ΗΜΜΥ ή Μαθηματικό;

perelman2006

Νεοφερμένος

Η perelman2006 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Χαλάρωσε λίγο ρε τυπε να πούμε που θιχτηκες. Σιγά τα πολλά εργαστήρια που έχει το μαθηματικό. Κάνετε εκεί ένα υποχρεωτικό σε μια γλωσσα προγραμματισμού, που σιγά τα λάχανα, και κανένα άλλο από επιλογής και αυτό το λες σχολή με εργαστήρια ; Τι να πούνε σχολές όπως οι χημικοί μηχανικοί ξέρω'γω.

Και ακόμα και στο φυσικό δηλαδή τα εργαστήρια είναι ψηλό γελοία, και αυτό το επιβεβαιώνουν πολλοί φυσικοί με τους οποίους έχω μιλήσει. Οτι πρέπει να είσαι παντελώς άχρηστος για να μην τα περάσεις. Τώρα εάν στο μαθηματικό τα 2 εργαστήρια που κάνετε είναι πιο δύσκολα και από του φυσικού που υποτίθεται ότι οι φοιτητές έχουν μια πρακτική αντίληψη, τότε σηκώνω τα χέρια ψηλά ή κάτι θα έκαναν λάθος όλοι αυτοί ή το μαθηματικό που φοιτας είναι εξωγήινο και έχει μπερδέψει το τι διδάσκει.

Επίσης ποιος είπε ότι δεν κάνει κάποιος και στο μαθηματικό φυσική ; Εγώ είπα απλά οτι γίνεται από την σκοπιά των μαθηματικών. Η οποία διαφέρει από των φυσικών καθώς οι τελευταίοι εστιάζουν στο φυσικό νόημα ενώ οι μαθηματικοί ενδιαφέρονται κυρίως για τα μαθηματικά που προκύπτουν(duh).

Εννοείται ότι τα χρόνια αποφοίτησης και ο βαθμός είναι ένας δείκτης του κατά πόσο καποιου του κόβει. Άλλο να τελειώσεις στα 4 χρόνια με 9 και άλλο να τελειώσεις στα 7 χρόνια με 6.5.
Σε πληροφωρω ότι λες υπερβολές με εννιά βαθμό είναι σπάνιες περιπτωσεις για δες στους πινακες αναπληρωτων μέχρι τι βαθμό φτάνει ο βαθμός πτυχιου για να καταλάβεις δεν ζουμε στο MIT στην Ελλάδα ζουμε και το εξής το ποσα χρονια σπουδάζει ο καθένας είναι δικαίωμα του το αν του κόβει το ξερει μόνον εκείνος και δεν μπορεις να το κρίνεις εσυ ,κοίτα την δικη σου σχολή και άσε τις άλλες να τις κρίνουν αυτοί που τις σπουδαζουν και τις σπουδασαν ,στο μαθηματικό για να περασεις δεν περνας τυχαία πρεπει να σε κόβει και λίγο και να μην εισαι Στουρνάρι όπως είπες σε άλλο θέμα συζήτησης...
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,181 μηνύματα.
Σε πληροφωρω ότι λες υπερβολές με εννιά βαθμό είναι σπάνιες περιπτωσεις για δες στους πινακες αναπληρωτων μέχρι τι βαθμό φτάνει ο βαθμός πτυχιου για να καταλάβεις δεν ζουμε στο MIT στην Ελλάδα ζουμε
Προφανώς είπα υπερβολή για να τονίσω ότι μπορεί να δείξει πράγματα αυτή η διαφορά.
και το εξής το ποσα χρονια σπουδάζει ο καθένας είναι δικαίωμα του το αν του κόβει το ξερει μόνον εκείνος και δεν μπορεις να το κρίνεις εσυ
Εε ναι, δεν μπορείς να το κρίνεις. Εάν σου πάρει τον διπλάσια χρόνο να τελειώσεις κάτι, λογικά είσαι πανέξυπνος ή/και συνεπεστατος. Εάν δεν πάρεις αυτόν στην δουλειά σου ποιον θα πάρεις ; :bleh:
,κοίτα την δικη σου σχολή και άσε τις άλλες να τις κρίνουν αυτοί που τις σπουδαζουν και τις σπουδασαν ,στο μαθηματικό για να περασεις δεν περνας τυχαία πρεπει να σε κόβει και λίγο και να μην εισαι Στουρνάρι όπως είπες σε άλλο θέμα συζήτησης...
Τελικά ζούμε στην Ελλάδα ή οι φοιτητές είναι στουρνάρια στο μαθηματικό στην πλειοψηφία τους και κάνουν τόσα χρόνια ; Κατι δεν κολλάει.
 

perelman2006

Νεοφερμένος

Η perelman2006 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Προφανώς είπα υπερβολή για να τονίσω ότι μπορεί να δείξει πράγματα αυτή η διαφορά.

Εε ναι, δεν μπορείς να το κρίνεις εσύ. Εάν σου πάρει τον διπλάσια χρόνο να τελειώσεις κάτι λογικά είσαι πανέξυπνος ή/και συνεπεστατος. Εάν δεν πάρεις αυτόν στην δουλειά σου ποιον θα πάρεις ; :bleh:

Τελικά ζούμε στην Ελλάδα ή οι φοιτητές είναι στουρνάρια στο μαθηματικό στην πλειοψηφία τους και κάνουν τόσα χρόνια ; Κατι δεν κολλάει.
Που το ξέρετε ειστε στο μυαλό του φοιτητή το αν κόβει η όχι το μυαλό? Στο μαθηματικό για να περασει κάποιος ήταν Στουρνάρι αρχικά σωστά κατά τα λεγόμενα σας και μετά αφου το βγάλε τεσσάρα χρόνια με εννιά ήταν εγκέφαλος δεν ξεχνώ τι είπατε σε προηγουμενη συζήτηση βλέπε κατατακτήριες όχι μόνο εμένα θίγεις σαν μαθηματικο αλλά και πολλους άλλους μελλοντικούς συναδέλφους και αποφοίτησαντες από αυτή τη σχολή..
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και επειδή βλέπω ότι είστε φοιτητής του πολυτεχνειου είναι κρίμα από έναν τέτοιο φοιτητή να ακουω ανουσία λόγια για άλλες σχολές ,να ξέρετε δεν σας αρμόζει ειδικά σε έναν άνθρωπο με γνώσεις Πανεπιστημίου και μελλοντικό αποφοιτο...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,181 μηνύματα.
Που το ξέρετε ειστε στο μυαλό του φοιτητή το αν κόβει η όχι το μυαλό? Στο μαθηματικό για να περασει κάποιος ήταν Στουρνάρι αρχικά σωστά κατά τα λεγόμενα σας και μετά αφου το βγάλε τεσσάρα χρόνια με εννιά ήταν εγκέφαλος
Δεν χρειάζεται να είσαι στο μυαλό κάποιου για να αντιληφθείς ορισμένα πράγματα. Όπως και εάν ερχόταν ένας συνάδελφός μου και μου έλεγε ότι έχει δώσει 4 φορές ηλεκτρομαγνητικά πεδία Ι και έχει κοπει, πιθανότατα θα σκεφτόμουν ότι ναι μεν θα πάρει το πτυχίο του κάποια στιγμή, αλλά ξεκάθαρα το μέλλον του δεν προβλέπεται και τόσο λαμπρό σε αυτό τον τομέα.

Τώρα το 9 στο πτυχίο δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάποιος είναι ιδιοφυής. Προσωπικά θεωρώ ότι σχεδόν καμία σχολή δεν απαιτεί καμία πραγματική ιδιοφυία για να την τελειώσεις, διαφορετικά ένα τεράστιο ποσοστό των φοιτητών δεν θα αποφοίτουσε ποτε, το οποίο δεν θα είχε κανένα νόημα. Σίγουρα όμως θα συμφωνήσουμε ότι κάποιος που έβγαλε το μαθηματικό με 8 θα πω, όχι 9, έχει συνέπεια και πειθαρχία στο διάβασμα, κατ'ελαχιστο και εάν το έκανε και σε 4 χρόνια, τότε πιθανότατα είτε τα παίρνει γρήγορα, είτε σκίστηκε στο διάβασμα είτε και τα δυο. Πιστεύω δεν θα διαφωνήσουμε επί αυτών είναι απολύτως λογικά πράγματα.
δεν
ξεχνώ τι είπατε σε προηγουμενη συζήτηση βλέπε κατατακτήριες όχι μόνο εμένα θίγεις σαν μαθηματικο αλλά και πολλους άλλους μελλοντικούς συναδέλφους και αποφοίτησαντες από αυτή τη σχολή.
Δεν κατανοώ πως ακριβώς θιχτηκατε από όσα είπα στο θέμα των κατατακτηρίων. Προσπαθούσα απλά να ενθαρρύνω το παλικάρι να κάνει την προσπάθεια του, τίποτα παραπάνω. Δεν είναι ψέμα ότι πάρα πολλοί μέτριοι μαθητές περνάνε στα μαθηματικά. Και δεν σημαίνει ότι οποίος πέρασε στο μαθηματικό επειδή έχει 14.000 μόρια είναι στουρνος. Υπάρχουν παιδιά που πέρασαν γιατί το γουσταραν και έγραψαν εξαιρετικά έως και 19.000+ μόρια. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι είναι μια πολύ απαιτητική σχολή που μαζεύει πάρα πολλούς μαθητές που δεν έχουν καμία απολύτως ιδέα τι τους γίνεται τόσο γενικά όσο και ως προς το αντικείμενο γιατί την είχαν βάλει τυχαία σε περίπτωση που δεν περάσουν σε άλλα τμήματα. Δεν υποβαθμίζει την σχολή αυτο, απλά είναι μια κατάσταση που υφίστανται λόγω του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και επειδή βλέπω ότι είστε φοιτητής του πολυτεχνειου είναι κρίμα από έναν τέτοιο φοιτητή να ακουω ανουσία λόγια για άλλες σχολές ,να ξέρετε δεν σας αρμόζει ειδικά σε έναν άνθρωπο με γνώσεις Πανεπιστημίου και μελλοντικό αποφοιτο...
Μα δεν υποτιμώ το μαθηματικό. Έχω μεγάλη αγάπη για το αντικείμενο όσο και εκτίμηση για όσους το σπούδασαν. Δεν είπα ότι είναι μια εύκολη σχολή. Το γεγονός ότι δεν έχει πρακτικά εργαστήρια σε σχέση με άλλες σχολές παρά ελάχιστα ή ότι μαζεύει φοιτητές οι οποίοι δεν έχουν την δυνατότητα να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της σχολής, δεν σημαίνει ούτε ότι είναι εύκολη ούτε ότι είναι κακή ούτε ότι όλοι οι φοιτητές είναι είναι μετριοι.

Το να λέμε στα παιδιά ότι το μαθηματικό είναι βουνό όμως και ότι θα το τελειώσουν στα 7 χρόνια δημιουργεί λάθος εντυπώσεις και αποθαρρύνει κόσμο που θέλει να το σπουδάσει. Καλό κόσμο με αγάπη για το αντικείμενο, που μπορεί να βελτιώσει το επίπεδο του ακροατηρίου. Όπως είπα καμία σχολή σε επίπεδο προπτυχιακού δεν θεωρώ ότι θέλει πραγματική ιδιοφυία για να την τελειώσεις. Όχι επειδή δεν υπάρχει το περιθώριο να αξιοποιηθεί αυτή η ιδιοφυία, αλλά επειδή οι καθηγητές προσπαθούν όσο γίνεται να κρατάνε το επίπεδο σε λογικά πλαίσια για την μάζα σε προπτυχιακό επίπεδο. Το οποίο είναι και το σωστό κατά την γνώμη μου.

Όπως και να έχει. Μπορείτε πάντα να μας πείτε και την δική σας άποψη μιας που το σπουδάσατε γιατί οι φοιτητές αργούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Κακό υπόβαθρο από το λύκειο ; Κακοι καθηγητές ; Αραλικι και καφεδάκια αντί για διάβασμα ; Έλλειψη ευφυίας ; Απίστευτα δύσκολα και απαιτητικά θέματα εξετάσεων ; Είναι εύκολο να χάσεις την μπάλα εάν σου ξεφύγει καποιο μάθημα ; Τι από όλα ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

perelman2006

Νεοφερμένος

Η perelman2006 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Δεν χρειάζεται να είσαι στο μυαλό κάποιου για να αντιληφθείς ορισμένα πράγματα. Όπως και εάν ερχόταν ένας συνάδελφός μου και μου έλεγε ότι έχει δώσει 4 φορές ηλεκτρομαγνητικά πεδία Ι και έχει κοπει, πιθανότατα θα σκεφτόμουν ότι ναι μεν θα πάρει το πτυχίο του κάποια στιγμή, αλλά ξεκάθαρα το μέλλον του δεν προβλέπεται και τόσο λαμπρό σε αυτό τον τομέα.

Τώρα το 9 στο πτυχίο δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάποιος είναι ιδιοφυής. Προσωπικά θεωρώ ότι σχεδόν καμία σχολή δεν απαιτεί καμία πραγματική ιδιοφυία για να την τελειώσεις, διαφορετικά ένα τεράστιο ποσοστό των φοιτητών δεν θα αποφοίτουσε ποτε, το οποίο δεν θα είχε κανένα νόημα. Σίγουρα όμως θα συμφωνήσουμε ότι κάποιος που έβγαλε το μαθηματικό με 8 θα πω, όχι 9, έχει συνέπεια και πειθαρχία στο διάβασμα, κατ'ελαχιστο και εάν το έκανε και σε 4 χρόνια, τότε πιθανότατα είτε τα παίρνει γρήγορα, είτε σκίστηκε στο διάβασμα είτε και τα δυο. Πιστεύω δεν θα διαφωνήσουμε επί αυτών είναι απολύτως λογικά πράγματα.

Δεν κατανοώ πως ακριβώς θιχτηκατε από όσα είπα στο θέμα των κατατακτηρίων. Προσπαθούσα απλά να ενθαρρύνω το παλικάρι να κάνει την προσπάθεια του, τίποτα παραπάνω. Δεν είναι ψέμα ότι πάρα πολλοί μέτριοι μαθητές περνάνε στα μαθηματικά. Και δεν σημαίνει ότι οποίος πέρασε στο μαθηματικό επειδή έχει 14.000 μόρια είναι στουρνος. Υπάρχουν παιδιά που πέρασαν γιατί το γουσταραν και έγραψαν εξαιρετικά έως και 19.000+ μόρια. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι είναι μια πολύ απαιτητική σχολή που μαζεύει πάρα πολλούς μαθητές που δεν έχουν καμία απολύτως ιδέα τι τους γίνεται τόσο γενικά όσο και ως προς το αντικείμενο γιατί την είχαν βάλει τυχαία σε περίπτωση που δεν περάσουν σε άλλα τμήματα. Δεν υποβαθμίζει την σχολή αυτο, απλά είναι μια κατάσταση που υφίστανται λόγω του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Μα δεν υποτιμώ το μαθηματικό. Έχω μεγάλη αγάπη για το αντικείμενο όσο και εκτίμηση για όσους το σπούδασαν. Δεν είπα ότι είναι μια εύκολη σχολή. Το γεγονός ότι δεν έχει πρακτικά εργαστήρια σε σχέση με άλλες σχολές παρά ελάχιστα ή ότι μαζεύει φοιτητές οι οποίοι δεν έχουν την δυνατότητα να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της σχολής, δεν σημαίνει ούτε ότι είναι εύκολη ούτε ότι είναι κακή.

Το να λέμε στα παιδιά ότι το μαθηματικό είναι βουνό και ότι θα το τελειώσουν στα 7 χρόνια δημιουργεί λάθος εντυπώσεις και αποθαρρύνει κόσμο που θέλει να το σπουδάσει. Όπως είπα καμία σχολή σε επίπεδο προπτυχιακού δεν θεωρώ ότι θέλει πραγματική ιδιοφυία. Όχι επειδή δεν υπάρχει το περιθώριο να αξιοποιηθεί αυτή η ιδιοφυία, αλλά επειδή οι καθηγητές προσπαθούν όσο γίνεται να κρατάνε το επίπεδο σε λογικά πλαίσια για την μάζα. Το οποίο είναι και το σωστό κατά την γνώμη μου.

Όπως και να έχει. Μπορείτε πάντα να μας πείτε και την δική σας άποψη μιας που το σπουδάσατε γιατί οι φοιτητές αργούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Κακό υπόβαθρο από το λύκειο ; Κακοι καθηγητές ; Αραλικι και καφεδάκια αντί για διάβασμα ; Έλλειψη ευφυίας ; Απίστευτα δύσκολα και απαιτητικά θέματα εξετάσεων ; Είναι εύκολο να χάσεις την μπάλα εάν σου ξεφύγει καποιο μάθημα ; Τι από όλα ;
Εσείς πως ξέρετε ότι οι περισσοτεροι που μπαίνουν στην σχολή των μαθηματικών τμημάτων ότι είναι στουρνάρια από που βγαίνει αυτό ως συμπερασμα και μετά σιγά σιγά μαθαίνουν και γίνονται εγκέφαλοι παντα κατά τα λεγόμενα σας φυσικά το αν θέλετε να ενθαρρύνετε κάποιον δεν είναι τρόπος σκέψης και λόγου αυτά που λέτε ,ξέρετε το επίπεδο γνώσεων που έχει ο καθένας? ο βαθμός δεν σημαίνει κάτι ,το αν έβγαλες άριστα στην σχολή των μαθηματικών δεν σήμαινει σαφώς ότι τα ξέρεις όλα αλλιώς θα ήταν παντογνωστης αυτός που έβγαζε τον βαθμό αυτο. Για έναν που τελείωσε το μαθηματικό στα τέσσερα χρόνια και έβγαλε βαθμό 6 τι γνώμη έχεις σε σχέση με έναν που έβγαλε βαθμό 6 στα 7 χρόνια ποιος είναι ποιο στουρναρι?.. Τι εχει αξία ο βαθμός η διάρκεια των σπουδων? Λοιπόν είναι μεγα λάθος, δεν πρεπει να δίνεις θάρρος σε άλλους αποκαλώντας κάποιους άλλους στουρνάρια χωρίς να ξέρεις.... την ποιοτητα αυτών των φοιτητών για να ανυψωσεις άλλους ανθρώπους χάνεται η αξία των άλλων , η σχολή των μαθηματικών με το στρατό είναι δυο κόσμοι άκρως διαστημικά αντιθετοι σε γνώσεις γιατί αλλά μαθήματα κανεις στο στρατό και αλλά στο μαθηματικό δεν συγκρίνουμε ανόμοια αντικειμενα.... εμείς δεν είμαστε στρατός αλλά επιστήμη έτσι και ο στρατός δεν είναι επιστήμη σωστά? Το ότι είναι τέταρτο έτους φοίτησης ορισμένες σχολές στρατιωτικές δεν σημαίνει ότι έχουν και το ίδιο επίπεδο γνώσεων στα μαθηματικά τουλάχιστον στις κατατακτήριες που δίνουν... και σε προπτυχιακό επίπεδο... Αν θεωρείς κατά την γνώμη σου γίγαντες στις γνώσεις όσοι τελειώνουν στρατιωτικές σχολές μην αποκαλείς στουρνάρια άλλους ανθρώπους που δεν ξέρεις.. από ότι κατάλαβα συγκρίνεις διαφορετικούς ανθρώπους και υπέρ τιμάς άλλους ανθρώπους. δυστυχώς στις μέρες μας αξία για σένα από τι κατάλαβα δεν έχει η επιστήμη από τα λεγόμενα σου αλλά υπέρ τιμάς την αξία άλλων ανθρώπων που ουτε καν γνωρίζεις και μειώνεις αξίες άλλων ανθρώπων για να εξιψώσεις τους πρωτους. Μια αγράμματη γυναίκα κάποτε μου είπε όταν ήμουν στο λυκειο και βγήκαν τα αποτελεσματα βρε παιδι μου για να περασεις σε αυτή τη σχολή και για να την τελειώσεις θέλει κώλο από κρανα δηλαδή θέλει διάβασμα και γνώση όχι στουρνάρια και τώρα εσυ μας αποκαλεις ότι είμαστε στουρνάρια δεν ξέρω συ ειπας... Ό νοών νοείτω....
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
καλα τοσην ωρα τι προσπαθειτε να εξηγησετε?το αυτονοητο?
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,181 μηνύματα.
Εσείς πως ξέρετε ότι οι περισσοτεροι που μπαίνουν στην σχολή των μαθηματικών τμημάτων ότι είναι στουρνάρια από που βγαίνει αυτό ως συμπερασμα
Δεν νομίζω οτι έχει νόημα να το αναλύσουμε παραπάνω όπως λέει και ο Ευκλείδης, έχω πει τους λόγους παραπάνω. Τώρα να παίζουμε τέννις με το πως το ξέρω,δεν λέει.
και μετά σιγά σιγά μαθαίνουν και γίνονται εγκέφαλοι παντα κατά τα λεγόμενα σας φυσικά το αν θέλετε να ενθαρρύνετε κάποιον δεν είναι τρόπος σκέψης και λόγου αυτά που λέτε ,ξέρετε το επίπεδο γνώσεων που έχει ο καθένας?
Δεν ισχυρίστηκα ποτέ οτι αυτοί που είναι εντελώς στουρνάρια γίνονται ξαφνικά εγκέφαλοι. Είπα οτι η πλειοψηφία των μαθητών, ακόμα και οι καλοί, εννοείται οτι δεν κατείχαν την μαθηματική επιστήμη απο την πρώτη τους μέρα στην σχολή. Το πρώτο έτος ούτως η άλλως σε όλες τις σχολές είναι μεταβατικό.
ο βαθμός δεν σημαίνει κάτι ,το αν έβγαλες άριστα στην σχολή των μαθηματικών δεν σήμαινει σαφώς ότι τα ξέρεις όλα αλλιώς θα ήταν παντογνωστης αυτός που έβγαζε τον βαθμό αυτο. Για έναν που τελείωσε το μαθηματικό στα τέσσερα χρόνια και έβγαλε βαθμό 6 τι γνώμη έχεις σε σχέση με έναν που έβγαλε βαθμό 6 στα 7 χρόνια ποιος είναι ποιο στουρναρι?.. Τι εχει αξία ο βαθμός η διάρκεια των σπουδων?
Σε άλλες σχολές ναι δεν σημαίνει κάτι. Τώρα εαν κάποιος πάει π.χ. φιλολογία που είναι φουλ θεωρητική σχολή ή μαθηματικό που επίσης είναι φουλ θεωρητική σχολή(στο σύνολο της, εαν εξαιρέσουμε την πληροφορική), τότε οι βαθμοί παίζουν ρόλο. Όχι επειδή δείχνουν εαν είσαι παντογνώστης ή όχι, αλλά επειδή αντανακλούν την προσπάθεια σου.

Στα τέσσερα χρόνια με 6 ; Σίγουρα σε καλύτερη μοίρα απο όσους τελειώνουν στα 7 χρόνια.
Ιδανικά αξία έχουν τόσο ο βαθμός όσο και η διάρκεια σπουδών, με την διάκρεια σπουδών να είναι πιο σημαντική. Γιατί αυτός που πήρε 6 αλλά τελείωσε στα 4 χρόνια τουλάχιστον τα πέρναγε στην ώρα του, σε αντίθεση με των άλλον που κοβόταν. Έχει δηλαδή προοπτικές βελτίωσης.
Λοιπόν είναι μεγα λάθος, δεν πρεπει να δίνεις θάρρος σε άλλους αποκαλώντας κάποιους άλλους στουρνάρια χωρίς να ξέρεις.... την ποιοτητα αυτών των φοιτητών για να ανυψωσεις άλλους ανθρώπους χάνεται η αξία των άλλων
Όταν κάποιος είναι αρκετά ικανός, ικανότερος πιθανότατα απο αρκετούς άλλους, πιστεύω οτι έχει νόημα να γίνεται η σύγκριση, διότι εαν τα καταφέρνουν εκείνοι, σίγουρα μπορείς και εσύ. Η φοιτηταρία σε στυλ καφεδάκια όλη μέρα μέσα στο εξάμηνο και ελάχιστη ή και καθόλου σχολή μόνη της ρίχνει το επίπεδο της, δεν χρειάζονται εξωτερική παρέμβαση.
η σχολή των μαθηματικών με το στρατό είναι δυο κόσμοι άκρως διαστημικά αντιθετοι σε γνώσεις γιατί αλλά μαθήματα κανεις στο στρατό και αλλά στο μαθηματικό δεν συγκρίνουμε ανόμοια αντικειμενα.... εμείς δεν είμαστε στρατός αλλά επιστήμη έτσι και ο στρατός δεν είναι επιστήμη σωστά?
Το θέμα δεν είναι τι γνώσεις έχει κανείς αλλά τι τρόπο σκέψης έχει, ώστε να αποφανθούμε εαν μπορεί ή όχι να τα καταφέρει σε μια σχολή. Όταν έχεις πάει σε μια α ηλικία και έχεις αποκτήσει κάποιες εμπειρίες, άμεσα ή έμμεσα σε βοηθούν στο μέλλον. Οι στρατιωτικές σχολές εστιάζουν αρκετά στο να μπορεί να προσαρμόζεται ο υποψήφιος σε διάφορες συνθήκες.
Το ότι είναι τέταρτο έτους φοίτησης ορισμένες σχολές στρατιωτικές δεν σημαίνει ότι έχουν και το ίδιο επίπεδο γνώσεων στα μαθηματικά τουλάχιστον στις κατατακτήριες που δίνουν... και σε προπτυχιακό επίπεδο...
Ακριβώς για αυτό και σχολές όπως η σεμφε εξετάζουν τους υποψήφιους σε διαφορετική ύλη,λόγου χάρη του λυκείου. Θεωρώ οτι ένας άνθρωπος που έχει τελειώσει μια σχολή, πόσο μάλλον στρατιωτική που απαιτείται να έχει κάποια χαρακτηριστικά όπως να στροφάρει, θα μπορεί να βγάλει μαθηματικά Γ'λυκείου σχετικά απρόσκοπτα.

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω απο που αντιληφθήκατε οτι εξίσωσα σε γνωστικό επίπεδο τις δύο σχολές. Εγώ τόνισα κυρίως το γεγονός οτι έχοντας τελειώσει κάποιος ήδη μια σχολή δεν είναι σε ίδια θέση με ένα 18χρονο που μόλις τώρα μπήκε στην σχολή. Προφανώς και οι δύο δεν θα ξέρουν τα μαθηματικά που πρόκειται να διδαχθούν, αλλά ο τρόπος σκέψης διαφέρει. Κάποιος στα 30 του θα κοιτάξει να τελειώσει την σχολή όσο πιο γρήγορα γίνεται. Κάποιος στα 18 του, θα θέλει και τα πάρτυ τους, και τις εξόδους του κτλπ. με αποτέλεσμα να πέσει κάποια στιγμή πίσω η σχολή.
Αν θεωρείς κατά την γνώμη σου γίγαντες στις γνώσεις όσοι τελειώνουν στρατιωτικές σχολές μην αποκαλείς στουρνάρια άλλους ανθρώπους που δεν ξέρεις.. από ότι κατάλαβα συγκρίνεις διαφορετικούς ανθρώπους και υπέρ τιμάς άλλους ανθρώπους. δυστυχώς στις μέρες μας αξία για σένα από τι κατάλαβα δεν έχει η επιστήμη από τα λεγόμενα σου αλλά υπέρ τιμάς την αξία άλλων ανθρώπων που ουτε καν γνωρίζεις και μειώνεις αξίες άλλων ανθρώπων για να εξιψώσεις τους πρωτους. Μια αγράμματη γυναίκα κάποτε μου είπε όταν ήμουν στο λυκειο και βγήκαν τα αποτελεσματα βρε παιδι μου για να περασεις σε αυτή τη σχολή και για να την τελειώσεις θέλει κώλο από κρανα δηλαδή θέλει διάβασμα και γνώση όχι στουρνάρια και τώρα εσυ μας αποκαλεις ότι είμαστε στουρνάρια δεν ξέρω συ ειπας... Ό νοών νοείτω....
Κάνετε το λάθος να θεωρείτε οτι ο όρος "στουρνάρι" σημαίνει οτι κάποιος είναι χαζός γενικά και αόριστα.
Δεν είναι κάποιος χαζός γενικά και αόριστα εαν τελειώσει στα 7 χρόνια με 6 που λέγαμε. Εαν αποκλείσουμε τυχόν κακοτοπιές που είναι σπάνιο να πέσουν τόσες μαζί, αυτός ο άνθρωπος πιθανότατα δεν κάνει για να συνεχίσει ακαδημαικά. Δεν είναι χαζός, αλλά δεν παίρνει την συγκεκριμένη επιστήμη,πως να το κάνουμε ; Να το θέσω διαφορετικά. Και στον υπολογιστή μου εαν πάω να τρέξω μια προσομοίωση ενός περίπλοκου συστήματος μπορεί να πάρει μήνες. Οτι θα τελειώσει κάποτε το task at hand είναι δεδομένο...αλλά τι να το κάνω εαν έχω γεράσει μέχρι τότε ; Δεν σημαίνει οτι ο επεξεργαστής μου είναι στουρνάρι με την έννοια του "χαζού"/κακού, απλά δεν κάνει για αυτή την δουλειά.

Ομοίως,και έναν που σπούδασε παιδαγωγικά να βάλουμε στο μαθηματικό εν τέλει θα το βγάλει. Σε 10 χρόνια,σε 12, δεν ξέρω. Αλλά θα το βγάλει κάποια στιγμή. Το ερώτημα είναι και που το έβγαλε τι ; Έχει αξία εαν του πήρε 10-12 χρόνια και το πήρε με 6 ; Για εμένα όχι δεν έχει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Παρόλο που καταλαβαίνω ότι σου αρέσουν πολύ τα μαθηματικά, να ξέρεις ότι οι ηλεκτρολόγοι έχουν επίσης πολύ σκληρά μαθηματικά και (ίσως, από ότι μου έχουν πει) τα πιο σκληρά από όλους τους μηχανικούς. Μαθηματικό, αν δεν είσαι φουλ κολλημένη με μαθηματικά δεν θα σου πρότεινα να πας(προσωπική άποψη) και δεν το λέω από άποψη επαγγελματικής προοπτικής, απλά έχει ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ πολλά μαθηματικά. Οι ηλεκτρολόγοι είναι πιο ευρύ επάγγελμα και μπορείς να ασχοληθείς με κυριολεκτικά τα πάντα όσον αφορά την τεχνολογία, από μικροεπεξεργαστές, κυκλώματα, μέχρι την ηλεκτροδότηση μιας ολόκληρης πόλης και software engineering.

Eνώ το ξεκινάς κάπως σωστά καταλήγεις φαινομενικά να πεις ότι ο απόφοιτος του Μαθηματικού δεν έχει επαγγελματικές επιλογές όταν μπορεί να καλύψει μεγάλο φάσμα των επαγγελμάτων σε υπηρεσίες τεχνολογίας, φυσικής μοντελοποίησης σε βιομηχανίες σχεδιασμού προϊόντων, οικονομίας και στατιστικών μεθόδων. Με κάποια μεταπτυχιακή εξειδίκευση και πολύ ψάξιμο δεν υστερεί σε κάτι έναντι ενός ηλεκτρολόγου μηχανικού. Επίσης από όσο ξέρω και ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός εξειδικεύεται κάπου συγκεκριμένα και πάνω εκεί κάνει μεταπτυχιακές σπουδές για να καλύψει τα κενά του και να βρει δουλειά. Δεν υπάρχει γενικός ηλεκτρολόγος μηχανικός που να έχει επιστημονική επάρκεια σε όλα πάνω στην επιστήμη του. Ας σταματήσουμε αυτό το παραμύθι. Στην Ελλάδα που δεν υπάρχει βιομηχανία όπως στη Γερμανία ή στις ΗΠΑ, πού ακριβώς μπορεί να εργαστεί ο κάθε ηλεκτρολόγος μηχανικός που αποφοιτά κάθε εξάμηνο; Δημιουργούνται τόσες πολλές νέες θέσεις εργασίας που ζητάνε ειδικά Έλληνες ηλεκτρολόγους μηχανολόγους;

Βλέπω όλα τα ξέρετε μπράβο....ποιος σας είπε ότι το μαθηματικό δεν έχει εργαστήρια αν δεν ξέρετε κάτι μην μεταδίδεται ψευτικες πληροφοριες γιατί έχουμε στην fortran η c στη στατιστική στα συστήματα αυτόματου ελέγχου και σε αλλά βεβαίως βεβαίως... Κάνουμε και φυσική και συγκεκριμένα θεωρητική μηχανική και έχουμε και την δυνατότητα να επιλεγουμε μαθήματα ,οπως χρηματοοικονομικά, η ημιμάθεια χειρότερη της αμάθειας λέει ο σοφός λαός και κάτι ακόμη ο βαθμός πτυχιου και τα χρόνια αποφοίτησης δεν έχουν σχέση με την επαγγελματική αποκατάσταση ξέρω άτομο που έβγαλε 7 και ακόμα παιδευεται ως αναπληρωτής και δεν διορίστηκε και μαζευει μεταπτυχιακά και σεμινάρια για να διοριστεί.

Δίκιο δεν θα βρεις γιατί το συνάφι των Μαθηματικών έχει υποβαθμίσει την επιστήμη και τις εξειδικεύσεις που αυτή έχει (σε σοβαρές χώρες). Για παράδειγμα η θεωρητική μηχανική για έναν Μαθηματικό στην Ελληνική νοοτροπία φαντάζει εξωπραγματική γιατί δεν υπάρχει διασύνδεση με τη μετεωρολογία, αστροφυσική, μηχανική υλικών, βιολογία κτλ ώστε οι διαφορικές εξισώσεις να έχουν κάποια θεματική σημασία. Ακόμη και η Αστροφυσική σε Τμήματα Μαθηματικών διδάσκεται με ορισμούς και φωτογραφίες πλανητών.

Για τους περισσότερους, ο ευρύς κλάδος των διαφορικών εξισώσεων είναι απλά ένα μάθημα όπου διδάσκονται μέθοδοι επίλυσης με χρήση μετασχηματισμών χωρίς να επισημαίνεται ο ρόλος τους στην σύγχρονη μαθηματική μοντελοποίηση ενός...αεροσκάφους ή πως η λύση του αρμονικού ταλαντωτή μπορεί να εκφράζει την δυναμική σε ένα πρόβλημα βιολογίας. Και να γίνει κάτι τέτοιο, ποιο είναι το Μαθηματικό περιβάλλον για να δείξει ενδιαφέρον; Οι περισσότεροι αντιμετωπίζουν τα Μαθηματικά ως πτυχίο-της κακιάς ώρας για την μέση εκπαίδευση και άντε μέχρι σε τίποτα με στατιστική και οικονομικά. Η αριθμητική ανάλυση απαιτεί υψηλό επίπεδο μαθηματικών, ικανότητας φυσικής ερμηνείας του μαθηματικού μοντέλου αλλά και συναρτησιακού προγραμματισμού που συνήθως δεν υποστήριζεται καθώς οι περισσότεροι φοιτητές του Μαθηματικού είναι πάτος στη Φυσική αλλά και με μεγάλη απέχθεια στη Χημεία, Βιολογία κτλ καθώς εισάγονται από την Τεχνολογική και έτσι δεν μπορούν να κατανοήσουν την σύνδεση όλων των θετικών επιστημών και της τεχνολογίας. Επομένως είναι λογικό οι εφαρμογές των Μαθηματικών να περιορίζονται μέχρι τη Στατιστική αφού αυτό έχουν δει. Μη λέμε πράγματα γνωστά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

perelman2006

Νεοφερμένος

Η perelman2006 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Eνώ το ξεκινάς κάπως σωστά καταλήγεις φαινομενικά να πεις ότι ο απόφοιτος του Μαθηματικού δεν έχει επαγγελματικές επιλογές όταν μπορεί να καλύψει μεγάλο φάσμα των επαγγελμάτων σε υπηρεσίες τεχνολογίας, φυσικής μοντελοποίησης σε βιομηχανίες σχεδιασμού προϊόντων, οικονομίας και στατιστικών μεθόδων. Με κάποια μεταπτυχιακή εξειδίκευση και πολύ ψάξιμο δεν υστερεί σε κάτι έναντι ενός ηλεκτρολόγου μηχανικού. Επίσης από όσο ξέρω και ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός εξειδικεύεται κάπου συγκεκριμένα και πάνω εκεί κάνει μεταπτυχιακές σπουδές για να καλύψει τα κενά του και να βρει δουλειά. Δεν υπάρχει γενικός ηλεκτρολόγος μηχανικός που να έχει επιστημονική επάρκεια σε όλα πάνω στην επιστήμη του. Ας σταματήσουμε αυτό το παραμύθι. Στην Ελλάδα που δεν υπάρχει βιομηχανία όπως στη Γερμανία ή στις ΗΠΑ, πού ακριβώς μπορεί να εργαστεί ο κάθε ηλεκτρολόγος μηχανικός που αποφοιτά κάθε εξάμηνο; Δημιουργούνται τόσες πολλές νέες θέσεις εργασίας που ζητάνε ειδικά Έλληνες ηλεκτρολόγους μηχανολόγους;



Δίκιο δεν θα βρεις γιατί το συνάφι των Μαθηματικών έχει υποβαθμίσει την επιστήμη και τις εξειδικεύσεις που αυτή έχει (σε σοβαρές χώρες). Για παράδειγμα η θεωρητική μηχανική για έναν Μαθηματικό στην Ελληνική νοοτροπία φαντάζει εξωπραγματική γιατί δεν υπάρχει διασύνδεση με τη μετεωρολογία, αστροφυσική, μηχανική υλικών, βιολογία κτλ ώστε οι διαφορικές εξισώσεις να έχουν κάποια θεματική σημασία. Ακόμη και η Αστροφυσική σε Τμήματα Μαθηματικών διδάσκεται με ορισμούς και φωτογραφίες πλανητών.

Για τους περισσότερους, ο ευρύς κλάδος των διαφορικών εξισώσεων είναι απλά ένα μάθημα όπου διδάσκονται μέθοδοι επίλυσης με χρήση μετασχηματισμών χωρίς να επισημαίνεται ο ρόλος τους στην σύγχρονη μαθηματική μοντελοποίηση ενός...αεροσκάφους ή πως η λύση του αρμονικού ταλαντωτή μπορεί να εκφράζει την δυναμική σε ένα πρόβλημα βιολογίας. Και να γίνει κάτι τέτοιο, ποιο είναι το Μαθηματικό περιβάλλον για να δείξει ενδιαφέρον; Οι περισσότεροι αντιμετωπίζουν τα Μαθηματικά ως πτυχίο-της κακιάς ώρας για την μέση εκπαίδευση και άντε μέχρι σε τίποτα με στατιστική και οικονομικά. Η αριθμητική ανάλυση απαιτεί υψηλό επίπεδο μαθηματικών, ικανότητας φυσικής ερμηνείας του μαθηματικού μοντέλου αλλά και συναρτησιακού προγραμματισμού που συνήθως δεν υποστήριζεται καθώς οι περισσότεροι φοιτητές του Μαθηματικού είναι πάτος στη Φυσική αλλά και με μεγάλη απέχθεια στη Χημεία, Βιολογία κτλ καθώς εισάγονται από την Τεχνολογική και έτσι δεν μπορούν να κατανοήσουν την σύνδεση όλων των θετικών επιστημών και της τεχνολογίας. Επομένως είναι λογικό οι εφαρμογές των Μαθηματικών να περιορίζονται μέχρι τη Στατιστική αφού αυτό έχουν δει. Μη λέμε πράγματα γνωστά.
Πως ξέρεις ότι όλοι περνανε απο τεχνολογικη? Εμένα ο αδερφός μου έδωσε δέσμες και είχε φυσική και χημεία και έβγαλε 7 στο μαθηματικό στα 4 χρόνια ζειτε σε μια ουτοπία απο τι κατάλαβα είστε πολυ απόλυτος στις απόψεις σας αν δεν γνωρίζεται μην μεταδίδεται ψευτικες πληροφορίες όλα τα ξέρετε και εσείς βλέπω καλι θα ήταν σχολιάζετε για τις δικές σας σχολές και αφήστε απέξω το μαθηματικό τώρα φαινομενικά μπορεί να έχει σχέση με πολλα αντικείμενα δυστυχώς στην Ελλάδα δεν έχει αποκατάσταση και δεν μιλάω μόνο για δημόσιο τομέα γιατί έχω πολλα παραδειγματα μαθηματικών να σας πως που έδωσαν κατακτήριες και άλλαξαν σχολές οι οποίοι τελείωσαν ακριβώς στα τέσσερα χρόνια και με βαθμό γι αυτους τι εχετε να πειτε λοιπον? τι συμβαίνει άραγε μπορείτε να μου δώσετε κάποια εξήγηση??
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,181 μηνύματα.
καλι θα ήταν σχολιάζετε για τις δικές σας σχολές και αφήστε απέξω το μαθηματικό
Μαθηματικός είναι ο άνθρωπος. Και αυτός να το αφήσει απέξω ; Ποιος θα το πιάσει στο τέλος σε ένα θέμα που λέγεται ΗΜΜΥ-μαθηματικό ;
1656172771818.png
 

perelman2006

Νεοφερμένος

Η perelman2006 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Γιατί τόσο πολυ τα βάζετε με το μαθηματικό? Έχετε κάποιο προβλημα? όταν δεν σε σας αρέσει κάτι δεν ασχολειστε με αυτό γιατί τόσο σας απασχολεί τι κάνει το μαθηματικο και ποιος μπαίνει στη σχολή και τι σχέση έχει με άλλες σχολές κοιτάξτε τις σχολές σας και όχι την σχολή του μαθηματικου και το τι κάνει ο κάθε εισαγόμενο στην συγκεκριμένη σχολή το forum δημιουργήθηκε για να βοηθάει με σημειώσεις και να λύνονται απορίες όχι για να λέμε λόγια του αερα... Το ποιος θα κρίνει το ποιος μπαίνει σε αυτή σχολή δεν θα το κρίνεται παντως εσείς ως η μειοψηφία του κόσμου όσοι μόνον σπουδασαν το μαθηματικό και το γνωρίζουν....
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Άλλα ντ' άλλα της παρασκευής το γάλα. :cool2: Άλλο πράγμα αναφέρω και εσύ μου λες ότι πάνε και δίνουν κατατακτήριες επειδή ακριβώς δεν μπόρεσαν να βρουν κάποια διέξοδο με τις σπουδές μέσα από τα μαθηματικά. Κανείς δεν αντιλέει ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει αποκατάσταση αλλά αυτό συμβαίνει σε κάθε επιστήμη όταν έχουμε μαζική αποφοίτηση και στον αντίποδα καμία θέση εργασίας. Ξέρω πολύ καλά τι κάνει το Μαθηματικό. :) Έχω δει στατιστικές μελέτες όπου η πλειονότητα των φοιτητών δεν έχουν και τόση καλή σχέση με τις θετικές επιστήμες καθώς προέρχονται κατά κύριο λόγο από Τεχνολογική ή και Θεωρητική κατεύθυνση (σε κάποιες περιπτώσεις).
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Γιατί τόσο πολυ τα βάζετε με το μαθηματικό? Έχετε κάποιο προβλημα? όταν δεν σε σας αρέσει κάτι δεν ασχολειστε με αυτό γιατί τόσο σας απασχολεί τι κάνει το μαθηματικο και ποιος μπαίνει στη σχολή και τι σχέση έχει με άλλες σχολές κοιτάξτε τις σχολές σας και όχι την σχολή του μαθηματικου και το τι κάνει ο κάθε εισαγόμενο στην συγκεκριμένη σχολή το forum δημιουργήθηκε για να βοηθάει με σημειώσεις και να λύνονται απορίες όχι για να λέμε λόγια του αερα... Το ποιος θα κρίνει το ποιος μπαίνει σε αυτή σχολή δεν θα το κρίνεται παντως εσείς ως η μειοψηφία του κόσμου όσοι μόνον σπουδασαν το μαθηματικό και το γνωρίζουν....
εγω σε λεω καλε μου φιλε οτι στο μαθηματικο μπαινει το 80% κατα τυχη και το 20% ειναι μονο οι ρομαντικοι.αυτο τα λεει ολα!ο σαμουελ δεν κατηγορει το μαθηματικο κατηγορει το γελοιο συστημα που εχουμε.
 

perelman2006

Νεοφερμένος

Η perelman2006 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Μαθηματικός είναι ο άνθρωπος. Και αυτός να το αφήσει απέξω ; Ποιος θα το πιάσει στο τέλος σε ένα θέμα που λέγεται ΗΜΜΥ-μαθηματικό ;
View attachment 104291
Και που ξέρω εγώ με ποιον μιλάω ότι
δηλώσεις είσαι αν μπορεί ας μου πει σε προσωπικο μήνυμα την ιδιότητα του για να μάθω αφου λέει αλήθεια ότι είναι μαθηματικός και μας μιλάει από Γερμανία τα υπόλοιπα είναι να χαμε να λέγαμε...
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
επειδη μπηκες πολυ αποτομα και με διαθεση για επιθεση ολομετωπη χωρις λογο εσυ τι εισαι μαθηματικος?και με τι ασχολεισαι?
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,181 μηνύματα.
Και που ξέρω εγώ με ποιον μιλάω ότι
δηλώσεις είσαι αν μπορεί ας μου πει σε προσωπικο μήνυμα την ιδιότητα του για να μάθω αφου λέει αλήθεια ότι είναι μαθηματικός και μας μιλάει από Γερμανία τα υπόλοιπα είναι να χαμε να λέγαμε...
Δεν θα μπορούσατε να το ξέρετε. Εφόσον όμως δεν γνωρίζετε με ποιον μιλάτε και την σχέση του με το αντικείμενο, γιατί βιάζεστε να απορρίψετε τα λεγόμενα του; Πιθανών και συναδέλφων σας όπως στην εν λόγω περίπτωση ;

Η ουσία είναι οτι άλλα σας λέμε και άλλα καταλαβαίνετε και απαντάτε. Χωρίς να θέλω να σας προσβάλλω αλλά οποιοσδήποτε άσχετος έμπαινε αυτή την στιγμή στην συζήτηση θα είχε αμφιβολίες για τις δικές σας σπουδές και κατά πόσο έχετε τελειώσει το μαθηματικό παρά για τον nPb, καθώς όπως είπατε και εσείς, οτι δηλώνει ο καθένας είναι...Και εσείς δεν μας πιστοποιήσατε την ιδιότητα σας ως τώρα με κάποιον τρόπο.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Και που ξέρω εγώ με ποιον μιλάω ότι
δηλώσεις είσαι αν μπορεί ας μου πει σε προσωπικο μήνυμα την ιδιότητα του για να μάθω αφου λέει αλήθεια ότι είναι μαθηματικός και μας μιλάει από Γερμανία τα υπόλοιπα είναι να χαμε να λέγαμε...

Ποιο είναι το πρόβλημά σου ακριβώς; Γιατί εκτροχιάζεις την κουβέντα; :shifty: Το πρόβλημά σου είναι τι είμαι εγώ ή ότι προσπαθούμε πολλά μέλη να δώσουμε μια άποψη για την επιστήμη των Μαθηματικών; Έρχεσαι τώρα να μας πεις ότι γνωστοί σου στην τελική ακύρωσαν την ιδιότητα του Μαθηματικού σπουδάζοντας κάτι άλλο, γιατί δεν τους βγήκε επαγγελματικά. Αυτό πώς κολλάει με την κουβέντα; Τη μια μας λες ότι υπάρχουν εξειδικεύσεις και κατευθύνσεις μέσα στο Μαθηματικό, και μετά μας λες να μην εκφράζουμε άποψη αν δεν είμαστε ειδικοί ενώ μιλάμε με συγκεκριμένα επιχειρήματα.

Έχεις ιδέα τι είναι η θεωρητική μηχανική; :shifty:
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,549 μηνύματα.
Και που ξέρω εγώ με ποιον μιλάω ότι
δηλώσεις είσαι αν μπορεί ας μου πει σε προσωπικο μήνυμα την ιδιότητα του για να μάθω αφου λέει αλήθεια ότι είναι μαθηματικός και μας μιλάει από Γερμανία τα υπόλοιπα είναι να χαμε να λέγαμε...
Δεν μου αρέσει το ύφος σου και εδώ δεν είμαστε για να κρίνουμε από που είναι ο καθένας και τι κάνει επαγγελματικά και με τι ασχολείται...
Επίσης εγώ αμφιβάλλω αν εσείς έχετε τελείωσει το μαθηματικό τμήμα @perelman2006 καθώς αυτά που λέτε ξεφεύγουν από τη συζήτηση εντελώς...
Σε ότι αφορά ο @nPb εδώ και καιρό παρακολουθώ αυτά που γράφει και δείχνει να κατέχει τα μαθηματικά και τη γνώση του πάνω στα μαθηματικά σε τεράστιο βαθμό...μην γελιόμαστε τώρα...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Βλέπω όλα τα ξέρετε μπράβο....ποιος σας είπε ότι το μαθηματικό δεν έχει εργαστήρια αν δεν ξέρετε κάτι μην μεταδίδεται ψευτικες πληροφοριες γιατί έχουμε στην fortran η c στη στατιστική στα συστήματα αυτόματου ελέγχου και σε αλλά βεβαίως βεβαίως... Κάνουμε και φυσική και συγκεκριμένα θεωρητική μηχανική και έχουμε και την δυνατότητα να επιλεγουμε μαθήματα ,οπως χρηματοοικονομικά, η ημιμάθεια χειρότερη της αμάθειας λέει ο σοφός λαός και κάτι ακόμη ο βαθμός πτυχιου και τα χρόνια αποφοίτησης δεν έχουν σχέση με την επαγγελματική αποκατάσταση ξέρω άτομο που έβγαλε 7 και ακόμα παιδευεται ως αναπληρωτής και δεν διορίστηκε και μαζευει μεταπτυχιακά και σεμινάρια για να διοριστεί.
Φιλαράκι έχεις δει τι εργαστήρια κάνουν πχ στου χημικους μηχανικούς ή στους μηχανολόγους?
Επειδή κάνετε ένα εργαστήριο σε κάποιες γλώσσες προγραμματισμού δεν σημαίνει ότι κάνετε κανένα βαρβάτο εργαστήριο...
Και μεις με τη ίδια λογική κάνουμε R και SPSS στη εφαρμοσμενή στατιστική στο πανεπιστήμιο...ΚΑΙ? ΚΑΙ? μπορεί να συγκριθεί το δικό μου εργαστήριο με τα εργαστήρια που έχει ένας μηχανολόγος μηχανικός πχ?
στο μαθηματικό για να περασεις δεν περνας τυχαία πρεπει να σε κόβει και λίγο και να μην εισαι Στουρνάρι όπως είπες σε άλλο θέμα συζήτησης...
Φιλαράκι να σε πληροφορήσω ότι καμία σχολή δεν είναι θέμα "να σου κόβει και λίγο"...μην έχεις νοοτροπία δασκάλας από ΦΠΨ...
Όλα τα τμήματα θέλουν συστηματική παρακολούθηση,συνέπεια,διάβασμα και προσπάθεια...κανένας δεν γεννήθηκε να τα ξέρει...προφανώς υπάρχουν κάποια άτομα τα οποία έχουν κλήση στα μαθηματικά αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι για να τελείωσεις τη συγκεκριμένη σχολή πρέπει να είσαι εγκέφαλος...
Πολλοί φίλοι μου έχουν τελείωσει το μαθηματικό,το φυσικό,το στατιστικό κλπ και δεν είναι κανένας απο δαυτούς εγκέφαλος...όλοι έκαναν μια προσπάθεια...ξενύχτησαν...πάσχισαν...διάβασαν...
δεν ξεχνώ τι είπατε

εγώ βλέπω ότι έχεις ξεχάσει το σκοπό της συζήτησης...
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Φιλαράκι έχεις δει τι εργαστήρια κάνουν πχ στου χημικους μηχανικούς ή στους μηχανολόγους?
Επειδή κάνετε ένα εργαστήριο σε κάποιες γλώσσες προγραμματισμού δεν σημαίνει ότι κάνετε κανένα βαρβάτο εργαστήριο...
Και μεις με τη ίδια λογική κάνουμε R και SPSS στη εφαρμοσμενή στατιστική στο πανεπιστήμιο...ΚΑΙ? ΚΑΙ? μπορεί να συγκριθεί το δικό μου εργαστήριο με τα εργαστήρια που έχει ένας μηχανολόγος μηχανικός πχ?
Φιλαράκι να σε πληροφορήσω ότι καμία σχολή δεν είναι θέμα "να σου κόβει και λίγο"...μην έχεις νοοτροπία δασκάλας από ΦΠΨ...
Όλα τα τμήματα θέλουν συστηματική παρακολούθηση,συνέπεια,διάβασμα και προσπάθεια...κανένας δεν γεννήθηκε να τα ξέρει...προφανώς υπάρχουν κάποια άτομα τα οποία έχουν κλήση στα μαθηματικά αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι για να τελείωσεις τη συγκεκριμένη σχολή πρέπει να είσαι εγκέφαλος...
Πολλοί φίλοι μου έχουν τελείωσει το μαθηματικό,το φυσικό,το στατιστικό κλπ και δεν είναι κανένας απο δαυτούς εγκέφαλος...όλοι έκαναν μια προσπάθεια...ξενύχτησαν...πάσχισαν...διάβασαν...


εγώ βλέπω ότι έχεις ξεχάσει το σκοπό της συζήτησης...

Υπάρχει μια λεπτομέρεια. Ναι μπορεί το εργαστήριο να μην είναι ίδιο του Μαθηματικού με το Πολυτεχνείο όπως και της Ιατρικής με το Πολυτεχνείο αλλά ξεχνάμε, ότι μιλάμε για διαφορετικές επιστήμες που ναι μεν μπορεί να υπάρχει μια αναφορά στα Μαθηματικά αλλά με διαφορετική χρησιμότητα. Το Πολυτεχνείο βασίζεται στην πειραματική τοποθέτηση μιας μαθηματικής θεωρίας σε ένα φυσικό πρόβλημα. Το Μαθηματικό εξετάζει τις συνθήκες και τις υποθέσεις πάνω σε μια θεωρητική κατασκευή με σύνολα και μετασχηματισμούς. Το εργαστήριο είναι σε δεύτερη μοίρα χωρίς να υποβαθμίζεται όπως αυτό εννοείται από τον @perelman2006. Ακόμη και το εργαστήριο σε μια γλώσσα προγραμματισμού σε μια ξένη χώρα ονομάζεται tutorial class γιατί το lab παραπέμπει σε άσπρη ρόμπα. Η γλώσσα προγραμματισμού απλά συμπληρώνει σε κάποιες περιπτώσεις μια θεωρία στο πλαίσιο των γραφικών αποτελεσμάτων στα πλαίσια της νέας τεχνολογίας.

Σε ξένες χώρες, αν το μάθημα είναι θεωρητικό ως εργαστήριο έχει μάθημα ασκήσεων-με παρουσίαση ή σεμιναριακή άσκηση με συζήτηση. Το εργαστήριο σημαίνει εργαστήριο με πειραματικές διατάξεις, μηχανήματα και μέτρα προφύλαξης (ρόμπες, γάντια κτλ). Η Ιατρική δεν έχει άμεση σχέση με τις θετικές επιστήμες και πόσο μάλλον με τα μαθηματικά, όσο με την εφαρμογή της τεχνολογίας ως θεραπευτική μέθοδο.
 

angeloskar

Νεοφερμένος

Ο angeloskar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Eνώ το ξεκινάς κάπως σωστά καταλήγεις φαινομενικά να πεις ότι ο απόφοιτος του Μαθηματικού δεν έχει επαγγελματικές επιλογές όταν μπορεί να καλύψει μεγάλο φάσμα των επαγγελμάτων σε υπηρεσίες τεχνολογίας, φυσικής μοντελοποίησης σε βιομηχανίες σχεδιασμού προϊόντων, οικονομίας και στατιστικών μεθόδων. Με κάποια μεταπτυχιακή εξειδίκευση και πολύ ψάξιμο δεν υστερεί σε κάτι έναντι ενός ηλεκτρολόγου μηχανικού. Επίσης από όσο ξέρω και ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός εξειδικεύεται κάπου συγκεκριμένα και πάνω εκεί κάνει μεταπτυχιακές σπουδές για να καλύψει τα κενά του και να βρει δουλειά. Δεν υπάρχει γενικός ηλεκτρολόγος μηχανικός που να έχει επιστημονική επάρκεια σε όλα πάνω στην επιστήμη του. Ας σταματήσουμε αυτό το παραμύθι. Στην Ελλάδα που δεν υπάρχει βιομηχανία όπως στη Γερμανία ή στις ΗΠΑ, πού ακριβώς μπορεί να εργαστεί ο κάθε ηλεκτρολόγος μηχανικός που αποφοιτά κάθε εξάμηνο; Δημιουργούνται τόσες πολλές νέες θέσεις εργασίας που ζητάνε ειδικά Έλληνες ηλεκτρολόγους μηχανολόγους;
Ναι φίλε δεν εννοούσα ότι όλοι οι ηλεκτρολόγοι ξέρουν τα πάντα, συγγνώμη αν παρεξηγήθηκα. Εννοούσα απλά ότι ο τομέας είναι τόσο ευρύς που ο φοιτητής έχει μεγάλη ποικιλία να διαλέξει. Ήθελα να πω ότι αν θέλει ηλεκτρονική, ασχολείται με ηλεκτρονική, αν θέλει ενέργεια, ασχολείται με ενέργεια κ.ο.κ., έχει απ' όλα. Σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα ότι όλοι ασχολούμαστε με όλα. Και να το ήθελε κάποιος δεν γίνεται. Και από μαθηματικό και από 100 άλλες σχολές, με κατάλληλα μεταπτυχιακά μπορείς να ασχοληθείς με όλα αυτά, απλά θεωρώ ότι ένας ηλεκτρολόγος έχει advantage σε αυτόν τον τομέα απότι θα είχε ένας μαθηματικός
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top