Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά Προσανατολισμού - Ασκήσεις

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

panabarbes

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 208 μηνύματα.
Παιδιά έχω ένα μεγάλο θέμα με τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης. Τα έχω σιχαθεί. Για ένα διάστημα σκεφτόμουν να αλλάξω σε Θεωρητική. Μου έχουν σπάσει τα νεύρα. Ενώ ήμουν πάντα πολύ καλός στην Άλγεβρα (και ακόμη είμαι στη Γ.Π) ήρθαν τώρα τα Μαθηματικά να με τρελάνουν. Φροντιστήριο αποφάσισα να μη πάω και είπα θα προσπαθήσω μόνος. Το θέμα είναι ότι τα διανύσματα μου την έδωσαν άγρια. Τώρα είμαστε συντεταγμένες, καλύτερα αλλά με ζορίζουν και αυτά. Όταν είμαι εκεί, όλα καλά, εύκολες πράξεις, απλοί μέθοδοι αλλά όταν πάω σπίτι να λύσω τις ασκήσεις που μας δίνει (δικές της κυρίως) κολλάω. Δε μπορώ να λύσω ασκήσεις.

Έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα με εμένα; Έχω αρχίσει λίγο να ανησυχώ για την μετέπειτα πορεία μου. Βοήθημα έχω του Παπαδάκη όπου διαβάζοντας λίγο τη θεωρία τα κάνει πιο κατανοητά αλλά στις ασκήσεις όταν πηγαίνω σπίτι κολλάω

Αν το πρόβλημα σου δεν είναι τα μαθηματικά -γενικά- αλλά τα μαθηματικά κατεύθυνσης, τα πράγματα είναι λίγο πιο απλά.
Εφόσον από τα λεγόμενα σου τα πας καλά με αυτό το μάθημα και έχεις το υπόβαθρο να συνεχίσεις να τα πηγαίνεις καλά, αυτό που χρειάζεσαι είναι εντατικό διάβασμα από βιβλίο με μεθοδολογίες και λυμένες ασκήσεις. Το εν λόγω βιβλίο δεν το είχα ποτέ,αλλά έχω δει το στυλ του συγκεκριμένου συγγραφέα σε βιβλία του στην Γ' Λυκείου και θεωρώ ότι οι μεθοδολογίες του είναι λειψές και σπασμωδικές κάπου-κάπου. Αν θες να μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα, στείλε προσωπικό μήνυμα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Τα μαθηματικά κατεύθυνσης μου φαίνονται πολύ εύκολα και είναι το αγαπημένο μου μάθημα. Ο καθηγητής μας είπε ότι τα διανύσματα είναι το πιο "δύσκολο" κεφάλαιο και όσα ακολουθούν είναι παιδαριώδη. Κάνουμε το βοήθημα του Παπαδάκη και από εκεί μας βάζει όλες τις ασκήσεις. Πιστεύω πως είναι πολύ καλογραμμένο βοήθημα, αλλά με σχετικά εύκολες ασκήσεις.


Την άλλη εβδομάδα μπαίνουμε ευθείες!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
πωω τα μισουσα τα μαθηματικα της β
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
ναι σε πιστέψαμε :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
οχι μιλαω σοβαρα ηταν η χρονια που δεν συμπαθησα καθολου τα μαθηματικα της
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
οχι μιλαω σοβαρα ηταν η χρονια που δεν συμπαθησα καθολου τα μαθηματικα της

είναι πολύ σημαντικά τα μαθηματικά της Β' κυρίως για το Πανεπιστήμιο: Θετικές Επιστήμες με άνω του 50% σε μαθηματικά, Πολυτεχνικές Επιστήμες με βάση τα μαθηματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ως εργαλειο συμφωνω πως ειναι χρησιμα αλλα ως ασκησειολγιο και καβλα δεν εχει σχεση με την αναλυση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bkar1997

Νεοφερμένος

Ο bkar1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 79 μηνύματα.
Καλησπέρα!Ο Μαθηματικός Κατεύθυνσης μας έδωσε ένα πρόβλημα να λύσουμε αλλά δεν μπορώ να βρω τον προσανατολισμό για να το λύσω.
Ζητείται η κατασκευή ισόπλευρου τριγώνου σε καρτεσιανό σύστημα αξόνων με τις κορυφές του τριγώνου να έχουν συντεταγμένες ακέραιες τιμές.Αν δεν είναι εφικτή (η κατασκευή), να δικαιολογήσετε την απάντησή σας.

Μάλλον είναι κάτι πολύ απλό και γεωμετρικό αλλά απλό και μαθηματικά πιστεύω δεν πάνε μαζί :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rebel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 1,025 μηνύματα.
https://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=9&t=39815

( O τύπος του εμβαδού με την 3χ3 ορίζουσα είναι ισοδύναμος με τον γνωστό τύπο )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mic97

Νεοφερμένος

Ο mic97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
μπορει καποιος να με βοηθησει με αυτην εδω : να βρεθει η εξισωση της ευθειας κ που διερχεται απο το Μ(1,2) και σηματιζει οξεια γωνια φ=60 μοιρες με την ευθεια μ: χ=4
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dream Theater

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dream Theater αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 158 μηνύματα.
μπορει καποιος να με βοηθησει με αυτην εδω : να βρεθει η εξισωση της ευθειας κ που διερχεται απο το Μ(1,2) και σηματιζει οξεια γωνια φ=60 μοιρες με την ευθεια μ: χ=4

Η ευθεια ειναι παραλληλη στον αξονα των τετμημενων. πραγμα που σημαινει πως
δηλαδη ο συντελεστης διευθυνσης της ευθειας ειναι ισος με ριζα 3. εχεις το συντελεστη, εχεις τα σημεια, αρα παιρνεις την εξισωση την εφαπτομενης και προκυπτει το ζητουμενο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

mic97

Νεοφερμένος

Ο mic97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
η χ=4 ειναι παραλληλη στον yy' δηλαδη στον αξονα τον τεταγμενων συνεπως ο συλλογισμος σου ειναι λαθος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dream Theater

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dream Theater αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 158 μηνύματα.
η χ=4 ειναι παραλληλη στον yy' δηλαδη στον αξονα τον τεταγμενων συνεπως ο συλλογισμος σου ειναι λαθος

ωχ συγνωμη μπερδεψα την y με την x.:redface: θα την προσπαθησω αργοτερα, μιας και δεν θυμαμαι τοσο καλα τα μαθηματικα κατ της β.(τα μισουσα απιστευτα πολυ :mad: :mad: :mad:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panabarbes

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 208 μηνύματα.
μπορει καποιος να με βοηθησει με αυτην εδω : να βρεθει η εξισωση της ευθειας κ που διερχεται απο το Μ(1,2) και σηματιζει οξεια γωνια φ=60 μοιρες με την ευθεια μ: χ=4

Εφόσον η ζητούμενη ευθεία σχηματίζει γωνία 60° με την ευθεία x=4, η οποία είναι κατακόρυφη, θα σχηματίζει γωνία 30° με την οριζόντια y=0. Συνεπώς,
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
μπορει καποιος να με βοηθησει με αυτην εδω : να βρεθει η εξισωση της ευθειας κ που διερχεται απο το Μ(1,2) και σηματιζει οξεια γωνια φ=60 μοιρες με την ευθεια μ: χ=4

Η εξίσωση της ευθείας έχει τη μορφή y=λχ+μ και διέρχεται από το σημείο Μ(1,2) ==> 2=λ.1+μ ==> μ=2-λ Τότε η εξίσωση είναι y=λx+2-λ
Από το Μ διέρχονται άπειρες ευθείες που σχηματίζουν με την χ=4 διάφορες γωνίες. Δύο από αυτές σχηματίζουν με την χ=4 γωνίες 60° προς την μία κατεύθυνση και προς την άλλη. Αρα η γωνία που σχηματίζουν με τον χ'χ είναι 30° και 150° αντίστοιχα και ο λ=εφ30° και λ'=εφ150°. Αντικαθιστώ και βρίσκω:


Αντικαθιστώντας σαυτές με χ=4 θα βρεις τα σημεία που η χ=4 τις τέμνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

giorgosHTML

Νεοφερμένος

Ο giorgosHTML αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 62 μηνύματα.
γεια σας μόλις πριν λίγο καιρό γύρισα από της διακοπές των χριστμας και άρχισα μαθηματικά αλλά διαπιστωνυω ότι δεν τα θυμάμαι σχεδο καθόλου .. γιαυτό θα ήθελα να με βοηθήσετε με αυτή την άσκηση που περιέχει βασικά ερωτήματα ... θεν θυμάμαι πως πρέπει να την λύσω.. μεθοδολογία.. θυμάμαι της συνθήκες που ισχύουν κτλπ αλλά εχω κολλήσει λοιπών εδώ είναι η άσκηση...


να βρεθεί η εξίσωση ευθείας που περνάει από το σημείο τομής των ευθειών : (E) y = 3x - 5 (D) y = x - 3 kai
(a) είναι κάθετη στο διάνυσμα: a dianysma = (-1,5)
(b) περνάει από το σημείο A(0,3)
(c) είναι παράλληλη στην ευθεία ΜΝ όπου Ν(2,0) και Μ(2,3)

Σημειωση συντονιστη: Τα μηνυματα 1516-1519 προηλθαν απο αλλο νημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Vivian.

Δραστήριο μέλος

Η Vivian. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Πρώτα πρέπει να βρεις το σημείο τομής των ευθειών με σύστημα...Μόλις βρεις το σημείο τομής πρέπει να βρεις τον συντελεστή διεύθυνσης για να βρεις την ζητούμενη ευθεία. Χρησιμοποίησε τις συντεταγμένες του διανύσματος που σου δίνει και συνθήκες;) Μετά για να περνάει από το σημείο Α πρέπει το Α να επαληθεύει την ζητούμενη εξίσωση. Για το (c) βρες πρώτα την εξίσωση της ΜΝ χρησιμοποιώντας τα σημεία Μ και Ν και την συνθήκη για τις παράλληλες ευθείες για τον συντελεστή της ευθείας που ψάχνεις. Έχεις και το σημείο τομής των ευθειών (Ε) και (D) οπότε με τον συντελεστή και ένα σημείο βρίσκεις την εξίσωση που ζητάει η άσκηση :)

Ελπίζω να βοήθησα κάπως...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Το σημείο τομής είναι το K(1,-2).
α) y=1/5x-11/5
b) y=-5x+3
c)x=1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgosHTML

Νεοφερμένος

Ο giorgosHTML αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 62 μηνύματα.
το σημείο τομής το βρήκα και εγώ.. αλλα δεν καταλαβαίνω ποιον συντελεστή διεύθυνσης? ξέρω ότι Le X La = -1 συνθήκη αλλα δεν καταλαβαίνω πως να το κάνω... θα σας αναρτήσω τι φωτογραφία από αυτά που θα λύσω να μου πείτε τι κάνω λάθος.. βοηθήσατε αρκετά πάντως
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

giorgosHTML

Νεοφερμένος

Ο giorgosHTML αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 62 μηνύματα.
Σασ παρακαλω αν ειναι δυνατον ολοκληρωμενη λυση του α και γ ερωτηαμτοσ μεχει αυριο το μεσημερι γτ ειναι επειγον ευχαριστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top