Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Giorgio-PD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης Καλλιατζής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Μας είπε ο καθηγητής της πληροφορικής στο μάθημα να φτιάξουμε ένα πρόγραμμα που να υπολογίζει τους διαιρέτες ενός αριθμού...Και αν δεν έχει να γράφει ο αριθμός αυτός είναι πρώτος...Σας παρακαλώ βοηθήστε όποιος μπορεί
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Γράφω τη λύση γιατί μας έχει ζαλίσει με τα πολλαπλά ποστς. Έλεος.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ σπας_νεύρα

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: α,ι,κ

ΑΡΧΗ

κ<-0

ΓΡΑΨΕ 'Δώσε έναν αριθμό:'
ΔΙΑΒΑΣΕ α


ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ α

ΑΝ α mod ι =0 ΤΟΤΕ
κ<-κ+1
ΑΝ ι<>1 ΤΟΤΕ
ΑΝ ι<>α ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Διαιρέτης είναι ο:' , ι
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΑΝ κ=2 ΤΟΤΕ

ΓΡΑΨΕ 'Είναι πρώτος'

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ




Βασικά και ο 1 και ο α είναι διαιρέτες.. αλλά σύμφωνα με την εκφώνηση υποτίθεται δε τους λαμβάνουμε υπόψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgio-PD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης Καλλιατζής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Φίλε είσαι μεγάλος...Μου βγάζει τους διαιρέτες κανονικά απλώς αν βάλω 7 (πρώτος αριθμός) δεν μου βγάζει στην οθόνη Είναι πρώτος γιατί ο κ μένει ίσος με 1...Δεν πάει κ=2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Γράφω τη λύση γιατί μας έχει ζαλίσει με τα πολλαπλά ποστς. Έλεος.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ σπας_νεύρα

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: α,ι,κ

ΑΡΧΗ

κ<-0

ΓΡΑΨΕ 'Δώσε έναν αριθμό:'
ΔΙΑΒΑΣΕ α


ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ α

ΑΝ α mod ι =0 ΤΟΤΕ
κ<-κ+1
ΑΝ ι<>1 ΤΟΤΕ
ΑΝ ι<>α ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Διαιρέτης είναι ο:' , ι
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΑΝ κ=2 ΤΟΤΕ

ΓΡΑΨΕ 'Είναι πρώτος'

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ




Βασικά και ο 1 και ο α είναι διαιρέτες.. αλλά σύμφωνα με την εκφώνηση υποτίθεται δε τους λαμβάνουμε υπόψη.

πιστευω πως ο η επαναληψη που φτιαχνεις ειναι καπως ανορθοδοξη(και λαθος για α=1 οπως παρατηρησε και ο topic starter) και πως εχει περιθωρια βελτιωσης.

να τι προτινω:

πρωτος<-ΑΛΗΘΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ αDIV2 !δεν εχει νοημα να κανουμε περιττες επαναληψεις
ΑΝ α MOD i = 0 ΤΟΤΕ

ΓΡΑΨΕ i
πρωτος<-ΨΕΥΔΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΑΝ πρωτος=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Ο δοθεις αριθμος ειναι πρωτος.'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
πηραμε τα διαγωνισματα..εμμ ενταξει 83..μπορουσα καλυτερα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgio-PD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης Καλλιατζής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Στην διόρθωση που έστειλες το πρώτος είναι μεταβλητή ή σταθερά??? Που πρέπει να το δηλώσουμε???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paraskevas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paraskevas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 200 μηνύματα.
pride fanatix παρε του κ.Τσιωτακη και ξεκινα ιδιαιτερο γρηγορα.Ειναι περιεργο το μαθημα που αν δε κατσει να στο εξηγησει καποιος δε προκειται να γραψεις..Και ειδικα αν δε βλεπεις ανταποκριση απ το φροντιστηριο δε το συζητω..Συνηθως ασχολουνται με 1,2 παιδια που το παιζουν προγραμματιστες και λες τι εγινε ρε μαμωτο εγω ειμαι τοσο χαζος η παιζει τιποτα αλλο και δε το λενε.?Μαλλον το δευτερο και απλως ερχονται και κανουν επιδειξη αυτων που μαθανε στο ιδιαιτερο.Δε τα χω με τα παιδια αλλα με τους καθηγητες που ασχολουνται με τους ''λιγους'' και οχι τους ''πολλους''..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
φυσικα και μεταβλητη... αφου μεταβαλλεται...:P
αυτα τα δηλωνουμε με τον τροπο που τα δηλωσε και ο mostel. εγω απλως την επαναληψη εκανα. τα αλλα ειναι τα ιδια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgio-PD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης Καλλιατζής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Μπράβο...Δουλεύει τέλεια...Πως γίνεται όμως να γράφει η οθόνη "ο διαιρέτης είναι"???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Μπράβο...Δουλεύει τέλεια...Πως γίνεται όμως να γράφει η οθόνη "ο διαιρέτης είναι"???

Πρώτον, έχει απαντηθεί παραπάνω και δεύτερον άμα δεν μπορείς αυτό να το βρεις και μόνος σου (έξοδο στην οθόνη) τότε τι ασχολείσαι με το άθλημα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bloumis

Νεοφερμένος

Ο bloumis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Γεια σε όλους. Φτιάχνω ένα προγραμματάκι στη ΓΛΩΣΣΑ. Θα ήθελα να μου πει κάποιος τι κάνω εάν θέλω να πω ότι π.χ. εάν στη μεταβλητή χ (χαρακτήρες) ο χρήστης δώσει λιγότερα/περισσότερα από π.χ. 3 γράμματα, τότε να γίνουν οι τάδε εντολές.

Δεν ξέρω αν καταλάβατε τι ζητάω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dkotanid

Νεοφερμένος

Ο Κοτανίδης Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Πρέπει να βάλεις έναν μετρητή Πλήθος_χαρακτήρων που να μετράει τους χαρακτήρες κάθε φορά που εισάγεται ένας ( βέβαια να είναι "νόμιμος" χαρακτήρας) και αν το πλήθος φτάσει το όριο που θες τότε να κάνει αυτό το κάτι που θές!
Παράδειγμα : Όσο πλ_χρ<=3 επανάλαβε κτλ...!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Μπράβο...Δουλεύει τέλεια...Πως γίνεται όμως να γράφει η οθόνη "ο διαιρέτης είναι"???
αν πας γ λυκειου, ζητα απο τον καθηγητη σου να σε βοηθησει. θα τα καταφερει καλυτερα απο εμας...

αν τωρα, πας γ γυμνασιου(οπως γραφεις εξαλλου) και προσπαθεις να μαθεις την ΓΛΩΣΣΑ μονος σου τοτε ευχαριστως να βοηθησουμε ολοι μας.
μια συμβουλη ομως:ξεκινα απο πιο απλα, απο δομη ακολουθιας για να μαθεις τα βασικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
pride fanatix παρε του κ.Τσιωτακη και ξεκινα ιδιαιτερο γρηγορα.Ειναι περιεργο το μαθημα που αν δε κατσει να στο εξηγησει καποιος δε προκειται να γραψεις..Και ειδικα αν δε βλεπεις ανταποκριση απ το φροντιστηριο δε το συζητω..Συνηθως ασχολουνται με 1,2 παιδια που το παιζουν προγραμματιστες και λες τι εγινε ρε μαμωτο εγω ειμαι τοσο χαζος η παιζει τιποτα αλλο και δε το λενε.?Μαλλον το δευτερο και απλως ερχονται και κανουν επιδειξη αυτων που μαθανε στο ιδιαιτερο.Δε τα χω με τα παιδια αλλα με τους καθηγητες που ασχολουνται με τους ''λιγους'' και οχι τους ''πολλους''..

δεν διαφωνω. να ασχολουνται με τους "πολλους", αλλα να μην ειναι κατα των "λιγων".Γιατι να σταματαει η υλη και μερικοι μαθητες να μην προχωρανε ή να μην κανουν κατι πιο προχωριμενο εξαιτιας καποιων αλλων που (για διαφορους λογους) δεν τα καταλαβαινουν?Τι φταιει καποιος που προσεχει αν ο αλλος δεν ασχολειται και χαζολογει και μετα εχει την απαιτηση να 'φρεναρει' τους ρυθμους στην ταξη για να τα κατανοησει και αυτος?

Γενικα πρεπει να ειναι ισοροπιμενα τα πραγματα(ειδικα στον προγραμματισμο γτ ειναι ενα μαθημα που ειναι καινουριο για τους περισσοτερους μαθητες και καθε κεφαλαιο χρειαζεται για την συνεχεια της υλης).
Αυτο για να επιτευχθει πρεπει τα τμηματα να ειναι οσο ολιγομελη και ομοιογενη γινεται στον προγραμματισμο.Πραγμα αδυνατο στο σχολειο.
Γιαυτο ειναι σχεδον ακατορθωτο να μαθει κανεις ΑΕΠΠ στο σχολειο.

Προσωπικα προτιμησα να κανω ιδιαιτερο σε αυτο το μαθημα και με οφελησε πολυ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Να αναπτυχθεί αλγόριθμος που θα διαβάζει χαρακτήρες κειμένου, μέχρι να συναντήσει τους χαρακτήρες " . " ή " ! ". Ο αλγόριθμος θα εκτυπώνει το πλήθος των χαρακτήρων που διάβασε καθώς και το πλήθος εμφανίσεων του χαρακτήρα "α". (Οι χαρακτήρες " . " και " ! " δεν καταμετρούνται.)

Code:
[FONT=Times New Roman]Αλγόριθμος Μέτρηση[/FONT]
[FONT=Times New Roman] όλοι [FONT=Symbol][FONT=Symbol]¬[/FONT][/FONT] 0
  πα [FONT=Symbol][FONT=Symbol]¬[/FONT][/FONT] 0
  Διάβασε γράμμα
  Όσο (γράμμα <> ".") και (γράμμα <> "!") επανάλαβε
     όλοι [FONT=Symbol][FONT=Symbol]¬[/FONT][/FONT] όλοι + 1
     Αν γράμμα = "α" τότε
        πα [FONT=Symbol][FONT=Symbol]¬[/FONT][/FONT] πα + 1
     Τέλος_αν
     Διάβασε γράμμα ! για επόμενη επανάληψη
  Τέλος_επανάληψης
  Εκτύπωσε όλοι, πα
[FONT=Times New Roman]Τέλος Μέτρηση[/FONT][/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
πιστευω πως ο η επαναληψη που φτιαχνεις ειναι καπως ανορθοδοξη(και λαθος για α=1 οπως παρατηρησε και ο topic starter) και πως εχει περιθωρια βελτιωσης.

να τι προτινω:

πρωτος<-ΑΛΗΘΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ αDIV2 !δεν εχει νοημα να κανουμε περιττες επαναληψεις
ΑΝ α MOD i = 0 ΤΟΤΕ

ΓΡΑΨΕ i
πρωτος<-ΨΕΥΔΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΑΝ πρωτος=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Ο δοθεις αριθμος ειναι πρωτος.'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ


Δεν περίμενες να κάτσω να κάνω σοβαρό πρόγραμμα για έναν μαθητή 3ης γυμνασίου .


Για περισσότερες info για το συγκεκριμένο πρόβλημα, ανατρέξτε σε άλλο αντίστοιχο τόπικ που έχω δημιουργήσει περί πρώτων αριθμών και όπου προτείνω μία λύση με το θεώρημα Wilson .


Στέλιος
-----------------------------------------
πιστευω πως ο η επαναληψη που φτιαχνεις ειναι καπως ανορθοδοξη(και λαθος για α=1 οπως παρατηρησε και ο topic starter) και πως εχει περιθωρια βελτιωσης.

να τι προτινω:

πρωτος<-ΑΛΗΘΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ αDIV2 !δεν εχει νοημα να κανουμε περιττες επαναληψεις
ΑΝ α MOD i = 0 ΤΟΤΕ

ΓΡΑΨΕ i
πρωτος<-ΨΕΥΔΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΑΝ πρωτος=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Ο δοθεις αριθμος ειναι πρωτος.'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ


Γενικά κάθε αριθμός a γράφεται με μοναδικό τρόπο στη μορφή:




όπου με , πρώτος αριθμός.


Γενικά το πλήθος των διαιρετών ενός αριθμού δίνεται από τον τύπο:




Άρα μπορούμε να αποφύγουμε κι άλλες πράξεις απ' τη λύση που προτείνεις.

Επίσης, υπάρχει ο τύπος του Αρχιμήδη που περιορίζει ακόμη περισσότερο το range των αριθμών που θα σκανάρει ο βρόγχος για να βρει τους πιθανούς διαιρέτες, αλλά δεν έχει νόημα να τον γράψω, μιας και απευθύνεται το συγκεκριμένο τόπικ σε μαθητές λυκείου.
-----------------------------------------
πιστευω πως ο η επαναληψη που φτιαχνεις ειναι καπως ανορθοδοξη(και λαθος για α=1 οπως παρατηρησε και ο topic starter) και πως εχει περιθωρια βελτιωσης.

να τι προτινω:

πρωτος<-ΑΛΗΘΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ αDIV2 !δεν εχει νοημα να κανουμε περιττες επαναληψεις
ΑΝ α MOD i = 0 ΤΟΤΕ

ΓΡΑΨΕ i
πρωτος<-ΨΕΥΔΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΑΝ πρωτος=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Ο δοθεις αριθμος ειναι πρωτος.'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ


Για α=1 ΔΕΝ είναι λάθος (σύμφωνα με τη λύση που προτείνω). Το γιατί, βρες το μόνος σου ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
πολυ ωραια.παντα υπαρχει καλυτερος τροπος:iagree:

Οσον αφορα το α=1. δεν μπορω να καταλαβω ακομα γιατι ειναι σωστο...
αφου η επαναληψη θα γινει μονο μια φορα και το κ θα γινει 1.:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
πολυ ωραια.παντα υπαρχει καλυτερος τροπος:iagree:

Οσον αφορα το α=1. δεν μπορω να καταλαβω ακομα γιατι ειναι σωστο...
αφου η επαναληψη θα γινει μονο μια φορα και το κ θα γινει 1.:hmm:

Τι εννοείς ακριβώς;

Το 1 δε θεωρείται πρώτος αριθμός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
εννοω οτι θα πρεπε να δωθει αναλογο μηνυμα για την περιπτωση που δωθει ο αριθμος 1.
τεσπα οπως ειπες πολυ το ψυριζουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
A.. ναι, για το μήνυμα έχεις δίκιο. Δε θα εμφανίζεται τίποτα. όποτε μπορούμε να βάλουμε πάνω ένα αν και να τσεκάρει για α=1.


Στε΄λιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top