1) δινεται δισδιστατος πινακας table[50,3] που περιεχει στοιχεια 50 ατομων.σε κάθε γραμμη του πινακα βρισκονται τα στοιχεια (επωνυμο,ονομα,διευθυνση) ενός ατομου. Να γραφει αλγοριθμος ο οποιος να ταξινομει τα στοιχεια των ατομων αλφαβητικαως προς τα ονοματα τους. Σε περιπτωση που υπαρχουβν δυο ιδια ονοματα δε μας ενδιαφερει η μεταξυ τους διαταξη.
2) Στον τελικο του αλματος εις μηκος στ ευρωπαικο πρωταθλημα συμμετειχαν 12 αθλητες. Κάθε αθλητης εχει από εξι προσπαθειες και ως επιδοση του κάθε αθλητη θεωρειται η καλυτερη προσπαθεια. Να γραφει αλγοριθμος ο οποιος:
Α. να διαβαζει το ονοματεπωνυμο και τις προσπαθειες του κάθε αθλητη
Β. να υπολογιζει τν επιδοση του κάθε αθλητη
Γ. να εμφανιζει ταονοματα και τις επιδοσεις των 5 πρωτων αθλητων,ξεκινωντασαπο τον καλυτερο και των 5 τελευταιων ξεκινωντας από τον χειροτερο.
Να θεωρεισετε ότι δεν υπαρχουν αθλητες με τν ιδια αποδοση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_ask3_3.htm
2) Συνδυασμός θέμα 4
https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_panel_epanen_2001.htm
και θέμα 3 https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_panel_esp_2004.htm
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bloumis
Νεοφερμένος
:thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
Για την πρώτη περίπτωση, απλώς π.χ. ο ένας προσθεταίος θα μπορεί να 'ναι μικρότερος κατά μία μονάδα απ' τον αριθμό α που δίνεις ως εισαγωγή κι ο άλλος η ίδια η μονάδα.
Για τη δεύτερη περίπτωση, υπάρχει περίπτωση, αυτό που λες να μη γίνεται. ΔΗλαδή ο αριθμός να 'ναι πρώτος και να μην έχει διαιρέτες. Σε αυτή την περίπτωση, ή λες ότι π.χ. ο ένας πολ/στης είναι η μονάδα και ο άλλος ο ίδιος ο αριθμός (ή αντίστοιχα το -1 και ο αντίθετος του άλλου αριθμού), ή θα αναφέρεις ότι ο αριθμός είναι πρώτος. Σε περίπτωση που δεν είναι πρώτος, αρκεί να βρεις έναν διαιρέτη. Ο ένας πολ/στης είναι αυτός ο διαιρέτης κι ο άλλος ο αριθμός DIV τον διαιρέτη .
Φιλικά,
Στέλιος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntzios Kostas
Νεοφερμένος
Αρκεί να λύσεις το σύστημα
γ*δ=β
γ+δ=α
και προκύπτει ότι δ^2-αδ+β=0, οπότε μπορείς να βρεις το δ και στη συνέχεια το γ, παίρνοντας όμως περιορισμό για την διακρίνουσα της δευτεροβάθμιας.
Κώστας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
Φίλε στέλιο δεν νομίζω ότι μιλάει αναγκαστικά για ακέραιους.
Αρκεί να λύσεις το σύστημα
γ*δ=β
γ+δ=α
και προκύπτει ότι δ^2-αδ+β=0, οπότε μπορείς να βρεις το δ και στη συνέχεια το γ, παίρνοντας όμως περιορισμό για την διακρίνουσα της δευτεροβάθμιας.
Κώστας
Υπέθεσα ότι μιλάει για ακέραιους (κακώς ίσως).
Αν δεν μιλάει για ακέραιους, μπορούμε να πούμε και μια πιο απλή λύση.
Η πρώτη με την πρόσθεση, παραμένει αυτή που έδωσα (με την αφαίρεση της μονάδας δηλαδή).
Για τον πολλαπλασιασμό, ο ένας αριθμός θα 'ναι 1/α και ο άλλος, ο α^2 .
Φιλικά,
Στέλιος
Υσ: Αυτά όλα με την προϋπόθεση ότι οι αριθμοί δεν είανι οι ίδιοι (δηλαδή διαφορετικοί για την πρόσθεση και για τον πολ/σμο. Αν πρέπει να 'ναι ίδιοι, η λύση είναι αναγκαστικά αυτή που προτείνετε εσείς).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bloumis
Νεοφερμένος
Φίλε στέλιο δεν νομίζω ότι μιλάει αναγκαστικά για ακέραιους.
Αρκεί να λύσεις το σύστημα
γ*δ=β
γ+δ=α
και προκύπτει ότι δ^2-αδ+β=0, οπότε μπορείς να βρεις το δ και στη συνέχεια το γ, παίρνοντας όμως περιορισμό για την διακρίνουσα της δευτεροβάθμιας.
Κώστας
Σας έχασα λίγο εδώ! Ευχαριστώ και τους δυο σας πάντως!
Να παραθέσω τον αλγόριθμο που έφτιαξα εγώ να μου πείτε πού έκανα λάθος;
-----------------------------------------
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ iSchool
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: α, β, γ, ΓΙΝΟΜΕΝΟ, ΑΘΡΟΙΣΜΑ, ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ_1, ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ_2
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε α, β, γ'
ΔΙΑΒΑΣΕ α, β, γ
ΓΙΝΟΜΕΝΟ <-- α*γ
ΑΘΡΟΙΣΜΑ <-- β
!Ψάχνω για 2 αριθμούς (ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ_1, ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ_2) των οποίων το άθροισμα θα είναι ίσο με τη μεταβλητή ΑΘΡΟΙΣΜΑ και το γινόμενό τους θα είναι ίσο με τη μεταβλητή ΓΙΝΟΜΕΝΟ
.
.
.
.
.
.
.
.
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bloumis
Νεοφερμένος
Μπορεί κάποιος να με βοηθείσει λίγο ακόμα, παρακαλώ;
:thanks: Ευχαριστώ πολύ mostel και Ntzios Kostas :thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntzios Kostas
Νεοφερμένος
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: α, β, γ, δ, δρ
ΑΡΧΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ α, β
δρ <- α^2 - 4*β
ΑΝ δρ >= 0 ΤΟΤΕ
δ <- (α + Τ_Ρ(δρ))/2
γ <- α - δ
ΓΡΑΨΕ γ, ' ', δ
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ ('δεν υπάρχουν γ και δ για τους αριθμούς αυτούς')
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bloumis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
περισσοτερο αλγεβρα ειναι πιστευω αυτη η ασκηση(S και P δευτεροβαθμιας).Ποιο είναι το νόημα αυτής της άσκησης; Τι μας μαθαίνει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ποιο είναι το νόημα αυτής της άσκησης; Τι μας μαθαίνει;
Δε νομίζω ότι μας μαθαίει κάτι συγκεκριμένο. Απλώς προσπάθησα να φτιάξω τον συγκεκριμένο αλγόριθμο/πρόγραμμα και δεν τα κατάφερα..
Μεγάλε, δεν ήταν μομφή, γιατί άνοιξες συζήτηση για αυτό το θέμα. Η ερώτηση απευθυνόταν προς τον καθηγητή που σου έδωσε μια τέτοια άσκηση...
=============
Κώστα, έγραψες πρόγραμμα με <- αντί για βελάκι, και κεφαλαία γράμματα, είσαι σίγουρα εντάξει;
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VAGGELIS1991
Νεοφερμένος
αλγοριθμος ταδε
διαβασε α,β
για ι απο 1 μεχρι 9999999999999999999999999999999999999999 με_βημα 0,001
για ξ απο 1 μεχρι 999999999999999999999999999999999999999 με_βημα 0,001
αν α=ι+ξ τοτε
αν β=ι*ξ τοτε
εμφανισε ι,ξ
αλλιως
εμφανισε "δεν υπαρχουν"
τελος_αν
τελος_αν
τελος_επαναληψης
τελος_επαναληψης
τελος ταδε
ας την ελεγξει καποιος αν μπορει ( βεβαια "πειραζουμε" τις "για" και το "βημα" αναλογα με τα δεδομενα της ασκησης )
επισης αν θες βαζεις και ελεγχο εγκυροτητας για να σαι καλυμενος
καλη χρονια
φιλικα Βαγγελης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
για κοιταξε φιλε μ και αυτη τη προταση
αλγοριθμος ταδε
διαβασε α,β
για ι απο 1 μεχρι 9999999999999999999999999999999999999999 με_βημα 0,001
για ξ απο 1 μεχρι 999999999999999999999999999999999999999 με_βημα 0,001
αν α=ι+ξ τοτε
αν β=ι*ξ τοτε
εμφανισε ι,ξ
αλλιως
εμφανισε "δεν υπαρχουν"
τελος_αν
τελος_αν
τελος_επαναληψης
τελος_επαναληψης
τελος ταδε
ας την ελεγξει καποιος αν μπορει ( βεβαια "πειραζουμε" τις "για" και το "βημα" αναλογα με τα δεδομενα της ασκησης )
επισης αν θες βαζεις και ελεγχο εγκυροτητας για να σαι καλυμενος
καλη χρονια
φιλικα Βαγγελης
καταρχας, εκτος του οτι μπορει να μην σου βρισκει τους αριθμους αν εχουν παρανω απο 3 δεκαδικα ψηφια, σε καθε επαναληψη θα εμφανιζει "δεν υπαρχουν".
Τελοσπαντων αυτο διορθωνεται με flag.
Αλλα και παλι ειναι ο,τι χειροτερο προγραμματιστικα και δειχνει πως δεν καταλαβες το προβλημα.
Ειπαμε να εκμεταλευτουμε την υπολογιστικη ικανοτητα των υπολογιστων...
ΜΗΝ το παρακανουμε ομως...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VAGGELIS1991
Νεοφερμένος
προγραματιστικα στεκει ετσι και αλλιως σκοπος του μαθηματος δεν ειναι να σε μαθει προγραματισμο αλλα να σε εισαγει σε αυτον
επισης το bug που βγαινει συνεχεια δεν υπαρχουν μπορεις να το διορθωσεις με μια find <- ψευδης π αν υπαρχει μεσα στις αν θα γινεται αληθης κτλ .....
φιλικα παντα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
σκοπος του μαθηματος ειναι να σε κανει να σκεφτεσαι αλγοριθμικα.φιλε το προβλημα τ καταλαβα απολυτα ειναι μια εναλακτικη λυση κ για το βημα γραφω οτι μπορεις να το βαλεις οσο θες
προγραματιστικα στεκει ετσι και αλλιως σκοπος του μαθηματος δεν ειναι να σε μαθει προγραματισμο αλλα να σε εισαγει σε αυτον
επισης το bug που βγαινει συνεχεια δεν υπαρχουν μπορεις να το διορθωσεις με μια find <- ψευδης π αν υπαρχει μεσα στις αν θα γινεται αληθης κτλ .....
φιλικα παντα
και δεν νομιζω να το πετυχαινεις με αυτον τον αλγοριθμο. καταλαβα οτι τον εβαλες για εναλλακτικο τροπο, αλλα πιστευω πως δεν επρεπε να το ποσταρεις γιατι μερικοι μπορει να προβληματιστουν αν ειναι καλυτερο ή πιο ασφαλες να κανουν αλγοριθμους με νοοτροπια παρομοιο με τον 'εναλλακτικο' δικο σου,
και δεν ειναι πολυ καλο αυτο αν το κανουν στις εξετασεις...
φιλικα παντα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
Ωραία προσπάθεια, ωραία σκέψη. Απλώς, στην προκειμένη δε μας βολεύει. Καλώς θα 'ναι να αποφεύγονται τέτοιες "περίεργες" λύσεις όπως και να 'χει.
Φιλικά,
Στέλιος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VAGGELIS1991
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 61 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- john_55
- akis_95
- Marios2020
- Hased Babis
- Mara2004
- Mary06
- Valous
- Ilovemycats27
- katia.m
- Anna_kitty
- antonis97
- gewrgioyp
- Panagiotis849
- Σωτηρία
- marian
- ggl
- tsiobieman
- elenicar
- Scandal
- Δήμος56103
- eukleidhs1821
- calliope
- kwstaseL
- Eri0611
- liaiscool
- leo41
- Georgekk
- Athens2002
- Johnman97
- imkindalost
- panagiotis G
- Giovanni5
- marsenis
- thecrazycretan
- the purge
- eri548
- Ria99
- JohnGreek
- lostpfg
- Vold
- Λαμπρινηη
- SlimShady
- tasost
- Vasilina93
- kvstas92
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.