Alejandro Papas
Περιβόητο μέλος
Όταν λέμε πλαίσιο ανάγνωσης στο δεύτερο κεφ τι εννοούμε; Και αυτός ο όρος είναι ακόμα εντός ύλης; Γιατί σαν να θυμάμαι ότι ο καθηγητής του φροντιστηρίου μας το είχε αναφέρει ως εκτός ύλης και δεν το συγκρότησα καλά και τώρα του σχολείου μας έδωσε μια φωτο που σε κάθε άσκηση λέει στο πρώτο ερώτημα να ορισετε το πλαίσιο ανάγνωσης....
πλαισιο αναγνωσης ονομαζεται η αλληλουχια DNA ή RNA που μεταγραφεται.
τωρα αν ειναι εντος υλης δεν το θυμαμαι καθολου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
OoOkoβοldOoO
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Signor Positivo
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σαν όρο νομίζω πως δεν το έχω ακούσει ξανά! Αν είναι όμως αυτό που ανέφερε ο Alejandro Papas, τότε το να είναι εκτός ύλης δε βγάζει νόημαΌταν λέμε πλαίσιο ανάγνωσης στο δεύτερο κεφ τι εννοούμε; Και αυτός ο όρος είναι ακόμα εντός ύλης; Γιατί σαν να θυμάμαι ότι ο καθηγητής του φροντιστηρίου μας το είχε αναφέρει ως εκτός ύλης και δεν το συγκρότησα καλά και τώρα του σχολείου μας έδωσε μια φωτο που σε κάθε άσκηση λέει στο πρώτο ερώτημα να ορισετε το πλαίσιο ανάγνωσης....
Εν πάση περιπτώσει, απ' όσο ξέρω στο 2ο κεφάλαιο δεν υπάρχει κάτι που είναι εκτός ύλης, πέραν φυσικά των χρωματιστών πλαισίων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Cherie
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bl@ck sw@n
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντώνης
Δραστήριο μέλος
Ένας εύκολος και σωστός ορισμός που γράφω όταν το χρησιμοποιώ είναι:
ως πλαίσιο ανάγνωσης ορίζεται η διαδρομή πάνω στο ώριμο mRNA με βήμα τριπλέτας από το κωδικώνιο έναρξης έως και το λήξης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Είναι, όντως, εκτός.
Ένας εύκολος και σωστός ορισμός που γράφω όταν το χρησιμοποιώ είναι:
ως πλαίσιο ανάγνωσης ορίζεται η διαδρομή πάνω στο ώριμο mRNA με βήμα τριπλέτας από το κωδικώνιο έναρξης έως και το λήξης.
Έχοντας διαβάσει 4 βοηθήματα και το σχολικό δεν βρήκα πουθενά τον συγκεκριμένο όρο. wtf?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντώνης
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
OoOkoβοldOoO
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
OoOkoβοldOoO
Πολύ δραστήριο μέλος
Δίνονται δύο στελέχη δροσόφυλλα που διαφέρουν σε ένα γνώρισμα. Το ένα στέλεχος έχει κατσαρές τρίχες και το άλλο ίσιες. Το γονίδιο Α που καθορίζει τις ίσιες είναι επικρατές. Εξηγείστε ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθηθεί προκειμένου να εντοπιστεί αν το ζευγάρι των γονιδίων που ελέγχει το γνώρισμα αυτό βρίσκεται στα αυτοσώματα ή είναι φυλοσύνδετο.
Μπορεί κάποιος να δώσει καμιά ιδέα πρωινιάτικα άμα ξύπνησε και του ρθε η έμπνευση;
καμιά βοήθεια κάποιος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwerty111
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
OoOkoβοldOoO
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
α)ποσα ρυθμιστικα γονιδια υπαρχουν και ποσοι υποκινιτες?
β) ποσα διαφορετικα mrna παραγονται?
καμια ιδεα καποιος?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
minos_94
Νεοφερμένος
ρυθμιστικά γονίδια.υπάρχει ένας υποκινητής για την πεντάδα τών δομικών γονιδίων ,και πιστεύω ότι έχουμε άλλους 2 λόγω τών ρυθμιστικών.ΣΥΝΟΛΟ 3
Β)παράγονται 3 διαφορετικά mrna, 2 για την πρώτεινη-καταστολέα και ένα κοινό για την πεντάδα τών δομικών
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimijim
Διάσημο μέλος
Σε άσκηση του 5ου κεφαλαίου (δε θα δώσω συγκεκριμένα στοιχεία γιατί αφορά κατηγορίες ασκήσεων) έχουμε ένα δέντρο κι ένα ζευγάρι και μας ζητάνε να βρούμε ποιά είναι η πιθανότητα το ζευγάρι να αποκτήσει παιδί με μια συγκεκριμένη ιδιότητα. Για τον γονότυπο του ενός γονέα είμαστε σίγουροι, ενώ για τον γονότυπο του άλλου υπάρχουν δύο περιπτώσεις, η περίπτωση Α και η περίπτωση Β. Κάνοντας τις διασταυρώσεις προκύπτεί ότι:
- αν ο ένας γονιός είχε τον γονότυπο Α τότε η πιθανότητα να αποκτήσουν παιδί με την ιδιότητα που ψάχνουμε είναι 0/4.
- αν ο ένας γονιός είχε τον γονότυπο Β τότε η πιθανότητα να αποκτήσουν παιδί με την ιδιοτητα που ψάχνουμε είναι 1/8.
Αρχικά αναφέρω τις πιθανότητες ανάλογα με τον γονότυπο του ενός γονέα. Μετά πάω να βρώ τις πιθανότητες συνολικά. Πώς θα το κάνω; Θεωρώ μόνο τη περίπτωση Β και βγάζω αποτέλεσμα 1/8, ισχύει ο προσθετικός νόμος και βγαίνει πιθανότητα 1/12 ή ισχύει ο πολλαπλαστιαστικός νόμος και βγαίνει αποτέλεσμα 0/32 (εδώ είναι κουλό, αλλά αν η αρχική πιθανότητα ήταν 1/4 τότε με αυτόν τον τρόπο θα βγάζαμε 1/32);
Εγω πιστεύω ότι ισχύει ο προσθετικός νόμος γιατί οι δύο περιπτώσεις είναι ανεξάρτητες μεταξύ τους (είτε ο γονέας θα έχει τον γονότυπο Α είτε τον γονότυπο Β χωρίς η περίπτωση να έχει τον έναν γονότυπο να επηρεάζει την περίπτωση να έχει τον άλλον). Ο μαθηματικός μου συμφωνεί μαζί μου. Η βιολόγος μου όταν η μία πιθανότητα είναι 0% κρατάει μόνο την πιθανότητα απ την δεύτερη περίπτωση ενώ όταν και στις δύο περιπτώσεις η πιθανότητες είναι διαφορετικές απ 0% τότε εφαρμόζει τον πολλαπλασιαστικό νόμο.
Τι ισχύει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dmitsos
Πολύ δραστήριο μέλος
Τον πολ/κό νόμο εγώ τον χρησιμοποιούσα μόνο στην ανεξάρτητη μεταβίβαση χαρακτηριστικών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σεβαστή-Μαρία
Εκκολαπτόμενο μέλος
εγώ έγραψα: 1)dna δεσμαση, 2)rna πολυμεραση, 3)αντιστροφη μεταγραφάση, 4)taq πολυμεράση (αυτό το έλεγε στο ένθετο της pcr, λετε να το πάρει σωστό, 5)επιδιορθωτικά , 6)ριβονουκ/κα σωματίδια (αυτά τα έβαλα γιατί είναι snRNA+πρωτεινες) και 7) dna πολυμεράση (που το έβαλα έτσι γιατί ήμουν μετά απο 3+30 ώρες και κουράστηκα ήθελα να φύγω!)
Πόσα είναι σωστά ;(πιο πολύ για τα 3 τελευταία ανησυχώ!)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dmitsos
Πολύ δραστήριο μέλος
Γεια !ήθελα να ρωτήσω, σήμερα σε ένα θέμα του διαγωνίσματος μας έλεγε να αναφέρουμε 7 πρωτεινες που καταλύουν 3'-5' φ/δ δεσμό .
εγώ έγραψα: 1)dna δεσμαση, 2)rna πολυμεραση, 3)αντιστροφη μεταγραφάση, 4)taq πολυμεράση (αυτό το έλεγε στο ένθετο της pcr, λετε να το πάρει σωστό, 5)επιδιορθωτικά , 6)ριβονουκ/κα σωματίδια (αυτά τα έβαλα γιατί είναι snRNA+πρωτεινες) και 7) dna πολυμεράση (που το έβαλα έτσι γιατί ήμουν μετά απο 3+30 ώρες και κουράστηκα ήθελα να φύγω!)
Πόσα είναι σωστά ;(πιο πολύ για τα 3 τελευταία ανησυχώ!)
Όλα σωστά είναι. Απλώς το 7 που σας το έχει διδάξει και περίμενε να το γράψετε είναι οι περιοριστικές ενδονουκλεάσες. Σωστή είναι η απάντησή σου, απλώς στις πανελλήνιες θα σου κόβανε γιατί θα θέλανε τις περιοριστικές ενδονουκλέασες και όχι την taq πολυμεράση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σεβαστή-Μαρία
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
papas
Διάσημο μέλος
Γεια !ήθελα να ρωτήσω, σήμερα σε ένα θέμα του διαγωνίσματος μας έλεγε να αναφέρουμε 7 πρωτεινες που καταλύουν 3'-5' φ/δ δεσμό .
εγώ έγραψα: 1)dna δεσμαση, 2)rna πολυμεραση, 3)αντιστροφη μεταγραφάση, 4)taq πολυμεράση (αυτό το έλεγε στο ένθετο της pcr, λετε να το πάρει σωστό, 5)επιδιορθωτικά , 6)ριβονουκ/κα σωματίδια (αυτά τα έβαλα γιατί είναι snRNA+πρωτεινες) και 7) dna πολυμεράση (που το έβαλα έτσι γιατί ήμουν μετά απο 3+30 ώρες και κουράστηκα ήθελα να φύγω!)
Πόσα είναι σωστά ;(πιο πολύ για τα 3 τελευταία ανησυχώ!)
Απορία : καταλύουν τι; Τη δημιουργία ή την λύση 5'-3' φ.δ; Γιατί τα ένζυμα υπάρχουν για να καταλύουν αντιδράσεις (πχ δημιουργίας ή αποικοδόμησης).
Αν το καταλύουν το εννοεί και για τα 2 (δημιουργία και λύση),τότε καλό θα ήταν να έγραφες δίπλα από κάθε ένζυμο,σε παρένθεση,τι καταλύει.
Επίσης,τα ριβονουκλεοπρωτεινικά σωματίδια (snRNPs),στην πραγματικότητα, δεν καταλύουν κάποιο δεσμό.(Γι'αυτό θα βάλω ένα ερωτηματικό,γιατί το βιβλίο λέει ''κόβουν τα εσόνια και συρράπτουν τα εξώνια'')
Επίσης,την taq πολυμεράση δεν έπρεπε καν να την αναφέρεις,γιατί δεν είναι μέσα στα επίσημα κείμενα που εξετάζεσαι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 20 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 240 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- jellojina
- Hased Babis
- Corfu kitty
- Evdokia. p
- nearos
- ioanna2007
- fyllidas
- BatGuin
- Reader
- Joji
- Scandal
- lyfestyle.123
- suaimhneas
- F1L1PAS
- Μήτσος10
- jYanniss
- Nala
- ch2006
- Kate1914
- Ryuzaki
- Than003
- bboys
- Helen06
- ειδήμων
- Mariahj
- panosT436
- Maynard
- sofia07
- georgetherrr
- Panatha mono
- Αντωνία
- pnf292
- Magigi
- GiannisM
- STRATOSZAX
- fmarulezkd
- MrDna
- kalhkardia
- despoina13
- marikakitsou16
- thepigod762
- donut_daddy
- GV221
- ikigai
- Indecisive2
- DetectiveAgg
- Enhypen
- kiyoshi
- BiteTheDust
- Marianna.diamanti
- gzois
- math2arch
- Kostas4719
- Basiliki.kiki
- kostasst
- Sotiris.Y
- neurogirl
- Angelikavatzo
- phleidhs
- Giorgkalo
- Startx0
- dsmir
- BillyTheKid
- Χρήστος2006
- bill11
- Γιώργος μεγ
- carnage
- Sofos Gerontas
- Μιχαήλ
- sophiaa
- Human being
- eukleidhs1821
- Xara
- Lifelong Learner
- elenitren
- asia
- evaggelia anna
- penelopenick
- ev26
- spring day
- Ness
- beckyy
- user-2
- Lia 2006
- denjerwtithelwhelp
- Aristides Pap
- KOSTASSSSSSSSSSSSSSS
- xrisamikol
- xristosgkm
- Olakalamallon
- Abiogenesis
- Pharmacist01
- Billprs
- koukdespoina2004
- το κοριτσι του μαη
- tsiobieman
- Damienollo
- indig0
- ioanna06
- menual
- Unboxholics
- PanosBat
- oups
- mermaid89
- Nic Papalitsas
- nucomer
- marioushi
- constansn
- Santra_
- P.Dam.
- Sherlockina
- Drglitterstar
- Eirinakiii8
- Peter Pan13
- tapeinoxamomilaki
- margik
- Georgek7
- anakiriak@yahoo
- J.Cameron
- cinnamongirl
- Marple
- francies_nolan
- Ioanna98
- kost28
- georgios03
- ladybookworm
- SlimShady
- KingPoul
- effiee
- Markos
- Nikoleta_Giann
- george777
- 2005
- Kitana
- Mammy Nun
- Citylights
- Miranda32
- elena16
- theodoraooo
- Katsir
- KaterinaL
- augustine
- SKG
- nimbus
- Anonymous0
- alpha.kappa
- Dion G.
- Πα.Κ
- Nikoletaant
- Gxatzis
- Ameliak
- bruh_234
- Johnman97
- adonman
- emilyfan85
- angeloskar
- Johanna Mark
- Alexandraaaaa
- Mariaathens
- T C
- fockos
- _Aggelos123
- Theodora03
- BioChemical
- calliope
- Nefh_
- Anxious
- Idontknoww
- Georgekk
- Hera167
- Alexandros36k
- Sarantis_Ts
- StudyFreak04
- Dimitris9
- igeorgeoikonomo
- sofiannam
- Cortes
- βάτραχος
- Keeell
- totiloz
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.