---
Το ότι κάποιος είναι έξυπνος δε σημαίνει ότι θα γίνει και μεγάλος επιστήμονας. Αν είναι βαρεμένος ακόμη και να έχει αθροιστικά την ευφυία του Newton, του Einstein και Gauss μαζί δε θα πάει μπροστά. Αντίθετα ένας με μέτρια ευφυία και πολλή όρεξη έχει περισσότερες ελπίδες να προχωρήσει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kkantoutsis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Άμα δείτε την ιστορία της επιστήμης θα παρατηρήσετε ότι το επίπεδό της ήταν σταθερό όσο περνούσαν τα χρόνια, μέχρι την στιγμή που εμφανιζόταν κάποια διάνοια, οπότε και ανέβαινε. Από εκεί και πέρα υπάρχουν δύο λόγοι ύπαρξης των διδακτορικών:
α) Η επιτήρηση, η οποία πλέον μπορεί να γίνει με άλλα μέσα.
β) Η μεταφορά της γνώσης από γενιά σε γενιά η οποία σε λίγα χρόνια θα γίνεται από μια καλοφτιαγμένη βάση δεδομένων.
Οπότε ξαναλέω. Ποιος ο λόγος ύπαρξης των διδακτορικών σε λίγα χρόνια και η οικονομική σπατάλη;
Μήπως η ψεύτικη ικανοποίησή τους;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
woochoogirl
Τιμώμενο Μέλος
Έρευνα γίνεται και εκτός διδακτορικού φυσικά, αλλά εκεί είναι ευκαιρία να δεις αυτό που σου αρέσει πραγματικά υπό τη σκοπιά ακόμη του φοιτητή που έχει δίπλα του το όνομα ενός πανεπιστημίου. Δε θεωρώ πως το διδακτορικό είναι για να μεταδίδεται η γνώση, αλλά για να παράγεται νέα γνώση. Αμα θες να τη δώσεις στην νέα γενιά τη δίνεις στα σχολεία και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Πάντως δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Σε λίγα χρόνια θα μαθαίνουμε από μία μεγάλη database, άρα θα ακυρωθεί ο ρόλος του διδάσκοντα, άρα? Πού κολλάει το διδακτορικό σ'αυτό. Ακόμη κι αν συμβεί αυτό που λες, κάποιος πρέπει να γεμίζει αυτήν τη βάση.
Τέλος η έρευνα που γίνεται σε επιστήμες και κλάδους αιχμής τα τελευταία χρόνια μόνο στάσιμη δε χαρακτηρίζεται. Ίσως βέβαια να είμαι ιδιαίτερα προκατειλημμένη απο τους Η/Υ και να μη σκέφτομαι τόσο τις παραδοσιακές θετικές επιστήμες, αλλά και πάλι δουλειά γίνεται και μάλιστα μπόλικη. Τώρα για το πόσο θα σε ικανοποιήσει το διδακτορικό τι να σου πω. Για μένα είναι μία πάρα πολύ δύσκολη περίοδος στη ζωη αυτού που επιλέξει αυτόν το δρόμο. Btw η οικονομική σπατάλη είναι σχετική, καθώς όλοι κυνηγάμε υποτροφίες. Αλλιώς πρέπει να είσαι μεγιστάνας για να αποπληρώσεις τέτοια δίδακτρα, και εκεί ναι ίσως και να το κάνεις το διδακτορικό απλά επειδή είναι μόδα. Αλλά γενικά αυτό που λες πιστεύω πως ισχύει στα μεταπτυχιακά που μοιράζονται σαν φυλλάδια, όχι στα διδακτορικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Βεβαίως και γίνεται δουλειά και στις παραδοσιακές θετικές επιστήμες, απλώς ο kkantoutsis θεωρεί πως ότι δεν είναι άμεσα χρήσιμο για κάποιον μηχανικό είναι άχρηστο!Τέλος η έρευνα που γίνεται σε επιστήμες και κλάδους αιχμής τα τελευταία χρόνια μόνο στάσιμη δε χαρακτηρίζεται. Ίσως βέβαια να είμαι ιδιαίτερα προκατειλημμένη απο τους Η/Υ και να μη σκέφτομαι τόσο τις παραδοσιακές θετικές επιστήμες, αλλά και πάλι δουλειά γίνεται και μάλιστα μπόλικη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kkantoutsis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ή συμφωνούμε και οι δύο και δεν συνεννοούμαστε.Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε πάντως, κάτι είναι κι αυτό.
Θέλω να πω ότι οι διδακτορικοί χρειάζονται για να μαθαίνουν σε βάθος τα υπάρχοντα στοιχεία μιας επιστήμης και να την μεταδίδουν στην επόμενη γενιά. Τα επόμενα χρόνια όμως αυτοί δεν θα χρειάζονται γιατί αυτό θα γίνεται αυτόματα με ηλεκτρονικά μέσα.Έρευνα γίνεται και εκτός διδακτορικού φυσικά, αλλά εκεί είναι ευκαιρία να δεις αυτό που σου αρέσει πραγματικά υπό τη σκοπιά ακόμη του φοιτητή που έχει δίπλα του το όνομα ενός πανεπιστημίου. Δε θεωρώ πως το διδακτορικό είναι για να μεταδίδεται η γνώση, αλλά για να παράγεται νέα γνώση. Αμα θες να τη δώσεις στην νέα γενιά τη δίνεις στα σχολεία και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πάντως δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Σε λίγα χρόνια θα μαθαίνουμε από μία μεγάλη database, άρα θα ακυρωθεί ο ρόλος του διδάσκοντα, άρα? Πού κολλάει το διδακτορικό σ'αυτό. Ακόμη κι αν συμβεί αυτό που λες, κάποιος πρέπει να γεμίζει αυτήν τη βάση.
Εδώ δεν το είπα καλά. Εγώ μια επιστήμη την θεωρώ εξελισσόμενη όταν δημιουργούνται νέες ιδέες και όχι όταν εφαρμόζονται οι ήδη υπάρχουσες με διαφορετικό τρόπο. Τι έγινε στους υπολογιστές; Τα 1ΤΒ έγιναν 2; τα 2 GHz έγιναν 3; Εξέλιξη το λες εσύ αυτό; Ίσως, αλλά εγώ δεν θέλω να πω αυτό. Είναι σαν να έχουμε την πράξη της πρόσθεσης και να λες εξέλιξη ότι μάθαμε να προσθέτουμε 500 αριθμούς στη σειρά, όταν το προηγούμενο ρεκόρ ήταν 100. Και όμως. Πρέπει να φύγουμε από την πρόσθεση και να πάμε στον πολ/μο. Νέες ιδέες.Τέλος η έρευνα που γίνεται σε επιστήμες και κλάδους αιχμής τα τελευταία χρόνια μόνο στάσιμη δε χαρακτηρίζεται. Ίσως βέβαια να είμαι ιδιαίτερα προκατειλημμένη απο τους Η/Υ και να μη σκέφτομαι τόσο τις παραδοσιακές θετικές επιστήμες, αλλά και πάλι δουλειά γίνεται και μάλιστα μπόλικη.
Είσαι offtopic, αλλά θα σου απαντήσω. Θεωρώ άχρηστο αυτό που δεν εφαρμόζεται. Και ναι. Θεωρώ μακακία μια κοινωνία να χρηματοδοτεί κάποιους που δεν ξέρω πως να τους χαρακτηρίσω οι οποίοι μελετάνε τι γίνεται με ένα σώμα που πλησιάζει την ταχύτητα του φωτός στην άλλη άκρη του σύμπαντος.Βεβαίως και γίνεται δουλειά και στις παραδοσιακές θετικές επιστήμες, απλώς ο kkantoutsis θεωρεί πως ότι δεν είναι άμεσα χρήσιμο για κάποιον μηχανικό είναι άχρηστο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Είσαι offtopic, αλλά θα σου απαντήσω. Θεωρώ άχρηστο αυτό που δεν εφαρμόζεται. Και ναι. Θεωρώ μακακία μια κοινωνία να χρηματοδοτεί κάποιους που δεν ξέρω πως να τους χαρακτηρίσω οι οποίοι μελετάνε τι γίνεται με ένα σώμα που πλησιάζει την ταχύτητα του φωτός στην άλλη άκρη του σύμπαντος.
Θα σχολιάσω μόνο την τελευταία διαπίστωσή σου. Τι εννοείς θεωρείς "άχρηστο αυτό που δεν εφαρμόζεται"??? Δηλαδή η έρευνα στον χώρο της ιστορίας, της γλώσσας, των γραμμάτων, της ψυχολογίας και άλλων ανθρωπιστικών επιστημών είναι άχρηστη κατά τη γνώμη σου??? Οι μόνοι "επιστήμονες" σύμφωνα με εσένα είναι οι μηχανικοί???
Μπορεί η αναλυση των κειμένων του Πλάτωνα, π.χ., να μην έχει εφαρμογές στην καθημερινή ζωή, αλλά η έρευνα τους βοήθησε την μελέτη της πολιτικής-κοινωνικής θεωρίας και της ιστορίας των ιδεών.
Αυτό που σε εσένα φαίνεται "άχρηστο", μπορεί σε έναν κλάδο να είναι σπουδαία καινοτομία. Μην το υποτιμάς λοιπόν.
Επίσης, η έρευνα στη θεωρητική φυσική, παραδείγματος χάριν, μπορεί εσένα που είσαι μηχανικός να σε βοηθήσει. Οι επιστήμες συνεργάζονται και αλληλεπιδρούν. Μπορεί να μην σπουδάζω μια θετική επιστήμη, αλλά κατόπιν πολλών συζητήσεων με άτομα αυτού του χώρου από το οικογενειακό μου περιβάλλον, έχω συμπεράνει πως έχει μεγάλη σημασία η σύνδεση θεωρίας και πράξης στο χώρο των θετικών επιστημών. Π.χ. Για να κάνεις τη στατική μελέτη ενός κτίσματος δεν θα συμβουλευτείς τα μαθηματικά και τη φυσική??????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
woochoogirl
Τιμώμενο Μέλος
Πραγματικά περίμενε να φτάσεις στο τελευταίο έτος των σπουδών σου που θα διαβάζεις για πτυχιακή όπου ξαφνικά θα βρεθείς σε έναν απίστευτο όγκο έρευνας και θα αλλάξεις γνώμη. Μέχρι τότε κράτα λίγο πιο διαλλακτική στάση και τουλάχιστον σεβάσου το χρόνο που διαθέτουν κάποιοι άνθρωποι όχι μόνο προς προσωπικό όφελος τους αλλά για να γίνει κάτι που θα αλλάξει τη ρότα της επιστήμης τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stelios3
Νεοφερμένος
Ο πολ/σμός είναι εξ ορισμού μια μεγάλη πρόσθεση που βοηθάει να υπολογίσουμε μεγάλα αθροίσματα. Μπορεί ένα, δύο ,τρία διδακτορικά να είναι απλά μία ελάχιστη προσθήκη γνώσης στην ήδη υπάρχουσα αλλά σε συνδυασμό μέ όλα τα διδακτορικά στις διαφορετικές αλλά σε μεγάλο βαθμό συγγενικές επιστήμες η επιμέρους αυτές "γνώσεις" αθροίζονται με πολ/σμο. Επίσης περιμένεις να ανακαλύψουμε τη φωτιά; (!) Ήδη υπάρχει τεράστια εξειδίκευση η οποία μεγαλώνει μόνο με διδακτορικά(τα οποία είναι νέες ιδέες). Τέλος τα διδακτορικά είναι αυτά που ενώνουν ξανά την επιστήμη, διότι είναι ένα μέσο να έρθεις σε επαφή με άλλους επιστήμονες η οποίοι θα σουν δώσουν τα "φώτα" τους για να ανακαλύψεις νέα αντικείμενα. Για να σχεδιαστεί για παράδειγμα ένας κινητήρας που θα ελέγχει την εισαγωγή καυσίμου σύμφωνα με τη κατανάλωση και τη ρύπανση χρειάζεται ανακατασκευή ενός ήδη υπάρχοντος λογισμικού, ενός ήδη υπάρχοντος ηλεκτρικού κυκλώματος και ενός ήδη υπάρχοντος κινητήρα, από ένα προγραμματιστή, έναν ηλεκτρολόγο και ένα μηχανολόγο αντίστοιχα. Μικρές επιμέρους αλλαγές αλλά μια νέα επαναστατική δουλεία.Εδώ δεν το είπα καλά. Εγώ μια επιστήμη την θεωρώ εξελισσόμενη όταν δημιουργούνται νέες ιδέες και όχι όταν εφαρμόζονται οι ήδη υπάρχουσες με διαφορετικό τρόπο. Τι έγινε στους υπολογιστές; Τα 1ΤΒ έγιναν 2; τα 2 GHz έγιναν 3; Εξέλιξη το λες εσύ αυτό; Ίσως, αλλά εγώ δεν θέλω να πω αυτό. Είναι σαν να έχουμε την πράξη της πρόσθεσης και να λες εξέλιξη ότι μάθαμε να προσθέτουμε 500 αριθμούς στη σειρά, όταν το προηγούμενο ρεκόρ ήταν 100. Και όμως. Πρέπει να φύγουμε από την πρόσθεση και να πάμε στον πολ/μο. Νέες ιδέες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Ο πολ/σμός είναι εξ ορισμού μια μεγάλη πρόσθεση που βοηθάει να υπολογίσουμε μεγάλα αθροίσματα. Μπορεί ένα, δύο ,τρία διδακτορικά να είναι απλά μία ελάχιστη προσθήκη γνώσης στην ήδη υπάρχουσα αλλά σε συνδυασμό μέ όλα τα διδακτορικά στις διαφορετικές αλλά σε μεγάλο βαθμό συγγενικές επιστήμες η επιμέρους αυτές "γνώσεις" αθροίζονται με πολ/σμο. Επίσης περιμένεις να ανακαλύψουμε τη φωτιά; (!) Ήδη υπάρχει τεράστια εξειδίκευση η οποία μεγαλώνει μόνο με διδακτορικά(τα οποία είναι νέες ιδέες). Τέλος τα διδακτορικά είναι αυτά που ενώνουν ξανά την επιστήμη, διότι είναι ένα μέσο να έρθεις σε επαφή με άλλους επιστήμονες η οποίοι θα σουν δώσουν τα "φώτα" τους για να ανακαλύψεις νέα αντικείμενα. Για να σχεδιαστεί για παράδειγμα ένας κινητήρας που θα ελέγχει την εισαγωγή καυσίμου σύμφωνα με τη κατανάλωση και τη ρύπανση χρειάζεται ανακατασκευή ενός ήδη υπάρχοντος λογισμικού, ενός ήδη υπάρχοντος ηλεκτρικού κυκλώματος και ενός ήδη υπάρχοντος κινητήρα, από ένα προγραμματιστή, έναν ηλεκτρολόγο και ένα μηχανολόγο αντίστοιχα. Μικρές επιμέρους αλλαγές αλλά μια νέα επαναστατική δουλεία.
Συμφωνώ! Μεγάλες ανακαλύψεις με τεράστια επίδραση στον παγκόσμιο πολιτισμό γίνονται σπάνια! Το τηλέφωνο, π.χ., που άλλαξε την επικοινωνία των ανθρώπων εφευρέθηκε μια φορά.Δεν γίνεται να ξανα-εφευρεθεί. Από κει και πέρα, όμως, οι μηχανολόγοι - ειδικοί στις τηλεπικοικωνίες πραγματοποιήσαν σταδιακά βήματα στη βελτίωση της λειτουργίας του. Αυτά τα βήματα μπορεί να μην εντυπωσίασαν εξ'ίσου με την αρχική εφεύρεση, αλλά είναι και αυτά σημαντικά για την εξέλιξή της.
Επίσης, αυτό που σε καποιον μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, γιατί δεν εφαρμόζεται άμεσα στην καθημερινή ζωή, μπορεί να είναι σπουδαία ανακάλυψη σε έναν άλλον επιστημονικό χώρο. Οπως είπα και πριν, μπορεί η ανάλυση του του Πλάτωνα να μην έχει καθημερινή εφαρμογή, αλλά αποτελεί σπουδαίο βήμα για την έρευνα της ιστορίας των ιδεών, ΑΡΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ για μια άλλη πτυχή της ανθρώπινης δραστηριότητας, τη φιλοσοφία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
desperateforphd
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Είναι 3-4-5 χρόνια σκληρής δουλειάς, που δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο μαζί....Αν λοιπόν το αποφασίσεις, διαλέγεις δρόμο ζωής, αλλιώς δεν αξίζει να περάσεις τόσο δύσκολα για να το κάνεις "για να περάσει η ώρα" ή για το κύρος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
desperateforphd
Νεοφερμένος
Αναμφισβήτητα περιέχει και τον οικονομικό παράγοντα βέβαια. Ωστόσο, νομίζω -οκ, δική μου πεποίθηση- πως αν η πρώτη και κύρια αιτία δεν είναι η "τρέλα" για την έρευνα, δεν γίνεται να βγει αυτό το πράμα.Γιατί το Διδακτορικό είναι επένδυση...είναι full time job που λένε και οι φίλοι μας στην Αγγλία!
Είναι 3-4-5 χρόνια σκληρής δουλειάς, που δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο μαζί....Αν λοιπόν το αποφασίσεις, διαλέγεις δρόμο ζωής, αλλιώς δεν αξίζει να περάσεις τόσο δύσκολα για να το κάνεις "για να περάσει η ώρα" ή για το κύρος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Αναμφισβήτητα περιέχει και τον οικονομικό παράγοντα βέβαια. Ωστόσο, νομίζω -οκ, δική μου πεποίθηση- πως αν η πρώτη και κύρια αιτία δεν είναι η "τρέλα" για την έρευνα, δεν γίνεται να βγει αυτό το πράμα.
Ακριβώς...!Είναι πόρωση το διδακτορικό!
Βέβαια, βλέπεις και ανθρώπους που το κάνουν και σε 10 χρόνια και παράλληλα δουλεύουν...Αλλά τότε δεν έχει νόημα να το κάνεις, τι να το κάνεις στα 35 σου?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
desperateforphd
Νεοφερμένος
Ωχ, είμαι προς την ηλικία που ανέφερες και ετοιμάζομαι να το ξεκινήσω... Το θέλω να το κάνω γιατί ήταν ανέκαθεν το μεγάλο μου όνειρο. Μετά τις σπουδές μου όμως διάφορα θεματάκια, προσωπικά και λοιπά, με εμπόδισαν. Τώρα λοιπόν ξεκινάω... Για αυτό και νομίζω πως ίσως να μην πρέπει να είναι το οικονομικό πάντα το βασικό κίνητρο. Δηλαδή, για να με καταλάβεις, όλα τα χρόνια ασχολιόμουν με το θέμα που θα κάνω και το δούλευα μόνη μου.Ακριβώς...!Είναι πόρωση το διδακτορικό!
Βέβαια, βλέπεις και ανθρώπους που το κάνουν και σε 10 χρόνια και παράλληλα δουλεύουν...Αλλά τότε δεν έχει νόημα να το κάνεις, τι να το κάνεις στα 35 σου?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Πάντα εξαρτάται τι το θέλεις...!
Απλά σου λέω ότι το διδακτορικό, έχει υποχρεώσεις και ένταση διαβάσματος που δεν έχεις ξαναδεί...Αν η τριμελής σου είναι καλή και κάνει τη δουλειά της σωστά, μπορεί να σε απογειώσει, αλλά με τον μέγιστο κόπο από σένα..
Εγώ που είμαι 1.5 χρόνο τώρα και το κάνω, σου λέω ότι είναι πολύ μοναχικός δρόμος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
desperateforphd
Νεοφερμένος
Να σαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ!!!Με το καλό!!!!
Πάντα εξαρτάται τι το θέλεις...!
Απλά σου λέω ότι το διδακτορικό, έχει υποχρεώσεις και ένταση διαβάσματος που δεν έχεις ξαναδεί...Αν η τριμελής σου είναι καλή και κάνει τη δουλειά της σωστά, μπορεί να σε απογειώσει, αλλά με τον μέγιστο κόπο από σένα..
Εγώ που είμαι 1.5 χρόνο τώρα και το κάνω, σου λέω ότι είναι πολύ μοναχικός δρόμος...
Για την τριμελή, άσε, έχω πικρή εμπειρία: την πρώτη φορά που είχα ζητήσει επιβλέποντα, με κρέμασε πριν την αίτηση για διατριβή. Πήρε 6μηνη άδεια ... Όταν γύρισε, εγώ ήμουν ήδη Αγγλία για μάστερ, οπότε το χάσαμε το PhD πατριώτη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Να σαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ!!!
Για την τριμελή, άσε, έχω πικρή εμπειρία: την πρώτη φορά που είχα ζητήσει επιβλέποντα, με κρέμασε πριν την αίτηση για διατριβή. Πήρε 6μηνη άδεια ... Όταν γύρισε, εγώ ήμουν ήδη Αγγλία για μάστερ, οπότε το χάσαμε το PhD πατριώτη
Πρόσεξε ποιους θα διαλέξεις...Είναι το 50% του διδακτορικού...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dominator
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εσύ φίλε μου που σκέφτεσαι αυτή την προοπτική πες μου,έχεις δοκιμάσει να ικανοποιήσεις 20 δεσποινίδες σε μια μέρα;
Αν όχι δοκίμασε και αν μπορείς να σταθείς στα πόδια σου στο τέλος της μέρας...καλές προπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές!
Υ.Γ. Το ξέρω ότι δεν προσφέρω τίποτα στη συζήτηση,αλλά admit it,φταις κι εσύ μ'αυτά που γράφεις!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Είναι το πρώτο μου μήνυμα εδώ, ωστόσο η συζήτηση έχει αρκετό ενδιαφέρον. Μιας και συζητάτε για το διδακτορικό, να κάνω μία σχετική ερώτηση: γιατί το διδακτορικό να μην είναι κάτι που το κάνει κανείς επειδή έτσι του αρέσει, χωρίς αναγκαστικά να προσβλέπει σε υλικά οφέλη (θέσεις σε πανεπιστήμια, κλπ) ;
Δεν είναι μονόδρομος η ακαδημαϊκή καριέρα κτλ για τον υποψήφιο διδάκτορα. Το πιο απλό παράδειγμα, οι γιατροί που στην πλειοψηφία τους κάνουν διδακτορικό. Αφού το θέλεις πραγματικά, συνέχισε.
Με το καλό!!!!
Πάντα εξαρτάται τι το θέλεις...!
Απλά σου λέω ότι το διδακτορικό, έχει υποχρεώσεις και ένταση διαβάσματος που δεν έχεις ξαναδεί...Αν η τριμελής σου είναι καλή και κάνει τη δουλειά της σωστά, μπορεί να σε απογειώσει, αλλά με τον μέγιστο κόπο από σένα..
Εγώ που είμαι 1.5 χρόνο τώρα και το κάνω, σου λέω ότι είναι πολύ μοναχικός δρόμος...
Σχετικόν και εξαρτάται από την επιστήμη. Στις θετικές ουσιαστικά στηρίζεται σε πείραμα. Αντίθετα στις θεωρητικές επιστήμες που είναι κατά κύριο λόγο βιβλιογραφική έρευνα, είναι ζόρικο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Δεν είναι μονόδρομος η ακαδημαϊκή καριέρα κτλ για τον υποψήφιο διδάκτορα. Το πιο απλό παράδειγμα, οι γιατροί που στην πλειοψηφία τους κάνουν διδακτορικό. Αφού το θέλεις πραγματικά, συνέχισε.
Σχετικόν και εξαρτάται από την επιστήμη. Στις θετικές ουσιαστικά στηρίζεται σε πείραμα. Αντίθετα στις θεωρητικές επιστήμες που είναι κατά κύριο λόγο βιβλιογραφική έρευνα, είναι ζόρικο.
Έχω ξαναπεί ότι εγώ κάνω θεωρητικό διδακτορικό με πείραμα, όχι φυσικά βιολογικό/χημικό κλπ, αλλά πειραματικό. Πλέον, το 90% των διδακτορικών χρειάζονται πειράματα κάποιου είδους για να αποδειχτούν στη σημερινή εποχή. Άλλωστε η βιβλιογραφική έρευνα είναι τον πρώτο χρόνο μόνο, που απλά διαβάζεις και γράφεις!
Ένα διδακτορικό, το να το κάνεις για "πλάκα" (να το κάνεις και να το αφήσεις στο ράφι, αυτό εννοώ πλάκα), το καταστρέφεις και καταστρέφεις και τον κόπο σου..Για την αγορά εργασίας, δεν μπορείς και πολύ να το χρησιμοποιήσεις γιατί πλέον κανείς δεν είναι σε θέση να το πληρώσει. Το να το τελειώσεις επίσης σε 10 χρόνια, λόγω του ότι παράλληλα θα δουλεύεις, πάλι δεν έχει νοήμα...Δηλαδή, ανά δύο χρόνια, θα πρέπει να το ξεκινάς από την αρχή, γιατί θα έχουν αλλάξει τα δεδομένα!Οι γιατροί το κάνουν, γιατί στο δικό τους επάγγελμα εκτιμάται!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.