Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Βοηθεια!!!

1) δινεται δισδιστατος πινακας table[50,3] που περιεχει στοιχεια 50 ατομων.σε κάθε γραμμη του πινακα βρισκονται τα στοιχεια (επωνυμο,ονομα,διευθυνση) ενός ατομου. Να γραφει αλγοριθμος ο οποιος να ταξινομει τα στοιχεια των ατομων αλφαβητικαως προς τα ονοματα τους. Σε περιπτωση που υπαρχουβν δυο ιδια ονοματα δε μας ενδιαφερει η μεταξυ τους διαταξη.
2) Στον τελικο του αλματος εις μηκος στ ευρωπαικο πρωταθλημα συμμετειχαν 12 αθλητες. Κάθε αθλητης εχει από εξι προσπαθειες και ως επιδοση του κάθε αθλητη θεωρειται η καλυτερη προσπαθεια. Να γραφει αλγοριθμος ο οποιος:
Α. να διαβαζει το ονοματεπωνυμο και τις προσπαθειες του κάθε αθλητη
Β. να υπολογιζει τν επιδοση του κάθε αθλητη
Γ. να εμφανιζει ταονοματα και τις επιδοσεις των 5 πρωτων αθλητων,ξεκινωντασαπο τον καλυτερο και των 5 τελευταιων ξεκινωντας από τον χειροτερο.

Να θεωρεισετε ότι δεν υπαρχουν αθλητες με τν ιδια αποδοση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
ευχαριστω πολυ!θα τις προσπαθησω με τις υποδειξεις σας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bloumis

Νεοφερμένος

Ο bloumis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Γεια σε όλους. Μπορεί κανείς να φτιάει και να παραθέσει κάποιο πρόγραμμα/αλγόριθμο που αν του εισάγεις 2 αριθμούς(π.χ. α,β) να εμφανίζει 2 αριθμούς των οποίων το άθροισμα θα είναι ίσο με το α και το γινόμενο θα είναι ίσω με το β?

:thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Θα σου δώσω μια ιδέα γενικόλογη και τον κώδικα θα τον αφήσω σε εσένα να τον υλοποιήσεις.


Για την πρώτη περίπτωση, απλώς π.χ. ο ένας προσθεταίος θα μπορεί να 'ναι μικρότερος κατά μία μονάδα απ' τον αριθμό α που δίνεις ως εισαγωγή κι ο άλλος η ίδια η μονάδα.


Για τη δεύτερη περίπτωση, υπάρχει περίπτωση, αυτό που λες να μη γίνεται. ΔΗλαδή ο αριθμός να 'ναι πρώτος και να μην έχει διαιρέτες. Σε αυτή την περίπτωση, ή λες ότι π.χ. ο ένας πολ/στης είναι η μονάδα και ο άλλος ο ίδιος ο αριθμός (ή αντίστοιχα το -1 και ο αντίθετος του άλλου αριθμού), ή θα αναφέρεις ότι ο αριθμός είναι πρώτος. Σε περίπτωση που δεν είναι πρώτος, αρκεί να βρεις έναν διαιρέτη. Ο ένας πολ/στης είναι αυτός ο διαιρέτης κι ο άλλος ο αριθμός DIV τον διαιρέτη .


Φιλικά,

Στέλιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 51 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Φίλε στέλιο δεν νομίζω ότι μιλάει αναγκαστικά για ακέραιους.

Αρκεί να λύσεις το σύστημα

γ*δ=β
γ+δ=α

και προκύπτει ότι δ^2-αδ+β=0, οπότε μπορείς να βρεις το δ και στη συνέχεια το γ, παίρνοντας όμως περιορισμό για την διακρίνουσα της δευτεροβάθμιας.

Κώστας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Φίλε στέλιο δεν νομίζω ότι μιλάει αναγκαστικά για ακέραιους.

Αρκεί να λύσεις το σύστημα

γ*δ=β
γ+δ=α

και προκύπτει ότι δ^2-αδ+β=0, οπότε μπορείς να βρεις το δ και στη συνέχεια το γ, παίρνοντας όμως περιορισμό για την διακρίνουσα της δευτεροβάθμιας.

Κώστας


Υπέθεσα ότι μιλάει για ακέραιους (κακώς ίσως).

Αν δεν μιλάει για ακέραιους, μπορούμε να πούμε και μια πιο απλή λύση.

Η πρώτη με την πρόσθεση, παραμένει αυτή που έδωσα (με την αφαίρεση της μονάδας δηλαδή).

Για τον πολλαπλασιασμό, ο ένας αριθμός θα 'ναι 1/α και ο άλλος, ο α^2 .

Φιλικά,

Στέλιος


Υσ: Αυτά όλα με την προϋπόθεση ότι οι αριθμοί δεν είανι οι ίδιοι (δηλαδή διαφορετικοί για την πρόσθεση και για τον πολ/σμο. Αν πρέπει να 'ναι ίδιοι, η λύση είναι αναγκαστικά αυτή που προτείνετε εσείς).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bloumis

Νεοφερμένος

Ο bloumis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Φίλε στέλιο δεν νομίζω ότι μιλάει αναγκαστικά για ακέραιους.

Αρκεί να λύσεις το σύστημα

γ*δ=β
γ+δ=α

και προκύπτει ότι δ^2-αδ+β=0, οπότε μπορείς να βρεις το δ και στη συνέχεια το γ, παίρνοντας όμως περιορισμό για την διακρίνουσα της δευτεροβάθμιας.

Κώστας

Σας έχασα λίγο εδώ! Ευχαριστώ και τους δυο σας πάντως!

Να παραθέσω τον αλγόριθμο που έφτιαξα εγώ να μου πείτε πού έκανα λάθος;
-----------------------------------------
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ iSchool
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: α, β, γ, ΓΙΝΟΜΕΝΟ, ΑΘΡΟΙΣΜΑ, ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ_1, ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ_2
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε α, β, γ'
ΔΙΑΒΑΣΕ α, β, γ
ΓΙΝΟΜΕΝΟ <-- α*γ
ΑΘΡΟΙΣΜΑ <-- β
!Ψάχνω για 2 αριθμούς (ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ_1, ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ_2) των οποίων το άθροισμα θα είναι ίσο με τη μεταβλητή ΑΘΡΟΙΣΜΑ και το γινόμενό τους θα είναι ίσο με τη μεταβλητή ΓΙΝΟΜΕΝΟ
.
.
.
.
.
.
.
.
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Ποιο είναι το νόημα αυτής της άσκησης; Τι μας μαθαίνει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bloumis

Νεοφερμένος

Ο bloumis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Δε νομίζω ότι μας μαθαίει κάτι συγκεκριμένο. Απλώς προσπάθησα να φτιάξω τον συγκεκριμένο αλγόριθμο/πρόγραμμα και δεν τα κατάφερα.. Και γι'αυτό ζήτησα βοήθεια από τα μέλη του φόρουμ.

Μπορεί κάποιος να με βοηθείσει λίγο ακόμα, παρακαλώ;

:thanks: Ευχαριστώ πολύ mostel και Ntzios Kostas :thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 51 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ αριθμοί
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: α, β, γ, δ, δρ
ΑΡΧΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ α, β
δρ <- α^2 - 4*β
ΑΝ δρ >= 0 ΤΟΤΕ
δ <- (α + Τ_Ρ(δρ))/2
γ <- α - δ
ΓΡΑΨΕ γ, ' ', δ
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ ('δεν υπάρχουν γ και δ για τους αριθμούς αυτούς')
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bloumis

Νεοφερμένος

Ο bloumis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
1000Ευχαριστώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Ποιο είναι το νόημα αυτής της άσκησης; Τι μας μαθαίνει;
περισσοτερο αλγεβρα ειναι πιστευω αυτη η ασκηση(S και P δευτεροβαθμιας).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Ποιο είναι το νόημα αυτής της άσκησης; Τι μας μαθαίνει;

Δε νομίζω ότι μας μαθαίει κάτι συγκεκριμένο. Απλώς προσπάθησα να φτιάξω τον συγκεκριμένο αλγόριθμο/πρόγραμμα και δεν τα κατάφερα..

Μεγάλε, δεν ήταν μομφή, γιατί άνοιξες συζήτηση για αυτό το θέμα. Η ερώτηση απευθυνόταν προς τον καθηγητή που σου έδωσε μια τέτοια άσκηση...

=============

Κώστα, έγραψες πρόγραμμα με <- αντί για βελάκι, και κεφαλαία γράμματα, είσαι σίγουρα εντάξει; :lol:




ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGELIS1991

Νεοφερμένος

Ο VAGGELIS1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
για κοιταξε φιλε μ και αυτη τη προταση
αλγοριθμος ταδε
διαβασε α,β
για ι απο 1 μεχρι 9999999999999999999999999999999999999999 με_βημα 0,001
για ξ απο 1 μεχρι 999999999999999999999999999999999999999 με_βημα 0,001
αν α=ι+ξ τοτε
αν β=ι*ξ τοτε
εμφανισε ι,ξ
αλλιως
εμφανισε "δεν υπαρχουν"
τελος_αν
τελος_αν
τελος_επαναληψης
τελος_επαναληψης
τελος ταδε

ας την ελεγξει καποιος αν μπορει ( βεβαια "πειραζουμε" τις "για" και το "βημα" αναλογα με τα δεδομενα της ασκησης )
επισης αν θες βαζεις και ελεγχο εγκυροτητας για να σαι καλυμενος
καλη χρονια
φιλικα Βαγγελης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
για κοιταξε φιλε μ και αυτη τη προταση
αλγοριθμος ταδε
διαβασε α,β
για ι απο 1 μεχρι 9999999999999999999999999999999999999999 με_βημα 0,001
για ξ απο 1 μεχρι 999999999999999999999999999999999999999 με_βημα 0,001
αν α=ι+ξ τοτε
αν β=ι*ξ τοτε
εμφανισε ι,ξ
αλλιως
εμφανισε "δεν υπαρχουν"
τελος_αν
τελος_αν
τελος_επαναληψης
τελος_επαναληψης
τελος ταδε

ας την ελεγξει καποιος αν μπορει ( βεβαια "πειραζουμε" τις "για" και το "βημα" αναλογα με τα δεδομενα της ασκησης )
επισης αν θες βαζεις και ελεγχο εγκυροτητας για να σαι καλυμενος
καλη χρονια
φιλικα Βαγγελης

καταρχας, εκτος του οτι μπορει να μην σου βρισκει τους αριθμους αν εχουν παρανω απο 3 δεκαδικα ψηφια, σε καθε επαναληψη θα εμφανιζει "δεν υπαρχουν".

Τελοσπαντων αυτο διορθωνεται με flag.

Αλλα και παλι ειναι ο,τι χειροτερο προγραμματιστικα και δειχνει πως δεν καταλαβες το προβλημα.
Ειπαμε να εκμεταλευτουμε την υπολογιστικη ικανοτητα των υπολογιστων...
ΜΗΝ το παρακανουμε ομως...:lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGELIS1991

Νεοφερμένος

Ο VAGGELIS1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
φιλε το προβλημα τ καταλαβα απολυτα ειναι μια εναλακτικη λυση κ για το βημα γραφω οτι μπορεις να το βαλεις οσο θες
προγραματιστικα στεκει ετσι και αλλιως σκοπος του μαθηματος δεν ειναι να σε μαθει προγραματισμο αλλα να σε εισαγει σε αυτον ;)
επισης το bug που βγαινει συνεχεια δεν υπαρχουν μπορεις να το διορθωσεις με μια find <- ψευδης π αν υπαρχει μεσα στις αν θα γινεται αληθης κτλ .....
φιλικα παντα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
φιλε το προβλημα τ καταλαβα απολυτα ειναι μια εναλακτικη λυση κ για το βημα γραφω οτι μπορεις να το βαλεις οσο θες
προγραματιστικα στεκει ετσι και αλλιως σκοπος του μαθηματος δεν ειναι να σε μαθει προγραματισμο αλλα να σε εισαγει σε αυτον ;)
επισης το bug που βγαινει συνεχεια δεν υπαρχουν μπορεις να το διορθωσεις με μια find <- ψευδης π αν υπαρχει μεσα στις αν θα γινεται αληθης κτλ .....
φιλικα παντα
σκοπος του μαθηματος ειναι να σε κανει να σκεφτεσαι αλγοριθμικα.
και δεν νομιζω να το πετυχαινεις με αυτον τον αλγοριθμο. καταλαβα οτι τον εβαλες για εναλλακτικο τροπο, αλλα πιστευω πως δεν επρεπε να το ποσταρεις γιατι μερικοι μπορει να προβληματιστουν αν ειναι καλυτερο ή πιο ασφαλες να κανουν αλγοριθμους με νοοτροπια παρομοιο με τον 'εναλλακτικο' δικο σου,
και δεν ειναι πολυ καλο αυτο αν το κανουν στις εξετασεις...

φιλικα παντα ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Η λύση είναι λάθος, γιατί όσο και να μικραίνει το βήμα, κάθε φορά μπορώ να σου βρώ έναν άλλον πραγματικό αριθμό, μικρότερο του βήματος. Επίσης, έχεις σκεφτεί αν ο αριθμός είναι άρρητος, τι θα γίνει με το βήμα;

Ωραία προσπάθεια, ωραία σκέψη. Απλώς, στην προκειμένη δε μας βολεύει. Καλώς θα 'ναι να αποφεύγονται τέτοιες "περίεργες" λύσεις όπως και να 'χει.


Φιλικά,
Στέλιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGELIS1991

Νεοφερμένος

Ο VAGGELIS1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
στην προκειμενη περιπτωση δεν ηταν ακριβως ασκηση αφου βγηκε απο το μυαλο ενος συμφορουμητη δλδ δεν ηταν ολοκληρωμενη η εκφωνηση πιστευω οτι αν ηταν σε καποιο βιβλιο θα ηταν πιο σθγκεκριμενη και ναι δουλευει μονο για ακεραιους βασικα κ γω αρχικα σκευτηκα την λυση στην προηγουμενη σελιδα με τυπους vietta αλλα επειδη μαρεσουν τα πειραματα και οι αλχημιες΄;) δεκτες οι παρατηρησεις παιδια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top