pepper ann
Εκκολαπτόμενο μέλος
Λέω για ασκήσεις του πρώτου.
Γιατί έχει κάτι ασκήσεις σε αυτό το τετράδιο εργασιών (έτσι το λενε?) οι οποίες είναι....μην τις σχολιάσω καλύτερα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teacher
Νεοφερμένος
όχι βρε παιδιά θεωρία.
Λέω για ασκήσεις του πρώτου.
Γιατί έχει κάτι ασκήσεις σε αυτό το τετράδιο εργασιών (έτσι το λενε?) οι οποίες είναι....μην τις σχολιάσω καλύτερα
Μην ασχολείσαι καθόλου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alvertos
Νεοφερμένος
"Να γινει προγραμμα το οποιο αφου διαβαζει δυο ακεραιους αριθμους να διαβασει και εναν χαρακτηρα ο οποιος θα αντιστοιχει σε εναν απο τους αριθμητικους τελεστες (+,-,*,/) ενω στο τελος θα επιστρεφει το αποτελεσμα της πραξης μεταξυ των δυο αριθμων. (Οπου ειναι απαραιτητο να ελεγχεται αν ο δευτερος αριθμος ειναι ισος με το μηδεν)"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
statakos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alvertos
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εμφάνισε μενού 4 γραμμών
διάβασε επιλογή (από 1 έως 4)
Διάβασε 2 αριθμούς
Πολλαπλή Επιλογή (4 περιπτώσεις) με βάση τη μεταβλητή επιλογή
όπου σε κάθε μια η αντίστοιχη πράξη μεταξύ των 2 αριθμών
! ειδικά η διαίρεση θέλει εμφωλευμένο Αν, για τον παρονομαστή
εμφάνιση μέσα στις περιπτώσεις, γιατί έχω διαφορετικά μηνύματα
τελικά και βέβαια ΑΦΟΥ έχεις προσπαθήσει σοβαρά και το έχεις παλέψει, δες τη λύση μιας και πρόκειται για άσκηση από το τετράδιο μαθητή
(χωρίς τα Μέχρις_ότου)
ΔΕ3 https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_tm_8.htm
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alvertos
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgitsa
Νεοφερμένος
υπαρχουν απειρα παραδειγματα στα οποια εχουν πεσει ερωτηματα στισ πανελληνιεσ και στο σχολικο βιβλιο δε λεει ΤΙΠΟΤΑ!!!!!
γιαυτο αλλωστε ειναι τα φροντιστηρια και τα βοηθηματα!!
οταν θα πεσει θεμα εκτοσ δε μπορεισ να γραψεισ <<αααα δεν το ειχε το βιβλιο>>>,,,,ενω καποιοι θα το ξερουν και θα σου παρουν τη σχολη μεσα απο τα χερια!!!
οποτε δε περιοριζομαστε στο σχολικο βιβλιο!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teacher
Νεοφερμένος
παιδια σορι κιολασ αλλα χαλαρωστε λιγο με την υλη του βιβλιου....
υπαρχουν απειρα παραδειγματα στα οποια εχουν πεσει ερωτηματα στισ πανελληνιεσ και στο σχολικο βιβλιο δε λεει ΤΙΠΟΤΑ!!!!!
γιαυτο αλλωστε ειναι τα φροντιστηρια και τα βοηθηματα!!
οταν θα πεσει θεμα εκτοσ δε μπορεισ να γραψεισ <<αααα δεν το ειχε το βιβλιο>>>,,,,ενω καποιοι θα το ξερουν και θα σου παρουν τη σχολη μεσα απο τα χερια!!!
οποτε δε περιοριζομαστε στο σχολικο βιβλιο!!!!
Πες μας μόνο ένα από τα άπειρα ερωτήματα που έχουν πέσει και για τα οποία το βιβλίο δεν λέει τίποτα Στη θεωρία δεν θα βρεις ούτε μισό. Στις δε ασκήσεις, με τις γνώσεις που σου μεταδίδουν τα παραδείγματα του βιβλίου, θα μπορούσες (θεωρητικά τουλάχιστον) να "ανακαλύψεις" τη λύση σε όλες τις ασκήσεις που έχουν πέσει τα τελευταία 10 χρόνια.
Εγώ θα έλεγα, ίσα ίσα, ότι βάζουν είναι από το βιβλίο. Φυσικά και χρειάζεστε βοηθήματα, αλλά για περισσότερη εξάσκηση (που φυσικά είναι απαραίτητη) και για κανένα άλλο λόγο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
melenios
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teacher
Νεοφερμένος
Γενικά η αφαίρεση ύλης είναι στη σωστή κατεύθυνση. με εξαίρεση την 6.6 που δεν την θεωρώ ιδιαίτερα δύσκολη (μάλιστα είναι πλέον επίκαιρο θέμα στην πληροφορική με τους πολυπύρηνους επεξεργαστές) όλα τα άλλα είναι από τα χειρότερα κομμάτια της ύλης (πρωην πλέον). Αν αφαιρούσαν και τον ορισμό της ταξινόμησης θα ήμασταν κομπλέ :-)
Αν μου έχει ξεφύγει κάτι παρακαλώ να με διορθώσετε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
melenios
Νεοφερμένος
Από μια γρήγορη ματιά στην ύλη του 2009-2010, έχουν βγει από τις εξετάσεις το κεφάλαιο 4 (4.1 και 4.2) και από το 6 αντικειμενοστραφής (6.5) και παράλληλος προγραματισμός (6.6)
Γενικά η αφαίρεση ύλης είναι στη σωστή κατεύθυνση. με εξαίρεση την 6.6 που δεν την θεωρώ ιδιαίτερα δύσκολη (μάλιστα είναι πλέον επίκαιρο θέμα στην πληροφορική με τους πολυπύρηνους επεξεργαστές) όλα τα άλλα είναι από τα χειρότερα κομμάτια της ύλης (πρωην πλέον). Αν αφαιρούσαν και τον ορισμό της ταξινόμησης θα ήμασταν κομπλέ :-)
Αν μου έχει ξεφύγει κάτι παρακαλώ να με διορθώσετε.
ειναι η θεωρια τοσο μεγαλης σημασιας?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fdLP.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
coheNakatos
Δραστήριο μέλος
ποσο Mod 2 = κερματα του 1
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fdLP.
Εκκολαπτόμενο μέλος
ποσο DIV 2 = κερματα των 2
ποσο Mod 2 = κερματα του 1
το ηξερα !!!! κ νομιζα οτι ηταν λαθος .. θαινξ!!
μια αλλη τωρα που κολησα ...
Ενα ποσο 60,000 ευρω προκειται να διανεμηθει σε 5 σχολεια αναλογα με το πληθος των μαθητων τους. να διαβασθει το πληθος των μαθητων για καθενα απο τα 5 σχολεια και να υπολογισθει το ποσο που θα δοθει σε καθε σχολειο
θα διαβασω τα πληθοι των μαθητων ανα σχολειο δλδ.
Διαβασε πλΑ,πλΒ,πλΓ,πλΔ,πλΕ
κ θα διερω το ποσο με το πληθος ? εκει εχω κολησει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
2, 5, 13, 10, 20
πόσα λεφτά θα έπαιρνε το κάθε σχολείο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fdLP.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
άρα το πρώτο σχολείο θα πάρει 2/50 των 60.000
το δεύτερο 5/50 των 60.000 κοκ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fdLP.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Evris7
Πολύ δραστήριο μέλος
ποσο Mod 2 = κερματα του 1
αυτό είναι λάθος! αφού τα ποσα που του δίνουμε ειναι ζυγοί αριθμοί θα βγάζει 0!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.