Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 51 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Αυτή η άσκηση έχω την εντύπωση ότι βρίσκεται στο κεφάλαιο της δομής επιλογής.

Για να συμφέρει ο δεύτερος τρόπος θα πρέπει 30+χ<=1.5*χ.
Αν υποθέσουμε ότι μπορούμε να αγοράσουμε ακόμα y κασέτες, ώστε να παραμένει να συμφέρει ο δεύτερος τρόπος, θα πρέπει να ισχύει 30+χ+y<=1.5(x+y) -> 30-0,5χ<=0,5y -> y<=60- x. Άρα για να συνεχίζει να συμφέρει ο δεύτερος, μπορούμε να αγοράσουμε επιπλέον y κασέτες, όπου δεν πρέπει να ξεπερνάνε το 60 -χ. Έτσι η μέγιστη τιμή του y είναι το 60-χ, που πλέον είναι και ο μέγιστος αριθμός των επιπλέον κασετών για τις οποίες παραμένει ο δεύτερος τρόπος πιο συμφέρουσα λύση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alvertos

Νεοφερμένος

Ο alvertos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
οκ παιδες.ευχαριστω.....!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Hell yes. Indeed . Συμφωνώ απόλυτα :)

Απλά κατάλαβα κάτι διαφορετικό από το ποστ του συναδέλφου σας, ότι δήθεν "είτε παίρνεις το βοήθημα, είτε ΔΕΝ την χρησιμοποιείς".

Φίλε μου, όλοι έχουμε πάρει άσκηση από άλλους (είτε από βιβλία, είτε από προσωπικό υλικό που μας παραχώρησε ευγενικά κάποιος - εδώ έχω δει βοηθήματα που αντέγραψαν ασκήσεις από αλλού και κανουν μπαμ). Δεν λέω να γράφουμε κάτω από κάθε άσκηση που την βρήκαμε αλλά να μην το παίζουμε καθηγηταράδες με ξένες ασκήσεις.

Προσωπικά όποτε με ρωτάνε τα παιδιά τους λέω ακριβώς ποια βοηθήματα χρησιμοποιώ, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους και δεν κρύβω τίποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Αλγόριθμος Φέτα
Διάβασε κιλά
ποσό <-- κιλά*9.5
τελικό_ποσό <-- Α_Μ (ποσό)
Γράψε τελικό_ποσό
Τέλος Φέτα

(Θα μπορούσες να γράψεις και: Γράψε "Δώσε κιλά για την φέτα" (ή κατι τέτοιο) αλλά επειδή δεν είναι Πρόγραμμα και είναι Αλγόριθμος δεν ειναι απαραιτητο) ....
-----------------------------------------
Αλγόριθμος Φέτα
Διάβασε κιλά
ποσό <-- κιλά*9.5
τελικό_ποσό <-- Α_Μ (ποσό)
Γράψε τελικό_ποσό
Τέλος Φέτα

(Θα μπορούσες να γράψεις και: Γράψε "Δώσε κιλά για την φέτα" (ή κατι τέτοιο) αλλά επειδή δεν είναι Πρόγραμμα και είναι Αλγόριθμος δεν ειναι απαραιτητο) ....
Ουπς !!! Λάθος θέμα .... συγγνώμη
-----------------------------------------
Αλγόριθμος Φέτα
Διάβασε κιλά
ποσό <-- κιλά*9.5
τελικό_ποσό <-- Α_Μ (ποσό)
Γράψε τελικό_ποσό
Τέλος Φέτα

(Θα μπορούσες να γράψεις και: Γράψε "Δώσε κιλά για την φέτα" (ή κατι τέτοιο) αλλά επειδή δεν είναι Πρόγραμμα και είναι Αλγόριθμος δεν ειναι απαραιτητο) ....
-----------------------------------------

Ουπς !!! Λάθος θέμα .... συγγνώμη
Έλεος .... στο σωστό θέμα ημουνα ....... Άκυρο το προηγούμενο μύνημα .... Ισχύει αυτο που έγραψα σε ψευτογλώσσα
-----------------------------------------
Είναι αλγόριθμος(όχι πρόγραμμα) δεν μπορεί να πάρει Α_Μ(χ)...αν θυμάμαι καλά :P
Αυτό δεν έχει καμία σχέση ... και στον Αλγόριθμο μπορείς να πάρεις ακέραιο μέρος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ibi

Νεοφερμένος

Η ibi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Ενα παντοπωλειο πουλα τη φετα προς 9.5 ευρω το κιλο και κανει εκπτωση στους πελατες τους στρογγυλοποιωντας την τιμη προς τα κατω.Για παραδειγμα,αν αγορασει καποιος φετα αξιας 4.76 ευρω,θα πληρωσει τελικα μονο 4.Να γραφει αλγοριθμος που θα δεχεται το βαρος της φετας σε κιλα και θα μφανιζει το τελικο αποτελεσμα.
-----------------------------------------
Εγω μεχρι στιγμης εχω φτασει ως εδω:

Αλγοριθμος φετα

Διαβασε φετα
φετα<-ως εδω,ειναι η πρωτη ασκηση που λυνω μονη και δεν εχω εξοικοιωθει ακομη(πως να το γραψω για να δεχεται το βαρος σε κιλα?)


Μηπως?

Αλγοριθμος φετα

Διαβασε kg
τιμη_φετας<kg div 1000
tf<-kg mod 100
Εμφανισε kg,tf
Tελος φετας


Διαβασε βαρος

τελικο_ποσο<-Α_Μ(9.5*βαρος)/*το Α_Μ() ειναι συναρτηση που δινει το ακεραιο μερος ενος αριθμου*/

αλλος τροπος να βεις το ακεραιο μερος αριθμου δεν υπαρχει.
div και mod τα χρησιμοποιεις οταν οι αριθμοι σου ειναι ακεραιοι.(θεωρια σχολικο).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Tsol

Νεοφερμένος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Αυτό δεν έχει καμία σχέση ... και στον Αλγόριθμο μπορείς να πάρεις ακέραιο μέρος...


Στον αλγόριθμο δεν μπορείς να πάρεις την συνάρτηση "ακέραιο μέρος" όπως και οποιαδήποτε άλλη συνάρτηση. Η μόνη περίπτωση να κάνεις κάτι τέτοιο είναι να το διευκρινίζει η άσκηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Είναι πολύ όμορφο, παιδιά που τέλειωσαν το σχολείο να ασχολούνται ακόμη με το αγαπημένο μας μάθημα. Αυτό δείχνει οτι μπορεί να είναι το αγαπημένο μάθημα και όχι ένα περίεργο αντικείμενο στη Γ λυκείου.

Ωστόσο, μπορεί να προκληθεί σύγχυση σε θέματα που χρειάζονται υπεύθυνη απάντηση οι φετινοί υποψήφιοι.

Μπορούν να χρησιμοποιήσουν ΑΦΟΒΑ τις 8 συναρτήσεις της ΓΛΩΣΣΑΣ στην ψευδογλώσσα. Και ειδικά την Α_Μ που δεν υπάρχει (εύκολος) τρόπος να παρακαμφθεί και να υπολογιστεί αλλιώς το ακέραιο μέρος του αριθμού...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Στον αλγόριθμο δεν μπορείς να πάρεις την συνάρτηση "ακέραιο μέρος" όπως και οποιαδήποτε άλλη συνάρτηση. Η μόνη περίπτωση να κάνεις κάτι τέτοιο είναι να το διευκρινίζει η άσκηση.

Στις οδηγίες του υπεπθ για την διατύπωση των λύσεων στις εξετάσεις επισημαίνεται οτί οι λύσεις μπορούν να δωθούν είτε σε ΓΛΩΣΣΑ είτε σε ψευδογλώσσα. Αν αυτό που λες ήταν σωστό τότε θα είχαμε το παράδοξο να γίνεται αποδεκτή μια λύση σε ΓΛΩΣΣΑ με τη χρήση συναρτήσεων, ενώ μια λύση σε ψευδογλώσσα να εκλαμβάνεται ώς λάθος. ενώ βασικά κάνουν το ίδιο πράγμα με/χωρίς τη δήλωση τύπων μεταβλητών.

Ο σκοπός της εξέτασης είναι οι σωστές αλγοριθμικά λύσεις, όχι η απόλυτη υποταγή στους "τύπους" και νομίζω ότι η συντριπτική πλειοψηφεία των βαθμολογητών και το αντιλαμβάνεται αυτό και το εφαρμόζει :no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Tsol

Νεοφερμένος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Τότε να ζητήσω συγγνώμη. Απλώς γιατί η Α_Μ(Χ) είναι συνάρτηση και συναρτήσεις έχουμε μόνο στα προγράμματα + ότι τις αναφέρει στο κεφάλαιο των προγραμμάτων (7?) θεώρησα ότι δεν μπορείς να την χρησιμοποιήσεις στους αλγορίθμους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
το κεφάλαιο 7, είχε σχεδιαστεί αρχικά να διδάσκεται ταυτόχρονα με το κεφάλαιο 2...

να είσαι καλά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Δεν εχω κατι να πω απλα για να φαινεται οτι εκλεισε το θεμα!Μην μπαινουμε τζαπα :P να μην ειναι μπλε σκουρο εξω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stratos_man

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stratos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άλιμος (Αττική). Έχει γράψει 170 μηνύματα.
Ρε παιδια δεν μπορω να κτλβ αυτην την ασκηση μολις μπηκαμε Δ.Επαναληψης αλλα μηπως μας την εχει πει λαθος ο καθηγητης μας..?? Ν.Φ.Α που θα διαβαζει 100 αριθμους και θα εμφανιζει το αθροισμα μονο των θετικων αριθμων π δοθηκαν (δεν κτλβ ποιοι ειναι οι θετικοι απο τους 100) ???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι γλώσσα κάνετε, γιατί ήμουν θετική, αλλά ίσως σε βοηθήσει η λογική του αντίστοιχου προγράμματος σε C:
Code:
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
int main (void)
{
    int i;
    double a,sum;
    sum=0.0;
    for (i=1; i<=100; ++i)
    {
            printf ("aritmos noumero %d:",i);
            scanf ("%lf",&a);
            if (a>=0.0)
            sum=sum+a;
            else
            ;
    }
            printf ("athroisma: %f",sum);
            system ("pause");
            return 0;
}
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stratos_man

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stratos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άλιμος (Αττική). Έχει γράψει 170 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι γλώσσα κάνετε, γιατί ήμουν θετική, αλλά ίσως σε βοηθήσει η λογική του αντίστοιχου προγράμματος σε C:
Code:
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
int main (void)
{
    int i;
    double a,sum;
    sum=0.0;
    for (i=1; i<=100; ++i)
    {
            printf ("aritmos noumero %d:",i);
            scanf ("%lf",&a);
            if (a>=0.0)
            sum=sum+a;
            else
            ;
    }
            printf ("athroisma: %f",sum);
            system ("pause");
            return 0;
}


Πραγματικα δεν κτλβ τιποτα απο οτι γραφεις..!!!!!:D:D:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Λοιπόν χωρίς συγκεκριμένη γλώσσα-σε γενικές γραμμές:

δηλώνεις μία ακέραια μεταβλητή i και δύο πραγματικές: a, sum
θέτεις αρχικά την sum ίση με 0 (ουδέτερο στοιχείο σε άθροισμα)

αρχίζεις την εντολή επανάληψης από το i=1 μέχρι να γίνει 100
διαβάζεις τον αριθμό που δίνεται ως a
ελέγχεις αν είναι θετικός και αν είναι τον προσθέτεις στην sum
κλείνεις την εντολή με την οποία ελέγχεις
κλείνεις την εντολή που κάνεις επανάληψη


Αν δεν το καταλάβεις αυτό, καλύτερα να σε βοηθήσει κάποιος που ξέρει αυτά του λυκείου.

edit: για να μην παρεξηγηθώ στην τελευταία πρόταση εννοώ: κάποιος που ξέρει την γλώσσα προγραμματισμού που μαθαίνετε στο λύκειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
exc μην τον μπερδευεις αλγοριθμους κανει .. Στρατο εχεις κανει την "αν" την "ΟΣΟ " ?
-----------------------------------------
Αλγοριθμος τακης
sum<-0
Για i απο 1 μεχρι 100
Διαβασε αρ
ΟΣΟ αρ<0 επαναλαβε
Εμφανισε " Βαλτε αριθμους μεγαλυτερους του μηδενος "
Διαβασε αρ
Τελος_Επαναληψης
sum<-sum+αρ
Τελος_Επαναληψης
Εμφανισε sum
Τελος τακης

Αν δεν εχεις κανει την Αν αυτο ειναι το μονο που μπορεις να κανεις αν την εχεις κανει ειναι ευκολο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stratos_man

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stratos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άλιμος (Αττική). Έχει γράψει 170 μηνύματα.
exc μην τον μπερδευεις αλγοριθμους κανει .. Στρατο εχεις κανει την "αν" την "ΟΣΟ " ?
-----------------------------------------
Αλγοριθμος τακης
sum<-0
Για i απο 1 μεχρι 100
Διαβασε αρ
ΟΣΟ αρ<0 επαναλαβε
Εμφανισε " Βαλτε αριθμους μεγαλυτερους του μηδενος "
Διαβασε αρ
Τελος_Επαναληψης
sum<-sum+αρ
Τελος_Επαναληψης
Εμφανισε sum
Τελος τακης

Αν δεν εχεις κανει την Αν αυτο ειναι το μονο που μπορεις να κανεις αν την εχεις κανει ειναι ευκολο

1 μαθημα εχω κανει στην Δ.επαναληψης μονο...και μας εβαλε 2-3 απλες ασκησεις μια απο αυτες ειναι αυτη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

numb3rs

Νεοφερμένος

Ο numb3rs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Χαχα πολύ διασκεδαστικός ο αλγόριθμος, αν και ο Κοχενακατος θα μπορούσε να το διερευνήσει με ενα "ΑΝ εντολή ΤΟΤΕ".....Πολη καλή δουλειά όμως!!!!Κανένα άλλο διασκεδαστικό προβληματάκι????!!!!!!!!!Καλησπέρα απο την Αλεξανδρούπολη!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stratos_man

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stratos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άλιμος (Αττική). Έχει γράψει 170 μηνύματα.
Χαχα πολύ διασκεδαστικός ο αλγόριθμος, αν και ο Κοχενακατος θα μπορούσε να το διερευνήσει με ενα "ΑΝ εντολή ΤΟΤΕ".....Πολη καλή δουλειά όμως!!!!Κανένα άλλο διασκεδαστικό προβληματάκι????!!!!!!!!!Καλησπέρα απο την Αλεξανδρούπολη!!!!!


διασκεδαστικα ειναι και τα ανεκδοτα αλλα δεν τα ανεβαζω στο ischool :mad::mad::mad: ευχαριστω για την λυση.. coheNakatε :) :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

numb3rs

Νεοφερμένος

Ο numb3rs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Χαχα, φίλε μου αν πάρεις τους Αλγόριθμους σαν μία σπαζοκεφαλιά και όχι σαν ένα μάθημα που πρέπει να το κάνεις, οι ασκήσεις λύνονται πιο εύκολα και σε λιγότερο χρόνο...!!!!Φυσικά, έτσι νομίζω, έτσι???!!!!!!!Για αυτό και ρώτησα για κανένα ακόμη διασκεδαστικό πρόβλημα.........:):no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top