Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

pepper ann

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Νικόλαος (Λασιθίου). Έχει γράψει 367 μηνύματα.
όχι βρε παιδιά θεωρία.
Λέω για ασκήσεις του πρώτου.
Γιατί έχει κάτι ασκήσεις σε αυτό το τετράδιο εργασιών (έτσι το λενε?) οι οποίες είναι....μην τις σχολιάσω καλύτερα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
όχι βρε παιδιά θεωρία.
Λέω για ασκήσεις του πρώτου.
Γιατί έχει κάτι ασκήσεις σε αυτό το τετράδιο εργασιών (έτσι το λενε?) οι οποίες είναι....μην τις σχολιάσω καλύτερα :P

Μην ασχολείσαι καθόλου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alvertos

Νεοφερμένος

Ο alvertos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
παιδια θα ηθελα μια βοηθεια σε αυτη την ασκηση.
"Να γινει προγραμμα το οποιο αφου διαβαζει δυο ακεραιους αριθμους να διαβασει και εναν χαρακτηρα ο οποιος θα αντιστοιχει σε εναν απο τους αριθμητικους τελεστες (+,-,*,/) ενω στο τελος θα επιστρεφει το αποτελεσμα της πραξης μεταξυ των δυο αριθμων. (Οπου ειναι απαραιτητο να ελεγχεται αν ο δευτερος αριθμος ειναι ισος με το μηδεν)"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

statakos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Βούλα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Σου ζητάει να φτιάξεις ένα κομπιουτεράκι. Πού δυσκολεύεσαι ακριβώς ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alvertos

Νεοφερμένος

Ο alvertos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Στο εμφανισε τι θα βαλω??Θα βαλω εναν-εναν ολους τους τελεστες και μετα θα παρω περιπτωσεις για τον καθενα ξεχωριστα? ή μηπως υπαρχει αλλος τροπος??????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Η ιδέα είναι

Εμφάνισε μενού 4 γραμμών
διάβασε επιλογή (από 1 έως 4)
Διάβασε 2 αριθμούς
Πολλαπλή Επιλογή (4 περιπτώσεις) με βάση τη μεταβλητή επιλογή
όπου σε κάθε μια η αντίστοιχη πράξη μεταξύ των 2 αριθμών
! ειδικά η διαίρεση θέλει εμφωλευμένο Αν, για τον παρονομαστή
εμφάνιση μέσα στις περιπτώσεις, γιατί έχω διαφορετικά μηνύματα



τελικά και βέβαια ΑΦΟΥ έχεις προσπαθήσει σοβαρά και το έχεις παλέψει, δες τη λύση μιας και πρόκειται για άσκηση από το τετράδιο μαθητή
(χωρίς τα Μέχρις_ότου)
ΔΕ3 https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_tm_8.htm
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alvertos

Νεοφερμένος

Ο alvertos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
οκ παιδια ευχαριστωωωωω!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgitsa

Νεοφερμένος

Η Γιωργίτσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αριδαία (Πέλλα). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
παιδια σορι κιολασ αλλα χαλαρωστε λιγο με την υλη του βιβλιου....
υπαρχουν απειρα παραδειγματα στα οποια εχουν πεσει ερωτηματα στισ πανελληνιεσ και στο σχολικο βιβλιο δε λεει ΤΙΠΟΤΑ!!!!!
γιαυτο αλλωστε ειναι τα φροντιστηρια και τα βοηθηματα!!
οταν θα πεσει θεμα εκτοσ δε μπορεισ να γραψεισ <<αααα δεν το ειχε το βιβλιο>>>,,,,ενω καποιοι θα το ξερουν και θα σου παρουν τη σχολη μεσα απο τα χερια!!!
οποτε δε περιοριζομαστε στο σχολικο βιβλιο!!!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
παιδια σορι κιολασ αλλα χαλαρωστε λιγο με την υλη του βιβλιου....
υπαρχουν απειρα παραδειγματα στα οποια εχουν πεσει ερωτηματα στισ πανελληνιεσ και στο σχολικο βιβλιο δε λεει ΤΙΠΟΤΑ!!!!!
γιαυτο αλλωστε ειναι τα φροντιστηρια και τα βοηθηματα!!
οταν θα πεσει θεμα εκτοσ δε μπορεισ να γραψεισ <<αααα δεν το ειχε το βιβλιο>>>,,,,ενω καποιοι θα το ξερουν και θα σου παρουν τη σχολη μεσα απο τα χερια!!!
οποτε δε περιοριζομαστε στο σχολικο βιβλιο!!!!:)

Πες μας μόνο ένα από τα άπειρα ερωτήματα που έχουν πέσει και για τα οποία το βιβλίο δεν λέει τίποτα :) Στη θεωρία δεν θα βρεις ούτε μισό. Στις δε ασκήσεις, με τις γνώσεις που σου μεταδίδουν τα παραδείγματα του βιβλίου, θα μπορούσες (θεωρητικά τουλάχιστον) να "ανακαλύψεις" τη λύση σε όλες τις ασκήσεις που έχουν πέσει τα τελευταία 10 χρόνια.

Εγώ θα έλεγα, ίσα ίσα, ότι βάζουν είναι από το βιβλίο. Φυσικά και χρειάζεστε βοηθήματα, αλλά για περισσότερη εξάσκηση (που φυσικά είναι απαραίτητη) και για κανένα άλλο λόγο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

melenios

Νεοφερμένος

Ο melenios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
ειναι το καλυτερο μαθημα αλλα ταυτοχρονα και το χειροτερο,μολις τελειωσα δομη επαναληψης και δεν εχω ιδεα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Από μια γρήγορη ματιά στην ύλη του 2009-2010, έχουν βγει από τις εξετάσεις το κεφάλαιο 4 (4.1 και 4.2) και από το 6 αντικειμενοστραφής (6.5) και παράλληλος προγραματισμός (6.6)

Γενικά η αφαίρεση ύλης είναι στη σωστή κατεύθυνση. με εξαίρεση την 6.6 που δεν την θεωρώ ιδιαίτερα δύσκολη (μάλιστα είναι πλέον επίκαιρο θέμα στην πληροφορική με τους πολυπύρηνους επεξεργαστές) όλα τα άλλα είναι από τα χειρότερα κομμάτια της ύλης (πρωην πλέον). Αν αφαιρούσαν και τον ορισμό της ταξινόμησης θα ήμασταν κομπλέ :-)

Αν μου έχει ξεφύγει κάτι παρακαλώ να με διορθώσετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

melenios

Νεοφερμένος

Ο melenios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Από μια γρήγορη ματιά στην ύλη του 2009-2010, έχουν βγει από τις εξετάσεις το κεφάλαιο 4 (4.1 και 4.2) και από το 6 αντικειμενοστραφής (6.5) και παράλληλος προγραματισμός (6.6)

Γενικά η αφαίρεση ύλης είναι στη σωστή κατεύθυνση. με εξαίρεση την 6.6 που δεν την θεωρώ ιδιαίτερα δύσκολη (μάλιστα είναι πλέον επίκαιρο θέμα στην πληροφορική με τους πολυπύρηνους επεξεργαστές) όλα τα άλλα είναι από τα χειρότερα κομμάτια της ύλης (πρωην πλέον). Αν αφαιρούσαν και τον ορισμό της ταξινόμησης θα ήμασταν κομπλέ :-)

Αν μου έχει ξεφύγει κάτι παρακαλώ να με διορθώσετε.

ειναι η θεωρια τοσο μεγαλης σημασιας? :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fdLP.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο fdLP. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
εχω ενα προβλημα σε μια ασκηση , μου λεει να βρω τα κερματα των 2 και του 1 ευρω που αποτελειται το ποσο που διαβασε πριν .. ενω μου ζητουσε κ ποσα χαρτονομισματα των 500,200,100,50,20,10 κ 5 ειναι .. τα χαρτονομισματα τα εχω κανει .. το αλλο ομως?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
ποσο DIV 2 = κερματα των 2

ποσο Mod 2 = κερματα του 1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fdLP.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο fdLP. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
ποσο DIV 2 = κερματα των 2

ποσο Mod 2 = κερματα του 1

το ηξερα !!!! κ νομιζα οτι ηταν λαθος .. θαινξ!!

μια αλλη τωρα που κολησα ...

Ενα ποσο 60,000 ευρω προκειται να διανεμηθει σε 5 σχολεια αναλογα με το πληθος των μαθητων τους. να διαβασθει το πληθος των μαθητων για καθενα απο τα 5 σχολεια και να υπολογισθει το ποσο που θα δοθει σε καθε σχολειο

θα διαβασω τα πληθοι των μαθητων ανα σχολειο δλδ.
Διαβασε πλΑ,πλΒ,πλΓ,πλΔ,πλΕ

κ θα διερω το ποσο με το πληθος ? εκει εχω κολησει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
για να βοηθήσω, αν τα 5 πλ έχουν τιμές

2, 5, 13, 10, 20

πόσα λεφτά θα έπαιρνε το κάθε σχολείο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fdLP.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο fdLP. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
το προβλημα μου ειναι οτι δεν ξερω αν πρεπει να προσθεσω ολα τα πληθοι και να διερεσω το 60,000 με τα πληθοι ή να διερεσω το 60,000 με το καθε πληθος , δλδ 2-5 κλπ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
τα προσθέτεις όλα (=50 στο παράδειγμα)

άρα το πρώτο σχολείο θα πάρει 2/50 των 60.000
το δεύτερο 5/50 των 60.000 κοκ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fdLP.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο fdLP. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
ευχαριστω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
ποσο Mod 2 = κερματα του 1

αυτό είναι λάθος! αφού τα ποσα που του δίνουμε ειναι ζυγοί αριθμοί θα βγάζει 0!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top