Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

giorgis_h

Νεοφερμένος

Ο giorgis_h αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 55 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Μια μικρή παρατήρηση μόνο:

Προσοχή στα ονόματα των μεταβλητών. Είναι άκομψο να χρησιμοποιείται το "π", καθώς αυτό παραπέμπει στο 3,14.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Οι μετρητές είθισθαι να είναι ένα γράμμα: κ, λ, π, μ
κανείς μαθητής μου ποτέ δεν μπέρδεψε το π ως μετρητή με το 3.14.

Το π δεν είναι δεσμευμένη λέξη στην ΑΕΠΠ, είναι στα μαθηματικά, δε νομίζω Γιώργο οτι αποτελεί πρόβλημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgis_h

Νεοφερμένος

Ο giorgis_h αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 55 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
ΟΚ, ίσως να ξεφεύγω από τα ζητούμενα της ΑΕΠΠ.

Τελικά οι συνήθειες σου γίνονται μοίρα. 25 χρόνια ενασχόλησης με τον προγραμματισμό αφήνουν βίτσια, όπως το να προσέχεις την αισθητική του παραγόμενου κώδικα, κι όχι μόνο την λειτουργικότητά του.

Προσωπικά ΕΠΙΜΕΝΩ στους μαθητές μου στο θέμα του ύφους και της αισθητικής (πχ εσοχές στις εμφωλευμένες δομές, χρήση άφθονων σχολίων, διαχωρισμός των λογικών μπλοκς στον κώδικα, προσοχή στα ονόματα των μεταβλητών). Μήπως παραείμαι απαιτητικός;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
δε νομίζω Γιώργο, όλοι προσπαθούμε να περνάμε κανόνες στα παιδιά μέσω "της συνήθειας" και της "εμμονής" μας πχ για σωστές εσοχές, κεφαλαία στη ΓΛΩΣΣΑ, i για τις γραμμές και j για τις στήλες στους πίνακες κ.ο.κ.

Με αυτόν τον τρόπο γλυτώνουν τα παιδιά απο μπελάδες, που δεν το καταλαβαίνουν άμεσα..

Απλά, πιστεύω οτι η χρήση του ονόματος π για μεταβλητή δεν είναι άκομψο :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dkotanid

Νεοφερμένος

Ο Κοτανίδης Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Καλά κάνεις...αλλά το ζητούμενο είναι παραγωγή σωστού και λειτουργικού κώδικα όχι αποδοτικού και αισθητικά σωστού.
Αν είχαμε περισσότερες ώρες προγραμματισμό θα τα προσέχαμε όλοι,όλα τα παραπάνω που λες, πιστεύω.Εσοχές και σχόλια όπου χρειάζεται ΝΑΙ!
Τεσπα καθένας έχει τους τρόπους και τις προτεραιότητές του, οπότε τπτ δεν είναι παρεξηγήσιμο, ειδικά σε σένα που έχεις 25 χρόνια στον προγραμματισμό, σίγουρα ξέρεις πολλά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Εχω δει εναν αλγοριθμο που παραθετει ο κ. Τσιωτακης στο βοηθημα του, αλλα μπορει να αναπτυχθει πιο καλα ακομα σε πινακα.
Ελεγχοντας καθε φορα αν ειναι εντος οριων του πινακα,
και επισης να βρειτε ενα τροπο ωστε πρωτα να γεμιζονται ολες οι θεσεις του πινακα και μετα να θεωρει το προγραμμα πως ειναι γεματος ο πινακας.
καντε το οσοι θελετε και μετα θα ποσταρω και γω το προγραμμα που εκανα, ωστε να συζητησουμε τις λυσεις.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
στο βιβλίο (αλλά και στο
https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_tm_3.htm ) εχω την κωδικοποίηση που δείχνει και στο βιβλίο καθηγητή για την ώθηση/απώθηση και εισαγωγή/εξαγωγή.

Προφανώς όπως λες μπορεί να γίνει καλύτερα. Πάντως πρέπει να γίνει σαφές οτι είναι ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ αυτή η κωδικοποίηση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 51 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
δε νομίζω Γιώργο, όλοι προσπαθούμε να περνάμε κανόνες στα παιδιά μέσω "της συνήθειας" και της "εμμονής" μας πχ για σωστές εσοχές, κεφαλαία στη ΓΛΩΣΣΑ, i για τις γραμμές και j για τις στήλες στους πίνακες κ.ο.κ.
:)


Βρε αυτές οι εμμονές!!! Στο i και στο j :nono:έχω μία διαφωνία που άρχισε να μου γίνεται εμμονή. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgis_h

Νεοφερμένος

Ο giorgis_h αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 55 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Καλά κάνεις...αλλά το ζητούμενο είναι παραγωγή σωστού και λειτουργικού κώδικα όχι αποδοτικού και αισθητικά σωστού.
Αν είχαμε περισσότερες ώρες προγραμματισμό θα τα προσέχαμε όλοι,όλα τα παραπάνω που λες, πιστεύω.Εσοχές και σχόλια όπου χρειάζεται ΝΑΙ!
Τεσπα καθένας έχει τους τρόπους και τις προτεραιότητές του, οπότε τπτ δεν είναι παρεξηγήσιμο, ειδικά σε σένα που έχεις 25 χρόνια στον προγραμματισμό, σίγουρα ξέρεις πολλά!

Μπα, κάθε άλλο!
Από τα 25, ζήτημα να είναι 6-7 γεμάτα, τα 2 μαθητικά. Η επαγγελματική όμως πείρα είναι πολύ μεγάλο σχολείο, κι ένα από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνει κανείς είναι η αξία της τεκμηρίωσης του λογισμικού μέσα σε μια εταιρία. Μεγάλη κουβέντα, άστα να πάνε. Μιλάμε για πολλή συναδελφική καρπαζιά για "θεματα αρχής" στην συγγραφή κώδικα (ό,τι έγραφες, έπρεπε να ήταν εύκολο για τους άλλους να το καταλάβουν)

Πάντως -επειδή αναφέρθηκε- στους μαθητές μου προτείνω να χρησιμοποιούν τις μεταβλητές "γρ" και "στ" για δείκτες γραμμών και στηλών πίνακα, αντί για j ή i. Πιστέυω ότι έτσι τις αντιλαμβάνονται καλύτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dkotanid

Νεοφερμένος

Ο Κοτανίδης Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Βρε αυτές οι εμμονές!!! Στο i και στο j :nono:έχω μία διαφωνία που άρχισε να μου γίνεται εμμονή. :)
Όντως Κώστα είναι πολύ καλύτερο το σύστημά σου που περιγράφεις γραμμές και στήλες, σε πίνακες ειδικά, με τα αρχικά των ονομάτων τους. Και εγώ το υιοθέτησα και πέρασε ωραία στα παιδιά.
THANX A LOT.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Γούστα είναι αυτά παιδιά, κανείς δεν είναι τέλειος... :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

theodim

Νεοφερμένος

Ο Θοδωρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Μετατροπή αριθμού απο δεκαδικό συστημα στο δυαδικό :

Παρατήρηση :
το 53 είναι 00110101 (8bit)


Θεση : 76543210
΄΄΄΄΄΄---------
΄΄΄΄΄΄00110101

--> αριθμος = (0 ή 1)*2^(Θεση(0) + (0 ή 1)*2^(Θεση(1)
χοντρικά : 53 = 1*2^0 + 0*2^1 +...+0*2^6+0*2^7
αρα : 53 = 1*2^0 + 1*2^2 + 1*2^4 + 1*2^5
δεν τα είπα πολυ καλα :xixi: οπότε αμφυβάλλω αν κατάλαβε κανεις xD

λοιπον, εγω έκανα τα εξής , δεν βρήκα λάθος όμως δεν κάνει αυτο που θέλω, όποις μπορεί να βοηθήσει:




Εεεεεευχαριστώ :thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 51 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Code:
  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ μετατροπη10_2
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ 
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: χ, αρ, πλ, υπ 
ΑΡΧΗ 
  
  ΔΙΑΒΑΣΕ χ 
  αρ <- 0 
  πλ <- 1 
  ΟΣΟ χ <> 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 
    υπ <- χ MOD 2 
    αρ <- υπ*πλ + αρ 
    χ <- χ DIV 2 
    πλ <- 10*πλ 
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ 
  
  ΓΡΑΨΕ αρ 
  
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Για δες αυτό το πρόγραμμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

natasa mastellou

Νεοφερμένος

Η natasa mastellou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
η ασκηση ειναι:
να γραφει σε java ενα προγραμμα που να δεχεται σαν εισοδο ενα ετος μεγαλυτερο του 2009(τετραψηφιος ακεραιος) κ να τυπωνει το ημερολογιο του ετους αυτου,λαμβανοντας υποψη τα δισεκτα ετη, στη μορφη :​

ιανουαριος
-------------------​

Δε Τρ Τε Πε Παρ Σα Κυ
..............1...2....3....4​
.5...6...7..8...9...10..11
12.13.14.15.16...17..18
19.20.21.22.23...24..25
26.27.28.29.30...31

---------------------------------------
---------------------------------------​

φεβρουαριος
--------------------​

.............​


εχω εμπειρια στον προγραμματισμο αλλα αυτο με δυσκολευει πολυ.
δν ξερω πως να αρχισω.οποιος μπορει ν μ δωσει καποια συμβουλη θα το εκτιμουσα πολυ!!
δν ειναι απαραιτητο να μου γραψετε κατι σε java, κ σε ψευδογλωσσα να ειναι δν εχω προβλημα, αρκει ν καταλαβω το συλλογισμο!
ευχαριστω προκαταβολικα!​

ειναι επειγον!πρεπει ν το χω τελειωσει μεχρι την κυριακη!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Πρώτον, αν αγχώνεσαι έτσι δεν πρόκειται να το σκεφτείς καθαρά :P

Για αρχή, ξεκίνα απο την 1/1/2009. Δες στο ημερολόγιο του υπολογιστή σου τι μέρα ήταν. Ξεκίνα έτσι.

Τώρα, μπορείς να φτιάξεις έναν πίνακα.

Μετά, νομίζω οτι το 2008 ήταν δίσεκτο, οπότε για να ελέγχεις αν ένα έτος είναι δίσεκτο, αρκεί να ελέγχεις οτι διαφέρει κατα ένα πολλαπλάσιο του 4 απο το 2008, η συνθήκη γράφεται ώς 'έτος-2008 mod 4 == 0'

Τώρα, ξεκίνα απο την 1/1/2009. Βλέπεις οτι είναι Πέμπτη, αυτό αμέσως αμέσως μπορεί να σου δώσει το τι μέρα ήταν για κάθε έτος η πρώτη του χρόνου (προσθέτοντας το πόσες μέρες είχαν όλα τα μη δίσεκτα έτη ανάμεσα, συν το πόσες μέρες είχαν τα δίσεκτα έτη ανάμεσα και κάνοντας modulo 7.)

Βρίσκεις για κάθε έτος το τι είναι η πρώτη μέρα του και πόσες μέρες έχει (ή αν είναι δίσεκτο η όχι)

Μετά μέσα σε ένα for (με δείκτη απο 1 εώς 365 ή 366 αντίστοιχα) με την χρήση μιας switch μπορείς να φτιάξεις τον πχ Ιανουάριο εξετάζοντας τις μέρες απο 1 εώς 31, τον Φεβρουάριο απο 32 εώς 59 (ή 60 αντίστοιχα) κτλ, ωστε να φτιάξεις έτσι όλο το ημερολόγιο σου.

Ελπίζω να βοήθησα λίγο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DimitrisP

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης Παπακωνσταντίνου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 67 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Μετά, νομίζω οτι το 2008 ήταν δίσεκτο, οπότε για να ελέγχεις αν ένα έτος είναι δίσεκτο, αρκεί να ελέγχεις οτι διαφέρει κατα ένα πολλαπλάσιο του 4 απο το 2008, η συνθήκη γράφεται ώς 'έτος-2008 mod 4 == 0'

Προσοχή τα έτη που διαιρούνται με το 100 και όχι με το 400 δεν είναι δίσεκτα (π.χ. 2100, 2200,2300 αλλά το 2400 είναι δίσεκτο)

Γενικά: Δίσεκτα είναι τα έτη που διαιρούνται με το 4 αλλά όχι με το 100, καθώς και εκείνα που διαιρούνται με το 400.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Προσοχή τα έτη που διαιρούνται με το 100 και όχι με το 400 δεν είναι δίσεκτα (π.χ. 2100, 2200,2300 αλλά το 2400 είναι δίσεκτο)

Γενικά: Δίσεκτα είναι τα έτη που διαιρούνται με το 4 αλλά όχι με το 100, καθώς και εκείνα που διαιρούνται με το 400.

Ευχαριστώ που το θύμισες, το χα ξεχάσει τελείως.
Περίεργες πατέντες πάντως :P

Άρα η συνθήκη για να είναι ένα έτος δίσεκτο είναι:
Ωχ τώρα είδα το δεν.

((etos mod 4 == 0) && !(etos mod 100 == 0)) || (etos mod 400 ==0)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DimitrisP

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης Παπακωνσταντίνου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 67 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Ευχαριστώ που το θύμισες, το χα ξεχάσει τελείως.
Περίεργες πατέντες πάντως :P

Δίσεκτο έτος

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Δίσεκτο ονομάζεται ένα έτος κατά το οποίο μετράται μια παραπάνω ημέρα, (εικοσιτετράωρο), με σκοπό τη διόρθωση σφαλμάτων που προκαλούνται από τον μη ακριβή υπολογισμό της διάρκειας της ημέρας, πλήρους περιστροφής της Γης, στην μέτρηση του ηλιακού έτους.
Για παράδειγμα, με το σύστημα μέτρησης του χρόνου που χρησιμοποιείται σήμερα στον Δυτικό κόσμο (Γρηγοριανό ημερολόγιο), κάθε έτος διαρκεί περίπου έξι ώρες παραπάνω από 365 ημέρες, δηλαδή 1/4 της ημέρας, με αποτέλεσμα κάθε τέσσερα έτη να δημιουργείται σφάλμα της τάξεως της μίας πλήρους ημέρας. Έτσι, στο ίδιο σύστημα έχει καθιερωθεί να προστίθεται μία ημέρα στο έτος ανα τέσσερα χρόνια (εκτός από τα έτη που διαιρούνται με το εκατό αλλά όχι και με το τετρακόσια και εκτός από τα έτη που διαιρούνται και με το εκατό και με το τέσσερις χιλιάδες), ώστε το σφάλμα των έξι ωρών να 'απορροφάται'.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Δίσεκτο έτος

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Δίσεκτο ονομάζεται ένα έτος κατά το οποίο μετράται μια παραπάνω ημέρα, (εικοσιτετράωρο), με σκοπό τη διόρθωση σφαλμάτων που προκαλούνται από τον μη ακριβή υπολογισμό της διάρκειας της ημέρας, πλήρους περιστροφής της Γης, στην μέτρηση του ηλιακού έτους.
Για παράδειγμα, με το σύστημα μέτρησης του χρόνου που χρησιμοποιείται σήμερα στον Δυτικό κόσμο (Γρηγοριανό ημερολόγιο), κάθε έτος διαρκεί περίπου έξι ώρες παραπάνω από 365 ημέρες, δηλαδή 1/4 της ημέρας, με αποτέλεσμα κάθε τέσσερα έτη να δημιουργείται σφάλμα της τάξεως της μίας πλήρους ημέρας. Έτσι, στο ίδιο σύστημα έχει καθιερωθεί να προστίθεται μία ημέρα στο έτος ανα τέσσερα χρόνια (εκτός από τα έτη που διαιρούνται με το εκατό αλλά όχι και με το τετρακόσια και εκτός από τα έτη που διαιρούνται και με το εκατό και με το τέσσερις χιλιάδες), ώστε το σφάλμα των έξι ωρών να 'απορροφάται'.

Ναι, περίεργο μου φαίνεται που εξαιρούνε το 100 και το 4000 (το οποίο αλλάζει πάλι την συνθήκη, γκρ)

Για να καταλάβω.

Αν διαιρείται με το 4 είναι δίσεκτο έτος
εκτός αν διαιρείται με το εκατό που δεν είναι
εκτός αν διαιρείται με το 400 που είναι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DimitrisP

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης Παπακωνσταντίνου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 67 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Ναι, περίεργο μου φαίνεται που εξαιρούνε το 100 και το 4000 (το οποίο αλλάζει πάλι την συνθήκη, γκρ)

Για να καταλάβω.

Αν διαιρείται με το 4 είναι δίσεκτο έτος
εκτός αν διαιρείται με το εκατό που δεν είναι
εκτός αν διαιρείται με το 400 που είναι;

Ναι και για να το κάνουμε πιο πολύπλοκο:

Στην πραγματικότητα το απόσπασμα της Βικιπαίδεια δεν είναι ακριβές.

"κάθε έτος διαρκεί περίπου έξι ώρες παραπάνω από 365 ημέρες, δηλαδή 1/4 της ημέρας, με αποτέλεσμα κάθε τέσσερα έτη να δημιουργείται σφάλμα της τάξεως της μίας πλήρους ημέρας."

Το ακριβές είναι ότι:
κάθε έτος διαρκεί περίπου έξι ώρες και 3,6 λεπτά παραπάνω από 365 ημέρες.
Αν πολλαπλασιάσεις 3,6 λεπτά/χρόνο * 400 χρόνια = 1440 λεπτά = 1 ημέρα.
Έτσι κάθε 400 χρόνια χάνουμε μια μέρα την οποία τελικά προσθέτουμε στα έτη για τα οποία ισχύει: έτος mod 400 = 0

Πιθανότατα χρειάζεται και άλλη μία διόρθωση, αλλά δεν την θυμάμαι.
Την βρήκα: Τα έτη που διαιρούνται με το 4000 δεν είναι δίσεκτα

Ελπίζω να σε (ξ)έμπλεξα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top