Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Ρε παιδια τι ακριβως κανουμε στις ασκησεις της στατιστικής; Τις συναρτησεις νταξ τις ξέρω απο κατευθυνση αλλα με στατιστική κωλύομαι To μονο που θυμαμαι ειναι κατι fv ( αν υπαρχει κιολας )
Αν ανοίξεις λίγο το βιβλίο και αρχίσεις να διαβάζεις θα καταλάβεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PiDefiner
Δραστήριο μέλος
Και καμία ασκησούλα θα με βοηθούσε (τα βασικά). Τo study4exams άνοιξε, και τη θεωρία θα την δω από εκεί μάλλον, αλλά μήπως οι ασκήσεις είναι σε επίπεδο Πανελλαδικών και όχι ενδοσχολικών;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pb13
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος
Για βοηθήστε.
Λοιπόν 1.θα πεις χ-3 διάφορο του 0 συνεπαγετε χ διάφορο του 3 άρα το πεδίο ορισμού ειναι Αf=R-{3}
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λοιπόν 1.θα πεις χ-3 διάφορο του 0 συνεπαγετε χ διάφορο του 3 άρα το πεδίο ορισμού ειναι Αf=R-{3}
Εχμ. Τα θέλω αναλυτικά και σωστά εννοείται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
a) Το πεδίο ορισμού είναι όλο το R εκτός τα σημεία στα οποία δεν ορίζεται. Δηλαδή, αυτά στα οποία μηδενίζεται ο παρανομαστής.
b) Το x^2 - 3 γράφεται ως (x - 3)(x + 3) το οποίο απλοποιείται με τον παρανομαστή.
2η άσκηση
a) Η μέση τιμή (
b) Διατάσεις τα στοιχεία σε αύξουσα σειρά. Αν το πλήθος τους είναι περιττό, τότε η διάμεσος (δ) είναι η μεσαία τιμή. Αν είναι άρτιο, τότε είναι το άθροισμα των δύο μεσαίων δια του 2.
c) Το εύρος (R) υπολογίζεται με την αφαίρεση της μικρότερης τιμής από την μεγαλύτερη.
d) Εκμεταλλεύεσαι τον τύπο
e) Ο συντελεστής μεταβλητότητας (CV) είναι |
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος
Επίσης ο τύπος της δειγματικής διακύμανσης με τους n-1 βαθμούς ελευθερίας είναι λάθος σύμφωνα με το σχολικό (αλλά ολόσωστος πέρα από το σχολικό).
Για να μην πολυλογώ, στη θέση του n-1 πρέπει να βάλεις το n στον παρονομαστή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
shadow
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
George_HPFR
Νεοφερμένος
Παιδια να ρωτησω κατι,εγω που αναγκαστικα πρεπει να δωσω μαθηματικα γενικης στις πανελληνιες του χρονου και δεν εχω ιδεα,ποτε μου δεν τα διαβασα και δεν τα καταλαβαινα,απο που πρεπει να αρχισω για να μπορω να λυνω ασκησεις της γ λυκειου;Αν με τη βοηθεια καθηγητη επιανα την υλη των πανεληννιων κατευθειαν θα μπορουσα να τα μαθω η πρεπει να εχω τις βασεις απο προηγουμενες χρονιες;
Η αλήθεια είναι πως τα Μαθηματικά Γενικής της Γ' Λυκείου δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία.Είναι διαφορετικά σε σχέση με αυτά που έκανες μέχρι τώρα.Κάθε άσκηση έχει μια συγκεκριμένη μεθοδολογία για να τη λύσεις και τα ζητούμενα είναι ξεκάθαρα.Θα μάθεις πολλά καινούργια πράγματα,οπότε θα έχεις την ευκαιρία από την αρχή να προσαρμοστείς. Απλώς,στα μαθηματικά,όπως και σε άλλα μαθήματα,πρέπει να έχεις κάποιες στοιχειώδεις βάσεις.Για παράδειγμα,να ξέρεις την αλλαγή των προσήμων σε πράξεις αφαίρεσης-πρόσθεσης-πολλαπλασιασμού κλπ. Επίσης,εκτός από τις βάσεις αυτές,πρέπει να είσαι προσεκτική στις πράξεις,ώστε να μην κάνεις κανένα λάθος. Θα σου συνιστούσα,εάν έχεις τη δυνατότητα,να ξεκινήσεις τα καλοκαιρινά μαθήματα (θερινή προετοιμασία) στα μαθηματικά κυρίως (εφόσον αντιμετωπίζεις κάποια δυσκολία),καθώς θα ολοκληρώσεις το 1ο κεφάλαιο,που είναι το βασικότερο.Καλή αρχή να έχεις και μην αγχώνεσαι!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
shadow
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alan09
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Είναι πράγματα που ακόμη κι αν δεν τα δεις στις εξετάσεις θα τα δεις εντός πανεπιστημίου.
Ειδικότερα αν επιλέξεις θετικό-τεχνολογική σχολή.
Τα μαθηματικά του Γυμνασίου-Λυκείου είναι η βάση σε όλα όσα σχετικά με τα μαθηματικά μάθεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
shadow
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
shadow
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Αν ξεκινησεις γερα τα κενα καλυπτονταιΩραια ευχαριστω!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
Ο παραπάνω ισχυρισμός είναι σωστός ή λάθος και γιατί;Αν Α, Β είναι ενδεχόμενα ενός δειγματικού χώρου Ω και P(A) + P(B) < 1, τότε τα Α, Β είναι ασυμβίβαστα ενδεχόμενα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 34 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.