Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο παραπάνω ισχυρισμός είναι σωστός ή λάθος και γιατί;
Ναι, διαβάζω μόνος μου πιθανότητες...
Χμ,δεν νομιζω οτι αυτα τα δεδομενα σε αφηνουν να αποφανθεις για κατι τετοιο ,οποτε θα πω οτι ειναι λαθος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
Κι εγώ έτσι σκέφτηκα, το λυσάρι το δίνει σωστό όμως και δεν καταλαβαίνω γιατί...Χμ,δεν νομιζω οτι αυτα τα δεδομενα σε αφηνουν να αποφανθεις για κατι τετοιο ,οποτε θα πω οτι ειναι λαθος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Εισαι σιγουρος;Το λεει οτι ειναι ασυμβιβαστα; Μηπως λεει συμβιβαστα;Κι εγώ έτσι σκέφτηκα, το λυσάρι το δίνει σωστό όμως και δεν καταλαβαίνω γιατί...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
Σίγουρος.Εισαι σιγουρος;Το λεει οτι ειναι ασυμβιβαστα; Μηπως λεει συμβιβαστα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Σίγουρος.
Ασυμβιβαστα σημαινει οτι εαν συμβει το Α δεν συμβαινει ταυτοχρονα το Β ,δηλαδη P(AVB) = 0 .
Εαν τα Α & Β ειναι ασυμβιβαστα τοτε ειναι P(A)+P(B) = P(AUB) = 1 ,αφου P(AVB) = 0 και Α & Β αποτελουν τον χωρο Ω.
Ομως επειδη ειναι P(A)+P(B) < 1 ,ατοπο ,αρα P(AUB) = 1-P(AVB) με P(AVB) =! 0 . Αρα τα συνολα ειναι συμβιβαστα.
Αυτο μπορω να σκεφτω αυτη την στιγμη,εκτος εαν το βοηθημα εχει λαθος(συμβαινει και στα καλυτερα βιβλια),τοτε πρεπει να περιμενεις να το δει και καποιος αλλος .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
Ευχαριστώ για την απάντηση, πιθανό να έχει γίνει λάθος, έχω εντοπίσει κανά 3-4 άλλα στο βοήθημα.Ασυμβιβαστα σημαινει οτι εαν συμβει το Α δεν συμβαινει ταυτοχρονα το Β ,δηλαδη P(AVB) = 0 .
Εαν τα Α & Β ειναι ασυμβιβαστα τοτε ειναι P(A)+P(B) = P(AUB) = 1 ,αφου P(AVB) = 0 και Α & Β αποτελουν τον χωρο Ω.
Ομως επειδη ειναι P(A)+P(B) < 1 ,ατοπο ,αρα P(AUB) = 1-P(AVB) με P(AVB) =! 0 . Αρα τα συνολα ειναι συμβιβαστα.
Αυτο μπορω να σκεφτω αυτη την στιγμη,εκτος εαν το βοηθημα εχει λαθος(συμβαινει και στα καλυτερα βιβλια),τοτε πρεπει να περιμενεις να το δει και καποιος αλλος .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
unπαικτable
Πολύ δραστήριο μέλος
Ασυμβιβαστα σημαινει οτι εαν συμβει το Α δεν συμβαινει ταυτοχρονα το Β ,δηλαδη P(AVB) = 0 .
Εαν τα Α & Β ειναι ασυμβιβαστα τοτε ειναι P(A)+P(B) = P(AUB) = 1 ,αφου P(AVB) = 0 και Α & Β αποτελουν τον χωρο Ω.
Ομως επειδη ειναι P(A)+P(B) < 1 ,ατοπο ,αρα P(AUB) = 1-P(AVB) με P(AVB) =! 0 . Αρα τα συνολα ειναι συμβιβαστα.
Αυτο μπορω να σκεφτω αυτη την στιγμη,εκτος εαν το βοηθημα εχει λαθος(συμβαινει και στα καλυτερα βιβλια),τοτε πρεπει να περιμενεις να το δει και καποιος αλλος .
Ποιος σου λεει πως αποτελουν τον χωρο Ω; Δηλαδη ΠΡΕΠΕΙ P(A)+P(B)=1;
Παρολαυτα νομιζω πως μπορει να το δειξει κανεις ευκολα με αντιπραδειγμα οτι δεν ισχυει η προταση.
Εστω Ω={1,...,10}, Α={1,2} και Β={2,3}. P(A)=0.2, P(B)=0.2 και P(A^B)=0.1<>0
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ποιος σου λεει πως αποτελουν τον χωρο Ω; Δηλαδη ΠΡΕΠΕΙ P(A)+P(B)=1;
Κανενας,αυτη ειναι υποθεση που κανω μονος μου διαφορετικα δεν βρισκω αλλο τροπο να απαντησει κανεις στον ισχυρισμο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
unπαικτable
Πολύ δραστήριο μέλος
Κανενας,αυτη ειναι υποθεση που κανω μονος μου διαφορετικα δεν βρισκω αλλο τροπο να απαντησει κανεις στον ισχυρισμο.
Η υποθεση σου δεν ικανοποιει καν τις υποθεσεις της προτασης. Τελος παντων. Λαθος πρεπει να εχει γινει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Η υποθεση σου δεν ικανοποιει καν τις υποθεσεις της προτασης. Τελος παντων. Λαθος πρεπει να εχει γινει.
Περι ορεξεως... .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 092312
Επισκέπτης
Ο παραπάνω ισχυρισμός είναι σωστός ή λάθος και γιατί;
Ναι, διαβάζω μόνος μου πιθανότητες...
Λάθος είναι. Σκέψου το πιο απλό, να είναι ίσα ενδεχόμενα και πολύ μικρά, τύπου 0.2 με τομή 0.1.
Εντιτ, έμεινα στην προηγούμενη σελίδα, δεν είχα δει ότι απαντήθηκε, αγνοήστε με.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
Έτσι το είχα σκεφτεί, αλλα το λυσάρι έδωσε λάθος απάντηση και δεν έβγαζε νόημα.Λάθος είναι. Σκέψου το πιο απλό, να είναι ίσα ενδεχόμενα και πολύ μικρά, τύπου 0.2 με τομή 0.1.
Εντιτ, έμεινα στην προηγούμενη σελίδα, δεν είχα δει ότι απαντήθηκε, αγνοήστε με.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος
Mπορει καποιος να εξηγησει γτ στο λυκειο τη διασπορα την παιρνεις δια ν και στο πανεπιστημιο τη δειγματικη την παιρνεις με ν-1 β.ε.Καλα τοσο αμπαλοι ηταν αυτοι στο υπουργειο που γραφανε τα βιβλια?
Και οι δύο τύποι είναι εκτιμήτριες της διασποράς του δείγματος. Απλώς αυτή με το ν-1 είναι και αμερόληπτη. Αλλά είναι πιο εύκολο να εξηγήσεις στο λύκειο την ιδέα πίσω από τον τύπο με το ν.
Συντρέχουν κι άλλοι λόγοι, αλλά είναι αργά... :Ρ
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
το ξερω αυτο περι αμεροληψιας.Αλλα σιγουρα ειναι σωφρων στην στατιστικη να μαθαινεις τις αμεροληπτες εκτιμητριες!Εξαλλου που ηταν το δυσκολο να εισαγουν τον ορισμο της αμεροληψιας οτι η μεση τιμη της εκτιμητριας ισουται με το σ^2 δηλαδη θα ηταν δυσκολο να το καταλαβει ο μαθητης??Το ποσο χαλια συστημα εχουμε ενας αν εγραφε ν-1 θα εχανε ολα τα μορια.Και οι δύο τύποι είναι εκτιμήτριες της διασποράς του δείγματος. Απλώς αυτή με το ν-1 είναι και αμερόληπτη. Αλλά είναι πιο εύκολο να εξηγήσεις στο λύκειο την ιδέα πίσω από τον τύπο με το ν.
Συντρέχουν κι άλλοι λόγοι, αλλά είναι αργά... :Ρ
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος
το ξερω αυτο περι αμεροληψιας.Αλλα σιγουρα ειναι σωφρων στην στατιστικη να μαθαινεις τις αμεροληπτες εκτιμητριες!Εξαλλου που ηταν το δυσκολο να εισαγουν τον ορισμο της αμεροληψιας οτι η μεση τιμη της εκτιμητριας ισουται με το σ^2 δηλαδη θα ηταν δυσκολο να το καταλαβει ο μαθητης??Το ποσο χαλια συστημα εχουμε ενας αν εγραφε ν-1 θα εχανε ολα τα μορια.
Μα προφανώς και είναι δύσκολο γιατί για να μιλήσεις για αμεροληψία χωρίς να κάνεις απλά ένα πασάλειμμα. Θα πρέπει να μιλήσεις:
- για τον παραμετρικό χώρο - εκτός αν περιοριστείς μόνο στη διακύμανση/διασπορά, όμως έχει νόημα τότε;
- για την μέση τιμή όχι μόνο μίας τυχαίας μεταβλητής Χ, αλλά και μίας συνάρτησης f(X) μίας τυχαίας μεταβλητής και να αναφερθείς και στο θεώρημα του αφηρημένου μαθηματικού - που σου δίνει ύπαρξη και τρόπο υπολογισμού.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
φαντασου να λεγανε στο λυκειο για αοεδ εκτιμητες και εκτιμητες μεγιστης πιθανοφανειαςΜα προφανώς και είναι δύσκολο γιατί για να μιλήσεις για αμεροληψία χωρίς να κάνεις απλά ένα πασάλειμμα. Θα πρέπει να μιλήσεις:
Το θέμα όταν διδάσκεις δεν είναι απλά να δώσεις τον σωστό «τύπο». Πρέπει να βοηθήσεις τα παιδιά να βρουν τον τύπο, να ανακαλύψουν τη γνώση, να οδηγηθούν όσο γίνεται μόνα τους μέχρι και εκεί. Αυτόν τον σκοπό τον εξυπηρετεί πολύ καλύτερα η αμερόληπτη εκτιμήτρια, η οποία είναι, ουσιαστικά, ένας μέσος όρος - των σημειακών τετραγωνικών σφαλμάτων - και έχει μία αρκετά απλή αλλά ουσιαστική διαίσθηση για την έννοια της διακύμανσης/διασποράς.
- για τον παραμετρικό χώρο - εκτός αν περιοριστείς μόνο στη διακύμανση/διασπορά, όμως έχει νόημα τότε;
- για την μέση τιμή όχι μόνο μίας τυχαίας μεταβλητής Χ, αλλά και μίας συνάρτησης f(X) μίας τυχαίας μεταβλητής και να αναφερθείς και στο θεώρημα του αφηρημένου μαθηματικού - που σου δίνει ύπαρξη και τρόπο υπολογισμού.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Είναι μάθημα γενικής παιδείας δεν ενδιαφέρει κανένα να εντρυφήσει ιδιαίτερα. Μάλιστα το έδιναν και άτομα θεωρητικής που ξεκλείδωναν το 4ο πεδίο πιο παλιά. Το κονσεπτ του μαθήματος είναι να δώσει λίγες γνώσεις πιθανοτήτων και στατιστικής. Δεν είναι ακαδημαϊκό μάθημα πιθανοτήτων.φαντασου να λεγανε στο λυκειο για αοεδ εκτιμητες και εκτιμητες μεγιστης πιθανοφανειας
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 34 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.