lazmoisiades
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ναυσικά
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
natasha_k
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giot@ki..!!
Νεοφερμένος
Ε, τώρα για τα υπόλοιπα μαθήματα δεν θέλω ούτε να ακούω για απροειδοποίητα 10λεπτα τεστάκια..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!...mary...!
Νεοφερμένος
Οκ στο γνωστό μπορεί να μπει και κανά απροειδοποίητο για να μην επαναπαυόμαστε και τα βρούμε στο τέλος βουνό αλλά πραγματικά πιστευώ ότι δεν υπάρχει λόγος να μπαίνουν τεστ σε βαρύτονα, συνηρημένα, ουσιαστικά κτλ μόνο και μόνο για να δει ποιοι είναι οι καλοί και ποιοι οι κακοί μαθητές. Άλλωστε ένας καθηγητής θα πρέπει να έχει τέτοια κρίση που να μπορεί να καταλάβει ποιοι αξίζουν μεγάλους βαθμούς και ποιοι όχι, λαμβάνοντας φυσικά υπ' όψη τα τεστ και το διαγώνισμα.
Πάντως χαίρομαι που ρωτάτε την άποψη των μαθητών. Πρέπει να είστε από τους λίγους καθηγητές που το κάνουν. Μπράβο σας!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki love
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lazmoisiades
Νεοφερμένος
Θα πρέπει να μπαίνουν τεστ στα Αρχαία κατεύθυνσης αλλά δεν υπάρχει κάποιος λόγος να είναι απροειδοποίητα γιατί σκοπός δεν είναι να πιάσει ο καθηγητής τους μαθητές αδιάβαστους αλλά να τους κάνει να διαβάσουν. Ποιό το νόημα να βάλει ο καθηγητής τεστ στη γραμματική και τα παιδιά να μην έχουν κάνει επανάληψη;
Οκ στο γνωστό μπορεί να μπει και κανά απροειδοποίητο για να μην επαναπαυόμαστε και τα βρούμε στο τέλος βουνό αλλά πραγματικά πιστευώ ότι δεν υπάρχει λόγος να μπαίνουν τεστ σε βαρύτονα, συνηρημένα, ουσιαστικά κτλ μόνο και μόνο για να δει ποιοι είναι οι καλοί και ποιοι οι κακοί μαθητές. Άλλωστε ένας καθηγητής θα πρέπει να έχει τέτοια κρίση που να μπορεί να καταλάβει ποιοι αξίζουν μεγάλους βαθμούς και ποιοι όχι, λαμβάνοντας φυσικά υπ' όψη τα τεστ και το διαγώνισμα.
Πάντως χαίρομαι που ρωτάτε την άποψη των μαθητών. Πρέπει να είστε από τους λίγους καθηγητές που το κάνουν. Μπράβο σας!
Σε καμία περίπτωση δεν αναφερόμουν στα διαγωνίσματα ως "παγίδες", στις οποίες θα "πέσουν"οι μαθητές, προς θεού! Απλώς θεωρώ ωφέλιμο, και ξεκίνησα ήδη να το εφαρμόζω, σε κάθε νοηματική ενότητα (π.χ. προοίμιο, παράγραφοι 4-6 κτλ) να γράφουν τα παιδιά μου ένα τεστάκι σε μετάφραση και μια ερώτηση κατανόησης, ώστε να βρίσκονται σε συνεχή επαφή και εγγρήγορση. Ως προς την αξιολόγηση, έχεις δίκιο, δεν θα περιμένω να αθροίσω τους βαθμούς από αυτές τις δοκιμασίες για να καταλήξω... αν είναι δυνατόν! Πάντως, αυτό που παρατήρησα είναι πως μέσα από αυτά τα τεστάκια αναδείχθηκαν και ορισμένα άτομα που μέσα στην τάξη συμμετείχαν μετά από πολλή παρότρυνση (και αν...). Όσο για αυτό που λες, εννοείται πως θα ζητήσω την άποψη των μαθητών... η μάθηση είναι αποτέλεσμα συνεργασίας και όχι επιβολής!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...