Επιμένει στην κατάργηση των Πανελλαδικών ο Μπαμπινιώτης

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,652 μηνύματα.
Ε σωστα τα λεει ο ανθρωπος οχι αδιαβλητες δεν ειναι, σουρωτήρι ειναι και βασανιστικες και παραπλανητικες και επιζημιες. Και το λυκειο δεν ειναι απλα ενα σκαλοπατι ειναι βασικη εκπαιδευση ζωης.
Δεν ξερω αν αυτο που προτεινει ειναι η λυση αλλα κατι πρεπει να γινει.

Σε δηλώσεις του στο τηλεοπτικό δίκτυο ΣΚΑΙ, ο διακεκριμένος ακαδημαϊκός επανέλαβε την άποψή του πως οι Πανελλήνιες Εξετάσεις έχουν πλέον ατονήσει ως θεσμός και ότι χρειάζεται άμεση αλλαγή προκειμένου να εξασφαλιστεί το αδιάβλητο των διαδικασιών αξιολόγησης και η αναβάθμιση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

 

redpointer

Νεοφερμένος

Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Με τιποτα, στο σχολειο κανενας δεν εμαθε τπτ ποτε ολα απο το φροντιστηριο τα μαθαμε. Οι πανελληνιες ειναι ενα φιλτρο για το ποιοι θα περασουν που αμα καταργηθουν θα υπαρχει προβλημα. Σωστοτερη λυση θα ταν η καταργηση φροντιστηριων θα ελεγα...
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,652 μηνύματα.
Με τιποτα, στο σχολειο κανενας δεν εμαθε τπτ ποτε ολα απο το φροντιστηριο τα μαθαμε. Οι πανελληνιες ειναι ενα φιλτρο για το ποιοι θα περασουν που αμα καταργηθουν θα υπαρχει προβλημα. Σωστοτερη λυση θα ταν η καταργηση φροντιστηριων θα ελεγα...
Οι πανελληνιες βασικα ειναι το προβλημα ...αμα καταργηθουν θα ειναι πιο φυσιολογικα τα πραγματα..και πιο προσαρμοσμενα στο ζητουμενα του πανεπιστημιου.
Δεν τα λεω εγω οι επιστημονικοι συλλογοι των καθηγητων τα λενε αυτα.
Τετοια πραματα στο πανεπιστημιο δεν θα δεις

1726690216179.png
 

Cade

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 842 μηνύματα.
Για διάφορους λόγους που δεν θα αναλύσω, διαφωνώ. Οι πανελλαδικές αποτελούν το τελευταίο ίσως προπύργιο του αδιάβλητου στην Ελλάδα και οποιαδήποτε πρόταση κατάργησης τους απαιτεί πολλά επιχειρήματα και προϋποθέσεις για να χει νόημα
 

redpointer

Νεοφερμένος

Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Αμα καταργηθουν το επιπεδο μαθηματων στο σχολειο ειναι πολυ χαμηλο δεν θα τελιωνε κανεις πανεπιστημιο. Εδω μπαινουν παιδια με 15 χιλιαδες μορια και δεν τελειωνουν γιατι το πανεπιστημιο ειναι πιο δυσκολο απο τις πανελληνιες.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,652 μηνύματα.
Αμα καταργηθουν το επιπεδο μαθηματων στο σχολειο ειναι πολυ χαμηλο δεν θα τελιωνε κανεις πανεπιστημιο. Εδω μπαινουν παιδια με 15 χιλιαδες μορια και δεν τελειωνουν γιατι το πανεπιστημιο ειναι πιο δυσκολο απο τις πανελληνιες.
Σωστα ..το λυκειο ομως πρεπει να προσαρμοστει στην γνωση και οχι στις πανελληνιες. Τωρα γιατι τα μορια ειναι αποδειξη διανοητικης ικανοτητας δεν ξερω...κανεις δεν το υποστηριξε αυτο (ουτε πολιτικος της ΝΔ) εκτος απο το εμπ...αυτο λεει εγω παιρνω τους καλυτερους.

Το θεμα ειναι οτι καποιοι ...προφανως καλυτεροι γνωστες απο μενα... λενε οτι ο ''δρομος'' προς τις πανελληνιες δεν ειναι και ''δρομος''για το πανεπιστημιο...μαλλον το αναποδο.
-------------------------------------------------------------------------------------
Οι πρόεδροι και των 7 Τμημάτων Φυσικής έβγαλαν ανακοίνωση, όπου μεταξύ άλλων αναφέρεται:
“H επιλογή́ των θεμάτων δεν δημιουργεί́ το παραμικρό́ πρόβλημα αξιοπιστίας των Πανελλαδικών Εξετάσεων, δίνει όμως λανθασμένο μήνυμα για την Επιστήμη της Φυσικής και αποτρέπει τους μαθητές να επιλέξουν τα Τμήματα Φυσικής για τις σπουδές τους.
Η Επιστήμη της Φυσικής αναζητά́ και δίνει επιστημονικές απαντήσεις στα μεγάλα ερωτήματα της ανθρωπότητας.
Προσφέρει συνεχώς νέα γνώση και λύσεις στα ζωτικής σημασίας προβλήματα, δημιουργώντας νέες ιδέες και ανοίγοντας νέους ορίζοντες στην επιστήμη.
Συνεπώς, δεν πρέπει να συνδέεται με την απαίτηση για ταχύτατη επίλυση εξεζητημένων ασκήσεων.”
Στη δεύτερη παράγραφο της ανακοίνωσής τους λένε ότι η επιστήμη της Φυσικής δεν έχει καμία σχέση με τις εξεζητημένες ασκήσεις που θέτουν ως θέματα στις Πανελλαδικές.
Αυτό δημιουργεί στρεβλή εικόνα για την επιστήμη της Φυσικής και αποθαρρύνει τους υποψηφίους να επιλέξουν τα Τμήματα Φυσικής και όχι μόνο, θα λέγαμε εμείς, καθώς διώχνει τους υποψηφίους από το 2ο Πεδίο. Αυτό θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα στο μέλλον με τις θέσεις στα Πολυτεχνεία να μένουν άδειες εξαιτίας της έλλειψης των υποψηφίων που αναμένεται στο μέλλον.
Το ότι τα θέματα που μπαίνουν στις Πανελλαδικές δεν έχουν καμία σχέση με την επιστήμη δεν ισχύει μόνο στη Φυσική.
Ισχύει το ίδιο και στα Μαθηματικά, όπου τα θέματα αποτελούν ασκήσεις εξυπνακισμού, αφού δεν εξετάζουν αν οι υποψήφιοι έχουν κατανοήσει τις έννοιες που μελετούν, αλλά αν μπορούν να εφαρμόσουν περίεργα τρικ.
Η αλήθεια είναι ότι οι Πανελλαδικές Εξετάσεις αποτελούν ένα διαγωνισμό συμπλήρωσης θέσεων.
Πρέπει να υπάρχει ομαλή κατανομή των υποψηφίων στη βαθμολογική κλίμακα.
Αυτό θέτει κάποιους περιορισμούς, αλλά δεν σημαίνει ότι τα θέματα που μπαίνουν πρέπει να είναι εκτός πνεύματος του κάθε μαθήματος.
Απαραίτητη είναι η διασύνδεση της διδασκόμενης ύλης με αυτά που θα κληθούν να μελετήσουν οι φοιτητές στο 1ο έτος στα ΑΕΙ.
Δεν μπορεί να είναι άσχετα και ξεκομμένα, διότι έτσι δημιουργείται το κενό που υπάρχει σήμερα κάνοντας τη μετάβαση από το Λύκειο στο Πανεπιστήμιο πιο δύσκολη από όσο έπρεπε να είναι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,431 μηνύματα.
Θα έπρεπε το κάθε παιδί, να δίνει εξετάσεις στην τρίτη λυκείου στην σχολή που θέλει (μαθήματα επιπέδου του πρώτου έτους ξέρω γω).

Δλδ θες νομική, να εξεταστείς σε 4-5 μαθήματα της νομικής και να περάσεις..

Δεν καταλαβαίνω που κολλάνε όλα τα άσχετα μαθήματα με τα πανεπιστήμια, ειλικρινά. Εντάξει, ας είχες και έναν καλό βαθμό στον έλεγχο, αλλά μέχρι εκεί.
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 4,002 μηνύματα.
Αν δεν αναβαθμιστούν τα σχολεία δεν έχει νόημα να μιλάμε για κατάργηση πανελληνίων
 

Cade

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 842 μηνύματα.
Ισχύει το ίδιο και στα Μαθηματικά, όπου τα θέματα αποτελούν ασκήσεις εξυπνακισμού, αφού δεν εξετάζουν αν οι υποψήφιοι έχουν κατανοήσει τις έννοιες που μελετούν, αλλά αν μπορούν να εφαρμόσουν περίεργα τρικ.
Η αλήθεια είναι ότι οι Πανελλαδικές Εξετάσεις αποτελούν ένα διαγωνισμό συμπλήρωσης θέσεων.
Πρέπει να υπάρχει ομαλή κατανομή των υποψηφίων στη βαθμολογική κλίμακα.
Αυτό θέτει κάποιους περιορισμούς, αλλά δεν σημαίνει ότι τα θέματα που μπαίνουν πρέπει να είναι εκτός πνεύματος του κάθε μαθήματος.
Απαραίτητη είναι η διασύνδεση της διδασκόμενης ύλης με αυτά που θα κληθούν να μελετήσουν οι φοιτητές στο 1ο έτος στα ΑΕΙ.
Δεν μπορεί να είναι άσχετα και ξεκομμένα, διότι έτσι δημιουργείται το κενό που υπάρχει σήμερα κάνοντας τη μετάβαση από το Λύκειο στο Πανεπιστήμιο πιο δύσκολη από όσο έπρεπε να είναι.
Οποιοσδήποτε φοιτητής με ανάλυση στο 1ο έτος τα βρίσκει μπροστά του αυτά. Τα φετινά θέματα είχαν σωστή διαβάθμιση και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να χαρακτηριστούν δύσκολα. Παρ' όλα αυτά το 58% έγραψε κάτω από τη βάση, το οποίο μεταφράζεται ως πλήρης αδιαφορία. Θεωρώ ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα που χρήζουν αντιμετώπισης και το τελευταίο απ αυτά είναι οι πανελλαδικές
 

Debugging_Demon

Νεοφερμένος

Ο Debugging_Demon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πατρών. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Οι πανελλαδικές έτσι όπως είναι είναι περίεργος θεσμός. Αρχικά είναι διαγωνισμός, όχι εξετάσεις. Επίσης θα προτιμούσα εξέταση στο τμήμα που θέλει ο υποψήφιος ή τουλάχιστον στον κλάδο (σχολή). Είναι θεωρώ αδιανόητο υποψήφιοι ψυχολογοι να εξετάζονται σε αρχαία, λατινικά και ιστορία, κανένα μάθημα δεν αντιπροσωπεύει όσα θα διδάσκονται στο πανεπιστήμιο.
 

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Αν δεν αναβαθμιστούν τα σχολεία δεν έχει νόημα να μιλάμε για κατάργηση πανελληνίων
Αυτό. Και η κατάργηση των φροντιστηρίων που προτάθηκε από κάποιον επίσης δεν μπορεί να γίνει χωρίς αναβάθμιση των σχολείων. Η αναβάθμιση πρέπει να οδηγήσει σταδιακά στην de facto κατάργηση των φροντιστηρίων. Το να βγει νόμος που να "απαγορεύει" τα φροντιστήρια απλά θα ενισχύσει τα ιδιαίτερα και θα οξύνει έτι περαιτέρω τις ήδη υπάρχουσες ανισότητες.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,710 μηνύματα.
Καλός χρυσός ο κ. Μπαμπινιώτης και τα λεξικά του υπέροχα αλλά στο συγκεκριμένο είναι εκτός τόπου και χρόνου.

Δικαιότερη εξέταση από τη κεντρική γραπτή δε μπορεί ποτέ να υπάρξει.

Οι πανελλήνιες είναι ο λόγος που η Ελλάδα στέλνει σε πανεπιστήμια τα ακαδημαϊκά ταλέντα.

Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να καταργηθεί το ταμπού ότι όλοι πρέπει να πάνε πανεπιστήμιο και το 70% των υποψηφίων για πανελλήνιες σιωπηρώς να παραπέμπονται σε ΙΕΚ/ΣΑΕΚ κλπ.

Η λύση δεν είναι αλλαγή εξετάσεων, αλλά μείωση υποψηφίων. Τότε ούτε δύσκολα θέματα θα υπάρχει ανάγκη να μπαίνουν.

Όποιος φαντασιώνεται ένα κόσμο όπου περνάς Ιατρική χωρίς εξετάσεις ας εξετάσει λίγο το IQ του και τα ξαναλέμε.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,740 μηνύματα.
Οι πανελλαδικές είναι πηγή εισοδήματος για πολλά άτομα. Δεν μπορούν να καταργηθούν. Ο Μπαμπινιώτης έπρεπε να το ξέρει αυτό.
 

nearos

Διακεκριμένο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6,565 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,740 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,517 μηνύματα.
Οι πανελλαδικές είναι πηγή εισοδήματος για πολλά άτομα. Δεν μπορούν να καταργηθούν. Ο Μπαμπινιώτης έπρεπε να το ξέρει αυτό.

Aπλά κάτι να λέει και αυτός. Σε καμία χώρα του κόσμου δεν υπάρχει "ελεύθερη" πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο χωρίς κάποιου είδους εξέταση και μάλιστα, δύσκολη εξέταση. Δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο, να περνάνε όλοι στο Πανεπιστήμιο. Στην Ελλάδα συνήθως ακούμε αυτό που έχει κομματική σκοπιμότητα. Η κατάργηση "εξετάσεων" αποτελεί μέρος της κουλτούρας μεγάλου ποσοστού Ελλήνων όπου είναι της άποψης του ελάχιστου ή μηδενικού κόπου.

Ο Μπαμπινιώτης ήταν υπουργός παιδείας και δεν έκανε κάτι. Ακόμη και αν θέλει την κατάργηση των εθνικών εξετάασεων δεν μας λέει τι προτείνει. Επίσης από πότε η ιδιωτική φροντιστηριακή παιδεία είναι παράνομη; Μέχρι και στη Β.Κορέα υπάρχουν ιδιαίτερα μαθήματα.. :hmm:

Απαραίτητη είναι η διασύνδεση της διδασκόμενης ύλης με αυτά που θα κληθούν να μελετήσουν οι φοιτητές στο 1ο έτος στα ΑΕΙ.
Δεν μπορεί να είναι άσχετα και ξεκομμένα, διότι έτσι δημιουργείται το κενό που υπάρχει σήμερα κάνοντας τη μετάβαση από το Λύκειο στο Πανεπιστήμιο πιο δύσκολη από όσο έπρεπε να είναι.

Σκέψου όμως ότι αν γίνει κάτι τέτοιο σχεδόν η πλειοψηφία των φροντιστηρίων θα κλείσουν και οι καθηγητές ιδιαίτερων μαθημάτων θα πρέπει να αλλάξουν δουλειά. Αυτό θα γίνει γιατί μεγάλο ποσοστό καθηγητών μέσης εκπαίδευσης έχει ξεχάσει ή δεν έχει διαβάσει ποτέ σοβαρά την ύλη των φοιτητικών τους χρόνων. Όταν κάποιος δεν έμαθε ποτέ Απειροστικό Λογισμό Ι ως φοιτητής, πιστεύεις ότι θα έχει μετά τα χρονικά περιθώρια να ξαναδιαβάσει την ύλη για να μπορέσει να τη διδάξει ως κααθηγητής φροντιστηρίου ή ιδιαίτερων μαθημάτων; Επίσης η ύλη του 1ου έτους δεν αντιμετωπίζεται με μεθόδους "τρικ", δηλαδή, ό,τι λέει το λυσάρι.

Στον χώρο της ιδιαίτερης και φροντιστηριακής εκπαίδευσης στην Ελλάδα εργάζονται κάπου 350.000 άνθρωποι (με οικογένειες πολλοί από αυτούς). Κάποια πράγματα δεν είναι τόσο εφικτά να γίνουν αν δεν υπάρχει αντιπρόταση. Όσοι πετάνε τέτοια πυροτεχνήματα το κάνουν για άλλους λόγους και όχι για το "ενδιαφέρον" προς την ταλαιπωρημένη παιδεία.

Επίσης πουθενά στον κόσμο δεν διδάσκεται ύλη από το Πανεπιστήμιο εκτός και αν πρόκειται για ειδική πρόσθετη τάξη λυκείου όπου οι μαθητές εισάγονται με ειδικές βαθμολογίες (και άρα εξετάσεις ΓΡΑΠΤΕΣ και ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ανά βασικό μάθημα). Μετά σε 1 χρόνο κάνουν μια ειδική ύλη προσαρμοσμένη στις σπουδές που θα ακολουθήσουν καθώς δεν εισάγονται σε Τμήμα με το Ελληνικό μοντέλο σπουδών, αλλά σε Σχολή. Έτσι όποιος θέλει να σπουδάσει Χημικός Μηχανικός σπουδάζει κοινά μαθήματα βάσης με έναν Μαθηματικό, Φυσικό, Γεωλόγο κτλ στο πρώτο έτος. Στο εξωτερικό το πτυχίο είναι σύνολο μαθημάτων και όχι με βάση το Τμήμα όπως στην Ελλάδα.

Κουράστηκα να ακούω τη μισή πληροφορία. Ας το ψάξουν καλά πρώτα. Επίσης, φροντιστήρια υπάρχουν σε όλο τον κόσμο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,652 μηνύματα.
Aπλά κάτι να λέει και αυτός. Σε καμία χώρα του κόσμου δεν υπάρχει "ελεύθερη" πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο χωρίς κάποιου είδους εξέταση και μάλιστα, δύσκολη εξέταση. Δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο, να περνάνε όλοι στο Πανεπιστήμιο. Στην Ελλάδα συνήθως ακούμε αυτό που έχει κομματική σκοπιμότητα. Η κατάργηση "εξετάσεων" αποτελεί μέρος της κουλτούρας μεγάλου ποσοστού Ελλήνων όπου είναι της άποψης του ελάχιστου ή μηδενικού κόπου.

Ο Μπαμπινιώτης ήταν υπουργός παιδείας και δεν έκανε κάτι. Ακόμη και αν θέλει την κατάργηση των εθνικών εξετάασεων δεν μας λέει τι προτείνει. Επίσης από πότε η ιδιωτική φροντιστηριακή παιδεία είναι παράνομη; Μέχρι και στη Β.Κορέα υπάρχουν ιδιαίτερα μαθήματα.. :hmm:



Σκέψου όμως ότι αν γίνει κάτι τέτοιο σχεδόν η πλειοψηφία των φροντιστηρίων θα κλείσουν και οι καθηγητές ιδιαίτερων μαθημάτων θα πρέπει να αλλάξουν δουλειά. Αυτό θα γίνει γιατί μεγάλο ποσοστό καθηγητών μέσης εκπαίδευσης έχει ξεχάσει ή δεν έχει διαβάσει ποτέ σοβαρά την ύλη των φοιτητικών τους χρόνων. Όταν κάποιος δεν έμαθε ποτέ Απειροστικό Λογισμό Ι ως φοιτητής, πιστεύεις ότι θα έχει μετά τα χρονικά περιθώρια να ξαναδιαβάσει την ύλη για να μπορέσει να τη διδάξει ως κααθηγητής φροντιστηρίου ή ιδιαίτερων μαθημάτων; Επίσης η ύλη του 1ου έτους δεν αντιμετωπίζεται με μεθόδους "τρικ", δηλαδή, ό,τι λέει το λυσάρι.

Στον χώρο της ιδιαίτερης και φροντιστηριακής εκπαίδευσης στην Ελλάδα εργάζονται κάπου 350.000 άνθρωποι (με οικογένειες πολλοί από αυτούς). Κάποια πράγματα δεν είναι τόσο εφικτά να γίνουν αν δεν υπάρχει αντιπρόταση. Όσοι πετάνε τέτοια πυροτεχνήματα το κάνουν για άλλους λόγους και όχι για το "ενδιαφέρον" προς την ταλαιπωρημένη παιδεία.

Επίσης πουθενά στον κόσμο δεν διδάσκεται ύλη από το Πανεπιστήμιο εκτός και αν πρόκειται για ειδική πρόσθετη τάξη λυκείου όπου οι μαθητές εισάγονται με ειδικές βαθμολογίες (και άρα εξετάσεις ΓΡΑΠΤΕΣ και ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ανά βασικό μάθημα). Μετά σε 1 χρόνο κάνουν μια ειδική ύλη προσαρμοσμένη στις σπουδές που θα ακολουθήσουν καθώς δεν εισάγονται σε Τμήμα με το Ελληνικό μοντέλο σπουδών, αλλά σε Σχολή. Έτσι όποιος θέλει να σπουδάσει Χημικός Μηχανικός σπουδάζει κοινά μαθήματα βάσης με έναν Μαθηματικό, Φυσικό, Γεωλόγο κτλ στο πρώτο έτος. Στο εξωτερικό το πτυχίο είναι σύνολο μαθημάτων και όχι με βάση το Τμήμα όπως στην Ελλάδα.

Κουράστηκα να ακούω τη μισή πληροφορία. Ας το ψάξουν καλά πρώτα. Επίσης, φροντιστήρια υπάρχουν σε όλο τον κόσμο.
Ε τι θες απαντηση τωρα ? τσου δεν θα σου δωσω...
Αμα θες διαγνωση ομως θα προσπαθησω.
 

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο CEO of Racism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,832 μηνύματα.
Φροντιστηριούχοι, ιδιαίτερα
Ανεξαρτητως της αποψης μου για τις πανελληνιες, η θεση σου ειναι τουλαχιστον τραγικη. Επειδη εμαθαν καποιοι να ζουν απο μια τεχνητη κατασταση, πρεπει να συνυπολογιζουμε το οτι θα ξεβολευτουν στο αν πρεπει να καταργηθει? Δηλαδη το οτι απο την αλλη πλευρα υπαρχουν γονεις που δεν θα χρειαζεται να πληρωνουν αυτους τους ανθρωπους δεν ειναι θετικο?
 

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Οι πανελληνιες βασικα ειναι το προβλημα ...αμα καταργηθουν θα ειναι πιο φυσιολογικα τα πραγματα..και πιο προσαρμοσμενα στο ζητουμενα του πανεπιστημιου.
Δεν τα λεω εγω οι επιστημονικοι συλλογοι των καθηγητων τα λενε αυτα.
Τετοια πραματα στο πανεπιστημιο δεν θα δεις

View attachment 138836
Αρχικά κάτι τέτοια αν τα έβλεπες σε πανεπιστήμιο, θα γελουσες και θα έδινες λευκή κόλλα και καλή τύχη για του χρόνου, με ποσοστό επιτυχίας 2%
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,517 μηνύματα.
Σημαντική ερώτηση, ο Μπαμπινιώτης εκτός από έγκριτος γλωσσολόγος γιατί πρέπει να έχει άποψη και για πολιτική; Γιατί δεν μας λέει τι έκανε όταν ήταν υπουργός παιδείας ή γιατί δεν μας λέει τι θα έκανε; Ουτοπικές απόψεις "καταργούμε τα φροντιστήρια" ενώ δεν προτείνει πώς θα μπορούσε να γίνει το μάθημα του σχολείου σαν του φροντιστηρίου; Ίδια διδάσκει κάποιος σε μια ομάδα 4 μαθητών και ίδια σε μια ομάδα 25 μαθητών; Επίσης, υπάρχουν άθφονοι πόροι για κάτι τέτοιο; Σε καμία οικονομία δεν μπορούν να υπάρχουν ίσοι πόσοι με βάση τη ζήτηση.

Κάπου απορείς με κάτι τέτοιους διαβασμένους ανθρώπους που έχουν ένα χ εκτόπισμα, πώς γίνεται να είναι άσχετοι σε άλλα θέματα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top