nPb
Επιφανές μέλος
καλύτερα να γίνονται φοιτητές όσοι αξίζουν γιατί δυστυχώς μόνο στην Ελλάντα με τις πολλές «ευκαιρίες» και με την τακτική «εισάγομαι στο Δημοκρίτειο και τελειώνω στο ΕΜΠ» τα Πανεπιστήμια έγιναν κοτέτσια ελεγχόμενης τροφής
δεν γίνεται να θέλουμε αναβάθμιση των Πανεπιστημίων όπως των αντίστοιχων της Ευρώπης και των ΗΠΑ, αλλά παθογένειες οι οποίες εξυπηρέτησαν το πελατειακό κράτος της μεταπολίτευσης να τις κρατάμε και να τις διαιωνίζουμε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lilla My
Εκκολαπτόμενο μέλος
(Έχουμε και εξετάσεις σαν τις πανελλήνιες, σε εθνικό επίπεδο, αλλά είναι μόνο απολυτήριες. Όσοι επιθυμούν μετά το λύκειο να συνεχίσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δίνουν ξεχωριστές εισαγωγικές εξετάσεις για κάθε σχολή στην οποία θέλουν να εισαχθούν. Δηλαδή κάθε σχολή έχει δικές της εξετάσεις, σχετικές με το αντικείμενό της.)
Anyway, δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να πω πως το κράτος με το σύστημά του με έχει καταδικάσει, επειδή η εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δε γίνεται με ενιαίες εξετάσεις για όλες τις σχολές ή επειδή τα αποτελέσματα ενός έτους δεν ισχύουν για 2, 3, χ, y χρόνια. Έχω δικαίωμα να δίνω εξετάσεις κάθε χρόνο, εάν το επιθυμώ. Πιστεύω πως ο μόνος που μπορεί να με καταδικάσει είναι ο ίδιος μου ο εαυτός. Λύσεις και διέξοδοι υπάρχουν - πιο χρονοβόροι μεν, αλλά υπάρχουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JosefK
Πολύ δραστήριο μέλος
Εμείς που δώσαμε το διάστημα 2003 -2006 το 10% ήταν δώρο άδωρο καθώς τις θέσεις τις καταλάμβαναν οι υποψήφιοι του 2000 - 2001 που τέλειωναν τις πρώτες σχολές τους
Συγγνώμη που σου φάγαμε τη θέση. Ήταν άδικο.
Αλλά κι εσύ στη θέση μας το ίδιο θα έκανες!
οσο αναφωρα
όσον αφορά
δεν χάθηκε ο κόσμος αν κάποιοι Έλληνες δεν γίνουν φοιτητές Πανεπιστημίων
Σωστά!
Αρκεί να μην είμαι εγώ μέσα σ' αυτούς!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
student93
Νεοφερμένος
Δεν γινεται να εχουμε και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτάτο...
Αρα, 10% και παραλλογες απαιτησεις για διατηρηση (ή και ιδρυση νεων) τμηματων κτλ, πρεπει να αναθεωρηθουν..>!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σωστά!
Αρκεί να μην είμαι εγώ μέσα σ' αυτούς!
Eπεξηγώντας ακόμη περισσότερο αυτό που έγραψα παραπάνω, θέλω να πω ότι σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να δίνονται ευκαιρίες να εισάγεται κάποιος στο Πανεπιστήμιο, αλλά μόνο βάση βαθμολογικών κριτηρίων όπως επίσης να υπάρχει και ποσοστό κόσμου που να τρώει πόρτα από το Πανεπιστήμιο...και να μην γίνονται φοιτητές με πλάγιες μεθόδους!
Στην Κεντρική/ Δυτική Ευρώπη, παρ' όλη την οικονομική κρίση και το ακριβό επίπεδο ζωής για έναν μέσο κέντρο/ δυτικοευρωπαίο, τα Πανεπιστήμιά τους δεν κάνουν "εκπτώσεις" στις προϋποθέσεις εισαγωγής σε δίδακτρα,..κ.α. διευκολύνσεις. Για να μην πούμε ότι το θέμα των μετεγγραφών (του στυλ «πέρασα στο Καρλόβασι και αποφοιτώ πτυχιούχος από τα Ιωάννινα») και το τρικ του 10% είναι Ελληνική πατέντα παγκόσμιας πρωτοτυπίας. Για παράδειγμα, ήδη το Ην.Βασίλειο ψήφισε το νομοσχέδιο για τις ευρύτερες αλλαγές στα Πανεπιστήμιά του (με κλασικό παράδειγμα την αύξηση διδάκτρων), η Ολλανδία προώθησε νομοσχέδιο αύξησης διδάκτρων για «αιωνίους» φοιτητές 1-2 ετών πέραν από το κανονικό χρονικό όριο σπουδών και περικοπή του επιδόματος φοίτησης,...κτλ. Στην Ελλάδα, γιατί πρέπει πάντα τα αυτονόητα θέματα να τα ανάγουμε σε Εθνικά θέματα; Γιατί δεν πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε ότι η κοινωνία μας δεν μπορεί να επιβιώσει μόνο με μαστερούχους; Ήδη βλέπουμε τα αρνητικά αποτελέσματα της μαζικής Πανεπιστημιακής μόρφωσης των Ελλήνων μέσα από μαζικά υποβαθμισμένα πτυχία και προγράμματα σπουδών, ανεπάρκεια υποδομής σε Τμήματα Πανεπιστημίων, υπερκορεσμός φοιτητών στα Τμήματα (χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν η χωρητικότητα, οι υποδομές, το διδακτικό προσωπικό,...κτλ του Τμήματος), παρατεταμένες σπουδές...και γηρασμένο δυναμικό εργασίας, αφού από τις πολυετείς σπουδές (από την τσέπη του μπαμπά), οι νέοι με την αιτιολογία των σπουδών τους οδηγούν μια εικονική μείωση της ανεργίας, ενώ δεν έχουν διάθεση για δουλειά λόγω κόπωσης. Η Ελληνική κοινωνία με τους πυρηνικούς υδραυλικούς έφτασε στον πάτο επειδή οι τεχνικές δουλειές είναι μόνο...για όσους δεν παίρνουν τα γράμματα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
student93
Νεοφερμένος
Μια λαμπρή πορεία άριστων αποτελεσμάτων σε γυμνάσιο και λύκειο παραμερίζεται απο μια κυριολεκτικά ανούσια εξέταση εξι μαθηματων.... Μία λέξη: Π-α-ρ-α-λ-ο-γ-ο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Συμφωνω απόλυτα σε όλα, Εκτός από τα "βαθμολογικά κριτήρια"... Γιατί ένας αριστούχος μαθητης... μαθηματικός ολυμπιονικης κτλ... να μην μπορεί να σπουδάσει στο πολυτεχνείο μονο και μόνο επειδή δεν τα πηγε καλα σε 2 πανελλαδικα μαθηματα...για διάφορους λογους πχ οικογενειακά/προσωπικά προβληματα????
Μια λαμπρή πορεία άριστων αποτελεσμάτων σε γυμνάσιο και λύκειο παραμερίζεται απο μια κυριολεκτικά ανούσια εξέταση εξι μαθηματων.... Μία λέξη: Π-α-ρ-α-λ-ο-γ-ο...
Για τον ίδιο λόγο που κάποιος δεν μπορεί να σπουδάσει πολυτεχνείο μονο και μόνο επειδή δεν τα πηγε καλα σε 2 πανελλαδικα μαθηματα χωρίς είναι μαθηματικός ολυμπιονίκης. Οι πανελλαδικές είναι ένας διαγωνισμός που όλοι πρέπει να ξεκινάνε από την ίδια βάση.
Θα σου άρεσε δηλαδή η είσοδο στο πανεπιστήμιο να κρίνετε από τις μαθητικές επιδόσεις κάποιου στο γυμνάσιο. Με άλλα λόγια θα σου άρεσε ο μαθητής να είναι στην μπρίζα από το γυμνάσιο και να αναγκάζεται να γλύφει εκνευριστικούς φιλόλογους για να του δώσουν κανένα βαθμό παραπάνω. Το ότι η οι πανελλαδικές δεν δείχνουν τον ικανότερο το ξέρω απλώς το θεωρώ καλύτερη λύση από ότι να γινεται κλήρωση ή να κρίνεται η είσοδο σου απο τον τρέλό φιλόλογο του Γυμνασίου.
Δεν πειραζει καλέ περασμένα ξεχασμένα.Συγγνώμη που σου φάγαμε τη θέση. Ήταν άδικο.
Αλλά κι εσύ στη θέση μας το ίδιο θα έκανες!
Βασικά και εγώ έκανα είχα κάνει 10% και δηλωνα σχολές που ήξερα εκ των προτέρων ότι δεν θα πήγαινα με τη λογική ότι δεν θα ήξερα πως θα σκεφτόμουνα μετά το τέλος της εαρινής εξεταστικής.
======================================================================
Πάντως την φετινή χρονιά τους πιάσανε κώτσους.
Δϊνουν το 10% των θέσεων τους στους περσινούς και αυτοί δεν θα πάρουν το 10% των θέσεων της επόμενης χρονιάς
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
στο εξωτερικό από πολύ νωρίς, το σχολείο ενημερώνει αντικειμενικά τους γονείς για την πρόοδο του παιδιού συν ότι τα απολυτήρια λυκείου είναι αντικειμενικά ως προς την βαθμολογία...όχι όπως στο Ελλαδιστάν
συνεπώς το ίδιο το παιδί ξέρει τι να περιμένει και δεν έχει κόμπλεξ κατωτερότητας αν δεν πάει στο Πανεπιστήμιο...ούτε θα πρήξει τους γονείς του γιατί δεν πέρασε στο Πανεπιστήμιο ούτε θα πρήξει τους γονείς του να τον γράψουν σε κάποιο ΙΕΚ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος
ποιος Έλληνας μαθητής θα δεχόταν να του έλεγαν στο σχολείο ότι δεν κάνει για Πανεπιστήμιο;
στο εξωτερικό από πολύ νωρίς, το σχολείο ενημερώνει αντικειμενικά τους γονείς για την πρόοδο του παιδιού συν ότι τα απολυτήρια λυκείου είναι αντικειμενικά ως προς την βαθμολογία...όχι όπως στο Ελλαδιστάν
συνεπώς το ίδιο το παιδί ξέρει τι να περιμένει και δεν έχει κόμπλεξ κατωτερότητας αν δεν πάει στο Πανεπιστήμιο...ούτε θα πρήξει τους γονείς του γιατί δεν πέρασε στο Πανεπιστήμιο ούτε θα πρήξει τους γονείς του να τον γράψουν σε κάποιο ΙΕΚ...
οκ....και πως ακριβώς αξιολογούν ποιός κάνει για το πανεπιστήμιο?
λες και είναι μια και δύο οι περιπτώσεις ατόμων που πέρασαν πολυτεχνείο και έγιναν...σεφ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Λογικά, με την επίδοση στο σχολείο και με τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού.οκ....και πως ακριβώς αξιολογούν ποιός κάνει για το πανεπιστήμιο?
Αν και δεν είναι και κάτι δύσκολο. Εσύ από τη Γ γυμνασίου δεν είχες άποψη για το ποιοι από τους συμμαθητές σου κάνουν και ποιοι όχι?
Τέτοιοι μαθητές υπάρχουν. Για τις μαμάδες τους δεν θα επιμείνω.ποιος Έλληνας μαθητής θα δεχόταν να του έλεγαν στο σχολείο ότι δεν κάνει για Πανεπιστήμιο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος
δε διαφωνώ..απλά το διάβασμα είναι και συνειδητή προσπάθεια,μπορεί να μην έχεις υπάρξει ποτέ "συνεπής"(να'χείς βάσεις φυσικά-όχι να'σαι άμπαλος) και επειδή θες ν'ασχοληθείς με κάτι,ν'αλλάξεις κι'εσύ ο ίδιοςΛογικά, με την επίδοση στο σχολείο και με τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού.
Αν και δεν είναι και κάτι δύσκολο. Εσύ από τη Γ γυμνασίου δεν είχες άποψη για το ποιοι από τους συμμαθητές σου κάνουν και ποιοι όχι?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
ούτε καν για την ίδια νοοτροπία δε μιλάμε. Κι εκτός από αυτό σιγά μην κρίνουμε τον άλλο από το τι έκανε κάτι χρόνια πριν. Οι άνθρωποι αλλάζουν, τίποτα δεν είναι γραμμένο στο DNA μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Γιατί? Είναι τόσο δύσκολο ένας ειδικός να κρίνει αν ένα παιδί που τελειώνει το γυμνάσιο, έχει την υποδομή να προχωρήσει στις σπουδές του? Εσύ έχεις συναντήσει πολλούς που από αδιάφοροι μαθητές ξαφνικά άλλαξαν και έγιναν αστέρια?ρε παιδιά τι σχέση έχουν οι βαθμοί του λυκείου ( πόσο μάλλον του γυμνασίου ) με το αν κάποιος είναι κατάλληλος να μπει στο πανεπιστήμιο;
ούτε καν για την ίδια νοοτροπία δε μιλάμε. Κι εκτός από αυτό σιγά μην κρίνουμε τον άλλο από το τι έκανε κάτι χρόνια πριν. Οι άνθρωποι αλλάζουν, τίποτα δεν είναι γραμμένο στο DNA μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Γιατί? Είναι τόσο δύσκολο ένας ειδικός να κρίνει αν ένα παιδί που τελειώνει το γυμνάσιο, έχει την υποδομή να προχωρήσει στις σπουδές του? Εσύ έχεις συναντήσει πολλούς που από αδιάφοροι μαθητές ξαφνικά άλλαξαν και έγιναν αστέρια?
Τον εαυτό μου ( καλά αστέρι όχι, αλλά σίγουρα σε καλύτερη θέση) και μερικούς συμμαθητές μου.
Όπως το πες. Πολλές φορές είναι θέμα θέλησης και διάθεσης. Δηλαδή πώς μπορεί να εγγυηθεί κάποιος ότι ένας μαθητής που απλά αδιαφορεί για τα μαθήματα δεν θα πάρει στροφές τα επόμενα χρόνια και δε θα γίνει καλύτερος;
Επίσης έχω δε και την άλλη περίπτωση. Μαθητές που στο γυμνάσιο έπαιρναν τους επαίνους τον ένα μετά τον άλλο, να έχουν φτάσει τρίτη λυκείου και να πηγαίνουν αγκομαχώντας.
Για αυτό λέω μη βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
danai-elpida
Πολύ δραστήριο μέλος
Εγω προσωπικα δεν εχω συναντησει κανενα τετοιο μαθητη μεχρι σημερα ,αλλα εχω συναντησει πολλους αδιαφορους μαθητες του γυμνασιου ,που εγιναν ακομα πιο αδιαφοροι στο λυκειο. Βεβαια μπορει καπου,καποιος καποτε να αποτελεσει την εξαιρεση που δυστυχως θα επιβεβαιωνει τον κανονα,δηλ. οτι οι αδιαφοροι παραμενουν αδιαφοροι.Γιατί? Είναι τόσο δύσκολο ένας ειδικός να κρίνει αν ένα παιδί που τελειώνει το γυμνάσιο, έχει την υποδομή να προχωρήσει στις σπουδές του? Εσύ έχεις συναντήσει πολλούς που από αδιάφοροι μαθητές ξαφνικά άλλαξαν και έγιναν αστέρια?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Γνωρίζω αρκετούς που στην Ελλάδα πήραν απολυτήριο με τα χίλια ζόρια και κατέφυγαν στο εξωτερικό και γύρισαν μετά από 4-6 χρόνια με πτυχία που έχουν σημαντικά επαγγελματικά δικαιώματα στην Ελλάδα. Φαίνεται ότι αυτές οι χωρες του εξωτερικού κάνουν θαύματα.Γιατί? Είναι τόσο δύσκολο ένας ειδικός να κρίνει αν ένα παιδί που τελειώνει το γυμνάσιο, έχει την υποδομή να προχωρήσει στις σπουδές του? Εσύ έχεις συναντήσει πολλούς που από αδιάφοροι μαθητές ξαφνικά άλλαξαν και έγιναν αστέρια?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vili_17
Νεοφερμένος
στην επισιμη ιστοσελιδα του υπουργιου δεν εχει κατι σχετικο με αυτο το θεμα..??
Αν ειναι πραγμματικοτητα θα ειναι και για Επαλ ή μονο για Γελ..???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
student93
Νεοφερμένος
Ας επικεντρωθούμε στον μαθητή-ταλέντο σε μία επιστήμη (πχ φυσική) που μπορεί να λύνει τα πιο δύσκολα προβλήματα και να διεκπονεί τα πιο δύσκολα πειράματα... Αυτός ο μαθητής που αναμφίβολλα θα αναβάθμιζε το επίπεδο της αντίστοιχης σχολής με την παρουσία και πρόοδο του, δεν θα καταφέρει να συγκεωτρωση τον απαραίτητο αριθμό μορίων, διότι απέτυχε στο ΑΟΔΕ και ΑΟΘ...Ακούγεται δίκαιο??
Έχει και συνέχεια...
Ο μαθητής αυτός θα στείλει το εξαιρετικό βιογραφικό του (καθώς έχει βραβεία απο μαθητικούς διαγωνισμόυς, αθληματα, μουσική κτλ) σε κολλεγια τις Αμερικής, που μετα χαράς θα του προσφέρουν όχι απλά μια θεση στο κολλέγιο τους(το οποιο θα είναι κλασεις ανώτερο από τα ελληνικά πανεπιστήμια) αλλα θα του δωσουν και υποτροφια. Παράλληλα, θα του δρομολογήσουν μια άρτια ακαδημαική καριέρα που τελικά θα τον οδηγήσει στην Αμερικανικη αγορα εργασίας...
Συνοπτικά, ο μαθητής που απέρριψε το ελληνικό πανεπιστήμιο, θα αποτελεί βασικό κομμάτι του ενεργητικού δυναμικού της Αμερικανικης οικονομιας... η εκπαιδευτική κοινοτητας της οποίας αναγνώρισε το ταλέντο του και του έδωσε δυνατότητες για περαιτέρω ανάπτυξη...
Καταληκτηκα, ο μαθητής- αποτυχία κατα τα ελληνικά δεδομένα θα απολαμβανει μια ζώη με τεράστιο μισθό, με απίστευτη εργασία και μια ασυναγώνηστη ποιοτητα.... ενώ στην Ελλάδα οι ακαδημαϊκοί θα καταδικάζουν την αμερικανική νοοτροπία "στρατολόγησης" των ελληνικών "μυαλών" καθως και την αποφαση των τελευταίων να στρατολογηθούν...
Και πριν βιαστείται να πείτε πως όλα αυτά αποτελούν ουτοπικό σενάριο.... αυτή είναι συνοπτικά η προσωπική ιστορία του ξαδέρφου μου... και φαντάζομαι αρκετών ακόμη παιδιών....
Τα συμπεράσματα για το εκπαιδευτικό μας σύστημα και κυρίως την διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δικά σας !!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος
Γιατί? Είναι τόσο δύσκολο ένας ειδικός να κρίνει αν ένα παιδί που τελειώνει το γυμνάσιο, έχει την υποδομή να προχωρήσει στις σπουδές του? Εσύ έχεις συναντήσει πολλούς που από αδιάφοροι μαθητές ξαφνικά άλλαξαν και έγιναν αστέρια?
με φωναξε κανεις? ας μην ειμαστε απολυτοι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.