ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
1. https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=2279.0
2. https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=1662.0
3. https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=1616.0
4. https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=709.0
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntzios Kostas
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nansymet
Νεοφερμένος
--> goudas : σε βοηθήματα θα βρεις πολλές.
ερωτήσεις Σ/Λ,μετατροπές,συμπλήρωσης κενού,αντιστοίχησης, τεστ με τις λυσεις αλλα και χωρις τις λυσεις και πολλα ακομη. εγω εχω ενα βοηθημα κι απο εκει σε συνδυασμο παντα με το βιβλιο διαβαζω και εξεταζω τον εαυτο μου στην θεωρια, με αποτελεσμα 19,20 σε διαγωνισματα και τεστ θεωριας παντα μιλαμε! :no1:
--> just_rock & giannis123: πραγματικα, πες της να σας δινει. για αυτο ειναι καθηγητρια για να σας προετοιμασει....σωστα!αλλωστε αν της το πεις δεν νομιζω να σε θεωρησει απαιτιτικο. ισα ισα που θα δει οτι ενδιαφερεσαι.:iagree:
--> personGR : με ολο το σεβασμο και με καθαρα φιλικο χαρακτηρα μπορω να πω πως δεν συμφωνω. μεσα στο βιβλιο υπαρχουν πολλα και μαζεμενα. οι λεπτομεριες ειναι σημαντικες και μεσα σε ολο το κειμενο ισως δεν τις προσεξεις. τα παραπανω σιγουρα χρειαζονται για ενα σωστο και ολοκληρωμενο διαβασμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nefi
Πολύ δραστήριο μέλος
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial][/FONT][/FONT]
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]help ...
[/FONT][/FONT]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Evris7
Πολύ δραστήριο μέλος
Αξία <-Ν*0.75
Χρ <-Χρ - Αξία
Αν Χρ>2 τότε
Κέρμ <- Χρ DIV 2
Γράψε "Κέρματα των 2 ευρώ",Κερμ
Τέλος_αν
Αν Χρ>1 τότε
Γράψε "Κέρματα του 1 ευρώ","1"
Τέλος_αν
Αν Χρ>0.50 τότε
Γράψε "Κέρματα των 0.50 ευρώ", "1"
Τέλος_αν
Αν Χρ>0.40 τότε
Γράψε "Κέρματα των 0.20 ευρώ","2"
Τέλος_αν
.
.
.
Δεν παίζει να λύνεται έτσι. Αλλά το μόνο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι αυτό :S
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nefi
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntzios Kostas
Νεοφερμένος
Με εκτίμηση,
Ντζιός Κώστας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Evris7
Πολύ δραστήριο μέλος
Έστω έναν βασικό κορμό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntzios Kostas
Νεοφερμένος
1 Χ 2ευρο
1 Χ 1ευρο
1 Χ 50λεπτο
2 Χ20λεπτα
0 Χ 10λεπτα
και 1 Χ 5λεπτο
Δες την πάλι και το συζητάμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nefi
Πολύ δραστήριο μέλος
αν poso>o.75 τοτε
resta<--poso-0.75
restadiv2=e
restamod2=c
cdiv1=z
cmod1=f
fdiv0.5=r
fmod0.5=g
gdiv0,2=h
gmod0.2=j
jdiv0.1=k
jmodo.1=l
ldiv0.05=w
lmod0.05=x
τελος αν
εμφανισε "τα ευρο ειναιi", e*2+z*1+r*o.5+h*0.2+k*0.1+w*0.05
ετσι θα γινει??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nefi
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Βλέπω πως έχεις κολλήσεις σε αυτήν την άσκηση. Μπορείς να δεις κάτι παρόμοιο (ΟΧΙ ίδιο) στις ασκήσεις 21-22 στο https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_ask21_2.htm
Με εκτίμηση,
Τσιωτάκης Παναγιώτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nefi
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntzios Kostas
Νεοφερμένος
Θα πρέπει πρώτα τα ρέστα να τα μετατρέψεις σε λεπτά, δηλαδή,
ρέστα<- ρέστα *100
και στη συνέχεια
ευρω2<-ρέστα div 200
ρέστα<-ρέστα mod 200
.......
Επίσης, προσπάθησε η μορφή του αλγόριθμού σου να είναι συμβατή με το σχολικό βιβλίο, γιατί η μορφή που έδωσες δεν νομίζω να γίνει αποδεκτή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntzios Kostas
Νεοφερμένος
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα από personGR (Εμφάνιση μηνύματος)
Θεωρία=Σχολικό Βιβλίο. Τέλος.
Αυτό δεν είναι σωστό. Το σωστό είναι:
Ερωτήσεις ανάπτυξης=Σχολικό Βιβλίο
Συμφωνώ, απλά θα πρέπει να υπάρχει καθηγητής που να διαβάσετε μαζί το σχολικό και να υπογραμμίσετε όλα τα κομμάτια του τα οποία μπορεί να χρησιμοποιηθούν ως θεωρία (ανάπτυξη, Σ Λ, αντιστοίχισης κ.τλ). Προσοχή, γιατί υπάρχουν και κομμάτια μέσα σε κίτρινα πλαίσια και κάτω από γλόμπους που είναι δύσκολο αν κάτσεις μόνο σου να δεις τι από αυτά πρέπει να αποστηθίσεις.
Με εκτίμηση,
Ντζίός Κώστας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nefi
Πολύ δραστήριο μέλος
ευχαριστω πολυ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gimli
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
coheNakatos
Δραστήριο μέλος
Για i απο 1 μεχρι 300
Διαβασε αριθμος
Αν αριθμος mod 2=0 τοτε
Εμφανισε αριθμος
Τελος_Αν
sum<-sum+αριθμος
Τελος_επαναληψης
Εμφανισε sum
Την ελυσα με την παραδοχη οτι μιλαμε για ακεραιους ετσι ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lolerd
Νεοφερμένος
Να γραφεί και να εκτελεσθει ένα προγραμμα που διαβάζει απο ένα αρχείο την τιμή της ακέραιασ μεταβλητλης Ν (Ν <=20) , τα Ν στοιχεία ενός μονοδιάστατου πίνακα Α και επίσης τα Ν στοιχεία ενόσ άλλου μονοδιάστατου πίνακα Β ( Πρώτα τα στοιχεια του Α και μετα τα στοιχεία του Β). Στη συνέχεια τροποποιούνται τα Ν στοιχεία του μονοδιάστατου πίνακα Α ως εξής
InfoΑ1 = Α1 + Β2, Α2 = Α2 + Β3, ...... Α ν-1 = Α ν-1 + Β ν , Α ν = Αν
οι αριθμοι 1 ,2 ,3, ν-1 , ν είναι δείκτες των Α και Β
Τέλος οι πίνακες Α και Β γράφονται σ'ενα αρχείο με τους ανάλογους τίτλους. Πρώτα ο πίνακασ Α με δυο τιμές ανα record και τρια δεκαδικά ψηφιά και μετα ο πίνακας Β με τρείς τιμές ανα ρεψορδ και πέντε δεκαδικά ψηφια.
Το αρχείο με τη τιμή της μεταβήτης Ν και τα στοιχεία των πινάκων Α και Β είναι :
10
9.1 4.2 -4.4 8.3 -6.1 4.3 7.2 8.4 9.7 5.9
2.5 3.1 4.4 -1.3 7.7 8.2 -6.4 5.3 -0.8 4.1
Αυτή ειναι η άσκηση .Τώρα το πρόβλημα μου είναι πως δεν μπορώ να κατανοήσω αυτο που λέει στην αρχή με τους μονοδιάστατους πίνακες σε σχέση με το πώς έχει διαμορφώσει το αρχείο με τις τιμες του Ν . Δηλαδή ο πινακας Α θα έχει τα ίδια στοιχεία με τον πίνακα Β ?
Επίσης στο τελευταίο αρχείο απο ότι έχω καταλάβει οι τιμες του πίνακα Β θα παραμέινουν οι ίδιες . Ετσι δεν είναι..? Και τί εννοεί ο Α με 2 τιμες ανα record και ο Β 3 τιμές ανα record ?
Σας ευχαριστώ για την όποια βοήθεια σας.. και Καλημέρα!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 61 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- john_55
- akis_95
- Marios2020
- Hased Babis
- Mara2004
- Mary06
- Valous
- Ilovemycats27
- katia.m
- Anna_kitty
- antonis97
- gewrgioyp
- Panagiotis849
- Σωτηρία
- marian
- ggl
- tsiobieman
- elenicar
- Scandal
- Δήμος56103
- eukleidhs1821
- calliope
- kwstaseL
- Eri0611
- liaiscool
- leo41
- Georgekk
- Athens2002
- Johnman97
- imkindalost
- panagiotis G
- Giovanni5
- marsenis
- thecrazycretan
- the purge
- eri548
- Ria99
- JohnGreek
- lostpfg
- Vold
- Λαμπρινηη
- SlimShady
- tasost
- Vasilina93
- kvstas92
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.