Διδακτορικό και παράλληλες (προπτυχιακές) σπουδές

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Μα το να πάρεις διδακτορικό ποτέ δε σήμαινε ότι είσαι διάνοια. Σημαίνει ότι ξέρεις κάποια πράγματα παραπάνω και μπορείς σε γενικές γραμμές να ανταπεξέλθεις στην έρευνα.
---
Το ότι κάποιος είναι έξυπνος δε σημαίνει ότι θα γίνει και μεγάλος επιστήμονας. Αν είναι βαρεμένος ακόμη και να έχει αθροιστικά την ευφυία του Newton, του Einstein και Gauss μαζί δε θα πάει μπροστά. Αντίθετα ένας με μέτρια ευφυία και πολλή όρεξη έχει περισσότερες ελπίδες να προχωρήσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkantoutsis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
@ woochoogirl, exc
Άμα δείτε την ιστορία της επιστήμης θα παρατηρήσετε ότι το επίπεδό της ήταν σταθερό όσο περνούσαν τα χρόνια, μέχρι την στιγμή που εμφανιζόταν κάποια διάνοια, οπότε και ανέβαινε. Από εκεί και πέρα υπάρχουν δύο λόγοι ύπαρξης των διδακτορικών:
α) Η επιτήρηση, η οποία πλέον μπορεί να γίνει με άλλα μέσα.
β) Η μεταφορά της γνώσης από γενιά σε γενιά η οποία σε λίγα χρόνια θα γίνεται από μια καλοφτιαγμένη βάση δεδομένων.
Οπότε ξαναλέω. Ποιος ο λόγος ύπαρξης των διδακτορικών σε λίγα χρόνια και η οικονομική σπατάλη;
Μήπως η ψεύτικη ικανοποίησή τους;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε πάντως, κάτι είναι κι αυτό.
Έρευνα γίνεται και εκτός διδακτορικού φυσικά, αλλά εκεί είναι ευκαιρία να δεις αυτό που σου αρέσει πραγματικά υπό τη σκοπιά ακόμη του φοιτητή που έχει δίπλα του το όνομα ενός πανεπιστημίου. Δε θεωρώ πως το διδακτορικό είναι για να μεταδίδεται η γνώση, αλλά για να παράγεται νέα γνώση. Αμα θες να τη δώσεις στην νέα γενιά τη δίνεις στα σχολεία και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Πάντως δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Σε λίγα χρόνια θα μαθαίνουμε από μία μεγάλη database, άρα θα ακυρωθεί ο ρόλος του διδάσκοντα, άρα? Πού κολλάει το διδακτορικό σ'αυτό. Ακόμη κι αν συμβεί αυτό που λες, κάποιος πρέπει να γεμίζει αυτήν τη βάση.
Τέλος η έρευνα που γίνεται σε επιστήμες και κλάδους αιχμής τα τελευταία χρόνια μόνο στάσιμη δε χαρακτηρίζεται. Ίσως βέβαια να είμαι ιδιαίτερα προκατειλημμένη απο τους Η/Υ και να μη σκέφτομαι τόσο τις παραδοσιακές θετικές επιστήμες, αλλά και πάλι δουλειά γίνεται και μάλιστα μπόλικη. Τώρα για το πόσο θα σε ικανοποιήσει το διδακτορικό τι να σου πω. Για μένα είναι μία πάρα πολύ δύσκολη περίοδος στη ζωη αυτού που επιλέξει αυτόν το δρόμο. Btw η οικονομική σπατάλη είναι σχετική, καθώς όλοι κυνηγάμε υποτροφίες. Αλλιώς πρέπει να είσαι μεγιστάνας για να αποπληρώσεις τέτοια δίδακτρα, και εκεί ναι ίσως και να το κάνεις το διδακτορικό απλά επειδή είναι μόδα. Αλλά γενικά αυτό που λες πιστεύω πως ισχύει στα μεταπτυχιακά που μοιράζονται σαν φυλλάδια, όχι στα διδακτορικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Τέλος η έρευνα που γίνεται σε επιστήμες και κλάδους αιχμής τα τελευταία χρόνια μόνο στάσιμη δε χαρακτηρίζεται. Ίσως βέβαια να είμαι ιδιαίτερα προκατειλημμένη απο τους Η/Υ και να μη σκέφτομαι τόσο τις παραδοσιακές θετικές επιστήμες, αλλά και πάλι δουλειά γίνεται και μάλιστα μπόλικη.
Βεβαίως και γίνεται δουλειά και στις παραδοσιακές θετικές επιστήμες, απλώς ο kkantoutsis θεωρεί πως ότι δεν είναι άμεσα χρήσιμο για κάποιον μηχανικό είναι άχρηστο!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkantoutsis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε πάντως, κάτι είναι κι αυτό.
Ή συμφωνούμε και οι δύο και δεν συνεννοούμαστε.
Έρευνα γίνεται και εκτός διδακτορικού φυσικά, αλλά εκεί είναι ευκαιρία να δεις αυτό που σου αρέσει πραγματικά υπό τη σκοπιά ακόμη του φοιτητή που έχει δίπλα του το όνομα ενός πανεπιστημίου. Δε θεωρώ πως το διδακτορικό είναι για να μεταδίδεται η γνώση, αλλά για να παράγεται νέα γνώση. Αμα θες να τη δώσεις στην νέα γενιά τη δίνεις στα σχολεία και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πάντως δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Σε λίγα χρόνια θα μαθαίνουμε από μία μεγάλη database, άρα θα ακυρωθεί ο ρόλος του διδάσκοντα, άρα? Πού κολλάει το διδακτορικό σ'αυτό. Ακόμη κι αν συμβεί αυτό που λες, κάποιος πρέπει να γεμίζει αυτήν τη βάση.
Θέλω να πω ότι οι διδακτορικοί χρειάζονται για να μαθαίνουν σε βάθος τα υπάρχοντα στοιχεία μιας επιστήμης και να την μεταδίδουν στην επόμενη γενιά. Τα επόμενα χρόνια όμως αυτοί δεν θα χρειάζονται γιατί αυτό θα γίνεται αυτόματα με ηλεκτρονικά μέσα.
Τέλος η έρευνα που γίνεται σε επιστήμες και κλάδους αιχμής τα τελευταία χρόνια μόνο στάσιμη δε χαρακτηρίζεται. Ίσως βέβαια να είμαι ιδιαίτερα προκατειλημμένη απο τους Η/Υ και να μη σκέφτομαι τόσο τις παραδοσιακές θετικές επιστήμες, αλλά και πάλι δουλειά γίνεται και μάλιστα μπόλικη.
Εδώ δεν το είπα καλά. Εγώ μια επιστήμη την θεωρώ εξελισσόμενη όταν δημιουργούνται νέες ιδέες και όχι όταν εφαρμόζονται οι ήδη υπάρχουσες με διαφορετικό τρόπο. Τι έγινε στους υπολογιστές; Τα 1ΤΒ έγιναν 2; τα 2 GHz έγιναν 3; Εξέλιξη το λες εσύ αυτό; Ίσως, αλλά εγώ δεν θέλω να πω αυτό. Είναι σαν να έχουμε την πράξη της πρόσθεσης και να λες εξέλιξη ότι μάθαμε να προσθέτουμε 500 αριθμούς στη σειρά, όταν το προηγούμενο ρεκόρ ήταν 100. Και όμως. Πρέπει να φύγουμε από την πρόσθεση και να πάμε στον πολ/μο. Νέες ιδέες.
Βεβαίως και γίνεται δουλειά και στις παραδοσιακές θετικές επιστήμες, απλώς ο kkantoutsis θεωρεί πως ότι δεν είναι άμεσα χρήσιμο για κάποιον μηχανικό είναι άχρηστο!:P
Είσαι offtopic, αλλά θα σου απαντήσω. Θεωρώ άχρηστο αυτό που δεν εφαρμόζεται. Και ναι. Θεωρώ μακακία μια κοινωνία να χρηματοδοτεί κάποιους που δεν ξέρω πως να τους χαρακτηρίσω οι οποίοι μελετάνε τι γίνεται με ένα σώμα που πλησιάζει την ταχύτητα του φωτός στην άλλη άκρη του σύμπαντος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Είσαι offtopic, αλλά θα σου απαντήσω. Θεωρώ άχρηστο αυτό που δεν εφαρμόζεται. Και ναι. Θεωρώ μακακία μια κοινωνία να χρηματοδοτεί κάποιους που δεν ξέρω πως να τους χαρακτηρίσω οι οποίοι μελετάνε τι γίνεται με ένα σώμα που πλησιάζει την ταχύτητα του φωτός στην άλλη άκρη του σύμπαντος.


Θα σχολιάσω μόνο την τελευταία διαπίστωσή σου. Τι εννοείς θεωρείς "άχρηστο αυτό που δεν εφαρμόζεται"??? Δηλαδή η έρευνα στον χώρο της ιστορίας, της γλώσσας, των γραμμάτων, της ψυχολογίας και άλλων ανθρωπιστικών επιστημών είναι άχρηστη κατά τη γνώμη σου??? Οι μόνοι "επιστήμονες" σύμφωνα με εσένα είναι οι μηχανικοί???

Μπορεί η αναλυση των κειμένων του Πλάτωνα, π.χ., να μην έχει εφαρμογές στην καθημερινή ζωή, αλλά η έρευνα τους βοήθησε την μελέτη της πολιτικής-κοινωνικής θεωρίας και της ιστορίας των ιδεών.

Αυτό που σε εσένα φαίνεται "άχρηστο", μπορεί σε έναν κλάδο να είναι σπουδαία καινοτομία. Μην το υποτιμάς λοιπόν.

Επίσης, η έρευνα στη θεωρητική φυσική, παραδείγματος χάριν, μπορεί εσένα που είσαι μηχανικός να σε βοηθήσει. Οι επιστήμες συνεργάζονται και αλληλεπιδρούν. Μπορεί να μην σπουδάζω μια θετική επιστήμη, αλλά κατόπιν πολλών συζητήσεων με άτομα αυτού του χώρου από το οικογενειακό μου περιβάλλον, έχω συμπεράνει πως έχει μεγάλη σημασία η σύνδεση θεωρίας και πράξης στο χώρο των θετικών επιστημών. Π.χ. Για να κάνεις τη στατική μελέτη ενός κτίσματος δεν θα συμβουλευτείς τα μαθηματικά και τη φυσική??????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
:confused: Πραγματικά αυτό που λες δε στέκει. Μα ποιος σου είπε πως μαθαίνεις τα ίδια πράγματα στο διδακτορικό??? Μάλλον τα'χεις μπερδέψει τα πράγματα με τα μεταπτυχιακά ή με κάτι άλλο. Δε μαθαίνεις απλά εις βάθος. Κάνεις κτήμα σου κάποια πράγματα σε τέτοιο σημείο που παράγεις νέα γνώση. Κάπου βέβαια πρέπει να βασιστείς γι'αυτήν και δεν καταλαβαίνω που είναι το κακό. Αλλά να λες πως στο CS οι βελτιώσεις είναι απλά στο μέγεθος της μνήμης είναι τραγικό και δείχνει άγνοια μεγάλη. Δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου να διαβάσεις 10 δημοσιεύσεις και θα αλλάξεις γνώμη. Αυτά που περιγράφεις γίνονται συνήθως σε labs μεγάλων εταιριών όπως Intel, IBM και πόσες άλλες. Στα πανεπιστήμια υπάρχει πιο pure εξάσκηση της Επιστήμης. Ένα παράδειγμα που θα σου φέρω είναι η Εξόρυξη γνώσης που μου έχει κινήσει το ενδιαφέρον τελευταία. Μέσα σε 20 χρόνια έχουν γίνει θάματα και πράματα με το συνδυασμό στατιστικής, μαθηματικών και υπολογιστικών μεθόδων. Και η επίδραση τους στην καθημερινότητα σου είναι πολύ μεγάλη, μην κοιτάς μόνο το υλικό. Κάθε απόφαση που παίρνεται σε μία σοβαρή εταιρεία, τράπεζα, κοκ στηρίζεται σε εξόρυξη γνώσης και επιδρά πάνω σου, από τη στιγμή που θα πας στο super market και δίπλα στο γάλα θα είναι το τυρί ή στις πάνες οι μπύρες, από τη στιγμή που φας πόρτα στην τράπεζα γιατί δεν ικανοποιείς τα κριτήρια τους για να σου δώσουν δάνειο και πόσα άλλα.
Πραγματικά περίμενε να φτάσεις στο τελευταίο έτος των σπουδών σου που θα διαβάζεις για πτυχιακή όπου ξαφνικά θα βρεθείς σε έναν απίστευτο όγκο έρευνας και θα αλλάξεις γνώμη. Μέχρι τότε κράτα λίγο πιο διαλλακτική στάση και τουλάχιστον σεβάσου το χρόνο που διαθέτουν κάποιοι άνθρωποι όχι μόνο προς προσωπικό όφελος τους αλλά για να γίνει κάτι που θα αλλάξει τη ρότα της επιστήμης τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios3

Νεοφερμένος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Εδώ δεν το είπα καλά. Εγώ μια επιστήμη την θεωρώ εξελισσόμενη όταν δημιουργούνται νέες ιδέες και όχι όταν εφαρμόζονται οι ήδη υπάρχουσες με διαφορετικό τρόπο. Τι έγινε στους υπολογιστές; Τα 1ΤΒ έγιναν 2; τα 2 GHz έγιναν 3; Εξέλιξη το λες εσύ αυτό; Ίσως, αλλά εγώ δεν θέλω να πω αυτό. Είναι σαν να έχουμε την πράξη της πρόσθεσης και να λες εξέλιξη ότι μάθαμε να προσθέτουμε 500 αριθμούς στη σειρά, όταν το προηγούμενο ρεκόρ ήταν 100. Και όμως. Πρέπει να φύγουμε από την πρόσθεση και να πάμε στον πολ/μο. Νέες ιδέες.
Ο πολ/σμός είναι εξ ορισμού μια μεγάλη πρόσθεση που βοηθάει να υπολογίσουμε μεγάλα αθροίσματα. Μπορεί ένα, δύο ,τρία διδακτορικά να είναι απλά μία ελάχιστη προσθήκη γνώσης στην ήδη υπάρχουσα αλλά σε συνδυασμό μέ όλα τα διδακτορικά στις διαφορετικές αλλά σε μεγάλο βαθμό συγγενικές επιστήμες η επιμέρους αυτές "γνώσεις" αθροίζονται με πολ/σμο. Επίσης περιμένεις να ανακαλύψουμε τη φωτιά; (!) Ήδη υπάρχει τεράστια εξειδίκευση η οποία μεγαλώνει μόνο με διδακτορικά(τα οποία είναι νέες ιδέες). Τέλος τα διδακτορικά είναι αυτά που ενώνουν ξανά την επιστήμη, διότι είναι ένα μέσο να έρθεις σε επαφή με άλλους επιστήμονες η οποίοι θα σουν δώσουν τα "φώτα" τους για να ανακαλύψεις νέα αντικείμενα. Για να σχεδιαστεί για παράδειγμα ένας κινητήρας που θα ελέγχει την εισαγωγή καυσίμου σύμφωνα με τη κατανάλωση και τη ρύπανση χρειάζεται ανακατασκευή ενός ήδη υπάρχοντος λογισμικού, ενός ήδη υπάρχοντος ηλεκτρικού κυκλώματος και ενός ήδη υπάρχοντος κινητήρα, από ένα προγραμματιστή, έναν ηλεκτρολόγο και ένα μηχανολόγο αντίστοιχα. Μικρές επιμέρους αλλαγές αλλά μια νέα επαναστατική δουλεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Ο πολ/σμός είναι εξ ορισμού μια μεγάλη πρόσθεση που βοηθάει να υπολογίσουμε μεγάλα αθροίσματα. Μπορεί ένα, δύο ,τρία διδακτορικά να είναι απλά μία ελάχιστη προσθήκη γνώσης στην ήδη υπάρχουσα αλλά σε συνδυασμό μέ όλα τα διδακτορικά στις διαφορετικές αλλά σε μεγάλο βαθμό συγγενικές επιστήμες η επιμέρους αυτές "γνώσεις" αθροίζονται με πολ/σμο. Επίσης περιμένεις να ανακαλύψουμε τη φωτιά; (!) Ήδη υπάρχει τεράστια εξειδίκευση η οποία μεγαλώνει μόνο με διδακτορικά(τα οποία είναι νέες ιδέες). Τέλος τα διδακτορικά είναι αυτά που ενώνουν ξανά την επιστήμη, διότι είναι ένα μέσο να έρθεις σε επαφή με άλλους επιστήμονες η οποίοι θα σουν δώσουν τα "φώτα" τους για να ανακαλύψεις νέα αντικείμενα. Για να σχεδιαστεί για παράδειγμα ένας κινητήρας που θα ελέγχει την εισαγωγή καυσίμου σύμφωνα με τη κατανάλωση και τη ρύπανση χρειάζεται ανακατασκευή ενός ήδη υπάρχοντος λογισμικού, ενός ήδη υπάρχοντος ηλεκτρικού κυκλώματος και ενός ήδη υπάρχοντος κινητήρα, από ένα προγραμματιστή, έναν ηλεκτρολόγο και ένα μηχανολόγο αντίστοιχα. Μικρές επιμέρους αλλαγές αλλά μια νέα επαναστατική δουλεία.


Συμφωνώ! Μεγάλες ανακαλύψεις με τεράστια επίδραση στον παγκόσμιο πολιτισμό γίνονται σπάνια! Το τηλέφωνο, π.χ., που άλλαξε την επικοινωνία των ανθρώπων εφευρέθηκε μια φορά.Δεν γίνεται να ξανα-εφευρεθεί. Από κει και πέρα, όμως, οι μηχανολόγοι - ειδικοί στις τηλεπικοικωνίες πραγματοποιήσαν σταδιακά βήματα στη βελτίωση της λειτουργίας του. Αυτά τα βήματα μπορεί να μην εντυπωσίασαν εξ'ίσου με την αρχική εφεύρεση, αλλά είναι και αυτά σημαντικά για την εξέλιξή της.

Επίσης, αυτό που σε καποιον μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, γιατί δεν εφαρμόζεται άμεσα στην καθημερινή ζωή, μπορεί να είναι σπουδαία ανακάλυψη σε έναν άλλον επιστημονικό χώρο. Οπως είπα και πριν, μπορεί η ανάλυση του του Πλάτωνα να μην έχει καθημερινή εφαρμογή, αλλά αποτελεί σπουδαίο βήμα για την έρευνα της ιστορίας των ιδεών, ΑΡΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ για μια άλλη πτυχή της ανθρώπινης δραστηριότητας, τη φιλοσοφία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

desperateforphd

Νεοφερμένος

Η desperateforphd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Είναι το πρώτο μου μήνυμα εδώ, ωστόσο η συζήτηση έχει αρκετό ενδιαφέρον. Μιας και συζητάτε για το διδακτορικό, να κάνω μία σχετική ερώτηση: γιατί το διδακτορικό να μην είναι κάτι που το κάνει κανείς επειδή έτσι του αρέσει, χωρίς αναγκαστικά να προσβλέπει σε υλικά οφέλη (θέσεις σε πανεπιστήμια, κλπ) ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Γιατί το Διδακτορικό είναι επένδυση...είναι full time job που λένε και οι φίλοι μας στην Αγγλία!
Είναι 3-4-5 χρόνια σκληρής δουλειάς, που δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο μαζί....Αν λοιπόν το αποφασίσεις, διαλέγεις δρόμο ζωής, αλλιώς δεν αξίζει να περάσεις τόσο δύσκολα για να το κάνεις "για να περάσει η ώρα" ή για το κύρος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

desperateforphd

Νεοφερμένος

Η desperateforphd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Γιατί το Διδακτορικό είναι επένδυση...είναι full time job που λένε και οι φίλοι μας στην Αγγλία!
Είναι 3-4-5 χρόνια σκληρής δουλειάς, που δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο μαζί....Αν λοιπόν το αποφασίσεις, διαλέγεις δρόμο ζωής, αλλιώς δεν αξίζει να περάσεις τόσο δύσκολα για να το κάνεις "για να περάσει η ώρα" ή για το κύρος...
Αναμφισβήτητα περιέχει και τον οικονομικό παράγοντα βέβαια. Ωστόσο, νομίζω -οκ, δική μου πεποίθηση- πως αν η πρώτη και κύρια αιτία δεν είναι η "τρέλα" για την έρευνα, δεν γίνεται να βγει αυτό το πράμα. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Αναμφισβήτητα περιέχει και τον οικονομικό παράγοντα βέβαια. Ωστόσο, νομίζω -οκ, δική μου πεποίθηση- πως αν η πρώτη και κύρια αιτία δεν είναι η "τρέλα" για την έρευνα, δεν γίνεται να βγει αυτό το πράμα. :)

Ακριβώς...!Είναι πόρωση το διδακτορικό!
Βέβαια, βλέπεις και ανθρώπους που το κάνουν και σε 10 χρόνια και παράλληλα δουλεύουν...Αλλά τότε δεν έχει νόημα να το κάνεις, τι να το κάνεις στα 35 σου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

desperateforphd

Νεοφερμένος

Η desperateforphd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Ακριβώς...!Είναι πόρωση το διδακτορικό!
Βέβαια, βλέπεις και ανθρώπους που το κάνουν και σε 10 χρόνια και παράλληλα δουλεύουν...Αλλά τότε δεν έχει νόημα να το κάνεις, τι να το κάνεις στα 35 σου?
Ωχ, είμαι προς την ηλικία που ανέφερες και ετοιμάζομαι να το ξεκινήσω... :/: Το θέλω να το κάνω γιατί ήταν ανέκαθεν το μεγάλο μου όνειρο. Μετά τις σπουδές μου όμως διάφορα θεματάκια, προσωπικά και λοιπά, με εμπόδισαν. Τώρα λοιπόν ξεκινάω... :clapup:Για αυτό και νομίζω πως ίσως να μην πρέπει να είναι το οικονομικό πάντα το βασικό κίνητρο. Δηλαδή, για να με καταλάβεις, όλα τα χρόνια ασχολιόμουν με το θέμα που θα κάνω και το δούλευα μόνη μου. :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Με το καλό!!!!:D
Πάντα εξαρτάται τι το θέλεις...!
Απλά σου λέω ότι το διδακτορικό, έχει υποχρεώσεις και ένταση διαβάσματος που δεν έχεις ξαναδεί...Αν η τριμελής σου είναι καλή και κάνει τη δουλειά της σωστά, μπορεί να σε απογειώσει, αλλά με τον μέγιστο κόπο από σένα..
Εγώ που είμαι 1.5 χρόνο τώρα και το κάνω, σου λέω ότι είναι πολύ μοναχικός δρόμος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

desperateforphd

Νεοφερμένος

Η desperateforphd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Με το καλό!!!!:D
Πάντα εξαρτάται τι το θέλεις...!
Απλά σου λέω ότι το διδακτορικό, έχει υποχρεώσεις και ένταση διαβάσματος που δεν έχεις ξαναδεί...Αν η τριμελής σου είναι καλή και κάνει τη δουλειά της σωστά, μπορεί να σε απογειώσει, αλλά με τον μέγιστο κόπο από σένα..
Εγώ που είμαι 1.5 χρόνο τώρα και το κάνω, σου λέω ότι είναι πολύ μοναχικός δρόμος...
Να σαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ!!! :) :clapup:

Για την τριμελή, άσε, έχω πικρή εμπειρία: την πρώτη φορά που είχα ζητήσει επιβλέποντα, με κρέμασε πριν την αίτηση για διατριβή. Πήρε 6μηνη άδεια ... Όταν γύρισε, εγώ ήμουν ήδη Αγγλία για μάστερ, οπότε το χάσαμε το PhD πατριώτη :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Να σαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ!!! :) :clapup:

Για την τριμελή, άσε, έχω πικρή εμπειρία: την πρώτη φορά που είχα ζητήσει επιβλέποντα, με κρέμασε πριν την αίτηση για διατριβή. Πήρε 6μηνη άδεια ... Όταν γύρισε, εγώ ήμουν ήδη Αγγλία για μάστερ, οπότε το χάσαμε το PhD πατριώτη :(

Πρόσεξε ποιους θα διαλέξεις...Είναι το 50% του διδακτορικού...:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dominator

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dominator αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 173 μηνύματα.
Βλέποντας τον τίτλο δεν μπορώ να συγκρατηθώ,θα ρωτήσω...

Εσύ φίλε μου που σκέφτεσαι αυτή την προοπτική πες μου,έχεις δοκιμάσει να ικανοποιήσεις 20 δεσποινίδες σε μια μέρα;
Αν όχι δοκίμασε και αν μπορείς να σταθείς στα πόδια σου στο τέλος της μέρας...καλές προπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές!:hypno:

Υ.Γ. Το ξέρω ότι δεν προσφέρω τίποτα στη συζήτηση,αλλά admit it,φταις κι εσύ μ'αυτά που γράφεις!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Είναι το πρώτο μου μήνυμα εδώ, ωστόσο η συζήτηση έχει αρκετό ενδιαφέρον. Μιας και συζητάτε για το διδακτορικό, να κάνω μία σχετική ερώτηση: γιατί το διδακτορικό να μην είναι κάτι που το κάνει κανείς επειδή έτσι του αρέσει, χωρίς αναγκαστικά να προσβλέπει σε υλικά οφέλη (θέσεις σε πανεπιστήμια, κλπ) ;

Δεν είναι μονόδρομος η ακαδημαϊκή καριέρα κτλ για τον υποψήφιο διδάκτορα. Το πιο απλό παράδειγμα, οι γιατροί που στην πλειοψηφία τους κάνουν διδακτορικό. Αφού το θέλεις πραγματικά, συνέχισε.

Με το καλό!!!!:D
Πάντα εξαρτάται τι το θέλεις...!
Απλά σου λέω ότι το διδακτορικό, έχει υποχρεώσεις και ένταση διαβάσματος που δεν έχεις ξαναδεί...Αν η τριμελής σου είναι καλή και κάνει τη δουλειά της σωστά, μπορεί να σε απογειώσει, αλλά με τον μέγιστο κόπο από σένα..
Εγώ που είμαι 1.5 χρόνο τώρα και το κάνω, σου λέω ότι είναι πολύ μοναχικός δρόμος...

Σχετικόν και εξαρτάται από την επιστήμη. Στις θετικές ουσιαστικά στηρίζεται σε πείραμα. Αντίθετα στις θεωρητικές επιστήμες που είναι κατά κύριο λόγο βιβλιογραφική έρευνα, είναι ζόρικο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν είναι μονόδρομος η ακαδημαϊκή καριέρα κτλ για τον υποψήφιο διδάκτορα. Το πιο απλό παράδειγμα, οι γιατροί που στην πλειοψηφία τους κάνουν διδακτορικό. Αφού το θέλεις πραγματικά, συνέχισε.



Σχετικόν και εξαρτάται από την επιστήμη. Στις θετικές ουσιαστικά στηρίζεται σε πείραμα. Αντίθετα στις θεωρητικές επιστήμες που είναι κατά κύριο λόγο βιβλιογραφική έρευνα, είναι ζόρικο.

Έχω ξαναπεί ότι εγώ κάνω θεωρητικό διδακτορικό με πείραμα, όχι φυσικά βιολογικό/χημικό κλπ, αλλά πειραματικό. Πλέον, το 90% των διδακτορικών χρειάζονται πειράματα κάποιου είδους για να αποδειχτούν στη σημερινή εποχή. Άλλωστε η βιβλιογραφική έρευνα είναι τον πρώτο χρόνο μόνο, που απλά διαβάζεις και γράφεις!

Ένα διδακτορικό, το να το κάνεις για "πλάκα" (να το κάνεις και να το αφήσεις στο ράφι, αυτό εννοώ πλάκα), το καταστρέφεις και καταστρέφεις και τον κόπο σου..Για την αγορά εργασίας, δεν μπορείς και πολύ να το χρησιμοποιήσεις γιατί πλέον κανείς δεν είναι σε θέση να το πληρώσει. Το να το τελειώσεις επίσης σε 10 χρόνια, λόγω του ότι παράλληλα θα δουλεύεις, πάλι δεν έχει νοήμα...Δηλαδή, ανά δύο χρόνια, θα πρέπει να το ξεκινάς από την αρχή, γιατί θα έχουν αλλάξει τα δεδομένα!Οι γιατροί το κάνουν, γιατί στο δικό τους επάγγελμα εκτιμάται!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top