Διάβασμα για το σχολείο;

Zod

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 431 μηνύματα.
προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αμα κανεις λιγο ησυχια στο τμημα και δεν δημιουργεις φασαριες ,εχεις καλους βαθμους στο τσεπακι σου,και εγω με 19,4 εχω απολυτηριο αλλα ποτε δεν πηγα στην ταξη με βιβλιο γενικης παιδειας(μονο τα κατευθυνσης ειχα στην τσαντα μου παντα)
ωστωσο στα διαγωνισματα διαβαζα (~2 ωρες το πολυ)και στο πρωτο τετραμηνο σχεδον σε ολα εγραψα 20!το ιδιο και στις εξετασεις!
προσοχη ομως διαβαζα διοτι ηξερα οτι και οι καθηγητες εδειχναν την απαραιτητη κατανοηση και μ αυτον τον τροπο ηθελα να τους το ανταπωδωσω!οχι σαν κατι αλλους συμμαθητες-τριες που ακομα και στις εξετασεις προσπαθησαν να ξεγελαουν τους καθηγητες με τα βιβλια κατω απο τα θρανια!
απλα μια κατανοηση και απο μερος σου και απο το μερος των καθηγητων δεν βλεπτει!

Κυρίως πήγαινα μόνο με ένα τετράδιο και Βιολογία Κατ. Έπαιρνα ωστόσο τσάντα για να μην καρφωθώ. Υπήρχαν όμως και φορές (3-4) που πήγα τουρίστας, δηλαδή με τίποτα παρά ένα στυλό να σημειώσω το απουσιολόγιο :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,436 μηνύματα.
Κυρίως πήγαινα μόνο με ένα τετράδιο και Βιολογία Κατ. Έπαιρνα ωστόσο τσάντα για να μην καρφωθώ. Υπήρχαν όμως και φορές (3-4) που πήγα τουρίστας, δηλαδή με τίποτα παρά ένα στυλό να σημειώσω το απουσιολόγιο :P

ησουν και απουσιολογος?ουστ απο δω χαφιε,ρουφιανε























































και γω ειμαι απουσιολογος.:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leobakagian

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Λεωνίδας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Δική μου άποψη είναι ότι πρέπει να γράφεις στα :D:D:D σου (ή στο :D:D:D σου ανάλογα με το φύλο:P) τα γενικής...στης κατεύθυνσης στο σχολείο πρέπει να διαβάζεις κανονικά και να κάνεις τις ασκήσεις που σου βάζει ο καθηγητής κτλ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,436 μηνύματα.
καλα,εσυ μη διαβαζεις την εκθεση και αμα φερεις πανω απο 14,γραψε το στα :D:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leobakagian

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Λεωνίδας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 161 μηνύματα.
καλα,εσυ μη διαβαζεις την εκθεση και αμα φερεις πανω απο 14,γραψε το στα :D:D

χαχα...γενικής εννοώ τα μη πανελλαδικώς εξεταζόμενα...λάθος διατύπωση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Κυρίως πήγαινα μόνο με ένα τετράδιο και Βιολογία Κατ. Έπαιρνα ωστόσο τσάντα για να μην καρφωθώ. Υπήρχαν όμως και φορές (3-4) που πήγα τουρίστας, δηλαδή με τίποτα παρά ένα στυλό να σημειώσω το απουσιολόγιο :P
Γιατι αμα καρφωνοσουν τι γινοταν;Εγω εφερνα τσαντα στο σχολειο μονο οταν ειχα απευθειας μετα φροντιστηριο οποτε επρεπε να κουβαλαω τα βιβλια του φροντιστηριου.Σιγα μην μας την πουνε κιολας! Ας κανουν πρωτα αυτοι ενα βημα για ενα σωστο μαθημα, και ισως κανουμε και εμεις.:jumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zod

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 431 μηνύματα.
Γιατι αμα καρφωνοσουν τι γινοταν;Εγω εφερνα τσαντα στο σχολειο μονο οταν ειχα απευθειας μετα φροντιστηριο οποτε επρεπε να κουβαλαω τα βιβλια του φροντιστηριου.Σιγα μην μας την πουνε κιολας! Ας κανουν πρωτα αυτοι ενα βημα για ενα σωστο μαθημα, και ισως κανουμε και εμεις.:jumpy:

Δεν ήθελα να χαλάσει η εικόνα μου ως καλός μαθητής αν με έβλεπε κάνας διευθυντής :D. Μικρό σχολείο ήμασταν, στο γραφείο συζητούσαν άνετα για τους μαθητές οι καθηγητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
E οκ εσυ ως απουσιολογος δικαιολογεισαι.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsixlofouska

Νεοφερμένος

Η Όλια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Μοσχάτο (Αττική). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
παιδια εγω πιστευω οτι στα μαθηματα κατ ειναι απαραιτητο να διαβαζεις(ασκησεις και σε διαγωνισματα)αφενος για να αξιζεις τον καλο βαθμο που θα παρεις και αφετερου για να βελτιωθεις κιολας ή να λυσεις καποια απορια που τυχον εχεις(εφόσον βεβαια ενδιαφερεται και ο καθηγητης).τωρα στης γενικη εννοειται οτι θα δωσεις βαση στην εκθεση....τωρα απο τα υπολοιπα μαθηματα εγκειται στα προσωπικα ενδιαφεροντα του καθενος εαν θα ασχοληθει ή οχι...εγω προσωπικα σε ορισμενα μαθηματα οπως πχ λογοτεχνια που μου αρεσε(αν και θετικη κατ)παρακολουθουσα και εκανα και καμια ασκηση που και που....ή επισης πριν τα διαγωνισματα αφιερωνα καμια ωρα(το πολυ)για να κανω μια αναγνωση....απολυτηριο 18,9 εβγαλα εξαιτιας ενος εντελως κομπλεξικου καθηγητη ιστοριας ο οποιος στο πρωτο τετραμηνο μου ειχε 20(20 ειχα γραψει και στο διαγωνισμα ας μου εβαζε κατι λιγοτερο...),στο δευτερο 16 επειδη δεν του ειχα πει μια φορα μαθημα και στο τελος στις εξετασεις 8 παρακαλω επειδη δεν εδωσα και ιδιαιτερη σημασια στο να διαβασω την προηγουμενη μερα......μακρια απο τετοιες περιπτωσεις ευχομαι....:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,807 μηνύματα.
Καλημέρα παιδιά θέλω να ρωτήσω κατι.Ειμαι μαθητης του 19.10 στο γυμνάσιο και του 18.6-18.8 τωρα στο λυκειο θελω να ρωτήσω κάτι τα παιδιά που έχουν παει Γ λυκείου και αυτό είναι το εξης.Αξιζει να διαβαζεις τα μαθήματα γενικής παιδείας στην Γ λυκείου η είναι χαζο?Σας παρακαλώ πείτε μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manolis_98

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο manolis_98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,055 μηνύματα.
Είναι χαζό Φώτη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ειναι τερμα χαζο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,807 μηνύματα.
Αρα πιστευτε οτι ειναι καλυτερο να μην τα διαβαζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ειναι κατι που ακομα και οι καθηγητες των λυκειων το επιτρεπουν γιατι το γνωριζουν και οι ιδιοι,και για αυτο και δεν βαζουν ουτε οι ιδοι ασκησεις.Κατα την γνωμη μου το ιδιο θα επρεπε να κανουν απο την πρωτη ταξη του λυκειου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Ειναι κατι που ακομα και οι καθηγητες των λυκειων το επιτρεπουν γιατι το γνωριζουν και οι ιδιοι,και για αυτο και δεν βαζουν ουτε οι ιδοι ασκησεις.Κατα την γνωμη μου το ιδιο θα επρεπε να κανουν απο την πρωτη ταξη του λυκειου

Τα μαθήματα γενικής παιδείας να πω ότι δεν θα δώσεις βάση στη γ ' λυκείου γιατί δεν θα εξεταστείς και σε αυτά στις Πανελλήνιες, αλλά στις υπόλοιπες τάξεις δεν έχεις λόγο να μην τα διαβάζεις. Δεν μπορείς να κάνεις μόνο μαθηματικά και ιστορία.. Έχουν λόγο ύπαρξης.. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οι καθηγητές του σχολείου έχουν αποτύχει ξεκάθαρα να κάνουν την δουλειά τους σωστά.Ελάχιστοι είναι αυτοί που αγαπούν αυτό που κάνουν και το κάνουν και σωστά(γιατί η αγάπη δεν αρκεί από μόνη της).Μαθήματα όπως τα Θρησκευτικά η Πολιτική παιδεία με όλα τα περεμφερή τουτέστιν Ιστορίες Κοινωνικών Επιστημών Κοινωνιολογίες ΒΑΚΕ κλπ η Λογοτεχνία κ.ά που δεν μου έρχονται τώρα στο μυαλό δεν έχουν απολύτως κανέναν λόγο ύπαρξης..Θα πάω ακόμη πιο πέρα λέγοντας ότι ούτε στο Γυμνάσιο θα πρέπει κανείς να διαβάζει όλα αυτά τα μαθήματα που είναι παντελώς άχρηστα.Θα συμβούλευα δε τον μικρό μου ξάδερφο που είναι στο γυμνάσιο να μην δαπανήσει ούτε 1 λεπτό στο από την ζωή του διαβάζοντας αυτά τα μαθήματα ,και ας πάρει 0 στα διαγωνίσματα τριμήνου και ας πάρει 12 στον αντίστοιχο έλεγχο, και να ασχοληθεί σοβαρά με Αρχαία ή Φυσική&Μαθηματικά.Μιλάω από προσωπική εμπειρία καθώς έχω σπαταλήσει άπειρες εργατοώρες διαβάζοντας για διαγωνίσματα Βιολογίας και Πολιτικής παιδείας το οποία εξαφάνισαν όλον τον ελεύθερο μου χρόνο με αντάλλαγμα ένα 20 στον έλεγχο του Λυκείου και ένα 12.6 στα μαθηματικά στις πανελλήνιες.

Not so worth it κατά την ταπεινή μου άποψη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Ιππολύτη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ιππολύτη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,972 μηνύματα.
Οι καθηγητές του σχολείου έχουν αποτύχει ξεκάθαρα να κάνουν την δουλειά τους σωστά.Ελάχιστοι είναι αυτοί που αγαπούν αυτό που κάνουν και το κάνουν και σωστά(γιατί η αγάπη δεν αρκεί από μόνη της).Μαθήματα όπως τα Θρησκευτικά η Πολιτική παιδεία με όλα τα περεμφερή τουτέστιν Ιστορίες Κοινωνικών Επιστημών Κοινωνιολογίες ΒΑΚΕ κλπ η Λογοτεχνία κ.ά που δεν μου έρχονται τώρα στο μυαλό δεν έχουν απολύτως κανέναν λόγο ύπαρξης.Θα πάω ακόμη πιο πέρα λέγοντας ότι ούτε στο Γυμνάσιο θα πρέπει κανείς να διαβάζει όλα αυτά τα μαθήματα που είναι παντελώς άχρηστα.Θα συμβούλευα δε τον μικρό μου ξάδερφο που είναι στο γυμνάσιο να μην δαπανήσει ούτε 1 λεπτό στο από την ζωή του διαβάζοντας αυτά τα μαθήματα ,και ας πάρει 0 στα διαγωνίσματα τριμήνου και ας πάρει 12 στον αντίστοιχο έλεγχο, και να ασχοληθεί σοβαρά με Αρχαία ή Φυσική&Μαθηματικά.Μιλάω από προσωπική εμπειρία καθώς έχω σπαταλήσει άπειρες εργατοώρες διαβάζοντας για διαγωνίσματα Βιολογίας και Πολιτικής παιδείας το οποία εξαφάνισαν όλον τον ελεύθερο μου χρόνο με αντάλλαγμα ένα 20 στον έλεγχο του Λυκείου και ένα 12.6 στα μαθηματικά στις πανελλήνιες.

Not so worth it κατά την ταπεινή μου άποψη
Επειδή έγραψες ένα 12.6 σημαίνει ότι όλο το σχολείο είναι άχρηστο; Σοβαρέψου και ξεπέρνα το φίλε. Ο,τι έγινε έγινε, κανείς δε φταίει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Οι καθηγητές του σχολείου έχουν αποτύχει ξεκάθαρα να κάνουν την δουλειά τους σωστά.Ελάχιστοι είναι αυτοί που αγαπούν αυτό που κάνουν και το κάνουν και σωστά(γιατί η αγάπη δεν αρκεί από μόνη της).Μαθήματα όπως τα Θρησκευτικά η Πολιτική παιδεία με όλα τα περεμφερή τουτέστιν Ιστορίες Κοινωνικών Επιστημών Κοινωνιολογίες ΒΑΚΕ κλπ η Λογοτεχνία κ.ά που δεν μου έρχονται τώρα στο μυαλό δεν έχουν απολύτως κανέναν λόγο ύπαρξης.Θα πάω ακόμη πιο πέρα λέγοντας ότι ούτε στο Γυμνάσιο θα πρέπει κανείς να διαβάζει όλα αυτά τα μαθήματα που είναι παντελώς άχρηστα.Θα συμβούλευα δε τον μικρό μου ξάδερφο που είναι στο γυμνάσιο να μην δαπανήσει ούτε 1 λεπτό στο από την ζωή του διαβάζοντας αυτά τα μαθήματα ,και ας πάρει 0 στα διαγωνίσματα τριμήνου και ας πάρει 12 στον αντίστοιχο έλεγχο, και να ασχοληθεί σοβαρά με Αρχαία ή Φυσική&Μαθηματικά.Μιλάω από προσωπική εμπειρία καθώς έχω σπαταλήσει άπειρες εργατοώρες διαβάζοντας για διαγωνίσματα Βιολογίας και Πολιτικής παιδείας το οποία εξαφάνισαν όλον τον ελεύθερο μου χρόνο με αντάλλαγμα ένα 20 στον έλεγχο του Λυκείου και ένα 12.6 στα μαθηματικά στις πανελλήνιες.

Not so worth it κατά την ταπεινή μου άποψη

Κοίτα, οι καθηγητές κατά την δική μου γνώμη και από αυτά που έχω δει, αν δεν ασχοληθείς δεν θα ασχοληθούν. Και αν στην τελική βλέπεις ότι δεν υπάρχει η προσοχή που πρέπει το διαβάζεις μόνος σου όσο μπορείς.
Η πολιτκή παιδεία είναι ένα από τα πιο χρήσιμα μαθήματα του γυμνασίου/λυκείου σίγουρα όχι σε θέμα πανελληνίων αλλά σε θέμα καθημερινής ζωής. Μαθαίνεις για την κοινωνία, για το χρήμα, για την πολιτική. Επίσης, δεν μπορείς να συμβουλέψεις τον μικρό κάτι τέτοιο επειδή σου έμεινε άχτι εσένα από κακή διαχείριση χρόνου. Αν εκμεταλλευτείς σωστά το κάθε μάθημα μπορείς να μάθεις πολλά! Στα θρησκευτικά( αν και με την διδασκαλία μόνο μίας θρησκείας δεν βλέπεις και πολλά ) κάτι έχεις να πάρεις , όπως επίσης και στη Βιολογία που ανέφερες και υποβαθμίζεις τόσο επειδή δεν σε ενδιαφέρει.. Προφανώς και στη γ' λυκείου η προσοχή σου θα βρίσκεται στα μαθήματα που θα εξεταστείς, και εκεί θα καταβάλεις όλη σου την προσπάθεια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Alex_t

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,500 μηνύματα.
Οι καθηγητές του σχολείου έχουν αποτύχει ξεκάθαρα να κάνουν την δουλειά τους σωστά.Ελάχιστοι είναι αυτοί που αγαπούν αυτό που κάνουν και το κάνουν και σωστά(γιατί η αγάπη δεν αρκεί από μόνη της).Μαθήματα όπως τα Θρησκευτικά η Πολιτική παιδεία με όλα τα περεμφερή τουτέστιν Ιστορίες Κοινωνικών Επιστημών Κοινωνιολογίες ΒΑΚΕ κλπ η Λογοτεχνία κ.ά που δεν μου έρχονται τώρα στο μυαλό δεν έχουν απολύτως κανέναν λόγο ύπαρξης.Θα πάω ακόμη πιο πέρα λέγοντας ότι ούτε στο Γυμνάσιο θα πρέπει κανείς να διαβάζει όλα αυτά τα μαθήματα που είναι παντελώς άχρηστα.Θα συμβούλευα δε τον μικρό μου ξάδερφο που είναι στο γυμνάσιο να μην δαπανήσει ούτε 1 λεπτό στο από την ζωή του διαβάζοντας αυτά τα μαθήματα ,και ας πάρει 0 στα διαγωνίσματα τριμήνου και ας πάρει 12 στον αντίστοιχο έλεγχο, και να ασχοληθεί σοβαρά με Αρχαία ή Φυσική&Μαθηματικά.Μιλάω από προσωπική εμπειρία καθώς έχω σπαταλήσει άπειρες εργατοώρες διαβάζοντας για διαγωνίσματα Βιολογίας και Πολιτικής παιδείας το οποία εξαφάνισαν όλον τον ελεύθερο μου χρόνο με αντάλλαγμα ένα 20 στον έλεγχο του Λυκείου και ένα 12.6 στα μαθηματικά στις πανελλήνιες.

Not so worth it κατά την ταπεινή μου άποψη


Το σχολείο (πρέπει να) παρέχει και γενική παιδεία στους μαθητές. Εάν διαβάσεις μόνο τα μαθήματα που σε ενδιαφέρουν, ας πούμε φυσικομαθηματικά, ναι μεν θα γίνεις πολύ καλός σε αυτά, αλλά δε θα γνωρίζεις και τίποτα άλλο. Προφανώς και δεν είναι καλό μαθητές της θετικής/οικονομικών να βγάζουν 19 χωρίς να ξέρουν τίποτα από ιστορία (πολύ συχνό) και αντίστοιχα μαθητές της θεωρητικής να μη γνωρίζουν τίποτα από μαθηματικά και χημεία. Στην ύλη των αρχαίων της πρώτης λυκείου διδάσκονται τα ρήματα εις -μι. Ακριβώς επειδή κανείς, πλην της θεωρητικής, δεν τα διάβαζε τότε ακούμε κάτι "επιτίθονται". Καλά, για κάτι μαθήματα όπως πολιτική παιδία και ΒΑΚΕ δε χρειάζεται να επεκταθώ πιστεύω. Ρώτα 20 παιδιά να σου πουν το πολίτευμα της Ελλάδας και τα μισά θα κάνουν λάθος. Το ότι τα μαθήματα γενικής παιδείας αλλά και ορισμένα κατεύθυνσης πχ λογοτεχνία και κοινωνιολογία έχουν απαξιωθεί τόσο από τους μαθητές δε σημαίνει πως είναι άχρηστα. Το σχολείο (οφείλει να) σε προετοιμάζει και σαν μελλοντικό πολίτη, όχι μόνο σαν επιστήμονα. Καλώς και διδάσκονται τα μαθήματα γενικής παιδείας κατ'εμέ.

Και πρακτικά να το δεις στην πρώτη και δευτέρα λυκείου δεν έχεις και τόσο μεγάλο φόρτο εργασίας στην κατεύθυνση για να παρατήσεις εντελώς τα γενικής. Πόσο μάλλον στο γυμνάσιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Επειδή έγραψες ένα 12.6 σημαίνει ότι όλο το σχολείο είναι άχρηστο; Σοβαρέψου και ξεπέρνα το φίλε. Ο,τι έγινε έγινε, κανείς δε φταίει.

Μα προφανώς και δεν φταίει το σχολείο την δουλειά του κάνει όπως αυτό κρίνει σωστό.Απλώς αν αφιέρωνα τον χρόνο που αφιέρωσα ώστε να μάθω πράγματα που ποτέ δεν μου χρειάστηκαν και πλέον δεν τα θυμάμαι στα μαθηματικά ας πούμε θα είχα γράψει σίγουρα καλύτερα

Το σχολείο (πρέπει να) παρέχει και γενική παιδεία στους μαθητές. Εάν διαβάσεις μόνο τα μαθήματα που σε ενδιαφέρουν, ας πούμε φυσικομαθηματικά, ναι μεν θα γίνεις πολύ καλός σε αυτά, αλλά δε θα γνωρίζεις και τίποτα άλλο. Προφανώς και δεν είναι καλό μαθητές της θετικής/οικονομικών να βγάζουν 19 χωρίς να ξέρουν τίποτα από ιστορία (πολύ συχνό) και αντίστοιχα μαθητές της θεωρητικής να μη γνωρίζουν τίποτα από μαθηματικά και χημεία. Στην ύλη των αρχαίων της πρώτης λυκείου διδάσκονται τα ρήματα εις -μι. Ακριβώς επειδή κανείς, πλην της θεωρητικής, δεν τα διάβαζε τότε ακούμε κάτι "επιτίθονται". Καλά, για κάτι μαθήματα όπως πολιτική παιδία και ΒΑΚΕ δε χρειάζεται να επεκταθώ πιστεύω. Ρώτα 20 παιδιά να σου πουν το πολίτευμα της Ελλάδας και τα μισά θα κάνουν λάθος. Το ότι τα μαθήματα γενικής παιδείας αλλά και ορισμένα κατεύθυνσης πχ λογοτεχνία και κοινωνιολογία έχουν απαξιωθεί τόσο από τους μαθητές δε σημαίνει πως είναι άχρηστα. Το σχολείο (οφείλει να) σε προετοιμάζει και σαν μελλοντικό πολίτη, όχι μόνο σαν επιστήμονα. Καλώς και διδάσκονται τα μαθήματα γενικής παιδείας κατ'εμέ.



Και πρακτικά να το δεις στην πρώτη και δευτέρα λυκείου δεν έχεις και τόσο μεγάλο φόρτο εργασίας στην κατεύθυνση για να παρατήσεις εντελώς τα γενικής. Πόσο μάλλον στο γυμνάσιο.[/spoiler]

το πολίτευμα της Ελλάδας είναι προεδρευόμενη κοινοβουλευτική δημοκρατία και αυτό το γνωρίζω διότι το έψαξα μόνος μου και τό 'μαθα και όχι γιατί έπρεπε να το μάθω λόγω της Πολιτικής παιδείας.Αν δε με ενδιέφερε αποκλείεται τώρα να θυμόμουν αυτήν την πληροφορία

Κοίτα, οι καθηγητές κατά την δική μου γνώμη και από αυτά που έχω δει, αν δεν ασχοληθείς δεν θα ασχοληθούν. Και αν στην τελική βλέπεις ότι δεν υπάρχει η προσοχή που πρέπει το διαβάζεις μόνος σου όσο μπορείς.
Η πολιτκή παιδεία είναι ένα από τα πιο χρήσιμα μαθήματα του γυμνασίου/λυκείου σίγουρα όχι σε θέμα πανελληνίων αλλά σε θέμα καθημερινής ζωής. Μαθαίνεις για την κοινωνία, για το χρήμα, για την πολιτική. Επίσης, δεν μπορείς να συμβουλέψεις τον μικρό κάτι τέτοιο επειδή σου έμεινε άχτι εσένα από κακή διαχείριση χρόνου. Αν εκμεταλλευτείς σωστά το κάθε μάθημα μπορείς να μάθεις πολλά! Στα θρησκευτικά( αν και με την διδασκαλία μόνο μίας θρησκείας δεν βλέπεις και πολλά ) κάτι έχεις να πάρεις , όπως επίσης και στη Βιολογία που ανέφερες και υποβαθμίζεις τόσο επειδή δεν σε ενδιαφέρει.. Προφανώς και στη γ' λυκείου η προσοχή σου θα βρίσκεται στα μαθήματα που θα εξεταστείς, και εκεί θα καταβάλεις όλη σου την προσπάθεια...

Άμα θες να μάθεις Ιστορία θα μάθεις διαβάζοντας την μόνος σου σε μεγαλύτερη ηλικία το ίδιο ισχύει για πολλά άλλα μαθήματα όπως και για τις γνώσεις που σου προσφέρει το μάθημα την πολιτικής παιδείας.Προτιμώ ένα παιδί γυμνασίου να πάει να παίξει μπάσκετ από το να διαβάζει για ένα διαγώνισμα σε ένα μάθημα που δεν τον ενδιαφέρει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top