Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

summer life

Νεοφερμένος

Ο summer life αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
ρε παιδια να σας πω οταν σε μια ασκηση μας λεει να χαρακτηρισουμε μια εκφραση ως αληθης η ψευδης (π.χ 2+χ<5 και 2>3-ψ)πρεπει εγω στο χαρτι να γραφω τις ενεργειες και τις πραξεις που κανω για να καταληξω στην απαντηση η να τα κανω στο προχειρο και απλα στο τελος να πω το αποτελεσμα(αληθης, ψευδης) οι διορθωτες θελουν ολοι τη διαδικασια??το ξερω η ερωτηση φαινεται λιγο γελοια αλλα δεν θελω να χασω κανενα μοριο απο βλακεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dianechristy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η dianechristy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 185 μηνύματα.
Λογικα θα γραφουν τι ζητανε.. Αν θελουν να δουν και τις πραξεις θα γραφουν να φαινονται και οι πραξεις αλλιως μονο ΑΛΗΘΗΣ-ΨΕΥΔΗΣ..
Ετσι πιστευω εγω.. Αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος που ξερει....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AthensFinest

Νεοφερμένος

Ο AthensFinest αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Γρανίτσα (Ευρυτανία). Έχει γράψει 22 μηνύματα.
προσωπικά θα έβαζα και τις πράξεις για να είμαι σίγουρος , αν δεν διευκρινιζόταν το τι ζητάει από την εκφώνηση..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
πώπω αυτή η θεωρία είναι τόσο πολλή και βαρετή και απορώ τι από αυτά όλα μπορούν να ζητήσουν ώς ερώτηση ανάπτυξης... ><
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AthensFinest

Νεοφερμένος

Ο AthensFinest αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Γρανίτσα (Ευρυτανία). Έχει γράψει 22 μηνύματα.
τι να βάλουνε πια..και στον προγ/μό δύσκολα?μακάρι μπας και ρεφάρω από φυσική...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
μωρέ, δεν φοβάμαι τα δύσκολα, την θεωρία φοβάμαι μόνο... μην χάσω μόρια από την θεωρία και συγκεκριμένα την θεωρία ανάπτυξης και όχι τα ΣΛ/θεωρητικές ασκήσεις κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Heax

Νεοφερμένος

Ο Heax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
παιδια .. στο διαγραμμα ροης πως θα κανετε τα σχηματα(ρομβος,παραλληλογραμμο... κλπ) ? με χαρακα η χωρις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

summer life

Νεοφερμένος

Ο summer life αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
Εγω φιλε θα εχω μαζι μου ενα χαρακακι καλου κακου. ειναι καλο το σχημα να φαινεται ξεκαθαρα και να ειναι περιποιημενο. νταξει τωρα στους ρομβους δεν τους πετυχαινω και ποτε με απολυτη συμμετρια αλλα αυτα ειναι λεπτομερειες.:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Η καλή εικόνα ποτέ δεν βλάπτει, εάν ο χρόνος περισσεύει. Εάν τώρα σπαταλίσεις 10 λεπτά παραπάνω στο διάγραμμα ροής για να το κάνεις με χάρακα, και τα 10 αυτά λεπτά δεν σου περισσεύουν, τότε δεν αξίζει σε καμία μα καμία περίπτωση.

Δεν ελέγχουν τις γραμμές, τα προγράμματα ελέγχουν, αρκεί βέβαια να είναι ξεκάθαρο το ποιό σχήμα έχεις κάνει, μην είναι πχ ενα αμφιλεγόμενο ορθογώνιο/πλάγιο παραλληλεπίπεδο, να είναι ξεκάθαρο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AthensFinest

Νεοφερμένος

Ο AthensFinest αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Γρανίτσα (Ευρυτανία). Έχει γράψει 22 μηνύματα.
και γώ το ίδιο φοβάμαι φίλε...την ερώτηση ανάπτυξης...έχουν καιρό να πέσουν τα κριτήρια επίλυσης ενός προβλήματος?δε με χάλαγε να έπεφταν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stavros11

Νεοφερμένος

Ο Σταύρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά.

Τις δύο τελευταίες μέρες, ασχολήθηκα με τη ΓΛΩΣΣΑ που κάνετε στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών φτιάχνοντας απλά προγραμματάκια, όπως ας πούμε το κλασσικό που λύνει τις δευτεροβάθμιες εξισώσεις. Να πω ότι ασχολούμαι τελείως πειραματικά, χωρίς να διαβάζω θεωρία ή να έχω κάποιο βιβλίο, απλά θυμάμαι κάποια πράγματα από παλαιότερα που είχα κάνει λίγο. Επίσης συγγνώμη που ανοίγω νέο Θέμα, αλλά δεν ήθελα να γράψω στα ήδη υπάρχοντα για την ΑΕΠΠ, γιατί λέτε για τις Πανελλαδικές (και καλά κάνετε ;)) και δεν ήθελα να πω κάτι άκυρο ενώ μιλάτε για ένα τόσο σοβαρό θέμα.

Σήμερα προσπάθησα να φτιάξω ένα πρόγραμμα που να βασίζετε στο Πυθαγόρειο Θεώρημα. Ο χρήστης θα έχει δύο επιλογές, ή να βάλει τις 2 πλευρές και να του δώσει την άλλη, ή να τις βάλει και τις τρεις και να του πει αν το τρίγωνο είναι ορθογώνιο.

Εδώ είναι οι εντολές του προγράμματος που έφτιαξα:
Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πυθαγόρειο_Θεώρημα
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: α, β, γ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: επιλογη, επιλογη2

ΑΡΧΗ
  ΓΡΑΨΕ 'Το παρακάτω πρόγραμμα σου δίνει τη δυνατότητα να υπολογίσεις την 3η πλευρά ενός ορθογωνίου τριγώνου ή να δεις αν ένα τρίγωνο είναι ορθογώνιο'
  ΓΡΑΨΕ 'Αν θες να υπολογίσεις τη μία πλευρά γράψε τον αριθμό 1 και πάτα Enter. Αν θες να δεις αν ένα τρίγωνο είναι ορθογώνιο γράψε τον αριθμό 2 και πάτα Enter'
  ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογη
  ΑΝ επιλογη=2 ΤΟΤΕ
    ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της υποτείνουσας και πάτα το Enter'
    ΔΙΑΒΑΣΕ α
    ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της μίας κάθετης πλευράς και πάτα το Enter'
    ΔΙΑΒΑΣΕ β
    ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της άλλης κάθετης πλευράς και πάτα το Enter'
    ΔΙΑΒΑΣΕ γ
    ΑΝ α*α=β*β+γ*γ ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'Το τρίγωνο είναι ορθογώνιο'
    ΑΛΛΙΩΣ
      ΓΡΑΨΕ 'Το τρίγωνο ΔΕΝ είναι ορθογώνιο'
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ επιλογη=1 ΤΟΤΕ
    ΓΡΑΨΕ 'Αν θες να υπολογίσεις την υποτείνουσα, γράψε τον αριθμό 1 και πάτα Enter. Αν θες να υπολογίσεις την μία κάθετη πλευρά, γράψε τον αριθμό 2 και πάτα Enter'
    ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογη2
    ΑΝ επιλογη2=1 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της μίας κάθετης πλευράς και πάτα το Enter'
      ΔΙΑΒΑΣΕ β
      ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της άλλης κάθετης πλευράς και πάτα το Enter'
      ΔΙΑΒΑΣΕ γ
      ΓΡΑΨΕ 'Το μήκος της υποτείνουσας είναι α=', (Τ_Ρ(β*β+γ*γ))
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ επιλογη2=2 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της υποτείνουσας και πάτα το Enter'
      ΔΙΑΒΑΣΕ α
      ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της κάθετης πλευράς που γνωρίζεις και πάτα το Enter'
      ΔΙΑΒΑΣΕ β
      ΓΡΑΨΕ 'Το μήκος της άλλης κάθετης πλευράς είναι γ=', (Τ_Ρ(α*α-β*β))
    ΑΛΛΙΩΣ
      ΓΡΑΨΕ 'Λάθος απάντηση'
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΑΛΛΙΩΣ
    ΓΡΑΨΕ 'Λάθος απάντηση'
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Όπως βλέπετε στην αρχή με την εντολή ΑΝ λέω ότι αν θέλει να υπολογίσει πλευρά πατάει το 1, ενώ αν θέλει να δει αν το τρίγωνο είναι ορθογώνιο πατάει το 2. Πείτε όμως ότι κάποιος πατάει το 1 καταλήγει σε αποτέλεσμα και μετά θέλει να επιστρέψει στην αρχή, για να ξαναχρησιμοποιήσει το πρόγραμμα. Υπάρχει καμιά εντολή που να του λέει να πατήσει ένα πλήκτρο και να επιστρέφει στην αρχή και να του γράφει πάλι αυτά που λέει πάνω πάνω ??

Ευχαριστώ για το χρόνο σας :).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
Έστω ότι θα τελειώνει όταν ο χρήστης πληκτρολογήσει 0.
Μετά το Διάβασε Επιλογή θα βάλεις μια δομή επανάληψης.

Γενικώς τέτοιου είδους προγράμματα τα κάνουμε με δομές επανάληψης. Όπως και τον έλεγχο δεδομένων.
~~~

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πυθαγόρειο_Θεώρημα

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: α, β, γ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: επιλογη, επιλογη2
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ 'Το παρακάτω πρόγραμμα σου δίνει τη δυνατότητα να υπολογίσεις την 3η πλευρά ενός ορθογωνίου τριγώνου ή να δεις αν ένα τρίγωνο είναι ορθογώνιο'
ΓΡΑΨΕ 'Αν θες να υπολογίσεις τη μία πλευρά γράψε τον αριθμό 1 και πάτα Enter. Αν θες να δεις αν ένα τρίγωνο είναι ορθογώνιο γράψε τον αριθμό 2 και πάτα Enter'
ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογη
ΌΣΟ επιλογη <> 1 ΚΑΙ επιλογή <>2 ΚΑΙ επιλογή <> 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΓΡΑΨΕ 'Λαθος δεδομένα'
ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογή
Τ_Ε
ΟΣΟ επιλογή <> 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΑΝ επιλογη=2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της υποτείνουσας και πάτα το Enter'
ΔΙΑΒΑΣΕ α
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της μίας κάθετης πλευράς και πάτα το Enter'
ΔΙΑΒΑΣΕ β
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της άλλης κάθετης πλευράς και πάτα το Enter'
ΔΙΑΒΑΣΕ γ
ΑΝ α*α=β*β+γ*γ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Το τρίγωνο είναι ορθογώνιο'
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'Το τρίγωνο ΔΕΝ είναι ορθογώνιο'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ επιλογη=1 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Αν θες να υπολογίσεις την υποτείνουσα, γράψε τον αριθμό 1 και πάτα Enter. Αν θες να υπολογίσεις την μία κάθετη πλευρά, γράψε τον αριθμό 2 και πάτα Enter'
ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογη2
ΟΣΟ επιλογη2<>1 ΚΑΙ επιλογή2<>2 ΚΑΙ επιλογή2 <> 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΓΡΑΨΕ 'Λάθος δεδομένα'
ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογη2
Τ_Ε
ΌΣΟ επιλογη2<> 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΑΝ επιλογη2=1 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της μίας κάθετης πλευράς και πάτα το Enter'
ΔΙΑΒΑΣΕ β
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της άλλης κάθετης πλευράς και πάτα το Enter'
ΔΙΑΒΑΣΕ γ
ΓΡΑΨΕ 'Το μήκος της υποτείνουσας είναι α=', (Τ_Ρ(β*β+γ*γ))
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ επιλογη2=2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της υποτείνουσας και πάτα το Enter'
ΔΙΑΒΑΣΕ α
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε το μήκος της κάθετης πλευράς που γνωρίζεις και πάτα το Enter'
ΔΙΑΒΑΣΕ β
ΓΡΑΨΕ 'Το μήκος της άλλης κάθετης πλευράς είναι γ=', (Τ_Ρ(α*α-β*β))
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογη2
ΟΣΟ επιλογη2<>1 ΚΑΙ επιλογή2<>2 ΚΑΙ επιλογή2 <>0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΓΡΑΨΕ 'Λάθος δεδομένα'
ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογη2
Τ_Ε
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογή
ΌΣΟ επιλογη <> 1 ΚΑΙ επιλογή <>2 ΚΑΙ επιλογή <> 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΓΡΑΨΕ 'Λαθος δεδομένα'
ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογή
Τ_Ε

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Το παραπάνω είναι ίδιο με αυτό που έγραψες μόνο που θα τερματίσει όταν ο χρήστης το ζητήσει. Επίσης κάνει έλεγχο δεδομένων για να μην δωσει λάθος στοιχεία ο χρήστης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

stavros11

Νεοφερμένος

Ο Σταύρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Ευχαριστώ για την απάντηση :).
Η αλήθεια είναι ότι τις επαναλήψεις δεν τις ξέρω σχεδόν καθόλου. Κατάλαβα τι κάνεις με αυτό που λες, αλλά έβαλα το πάνω μέρος:
ΌΣΟ επιλογη <> 1 ή επιλογή <>2 ή επιλογή <> 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΓΡΑΨΕ 'Λαθος δεδομένα'
ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογή
Τ_Ε
αλλά όταν το τρέχω μου βγάζει Λάθος Δεδομένα και όταν πατάω 1 και όταν πατάω 2 και όταν πατάω 0 και γενικά ότι και αν πατάω Λάθος Δεδομένα μου βγάζει και δεν προχωράει. Με το σύμβολο <>1 είναι σαν να εννοείς διάφορο του 1??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
Στο Τ_Ε βάζεις ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ; :P

Είναι συντομογραφία, βαριόμανε να γράψω ολόκληρες τις λέξεις σορρυ. :p
Επίσης μπορεί να έχω βάλει σε κάποια τόνο και σε κάποια άλλη όχι. Πρέπει να έχουν το ίδιο ακριβώς όνομα οι μεταβλητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stavros11

Νεοφερμένος

Ο Σταύρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Ναι στο Τ_Ε έβαλα ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ. Τους τόνους δεν τους είχα προσέξει, αλλά τους έφτιαξα τώρα και πάλι το ίδιο κάνει. Ευχαριστώ για την βοήθεια πάντως, θα το ψάξω κι εγώ αυτό με τις επαναλήψεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
Αααα νομίζω το βρήκα. Βάλε όπου Η, ΚΑΙ.
Λάθος Λογικός τελεστής ήτανε. :redface:
Και ναι το <> είναι το διάφορο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Μια μικρη συμβουλη, οταν θες να υψωσεις τον αριθμο σου στο τετραγωνο μην βαζεις α*α γιατι μπορει να θες να τον υψωσεις καποια φορα στην 100η και να μην σου φτανει η σειρα. :P
Το συμβολο για την υψωση σε δυναμη ειναι ^, αρα το α στο τετραγωνο ειναι α^2, στην τριτη α^3, στην τεταρτη α^4 κ.ο.κ.
Επισης η Αλεξανδρα στα ειπε λαθος, θελει τον λογικο τελεστη ΚΑΙ αναμεσα στις συνθηκες και οχι Ή. :P
Δηλαδη
ΌΣΟ επιλογη <> 1 και επιλογή <>2 και επιλογή <> 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΓΡΑΨΕ 'Λαθος δεδομένα'
ΔΙΑΒΑΣΕ επιλογή
Τ_Ε
Με τη λεξη συνθηκη εννοω το επιλογη<>1, επιλογη<>2, επιλογη<>0, σε περιπτωση που σε μπερδευει σαν ορος.
Οταν αναμεσα σε δυο συνθηκες υπαρχει ΚΑΙ, τοτε αν η μια τουλαχιστον δεν ισχυει, δεν προχωραει στην παρακατω δομη.
Αν αναμεσα σε δυο συνθηκες υπαρχει Ή, τοτε αν η μια τουλαχιστον ισχυει, τοτε προχωραει στη δομη.
Ο,τι αποριες θες, εδω. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
Επισης η Αλεξανδρα στα ειπε λαθος, θελει τον λογικο τελεστη ΚΑΙ αναμεσα στις συνθηκες και οχι Ή. :P

Το είδα μωρέ πφφ. -.-

:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stavros11

Νεοφερμένος

Ο Σταύρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Το έκανα με ΚΑΙ και λειτουργεί αλλά έχει κάποια άλλα προβλήματα. Όπως πχ. όταν πατάς 0 κολλάει και βγάζει συνέχεια Λάθος Δεδομένα. Επειδή όμως θέλω πρώτα να το δοκιμάσω όλο και να δω γενικότερα τι προβλήματα έχει και θα σας ενημερώσω αύριο, γιατί τώρα δεν μπορώ ;).

Ευχαριστώ για την συμβουλή με το τετράγωνο. Το ήξερα ότι γενικά στους υπολογιστές το τετράγωνο είναι έτσι (κ^2) αλλά δεν ήξερα αν το παίρνει η ΓΛΩΣΣΑ και το έβαλα α*α για σίγουρα. Όσο για τη συνθήκη καταλαβαίνω τι γίνεται. Είναι όπως λέμε στα Μαθηματικά:
Για το αβ=0 πρέπει α=0 ή β=0
όμως
Για το αβ=2 πρέπει α=2 ΚΑΙ β=1 (αν εννοείτε. Μπορεί και α=1 και β=2 αλλά εντάξει.).

Σας ευχαριστώ πολύ και τις δύο για τις απαντήσεις. Καλά αποτελέσματα για εσένα που έδωσες και Πανελλαδικές. Τα ξαναλέμε αύριο λοιπόν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
Το έτρεξα με γλωσσομάθεια και δεν μου βγάζει πρόβλημα με το 0.

Βέβαια θέλει συνθήκες για τις πλευρές πχ αν δώσει εδώ (Τ_Ρ(α*α-β*β)) τιμή στο β που είναι μεγαλύτερη από το α θα βγάλει σφάλμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top