georgia1213
Δραστήριο μέλος
Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
17-02-22
16:52
αλλο το 19 κι αλλο το 15 σε πανελληνιες
δυστυχως οι πολυτεχνικες εχουν διαβαθμισεις δεν ειναι σαν την νομικη που 18 εχι η αθηνα και 17 η ξανθη
δυστυχως οι πολυτεχνικες εχουν διαβαθμισεις δεν ειναι σαν την νομικη που 18 εχι η αθηνα και 17 η ξανθη
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 11,843 μηνύματα.
17-02-22
16:57
Θα πω την άποψη μου, αν και λογικά θα δυσαρεστησω αρκετούς από σας,με αποτέλεσμα να προκαλέσω ενα αίσθημα αντιπάθειας προς το πρόσωπο μου.
Οντας άτομο που δεν πληροί κάποιο κριτήριο, ώστε να δικαιουται μεταγραφή και παράλληλα το φαινόμενο των μεταγραφών δεν το επηρέασε ποτέ, άμεσα, ούτε θετικά ούτε αρνητικά εκτιμώ,και συνάμα θέλω να πιστεύω, ότι η θέση μου είναι πλήρως αντικειμενική.
Υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα άδικων μεταγραφών γύρω μας.
Ο κόφτης των 2.000 κάτι μορίων(δε θυμάμαι το ακριβές νούμερο) ήταν ενα μέτρο που καθιστούσε μερικώς πιο δίκαιο το εν λόγω σύστημα,μιας και από πολλες παραμέτρους δεν κρίνεται ότι ήταν το καλύτερο δυνατό, το δικαιότερο μέτρο.
Το συστημα είναι τόσο ελαστικό, επειδή, μάλλον, εδώ κολλάει το "καλύτερα να πάρει μεταγραφή ενας που δεν τη δικαιούται, παρά να μην την πάρει ενας που τη δικαιούται", το οποίο αποτελεί, δική μου, παραλλαγή του "καλύτερα ένας ένοχος έξω παρά ένας αθώος μέσα".
Και όντως θεωρώ οτι είναι προτιμότερο να την πάρουν όλοι όσοι την εχουν ανάγκη και τη δικαιούνται και ας ευνοηθούν και κάποιοι άλλοι μαζί τους.
Δεν αγγίζω το θέμα του ποιος μπορεί να αντεπεξέλθει και που, μιας και δε θεωρώ οτι ένας βαθμός στις πανελλαδικές καθορίζει απαραίτητα τις ικανότητες και τις δυνατότητες του εκάστοτε υποψηφίου, απλα αρκούμαι στο να σχολιασω το σύστημα των μεταγραφών αυτό καθεαυτό.
Οντας άτομο που δεν πληροί κάποιο κριτήριο, ώστε να δικαιουται μεταγραφή και παράλληλα το φαινόμενο των μεταγραφών δεν το επηρέασε ποτέ, άμεσα, ούτε θετικά ούτε αρνητικά εκτιμώ,και συνάμα θέλω να πιστεύω, ότι η θέση μου είναι πλήρως αντικειμενική.
Υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα άδικων μεταγραφών γύρω μας.
Ο κόφτης των 2.000 κάτι μορίων(δε θυμάμαι το ακριβές νούμερο) ήταν ενα μέτρο που καθιστούσε μερικώς πιο δίκαιο το εν λόγω σύστημα,μιας και από πολλες παραμέτρους δεν κρίνεται ότι ήταν το καλύτερο δυνατό, το δικαιότερο μέτρο.
Το συστημα είναι τόσο ελαστικό, επειδή, μάλλον, εδώ κολλάει το "καλύτερα να πάρει μεταγραφή ενας που δεν τη δικαιούται, παρά να μην την πάρει ενας που τη δικαιούται", το οποίο αποτελεί, δική μου, παραλλαγή του "καλύτερα ένας ένοχος έξω παρά ένας αθώος μέσα".
Και όντως θεωρώ οτι είναι προτιμότερο να την πάρουν όλοι όσοι την εχουν ανάγκη και τη δικαιούνται και ας ευνοηθούν και κάποιοι άλλοι μαζί τους.
Δεν αγγίζω το θέμα του ποιος μπορεί να αντεπεξέλθει και που, μιας και δε θεωρώ οτι ένας βαθμός στις πανελλαδικές καθορίζει απαραίτητα τις ικανότητες και τις δυνατότητες του εκάστοτε υποψηφίου, απλα αρκούμαι στο να σχολιασω το σύστημα των μεταγραφών αυτό καθεαυτό.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
17-02-22
16:58
Το τι έγραψε κανείς στις πανελλήνιες είναι άσχετο. Ειδικά στους τομείς της πληροφορικής οι ιδέες που έκαναν θραύση και έβγαλαν φράγκα προήλθαν απο παιδιά που θα έλεγε κανείς οτι ήταν μέτρια κατά την εισαγωγή τους στην σχολή.αλλο το 19 κι αλλο το 15 σε πανελληνιες
δυστυχως οι πολυτεχνικες εχουν διαβαθμισεις δεν ειναι σαν την νομικη που 18 εχι η αθηνα και 17 η ξανθη
Έαν κάποιος κάθεται και ασχολείται με τέτοια πράγματα, είναι βέβαιο ότι δεν πρόκειται να κάνει τίποτα στην ζωή του. Η ουσία δεν είναι στον βαθμό αλλά στο να μάθει ο άλλος να δουλεύει και να αποκτήσει εμπειρία. Δεν θα προσλάβουν αυτόν με τους καλύτερους βαθμούς στην σχολή. Θα προσλάβουν αυτόν με την περισσότερη εμπειρία.
georgia1213
Δραστήριο μέλος
Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
17-02-22
17:08
παντως εγω λεω αυτο που βλεπωο πως
τα περισσοτερα απο αυτα τα παιδια δυσκολευονται στη σχολη.... το πως καταφερνουν και την βγαζουν ειναι αξιοζηλευτο
τα περισσοτερα απο αυτα τα παιδια δυσκολευονται στη σχολη.... το πως καταφερνουν και την βγαζουν ειναι αξιοζηλευτο
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 11,843 μηνύματα.
17-02-22
17:09
Τότε ίσως να μην είναι όσο ανίκανοι θεωρείς.παντως εγω λεω αυτο που βλεπωο πως
τα περισσοτερα απο αυτα τα παιδια δυσκολευονται στη σχολη.... το πως καταφερνουν και την βγαζουν ειναι αξιοζηλευτο
georgia1213
Δραστήριο μέλος
Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
17-02-22
17:09
εγω θεωρω οτι οι μεταγραφες γινονται ανεξελεγκτα για λογους ψηφοθηρικους και λαικιστικους...Θα πω την άποψη μου, αν και λογικά θα δυσαρεστησω αρκετούς από σας,με αποτέλεσμα να προκαλέσω ενα αίσθημα αντιπάθειας προς το πρόσωπο μου.
Οντως άτομο που δεν πληροί κάποιο κριτήριο, ώστε να δικαιουται μεταγραφή και παράλληλα το φαινόμενο των μεταγραφών δεν το επηρέασε ποτέ, άμεσα, ούτε θετικά ούτε αρνητικά εκτιμώ,και συνάμα θέλω να πιστεύω, ότι η θέση μου είναι πλήρως αντικειμενική.
Υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα άδικων μεταγραφών γύρω μας.
Ο κόφτης των 2.000 κάτι μορίων(δε θυμάμαι το ακριβές νούμερο) ήταν ενα μέτρο που καθιστούσε μερικώς πιο δίκαιο το εν λόγω σύστημα,μιας και από πολλες παραμέτρους δεν κρίνεται ότι ήταν το καλύτερο δυνατό, το δικαιότερο μέτρο.
Το συστημα είναι τόσο ελαστικό, επειδή, μάλλον, εδώ κολλάει το "καλύτερα να πάρει μεταγραφή ενας που δεν τη δικαιούται, παρά να μην την πάρει ενας που τη δικαιούται", το οποίο αποτελεί, δική μου, παραλλαγή του "καλύτερα ένας ένοχος έξω παρά ένας αθώος μέσα".
Και όντως θεωρώ οτι είναι προτιμότερο να την πάρουν όλοι όσοι όντως την εχουν ανάγκη και τη δικαιούνται και ας ευνοηθούν και κάποιοι άλλοι μαζί τους.
Δεν αγγίζω το θέμα του ποιος μπορεί να αντεπεξέλθει και που, μιας και δε θεωρώ οτι ένας βαθμός στις πανελλαδικές καθορίζει απαραίτητα τις ικανότητες και τις δυνατότητες του εκάστοτε υποψηφίου, απλα αρκούμαι στο να σχολιασω το σύστημα των μεταγραφών αυτό καθεαυτό.
ουτε ως η αλλως δεν εχει σημασια να τα συζηταμε αυτα.... οι νομοι ειναι νομοι και οσο υπαρχει η λαικιστικη και μικροκομματικη πολιτικη παντα θα υπαρχουν....
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
οχι απλα ισχυει οτι οποιος μπαινει σε μια σχολη βγαινει το ''δυσκολο'' ειιναι η εισοδος....Τότε ίσως να μην είναι όσο ανίκανοι θεωρείς.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
γι αυτο και βλεπεις τοσους φιλολογους, μαθηματικους κοκ που δεν εχουν ιδεα απο μαθηματικα, αρχαια, αρχιτεκτονες που δεν ξερουν να τραβαν γραμμες..
παλια που μπαιναν με το σταγονομετρο πραγματικα ηταν πολλοι περισσοτεροι οι επαγγελματιες που ηξεραν και εκαναν καλα την δουλεια τους...
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
17-02-22
17:17
Παλιά το έβλεπα αλλιώς, αλλά ναι, θα συμφωνήσω με την Pak.Τότε ίσως να μην είναι όσο ανίκανοι θεωρείς.
Μετά απο ένα σημείο δεν είναι υγιές να δυσκολεύεσαι εξαιρετικά στην σχολή. Ακόμα και εαν όντως είναι δύσκολη.
Χωρίς να λεω οτι δεν υπάρχουν πράγματι concepts που θέλουν πολύ δουλειά για να τα κατανοήσεις.
Απλά όταν όλα είναι υπερβολικά δύσκολα, δεν εξασφαλίζεται οτι πράγματι μαθαίνεις πράγματα συνήθως, ούτε είναι ιδιαίτερα ευχάριστη η παρακολούθηση. Για την ακριβεία θεωρώ οτι σημαίνει πως ο καθηγητής κάνει επίτηδες το μάθημα ηλιθιωδώς δύσκολο. Και χωρίς λόγο γιατί όπως είπα :
α)Ο άλλος σπάει το κεφάλι του χωρίς πραγματικά να εμβαθύνει στην ουσία των πραγμάτων.
β)Αγανακτεί και δεν θέλει να ξαναπιάσει το εκάστο αντικείμενο του μαθήματος ποτέ ξανά.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,960 μηνύματα.
17-02-22
17:17
μπα ...αυτα που δυσκολευονται πολυ ειναι μονο των επαλ και αυτα που εκαναν λαθος επιλογη.παντως εγω λεω αυτο που βλεπωο πως
τα περισσοτερα απο αυτα τα παιδια δυσκολευονται στη σχολη.... το πως καταφερνουν και την βγαζουν ειναι αξιοζηλευτο
georgia1213
Δραστήριο μέλος
Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
17-02-22
17:19
τι εννοεις λαθος επιλογη;
ιμπα ...αυτα που δυσκολευονται ειναι μονο των επαλ και αυτα που εκαναν λαθος επιλογη.
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 11,843 μηνύματα.
17-02-22
17:19
Υπάρχουν αξιόλογοι μαθητές, και μεταγενέστερα φοιτητές, που έχουν φοιτήσει σε επαλ. Μην "τσουβαλιαζουμε" ανθρώπους.μπα ...αυτα που δυσκολευονται ειναι μονο των επαλ και αυτα που εκαναν λαθος επιλογη.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
17-02-22
17:21
ποπο κομπλεξ που βγαινει απο αυτο το θεμα.απο αλλου ξεκινησε απο αλλου παει
georgia1213
Δραστήριο μέλος
Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
17-02-22
17:21
αρα δεν ισχυει η θεωρια του samael οτι ειναι τοσο δυσκολο να βγαλεις το πολυτεχνειου που ενας τεραστιος ογκος φοιτητων κανουν ντροπαουτ η αποφοιτουν στην δεκαετια...ενδιαφερονμπα ...αυτα που δυσκολευονται πολυ ειναι μονο των επαλ και αυτα που εκαναν λαθος επιλογη.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,960 μηνύματα.
17-02-22
17:21
μπηκαν σε αυτη την σχολη λογω του οτι ειχαν τα μορια , οχι γιατι τους αρεσει να χτιζουν σπιτια πχτι εννοεις λαθος επιλογη;
ι
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 11,843 μηνύματα.
17-02-22
17:24
Βάλε μας σε τάξη Ευκλείδη, σε περιμέναμεποπο κομπλεξ που βγαινει απο αυτο το θεμα.απο αλλου ξεκινησε απο αλλου παει
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
17-02-22
17:25
Τι εννοείς Γεωργία ;αρα δεν ισχυει η θεωρια του samael οτι ειναι τοσο δυσκολο να βγαλεις το πολυτεχνειου που ενας τεραστιος ογκος φοιτητων κανουν ντροπαουτ η αποφοιτουν στην δεκαετια...ενδιαφερον
Εσύ δεν μας έλεγες οτι όλοι βγάζουν το πολυτεχνείο, ενώ πριν λίγο πως οι φίλοι σου δυσκολεύονεται τόσο πολύ ενώ έβγαλαν και 18Κ + μόρια; Ποιανού η θεωρία δεν ισχύει άραγε γιατί φάσκει και αντιφάσκει...;
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,960 μηνύματα.
17-02-22
17:25
οχι δεν αναφερομαι στην στην εξυπναδα των παιδιων αυτων αλλα στα εφοδια που εχουν αποκτησει στο λυκειοΥπάρχουν αξιόλογοι μαθητές, και μεταγενέστερα φοιτητές, που έχουν φοιτήσει σε επαλ. Μην "τσουβαλιαζουμε" ανθρώπους.
ειναι σαν να πηγαινεις σε πολεμο πυρηνικών με σφεντονα.
τι αναλυση 1 και 2 και διαφορικες να κανει το παιδι οταν με το ζορι εμαθαν 2βαθμια εξισωση στο λυκειο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
δεν εχουμε κομπεξ πολυπραγμων ανθρωπε . Να μια ανοικτη και θαραλεα κουβεντα κανουμε ,αποψεων και εμπειριών.ποπο κομπλεξ που βγαινει απο αυτο το θεμα.απο αλλου ξεκινησε απο αλλου παει
georgia1213
Δραστήριο μέλος
Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
17-02-22
17:29
δεν ειπα οτι δυσκολευονται οι φιλοι μου ειπα οτι δυσκολευονται τα παιδια απο μεταγραφη να κατανοησουν εννοιες τη σχολη τη βγαζουν γτ το να περασεις τις εξετασεις δεν απαιτει και τοσο την κατανοησηΤι εννοείς Γεωργία ;
Εσύ δεν μας έλεγες οτι όλοι βγάζουν το πολυτεχνείο, ενώ πριν λίγο πως οι φίλοι σου δυσκολεύονεται τόσο πολύ ενώ έβγαλαν και 18Κ + μόρια; Ποιανού η θεωρία δεν ισχύει άραγε γιατί φάσκει και αντιφάσκει...;
οποιος μπει θα βγει
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
17-02-22
17:32
Εε τότε πως είναι αξιοζήλευτο; Τι είναι άξιο να ζηλεύεις δηλαδή εφόσον δεν απαιτεί κατανόηση για να γράψουν και να περάσουν στις εξετάσεις ;δεν ειπα οτι δυσκολευονται οι φιλοι μου ειπα οτι δυσκολευονται τα παιδια απο μεταγραφη να κατανοησουν εννοιες τη σχολη τη βγαζουν γτ το να περασεις τις εξετασεις δεν απαιτει και τοσο την κατανοηση
οποιος μπει θα βγει
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,960 μηνύματα.
17-02-22
17:37
Οχι γεωργια σωστα τα λεει ο σαμαελαρα δεν ισχυει η θεωρια του samael οτι ειναι τοσο δυσκολο να βγαλεις το πολυτεχνειου που ενας τεραστιος ογκος φοιτητων κανουν ντροπαουτ η αποφοιτουν στην δεκαετια...ενδιαφερον
δεν ξερω και τι ειναι αυτο το ντροπαουτ ( την κανουμε με ελαφρα πηδηματακια ?) αλλα ειναι γνωστο οτι τα πολυτεχνεια εχουν μεσο ορο αποφοίτησης 7,5 χρονια.
ε τωρα γιατι?
ας παμε με ενα σχολικο παραδειγμα
που εχουν πχ μεγαλυτερους βαθμους τα παιδια στο λυκειο
στην φυσικη και στα μαθηματικα ή την βιολογια και την ιστορια?
ειναι η φυση των μαθηματων πιστευω
georgia1213
Δραστήριο μέλος
Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
17-02-22
17:43
ειπα οτι ειναι δυσκολο το αντικειμενο των πολυτεχνικων σχολωνΕε τότε πως είναι αξιοζήλευτο; Τι είναι άξιο να ζηλεύεις δηλαδή εφόσον δεν απαιτεί κατανόηση για να γράψουν και να περάσουν στις εξετάσεις
δεν θεωρω ομως οτι το να βγαλεις μια οποιοδηποτε σχολη ειναι ιδιαιτερα δυσκολο τουλαχιστον στην ελλαδα
δηλαδη παρολο που τα μαθηματικα ειναι μια πολυ δυσκολη επιστημη θεωρω οτι η παιδεια στην τριτοβαθμια ειναι ετσι διαμορφωμενη οπου ενα μεσο(και χαμηλοτερο απο μεσο) μυαλο να μπορει να αντεπεξελθει και μαλιστα καλα χωρις ιδιαιτερες δυσκολιες
αυτο που θεωρω δυσκολο ειναι το να κανεις πραγματα μεσα απο μια τετοια επιστημη οπως ερευνα κτλπ αλλα και να εντρυφισεις, να εμβαθυνεις σε αυτη λογω της δυσκολης φυσης της
δλδ δεν ''θαυμαζω'' τα παιδια του 2ου πεδιου η που φοιτουν σε πολυτεχνεια
αλλα αυτους που θα καταφερουν να κανουν πραγματα απο αυτες τις σχολες γιατι ειναι πολυ δυσκολο
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 112 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- ioanna2007
- nearos
- despoina13
- BiteTheDust
- Hased Babis
- Aggel0sss
- Alexandros.Kourtis
- Than003
- Joji
- Peter Pan13
- bill09876
- mermaid89
- Nic Papalitsas
- thenutritionist
- ioanna06
- Nocommingback
- kost28
- Khsskhvhks
- Eirinakiii8
- spring day
- Philologist
- χημεια4λαιφ
- Dimitris9
- angies
- kiyoshi
- Appolon
- eukleidhs1821
- Libertus
- Georgekk
- ag97
- Pharmacist01
- Drglitterstar
- Nikos05
- calliope
- ggl
- korlef
- constansn
- Meow
- Nala
- Scandal
- MarcoReus
- tsiobieman
- Mammy Nun
- Giii
- xakounaamatata
- Steliosgkougkou
- Ameliak
- PanosBat
- Apocalypse
- Idontknoww
- igeorgeoikonomo
- Nikoleta_Giann
- menual
- TakSimeon
- nucomer
- desp1naa
- katerinavld
- snowy
- margik
- lnesb
- KingPoul
- Αννα1
- το κοριτσι του μαη
- Johnman97
- Panagiotis849
- Αλκης Κ.
- Cat lady
- jims
- Dionyshs1
- Unboxholics
- Theodora03
- nimbus
- Kostakis45
- GeorgePap2003
- Αναστασία197
- George_dr
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.