ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Είμαι στη διάθεσή σου και στο μέλλον...
-----------------------------------------
Και κάτι άλλο, οι πρώτες χρονιές θέλουν δουλειά, θα εντοπίζεις συνεχώς λεπτομέρειες που δεν είχες αντιληφθεί και θα μαθαίνεις συνεχώς, αρκεί να είσαι ανοικτός στα διάφορα ερεθίσματα και όχι δογματικός
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
orestis tatsis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris777
Νεοφερμένος
Ωραιο ποιηματακι ! Θα το μαθω στους μαθητες μου .
Να πω και εγω ενα :
πινακακι πινακακι
σε διαβαζω με την Για...
σταθερουλα σταθερουλα
δεν αλλαζεις σαν γουρουνα
Μεταβλητουλα τουλα τουλα
μου ραγιζεις την καρδουλα
:thanks:Καλο ε;
Εχεις κι αλλο γιατι κανω συλλογη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teacher
Νεοφερμένος
Να ρωτήσω κάτι ? Εσείς είστε διορθωτής πανελληνίων ?????:!:
Δυστυχώς δυνητικά ναι. Αν κάποιος βρίσκεται σε νομό (ή σε γειτονικό, αν δεν συμπληρώνουν από τον ίδιο το νομό) που έχει βαθμολογικό και διδάσκει το μάθημα είναι υποχρεωμένος να διορθώσει αν τον καλέσουν.
Σκέψου τώρα να κάνεις εσύ μια έξυπνη λύση και να πέσεις σε κάποιον που θα προσπαθήσει να τη διορθώσει με βάση τη λύση που θα βρει στις εφημερίδες ....
γι'αυτό λέω, χρειάζεται και τύχη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
orestis tatsis
Νεοφερμένος
τον παλιό μου σκληρό
που τον είχα αγοράσει
απ' το Πλαίσιο θαρρώ
Μεσ' τα clusters ήταν
δεδομένα σωρός
και τα Windows μπήκαν
από πάνω απ' το DOS
Τόσες κρύες στιγμές
στου mp3 τις αρχές
με το napster παλιά
και μετά απ' το Kazaa
Μου άνοιγε παραθύρια
και μ' ελάχιστη RAM
να δουλεύει σκληρά
κι ούτε ένα underun
Τον παλιό μου σκληρό
κι έσβηναν τα αρχεία
χάνονταν ένα ένα
μεσ' τον κάδο τα 'ριχνα
με τα shift πατημένα
Και μια μέρα τρελή
ένας φίλος δικός μου
μου 'φερε τα XP
μου 'πε βάλτα κι εσύ
Πως περάσαν τα χρόνια
πόσο λίγες στροφές
Τα XP δε χωράνε
το δοκίμασα χτες
Τον παλιό μου σκληρό
Τον χαρίζω σε σένα
Να προσέχεις μικρή μου
Έχει sectors χαμένα
…Έχει sectors χαμένα
τι λες dimitris777 ?:no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dkotanid
Νεοφερμένος
Ορέστη σε άλλο post αναφέρεις ότι δεν έχεις το βιβλίο του Ντζιού και δημοσιευείς άσκηση αυτού...
Τι γίνεται τελικά;
Αλλά όλα του Σαββάλα είναι πολύ καλά...όπως και του Καραίσκος - Κατσαμπής...Πιστεύω αν θέλεις να είσαι ολοκληρωμένος πρέπει να τα έχεις όλα...και μετά θα δείς ποιο σου κάνει προσωπικά για το stylaki το δικό σου και για τις ανάγκες του μαθήματος.
Από κάθε βιβλίο έχεις κάτι να πάρεις που δε μπορείς να το πάρεις από κάποιο άλλο!
Καλά είναι όλα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Στο δευτερο τετραμηνο αντι για τεχνολογια επικοινωνιων τη μια ωρα της βδομαδας που εχουμε μαθημα με τον πληροφορικο, κανουμε καποια στοιχειωδη εισαγωγη στην ΑΕΠΠ.
Μεχρι στιγμης εχουμε μαθει τα κλασσικα γραψε διαβασε κλπ κλπ, mod, div και μας εβαλε προσφατα μια ασκηση με ΙΝΤ. Την οποια δεν μπορω να λυσω.
Οποιος μπορει ας ριξει τα φωτα του.
Η ασκηση λεει ακριβως τα παρακατω:
Να διαβαστει ενας δεκαδικος αριθμος και να στρογγυλοποιηθει στα 2 δεκαδικα του ψηφια. Δηλαδη, αν ο αριθμος ειναι ο 74,3546 να γινει 74,35 και αν ειναι ο 74,7368 να γινει 74,74. (συνισταται να χρησιμοποιηθει η συναρτηση ΙΝΤ() )
Και απο κατω λεει
Η συναρτηση ΙΝΤ δινει το ακεραιο μερος ενος αριθμου
74<-ΙΝΤ(74.14)
45<-ΙΝΤ(45.555555555555555)
Χεεεεεεεεεελπ? =(
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος
x είναι ο αριθμός σου.
1. x = x*1000 (για να πάρεις τα 2 δεκαδικά συν το 3ο που σε ενδιαφέρει για τη στρογγυλοποίηση)
2. x = INT(x) (για να πετάξεις όλα τα υπόλοιπα ψηφία)
3. Αν x mod 10 < 5 τότε:
a. x = x/10
b. x = INT(x) (πετάς το 3ο δεκαδικό όπως είναι)
c. x = x/100
αλλιώς:
a. x = x/10
b. x = INT(x) (πετάς το 3ο δεκαδικό και αυξάνεις το 2ο κατά ένα)
c. x = x + 1
d. x = x/100
Με τους αριθμούς που έδωσες θα είναι:
Για το 74,3546:
1. 74,3546 => 74354,6
2. 74354,6 => 74354
3. 74354 mod 10 = 4 άρα:
a. 74354 => 7435,4
b. 7435,4 => 7435
c. 7435,4 => 74,35
Για το 74,7368:
1. 74,7368 => 74736,8
2. 74736,8 => 74736
3. 74736 mod 10 = 6 άρα:
a. 74736 => 7473,6
b. 7473,6 => 7474
c. 7473 => 7474
d. 7474 => 74,74
Just a thought, μπορεί να γίνεται και καλύτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
who
Πολύ δραστήριο μέλος
Διάβασε ΑΡΙΘΜΟΣ
ΑΜ <- ΙΝΤ(ΑΡΙΘΜΟΣ)
ΔΜ <- ΑΡΙΘΜΟΣ-ΑΜ
ΔΜ <- ΔΜ*100
ΔΜ <- ΙΝΤ(ΔΜ)
ΔΜ <-ΔΜ/100
ΑΡΙΘΜΟΣ <- ΑΡΙΘΜΟΣ+ΔΜ
Εμφάνισε ΔΜ
Ελπίζω να μην έχει λάθος Αν έχει πυροβολήστε ελεύθερα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Υπαρχει αλλο θεμα τωρα ομως.
Γραμμή 9 • Άγνωστο όνομα "INT".
Δεν έχει προηγηθεί δήλωση αυτού του ονόματος.
*τραβαει τα μαλλια της*
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Εχω προβλημα με τις μεταβλητες. Εβαλα το χ ως πραγματικη αλλα μου λεει οτι αριστερα απο mod μπαινει μονο ακεραια.
Και μετα το χαος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος
Δεν χρειάζεται να είναι παντού το χ, έτσι το 'βαλα εγώ για ευκολία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ lal
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: y
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: x
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ 'δωσε τον αριθμο'
ΔΙΑΒΑΣΕ x
x <-- x*1000
y <-- Α_Μ(x)
ΑΝ y mod 10 < 5 ΤΟΤΕ
x <-- x/10
x <-- Α_Μ(x)
x <-- x/100
ΑΛΛΙΩΣ
x <-- x/10
x <-- Α_Μ(x)
x <-- x + 1
x <-- x/100
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ 'ο αριθμος ειναι', x
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος
Υποθέτω οτι δουλεύει ε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Ναι δουλευει κανονικα, βγαζει τους αριθμους οπως λεει το παραδειγμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teacher
Νεοφερμένος
Δεν είναι σίγουρο οτι είναι σωστό έτσι όμως. Πρέπει να το δοκιμάσεις για όλους τους αριθμούς στο R. Περιμένω.
Από μια γρήγορη ματιά, σωστό είναι.
Μια ελαφρά διαφορετική προσέγγιση:
Διαβασε Α ! π.χ. 74,736835
Α <-- Α * 100 ! δηλ 7473,6835
! Απομονώνουμε δεκαδικό και ακέραιο μέρος
Υ <-- Α - Α_Μ(Α) ! δηλ 0,6835
Α <-- Α_Μ(Α) ! 7473
! Σε περίπτωση που το 3ο δεκαδικό είναι 5 και πάνω, στρογγυλοποίηση
Αν Υ >= 0.5 τότε ! εδώ λειτουργεί προφανώς για θετικούς. Με μια μικρή τροποποίηση στις συνθήκες μπορείς να το κάνεις να δουλεύει και με αρνητικούς ;-)
Α <- Α + 1 ! δηλ. 7474
τελος_αν
Α <-- Α / 100 ! δηλ. 74,74
Κατά τη γνώμη μου, θα ήταν πολύ πιο εύκολα τα πράγματα αν στο αναλυτικό πρόγραμμα αντί για τεχνολογία επικοινωνιών υπήρχε μια εισαγωγή στον προγραμματισμό στη Β' Λυκείου, και από αυτή τη σκοπιά καλά κάνει ο καθηγητής σου και διδάσκει ΑΕΠΠ.
Όμως το να κάνει ο καθένας ότι του καπνίσει και να διδάσκει άλλο μάθημα αντί άλλου στο οποίο μάλιστα εξετάζεστε τον Μάιο δεν είναι και ότι καλύτερο :nono:
Επιπλέον, δεν νομίζω ότι ασκήσεις σαν την παραπάνω εξυπηρετούν σοβαρά εισαγωγικούς σκοπούς στην ΑΕΠΠ. Όποιος κάνει τον κόπο να ασχοληθεί λίγο με τις ασκήσεις του βιβλίου, του τετραδίου και των εξετάσεων θα διαπιστώσει ότι δεν είναι στο ίδιο μήκος κύματος. Έχει τόσα άλλα περισσότερο σημαντικά τα οποία πρέπει να μάθετε ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο ιδιος δεν κερδιζει κατι απο αυτο, σε μας προσφερει.
Γενικα μας βαζει ευκολες ασκησεις, απλα παντα υπαρχει και μια στις τριες ή δυο που μας βαζει καθε φορα που θα ειναι ετσι καπως ''σπασε το κεφαλι σου μεχρι αηδιας''. Για μας τουλαχιστον ετσι ειναι, καποιος πιο εμπειρος βλεπει ευκολα τετοιες λυσεις.
Μια αλλη λυση χωρις δομη ΑΝ
[COLOR=#000000][COLOR=#0000BB]ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ επιτελους
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ[/COLOR][COLOR=#007700]: [/COLOR][COLOR=#0000BB]χ
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ [/COLOR][COLOR=#DD0000]'δωσε αριθμο'
[/COLOR][COLOR=#0000BB]ΔΙΑΒΑΣΕ χ
χ [/COLOR][COLOR=#007700]<-- [/COLOR][COLOR=#0000BB]χ[/COLOR][COLOR=#007700]*[/COLOR][COLOR=#0000BB]100
χ [/COLOR][COLOR=#007700]<-- [/COLOR][COLOR=#0000BB]χ [/COLOR][COLOR=#007700]+ [/COLOR][COLOR=#0000BB]0.5
χ [/COLOR][COLOR=#007700]<-- [/COLOR][COLOR=#0000BB]Α_Μ [/COLOR][COLOR=#007700]([/COLOR][COLOR=#0000BB]χ[/COLOR][COLOR=#007700])
[/COLOR][COLOR=#0000BB]χ [/COLOR][COLOR=#007700]<-- [/COLOR][COLOR=#0000BB]χ[/COLOR][COLOR=#007700]/[/COLOR][COLOR=#0000BB]100
ΓΡΑΨΕ [/COLOR][COLOR=#DD0000]'ο αριθμος ειναι'[/COLOR][COLOR=#007700], [/COLOR][COLOR=#0000BB]χ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ[/COLOR][/COLOR]
Δεκτη? :p
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.