ΗΜΜΥ ΕΜΠ - ακούω ότι πολλοί την παρατάνε - τι συμβαίνει;

angela_k

Νεοφερμένος

Η angela_k αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 44 μηνύματα.
Δεν μπορω να συμμεριστω την αποψη σου οτι οι φοιτητες ημμυ τα παρατανε και υπαρχει τετοια επιδημια . σορρυ
Κοιτα η ηλεκτρολογια δεν ειναι καμια τεχνη με καποιο ιδιαιτερο ορατο οραμα ( πχ ιατρικη, δασκαλα) το αντιθετο θα ελεγα ειναι βουβη και δουλευεις με την φαντασια μεχρι να φανει αποτελεσμα και να αναψουν τα λαμπακια.. Οι αισθησεις σου δεν συμμετεχουν στην διαδικασια μονο οτι πουν τα οργανα.
Τα παιδια που πανε εκει πανε επειδη αρεσκονται στα μαθηματικα την φυσικη και την χημεια και κυριως για την γκλαμουρια και την υποσχεση για εργασια.
Χημεια την ξεχναμε δεν εχει.
Μαθηματικα εχει αρκετα αλλα οχι σαν το μαθηματικο
Φυσικη οπως την ξερουν στο λυκειο φρουδες..
ενα εξαμηνο νευτωνα.. 2 εξαμηνα ηλεκτρομαγνητισμο (Η/Μ πεδία τα λεμε) και ενα κβαντικη φυσικη .
Αυτα μεχρι το 5 εξαμηνο
Πριν απο το 5ο και μεχρι το 9ο απειρη φυσικη αλλα των μηχανικων...μπλιαχ για την λογικη λυκειου
Σημειωσε οτι σχεδον ολα τα παιδια πριν δεν εχουν δει τι εχει μεσα μια πριζα ουτε καποια μητρικη υπολογιστη γιατι θα τρομαζαν.
Παρ ολη αυτη την αγνοια δεν εχουμε ιδιαιτερες παραιτησεις.
Ε και που το ξερω ...?δεν εχω και σχεση με καμμια γραμματεα.
Η σχολη ημμυ ειναι η μεγαλυτερη του πανεπιστημιου με πανω απο 330 ατομα
Και συμφωνα με την επιτροπη που τα μετρα εθααε το ποσοστο συνολικα του ιδρυματος αποφοιτουντων σε σχεση με τα νεουδια ειναι πολυ καλο απο τα ψηλοτερα στην ελλαδα ... εμπ 76% με πρωτο το παμακ στα 79%
(εδω θα βγαλεις τα ματια σου να το διαβασεις..
Ε αμα την κανανε τι ποσοτο θα ειχαμε?

View attachment 135280
Εχουμε και καλο μεσο ορο ετων περατωσης ( μας προσεχουν)
5 χ 1,4 = 7 χρονια
Εχουμε και περιπου ~20% νερτς που τελειωνουν στα 5

Μα ειναι δυακολη η σχολη..?ε οπως καθε πολυτεχνικη σχολη ..ειναι δυσκολη αλλα οχι παραπανω απο πολιτικους ή μηχανολογους.
Αμα καταλαβαινεις μαθηματικα και φυσικη απο το λυκειο και θες να γινεις μηχανικος και σφιξεις ζημαρουλη βατη ειναι .
Στην σφαιρα του ακατόρθωτου ειναι για τα παιδια επαλ τα οποια υποφερουν και καποια σταματανε να ερχονται ( καμια εικοσαρια στο ετος).

Αν δεν γουσταρεις την μηχανικη και ηρθες για την γκλαμουρια ειναι μια μη οργασμικη σχολη με δυσκολη αποκαταστση
Ειναι σε αντιθεση με την ιατρικη οπου αυτοι που δεν την γουσταρουν γινονται συνταγογραφοι .. ή κανουν περιφερειακα πραγματα ...αλλα αυτοι εχουν καλη δουλεια.

Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Θα τα έχω όλα υπόψη μου !
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,931 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,174 μηνύματα.
Τα νούμερα που αναφέρθηκαν όντως είναι υπερβολικά, δεν παρατάνε την σχολή τόσα άτομα. Νομίζω οτι αυτό δημιουργεί ένα lore που δεν ισχύει και φοβίζει χωρίς λόγο τους υποψηφίους για το εαν θα ανταπεξέλθουν.

Η αλήθεια είναι οτι σαν σχολή εαν δεν σου αρέσουν τα μαθηματικά και η φυσική θα υποφέρεις άσχημα στην καλύτερη, ή θα την παρατήσεις στην χειρότερη.

Όπως επίσης θα υποφέρει κάποιος εαν του αρέσουν μόνο τα μαθηματικά και η φυσική αλλά όχι η εφαρμογή τους για την επίλυση πραγματικών προβλημάτων.
 

Νικολινα

Νεοφερμένος

Η Νικολινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Δεν μπορω να συμμεριστω την αποψη σου οτι οι φοιτητες ημμυ τα παρατανε και υπαρχει τετοια επιδημια . σορρυ
Κοιτα η ηλεκτρολογια δεν ειναι καμια τεχνη με καποιο ιδιαιτερο ορατο οραμα ( πχ ιατρικη, δασκαλα) το αντιθετο θα ελεγα ειναι βουβη και δουλευεις με την φαντασια μεχρι να φανει αποτελεσμα και να αναψουν τα λαμπακια.. Οι αισθησεις σου δεν συμμετεχουν στην διαδικασια μονο οτι πουν τα οργανα.
Τα παιδια που πανε εκει πανε επειδη αρεσκονται στα μαθηματικα την φυσικη και την χημεια και κυριως για την γκλαμουρια και την υποσχεση για εργασια.
Χημεια την ξεχναμε δεν εχει.
Μαθηματικα εχει αρκετα αλλα οχι σαν το μαθηματικο
Φυσικη οπως την ξερουν στο λυκειο φρουδες..
ενα εξαμηνο νευτωνα.. 2 εξαμηνα ηλεκτρομαγνητισμο (Η/Μ πεδία τα λεμε) και ενα κβαντικη φυσικη .
Αυτα μεχρι το 5 εξαμηνο
Πριν απο το 5ο και μεχρι το 9ο απειρη φυσικη αλλα των μηχανικων...μπλιαχ για την λογικη λυκειου
Σημειωσε οτι σχεδον ολα τα παιδια πριν δεν εχουν δει τι εχει μεσα μια πριζα ουτε καποια μητρικη υπολογιστη γιατι θα τρομαζαν.
Παρ ολη αυτη την αγνοια δεν εχουμε ιδιαιτερες παραιτησεις.
Ε και που το ξερω ...?δεν εχω και σχεση με καμμια γραμματεα.
Η σχολη ημμυ ειναι η μεγαλυτερη του πανεπιστημιου με πανω απο 330 ατομα
Και συμφωνα με την επιτροπη που τα μετρα , εθααε ,το ποσοστο (συνολικα του ιδρυματος) αποφοιτουντων σε σχεση με τα νεουδια ειναι πολυ καλο απο τα ψηλοτερα στην ελλαδα ... εμπ 76% με πρωτο το παμακ στα 79%
(εδω θα βγαλεις τα ματια σου να το διαβασεις..
Ε αμα ''την κανανε'' τι ποσοστο θα ειχαμε?

View attachment 135280
Εχουμε και καλο μεσο ορο ετων περατωσης ( μας προσεχουν)
5 χ 1,4 = 7 χρονια
Εχουμε και περιπου ~20% νερτς που τελειωνουν στα 5

Μα ειναι δυακολη η σχολη..?ε οπως καθε πολυτεχνικη σχολη ..ειναι δυσκολη αλλα οχι παραπανω απο πολιτικους ή μηχανολογους.
Αμα καταλαβαινεις μαθηματικα και φυσικη απο το λυκειο και θες να γινεις μηχανικος και σφιξεις ζημαρουλη βατη ειναι .
Στην σφαιρα του ακατόρθωτου ειναι για τα παιδια επαλ τα οποια υποφερουν και καποια σταματανε να ερχονται ( καμια εικοσαρια στο ετος).

Αν δεν γουσταρεις την μηχανικη και ηρθες για την γκλαμουρια ειναι μια μη οργασμικη σχολη με δυσκολη αποκαταστση
Ειναι σε αντιθεση με την ιατρικη οπου αυτοι που δεν την γουσταρουν γινονται συνταγογραφοι .. ή κανουν περιφερειακα πραγματα ...αλλα αυτοι εχουν καλη δουλεια.

Που μπορώ να βρω πιο αναλυτικά στοιχεία ; Έψαξα στο εθααε αλλά δεν τα καταφερα . Ευχαριστώ
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,931 μηνύματα.
Που μπορώ να βρω πιο αναλυτικά στοιχεία ; Έψαξα στο εθααε αλλά δεν τα καταφερα . Ευχαριστώ
Δεν υπαρχουν τετοια στοιχεια...
Η εθααε τα ζητα απο το πανεπιστημιο αυτο απο τις σχολες ..αυτη τα κανει σουμα και βγαζει το τελικο.. δεν εχει λογο να ανακοινωσει στοιχεια για 423 σχολες.
Ηδη την εχουνε στην μπουκα τα πανεπιστημια γιατι τους κοβει απο τα λευτα που δεν εχουν ...και αυτη βγηκε και ειπε οτι η ερευνα μας ειναι για να μοιραστουν τα λευτα και δεν αντανακλα σε καμια περιπτωση την ποιοτητα της σχολης.
 

angela_k

Νεοφερμένος

Η angela_k αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 44 μηνύματα.
Όπως επίσης θα υποφέρει κάποιος εαν του αρέσουν μόνο τα μαθηματικά και η φυσική αλλά όχι η εφαρμογή τους για την επίλυση πραγματικών προβλημάτων.
Νομίζω αυτό ήταν το πρόβλημα των γνωστών μου…
 

Cade

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 845 μηνύματα.
καλό είναι τέτοιου είδους φημολογίες να σταματήσουν να αναπαράγονται, γιατί τρομοκρατούν τα παιδιά και (πιθανώς) τα αποτρέπουν απ' το να δηλώσουν τη σχολή.
 

arko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 173 μηνύματα.
Γνώμη για ημμυ ΕΜΠ. Θέλω να πάω αλλά ακούω πολλούς να την παρατάνε γιατί στην τελική δεν τους ταιριάζει. Τι παίζει ;
Είμαι ηλεκτρολόγος ημμυ εμπ και μόλις συμπλήρωσα 1ο έτος. Έχω δει ότι υπάρχουν δρόμοι να ασχοληθώ με προγραμματισμό, αρχιτεκτονική υπολογιστών ενέργεια αλλά μέσω φοιτητικών ομάδων ασχολούμαι και με ρομποτική, βιοιατρική κι άλλα. Όλο κι από κάπου θα μπορείς να πιαστείς, αλλά φυσικά πιστεύω οτι η σχολή σου καλλιεργεί προσαρμοστικότητα (γι' αυτό πιστεύω θεωρείται "δύσκολη").
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,174 μηνύματα.
Νομίζω αυτό ήταν το πρόβλημα των γνωστών μου…
Αυτό είναι κάτι που καλλιεργείται σιγά σιγά.
Θεωρώ οτι εαν απο το σχολείο έμπαιναν κάποιες βάσεις πολλοί δεν θα ήταν τόσο αλλεργικοί στις εφαρμογές. Αλλά επειδή είναι εκτός του comfort zone τους, προτιμούν να καταφύγουν στα πιο οικεία απο το σχολείο αντικείμενα των μαθηματικών και της φυσική.

Γενικά όπως είπε και ο @arko, και συμφωνώ απόλυτα, αυτό που πραγματικά δυσκολεύει είναι οτι η σχολή σε κάνει κυριολεκτικά μπαλάκι νοητικά. Σε βάζει στο τρυπάκι να πρέπει να δεις τα πράγματα απο πολλαπλές σκοπιές ταυτόχρονα, όπως αυτή του μαθηματικού, του φυσικού, του πληροφορικού, του μηχανικού κτλπ.

Κακά τα ψέματα αυτό δημιουργεί ένα εγκεφαλικό overload πολλές φορές καθώς στις περισσότερες σχολές αναπτύσσεις έναν τρόπο σκέψης κυρίως και πορεύεσαι με αυτόν, ενώ εδώ καλείσαι να υιοθετήσεις πολλαπλούς τρόπους σκέψης. Εαν δεν μπορεί κάποιος να είσαι ευπροσάρμοστος λοιπόν, ή νιώθει άβολα να αλλάζει τρόπο σκέψης αρκετά συχνά, τότε πιθανότατα η σχολή είναι λίγο μαρτύριο.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,450 μηνύματα.
Επισης να σημειωθει οτι ο μεσος ορος αποφοιτησης σε τετοιες σχολες 7-8 χρονια.
 

Greg25

Νεοφερμένος

Ο Greg25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Ένας που δεν έχει ασχοληθεί με τον προγραμματισμό δηλαδή δεν γνωρίζει κάποια γλώσσα προγραμματισμού θα δυσκολευτεί στην σχολή των ΗΜΜΥ;
 

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 193 μηνύματα.
Ένας που δεν έχει ασχοληθεί με τον προγραμματισμό δηλαδή δεν γνωρίζει κάποια γλώσσα προγραμματισμού θα δυσκολευτεί στην σχολή των ΗΜΜΥ;
Όταν πέρασα εγώ στους ΗΜΜΥ ΕΜΠ, πέρναγες από δύο κατευθύνσεις την θετική και την τεχνολογική. Περίπου το 70% ήταν από την θετική και το 30% από τεχνολογική. Εγώ ήμουν από τεχνολογική, είχα γράψει 19 στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ψευδογλώσσα) και η αλήθεια είναι ότι είχα μια άνεση - υπόβαθρο στον προγραμματισμό. Οι γλώσσες προγραμματισμού είναι διάλεκτοι της ίδιας γλώσσας, όχι διαφορετικές γλώσσες. Και ναι αυτοί που ήταν από θετική συνέχεια παραπονιόντουσαν ότι ο προγραμματισμός είναι δύσκολος και ότι δεν καταλαβαίνουν.

Οπότε για να απαντήσω στην ερώτησή σου, κάποιος... που δεν έχει ασχοληθεί με τον προγραμματισμό δηλαδή δεν γνωρίζει κάποια γλώσσα προγραμματισμού... ναι θα δυσκολευτεί στους ΗΜΜΥ, αλλά μόνο στην αρχή / πρώτο μάθημα.
 

Greg25

Νεοφερμένος

Ο Greg25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Όταν πέρασα εγώ στους ΗΜΜΥ ΕΜΠ, πέρναγες από δύο κατευθύνσεις την θετική και την τεχνολογική. Περίπου το 70% ήταν από την θετική και το 30% από τεχνολογική. Εγώ ήμουν από τεχνολογική, είχα γράψει 19 στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ψευδογλώσσα) και η αλήθεια είναι ότι είχα μια άνεση - υπόβαθρο στον προγραμματισμό. Οι γλώσσες προγραμματισμού είναι διάλεκτοι της ίδιας γλώσσας, όχι διαφορετικές γλώσσες. Και ναι αυτοί που ήταν από θετική συνέχεια παραπονιόντουσαν ότι ο προγραμματισμός είναι δύσκολος και ότι δεν καταλαβαίνουν.

Οπότε για να απαντήσω στην ερώτησή σου, κάποιος... που δεν έχει ασχοληθεί με τον προγραμματισμό δηλαδή δεν γνωρίζει κάποια γλώσσα προγραμματισμού... ναι θα δυσκολευτεί στους ΗΜΜΥ, αλλά μόνο στην αρχή / πρώτο μάθημα.
Οκ σε ευχαριστώ
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,931 μηνύματα.
Ένας που δεν έχει ασχοληθεί με τον προγραμματισμό δηλαδή δεν γνωρίζει κάποια γλώσσα προγραμματισμού θα δυσκολευτεί στην σχολή των ΗΜΜΥ;
κανεις δεν ξερει απο αυτους που περνανε .. ολα απο την αρχη ...και δεν ειναι και απο τα δυσκολα
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,891 μηνύματα.
Ένας που δεν έχει ασχοληθεί με τον προγραμματισμό δηλαδή δεν γνωρίζει κάποια γλώσσα προγραμματισμού θα δυσκολευτεί στην σχολή των ΗΜΜΥ;
Με 4 μέρες διάβασμα το καλοκαίρι έχεις μάθει το μάθημα "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον".

Το πρόβλημα με τη σχολή είναι ότι αρκετά πράγματα τα μαθαίνεις λάθος. Αυτό ισχύει και για το προγραμματισμό.
 

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 193 μηνύματα.
Το πρόβλημα με τη σχολή είναι ότι αρκετά πράγματα τα μαθαίνεις λάθος. Αυτό ισχύει και για το προγραμματισμό.

Εγώ πιστεύω ότι ο προγραμματισμός δεν θα έπρεπε να διδάσκεται καθόλου γιατί είναι καθαρό γκουγκλάρισμα (ντακντακγκοουάρισμα) κυρίως στο stackoverflow. Θα έπρεπε από το πρώτο εξάμηνο να διδάσκονται NP vs P problems, αλλα και κρυπτογραφία. (Για ΗΜΜΥ ΕΜΠ μιλάω).
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,174 μηνύματα.
Θα έπρεπε από το πρώτο εξάμηνο να διδάσκονται NP vs P problems, αλλα και κρυπτογραφία.
Άπειρα προβλήματα σε αυτό που λες όπως οτι :
1) Η σχολή οφείλει στο πρόγραμμα σπουδών της να καλύπτει τα πάντα απο την αρχή. Οι μαθητές εισάγονται στην σχολή απο το 2ο πεδίο και εστιάζουν στις φυσικές επιστήμες, οπότε αρκετοί δεν έχουν επαφή με τον προγραμματισμό. Αλλά και να έχουν, εφόσον επίσημα υποτίθεται οτι δεν ξέρουν κάτι, το πρόγραμμα οφείλει να καλύψει το "κενό".

2) Τα θέματα αυτά είναι εξειδικευμένα. Είναι προτιμότερο, για να υπάρχει και μια πιο ουσιαστική πρόσεγγιση να διδάσκονται σε ανώτερα εξάμηνα που θα έχει αναπτυχθεί και λίγο η σκέψη.

3) Η σχολή λέγεται Ηλεκτρολόγων μηχανικών & μηχανικών υπολογιστών, όχι πληροφορικής. Που ακόμα ακόμα και στην πληροφορική αυτά δεν τα κάνουν απο το 1ο εξάμηνο.

Δεν μπορώ παρά να σχολιάσω το αυτονόητο. Εαν κάποιος μπαίνει ημμυ με σκοπό να ασχοληθεί αποκλειστικά με το software development, και το γνωρίζει οτι αυτό τον ενδιαφέρει μόνο, είναι σαν να επιλέγει να σκοτώσει μια μύγα με πυρηνική βόμβα αντί για μυγοσκοτώστρα...τόσο απλά. Εαν το ενδιαφέρον αναπτυχθεί μέσα στην σχολή καλώς, αλλά διαφορετικά...
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,814 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω ότι ο προγραμματισμός δεν θα έπρεπε να διδάσκεται καθόλου γιατί είναι καθαρό γκουγκλάρισμα (ντακντακγκοουάρισμα) κυρίως στο stackoverflow. Θα έπρεπε από το πρώτο εξάμηνο να διδάσκονται NP vs P problems, αλλα και κρυπτογραφία. (Για ΗΜΜΥ ΕΜΠ μιλάω).
Καταλαβαίνω τι εννοείς.

Ίσως όχι στο πρώτο εξάμηνο, αλλά ναι.

Χρειάζεται περισσότερη ποικιλία.
 

chester20080

Διακεκριμένο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 6,644 μηνύματα.
Ένας που δεν έχει ασχοληθεί με τον προγραμματισμό δηλαδή δεν γνωρίζει κάποια γλώσσα προγραμματισμού θα δυσκολευτεί στην σχολή των ΗΜΜΥ;
οχι, μονο στην πολυ αρχη. Η συντριπτικη πλειοψηφια οσων μπαινουν ημμυ ερχονται απο αεππ οπότε εχουν ως υποβαθρο πολυ βασικα πραγματα της λογικης του προγραμματισμου, οχι γλωσσες. Στη σχολη μεσα θα μαθεις γλωσσες αλλά κυριως απο προσωπικη ενασχοληση. Σκεψου εμεις ειχαμε ατομα απο θετικη τοτε που μπηκαν ημμυ και διεπρεψαν στον προγραμματισμο, χωρις να ξερουν τιποτα απο αεππ αρχικα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επισης να σημειωθει οτι ο μεσος ορος αποφοιτησης σε τετοιες σχολες 7-8 χρονια.
ναι ισχυει αυτο ομως πιο χρησιμο στατιστικο (το οποιο δυστυχως δεν το εχουμε) ειναι να δουμε κατα ποσο στα χρονια αυτα οι φοιτητες ασχολουνται οντως με μαθηματα και εξεταστικες και παλευουν να τα περασουν, παρά τον χρονο αποφοιτησης, καθως υπαρχει μια πολυ συχνη περιπτωση καποιος να εχει τελειωσει τα μαθηματα στα 5-6 χρονια κανονικα και να τραβαει την διπλωματικη 2-3 χρονια παραλληλα με δουλεια ας πουμε (+αλλαγη θεματος διπλωματικης). Ενα παραδειγμα αναφερω, θελω να πω πως το οτι καποιος τελειωνει στα 8 χρονια δε σημαινει οτι η σχολη ειναι τοσο δυσκολη που ο καημενος εδινε και κοβοταν και ξαναεδινε και ξανακοβοταν επι 7 χρονια ξερω γω. Γενικα τα μαθηματα μπορουν να περαστουν στα 6 χρονια και με καλο βαθμο αν διαβαζεις, απο εκει και περα ειναι θεμα προσωπικων προτεραιοτητων, διαβασματος, διαθεσης, αν αποφασισεις να εργαζεσαι παραλληλα με τη σχολή, καθώς και δυσκολιας θεματος διπλωματικης. Τα τελευταια χρονια ας πουμε σε εμας στο ΑΠΘ εβλεπα καποιους να τελειωνουν ακριβως στα 5 χρονια με βαθμο πτυχιου πανω απο 9,5! Τελος να σημειωσω πως αν θελεις να το συνεχισεις ακαδημαϊκά (+ να κυνηγησεις υποτροφιες) δεν ειναι τοσο σημαντικο στα ποσα χρονια τελειωσες, αλλά ο βαθμος πτυχιου. Οπότε εγώ προσωπικά θα πρότεινα να κοιτάτε και τους βαθμούς που περνάτε τα μαθήματα και να μην πάτε απλά "για ένα 5αρακι να φευγει". Ξέρω βεβαια πως καποια μαθηματα ειναι αμην με αιμα και κοπο απλα για να περαστει, το καταλαβαινω, το λεω γενικοτερα. Βεβαια με το νεο νομο με τις διαγραφες φοιτητων στο ν+2 / ν+3 από το 2025, δεν θα εχουν αυτη την ελευθερια οι φοιτητες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,174 μηνύματα.
ναι ισχυει αυτο ομως πιο χρησιμο στατιστικο (το οποιο δυστυχως δεν το εχουμε) ειναι να δουμε κατα ποσο στα χρονια αυτα οι φοιτητες ασχολουνται οντως με μαθηματα και εξεταστικες και παλευουν να τα περασουν, παρά τον χρονο αποφοιτησης, καθως υπαρχει μια πολυ συχνη περιπτωση καποιος να εχει τελειωσει τα μαθηματα στα 5-6 χρονια κανονικα και να τραβαει την διπλωματικη 2-3 χρονια παραλληλα με δουλεια ας πουμε (+αλλαγη θεματος διπλωματικης). Ενα παραδειγμα αναφερω, θελω να πω πως το οτι καποιος τελειωνει στα 8 χρονια δε σημαινει οτι η σχολη ειναι τοσο δυσκολη που ο καημενος εδινε και κοβοταν και ξαναεδινε και ξανακοβοταν επι 7 χρονια ξερω γω. Γενικα τα μαθηματα μπορουν να περαστουν στα 6 χρονια και με καλο βαθμο αν διαβαζεις, απο εκει και περα ειναι θεμα προσωπικων προτεραιοτητων, διαβασματος, διαθεσης, αν αποφασισεις να εργαζεσαι παραλληλα με τη σχολή, καθώς και δυσκολιας θεματος διπλωματικης. Τα τελευταια χρονια ας πουμε σε εμας στο ΑΠΘ εβλεπα καποιους να τελειωνουν ακριβως στα 5 χρονια με βαθμο πτυχιου πανω απο 9,5! Τελος να σημειωσω πως αν θελεις να το συνεχισεις ακαδημαϊκά (+ να κυνηγησεις υποτροφιες) δεν ειναι τοσο σημαντικο στα ποσα χρονια τελειωσες, αλλά ο βαθμος πτυχιου. Οπότε εγώ προσωπικά θα πρότεινα να κοιτάτε και τους βαθμούς που περνάτε τα μαθήματα και να μην πάτε απλά "για ένα 5αρακι να φευγει". Ξέρω βεβαια πως καποια μαθηματα ειναι αμην με αιμα και κοπο απλα για να περαστει, το καταλαβαινω, το λεω γενικοτερα. Βεβαια με το νεο νομο με τις διαγραφες φοιτητων στο ν+2 / ν+3 από το 2025, δεν θα εχουν αυτη την ελευθερια οι φοιτητες.
Συμφωνώ με αυτά που λες. Να συμπληρώσω επίσης οτι ο βαθμός απο μόνος του είναι πολύ σχετικός ακόμα και όταν είναι άριστα.

Εαν τα επιλογής σου είναι όλα σε στυλ φιλοσοφία της επιστήμης, προγραμματισμός arduino, και η διπλωματική μελέτη αποθετηρίων ας πούμε, τότε nobody gives a fuck ακόμα και εαν τελείωσες με 9.5 και στα 5 χρόνια. Σε ορισμένες δουλειές θα προτιμήσουν χίλιες φορές παραπάνω να έχεις αργήσει και να έχεις χαμηλότερο μ.ο. αλλά να έχεις πάρει τα κατάλληλα εφόδια, ακόμα και εαν αυτό σημαίνει να επιλέξεις καραπαλούκια μαθήματα & διπλωματική.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top