Χημεία - Βοήθεια/Απορίες στη Χημεία.

S-Eagle

Νεοφερμένος

Ο S-Eagle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
+τα σύμβολα (H,O,FE,Hg...)

για πείτε κανένα SOS?

==========================

Δεν ξέρω τι κάνω λάθος αλλά όταν διαβάζω γράφω χαμηλούς βαθμούς.Γιατί?
Πείτε καμιά "τεχνική"ώστε να διαβάζω και να γράφω καλύτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devina

Τιμώμενο Μέλος

Η Devina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 5,968 μηνύματα.
Είσαι απόλυτα συγκεντρωμένος όταν διαβάζεις ή τρέχει αλλού το μυαλό σου;Είναι και αυτό ένα θέμα.
Γιατί και εγώ λέω κάποιες φορές διάβασα αλλά στην ουσία δεν έχω καταλάβει και τίποτα, απλά τα κοίταγα.

(Τα σύμβολα που έχεις γράψει θες να σου πούμε ποιά είναι;Το Η,Ο κτλ κτλ..; )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

S-Eagle

Νεοφερμένος

Ο S-Eagle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Είσαι απόλυτα συγκεντρωμένος όταν διαβάζεις ή τρέχει αλλού το μυαλό σου;Είναι και αυτό ένα θέμα.
Γιατί και εγώ λέω κάποιες φορές διάβασα αλλά στην ουσία δεν έχω καταλάβει και τίποτα, απλά τα κοίταγα.

(Τα σύμβολα που έχεις γράψει θες να σου πούμε ποιά είναι;Το Η,Ο κτλ κτλ..;)

:xixi::xixi::xixi:

καποιεσ φορές αυτό γινετε αλλα αλλεσς φορες τα μαθάινω και όταν ειναι να ταξαναπω τοτε δεν θυμαμαι τιποτα απολυτος!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devina

Τιμώμενο Μέλος

Η Devina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 5,968 μηνύματα.
Για αυτό υπάρχει η επανάληψη:D.
Αφού θα τα διαβάζεις το απόγευμα ή όποτε τα διαβάζεις τελοσπάντων, πριν πας για ύπνο πάρε το βίβλιο και κάνε μια ανάγνωση ξανά.Αν θες προσπάθησε να το πεις και μόνος σου.
Και πάλι το πρωί σήκω 5 λεπτά νωρίτερα και κάνε το ίδιο..Θα σου μείνουν πιστεύω..:/

Η επανάληψη είναι μήτηρ μαθήσεως.:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Μηπως αν πιασεις χαρτι και μολυβι και τα γραψεις πολλες φορες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

S-Eagle

Νεοφερμένος

Ο S-Eagle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Εννοώ τον πίνακα που λέει

Στοιχείο:α
ατομικός αριθμός:6
μαζικός αριθμός:14
αριθμός προτωνίων:6
>>>>> νετρωνίων:8
>>>>> ηλεκτρονίων:6

παράδειγμα του βιβλίου είναι!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Οταν δεν υπαρχει κανενα φορτιο στο στοιχειο,τοτε τα πρωτονια ειναι ισα με τα ηλεκτρονια.

Ο μαζικος αριθμος ειναι το αθροισμα των πρωτονιων και των νετρονιων στον πυρηνα του ατομου.

Ο ατομικος αριθμος μας δειχνει το ποσα πρωτονια υπαρχουν στον πυρηνα του ατομου.

Οταν το στοιχειο ειναι θετικα (+) φορτισμενο,τοτε υπαρχει 1 περισσοτερο πρωτονιο.Αρα,αφαιρεις 1 φορτιο απο τα ηλεκτρονια.

Οταν το στοιχειο ειναι αρνητικα (-) φορτισμενο,τοτε υπαρχει 1 περισσοτερο ηλεκτρονιο.Αρα,προσθετεις 1 φορτιο στα ηλεκτρονια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
αν διαβασεις το βιβλιο τα λεει,εφαρμογη της θεωριας ειναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

S-Eagle

Νεοφερμένος

Ο S-Eagle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Οταν δεν υπαρχει κανενα φορτιο στο στοιχειο,τοτε τα πρωτονια ειναι ισα με τα ηλεκτρονια.

Ο μαζικος αριθμος ειναι το αθροισμα των πρωτονιων και των νετρονιων στον πυρηνα του ατομου.

Ο ατομικος αριθμος μας δειχνει το ποσα πρωτονια υπαρχουν στον πυρηνα του ατομου.

Οταν το στοιχειο ειναι θετικα (+) φορτισμενο,τοτε υπαρχει 1 περισσοτερο πρωτονιο.Αρα,αφαιρεις 1 φορτιο απο τα ηλεκτρονια.

Οταν το στοιχειο ειναι αρνητικα (-) φορτισμενο,τοτε υπαρχει 1 περισσοτερο ηλεκτρονιο.Αρα,προσθετεις 1 φορτιο στα ηλεκτρονια.

αν σου ειναι ευκολο μπορεις να κανεις εναν πινακα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Χμ...σχηματικα λιγο δυσκολο.

Αλλα μπορω εδω να σου συμπληρωσω καποια στοιχεια ;)

Πχ

Α(μαζικος αριθμος)=56
Ζ(Ατομικος αριθμος)=26
p+(πρωτονια)=26
n(νετρονια)=30
e-(ηλεκτρονια)=26

Σου δινεται το στοιχειο Fe(σιδηρος),με Ζ=26,Α=56.

Βηματα:

1)Βρισκεις ποσα ειναι τα νετρονια (Α-Ζ=νετρονια) και τα βαζεις στο πινακακι
2)Βρισκεις ποσα ειναι τα πρωτονια απο το Ζ και τα βαζεις στο πινακακι.
3)Τα πρωτονια ειναι ισα με τα ηλεκτρονια,αρα οτι εβαλες για τα πρωτονια το βαζεις και για τα ηλεκτρονια.

Και ετσι συμπληρωθηκε το πινακακι!

Παμε σε παραδειγμα με αρνητικα φορτισμενο ιον.

Α=17
Ζ=8
p+=8
e-=10
n=9

Ας παρουμε το Ο(οξυγονο),που εχει Ζ=8,Α=17 και εχει φορτιο 2-.

1)Βρισκουμε τα νετρονια (Α-Ζ=n),που ειναι 9.
2)Βρισκουμε τα πρωτονια (Ζ),που ειναι 8.
3)Ωπ,ειδαμε φορτιο 2-.Δεν φρικαρουμε,απλα προσθετουμε 2 ηλεκτρονια στα ηλεκτρονια που ξερουμε.Και βρηκαμε ποσα ειναι συνολικα τα ηλεκτρονια.

Παμε σε παραδειγμα με θετικα φορτισμενο ιον.

Μας δινεται το Fe (σιδηρος),με Α=26,Ζ=56 και φορτιο +2

Α=56
Ζ=26
p+=26
n=30
e-=24

1)Βρισκουμε τα νετρονια (n) (Α-Ζ=n),που ειναι 30.
2)Βρισκουμε τα πρωτονια (p+) (A=p+),που ειναι 26.
3)Βλεπουμε θετικα φορτισμενο ιον,αρα αφαιρουμε 2 ηλεκτρονια απο τα ηλεκτρονια,και βρηκαμε ποσα ηλεκτρονια ειναι συνολικα.

Οταν βλεπεις θετικα ή αρνητικα φορτισμενο ενα ατομο ή ιον,εδω παιζεις μονο με τα ηλεκτρονια.Τα αλλα παραμενουν ακινητα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

M@R!@

Νεοφερμένος

Η μαρια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9 μηνύματα.
προσπαθησε να καταλαβαινεις τι διαβαζεις. μαλλον θα βοηθησει!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nagini

Νεοφερμένος

Η Σταματίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Δάφνη (Αττική). Έχει γράψει 40 μηνύματα.
προσπαθησε να καταλαβαινεις τι διαβαζεις. μαλλον θα βοηθησει!;)

Αυτό είναι βασικά, να μπορείς πρώτα να καταλάβεις κάτι και μετά να το διατυπώσεις. Αν προσέχεις στο μάθημα και καταλαβαίνεις το διάβασμα είναι εύκολο. Τα σύμβολα διάβασέ τα μαζί με τα ονόματα των χημικών στοιχείων και μετά πάρε χαρτί και γράψτα δυο -τρεις φορές το καθένα μέχρι να τα αφομοιώσεις. Και λύνε πολλές ασκήσεις, ξανά και ξανά. Επίσης κοίτα τα Συνοψίζοντας στο τέλος κάθε μαθήματος, βοηθάει ΠΑΡΑ πολύ στο να οργανώνεις τις σκέψεις σου όταν διαβάζεις.

Και μην αγχώνεσαι όταν γράφεις, έχεις το ελεύθερο να αγχωθείς πριν και μετά, αλλά όχι εκείνη την ώρα!!!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alantin

Νεοφερμένος

Ο Αλαντιν αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
μπορεισ να μου πεις την ιστοσελιδα που κατεβασες το διαγωνισμα?:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alex2395

Δραστήριο μέλος

Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 600 μηνύματα.
ευχαριστώ πολύ !!!!
είσαι σίγουρη ?
γιατί είναι απο τις πιο ΣΟΣ ερωτήσεις θεωρίας που μας είπε η χημικός!!


ναι ναι υπαρχει ενας πινακας στο βιβλιο σελ.52 κοιταξε το λιγο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alantin

Νεοφερμένος

Ο Αλαντιν αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Ενα διαλυμα (Α) εχει 75gr. νερο και αλατι. Προσθετουμε κι αλλο νερο στο διαλυμα και το διαλυμα (Β) που προεκυψε εχει περιεκτικοτητα 5% w/w και συνολικη μαζα m=500 gr. α) Ποσο νερο προσθεσαμε στο διαλυμα(Α) ; β) Ποια η επι τοις % w/w περιεκτικοτητα του διαλυματος (Α);


:niki:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eukleidis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ευκλείδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,072 μηνύματα.
Κακη διατύπωση προβλήματος!!
Τέλος πάντων

Εχουμε 500γρ δμ με 5% περιεκτικότητα.
Άρα έχει 25γρ αλάτι.

Το δμ Α έχει 75γρ νερό και 25 γρ αλάτι. Αρα εχει 100γρ δμ. Προσθέσαμε 500-100=400γρ νερό

Στα 100γρ δμ---->25γρ αλάτι
Αρα 25%
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alantin

Νεοφερμένος

Ο Αλαντιν αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
το κατεβασα απο το ιντερνετ δεν το εκανα εγω:xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christidim

Νεοφερμένος

Η Dimitra αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξάνδρεια (Ημαθία). Έχει γράψει 70 μηνύματα.
οποιος μπορει, ας μου εξηγησει πως γινεται η ισοσταθμιση συντελεστων στις χημικες εξισωσεις, γιατι αυριο γραφω χημεια και ειναι ενα από τα μαθηματα SOS.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eukleidis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ευκλείδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,072 μηνύματα.
Ας δούμε καυση του Βουτίνιου


Πόσους άνθρακες έχουμε????-4 Στο δεύτερο μέλος βάζουμε 4


Πόσα υδρογόνα έχουμε??-6. Στο δεύτερο μέλος έχουμε 2 αρα βάζουμε τριαράκι


Ποσα οξυγόνα???11. Στο π΄ρωτο μέλος έχουμε 2. Ποσο πρέπει να πολλαπλασιάσουμε το 2 για να γίνει 11??? 11/2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christidim

Νεοφερμένος

Η Dimitra αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξάνδρεια (Ημαθία). Έχει γράψει 70 μηνύματα.
ευχαριστω πολυ αλλα για να πω την αληθεια δεν πολυκαταλαβα. κατι πιο απλό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top