Γενικό -  Γενικά για τους βαθμούς

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγώ είμαι ένας από αυτούς που πραγματικά θεωρώ ότι οι βαθμοί, τουλάχιστον σε Δημοτικό και Γυμνάσιο δεν είναι μόνο άχρηστοι, αλλά και επιβλαβείς για τους μαθητές. Η κατάργησή τους είναι αυτονόητη σε ένα πλαίσιο γενικότερων αλλαγών. Τι θέλω να πω; Δεν είναι δυνατόν να ανεχόμαστε μαθητές να παρακολουθούν το σχολείο και τα μαθήματα μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν οι βαθμοί. Το είπε κι ένα παιδί παραπάνω, ότι οι βαθμοί είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο διαβάζει. Αυτό το θεωρούμε ως επιτυχία του συστήματος των βαθμών ενώ πρόκειται για παταγώδη αποτυχία συνολικά του σχολείου.

Έπειτα, οι βαθμολογίες εστιάζουν το ενδιαφέρον του μαθητή σε κάτι που δεν είναι παιδαγωγικά ορθό, δηλαδή σε ένα νούμερο. Διάβασα και πριν να λέγεται γενικά πως "ο τάδε αδικήθηκε εκεί" ή "δεν έπρεπε να πάρει τόσο γιατί εγώ μπλα μπλα" και άλλα, απομακρύνονται δηλαδή οι μαθητές από αυτό που είναι σημαντικό, δηλαδή την αξιολόγηση της γνώσης. Δεν αναφέρομαι καν στο ποιος εγγυάται ότι η βαθμολογία που παίρνει κάποιος είναι όντως αυτή που αξίζει.

Και ακούω και το επιχείρημα πως θα πρέπει οι καλοί μαθητές να ξεχωρίζουν από αυτούς που δεν προσπαθούν. Παρότι εγώ έχω εντελώς αντίθετη άποψη, πώς γίνεται να θεωρούμε αξιοκρατικό σε αυτό το πλαίσιο ένα σύστημα βαθμολογίας που τουλάχιστον σε Γυμνάσιο και Λύκειο εντάσσει μισό εκατομμύριο μαθητές σε μια κλίμακα 20 μόνο αριθμών (στην ουσία περίπου οι 10 χρησιμοποιούνται); Υπάρχουν κι άλλα στοιχεία όπως ο αθέμιτος ανταγωνισμός που δημιουργείται μεταξύ των μαθητών, απλά βάζω αυτά ως προβληματισμούς σε όσους αντικρούουν αυτή την άποψη. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BillBo

Νεοφερμένος

Ο BillBo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
-

Πραγματικα βαρεθηκα να βλεπω ακυρα ποστ απο παιδια γυμνασιου..

Δεν γινεται να καταργησουμε τους βαθμους κοπελα μου! Πολλοι δεν θα ανοιγαν βιβλιο αν δεν υπηρχαν βαθμοι και δεν εμενες στην ταξη. Επισης καπως πρεπει να ξεχωριζουν οι αχρηστοι απο τους καλους.

Θρησκευτικά 13
Ιστορία 9
Αρχαία 9
Λογοτεχνία 13
Έκθεση 18
Άλγεβρα 20
Γεωμετρία 19
Φυσική 20
Χημεία 20
Κατέταξε με στην κλίμακα καλών-άχρηστων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
-



Θρησκευτικά 13
Ιστορία 9
Αρχαία 9
Λογοτεχνία 13
Έκθεση 18
Άλγεβρα 20
Γεωμετρία 19
Φυσική 20
Χημεία 20
Κατέταξε με στην κλίμακα καλών-άχρηστων.
Καταρχήν είναι κατάταξε και όχι κατέταξε διότι χρησιμοποιείς προστακτική. Επίσης, να επισημάνω σε αυτόν που πρωτοείπε για την κλίμακα των καλών-αχρήστων πως το γεγονός ότι δε διαβάζει κάποιος δεν τον καθιστά άχρηστο απαραίτητα απλά τεμπέλη ή αδιάφορο. Επίσης, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που οι αριστούχοι του γυμνασίου (ή και του λυκείου) πάτωσαν στις Πανελλαδικές, ενώ οι μέτριοι έως κακοί έσκισαν.

Υ.Γ Γιατί 9 στα κείμενα; :-P..άντε στην ιστορία και τα αρχαία το καταλαβαίνω..αλλά στα κείμενα γιατί;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
[...]Επίσης, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που οι αριστούχοι του γυμνασίου (ή και του λυκείου) πάτωσαν στις Πανελλαδικές, ενώ οι μέτριοι έως κακοί έσκισαν.[...]
Γιατί το πόσο καλός ή κακός είναι κάποιος το έχετε συνδέσει με τις πανελλήνιες; Το πόσο καλός ή κακός ήταν κάποιος φαίνεται στην καθημερινότητα όταν μιλάει με άλλους ανθρώπους, όταν θα χρειαστεί να λύσει κάποιο πρόβλημα στη δουλειά ή στην προσωπική του ζωή. Και δυστυχώς βλέπω ότι αυτή τη νοοτροπία δεν την έχουμε μόνο στην Ελλάδα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Γιατί το πόσο καλός ή κακός είναι κάποιος το έχετε συνδέσει με τις πανελλήνιες; Το πόσο καλός ή κακός ήταν κάποιος φαίνεται στην καθημερινότητα όταν μιλάει με άλλους ανθρώπους, όταν θα χρειαστεί να λύσει κάποιο πρόβλημα στη δουλειά ή στην προσωπική του ζωή. Και δυστυχώς βλέπω ότι αυτή τη νοοτροπία δεν την έχουμε μόνο στην Ελλάδα..
Το συνδέω με τις Πανελλήνιες γιατί είναι ένα "αποδεικτικό" στοιχείο των όσων λέω. Απλά επειδή δεν είναι λίγοι αυτοί που ξεκινούν να γράφουν στο φόρουμ κάπως έτσι: "Είμαι Α/Β/Γ' γυμνασίου, έβγαλα 19 και θέλω ιατρική/φαρμακευτική/νομική/ήμμυ! Τι λέτε..θα τα καταφέρω;", είπα να το επισημάνω (έχει ξαναειπωθεί αρκετές φορές) πως ο βαθμός του τριμήνου ή του τετραμήνου αντίστοιχα είναι ένα συμβολικό χαρτί με νούμερα, τα οποία τις περισσότερες φορές δεν ανταποκρίνονται στην πραγματική απόδοση των μαθητών. Οπότε το γεγονός ότι ένας μαθητής έβγαλε 20 καθαρό στο γυμνάσιο δεν του δίνει περισσότερες πιθανότητες να αναδειχτεί για τις ικανότητές του σε μία κρατική εξέταση λ.χ. Πανελλήνιες, εν συγκρίσει με έναν που έβγαζε 15. Αυτό!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θοδωρης τριγ

Νεοφερμένος

Ο Θοδωρης τριγ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Γεια σας θα ηθελα να ξερω πως περνας την ταξη δηλαδή παει με τον γενικο μεσο ορο ολων τον μαθηματων μαζί ή στο μαθημα να εχεις πανω απο 9,5
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anonyme

Δραστήριο μέλος

Η Anonyme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 645 μηνύματα.
Παιδάκια, μπορεί κάποιος να απαντήσει στο παραπάνω ερώτημα; Πότε, δηλαδή, θεωρείται προβιβάσιμος ο βαθμός ενός παιδιού στην Α' λυκείου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Παιδάκια, μπορεί κάποιος να απαντήσει στο παραπάνω ερώτημα; Πότε, δηλαδή, θεωρείται προβιβάσιμος ο βαθμός ενός παιδιού στην Α' λυκείου;
Αρκεί ο γενικός μέσος όρος να είναι 9,5. Ο Γ.Μ.Ο. προκύπτει αν αθροιστούν όλοι οι Μ.Ο. των ανεξάρτητων μαθημάτων, (δεν υπάρχουν συμφηφισμοί) , και διαιρεθούν με το πλήθος τους. Δεν μετρά ο βαθμός της γυμναστικής, αλλά του project υπολογίζεται. Το ίδιο ισχύει και για τη Β και τη Γ τάξη.
Δηλαδή για να μην προβιβαστεί κάποιος στο λύκειο, θέλει πολύ μεγάλη προσπάθεια (ή να έχει πολύ δυνατό "μέσο"). Όμως, κανένας (για Α και Β) δεν μένει "στον τόπο", αλλά παραπέμπεται για το Σεπτέμβριο (σε όσα μαθήματα έχει κάτω από 9,5) και τότε (συνήθως) τους περνάνε όλους.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anonyme

Δραστήριο μέλος

Η Anonyme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 645 μηνύματα.
Δηλαδή αν ο Γ.Μ.Ο είναι 11, αλλά σε 2-3 μαθήματα έχει κάτω από 9.5, τον Σεπτέμβρη θα εξεταστεί σε όσα δεν πιάνει το 9.5; Όχι ότι πρόκειται να του το πω και να επαναπαυθεί, αλλά να ξέρω εγώ. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Δηλαδή αν ο Γ.Μ.Ο είναι 11, αλλά σε 2-3 μαθήματα έχει κάτω από 9.5, τον Σεπτέμβρη θα εξεταστεί σε όσα δεν πιάνει το 9.5; Όχι ότι πρόκειται να του το πω και να επαναπαυθεί, αλλά να ξέρω εγώ. :P
Όχι. Με Γ.Μ.Ο. 9,5 περνάει ακόμα και αν έχει μαθήματα με Μ.Ο. 3 ή 4. (!!!!)

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anonyme

Δραστήριο μέλος

Η Anonyme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 645 μηνύματα.
Αξιοκρατικότατο! Πάλι καλά δηλαδή γιατί αγχώθηκα για το πόση γνώση θα χρειαστεί να μεταλαμπαδεύσω. Να 'σαι καλά Δία, το 11888 του ischool. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αξιοκρατικότατο! Πάλι καλά δηλαδή γιατί αγχώθηκα για το πόση γνώση θα χρειαστεί να μεταλαμπαδεύσω. Να 'σαι καλά Δία, το 11888 του ischool. :)

Δεν είναι ζήτημα αξιοκρατίας, δεν είναι επιχείρηση το σχολείο να επιλέγει τους "ικανότερους" να κάνουν τη δουλειά και να "απολύει" τους υπόλοιπους, είναι ζήτημα μόρφωσης και αποτελεσματικότητάς του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,739 μηνύματα.
-



Θρησκευτικά 13
Ιστορία 9
Αρχαία 9
Λογοτεχνία 13
Έκθεση 18
Άλγεβρα 20
Γεωμετρία 19
Φυσική 20
Χημεία 20
Κατέταξε με στην κλίμακα καλών-άχρηστων.
''Άχρηστος'' στα θρησκευτικά, την ιστορία, τα αρχαία και τη λογοτεχνία, και καλός στα υπόλοιπα.. (βάζω αφτάκια γιατί δεν είναι η σωστή λέξη)..
Άρα είσαι μέτριος.. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
''Άχρηστος'' στα θρησκευτικά, την ιστορία, τα αρχαία και τη λογοτεχνία, και καλός στα υπόλοιπα.. (βάζω αφτάκια γιατί δεν είναι η σωστή λέξη)..
Άρα είσαι μέτριος.. ;)
Δε συμφωνώ..δίνει βάση μόνο στα μαθήματα που τον ενδιαφέρουν, όπου και χτυπάει 20άρια. Εγώ θα τον χαρακτήριζα επιλεκτικά άριστο:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
οταν θα καταλαβετε την πραγματικη αξια του σχολειου θα σας καταταξουμε στο ανθρωπινο ειδος... εως τοτε καλο σας απογευμα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top