Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Morphinr

Νεοφερμένος

Η Αννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 62 μηνύματα.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ Ασκ_
ΑΡΧΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
Κ <- Χdiv10 (δλδ το πρωτο ψηφιο του χ)
Λ <- Xmod10 (το δευτερο ψηφιο του χ)
Υ <- Λ*10+Κ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ "Υ=", Υ
ΤΕΛΟΣ Ασκ_

νομιζω ετσι ειναι :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
εχω μπερδευτει ... και το ιδιο αλλα με 4φιο να τον βγαζει αναποδα..

Αλγόριθμος Τετραψήφιος
Διάβασε αριθμός ! πχ 5678
χιλιάδες ← αριθμός div 1000 ! άρα 5
βοηθητική1 ← αριθμός mod 1000 ! άρα 678
εκατοντάδες ← βοηθητική1 div 100 ! άρα 6
βοηθητική2 ← βοηθητική1 mod 100 ! άρα 78
δεκάδες ← βοηθητική2 div 10 ! άρα 7
μονάδες ← βοηθητική2 mod 10 ! άρα 8
νέος ← μονάδες * 1000 + δεκάδες * 100 + εκατοντάδες * 10 + χιλιάδες ! 8765
Εμφάνισε νέος
Τέλος Τετραψήφιος


παρόμοιες είναι στο https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_ask21_2.htm
οι ασκήσεις 21 και 22
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alvertos

Νεοφερμένος

Ο alvertos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Παιδια εχω μια ασκηση η οποια λεει:"Να γινει αλγοριθμος ο οποιος να δεχεται ενα ποσο σε ευρο και να επιστρεφει την αξια των χρηματων σε δολαριο, λιρα αγγλιας, φραγκο ελβετιας, δολαριο καναδα και γεν.
Ο αλγοριθμος θα επιτρεπει την επιλογη του νομισματος στο οποιο θελουμε να κανουμε τη μετατροπη.
Υποδειξη: Δολαριο (Δ),Λιρα Αγγλιας (Λ), Γιεν(Γ), Φραγκο Ελβετιας(Φ)"
Το προβλημα μου ειναι πως θα γινεται η επιλογη του νομισματος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
Με δομή επιλογής
ΔΙΑΒΑΣΕ x
ΑΝ x="Δ" TOTE
μπλαμπλα
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ x="Λ" ΤΟΤΕ
μπλαμπλα

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stroumfotragoudw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η stroumfotragoudw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 63 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
(πάλι λάθος μήνυμα..ζητώ συγγνώμη από τους moderator)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
Ο αλγοριθμος θα επιτρεπει την επιλογη του νομισματος στο οποιο θελουμε να κανουμε τη μετατροπη.
Δες όμως και αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stroumfotragoudw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η stroumfotragoudw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 63 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
ναι συγγνώμη φίλε μου..τώρα το διάβασα καλύτερα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
ναι συγγνώμη φίλε μου..τώρα το διάβασα καλύτερα..
Σιγά βρε,κι εγώ όταν το διάβασα αυτό που κατάλαβες εσύ κατάλαβα.Δεν είναι σωστά διατυπωμένη σαν άσκηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alvertos

Νεοφερμένος

Ο alvertos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
ok thanxxxxxxxx
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
τροποποίηση άσκησης απο το τετράδιο μαθητή (δες ΔΤ2 στο https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_tm_2.htm )

...
Διάβασε τύπος
Αν τύπος = "Δ" τότε
...


μην ξεχάσεις τα εισαγωγικά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Avatar

Νεοφερμένος

Ο Avatar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Παιδια δεν μπορω να καν αυτους τους αλγοριθμους!
Μηπως μπορει να βοηθησει καποιος;

1)Να γραφει αλγοριθμος ο οποιος θα διαβαζει τους βαθμους και τα ονοματα 30 μαθητων στο μαθημα της πληροφορικης.Στο τελος θα εμφανιζεται το ονομα και ο βαθμος του μαθητη με το μεγαλυτερο και το μικροτερο βαθμο.


2)Να γραφει αλγοριθμος που εμφανιζει το τελευταιο ψηφιο 100 αριθμων που διαβαζονται απο το πληκτρολογιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
Παιδια δεν μπορω να καν αυτους τους αλγοριθμους!
Μηπως μπορει να βοηθησει καποιος;

1)Να γραφει αλγοριθμος ο οποιος θα διαβαζει τους βαθμους και τα ονοματα 30 μαθητων στο μαθημα της πληροφορικης.Στο τελος θα εμφανιζεται το ονομα και ο βαθμος του μαθητη με το μεγαλυτερο και το μικροτερο βαθμο.


2)Να γραφει αλγοριθμος που εμφανιζει το τελευταιο ψηφιο 100 αριθμων που διαβαζονται απο το πληκτρολογιο.
1)

Αλγόριθμος Ασκ_1

Για i από 1 μέχρι 30

Διάβασε Βαθ, ον

Tέλος_Επανάληψης

min<- Βαθ[1]
θmin <-1
Για i aπό 1 μέχρι 30
Αν Βαθ[ι]< min τοτε
min<- Βαθ[ι]
θmin<- i
Τελος_Αν
Τέλος_Επαναληψης
Εμφάνισε 'Ο μαθητής με τον μικρότερο βαθμό είναι ο', ον[θmin], 'με βαθμό', min

max<- Βαθ[1]
θmax <-1
Για i aπό 1 μέχρι 30
Αν Βαθ[ι]> max τοτε
max<- Βαθ[ι]
θmax<- i
Τελος_Αν
Τέλος_Επαναληψης
Εμφάνισε 'Ο μαθητής με τον μεγαλύτερο βαθμό είναι ο', ον[θmax], 'με βαθμό', max

Tέλος Ασκ_1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
Παιδια δεν μπορω να καν αυτους τους αλγοριθμους!
Μηπως μπορει να βοηθησει καποιος;

1)Να γραφει αλγοριθμος ο οποιος θα διαβαζει τους βαθμους και τα ονοματα 30 μαθητων στο μαθημα της πληροφορικης.Στο τελος θα εμφανιζεται το ονομα και ο βαθμος του μαθητη με το μεγαλυτερο και το μικροτερο βαθμο.


2)Να γραφει αλγοριθμος που εμφανιζει το τελευταιο ψηφιο 100 αριθμων που διαβαζονται απο το πληκτρολογιο.

κανατε πινακες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Οι ασκήσεις αποτελούν μέρος της ενότητας της δομής επανάληψης
1)Να γραφει αλγοριθμος ο οποιος θα διαβαζει τους βαθμους και τα ονοματα 30 μαθητων στο μαθημα της πληροφορικης.Στο τελος θα εμφανιζεται το ονομα και ο βαθμος του μαθητη με το μεγαλυτερο και το μικροτερο βαθμο.

Code:
Αλγόριθμος Ασκ_1
min [FONT=Times New Roman]←[/FONT] 21 ! μια μεγάλη τιμή
max [FONT=Times New Roman]←[/FONT] -1 ! μια μικρή τιμή
Για i από 1 μέχρι 30
   Διάβασε Βαθ, ον
   Αν Βαθ < min τοτε
      min [FONT=Times New Roman]←[/FONT] Βαθ
      ονmin [FONT=Times New Roman]←[/FONT] ον
   Τελος_αν
   Αν Βαθ > max τοτε
      max [FONT=Times New Roman]←[/FONT] Βαθ
      ονmax [FONT=Times New Roman]←[/FONT] ον
   Τελος_αν
Τέλος_επαναληψης
Εμφάνισε ονmax, max
Εμφάνισε ονmin, min
Tέλος Ασκ_1

2)Να γραφει αλγοριθμος που εμφανιζει το τελευταιο ψηφιο 100 αριθμων που διαβαζονται απο το πληκτρολογιο.

Φαντάζει λίγο αόριστη η εκφώνηση, αν ο αριθμός που διαβάζεται είναι πραγματικός, τότε το πράγμα δυσκολεύει
Code:
Αλγόριθμος Ασκ_2
Για i από 1 μέχρι 100
   Διάβασε α  ! πρέπει ακέραιος
   Εμφάνισε α mod 10
Τέλος_επαναληψης
Tέλος Ασκ_2

Με εκτίμηση,

Τσιωτάκης Παναγιώτης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alvertos

Νεοφερμένος

Ο alvertos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
παιδια θα ηθελα βοηθεια σε αυτη την ασκηση
"Ενα video club προσφερει 2 διαφορετικους τροπους ενοικιασης των κασετων
α) εγγραφη 30 ευρο το χρονο και καθε κασετα 1 ευρο και
β)1,5 ευρο η κασετα
Εστω οτι καποιος εχει νοικιασει χ κασετες μεχρι τωρα. Να γινει αλγοριθμος ο οποιος θα υπολογιζει με ποιον απο τους 2 τροπους θα τον συνεφερε να ειχε γραφτει. Επισης αν τον συμφερει ο δευτερος τροπος ποσες κασετες μπορει να νοικιασει μεχρι το τελος του χρονου, ωστε ο δευτερος τροπος να παραμενει η πιο συμφερουσα λυση????"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dkotanid

Νεοφερμένος

Ο Κοτανίδης Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
παιδια θα ηθελα βοηθεια σε αυτη την ασκηση
"Ενα video club προσφερει 2 διαφορετικους τροπους ενοικιασης των κασετων
α) εγγραφη 30 ευρο το χρονο και καθε κασετα 1 ευρο και
β)1,5 ευρο η κασετα
Εστω οτι καποιος εχει νοικιασει χ κασετες μεχρι τωρα. Να γινει αλγοριθμος ο οποιος θα υπολογιζει με ποιον απο τους 2 τροπους θα τον συνεφερε να ειχε γραφτει. Επισης αν τον συμφερει ο δευτερος τροπος ποσες κασετες μπορει να νοικιασει μεχρι το τελος του χρονου, ωστε ο δευτερος τροπος να παραμενει η πιο συμφερουσα λυση????"

Η άσκηση ουσιαστικά είναι μια εξίσωση όπου στην οριακή τιμή βάζεις μια δομή επιλογής. Καλή επιτυχία!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
η άσκηση έχει λύση στο βοήθημα που τη βρήκες (ελπίζω να μην στην πάσαρε κάποιος για "δική του")
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
παιδια θα ηθελα βοηθεια σε αυτη την ασκηση
"Ενα video club προσφερει 2 διαφορετικους τροπους ενοικιασης των κασετων
α) εγγραφη 30 ευρο το χρονο και καθε κασετα 1 ευρο και
β)1,5 ευρο η κασετα
Εστω οτι καποιος εχει νοικιασει χ κασετες μεχρι τωρα. Να γινει αλγοριθμος ο οποιος θα υπολογιζει με ποιον απο τους 2 τροπους θα τον συνεφερε να ειχε γραφτει. Επισης αν τον συμφερει ο δευτερος τροπος ποσες κασετες μπορει να νοικιασει μεχρι το τελος του χρονου, ωστε ο δευτερος τροπος να παραμενει η πιο συμφερουσα λυση????"

Δεν καταλαβαίνω αν το 2ο ερώτημα εννοει: πόσες "ακόμα" κασέτες, ή γενικά πόσες κασέτες. Το κάνω με το πόσες "ακόμα"

Χοντρικά:

ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
Α <-- 30+Χ
Β <-- 1,5*Χ
Αν Α<=Β ΤΟΤΕ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ "Α ΤΡΟΠΟΣ"

Αλλιώς
ΕΜΦΑΝΙΣΕ "Β ΤΡΟΠΟΣ"
Μ<--0
ΟΣΟ Β<Α ΕΠΑΝΑΛΑΛΒΕ
Μ<--Μ+1
Χ<--Χ+1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ Μ
Τέλος_Αν

Edit για πιθανο λάθος στο 2ο ερώτημα
-----------------------------------------
η άσκηση έχει λύση στο βοήθημα που τη βρήκες (ελπίζω να μην στην πάσαρε κάποιος για "δική του")

Έχει διαφορά δηλαδή αν κάποιος συνάδελφος σας, δίνει μία έξυπνη άσκηση στους μαθητές του, αν η άσκηση αυτή υπάρχει σε κάποιο βοήθημα. (?)

Ναι, καταλαβαίνω, θα έπρεπε να στείλει τα παιδιά να αγοράσουν το βοήθημα.

FAIL
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Έχει διαφορά δηλαδή αν κάποιος συνάδελφος σας, δίνει μία έξυπνη άσκηση στους μαθητές του, αν η άσκηση αυτή υπάρχει σε κάποιο βοήθημα. (?)
Ναι, καταλαβαίνω, θα έπρεπε να στείλει τα παιδιά να αγοράσουν το βοήθημα.
FAIL

Θα έπρεπε να έχει την αξιοπρέπεια να αναφέρει την πηγή (αν δεν το έκανε)
Το θέμα δεν είναι οικονομικό, αλλά ηθικό
-----------------------------------------
για να τον συμφέρει ο δεύτερος τρόπος, πρέπει

30 + Χ > 1,5*Χ

αν λύσεις την εξίσωση, τότε βρίσκεις πότε συμφέρει ο κάθε τρόπος (για Χ κασέτες).
Αλλά όντως και με δομή επανάληψης

Όσο κόστοςΑ > κόστοςΒ επανάλαβε

μόλις βγει απο την επανάληψη, σημαίνει οτι το κόστοςΒ ξεπέρασε το κόστοςΑ, άρα πλέον ΔΕ με συμφέρει ο τρόπος Β
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Θα έπρεπε να έχει την αξιοπρέπεια να αναφέρει την πηγή (αν δεν το έκανε)
Το θέμα δεν είναι οικονομικό, αλλά ηθικό

Hell yes. Indeed . Συμφωνώ απόλυτα :)

Απλά κατάλαβα κάτι διαφορετικό από το ποστ του συναδέλφου σας, ότι δήθεν "είτε παίρνεις το βοήθημα, είτε ΔΕΝ την χρησιμοποιείς".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top