Giorgio-PD
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ σπας_νεύρα
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: α,ι,κ
ΑΡΧΗ
κ<-0
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε έναν αριθμό:'
ΔΙΑΒΑΣΕ α
ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ α
ΑΝ α mod ι =0 ΤΟΤΕ
κ<-κ+1
ΑΝ ι<>1 ΤΟΤΕ
ΑΝ ι<>α ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Διαιρέτης είναι ο:' , ι
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ κ=2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Είναι πρώτος'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Βασικά και ο 1 και ο α είναι διαιρέτες.. αλλά σύμφωνα με την εκφώνηση υποτίθεται δε τους λαμβάνουμε υπόψη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgio-PD
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
Γράφω τη λύση γιατί μας έχει ζαλίσει με τα πολλαπλά ποστς. Έλεος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ σπας_νεύρα
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: α,ι,κ
ΑΡΧΗ
κ<-0
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε έναν αριθμό:'
ΔΙΑΒΑΣΕ α
ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ α
ΑΝ α mod ι =0 ΤΟΤΕ
κ<-κ+1
ΑΝ ι<>1 ΤΟΤΕ
ΑΝ ι<>α ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Διαιρέτης είναι ο:' , ι
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ κ=2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Είναι πρώτος'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Βασικά και ο 1 και ο α είναι διαιρέτες.. αλλά σύμφωνα με την εκφώνηση υποτίθεται δε τους λαμβάνουμε υπόψη.
πιστευω πως ο η επαναληψη που φτιαχνεις ειναι καπως ανορθοδοξη(και λαθος για α=1 οπως παρατηρησε και ο topic starter) και πως εχει περιθωρια βελτιωσης.
να τι προτινω:
πρωτος<-ΑΛΗΘΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ αDIV2 !δεν εχει νοημα να κανουμε περιττες επαναληψεις
ΓΡΑΨΕ i
πρωτος<-ΨΕΥΔΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ πρωτος=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Ο δοθεις αριθμος ειναι πρωτος.'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgio-PD
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
paraskevas
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
αυτα τα δηλωνουμε με τον τροπο που τα δηλωσε και ο mostel. εγω απλως την επαναληψη εκανα. τα αλλα ειναι τα ιδια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgio-PD
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zed
Διάσημο μέλος
Μπράβο...Δουλεύει τέλεια...Πως γίνεται όμως να γράφει η οθόνη "ο διαιρέτης είναι"???
Πρώτον, έχει απαντηθεί παραπάνω και δεύτερον άμα δεν μπορείς αυτό να το βρεις και μόνος σου (έξοδο στην οθόνη) τότε τι ασχολείσαι με το άθλημα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bloumis
Νεοφερμένος
Δεν ξέρω αν καταλάβατε τι ζητάω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dkotanid
Νεοφερμένος
Παράδειγμα : Όσο πλ_χρ<=3 επανάλαβε κτλ...!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
αν πας γ λυκειου, ζητα απο τον καθηγητη σου να σε βοηθησει. θα τα καταφερει καλυτερα απο εμας...Μπράβο...Δουλεύει τέλεια...Πως γίνεται όμως να γράφει η οθόνη "ο διαιρέτης είναι"???
αν τωρα, πας γ γυμνασιου(οπως γραφεις εξαλλου) και προσπαθεις να μαθεις την ΓΛΩΣΣΑ μονος σου τοτε ευχαριστως να βοηθησουμε ολοι μας.
μια συμβουλη ομως:ξεκινα απο πιο απλα, απο δομη ακολουθιας για να μαθεις τα βασικα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
pride fanatix παρε του κ.Τσιωτακη και ξεκινα ιδιαιτερο γρηγορα.Ειναι περιεργο το μαθημα που αν δε κατσει να στο εξηγησει καποιος δε προκειται να γραψεις..Και ειδικα αν δε βλεπεις ανταποκριση απ το φροντιστηριο δε το συζητω..Συνηθως ασχολουνται με 1,2 παιδια που το παιζουν προγραμματιστες και λες τι εγινε ρε μαμωτο εγω ειμαι τοσο χαζος η παιζει τιποτα αλλο και δε το λενε.?Μαλλον το δευτερο και απλως ερχονται και κανουν επιδειξη αυτων που μαθανε στο ιδιαιτερο.Δε τα χω με τα παιδια αλλα με τους καθηγητες που ασχολουνται με τους ''λιγους'' και οχι τους ''πολλους''..
δεν διαφωνω. να ασχολουνται με τους "πολλους", αλλα να μην ειναι κατα των "λιγων".Γιατι να σταματαει η υλη και μερικοι μαθητες να μην προχωρανε ή να μην κανουν κατι πιο προχωριμενο εξαιτιας καποιων αλλων που (για διαφορους λογους) δεν τα καταλαβαινουν?Τι φταιει καποιος που προσεχει αν ο αλλος δεν ασχολειται και χαζολογει και μετα εχει την απαιτηση να 'φρεναρει' τους ρυθμους στην ταξη για να τα κατανοησει και αυτος?
Γενικα πρεπει να ειναι ισοροπιμενα τα πραγματα(ειδικα στον προγραμματισμο γτ ειναι ενα μαθημα που ειναι καινουριο για τους περισσοτερους μαθητες και καθε κεφαλαιο χρειαζεται για την συνεχεια της υλης).
Αυτο για να επιτευχθει πρεπει τα τμηματα να ειναι οσο ολιγομελη και ομοιογενη γινεται στον προγραμματισμο.Πραγμα αδυνατο στο σχολειο.
Γιαυτο ειναι σχεδον ακατορθωτο να μαθει κανεις ΑΕΠΠ στο σχολειο.
Προσωπικα προτιμησα να κανω ιδιαιτερο σε αυτο το μαθημα και με οφελησε πολυ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
[FONT=Times New Roman]Αλγόριθμος Μέτρηση[/FONT]
[FONT=Times New Roman] όλοι [FONT=Symbol][FONT=Symbol]¬[/FONT][/FONT] 0
πα [FONT=Symbol][FONT=Symbol]¬[/FONT][/FONT] 0
Διάβασε γράμμα
Όσο (γράμμα <> ".") και (γράμμα <> "!") επανάλαβε
όλοι [FONT=Symbol][FONT=Symbol]¬[/FONT][/FONT] όλοι + 1
Αν γράμμα = "α" τότε
πα [FONT=Symbol][FONT=Symbol]¬[/FONT][/FONT] πα + 1
Τέλος_αν
Διάβασε γράμμα ! για επόμενη επανάληψη
Τέλος_επανάληψης
Εκτύπωσε όλοι, πα
[FONT=Times New Roman]Τέλος Μέτρηση[/FONT][/FONT]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
πιστευω πως ο η επαναληψη που φτιαχνεις ειναι καπως ανορθοδοξη(και λαθος για α=1 οπως παρατηρησε και ο topic starter) και πως εχει περιθωρια βελτιωσης.
να τι προτινω:
πρωτος<-ΑΛΗΘΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ αDIV2 !δεν εχει νοημα να κανουμε περιττες επαναληψεις
ΑΝ α MOD i = 0 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ i
πρωτος<-ΨΕΥΔΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ πρωτος=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Ο δοθεις αριθμος ειναι πρωτος.'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Δεν περίμενες να κάτσω να κάνω σοβαρό πρόγραμμα για έναν μαθητή 3ης γυμνασίου .
Για περισσότερες info για το συγκεκριμένο πρόβλημα, ανατρέξτε σε άλλο αντίστοιχο τόπικ που έχω δημιουργήσει περί πρώτων αριθμών και όπου προτείνω μία λύση με το θεώρημα Wilson .
Στέλιος
-----------------------------------------
πιστευω πως ο η επαναληψη που φτιαχνεις ειναι καπως ανορθοδοξη(και λαθος για α=1 οπως παρατηρησε και ο topic starter) και πως εχει περιθωρια βελτιωσης.
να τι προτινω:
πρωτος<-ΑΛΗΘΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ αDIV2 !δεν εχει νοημα να κανουμε περιττες επαναληψεις
ΑΝ α MOD i = 0 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ i
πρωτος<-ΨΕΥΔΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ πρωτος=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Ο δοθεις αριθμος ειναι πρωτος.'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Γενικά κάθε αριθμός a γράφεται με μοναδικό τρόπο στη μορφή:
όπου με , πρώτος αριθμός.
Γενικά το πλήθος των διαιρετών ενός αριθμού δίνεται από τον τύπο:
Άρα μπορούμε να αποφύγουμε κι άλλες πράξεις απ' τη λύση που προτείνεις.
Επίσης, υπάρχει ο τύπος του Αρχιμήδη που περιορίζει ακόμη περισσότερο το range των αριθμών που θα σκανάρει ο βρόγχος για να βρει τους πιθανούς διαιρέτες, αλλά δεν έχει νόημα να τον γράψω, μιας και απευθύνεται το συγκεκριμένο τόπικ σε μαθητές λυκείου.
-----------------------------------------
πιστευω πως ο η επαναληψη που φτιαχνεις ειναι καπως ανορθοδοξη(και λαθος για α=1 οπως παρατηρησε και ο topic starter) και πως εχει περιθωρια βελτιωσης.
να τι προτινω:
πρωτος<-ΑΛΗΘΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ αDIV2 !δεν εχει νοημα να κανουμε περιττες επαναληψεις
ΑΝ α MOD i = 0 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ i
πρωτος<-ΨΕΥΔΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ πρωτος=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Ο δοθεις αριθμος ειναι πρωτος.'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Για α=1 ΔΕΝ είναι λάθος (σύμφωνα με τη λύση που προτείνω). Το γιατί, βρες το μόνος σου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
Οσον αφορα το α=1. δεν μπορω να καταλαβω ακομα γιατι ειναι σωστο...
αφου η επαναληψη θα γινει μονο μια φορα και το κ θα γινει 1.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
πολυ ωραια.παντα υπαρχει καλυτερος τροπος:iagree:
Οσον αφορα το α=1. δεν μπορω να καταλαβω ακομα γιατι ειναι σωστο...
αφου η επαναληψη θα γινει μονο μια φορα και το κ θα γινει 1.
Τι εννοείς ακριβώς;
Το 1 δε θεωρείται πρώτος αριθμός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
τεσπα οπως ειπες πολυ το ψυριζουμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
Στε΄λιος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 61 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- john_55
- akis_95
- Marios2020
- Hased Babis
- Mara2004
- Mary06
- Valous
- Ilovemycats27
- katia.m
- Anna_kitty
- antonis97
- gewrgioyp
- Panagiotis849
- Σωτηρία
- marian
- ggl
- tsiobieman
- elenicar
- Scandal
- Δήμος56103
- eukleidhs1821
- calliope
- kwstaseL
- Eri0611
- liaiscool
- leo41
- Georgekk
- Athens2002
- Johnman97
- imkindalost
- panagiotis G
- Giovanni5
- marsenis
- thecrazycretan
- the purge
- eri548
- Ria99
- JohnGreek
- lostpfg
- Vold
- Λαμπρινηη
- SlimShady
- tasost
- Vasilina93
- kvstas92
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.