Guest 190013
Επισκέπτης
Έπειτα, οι βαθμολογίες εστιάζουν το ενδιαφέρον του μαθητή σε κάτι που δεν είναι παιδαγωγικά ορθό, δηλαδή σε ένα νούμερο. Διάβασα και πριν να λέγεται γενικά πως "ο τάδε αδικήθηκε εκεί" ή "δεν έπρεπε να πάρει τόσο γιατί εγώ μπλα μπλα" και άλλα, απομακρύνονται δηλαδή οι μαθητές από αυτό που είναι σημαντικό, δηλαδή την αξιολόγηση της γνώσης. Δεν αναφέρομαι καν στο ποιος εγγυάται ότι η βαθμολογία που παίρνει κάποιος είναι όντως αυτή που αξίζει.
Και ακούω και το επιχείρημα πως θα πρέπει οι καλοί μαθητές να ξεχωρίζουν από αυτούς που δεν προσπαθούν. Παρότι εγώ έχω εντελώς αντίθετη άποψη, πώς γίνεται να θεωρούμε αξιοκρατικό σε αυτό το πλαίσιο ένα σύστημα βαθμολογίας που τουλάχιστον σε Γυμνάσιο και Λύκειο εντάσσει μισό εκατομμύριο μαθητές σε μια κλίμακα 20 μόνο αριθμών (στην ουσία περίπου οι 10 χρησιμοποιούνται); Υπάρχουν κι άλλα στοιχεία όπως ο αθέμιτος ανταγωνισμός που δημιουργείται μεταξύ των μαθητών, απλά βάζω αυτά ως προβληματισμούς σε όσους αντικρούουν αυτή την άποψη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BillBo
Νεοφερμένος
Πραγματικα βαρεθηκα να βλεπω ακυρα ποστ απο παιδια γυμνασιου..
Δεν γινεται να καταργησουμε τους βαθμους κοπελα μου! Πολλοι δεν θα ανοιγαν βιβλιο αν δεν υπηρχαν βαθμοι και δεν εμενες στην ταξη. Επισης καπως πρεπει να ξεχωριζουν οι αχρηστοι απο τους καλους.
Θρησκευτικά 13
Ιστορία 9
Αρχαία 9
Λογοτεχνία 13
Έκθεση 18
Άλγεβρα 20
Γεωμετρία 19
Φυσική 20
Χημεία 20
Κατέταξε με στην κλίμακα καλών-άχρηστων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος
Καταρχήν είναι κατάταξε και όχι κατέταξε διότι χρησιμοποιείς προστακτική. Επίσης, να επισημάνω σε αυτόν που πρωτοείπε για την κλίμακα των καλών-αχρήστων πως το γεγονός ότι δε διαβάζει κάποιος δεν τον καθιστά άχρηστο απαραίτητα απλά τεμπέλη ή αδιάφορο. Επίσης, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που οι αριστούχοι του γυμνασίου (ή και του λυκείου) πάτωσαν στις Πανελλαδικές, ενώ οι μέτριοι έως κακοί έσκισαν.-
Θρησκευτικά 13
Ιστορία 9
Αρχαία 9
Λογοτεχνία 13
Έκθεση 18
Άλγεβρα 20
Γεωμετρία 19
Φυσική 20
Χημεία 20
Κατέταξε με στην κλίμακα καλών-άχρηστων.
Υ.Γ Γιατί 9 στα κείμενα; :-P..άντε στην ιστορία και τα αρχαία το καταλαβαίνω..αλλά στα κείμενα γιατί;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
Γιατί το πόσο καλός ή κακός είναι κάποιος το έχετε συνδέσει με τις πανελλήνιες; Το πόσο καλός ή κακός ήταν κάποιος φαίνεται στην καθημερινότητα όταν μιλάει με άλλους ανθρώπους, όταν θα χρειαστεί να λύσει κάποιο πρόβλημα στη δουλειά ή στην προσωπική του ζωή. Και δυστυχώς βλέπω ότι αυτή τη νοοτροπία δεν την έχουμε μόνο στην Ελλάδα..[...]Επίσης, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που οι αριστούχοι του γυμνασίου (ή και του λυκείου) πάτωσαν στις Πανελλαδικές, ενώ οι μέτριοι έως κακοί έσκισαν.[...]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος
Το συνδέω με τις Πανελλήνιες γιατί είναι ένα "αποδεικτικό" στοιχείο των όσων λέω. Απλά επειδή δεν είναι λίγοι αυτοί που ξεκινούν να γράφουν στο φόρουμ κάπως έτσι: "Είμαι Α/Β/Γ' γυμνασίου, έβγαλα 19 και θέλω ιατρική/φαρμακευτική/νομική/ήμμυ! Τι λέτε..θα τα καταφέρω;", είπα να το επισημάνω (έχει ξαναειπωθεί αρκετές φορές) πως ο βαθμός του τριμήνου ή του τετραμήνου αντίστοιχα είναι ένα συμβολικό χαρτί με νούμερα, τα οποία τις περισσότερες φορές δεν ανταποκρίνονται στην πραγματική απόδοση των μαθητών. Οπότε το γεγονός ότι ένας μαθητής έβγαλε 20 καθαρό στο γυμνάσιο δεν του δίνει περισσότερες πιθανότητες να αναδειχτεί για τις ικανότητές του σε μία κρατική εξέταση λ.χ. Πανελλήνιες, εν συγκρίσει με έναν που έβγαζε 15. Αυτό!Γιατί το πόσο καλός ή κακός είναι κάποιος το έχετε συνδέσει με τις πανελλήνιες; Το πόσο καλός ή κακός ήταν κάποιος φαίνεται στην καθημερινότητα όταν μιλάει με άλλους ανθρώπους, όταν θα χρειαστεί να λύσει κάποιο πρόβλημα στη δουλειά ή στην προσωπική του ζωή. Και δυστυχώς βλέπω ότι αυτή τη νοοτροπία δεν την έχουμε μόνο στην Ελλάδα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θοδωρης τριγ
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anonyme
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Αρκεί ο γενικός μέσος όρος να είναι 9,5. Ο Γ.Μ.Ο. προκύπτει αν αθροιστούν όλοι οι Μ.Ο. των ανεξάρτητων μαθημάτων, (δεν υπάρχουν συμφηφισμοί) , και διαιρεθούν με το πλήθος τους. Δεν μετρά ο βαθμός της γυμναστικής, αλλά του project υπολογίζεται. Το ίδιο ισχύει και για τη Β και τη Γ τάξη.Παιδάκια, μπορεί κάποιος να απαντήσει στο παραπάνω ερώτημα; Πότε, δηλαδή, θεωρείται προβιβάσιμος ο βαθμός ενός παιδιού στην Α' λυκείου;
Δηλαδή για να μην προβιβαστεί κάποιος στο λύκειο, θέλει πολύ μεγάλη προσπάθεια (ή να έχει πολύ δυνατό "μέσο"). Όμως, κανένας (για Α και Β) δεν μένει "στον τόπο", αλλά παραπέμπεται για το Σεπτέμβριο (σε όσα μαθήματα έχει κάτω από 9,5) και τότε (συνήθως) τους περνάνε όλους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anonyme
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Όχι. Με Γ.Μ.Ο. 9,5 περνάει ακόμα και αν έχει μαθήματα με Μ.Ο. 3 ή 4. (!!!!)Δηλαδή αν ο Γ.Μ.Ο είναι 11, αλλά σε 2-3 μαθήματα έχει κάτω από 9.5, τον Σεπτέμβρη θα εξεταστεί σε όσα δεν πιάνει το 9.5; Όχι ότι πρόκειται να του το πω και να επαναπαυθεί, αλλά να ξέρω εγώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anonyme
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Αξιοκρατικότατο! Πάλι καλά δηλαδή γιατί αγχώθηκα για το πόση γνώση θα χρειαστεί να μεταλαμπαδεύσω. Να 'σαι καλά Δία, το 11888 του ischool.
Δεν είναι ζήτημα αξιοκρατίας, δεν είναι επιχείρηση το σχολείο να επιλέγει τους "ικανότερους" να κάνουν τη δουλειά και να "απολύει" τους υπόλοιπους, είναι ζήτημα μόρφωσης και αποτελεσματικότητάς του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πύρος
Τιμώμενο Μέλος
''Άχρηστος'' στα θρησκευτικά, την ιστορία, τα αρχαία και τη λογοτεχνία, και καλός στα υπόλοιπα.. (βάζω αφτάκια γιατί δεν είναι η σωστή λέξη)..-
Θρησκευτικά 13
Ιστορία 9
Αρχαία 9
Λογοτεχνία 13
Έκθεση 18
Άλγεβρα 20
Γεωμετρία 19
Φυσική 20
Χημεία 20
Κατέταξε με στην κλίμακα καλών-άχρηστων.
Άρα είσαι μέτριος..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος
Δε συμφωνώ..δίνει βάση μόνο στα μαθήματα που τον ενδιαφέρουν, όπου και χτυπάει 20άρια. Εγώ θα τον χαρακτήριζα επιλεκτικά άριστο''Άχρηστος'' στα θρησκευτικά, την ιστορία, τα αρχαία και τη λογοτεχνία, και καλός στα υπόλοιπα.. (βάζω αφτάκια γιατί δεν είναι η σωστή λέξη)..
Άρα είσαι μέτριος..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.