Cosdel
Νεοφερμένος
Welcome to Greece.
Κοιτα δε λεω οτι μου φαινεται παραξενο οτι γινονται λαθη κατα τη διορθωση γραπτων, αυτο νομιζω το ξερουμε ολοι μας.
Αλλα μου κανει εντυπωση το οτι μπορει σε δυο διαφορετικες πολεις της Ελλαδας, δυο καθηγητητες που διορθωνουν ενα ολοϊδιο γραπτο να το βαθμολογησουν διαφορετικα οχι επειδη ο ενας απο αυτους εκανε λαθος η δεν προσεξε κατι, αλλα επειδη εχουν διαφορετικη αποψη για ενα θεμα στο οποιο δεν υπαρχει διευκρινιση.
Να θυμισω κιολας το παραδειγμα που με αφορουσε κιολας, μιας και μιλαμε για ΑΕΠΠ, στο περσινο θεμα με το αν θα επιλεξουμε διαδικασια η συναρτηση για οποιον το θυμαται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
halvas
Πολύ δραστήριο μέλος
Τυπικά ένας μη προβληματικός καθηγητής δεν θα κάτσει να κόψει μονάδες επειδή ο αλγόριθμός σου δεν ικανοποιεί το κριτήριο της εξόδου, αν δεν το ζητάει η εκφώνηση.
Επειδή όμως εκεί έξω υπάρχουν και αρκετοί "επιστήμονες" (έχω διαβάσει συζητήσεις στο δίκτυο αλλά έχω συναντήσει και προσωπικά τέτοια άτομα), να έχεις υπόψη σου ότι αν ο αλγόριθμός σου δεν ικανοποιεί το κριτήριο της εξόδου (ακόμα και αν δεν το ζητάει η εκφώνηση) και πέσεις σε τέτοιο τζιμάνι θα χάσεις μονάδες.
Αυτό βέβαια που προτείνεις εσύ σαν λύση, ΕΧΕΙ έξοδο, απλά όχι σε όλες τις περιπτώσεις. (α=0). Πάλι είναι θέμα του σε ποιόν θα πέσεις.
Γενικά να γνωρίζετε ότι:
1) Δεν υπάρχουν προτεινόμενες λύσεις ή διευκρινίσεις από το υπουργείο προς τα βαθμολογικά κέντρα, παρά μόνο προς αυτά των φυσικώς αδυνάτων που έρχονται καμιά ώρα μετά την μετάδοση των θεμάτων (και βέβαια δεν θα είχαν καμία αξία γιατί στην ΑΕΠΠ ο καθένας μπορεί να εκφράσει την (σωστή) απάντησή του με το δικό του ιδιαίτερο τρόπο)
2) Στο κάθε βαθμολογικό αποφασίζει η ομάδα των καθηγητών που διορθώνει σε ποιούς άξονες θα κινηθεί η βαθμολογία και το πόσο στοιχίζει το κάθε είδους λάθος
3) Παρά την παραπάνω πρακτική, μπορεί να υπάρξουν εξαιρέσεις καθηγητών που θα βαθμολογήσουν όπως αυτοί γουστάρουν.
Γι'αυτό λέω πάντα στους μαθητές μου ότι χρειάζεται και λίγη τύχη στο που θα πέσεις ... Καλό είναι όμως να είστε όσο το δυνατόν τυπικοί και να μην προκαλείτε την τύχη σας
Δε με νοιάζει μόνο τι θα μου βάλει ο καθηγητής, απλά ήθελα να μάθω αν εν τέλει πληρεί το κριτήριο της εξόδου και αν είναι σωστός ο αλγόριθμος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ουσιαστικά έχει σχέση με τον ορισμό: κάθε αλγόριθμος πρέπει να στοχεύει στην επίλυση ενός προβλήματος, συνεπώς το αποτέλεσμα της επίλυσης πρέπει να ανακοινώνεται.
Με απλά λόγια, πρέπει να υπάρχει εντολή Εμφάνισε/Εκτύπωσε/Αποτελέσματα/Γράψε
Ο αλγόριθμος που περιγράφεται νωρίτερα, έχει έξοδο, κι ας υπάρχει περίπτωση που δεν συμβαίνει αυτό..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teacher
Νεοφερμένος
η έξοδος είναι γενικότερη έννοια.
Ουσιαστικά έχει σχέση με τον ορισμό: κάθε αλγόριθμος πρέπει να στοχεύει στην επίλυση ενός προβλήματος, συνεπώς το αποτέλεσμα της επίλυσης πρέπει να ανακοινώνεται.
Με απλά λόγια, πρέπει να υπάρχει εντολή Εμφάνισε/Εκτύπωσε/Αποτελέσματα/Γράψε
Ο αλγόριθμος που περιγράφεται νωρίτερα, έχει έξοδο, κι ας υπάρχει περίπτωση που δεν συμβαίνει αυτό..
Έτσι θα το ερμήνευα κι εγώ, απλά να έχετε πάντα υπόψη σας ότι πάντα θα υπάρξει κάποιος που θα το ερμηνεύσει αλλιώς και θα κόψει μονάδες.
Με μεγάλη μου χαρά βλέπω τον κ. Τσιωτάκη να συμμετεχει στο thread. :no1:
Παιδιά, τώρα που τον βρήκατε, εκμεταλευτήτε τον
Με την ευκαιρία, ελπίζω το δεύτερο μέρος του νέου βοηθήματος να είναι καθ'οδόν. αν και στην αρχή με χάλασε το γεγονός ότι έπρεπε να ανανεώσω τα (σχεδόν ολοκαίνουργια) βοηθήματα μου, στην συνέχεια εκτίμησα ιδιαίτερα το concept της "ενότητας" που κάνει τη ζωή τόσο του δασκάλου όσο και του μαθητή πολύ πιο εύκολη.
Μοναδική παρατήρηση ότι (κατά την ταπεινή μου γνώμη) ΔΕΝ θα έπρεπε να έχει μπλέξει η ΓΛΩΣΣΑ με τον ψευδοκώδικα. Αρκετά προβλήματα έχουν τα παιδιά στο κεφάλι τους με την ολοκαίνουργια γνώση των στοιχείων της ψευδογλώσσας, οι δηλώσεις των μεταβλητών και το διαφορετικό συντακτικό μπορούσε να περιμένει μερικά κεφάλαια, αφού πρώτα έχουν αποκρυσταλωθεί στο μυαλό τους κάποιες βασικές γνώσεις. Καθ'όλη τη διάρκεια της διδασκαλίας της ψευδογλώσσας μπορούμε να μιλάμε για τύπους μεταβλητών προφορικά, έτσι ώστε μετά από λίγους μήνες να έρθει φυσιολογικά και η γραπτή δήλωσή τους στη γλώσσα.
Προσωπικά παρακάμπτω τα κεφάλαια του βοηθήματος που έχουν γνώσσα και τα αφήνω για αργότερα, αλλά τα κριτήρια που ζητούν προγράμματα είναι πρόβλημα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Με μεγάλη μου χαρά βλέπω τον κ. Τσιωτάκη να συμμετεχει στο thread.
Θα συμμετέχω όσο μπορώ...
Το Β τεύχος, πάει στο τυπογραφείο και θα κυκλοφορεί σύντομα. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Δε συμμετέχω στο forum αυτό για διαφήμιση. Είναι η τελευταία φορά που θα αναφερθώ σε αυτό το θέμα. Δες και https://ptsiotakis.blogspot.com
Μόνο το πρώτο κριτήριο αν θυμάμαι καλά ζητάει πρόγραμμα, κάτι που παρακάμπτεται εύκολα. Ωστόσο, αγαπητέ φίλε, η τάση μιας ταυτόχρονης παρουσίασης της ψευδογλώσσας και ΓΛΩΣΣΑΣ στηρίζεται από πολλούς καθηγητές ΚΑΙ από τους συμβούλους του μαθήματός μας. Και γω δεν το κάνω πάντα, εξαρτάται από το κοινό που απευθύνομαι, το ρυθμό αφομοίωσης κ.α.Μοναδική παρατήρηση ότι (κατά την ταπεινή μου γνώμη) ΔΕΝ θα έπρεπε να έχει μπλέξει η ΓΛΩΣΣΑ με τον ψευδοκώδικα. Αρκετά προβλήματα έχουν τα παιδιά στο κεφάλι τους με την ολοκαίνουργια γνώση των στοιχείων της ψευδογλώσσας, οι δηλώσεις των μεταβλητών και το διαφορετικό συντακτικό μπορούσε να περιμένει μερικά κεφάλαια, αφού πρώτα έχουν αποκρυσταλωθεί στο μυαλό τους κάποιες βασικές γνώσεις. Καθ'όλη τη διάρκεια της διδασκαλίας της ψευδογλώσσας μπορούμε να μιλάμε για τύπους μεταβλητών προφορικά, έτσι ώστε μετά από λίγους μήνες να έρθει φυσιολογικά και η γραπτή δήλωσή τους στη γλώσσα.
Προσωπικά παρακάμπτω τα κεφάλαια του βοηθήματος που έχουν γνώσσα και τα αφήνω για αργότερα, αλλά τα κριτήρια που ζητούν προγράμματα είναι πρόβλημα
Γι αυτό το λόγο, προσπάθησα το υλικό να επιτρέπει ευελεξία, όπως το αναφέρεις και συ και όπως αναφέρω στον πρόλογο.
Θα τα λέμε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Το πρόγραμμα "τρομάζει" τα παιδιά γιατί έχει αυτό το "υποχρεωτικό", τη δήλωση μεταβλητών, αλλά έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες απ' τον αλγόριθμο και τα πράγματα παρουσιάζονται σαφέστατα απ' το βιβλίο - ενώ στον αλγόριθμο είναι λίγο vague.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
noobaki
Νεοφερμένος
Είχα την παρακάτω άσκησηείμαστε δομή επιλογής)
Να γραφεί αλγόριθμος που να δέχεται μια ακέραια τιμή ενός αριθμού και να εμφανίζει την αντίστοιχη ημέρα (1-Κυριακή έως 7 Σάββατο),χρησιμοποιώντας το επίλεξε
Και σκέφτηκα το παρακάτω και θέλω να μου πείτε αν είναι σωστό
(το έκανα πρόχειρα στον διερμηνευτή με την μορφή γλώσσας-και σας το μεταφέρω πρόχειρα μεταφρασμένο σε αλγόριθμο)
Αλγόριθμος Α
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
ΑΝ Α_Τ(Χ)=Χ ΚΑΙ Χ mod 10=Χ ΚΑΙ Χ<=7 ΚΑΙ Χ<>0 ΤΟΤΕ !το κάνω για να δούμε αν είναι ακέραιος και αν είναι από το 1 εως το 7!
ΕΠΙΛΕΞΕ Χ
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1
ΓΡΑΨΕ "ΕΙΝΑΙ Κυριακή"
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 2
ΓΡΑΨΕ "ΕΙΝΑΙ Δευτέρα"
......
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΙΛΟΓΩΝ
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ "ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΛΑΘΟΣ ΑΡΙΘΜΟ"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ Α
ΟΙ ερωτήσεις 2:
α)είναι σωστο το παραπάνω?όταν μου δίνεται μια τέτοια εκφώνηση πρέπει να δούμε ότι είναι ακέραιος ε?Υπάρχει άλλος τρόπος να το δείξουμε αυτό χωρίς αυτό που έγραψα?
β) αντί το ->ΑΝ Α_Τ(Χ)=Χ ΚΑΙ Χ mod 10=Χ ΚΑΙ Χ<=7 ΚΑΙ Χ<>0 ΤΟΤΕ
μπορώ να πω ΑΝ Χ=ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΚΑΙ Χ<=7 ΚΑΙ Χ<>0 ΤΟΤΕ ....????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος
β) Α_Μ(χ)=χ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Στην επόμενη ενότητα - δομή επανάληψης, θα μάθεις ένα σημαντικό εργαλείο για έλεγχο δεδομένων.
Ο έλεγχος για εισαγωγή ακεραίου αριθμού, θεωρώ απίθανο να ζητηθεί στις εξετάσεις, ωστόσο πραγματοποιείται με τον τρόπο που ανέφερε ο @djohn (Α_Μ(χ) = χ)
Αν υποθέσουμε οτι θέλεις στη συγκεκριμένη άσκηση να ελέγξεις είσοδο, τότε η κωδικοποίηση που έγραψες λίγο πιο απλή είναι:
ΑΝ (Χ <=7 ΚΑΙ Χ >= 1) ΚΑΙ Α_Μ(Χ) = Χ ΤΟΤΕ
! επεξεργασία ΕΠΙΛΕΞΕ
...................................
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ "ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΛΑΘΟΣ ΑΡΙΘΜΟ"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Άν η σκέψη μας είναι απλή, θα είναι όλα πιο εύκολα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
noobaki
Νεοφερμένος
Κατά την άποψη σας ,αν μου δοθεί ακριβώς αυτή η εκφώνηση δηλαδή ''να γραφεί αλγόριθμος που να δέχεται μια ακέραια τιμή ενός αριθμού ..." είναι απαραίτητο ή όχι κατά την άποψη σας να κάνω όλη αυτή την διαδικασία ?Δεν θα έπρεπε για παν ενδεχόμενο αλλά και για την λειτουργικότητα του αλγορίθμου μας να ελέγξουμε την είσοδο?(Πάντα με δεδομένο αυτά που έχω διδαχθεί μέχρι αυτή την στιγμή)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πάντως, να θυμάσαι: ειδικά στις εξετάσεις θα πραγματοποιείς έλεγχο όταν στο ζητάει (και συνεώς δίνει μονάδες για αυτό). Δες τα θέματα των εξετάσεων στο δίκτυο (μενού εξετάσεις στο https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp.htm )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spyridoul@
Νεοφερμένος
Σήμερα καθώς έλυνα μια άσκηση στον πίνακα (σχολείο) (δομή ακολουθίας) γράφω όνομα μεταβλητής κοστος_1 και η καθηγήτρια μου λέει οτι αυτό είναι λάθος γιατί ο αριθμός πρέπει να γράφεται κολλητά και όχι με underscore(_). Ρώτησα τον καθηγητή στο φροντιστήριο και μου είπε οτι κτ τέτοιο δεν ισχύει και οτι επιτρέπεται. Εσείς τι γνωρίζετε?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostaschrist
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dkotanid
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος
θελω να μου προτεινεται ενα πολυ καλο βοηθημα για ΑΕΠΠ,να εχει λυμμενα πχ αλλα και ασκ για να τις κανει μονος του ο μαθητης αλλα να υπαρχει καπου η λυση ωστε να μπορει να τσεκαρει..
Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον Γ΄λυκείου
Τεχνολογικής κατεύθυνσης
Συγγραφέας: Τσιωτάκης Παναγιώτης Α.
Εκδότης: Σαββάλας
ISBN: 960-449-670-0
Έτος έκδοσης: 2008
Κωδικός προϊόντος: B150503
Kαι με χαρά μας τον έχουμε και εδώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostaschrist
Νεοφερμένος
Πιστεύω ότι αυτό του Τσιωτάκη και αυτό του Ντζιού-Κοψίνη είναι τα καλύτερα. Πήγαινε σε ένα βιβλιοπωλείο, άνοιξέ τα και διάλεξε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον Γ΄λυκείου
Τεχνολογικής κατεύθυνσης
Συγγραφέας: Τσιωτάκης Παναγιώτης Α.
Εκδότης: Σαββάλας
ISBN: 960-449-670-0
Έτος έκδοσης: 2008
Κωδικός προϊόντος: B150503
Kαι με χαρά μας τον έχουμε και εδώ.
να κανω και μια ερωτηση?το εν λογω βιβλιο ειναι σε τευχοι?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
Και μια που το ανεφερες, χρησιμοποιω το βοηθημα του κ. Τσιωτακη και εδω και μια βδομαδα εχω μπει στους πινακες.
Συνεπως, πρεπει να αγορασω το β' τευχος σε συντομο διαστημα(οταν τελειωσω με τις ασκησεις των φυλλαδιων του φροντιστη μου). Μηπως ξερει κανεις ποτε θα εκδοθει?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spyridoul@
Νεοφερμένος
Νομίζω ότι αυτό είναι πολύ ανησυχητικό για την καθηγήτριά σου στο σχολείο.
Δεν είναι λάθος αυτό που έγραψες!!! Σχολικό Βιβλίο σελ. 150 κίτρινο πλαίσιο αναφέρει περί ονοματολογίας μεταβλητών σε προγράμματα ομοίως ισχύουν και σε αλγόριθμους.
Η αλήθεια είναι πως είναι πράγματι πολύ ανησυχητικό αν και δεν περίμενα κτ άλλο από το συγκεκριμένο πρόσωπο ευχαριστώ πολύ και τους δυο σας για την βοήθεια σας...:no1::thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.