Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,360 εγγεγραμμένα μέλη και 3,554,331 μηνύματα σε 105,668 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 545 άτομα.
Μαθηματικά Προσανατολισμού 2018 Επαναληπτικές Πανελλήνιες Εξετάσεις Θέματα & Απαντήσεις 2018 Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις των Επαναληπτικών πανελληνίων 2018 στα Μαθηματικά Προσανατολισμού…
Θεωρείτε πιθανό φέτος να πέσει πρόβλημα μεγιστοποιησης ή ρυθμού μεταβολής με σχήμα; (δεν εννοώ τα ερωτήματα που αναφέρονται σε ένα κινητό που κινείτε πάνω σε μια καμπύλη κλπ αναφέρομαι στα θέματα που χρειάζεσαι γνώσεις γεωμετρίας-τριγωνομετριας για να λύσεις)
Θεωρείτε πιθανό φέτος να πέσει πρόβλημα μεγιστοποιησης ή ρυθμού μεταβολής με σχήμα; (δεν εννοώ τα ερωτήματα που αναφέρονται σε ένα κινητό που κινείτε πάνω σε μια καμπύλη κλπ αναφέρομαι στα θέματα που χρειάζεσαι γνώσεις γεωμετρίας-τριγωνομετριας για να λύσεις)
Γιατί όχι; Άλλωστε, υπάρχουν αναφορές στα τελευταία χρόνια και για τα δύο ζητήματα και είναι και εντός ύλης. Δεδομένου ότι φέτος πετσοκόψανε και την ύλη, γιατί να μην πέσει και κάτι τέτοιο;
Σκέψου επίσης ότι τα τελευταία χρόνια, ορθώς, δίνεται έμφαση στις έννοιες, τις παρανοήσεις και τις γνώσεις από όλα τα προηγούμενα χρόνια του σχολείου, οπότε, why not; (ξανά)
Αλλά, αυτά σε επίπεδο κουβέντας καφενείου. Τα θέματα θα τα αποφασίσει η επιτροπή εκείνη τη νύχτα της 16ης Ιουνίου, σε ένα ανήλιαγο υπόγειο (αφού θα είναι νύχτα, βέβαια, δε μας νοιάζει το ανήλιαγο).
Συντρέχουν πολλοί λόγοι πίσω από το να μην εξετάζονται αυτούσια προβλήματα στις πανελλήνιες στα μαθηματικά που είναι «διπλωματικού» περιεχομένου και δεν αφορούν αμιγώς την παιδαγωγική διαδικασία καθ' εαυτή, οπότε δεν μπορούμε να απαντήσουμε και τόσο «απλά» σε αυτήν την ερώτηση.
Καλησπέρα ....θα μπορούσατε παρακαλώ κύριε Βασίλη να μου στείλετε αναλυτικές λύσεις αυτών των δύο ερωτημάτων διότι τις έχω προσπαθήσει πολύ αλλά τίποτα ....αν γίνεται παρακαλώ πολύ
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
θα λυσω το 3α τα αλλα μετα το βραδυ.f(0)=0 γνωριζεις οτι f(x) διαφορο του μηδενος στο R αστρο.Οποτε και επειδη ειναι συνεχης συναρτηση διατηρει προσημο στο (-00,0) και στο (0,00) φ(-2)<0 οποτε φ(χ)<0 στο (-00,0) φ(χ)=-ριζα(χ^6)=-απολυτο(χ^3)=-(-χ^3)=χ^3 διοτι βρισκομαστε στα αρνητικα χ.
Στο (0,00) φ(2)>0 αρα φ(χ)=ριζα(χ^6)=απολυτο(χ^3)=χ^3 επειδη βρισκομαστε στα θετικα χ.Οπότε σε ολες τις περιπτωσεις f(x)=x^3.Aρκετα πονηρο θεμα που μοιαζει προφανες ενω δεν ειναι και σιγουρα θα χανοντουσαν μοναδες στην αιτιολογηση
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
αντε ας λυσω και το 3β γτ βγαινει αμεσως.f'(x)>0 στο r αστρο και συνεχης στο R οποτε γνησιως αυξουσα σε ολο το R και αρα 1-1.Βγαινει ισως για εναν οχι και τοσο καλα μυημενο στη λεπτομερεια αυτη της μονοτονιας με τον ορισμο φ(χ1)=φ(χ2) συνεπαγεται χ1^3=χ2^3 αρα χ1=χ2.οποτε 1-1 και αρα αντιστρεψιμη.Το πεδιο ορισμου της αντιστροφης προκυπτει αν παρεις τα ορια της χ^3 στο -00 και στο +00 και ειναι το R.Ο τυπος τωρα:Aν χ>=0 f^-1(x)=τριτης ταξης ριζα του χ.
Αν χ<0 f^-1(x)=-τριτης ταξης ριζα του -χ
θα λυσω το 3α τα αλλα μετα το βραδυ.f(0)=0 γνωριζεις οτι f(x) διαφορο του μηδενος στο R αστρο.Οποτε και επειδη ειναι συνεχης συναρτηση διατηρει προσημο στο (-00,0) και στο (0,00) φ(-2)<0 οποτε φ(χ)<0 στο (-00,0) φ(χ)=-ριζα(χ^6)=-απολυτο(χ^3)=-(-χ^3)=χ^3 διοτι βρισκομαστε στα αρνητικα χ.
Στο (0,00) φ(2)>0 αρα φ(χ)=ριζα(χ^6)=απολυτο(χ^3)=χ^3 επειδη βρισκομαστε στα θετικα χ.Οπότε σε ολες τις περιπτωσεις f(x)=x^3.Aρκετα πονηρο θεμα που μοιαζει προφανες ενω δεν ειναι και σιγουρα θα χανοντουσαν μοναδες στην αιτιολογηση
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
αντε ας λυσω και το 3β γτ βγαινει αμεσως.f'(x)>0 στο r αστρο και συνεχης στο R οποτε γνησιως αυξουσα σε ολο το R και αρα 1-1.Βγαινει ισως για εναν οχι και τοσο καλα μυημενο στη λεπτομερεια αυτη της μονοτονιας με τον ορισμο φ(χ1)=φ(χ2) συνεπαγεται χ1^3=χ2^3 αρα χ1=χ2.οποτε 1-1 και αρα αντιστρεψιμη.Το πεδιο ορισμου της αντιστροφης προκυπτει αν παρεις τα ορια της χ^3 στο -00 και στο +00 και ειναι το R.Ο τυπος τωρα:Aν χ>=0 f^-1(x)=τριτης ταξης ριζα του χ.
Αν χ<0 f^-1(x)=-τριτης ταξης ριζα του -χ
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Κάποια ναι τα έχω λύσει απλά δεν είμαι σίγουρος αν τα έχω αναπτύξει σωστά .... αλλά γενικά θεωρώ πως είναι κάπως απαιτητικές...αν μπορέσετε παρακαλώ στείλτε μου και τα υπόλοιπα.... ευχαριστώ πολύ
Κάποια ναι τα έχω λύσει απλά δεν είμαι σίγουρος αν τα έχω αναπτύξει σωστά .... αλλά γενικά θεωρώ πως είναι κάπως απαιτητικές...αν μπορέσετε παρακαλώ στείλτε μου και τα υπόλοιπα.... ευχαριστώ πολύ
Εσύ είσαι απ΄αυτούς που λέει η παροιμία :"Παρ΄τον στο γάμο σου να σου πει και του χρόνου"!
Σ΄αυτήν την φάση εμψυχώνουμε τον υποψήφιο αγαπητέ, δεν τον ρίχνουμε στα τάρταρα!
Εσύ είσαι απ΄αυτούς που λέει η παροιμία :"Παρ΄τον στο γάμο σου να σου πει και του χρόνου"!
Σ΄αυτήν την φάση εμψυχώνουμε τον υποψήφιο αγαπητέ, δεν τον ρίχνουμε στα τάρταρα!
Ευχαριστώ....κυρίως χημικός μηχανικός και σεμφε στοχεύω .....απλά θέλω να βλέπω και άλλους τρόπους λύσεις ασκήσεων ...έτσι ώστε να έχω διάφορες εναλλακτικές
Ευχαριστώ....κυρίως χημικός μηχανικός και σεμφε στοχεύω .....απλά θέλω να βλέπω και άλλους τρόπους λύσεις ασκήσεων ...έτσι ώστε να έχω διάφορες εναλλακτικές
Ελπίζω να τα πας περίφημα ! Καλά κάνεις και αναζητάς διαφορετικούς τρόπους λύσης των ασκήσεων, στα μαθηματικά νομίζω δεν υπάρχει μία συγκεκριμένη λύση πολλές φορές.
Guest 699855
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ευχαριστώ....κυρίως χημικός μηχανικός και σεμφε στοχεύω .....απλά θέλω να βλέπω και άλλους τρόπους λύσεις ασκήσεων ...έτσι ώστε να έχω διάφορες εναλλακτικές
Λύσε τα εσύ με τον δικό σου τρόπο, αρκεί να είναι σωστός και άσε τις εναλλακτικές.
Τώρα δεν μαθαίνεις, κάνεις επανάληψη!
Σου εύχομαι ολόψυχα Καλή Επιτυχία!
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Εσύ είσαι απ΄αυτούς που λέει η παροιμία :"Παρ΄τον στο γάμο σου να σου πει και του χρόνου"!
Σ΄αυτήν την φάση εμψυχώνουμε τον υποψήφιο αγαπητέ, δεν τον ρίχνουμε στα τάρταρα!
δεν καταλαβαινω την ενταση σου!δεν εριξα κανεναν στα ταρταρα.αν ειδες απαντησα και μια ερωτηση.απλα τον ρωτησα αν ξερει καποια ερωτηματα γτ σε 2 εβδομαδες δινει και δεν εχει νοημα να τα λυσουμε ολα εμεις.αυτο απηντησα
Guest 699855
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
δεν καταλαβαινω την ενταση σου!δεν εριξα κανεναν στα ταρταρα.αν ειδες απαντησα και μια ερωτηση.απλα τον ρωτησα αν ξερει καποια ερωτηματα γτ σε 2 εβδομαδες δινει και δεν εχει νοημα να τα λυσουμε ολα εμεις.αυτο απηντησα
΄Οταν λες στον άλλο:
"...υπάρχουν κάποια ερωτήματα που έπρεπε να τα ξέρεις.
Δηλαδή το 4α το προσπάθησες και δεν σου έβγαινε; Σε 2 εβδομάδες δίνεις."
Ε, όπως και να το κάνουμε το νόημα που βγαίνει είναι ότι:
" υπάρχουν βασικά πράγματα που έπρεπε να ξέρεις και δεν τα ξέρεις.
Αφού δεν μπόρεσες να λύσεις το 4α που είναι απλό, πώς θα δώσεις σε 2 εβδομάδες;"
Τουλάχιστον εγώ αυτό κατάλαβα!
Κοίτα εγώ κάθε τέτοια εποχή (παρόλο που από το 2010 που έδωσα εξετάσεις έχει περάσει πλέον μια δεκαετία), φέρνω τον εαυτό μου στη θέση των παιδιών και τα συμμερίζομαι!
Ξέρω πολύ καλά ότι η πίεση, η απαίτηση για απόδοση, οι συμβουλές, οι παροτρύνσεις κτλ, είναι για το διάστημα της προετοιμασίας πριν την τελική ευθεία.
Στην τελική ευθεία το μόνο που κάνουμε είναι να τους ανεβάζουμε την ψυχολογία.
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
΄Οταν λες στον άλλο:
"...υπάρχουν κάποια ερωτήματα που έπρεπε να τα ξέρεις.
Δηλαδή το 4α το προσπάθησες και δεν σου έβγαινε; Σε 2 εβδομάδες δίνεις."
Ε, όπως και να το κάνουμε το νόημα που βγαίνει είναι ότι:
" υπάρχουν βασικά πράγματα που έπρεπε να ξέρεις και δεν τα ξέρεις.
Αφού δεν μπόρεσες να λύσεις το 4α που είναι απλό, πώς θα δώσεις σε 2 εβδομάδες;"
Τουλάχιστον εγώ αυτό κατάλαβα!
Κοίτα εγώ κάθε τέτοια εποχή (παρόλο που από το 2010 που έδωσα εξετάσεις έχει περάσει πλέον μια δεκαετία), φέρνω τον εαυτό μου στη θέση των παιδιών και τα συμμερίζομαι!
Ξέρω πολύ καλά ότι η πίεση, η απαίτηση για απόδοση, οι συμβουλές, οι παροτρύνσεις κτλ, είναι για το διάστημα της προετοιμασίας πριν την τελική ευθεία.
Στην τελική ευθεία το μόνο που κάνουμε είναι να τους ανεβάζουμε την ψυχολογία.
Θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε λιγάκι πως βγαίνει ο τύπος του γ1 και στο γ4 πως ξεκινώ γιατί οκ ξέρω τι πρέπει να ισχύει για να διέρχεται απτό μ.και να εφάπτεται στην ε αλλά αρχικη μορφή των ζητούμενων ευθειών ποια είναι; Επίσης Δ3 και Δ4 αν θα μπορούσε κανείς να μου εξηγήσει πως λύνονται. Ξέρω πολλές μαζεμένες απορίες, αλλά.παλευω μπας και πιάσω 12-13
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.