Morphinr
Νεοφερμένος
ΑΡΧΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
Κ <- Χdiv10 (δλδ το πρωτο ψηφιο του χ)
Λ <- Xmod10 (το δευτερο ψηφιο του χ)
Υ <- Λ*10+Κ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ "Υ=", Υ
ΤΕΛΟΣ Ασκ_
νομιζω ετσι ειναι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
εχω μπερδευτει ... και το ιδιο αλλα με 4φιο να τον βγαζει αναποδα..
Αλγόριθμος Τετραψήφιος
Διάβασε αριθμός ! πχ 5678
χιλιάδες ← αριθμός div 1000 ! άρα 5
βοηθητική1 ← αριθμός mod 1000 ! άρα 678
εκατοντάδες ← βοηθητική1 div 100 ! άρα 6
βοηθητική2 ← βοηθητική1 mod 100 ! άρα 78
δεκάδες ← βοηθητική2 div 10 ! άρα 7
μονάδες ← βοηθητική2 mod 10 ! άρα 8
νέος ← μονάδες * 1000 + δεκάδες * 100 + εκατοντάδες * 10 + χιλιάδες ! 8765
Εμφάνισε νέος
Τέλος Τετραψήφιος
παρόμοιες είναι στο https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_ask21_2.htm
οι ασκήσεις 21 και 22
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alvertos
Νεοφερμένος
Ο αλγοριθμος θα επιτρεπει την επιλογη του νομισματος στο οποιο θελουμε να κανουμε τη μετατροπη.
Υποδειξη: Δολαριο (Δ),Λιρα Αγγλιας (Λ), Γιεν(Γ), Φραγκο Ελβετιας(Φ)"
Το προβλημα μου ειναι πως θα γινεται η επιλογη του νομισματος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valandil
Πολύ δραστήριο μέλος
ΔΙΑΒΑΣΕ x
ΑΝ x="Δ" TOTE
μπλαμπλα
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ x="Λ" ΤΟΤΕ
μπλαμπλα
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stroumfotragoudw
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valandil
Πολύ δραστήριο μέλος
Δες όμως και αυτό.Ο αλγοριθμος θα επιτρεπει την επιλογη του νομισματος στο οποιο θελουμε να κανουμε τη μετατροπη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stroumfotragoudw
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valandil
Πολύ δραστήριο μέλος
Σιγά βρε,κι εγώ όταν το διάβασα αυτό που κατάλαβες εσύ κατάλαβα.Δεν είναι σωστά διατυπωμένη σαν άσκηση.ναι συγγνώμη φίλε μου..τώρα το διάβασα καλύτερα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alvertos
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
...
Διάβασε τύπος
Αν τύπος = "Δ" τότε
...
μην ξεχάσεις τα εισαγωγικά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Avatar
Νεοφερμένος
Μηπως μπορει να βοηθησει καποιος;
1)Να γραφει αλγοριθμος ο οποιος θα διαβαζει τους βαθμους και τα ονοματα 30 μαθητων στο μαθημα της πληροφορικης.Στο τελος θα εμφανιζεται το ονομα και ο βαθμος του μαθητη με το μεγαλυτερο και το μικροτερο βαθμο.
2)Να γραφει αλγοριθμος που εμφανιζει το τελευταιο ψηφιο 100 αριθμων που διαβαζονται απο το πληκτρολογιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Black_Butterfly
Πολύ δραστήριο μέλος
1)Παιδια δεν μπορω να καν αυτους τους αλγοριθμους!
Μηπως μπορει να βοηθησει καποιος;
1)Να γραφει αλγοριθμος ο οποιος θα διαβαζει τους βαθμους και τα ονοματα 30 μαθητων στο μαθημα της πληροφορικης.Στο τελος θα εμφανιζεται το ονομα και ο βαθμος του μαθητη με το μεγαλυτερο και το μικροτερο βαθμο.
2)Να γραφει αλγοριθμος που εμφανιζει το τελευταιο ψηφιο 100 αριθμων που διαβαζονται απο το πληκτρολογιο.
Αλγόριθμος Ασκ_1
Για i από 1 μέχρι 30
Διάβασε Βαθ, ον
Tέλος_Επανάληψης
min<- Βαθ[1]
θmin <-1
Για i aπό 1 μέχρι 30
Αν Βαθ[ι]< min τοτε
min<- Βαθ[ι]
θmin<- i
Τελος_Αν
Τέλος_Επαναληψης
Εμφάνισε 'Ο μαθητής με τον μικρότερο βαθμό είναι ο', ον[θmin], 'με βαθμό', min
max<- Βαθ[1]
θmax <-1
Για i aπό 1 μέχρι 30
Αν Βαθ[ι]> max τοτε
max<- Βαθ[ι]
θmax<- i
Τελος_Αν
Τέλος_Επαναληψης
Εμφάνισε 'Ο μαθητής με τον μεγαλύτερο βαθμό είναι ο', ον[θmax], 'με βαθμό', max
Tέλος Ασκ_1
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nefi
Πολύ δραστήριο μέλος
Παιδια δεν μπορω να καν αυτους τους αλγοριθμους!
Μηπως μπορει να βοηθησει καποιος;
1)Να γραφει αλγοριθμος ο οποιος θα διαβαζει τους βαθμους και τα ονοματα 30 μαθητων στο μαθημα της πληροφορικης.Στο τελος θα εμφανιζεται το ονομα και ο βαθμος του μαθητη με το μεγαλυτερο και το μικροτερο βαθμο.
2)Να γραφει αλγοριθμος που εμφανιζει το τελευταιο ψηφιο 100 αριθμων που διαβαζονται απο το πληκτρολογιο.
κανατε πινακες?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
1)Να γραφει αλγοριθμος ο οποιος θα διαβαζει τους βαθμους και τα ονοματα 30 μαθητων στο μαθημα της πληροφορικης.Στο τελος θα εμφανιζεται το ονομα και ο βαθμος του μαθητη με το μεγαλυτερο και το μικροτερο βαθμο.
Αλγόριθμος Ασκ_1
min [FONT=Times New Roman]←[/FONT] 21 ! μια μεγάλη τιμή
max [FONT=Times New Roman]←[/FONT] -1 ! μια μικρή τιμή
Για i από 1 μέχρι 30
Διάβασε Βαθ, ον
Αν Βαθ < min τοτε
min [FONT=Times New Roman]←[/FONT] Βαθ
ονmin [FONT=Times New Roman]←[/FONT] ον
Τελος_αν
Αν Βαθ > max τοτε
max [FONT=Times New Roman]←[/FONT] Βαθ
ονmax [FONT=Times New Roman]←[/FONT] ον
Τελος_αν
Τέλος_επαναληψης
Εμφάνισε ονmax, max
Εμφάνισε ονmin, min
Tέλος Ασκ_1
2)Να γραφει αλγοριθμος που εμφανιζει το τελευταιο ψηφιο 100 αριθμων που διαβαζονται απο το πληκτρολογιο.
Φαντάζει λίγο αόριστη η εκφώνηση, αν ο αριθμός που διαβάζεται είναι πραγματικός, τότε το πράγμα δυσκολεύει
Αλγόριθμος Ασκ_2
Για i από 1 μέχρι 100
Διάβασε α ! πρέπει ακέραιος
Εμφάνισε α mod 10
Τέλος_επαναληψης
Tέλος Ασκ_2
Με εκτίμηση,
Τσιωτάκης Παναγιώτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alvertos
Νεοφερμένος
"Ενα video club προσφερει 2 διαφορετικους τροπους ενοικιασης των κασετων
α) εγγραφη 30 ευρο το χρονο και καθε κασετα 1 ευρο και
β)1,5 ευρο η κασετα
Εστω οτι καποιος εχει νοικιασει χ κασετες μεχρι τωρα. Να γινει αλγοριθμος ο οποιος θα υπολογιζει με ποιον απο τους 2 τροπους θα τον συνεφερε να ειχε γραφτει. Επισης αν τον συμφερει ο δευτερος τροπος ποσες κασετες μπορει να νοικιασει μεχρι το τελος του χρονου, ωστε ο δευτερος τροπος να παραμενει η πιο συμφερουσα λυση????"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dkotanid
Νεοφερμένος
παιδια θα ηθελα βοηθεια σε αυτη την ασκηση
"Ενα video club προσφερει 2 διαφορετικους τροπους ενοικιασης των κασετων
α) εγγραφη 30 ευρο το χρονο και καθε κασετα 1 ευρο και
β)1,5 ευρο η κασετα
Εστω οτι καποιος εχει νοικιασει χ κασετες μεχρι τωρα. Να γινει αλγοριθμος ο οποιος θα υπολογιζει με ποιον απο τους 2 τροπους θα τον συνεφερε να ειχε γραφτει. Επισης αν τον συμφερει ο δευτερος τροπος ποσες κασετες μπορει να νοικιασει μεχρι το τελος του χρονου, ωστε ο δευτερος τροπος να παραμενει η πιο συμφερουσα λυση????"
Η άσκηση ουσιαστικά είναι μια εξίσωση όπου στην οριακή τιμή βάζεις μια δομή επιλογής. Καλή επιτυχία!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teacher
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος
παιδια θα ηθελα βοηθεια σε αυτη την ασκηση
"Ενα video club προσφερει 2 διαφορετικους τροπους ενοικιασης των κασετων
α) εγγραφη 30 ευρο το χρονο και καθε κασετα 1 ευρο και
β)1,5 ευρο η κασετα
Εστω οτι καποιος εχει νοικιασει χ κασετες μεχρι τωρα. Να γινει αλγοριθμος ο οποιος θα υπολογιζει με ποιον απο τους 2 τροπους θα τον συνεφερε να ειχε γραφτει. Επισης αν τον συμφερει ο δευτερος τροπος ποσες κασετες μπορει να νοικιασει μεχρι το τελος του χρονου, ωστε ο δευτερος τροπος να παραμενει η πιο συμφερουσα λυση????"
Δεν καταλαβαίνω αν το 2ο ερώτημα εννοει: πόσες "ακόμα" κασέτες, ή γενικά πόσες κασέτες. Το κάνω με το πόσες "ακόμα"
Χοντρικά:
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
Α <-- 30+Χ
Β <-- 1,5*Χ
Αν Α<=Β ΤΟΤΕ
Μ<--0
ΟΣΟ Β<Α ΕΠΑΝΑΛΑΛΒΕ
Μ<--Μ+1
Χ<--Χ+1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ Μ
Edit για πιθανο λάθος στο 2ο ερώτημα
-----------------------------------------
η άσκηση έχει λύση στο βοήθημα που τη βρήκες (ελπίζω να μην στην πάσαρε κάποιος για "δική του")
Έχει διαφορά δηλαδή αν κάποιος συνάδελφος σας, δίνει μία έξυπνη άσκηση στους μαθητές του, αν η άσκηση αυτή υπάρχει σε κάποιο βοήθημα. (?)
Ναι, καταλαβαίνω, θα έπρεπε να στείλει τα παιδιά να αγοράσουν το βοήθημα.
FAIL
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Έχει διαφορά δηλαδή αν κάποιος συνάδελφος σας, δίνει μία έξυπνη άσκηση στους μαθητές του, αν η άσκηση αυτή υπάρχει σε κάποιο βοήθημα. (?)
Ναι, καταλαβαίνω, θα έπρεπε να στείλει τα παιδιά να αγοράσουν το βοήθημα.
FAIL
Θα έπρεπε να έχει την αξιοπρέπεια να αναφέρει την πηγή (αν δεν το έκανε)
Το θέμα δεν είναι οικονομικό, αλλά ηθικό
-----------------------------------------
για να τον συμφέρει ο δεύτερος τρόπος, πρέπει
30 + Χ > 1,5*Χ
αν λύσεις την εξίσωση, τότε βρίσκεις πότε συμφέρει ο κάθε τρόπος (για Χ κασέτες).
Αλλά όντως και με δομή επανάληψης
Όσο κόστοςΑ > κόστοςΒ επανάλαβε
μόλις βγει απο την επανάληψη, σημαίνει οτι το κόστοςΒ ξεπέρασε το κόστοςΑ, άρα πλέον ΔΕ με συμφέρει ο τρόπος Β
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος
Θα έπρεπε να έχει την αξιοπρέπεια να αναφέρει την πηγή (αν δεν το έκανε)
Το θέμα δεν είναι οικονομικό, αλλά ηθικό
Hell yes. Indeed . Συμφωνώ απόλυτα
Απλά κατάλαβα κάτι διαφορετικό από το ποστ του συναδέλφου σας, ότι δήθεν "είτε παίρνεις το βοήθημα, είτε ΔΕΝ την χρησιμοποιείς".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 61 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- john_55
- akis_95
- Marios2020
- Hased Babis
- Mara2004
- Mary06
- Valous
- Ilovemycats27
- katia.m
- Anna_kitty
- antonis97
- gewrgioyp
- Panagiotis849
- Σωτηρία
- marian
- ggl
- tsiobieman
- elenicar
- Scandal
- Δήμος56103
- eukleidhs1821
- calliope
- kwstaseL
- Eri0611
- liaiscool
- leo41
- Georgekk
- Athens2002
- Johnman97
- imkindalost
- panagiotis G
- Giovanni5
- marsenis
- thecrazycretan
- the purge
- eri548
- Ria99
- JohnGreek
- lostpfg
- Vold
- Λαμπρινηη
- SlimShady
- tasost
- Vasilina93
- kvstas92
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.