Resaldis
Δραστήριο μέλος
Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
30-05-20
14:56
"What is Mathematics? You seem to have three choices. Mathematics is the Humanity that hymns eternal logic.
It is the Science that studies the phenomenon called logic. It is the Art that fashions structures of ethereal beauty out of the raw material called logic. It is all of these and more. Much more, I can assure you, for Mathematics is Fun."
W.T. Tutte
Για τους περισσότερους τα μαθηματικά είναι το υποχρεωτικό μάθημα. «Που θα μου χρειαστούν εμένα αυτά;»
Η δική μου απάντηση είναι ότι τα μαθηματικά αναπτύσσουν τις δεξιότητες που ένα άτομο χρειάζεται ούτως ή άλλως οπουδήποτε.
Κωνσταντίνος Ν. Κασλής
It is the Science that studies the phenomenon called logic. It is the Art that fashions structures of ethereal beauty out of the raw material called logic. It is all of these and more. Much more, I can assure you, for Mathematics is Fun."
W.T. Tutte
Για τους περισσότερους τα μαθηματικά είναι το υποχρεωτικό μάθημα. «Που θα μου χρειαστούν εμένα αυτά;»
Η δική μου απάντηση είναι ότι τα μαθηματικά αναπτύσσουν τις δεξιότητες που ένα άτομο χρειάζεται ούτως ή άλλως οπουδήποτε.
Κωνσταντίνος Ν. Κασλής
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,975 μηνύματα.
30-05-20
15:05
Η δική μου απάντηση είναι ότι τα μαθηματικά αναπτύσσουν τις δεξιότητες που ένα άτομο χρειάζεται ούτως ή άλλως οπουδήποτε.
Πηγή: kaslis.gr
Ο ΟΑΕΔ δεν το κατανοεί αυτό..Ο Τσιπροάδωνης δεν είπε τίποτα για το πως τα Μαθηματικά θα βοηθήσουν στην ανόρθωση της οικονομίας.
Viedo
Διάσημο μέλος
Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
30-05-20
15:14
Χρήσιμα είναι τα μαθηματικά που μαθαίνεις στο νηπιαγωγείο, το δημοτικό και το γυμνάσιο... Χωρίς τα υπόλοιπα μαθηματικά μια χαρά δεξιότητες αναπτύσσουμε. Λίγα και καλά
Resaldis
Δραστήριο μέλος
Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
30-05-20
15:19
Χρήσιμα είναι τα μαθηματικά που μαθαίνεις στο νηπιαγωγείο, το δημοτικό και το γυμνάσιο... Χωρίς τα υπόλοιπα μαθηματικά μια χαρά δεξιότητες αναπτύσσουμε. Λίγα και καλά
Σε ποιες δεξιότητες αναφέρεσαι συγκεκριμένα;
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,174 μηνύματα.
30-05-20
15:36
Χρήσιμα είναι τα μαθηματικά που μαθαίνεις στο νηπιαγωγείο, το δημοτικό και το γυμνάσιο... Χωρίς τα υπόλοιπα μαθηματικά μια χαρά δεξιότητες αναπτύσσουμε. Λίγα και καλά
Αυτή είναι η κλασσική ιδέα του μέσου πολίτη που νομίζει οτι όλα αυτά τα συστήματα γύρω του λειτουργούν μαγικά ή απλά .
Nop, όλα τα φίλτρα που όλοι χρησιμοποιούν στα Social media έχουν χοντρά μαθηματικά απο πίσω .
Το κινητό σου χωρίς ας πούμε την βελτιστοποίηση θα ήταν ένα τούβλο στους 100 βαθμούς,χωρίς καν κάμερα και ούτε με το 10% της επεξεργαστική του ισχύς σε σχέση με τα σημερινά .
Το Internet και επομένως οι γνώσεις του δεν θα ήταν διαθέσιμες σε όλους αλλά σε λίγους,όσους είχαν τα χρήματα να το έχουν .
Οι δορυφορικές επικοινωνίες χρησιμοποιούν επίσης πολλά ,και είναι πολύ σημαντικά για πλήθος επαγγελματιών απο γεωλόγους,μετεωρολογους,τοπογράφους εως αστρονόμους και στρατό .
Απο το πιο απλό παράδειγμα όπως το να κάνεις σε 4K stream την ταινία σου στο netflix,που χρειάζεται ένα σωρό error-correcting codes & encoding εως το πιο τρανταχτό παράδειγμα όπως η σχεδίαση ενός αυτοκινήτου/αεροπλάνου για μεταφορές ή ρομπότ στις γραμμές βιομηχανικής & χημικής παραγωγής , χρειάζεσαι μαθηματικά και όχι αριθμητική.
Ανέφερα μόνο 3 παραδείγματα,ενώ στην ουσία υπάρχουν άπειρα ακόμα που γνώσεις εφαρμοσμένων μαθηματικών είναι κρίσιμες για την σωστή κατασκευή ενός συστήματος .
Το ωραίο στα μαθηματικά είναι οτι οι πιο απλές ιδέες δεν είναι ποτέ άχρηστες,οπότε η ανακάλυψη καινούριων,δεν σημαίνει οτι πετάμε τις παλιές . Ίσα ίσα, πολύ προχωρημένες ιδέες όταν αρχίζεις να τις κατανοείς εις βάθος σε γυρνάνε πίσω σε πολύ θεμελιακές αλήθειες και αυτό είναι στην ουσία η επιτυχία των μαθηματικών . Ανάγω κάτι ιδιαίτερα περίπλοκο σε βασικές θεωρίες που είμαι εξοικειωμένος μαζί τους νωρίτερα στην ζωή μου .
Viedo
Διάσημο μέλος
Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
30-05-20
15:58
Εννοείται για την ανάπτυξη όλων αυτών, και ακόμα περισσότερων, δεν αρκούν τα μαθηματικά που μαθαίνουμε στο σχολείο. Αλιμόνο. Δεν γνωρίζω κανέναν προσωπικά που να θεωρεί ότι χωρίς τα μαθηματικά θα μπορούσαν να αναπτυχθούν τέτοια πράγματα.
Αναφέρομαι στις δεξιότητες που αποκτάμε/χρειαζόμαστε για να σταθούμε στη ζωή. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν σπουδάσει μαθηματικά, δεν γνωρίζουν πέρα από τα βασικά, τα οποία χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας. Το ίδιο ισχύει για κάθε μάθημα, μέχρι ένα σημείο είναι, θα έλεγα, το απαραίτητο για τη ζωή μετά λόγω ενδιαφέροντος επαγγελματικού και μη, συνεχίζεις προς μια κατεύθυνση.
Αυτά που μαθαίνεις εσύ δεν τα γνωρίζω και αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για τη ζωή μου. Το ίδιο και εσύ, δεν έχεις εμβαθύνει στα Αρχαία, τα Νέα ελληνικά ή την Ιστορία στον ίδιο βαθμό με κάποιον που σπουδάζει Φιλολογία π.χ. Αλλά δεν απαιτείται κι όλας για να ζεις μια χαρά.
Αναφέρομαι στις δεξιότητες που αποκτάμε/χρειαζόμαστε για να σταθούμε στη ζωή. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν σπουδάσει μαθηματικά, δεν γνωρίζουν πέρα από τα βασικά, τα οποία χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας. Το ίδιο ισχύει για κάθε μάθημα, μέχρι ένα σημείο είναι, θα έλεγα, το απαραίτητο για τη ζωή μετά λόγω ενδιαφέροντος επαγγελματικού και μη, συνεχίζεις προς μια κατεύθυνση.
Αυτά που μαθαίνεις εσύ δεν τα γνωρίζω και αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για τη ζωή μου. Το ίδιο και εσύ, δεν έχεις εμβαθύνει στα Αρχαία, τα Νέα ελληνικά ή την Ιστορία στον ίδιο βαθμό με κάποιον που σπουδάζει Φιλολογία π.χ. Αλλά δεν απαιτείται κι όλας για να ζεις μια χαρά.
Resaldis
Δραστήριο μέλος
Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
30-05-20
16:23
Τα μαθηματικά είναι απτά στο Δημοτικό ενώ στις μετέπειτα βαθμίδες γίνονται αφηρημένα, ωστόσο η έννοια του αριθμητισμού αναφέρεται στη λειτουργική καθημερινότητα ενός μέσου ενήλικα. Συνεπώς τα ανώτερα μαθηματικά συμβάλλουν κυρίως στην ψυχαγωγία του νου κι ενίοτε στην ανάπτυξη της τεχνολογίας όπως αναφέρθηκε παραπάνω.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,174 μηνύματα.
30-05-20
16:34
Εννοείται για την ανάπτυξη όλων αυτών, και ακόμα περισσότερων, δεν αρκούν τα μαθηματικά που μαθαίνουμε στο σχολείο. Αλιμόνο. Δεν γνωρίζω κανέναν προσωπικά που να θεωρεί ότι χωρίς τα μαθηματικά θα μπορούσαν να αναπτυχθούν τέτοια πράγματα.
Αναφέρομαι στις δεξιότητες που αποκτάμε/χρειαζόμαστε για να σταθούμε στη ζωή. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν σπουδάσει μαθηματικά, δεν γνωρίζουν πέρα από τα βασικά, τα οποία χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας. Το ίδιο ισχύει για κάθε μάθημα, μέχρι ένα σημείο είναι, θα έλεγα, το απαραίτητο για τη ζωή μετά λόγω ενδιαφέροντος επαγγελματικού και μη, συνεχίζεις προς μια κατεύθυνση.
Αυτά που μαθαίνεις εσύ δεν τα γνωρίζω και αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για τη ζωή μου. Το ίδιο και εσύ, δεν έχεις εμβαθύνει στα Αρχαία, τα Νέα ελληνικά ή την Ιστορία στον ίδιο βαθμό με κάποιον που σπουδάζει Φιλολογία π.χ. Αλλά δεν απαιτείται κι όλας για να ζεις μια χαρά.
Για να σταθείς στην ζωή δεν χρειάζεσαι κανένα ακαδημαϊκό μάθημα .Κάποιος μπορεί να μην ξέρει μαθηματικά και να έχει παιδεία . Κάποιος μπορεί να μην ξέρει ιστορία ή αρχαία αλλά να έχει παιδεία . Αυτό είναι bottom line σου,και δεν διαφωνώ .
Το πιο σωστό λοιπόν είναι ότι , δεν χρειάζονται σε όλους τους ανθρώπους γενικά όλες οι γνώσεις του κόσμου για να ζήσουν μια καλή ζωή . Ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του ,ο καθένας εμβαθύνει εκεί που του αρέσει . Αυτό που με λυπεί ιδιαίτερα είναι οτι θυμάμαι ήδη απο το σχολείο οτι οι μεν θετικοί με τους μεν θεωρητικούς ήταν σαν να ζούσαν σε άλλο κόσμο . Και θα μου πεις πράγματι,διαφορετικές επιστήμες . Still, πιστεύω θα συμφωνήσεις όλοι ζούμε στον ίδιο,απλά ο καθένας νομίζει οτι ζει στον δικό του.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
30-05-20
18:49
Αυτά που μαθαίνεις εσύ δεν τα γνωρίζω και αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για τη ζωή μου. Το ίδιο και εσύ, δεν έχεις εμβαθύνει στα Αρχαία, τα Νέα ελληνικά ή την Ιστορία στον ίδιο βαθμό με κάποιον που σπουδάζει Φιλολογία π.χ. Αλλά δεν απαιτείται κι όλας για να ζεις μια χαρά.
Αυτά που δεν μαθαίνουμε δεν ξέρουμε αν θα μας ήταν χρήσιμα ή αν θα τα θέλαμε. Κι εκεί ακριβώς είναι το νόημα. Να μη βάζουμε στεγανά στον εαυτό μας χωρίς λόγο και να αφήνουμε πόρτες ανοικτές - τουλάχιστον από τη μεριά μας. Σίγουρα μπορούμε να επιβιώσουμε με πολύ λιγότερες γνώσεις από αυτές που μας παρέχονται. Αξίζει, όμως;
Eileen
Τιμώμενο Μέλος
Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,506 μηνύματα.
30-05-20
19:03
Νομίζω ότι παρεξηγήθηκε αυτό που εννοούσε ο Viedo και εστίαζε στην λειτουργικότητα και δεν προσπάθησε να παραγνωρίσει τα θετικά της εκπαίδευσης γενικά. Είναι αστείο π.χ. να έχεις παιδιά που διδάσκονται διαφορικό και ολοκληρωτικό λογισμό και να μην καταλαβαίνουν κάτι πραγματικά απλό όπως πχ τα ποσοστά και πως λειτουργούν ή τι είναι ο μέσος όρος. =)
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,975 μηνύματα.
30-05-20
19:05
Mε την ίδια λογική και χωρίς γνώσεις για τις τρανσαμινάσες και το RNA πάλι μπορούμε να ζήσουμε ή όχι;
Viedo
Διάσημο μέλος
Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
30-05-20
19:08
Απλώς είπα ότι και να μην έχουμε αυτές τις γνώσεις που προέρχονται είτε από Θεωρητική είτε από Θετική είτε Οικονομικα μια χαρά ζούμε Απο εκεί και πέρα ό,τι μαθαίνει ο καθένας μας καλό κάνει. Συμφωνώ με τα παιδιά που συμφωνούν μαζί μου
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,975 μηνύματα.
30-05-20
19:13
Αναφέρομαι στις δεξιότητες που αποκτάμε/χρειαζόμαστε για να σταθούμε στη ζωή. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν σπουδάσει μαθηματικά, δεν γνωρίζουν πέρα από τα βασικά, τα οποία χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας. Το ίδιο ισχύει για κάθε μάθημα, μέχρι ένα σημείο είναι, θα έλεγα, το απαραίτητο για τη ζωή μετά λόγω ενδιαφέροντος επαγγελματικού και μη, συνεχίζεις προς μια κατεύθυνση.
Τα Μαθηματικά είναι μια επιστήμη σαν όλες τις άλλες. Το αν ζούμε ή όχι με μια επιστήμη είναι περισσότερο φιλοσοφία και δεν θα οδηγήσει κάπου. Υπάρχει νομίζω μια διαστρέβλωση του τι ως κοινωνία θεωρούμε χρήσιμο ή όχι. Κατά τη γνώμη μου, η γνώση οποιασδήποτε μορφής δίνει δεξιότητες αν υπάρχουν σαφείς γραμμές. Τα Μαθηματικά του σχολείου είναι μια βασική εισαγωγή σε επίπεδο απλής λογικής. Δεν απεικονίζουν επ' ουδενί την Μαθηματική Επιστήμη.
Επίσης θεωρώ πάλι άστοχη τη σημαντικότητα της γνώσης των ποσοστών έναντι του διαφορικού λογισμού, με το παράδειγμα της @Eileen. H εποχή που ζούμε επειδή δίνει ορατή έμφαση στην χρηματική πρόοδο, τα λιγότερο εμφανή ζητήματα των Μαθηματικών ή άλλων επιστημών φαντάζουν λιγότερο "χρήσιμα" επειδή δεν προβάλλονται σε ημερήσια συζήτηση. Έτσι η πλατιά λαϊκή μάζα συνήθως ακολουθεί την πλύση του εγκεφάλου που είναι επίσης μια άλλη κουβέντα.
Για την ενημέρωση του κόσμου, πλέον ο διαφορικός λογισμός δίνει απαντήσεις σε πολλά ειδικά σημεία της ρομποτικής και επιστημονικών ερωτημάτων στην ντετερμινιστική δυναμική πολλών φυσικών διεργασιών. Ο διαφορικός λογισμός σκέτος όπως και η θεωρητική περιγραφική στατιστική του σχολείου είναι απλά γνώσεις για εξέταση με την ίδια λογική και του μαθήματος της λογοτεχνίας. Το θέμα είναι πως μετασχηματίζουμε τις γνώσεις αυτές σε δεξιότητες.
Η ζωή από την άλλη σε επίπεδο καθημερινότητας, εννοείται ότι θέλει γνώσεις και ικανότητες ανάλογα το είδος του βιοπορισμού. Η Μαθηματική σκέψη καθ' ούσα επιστημονική εννοείται ότι δεν μπορεί να απαντήσει σε απλό ερώτημα "πως θα σφίξω μια βίδα στην καρέκλα" με την ίδια λογική που και η Ψυχολογία δεν μπορεί να απαντήσει πως θα "αλλάξουμε φίλτρο σε έναν απορροφητήρα".
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,174 μηνύματα.
30-05-20
19:14
Νομίζω ότι παρεξηγήθηκε αυτό που εννοούσε ο Viedo και εστίαζε στην λειτουργικότητα και δεν προσπάθησε να παραγνωρίσει τα θετικά της εκπαίδευσης γενικά. Είναι αστείο π.χ. να έχεις παιδιά που διδάσκονται διαφορικό και ολοκληρωτικό λογισμό και να μην καταλαβαίνουν κάτι πραγματικά απλό όπως πχ τα ποσοστά και πως λειτουργούν ή τι είναι ο μέσος όρος. =)
Καταλαβαίνουν...απλά όχι 100% .
Guest 092312
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
30-05-20
23:21
ίουMathematics is the Humanity that hymns eternal logic.
αυτό το δέχομαιIt is the Science that studies the phenomenon called logic.
αμφισβητήσιμοIt is the Art that fashions structures of ethereal beauty out of the raw material called logic.
ακόμα πιο αμφισβητήσιμοMathematics is Fun
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,975 μηνύματα.
31-05-20
00:20
ίου
αυτό το δέχομαι
αμφισβητήσιμο
ακόμα πιο αμφισβητήσιμο
κλαίω με την αντίδρασή σου
Guest 092312
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
31-05-20
01:02
τώρα που το ξαναβλέπω, και το δεύτερο αμφισβητήσιμο έπρεπε να το θεωρήσω ως προς το αν είναι επιστήμη...πφ, την επόμενη φορά.κλαίω με την αντίδρασή σου
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
31-05-20
12:13
παντως και μονο ο διχασμος που επιφερει αυτο το μαθημα δειχνει ξεκαθαρα οτι σε μια κοινωνια ιδεατη δεν θα ηταν το τμημα της πλακας των 7000 μοριων οπως παρουσιαζεται στην κυρα τουλα.απλα ειπαμε κοινωνια ιδεατη που στην ελλαδα δεν θα εχουμε ουτε το 3100.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,975 μηνύματα.
31-05-20
12:17
παντως και μονο ο διχασμος που επιφερει αυτο το μαθημα δειχνει ξεκαθαρα οτι σε μια κοινωνια ιδεατη δεν θα ηταν το τμημα της πλακας των 7000 μοριων οπως παρουσιαζεται στην κυρα τουλα.απλα ειπαμε κοινωνια ιδεατη που στην ελλαδα δεν θα εχουμε ουτε το 3100.
Eίναι αξιολύπητο για μια χώρα που θέλει να "ιδιοποιείται" την κληρονομιά του Ευκλείδη, του Πυθαγόρα, του Ερατοσθένη (πατέρα της Γεωγραφίας), του Αρχιμήδη και άλλων αξιόλογων Ελλήνων Μαθηματικών να έχει ξεμείνει στον 3ο αιώνα πΧ. Θα ήταν πιο έντιμο η σύγχρονη Ελλάδα να αποσυνδέσει τη σχέση της με την αρχαία Μαθηματική Ελλάδα αφού η πλειονότητα των κατοίκων της εκδηλώνει αντιπάθεια γι' αυτή την επιστήμη και όχι μόνο σε επίπεδο σπουδών. Οι μη μαθηματικές σπουδές είναι το τελευταίο πράγμα όσο η πολιτειακή αντιπάθεια για την Μαθηματική σκέψη. Αν ο λαός αυτός ήταν έξυπνος, θα βοηθούσε ανθρώπους που το "έχουν" με τα Μαθηματικά να ωφελήσουν τη χώρα σε επίπεδο οικονομίας, κοινωνίας και πολιτισμού.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
31-05-20
12:21
μα αυτο δε λεμε??οταν τελειωνει καποιος το μαθηματικο και δεν εχει την παραμικρη διεξοδο ουτε καν διορισμου,σου λεει κανε μεταπτυχιακο και αννν εισαι τυχερος καπου θα χωθεις σιγα μην κατσει ο αλλος να ασχοληθει με ενα αντικειμενο που ετσι και αλλιως δεν το γουσταρει.Eίναι αξιολύπητο για μια χώρα που θέλει να "ιδιοποιείται" την κληρονομιά του Ευκλείδη, του Πυθαγόρα, του Ερατοσθένη (πατέρα της Γεωγραφίας), του Αρχιμήδη και άλλων αξιόλογων Ελλήνων Μαθηματικών. Θα ήταν πιο έντιμο η σύγχρονη Ελλάδα να αποσυνδέσει τη σχέση της με την αρχαία Μαθηματική Ελλάδα αφού η πλειονότητα των κατοίκων της εκδηλώνει αντιπάθεια γι' αυτή την επιστήμη και όχι μόνο σε επίπεδο σπουδών. Οι μη μαθηματικές σπουδές είναι το τελευταίο πράγμα. Αν ο λαός αυτός ήταν έξυπνος, θα βοηθούσε ανθρώπους που το "έχουν" με τα Μαθηματικά να ωφελήσουν τη χώρα σε επίπεδο οικονομίας, κοινωνίας και πολιτισμού.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Το πιο θλιβερο δυστυχως ολων των μαθηματικων τμηματων ειναι οτι το 95% ολων των αποφοιτων το επελεξαν γτ δεν εμπαιναν καπου αλλου.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 94 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Hased Babis
- GeorgePap2003
- petrosln
- Joji
- ggl
- roud
- Georgekk
- Κώστας 7708
- Jimmy20
- Darkking
- Stroka
- DonaeB
- Libertus
- Memetchi
- Viedo
- Papachrist
- cel123
- tsiobieman
- Μάρκος Βασίλης
- DimitraA.
- Unseen skygge
- gwgw_5
- louminis
- hirasawayui
- panagiotis econ
- Εχέμυθη
- jul25
- MarcoReus
- American Economist
- eukleidhs1821
- jims
- ΘανάσοςG4
- D.a.i.s.y
- Earendil
- jimis2001
- ag97
- tasost
- chris2799
- Scandal
- JohnGreek
- Vold
- EiriniS20
- MIkeTr123
- Ststst02
- Steffie88
- fmarulezkd
- efi25
- Γατέχων
- don_vito
- Κλημεντίνη
- Panagiotis849
- stamoul1s
- χημεια4λαιφ
- Jocaste
- Haraa11
- Athens2002
- uni77
- PanosCh002
- Alma Libre
- Ryuzaki
- barkos
- the purge
- Meow
- Κασανδρα
- eri548
- Livaja10
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.