. Εξάλλου, το μεγαλύτερο μέρος της φυσικής ασχολείται με διανύσματα. Από τα άλλα κεφάλαια, ίσως χρειαστεί να συγκρατήσεις έννοιες της ευθείας, όπως συντελεστή διεύθυνσης, κλίση κλπ.

Τώρα, για Μαθηματικά Γ' Λυκείου, δεν ξέρω αν έχεις ξανά κάνει ή αν δίνεις πρώτη φορά. Γενικά, πάντως, όσοι έχουν κάνει μαθηματικά Γ' Λυκείου καταλαβαίνουν καλύτερα έννοιες όπως τον ρυθμό μεταβολής, μέτρα φυσικών μεγεθών που προκύπτουν από το εμβαδόν γραφικής παράστασης (ολοκλήρωμα) και κυρτότητα ή μονοτονία γραφικών παραστάσεων στην ταχύτητα μίας χημικής αντίδρασης. Έχουν, δηλαδή, περισσότερα εργαλεία για την επίλυση των ασκήσεων.
Σταματήστε πια αυτο το τεράστιο ψεμα. Τα διανύσματα στην φυσικη λύνονται αλγεβρικά. Δεν χρειαζεται καμία απολύτως γνώση από τα μαθηματικα προσανατολισμού. Η ευθεία το ιδιο , το μόνο που πρέπει να ξερεις είναι ότι ο συντελεστής διεύθυνσης είναι η εφαπτόμενη και ο ρυθμός μεταβολής ως προς χ. Επισης ο ανθρωπος ρωτάει ποια μαθηματικα θα του χρειαστούν για φυσικη χημεία γιατί προφανώς θα παει υγείας και δεν θα δωσει προσοχή σε ολα.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,691 μηνύματα.
Σταματήστε πια αυτο το τεράστιο ψεμα. Τα διανύσματα στην φυσικη λύνονται αλγεβρικά. Δεν χρειαζεται καμία απολύτως γνώση από τα μαθηματικα προσανατολισμού. Η ευθεία το ιδιο , το μόνο που πρέπει να ξερεις είναι ότι ο συντελεστής διεύθυνσης είναι η εφαπτόμενη και ο ρυθμός μεταβολής ως προς χ. Επισης ο ανθρωπος ρωτάει ποια μαθηματικα θα του χρειαστούν για φυσικη χημεία γιατί προφανώς θα παει υγείας και δεν θα δωσει προσοχή σε ολα.
Η ύλη προσανατολισμού Β λυκείου θεωρείται γνωστή απο όλους. Άρα όταν διαβάζουμε αλά κάρτ πρέπει να αναλαμβάνουμε την εύθυνη των επιλογών μας και όχι ας πούμε να διαμαρτυρόμαστε όπως έκανε κόσμος φέτος για τις αποδείξεις απλώς επειδή είχαν να πέσουν δεκαετίες.
 

pnf292

Νεοφερμένος

Ο pnf292 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Καλησπέρα, έχω αποφασίσει ότι θα ακολουθήσω την κατεύθυνση υγείας και δε γνωρίζω ποια κομμάτια των μαθηματικών β-γ λυκειου είναι αναγκαία για τη κατεύθυνση αυτή(φυσικη χημεια) εφόσον δε δίνουμε μαθηματικα πανελληνιες και θέλω να γνωρίζω σε ποια πρέπει να επικεντρωθώ περισσότερο έτσι ώστε να μη δυσκολευτώ.Ευχαριστώ
Έχω ψάξει αρκετά αυτο ακριβως το ζήτημα γιατί μόλις τελειωσα την Δευτέρα λυκείου και είμαι κατεύθυνση υγείας. Λοιπον, η άλγεβρα είναι ενα τεράστιο ψεμα. Ολοι σου λενε ότι σου χρειαζονται ολα και τετοια. Είναι ενα κόλπο που κανουν τα φροντιστήρια για να κανεις άλγεβρα και να πάρουν έξτρα λεφτά. Εγω λυπαμαι τις ώρες που εκανα άλγεβρα , ενώ θα μπορούσα να διαβάζω κατι για την κατεύθυνση μου. Και το πιο τραγικο είναι ότι μας έκαναν το ιδιο μαθημα που κάνανε και στα παιδια της θετικής δηλαδή πολύ προχωρημένες ασκήσεις και τετοια.
Το μόνο κεφάλαιο που το χρειάζεσαι ολο να ξερεις τελεια είναι η τριγωνομετρία. Που και να μην το ξερεις τελεια δεν εγινε και κατι απλα θα σε βοηθήσει περισσότερο στην κατανοηση της φυσικής. Τωρα βεβαίως και συστήματα πρέπει να ξερεις να λύνεις και από λογαριθμους και εκθετική μόνο τις ιδιότητες και πολύ απλα πραγματα.
Θα σου πρότεινα να βρεις εναν καθηγητή στα ιδιαίτερα και να σου κανει μόνο την τριγωνομετρία και τα συστήματα και λιγο λογαριθμους. Κοίταξε να βελτιώσεις τα μαθηματικα του γυμνασιου αν εχεις κενά καθώς είναι πολύ σημαντικότερα και βασικά. Τωρα από γεωμετρια θα κανετε εμβαδα που τα βασικά υποθέτω τα ξερεις από παλιά και λιγο τα στοιχεια του κύκλου πρόσεξε. Το ιδιο και στην γεωμετρια κοίταξε να καλύψεις κενά από το γυμνασιο όπως ισότητα γωνιών , ορθογώνιο τρίγωνο και τριγωνομετρία/Π.Θ (το βασικό Π.θ και οχι τις βλακειες που θα σας κανουν στην γεωμετρια της Β) .
Από μαθηματικα κατεύθυνσης ειλικρινά μην ασχοληθείς καν. Ολοι λενε να προσέξεις τα διάνυσμα τα αλλα είναι ενα τεράστιο ψεμα. Τα διάνυσμα τα στην φυσικη στο λύκειο αντιμετωπίζονται αλγεβρικά. Όπως τα αντιμετωπίζουν στην κατεύθυνση της Β , θα τα δεις μόνο αν κανεις φυσικη στο πανεπιστήμιο.
 

iiTzArismaltor_

Νεοφερμένος

Ο Άρης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 60 μηνύματα.
Τα διανύσματα στην φυσικη λύνονται αλγεβρικά.
Συμφωνώ με αυτό. Ωστόσο, πώς θα μάθει ένας μαθητής πρόσθεση μη συγγραμμικών διανυσμάτων; Και το εσωτερικό γινόμενο είναι σημαντικό, γιατί πολλοί μαθητές αποστηθίζουν λάθος τύπους της φυσικής (π.χ. ρυθμός μεταβολής της κινητικής ενέργειας) και κάνουν λάθος στα πρόσημα.


ρωτάει ποια μαθηματικα θα του χρειαστούν για φυσικη χημεία
Και γι' αυτό ακριβώς του έδωσα παραδείγματα για το πού θα του χρειαστεί κάθε ενότητα. Ναι, τα συστήματα χρειάζονται στη χημεία. Ίσως και στη μηχανική στερεού σώματος (ασκήσεις με ροπή). Το ίδιο και οι λογάριθμοι. Στη φυσική, χρειάζεται επίλυση τριγωνομετρικών και εκθετικών εξισώσεων στα κύματα. Δεν είναι περιττές γνώσεις.
 

pnf292

Νεοφερμένος

Ο pnf292 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Η ύλη προσανατολισμού Β λυκείου θεωρείται γνωστή απο όλους. Άρα όταν διαβάζουμε αλά κάρτ, όπως ας πούμε διαμαρτυρήθηκε κόσμος φέτος για τις αποδείξεις απλώς επειδή είχαν να πέσουν δεκαετίες, καλό είναι να αναλαμβάνουμε και την ευθύνη των επιλογών μας μετά την εξέταση...
Αν το παμε ετσι και η ιστορια της Β λυκείου θεωρείται γνωστή από ολους. Άρα μπορούν να μας ζητήσουν τον ορισμό των σταυροφοριών στις πανελλήνιες της φυσικής. Σταματήστε αυτη την τρελα. Η απόδειξη του κύματος ηταν ξεκάθαρα εντός ύλης στο βιβλίο της φυσικής Γ λυκείου.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Συμφωνώ με αυτό. Ωστόσο, πώς θα μάθει ένας μαθητής πρόσθεση μη συγγραμμικών διανυσμάτων; Και το εσωτερικό γινόμενο είναι σημαντικό, γιατί πολύ μαθητές αποστηθίζουν λάθος τύπους της φυσικής (π.χ. ρυθμός μεταβολής της κινητικής ενέργειας) και κάνουν λάθος στα πρόσημα.



Και γι' αυτό ακριβώς του έδωσα παραδείγματα για το πού θα του χρειαστεί κάθε ενότητα. Ναι, τα συστήματα χρειάζονται στη χημεία. Ίσως και στη μηχανική στερεού σώματος (ασκήσεις με ροπή). Το ίδιο και οι λογάριθμοι. Στη φυσική, χρειάζεται επίλυση τριγωνομετρικών και εκθετικών εξισώσεων στα κύματα. Δεν είναι περιττές γνώσεις.
Ναι συγγνωμη το ξεχασα. Μόνο το εσωτερικό γινόμενο χρειαζεται από τα μαθηματικα προσανατολισμού αν πας υγείας. Και εμενα με βοήθησε πολύ. Καλό είναι να δει καποιος και κανενα βιντεο στο Γτ που να εξηγεί και το εξωτερικο γινόμενο καθώς ξεκαθαρίζονται πολλα πραγματα ετσι. Εσωτερικό γινόμενο με μέτρα ομως όχι με συντεταγμένες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Συμφωνώ με αυτό. Ωστόσο, πώς θα μάθει ένας μαθητής πρόσθεση μη συγγραμμικών διανυσμάτων; Και το εσωτερικό γινόμενο είναι σημαντικό, γιατί πολύ μαθητές αποστηθίζουν λάθος τύπους της φυσικής (π.χ. ρυθμός μεταβολής της κινητικής ενέργειας) και κάνουν λάθος στα πρόσημα.



Και γι' αυτό ακριβώς του έδωσα παραδείγματα για το πού θα του χρειαστεί κάθε ενότητα. Ναι, τα συστήματα χρειάζονται στη χημεία. Ίσως και στη μηχανική στερεού σώματος (ασκήσεις με ροπή). Το ίδιο και οι λογάριθμοι. Στη φυσική, χρειάζεται επίλυση τριγωνομετρικών και εκθετικών εξισώσεων στα κύματα. Δεν είναι περιττές γνώσεις.
Για τριγωνομετρία δεν διαφώνησα . Χρειάζεται ολο το κεφάλαιο. Τωρα τα πολυώνυμα και οι αηδίες είναι τσάμπα ενέργεια και χρόνος. Ας τα δει στο σχολειο. Δεν υπάρχει λόγος να γίνουν στο φροντιστηριο. Στη φυσικη δεν συναντάμε συστήματα που λύνονται με αντίθετους συντελεστές όπως μαθαίνουν στην άλγεβρα αλλά με διαιρέσεις κατά μέλη κυρίως .
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,691 μηνύματα.
Αν το παμε ετσι και η ιστορια της Β λυκείου θεωρείται γνωστή από ολους. Άρα μπορούν να μας ζητήσουν τον ορισμό των σταυροφοριών στις πανελλήνιες της φυσικής. Σταματήστε αυτη την τρελα. Η απόδειξη του κύματος ηταν ξεκάθαρα εντός ύλης στο βιβλίο της φυσικής Γ λυκείου.
Δυστυχώς ή ευτυχώς η ιστορία δεν θεωρείται απαραίτητο εφόδιο για την εξέταση της φυσικής...σε αντίθεση με κάποια εργαλεία απο τα μαθηματικά. Ο φίλος επισήμανε σε τι θα ήταν καλό να δώσει προσοχή ο θεματοθέτης για να μην ψάχνεται και με τα μαθηματικά ενώ ήδη θα πασχίζει να μάθει φυσική. Εαν όμως θεωρείς οτι ο παραλληλισμός σου είχε κάποια ουσιαστική συνεισφορά στην ερώτηση του θεματοθέτη έχει καλώς.
 

pnf292

Νεοφερμένος

Ο pnf292 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Συμφωνώ με αυτό. Ωστόσο, πώς θα μάθει ένας μαθητής πρόσθεση μη συγγραμμικών διανυσμάτων; Και το εσωτερικό γινόμενο είναι σημαντικό, γιατί πολλοί μαθητές αποστηθίζουν λάθος τύπους της φυσικής (π.χ. ρυθμός μεταβολής της κινητικής ενέργειας) και κάνουν λάθος στα πρόσημα.



Και γι' αυτό ακριβώς του έδωσα παραδείγματα για το πού θα του χρειαστεί κάθε ενότητα. Ναι, τα συστήματα χρειάζονται στη χημεία. Ίσως και στη μηχανική στερεού σώματος (ασκήσεις με ροπή). Το ίδιο και οι λογάριθμοι. Στη φυσική, χρειάζεται επίλυση τριγωνομετρικών και εκθετικών εξισώσεων στα κύματα. Δεν είναι περιττές γνώσεις.
Τους λογαριθμους τους εξηγεί και ο χημικός/φυσικος μεσα σε 10 λεπτά όταν χρειαστούν στο αντίστοιχο κεφάλαιο της ύλης. Είναι πολύ απλα πραγματα αυτα που συναντά κανεις στην φυσική/χημεια με λογάριθμο. Ορισμός και ιδιότητες. Ούτε πεδία ορισμού ούτε μονοτονίες ούτε καμία άλλη αηδια που διδάσκεται στην άλγεβρα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δυστυχώς ή ευτυχώς η ιστορία δεν θεωρείται απαραίτητο εφόδιο για την εξέταση της φυσικής...σε αντίθεση με κάποια εργαλεία απο τα μαθηματικά. Ο φίλος επισήμανε σε τι θα ήταν καλό να δώσει προσοχή ο θεματοθέτης για να μην ψάχνεται και με τα μαθηματικά ενώ ήδη θα πασχίζει να μάθει φυσική. Εαν όμως θεωρείς οτι ο παραλληλισμός σου είχε κάποια ουσιαστική συνεισφορά στην ερώτηση του θεματοθέτη έχει καλώς.
Αυτο που προσπαθώ να πω είναι ότι η φυσικη χρειαζεται βασικά μαθηματικα γυμνασιου στα οποία οι περισσότεροι έχουν κενά και αντι να τους καλυφθούν αυτα τα κενά, τα φροντιστήρια τους βομβαρδίζουν με άλγεβρα ενώ είναι κατεύθυνση υγείας μόνο και μόνο για να γράψουν καλά στις προαγωγικές εξετάσεις μαθαίνοντας ολα τα αχρείαστα πεδία ορισμού , αποδείξεις, μονοτονίες κλπ.

Επισης όπως ειπες χρειάζονται εργαλεία από τα μαθηματικα και όχι τα μαθηματικα αυτα καθε αυτά. Χρειάζονται βασικές ιδιότητες κλπ και δεν πρέπει να σπαταλά ται ο πολύτιμος χρόνος της Β λυκείου για να λύνουν υπερπαραγωγές στα μαθηματικα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Συμφωνώ με αυτό. Ωστόσο, πώς θα μάθει ένας μαθητής πρόσθεση μη συγγραμμικών διανυσμάτων; Και το εσωτερικό γινόμενο είναι σημαντικό, γιατί πολλοί μαθητές αποστηθίζουν λάθος τύπους της φυσικής (π.χ. ρυθμός μεταβολής της κινητικής ενέργειας) και κάνουν λάθος στα πρόσημα.



Και γι' αυτό ακριβώς του έδωσα παραδείγματα για το πού θα του χρειαστεί κάθε ενότητα. Ναι, τα συστήματα χρειάζονται στη χημεία. Ίσως και στη μηχανική στερεού σώματος (ασκήσεις με ροπή). Το ίδιο και οι λογάριθμοι. Στη φυσική, χρειάζεται επίλυση τριγωνομετρικών και εκθετικών εξισώσεων στα κύματα. Δεν είναι περιττές γνώσεις.
Η πρόσθεση μη συγγραμικών διάνυσματων γινεται με πυθαγόρειο και κανόνα παραλληλόγραμμου. Τιποτα από τα δυο δεν απαιτεί τα μαθηματικα προσανατολισμού
 
Τελευταία επεξεργασία:

nearos

Διάσημο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 3,341 μηνύματα.
Η πρόσθεση μη συγγραμικών διάνυσματων γινεται με πυθαγόρειο και κανόνα παραλληλόγραμμου. Τιποτα από τα δυο δεν απαιτεί τα μαθηματικα προσανατολισμού
Τα μαθηματικα προσανατολισμου λεγονται ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ. Ολα, μα ΟΛΑ τα προβληματα μπορουν να λυθουν με γεωμετεια και αλγεβρα, δεν ειναι καιτιπτα το σπουδαιο...
 

pnf292

Νεοφερμένος

Ο pnf292 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Τα μαθηματικα προσανατολισμου λεγονται ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ. Ολα, μα ΟΛΑ τα προβληματα μπορουν να λυθουν με γεωμετεια και αλγεβρα, δεν ειναι καιτιπτα το σπουδαιο...
Να σαι καλά…
 

nearos

Διάσημο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 3,341 μηνύματα.
Να σαι καλά…
Ημουν φανατικος υποστηρικτης των μαθηματικων προσανατολισμου, αλλα εδω και η μαθηματικος μας μας ειπε οτι ειναι ενα υβριδιο αλγεβρογεωμετριας, και δε χρειαζεται ουτε για τη θετικη του χρονου
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,691 μηνύματα.
Τα μαθηματικα προσανατολισμου λεγονται ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ. Ολα, μα ΟΛΑ τα προβληματα μπορουν να λυθουν με γεωμετεια και αλγεβρα, δεν ειναι καιτιπτα το σπουδαιο...
Αυτό το πάντρεμα θεωρείται ίσως απο τα σπουδαιότερα, εαν όχι το σπουδαιότερο θεμέλιο της μαθηματικής φυσικής(και επομένως και της σύγχρονης φυσικής). Όχι οτι αυτό αλλάζει κάτι για τα δεδομένα της Γ λυκείου, αλλά το αναφέρω εγκυκλοπαιδικά γιατί πολλοί μαθητές θεωρούν οτι τα μαθ. προσανατολισμού Β λυκείου είναι απλά ένας φανταχτερός τρόπος να συνδυάσεις μεμονωμένα την άλγεβρα και την γεωμετρία. Είναι κάτι πολύ πιο βαθύ όμως...
 

nearos

Διάσημο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 3,341 μηνύματα.
Αυτό το πάντρεμα θεωρείται ίσως απο τα σπουδαιότερα, εαν όχι το σπουδαιότερο θεμέλιο της μαθηματικής φυσικής(και επομένως και της σύγχρονης φυσικής). Όχι οτι αυτό αλλάζει κάτι για τα δεδομένα της Γ λυκείου, αλλά το αναφέρω εγκυκλοπαιδικά γιατί πολλοί μαθητές θεωρούν οτι τα μαθ. προσανατολισμού Β λυκείου είναι απλά ένας φανταχτερός τρόπος να συνδυάσεις μεμονωμένα την άλγεβρα και την γεωμετρία. Είναι κάτι πολύ πιο βαθύ όμως...
Δεν αντιλεγω, αλλα στα επιπεδα β λυκειου πιο ρηχα πατας αμμο. Ολα τα προβληματα μπορουν να λυθουν με στοιχειωδης γεωμετρια
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,691 μηνύματα.
Δεν αντιλεγω, αλλα στα επιπεδα β λυκειου πιο ρηχα πατας αμμο. Ολα τα προβληματα μπορουν να λυθουν με στοιχειωδης γεωμετρια
Εξυπακούεται, αλλά γίνεται να πας στα βαθιά εαν δεν περάσεις απο τα ρηχά ; :P Τέλος πάντων, δεν χρειάζεται να πονάτε το κεφάλι σας με αυτά. Ούτως η άλλως το ανέφερα εντελώς εγκυκλοπαιδικά όπως είπα, επειδή και εγώ στην ηλικία σας το έβλεπα ως κάτι που μας το κάνανε για να μας γεμίσουν απλά τον χρόνο στην Β λυκείου. Έτσι όπως τα διδάσκεσαι τουλάχιστον αυτό σε παραπλανούν να πιστέψεις.

Κοιτάξε να πάρετε οτι περισσότερο μπορείτε μόνο, ειδικά εφόσον είναι τσάμπα, και μην περιορίζεστε μόνο στο minimum, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πως μπορεί κάτι να σου φανεί χρήσιμο στο μέλλον.
 

Cade

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 809 μηνύματα.
Ναι...και μετά πέφτει κάτι πιο τσουχτερό στις πανελλαδικές και μας τρελαίνουν στους σχολιασμούς για δύσκολες αλγεβρικές πραξεις κλπ.
Σταματήστε να βλέπετε τα πράγματα τόσο κοντόφθαλμα. Το θέμα δεν είναι τι θα σου χρειαστεί άμεσα αλλά να καλλιεργήσεις μαθηματική σκέψη και να αποκτήσεις δεξιότητες που θα σου ναι χρήσιμες στα άλλα σου μαθήματα, και αργότερα στο πανεπιστήμιο
 

nearos

Διάσημο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 3,341 μηνύματα.
Ναι...και μετά πέφτει κάτι πιο τσουχτερό στις πανελλαδικές και μας τρελαίνουν στους σχολιασμούς για δύσκολες αλγεβρικές πραξεις κλπ.
Σταματήστε να βλέπετε τα πράγματα τόσο κοντόφθαλμα. Το θέμα δεν είναι τι θα σου χρειαστεί άμεσα αλλά να καλλιεργήσεις μαθηματική σκέψη και να αποκτήσεις δεξιότητες που θα σου ναι χρήσιμες στα άλλα σου μαθήματα, και αργότερα στο πανεπιστήμιο
Και ποια ασκηση εχει ως απαιτηση μαθηματικα ανωτερης δυσκολιας την οποια λυνουν τα μαθηματικα προσανατπλισμου β λυκειου? Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι η αποδειξη οτι η γραμμικη επιταχυνση σε ενα νημα ειναι το ιδιο αλλα χρησιμοποιει παραγωγους, κατι που δε μαθαινουμε καν εμεις οι υγειας..
 

Cade

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 809 μηνύματα.
Και ποια ασκηση εχει ως απαιτηση μαθηματικα ανωτερης δυσκολιας την οποια λυνουν τα μαθηματικα προσανατολισμου β λυκειου?
Μάλλον καμία αλλά χάνεις την ουσία αντιμετωπίζοντας τα μαθηματικά χρησιμοθηρικά
 
Top