Κατάργηση του 10%;

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,002 μηνύματα.
δεν χάθηκε ο κόσμος αν κάποιοι Έλληνες δεν γίνουν φοιτητές Πανεπιστημίων
καλύτερα να γίνονται φοιτητές όσοι αξίζουν γιατί δυστυχώς μόνο στην Ελλάντα με τις πολλές «ευκαιρίες» και με την τακτική «εισάγομαι στο Δημοκρίτειο και τελειώνω στο ΕΜΠ» τα Πανεπιστήμια έγιναν κοτέτσια ελεγχόμενης τροφής

δεν γίνεται να θέλουμε αναβάθμιση των Πανεπιστημίων όπως των αντίστοιχων της Ευρώπης και των ΗΠΑ, αλλά παθογένειες οι οποίες εξυπηρέτησαν το πελατειακό κράτος της μεταπολίτευσης να τις κρατάμε και να τις διαιωνίζουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lilla My

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Lilla My αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 306 μηνύματα.
Προσωπικά πέρασα σε μια σχολή (στο εξωτερικό) και στο δεύτερο έτος ανακάλυψα πως δεν είναι αυτό με το οποίο θέλω να ασχοληθώ στο μέλλον μου. Ήταν, όμως, επιλογή μου να δώσω εισαγωγικές για αυτήν τη σχολή συγκεκριμένα, ακριβώς επειδή δεν ήξερα τόσο καλά περί τίνος πρόκειται. Λάθος "μηχανογραφικό" πείτε το.

(Έχουμε και εξετάσεις σαν τις πανελλήνιες, σε εθνικό επίπεδο, αλλά είναι μόνο απολυτήριες. Όσοι επιθυμούν μετά το λύκειο να συνεχίσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δίνουν ξεχωριστές εισαγωγικές εξετάσεις για κάθε σχολή στην οποία θέλουν να εισαχθούν. Δηλαδή κάθε σχολή έχει δικές της εξετάσεις, σχετικές με το αντικείμενό της.)


Anyway, δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να πω πως το κράτος με το σύστημά του με έχει καταδικάσει, επειδή η εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δε γίνεται με ενιαίες εξετάσεις για όλες τις σχολές ή επειδή τα αποτελέσματα ενός έτους δεν ισχύουν για 2, 3, χ, y χρόνια. Έχω δικαίωμα να δίνω εξετάσεις κάθε χρόνο, εάν το επιθυμώ. Πιστεύω πως ο μόνος που μπορεί να με καταδικάσει είναι ο ίδιος μου ο εαυτός. Λύσεις και διέξοδοι υπάρχουν - πιο χρονοβόροι μεν, αλλά υπάρχουν. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JosefK

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχαήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,361 μηνύματα.
Εμείς που δώσαμε το διάστημα 2003 -2006 το 10% ήταν δώρο άδωρο καθώς τις θέσεις τις καταλάμβαναν οι υποψήφιοι του 2000 - 2001 που τέλειωναν τις πρώτες σχολές τους

Συγγνώμη που σου φάγαμε τη θέση. Ήταν άδικο. :(

Αλλά κι εσύ στη θέση μας το ίδιο θα έκανες! :P

οσο αναφωρα

όσον αφορά

δεν χάθηκε ο κόσμος αν κάποιοι Έλληνες δεν γίνουν φοιτητές Πανεπιστημίων

Σωστά! :thumbup:
Αρκεί να μην είμαι εγώ μέσα σ' αυτούς!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

student93

Νεοφερμένος

Ο student93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Συμφωνώ με τον nPb... Αν θελουμε αναβαθμιση πανεπιστημιων πρεπει να αποδεχτουμε οτι απαιτειται αλλαγη νοοτροπιας... Δεν ειναι λογικο να κατηγορουμε το ελληνικο πανεπιστημιο και να λεμε "χαμηλο επιπεδο σπουδών κτλ...'' και να το συγκρίνουμε με τα ξενα πανεπιστημια.. ενω ταυτοχρονα να απαιτουμε (κυριολεκτικα να απαιτουμε) εισαγωγη του 100% σε συγκεκριμενη σχολη... διοτι τα ξενα πανεπιστημια ειναι υπερ-αυστηρα σε αυτο το θεμα και μαλιστα τα κριτηρια εισαγωγης είναι και υποκειμενικα, καθως να σημειωθει πως ένα πολυ μικρο ποσοστο Αγγλων και Αμερικανων πανε τελικά κολλέγιο/πανεπιστημιο... Ετσι διατηρειται υψηλο το επιπεδο... (+πληρωνουν και διδακτρα)
Δεν γινεται να εχουμε και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτάτο...
Αρα, 10% και παραλλογες απαιτησεις για διατηρηση (ή και ιδρυση νεων) τμηματων κτλ, πρεπει να αναθεωρηθουν..>!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,002 μηνύματα.
Σωστά! :thumbup:
Αρκεί να μην είμαι εγώ μέσα σ' αυτούς!

Eπεξηγώντας ακόμη περισσότερο αυτό που έγραψα παραπάνω, θέλω να πω ότι σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να δίνονται ευκαιρίες να εισάγεται κάποιος στο Πανεπιστήμιο, αλλά μόνο βάση βαθμολογικών κριτηρίων όπως επίσης να υπάρχει και ποσοστό κόσμου που να τρώει πόρτα από το Πανεπιστήμιο...και να μην γίνονται φοιτητές με πλάγιες μεθόδους!

Στην Κεντρική/ Δυτική Ευρώπη, παρ' όλη την οικονομική κρίση και το ακριβό επίπεδο ζωής για έναν μέσο κέντρο/ δυτικοευρωπαίο, τα Πανεπιστήμιά τους δεν κάνουν "εκπτώσεις" στις προϋποθέσεις εισαγωγής σε δίδακτρα,..κ.α. διευκολύνσεις. Για να μην πούμε ότι το θέμα των μετεγγραφών (του στυλ «πέρασα στο Καρλόβασι και αποφοιτώ πτυχιούχος από τα Ιωάννινα») και το τρικ του 10% είναι Ελληνική πατέντα παγκόσμιας πρωτοτυπίας. Για παράδειγμα, ήδη το Ην.Βασίλειο ψήφισε το νομοσχέδιο για τις ευρύτερες αλλαγές στα Πανεπιστήμιά του (με κλασικό παράδειγμα την αύξηση διδάκτρων), η Ολλανδία προώθησε νομοσχέδιο αύξησης διδάκτρων για «αιωνίους» φοιτητές 1-2 ετών πέραν από το κανονικό χρονικό όριο σπουδών και περικοπή του επιδόματος φοίτησης,...κτλ. Στην Ελλάδα, γιατί πρέπει πάντα τα αυτονόητα θέματα να τα ανάγουμε σε Εθνικά θέματα; :hmm:Γιατί δεν πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε ότι η κοινωνία μας δεν μπορεί να επιβιώσει μόνο με μαστερούχους; :whistle:Ήδη βλέπουμε τα αρνητικά αποτελέσματα της μαζικής Πανεπιστημιακής μόρφωσης των Ελλήνων μέσα από μαζικά υποβαθμισμένα πτυχία και προγράμματα σπουδών, ανεπάρκεια υποδομής σε Τμήματα Πανεπιστημίων, υπερκορεσμός φοιτητών στα Τμήματα (χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν η χωρητικότητα, οι υποδομές, το διδακτικό προσωπικό,...κτλ του Τμήματος), παρατεταμένες σπουδές...και γηρασμένο δυναμικό εργασίας, αφού από τις πολυετείς σπουδές (από την τσέπη του μπαμπά), οι νέοι με την αιτιολογία των σπουδών τους οδηγούν μια εικονική μείωση της ανεργίας, ενώ δεν έχουν διάθεση για δουλειά λόγω κόπωσης. Η Ελληνική κοινωνία με τους πυρηνικούς υδραυλικούς έφτασε στον πάτο επειδή οι τεχνικές δουλειές είναι μόνο...για όσους δεν παίρνουν τα γράμματα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

student93

Νεοφερμένος

Ο student93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Συμφωνω απόλυτα σε όλα, Εκτός από τα "βαθμολογικά κριτήρια"... Γιατί ένας αριστούχος μαθητης... μαθηματικός ολυμπιονικης κτλ... να μην μπορεί να σπουδάσει στο πολυτεχνείο μονο και μόνο επειδή δεν τα πηγε καλα σε 2 πανελλαδικα μαθηματα...για διάφορους λογους πχ οικογενειακά/προσωπικά προβληματα????
Μια λαμπρή πορεία άριστων αποτελεσμάτων σε γυμνάσιο και λύκειο παραμερίζεται απο μια κυριολεκτικά ανούσια εξέταση εξι μαθηματων.... Μία λέξη: Π-α-ρ-α-λ-ο-γ-ο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Συμφωνω απόλυτα σε όλα, Εκτός από τα "βαθμολογικά κριτήρια"... Γιατί ένας αριστούχος μαθητης... μαθηματικός ολυμπιονικης κτλ... να μην μπορεί να σπουδάσει στο πολυτεχνείο μονο και μόνο επειδή δεν τα πηγε καλα σε 2 πανελλαδικα μαθηματα...για διάφορους λογους πχ οικογενειακά/προσωπικά προβληματα????
Μια λαμπρή πορεία άριστων αποτελεσμάτων σε γυμνάσιο και λύκειο παραμερίζεται απο μια κυριολεκτικά ανούσια εξέταση εξι μαθηματων.... Μία λέξη: Π-α-ρ-α-λ-ο-γ-ο...

Για τον ίδιο λόγο που κάποιος δεν μπορεί να σπουδάσει πολυτεχνείο μονο και μόνο επειδή δεν τα πηγε καλα σε 2 πανελλαδικα μαθηματα χωρίς είναι μαθηματικός ολυμπιονίκης. Οι πανελλαδικές είναι ένας διαγωνισμός που όλοι πρέπει να ξεκινάνε από την ίδια βάση.

Θα σου άρεσε δηλαδή η είσοδο στο πανεπιστήμιο να κρίνετε από τις μαθητικές επιδόσεις κάποιου στο γυμνάσιο. Με άλλα λόγια θα σου άρεσε ο μαθητής να είναι στην μπρίζα από το γυμνάσιο και να αναγκάζεται να γλύφει εκνευριστικούς φιλόλογους για να του δώσουν κανένα βαθμό παραπάνω. Το ότι η οι πανελλαδικές δεν δείχνουν τον ικανότερο το ξέρω απλώς το θεωρώ καλύτερη λύση από ότι να γινεται κλήρωση ή να κρίνεται η είσοδο σου απο τον τρέλό φιλόλογο του Γυμνασίου.

Συγγνώμη που σου φάγαμε τη θέση. Ήταν άδικο. :(

Αλλά κι εσύ στη θέση μας το ίδιο θα έκανες! :P
Δεν πειραζει καλέ περασμένα ξεχασμένα.
Βασικά και εγώ έκανα είχα κάνει 10% και δηλωνα σχολές που ήξερα εκ των προτέρων ότι δεν θα πήγαινα με τη λογική ότι δεν θα ήξερα πως θα σκεφτόμουνα μετά το τέλος της εαρινής εξεταστικής.
======================================================================
Πάντως την φετινή χρονιά τους πιάσανε κώτσους.
Δϊνουν το 10% των θέσεων τους στους περσινούς και αυτοί δεν θα πάρουν το 10% των θέσεων της επόμενης χρονιάς
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,002 μηνύματα.
ποιος Έλληνας μαθητής θα δεχόταν να του έλεγαν στο σχολείο ότι δεν κάνει για Πανεπιστήμιο; :P
στο εξωτερικό από πολύ νωρίς, το σχολείο ενημερώνει αντικειμενικά τους γονείς για την πρόοδο του παιδιού συν ότι τα απολυτήρια λυκείου είναι αντικειμενικά ως προς την βαθμολογία...όχι όπως στο Ελλαδιστάν
συνεπώς το ίδιο το παιδί ξέρει τι να περιμένει και δεν έχει κόμπλεξ κατωτερότητας αν δεν πάει στο Πανεπιστήμιο...ούτε θα πρήξει τους γονείς του γιατί δεν πέρασε στο Πανεπιστήμιο ούτε θα πρήξει τους γονείς του να τον γράψουν σε κάποιο ΙΕΚ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Insomnie

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Insomnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,461 μηνύματα.
ποιος Έλληνας μαθητής θα δεχόταν να του έλεγαν στο σχολείο ότι δεν κάνει για Πανεπιστήμιο; :P
στο εξωτερικό από πολύ νωρίς, το σχολείο ενημερώνει αντικειμενικά τους γονείς για την πρόοδο του παιδιού συν ότι τα απολυτήρια λυκείου είναι αντικειμενικά ως προς την βαθμολογία...όχι όπως στο Ελλαδιστάν
συνεπώς το ίδιο το παιδί ξέρει τι να περιμένει και δεν έχει κόμπλεξ κατωτερότητας αν δεν πάει στο Πανεπιστήμιο...ούτε θα πρήξει τους γονείς του γιατί δεν πέρασε στο Πανεπιστήμιο ούτε θα πρήξει τους γονείς του να τον γράψουν σε κάποιο ΙΕΚ...

οκ....και πως ακριβώς αξιολογούν ποιός κάνει για το πανεπιστήμιο?
λες και είναι μια και δύο οι περιπτώσεις ατόμων που πέρασαν πολυτεχνείο και έγιναν...σεφ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
οκ....και πως ακριβώς αξιολογούν ποιός κάνει για το πανεπιστήμιο?
Λογικά, με την επίδοση στο σχολείο και με τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού.
Αν και δεν είναι και κάτι δύσκολο. Εσύ από τη Γ γυμνασίου δεν είχες άποψη για το ποιοι από τους συμμαθητές σου κάνουν και ποιοι όχι?
ποιος Έλληνας μαθητής θα δεχόταν να του έλεγαν στο σχολείο ότι δεν κάνει για Πανεπιστήμιο;
Τέτοιοι μαθητές υπάρχουν. Για τις μαμάδες τους δεν θα επιμείνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Insomnie

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Insomnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,461 μηνύματα.
Λογικά, με την επίδοση στο σχολείο και με τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού.
Αν και δεν είναι και κάτι δύσκολο. Εσύ από τη Γ γυμνασίου δεν είχες άποψη για το ποιοι από τους συμμαθητές σου κάνουν και ποιοι όχι?
δε διαφωνώ..απλά το διάβασμα είναι και συνειδητή προσπάθεια,μπορεί να μην έχεις υπάρξει ποτέ "συνεπής"(να'χείς βάσεις φυσικά-όχι να'σαι άμπαλος) και επειδή θες ν'ασχοληθείς με κάτι,ν'αλλάξεις κι'εσύ ο ίδιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
ρε παιδιά τι σχέση έχουν οι βαθμοί του λυκείου ( πόσο μάλλον του γυμνασίου :whatever: ) με το αν κάποιος είναι κατάλληλος να μπει στο πανεπιστήμιο;
ούτε καν για την ίδια νοοτροπία δε μιλάμε. Κι εκτός από αυτό σιγά μην κρίνουμε τον άλλο από το τι έκανε κάτι χρόνια πριν. Οι άνθρωποι αλλάζουν, τίποτα δεν είναι γραμμένο στο DNA μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
ρε παιδιά τι σχέση έχουν οι βαθμοί του λυκείου ( πόσο μάλλον του γυμνασίου ) με το αν κάποιος είναι κατάλληλος να μπει στο πανεπιστήμιο;
ούτε καν για την ίδια νοοτροπία δε μιλάμε. Κι εκτός από αυτό σιγά μην κρίνουμε τον άλλο από το τι έκανε κάτι χρόνια πριν. Οι άνθρωποι αλλάζουν, τίποτα δεν είναι γραμμένο στο DNA μας.
Γιατί? Είναι τόσο δύσκολο ένας ειδικός να κρίνει αν ένα παιδί που τελειώνει το γυμνάσιο, έχει την υποδομή να προχωρήσει στις σπουδές του? Εσύ έχεις συναντήσει πολλούς που από αδιάφοροι μαθητές ξαφνικά άλλαξαν και έγιναν αστέρια?

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Γιατί? Είναι τόσο δύσκολο ένας ειδικός να κρίνει αν ένα παιδί που τελειώνει το γυμνάσιο, έχει την υποδομή να προχωρήσει στις σπουδές του? Εσύ έχεις συναντήσει πολλούς που από αδιάφοροι μαθητές ξαφνικά άλλαξαν και έγιναν αστέρια?


Τον εαυτό μου ( καλά αστέρι όχι, αλλά σίγουρα σε καλύτερη θέση) και μερικούς συμμαθητές μου.
Όπως το πες. Πολλές φορές είναι θέμα θέλησης και διάθεσης. Δηλαδή πώς μπορεί να εγγυηθεί κάποιος ότι ένας μαθητής που απλά αδιαφορεί για τα μαθήματα δεν θα πάρει στροφές τα επόμενα χρόνια και δε θα γίνει καλύτερος;
Επίσης έχω δε και την άλλη περίπτωση. Μαθητές που στο γυμνάσιο έπαιρναν τους επαίνους τον ένα μετά τον άλλο, να έχουν φτάσει τρίτη λυκείου και να πηγαίνουν αγκομαχώντας.
Για αυτό λέω μη βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

danai-elpida

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δαναη-Ελπιδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 970 μηνύματα.
Γιατί? Είναι τόσο δύσκολο ένας ειδικός να κρίνει αν ένα παιδί που τελειώνει το γυμνάσιο, έχει την υποδομή να προχωρήσει στις σπουδές του? Εσύ έχεις συναντήσει πολλούς που από αδιάφοροι μαθητές ξαφνικά άλλαξαν και έγιναν αστέρια?


Εγω προσωπικα δεν εχω συναντησει κανενα τετοιο μαθητη μεχρι σημερα ,αλλα εχω συναντησει πολλους αδιαφορους μαθητες του γυμνασιου ,που εγιναν ακομα πιο αδιαφοροι στο λυκειο. Βεβαια μπορει καπου,καποιος καποτε να αποτελεσει την εξαιρεση που δυστυχως θα επιβεβαιωνει τον κανονα,δηλ. οτι οι αδιαφοροι παραμενουν αδιαφοροι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Γιατί? Είναι τόσο δύσκολο ένας ειδικός να κρίνει αν ένα παιδί που τελειώνει το γυμνάσιο, έχει την υποδομή να προχωρήσει στις σπουδές του? Εσύ έχεις συναντήσει πολλούς που από αδιάφοροι μαθητές ξαφνικά άλλαξαν και έγιναν αστέρια?

Γνωρίζω αρκετούς που στην Ελλάδα πήραν απολυτήριο με τα χίλια ζόρια και κατέφυγαν στο εξωτερικό και γύρισαν μετά από 4-6 χρόνια με πτυχία που έχουν σημαντικά επαγγελματικά δικαιώματα στην Ελλάδα. Φαίνεται ότι αυτές οι χωρες του εξωτερικού κάνουν θαύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

friendly

Νεοφερμένος

Η friendly αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
θεωρω οτι ειναι πολυ νωρις να κρινει ακομα και ενας ειδικος ενα μαθητη στο γυμνασιο..πολλα παιδια στο γυμνασιο δεν εχουν αποφασισει για την κατευθυνση τους για το μελλον τους γενικοτερα..και εκτος απο αυτο το επιπεδο μαθηματων γυμνασιου-λυκειου δεν μπορει να συγκριθει!!!!Στο γυμνασιο μπαινουν πιο ευκολα οι βαθμοι και τα θεματα εξετασεων ειναι σχετικα ευκολα αν καποιος δεν ειναι αδιαφορος στη ταξη κανει τις ασκησεις του και γραφει καλα στα διαγωνισματα ανετα βγαζει 17 ενω στο λυκειο σεν ειναι ετσι!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vili_17

Νεοφερμένος

Η vili_17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θήρα (Κυκλάδες). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Ακουστηκε επισεις οτι θα γινουν αλλαγες και στον υπολογισμο των μωριων ξερει καποιος αν ειναι αληθεια γιατι το εχω δει σε πολλες ιστοσελιδες αλλα
στην επισιμη ιστοσελιδα του υπουργιου δεν εχει κατι σχετικο με αυτο το θεμα..??
Αν ειναι πραγμματικοτητα θα ειναι και για Επαλ ή μονο για Γελ..???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

student93

Νεοφερμένος

Ο student93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Γενικά, από τις απαντησεις της πλειοψηφίας επιβεβαιώνεται για ακόμη μια φορα οτι η εισαγωγη στο πανεπιστημιο μεσω πανελληνιων είναι ιδεολογημα κυριαρχίας... Ειλικρινά, έχοντας γνωρίσει πληθώρα αντίστοιχων μοντελων εισαγωγης, θεωρώ το ελληνικό ως το πλεον παρανοϊκό... Ένας αριθμός μορίων μπορεί να καθορίσει αν κάποιος είναι ικανός να εισαχθεί σε ένα πανεπιστημιο...? Είμαστε μόνο ένας αριθμός...? Θεωρώ πως εισαγωγικές εξετάσεις πρέπει να υπάρχουν και να λαμβάνονται υπόψη από τις επιτροπες εισαγωγής στα πανεπιστήμια (άλλη μια αλλαγή που θεωρώ απαραίτητη) αλλα δεν θα παίζουν τον μοναδικό και καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζουν σήμερα...
Ας επικεντρωθούμε στον μαθητή-ταλέντο σε μία επιστήμη (πχ φυσική) που μπορεί να λύνει τα πιο δύσκολα προβλήματα και να διεκπονεί τα πιο δύσκολα πειράματα... Αυτός ο μαθητής που αναμφίβολλα θα αναβάθμιζε το επίπεδο της αντίστοιχης σχολής με την παρουσία και πρόοδο του, δεν θα καταφέρει να συγκεωτρωση τον απαραίτητο αριθμό μορίων, διότι απέτυχε στο ΑΟΔΕ και ΑΟΘ...Ακούγεται δίκαιο??
Έχει και συνέχεια...
Ο μαθητής αυτός θα στείλει το εξαιρετικό βιογραφικό του (καθώς έχει βραβεία απο μαθητικούς διαγωνισμόυς, αθληματα, μουσική κτλ) σε κολλεγια τις Αμερικής, που μετα χαράς θα του προσφέρουν όχι απλά μια θεση στο κολλέγιο τους(το οποιο θα είναι κλασεις ανώτερο από τα ελληνικά πανεπιστήμια) αλλα θα του δωσουν και υποτροφια. Παράλληλα, θα του δρομολογήσουν μια άρτια ακαδημαική καριέρα που τελικά θα τον οδηγήσει στην Αμερικανικη αγορα εργασίας...
Συνοπτικά, ο μαθητής που απέρριψε το ελληνικό πανεπιστήμιο, θα αποτελεί βασικό κομμάτι του ενεργητικού δυναμικού της Αμερικανικης οικονομιας... η εκπαιδευτική κοινοτητας της οποίας αναγνώρισε το ταλέντο του και του έδωσε δυνατότητες για περαιτέρω ανάπτυξη...
Καταληκτηκα, ο μαθητής- αποτυχία κατα τα ελληνικά δεδομένα θα απολαμβανει μια ζώη με τεράστιο μισθό, με απίστευτη εργασία και μια ασυναγώνηστη ποιοτητα.... ενώ στην Ελλάδα οι ακαδημαϊκοί θα καταδικάζουν την αμερικανική νοοτροπία "στρατολόγησης" των ελληνικών "μυαλών" καθως και την αποφαση των τελευταίων να στρατολογηθούν...

Και πριν βιαστείται να πείτε πως όλα αυτά αποτελούν ουτοπικό σενάριο.... αυτή είναι συνοπτικά η προσωπική ιστορία του ξαδέρφου μου... και φαντάζομαι αρκετών ακόμη παιδιών....

Τα συμπεράσματα για το εκπαιδευτικό μας σύστημα και κυρίως την διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δικά σας !!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Γιατί? Είναι τόσο δύσκολο ένας ειδικός να κρίνει αν ένα παιδί που τελειώνει το γυμνάσιο, έχει την υποδομή να προχωρήσει στις σπουδές του? Εσύ έχεις συναντήσει πολλούς που από αδιάφοροι μαθητές ξαφνικά άλλαξαν και έγιναν αστέρια?


με φωναξε κανεις?:eek: ας μην ειμαστε απολυτοι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top