DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Χαζή πρακτική απορία, μιας και διαβάζω μόνος μου: Σε απλή συμπλήρωση ελλιπή πίνακα είναι απαραίτητο να γραφτεί το πώς βρέθηκε η κάθε τιμή (νi / fi κλπ) ξεχωριστά, ή αρκεί απλά ο συμπληρωμένος πίνακας που προκύπτει?
Πρέπει να δείχνεις πώς προκύπτουν τα νούμερα που γράφεις.
Για παράδειγμα, αν χρειαστεί να λύσεις σύστημα δύο εξισώσεων με άγνωστους fi και Ni (πχ), πρέπει να δείξεις πώς κατέληξες στο αποτέλεσμα.
Αν τώρα, έχεις όλα τα fi και θες να γράψεις τα αντίστοιχα Fi... Γράφεις ότι "Ισχύει Fi=100fi" και τελειώνεις.
Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να φαίνονται οι τύποι που χρησιμοποίησες. Αν οι πράξεις δεν είναι απλές (πολλαπλασιασμός *100), δείξε τες και αυτές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dubudubuza
Νεοφερμένος
Πρέπει να δείχνεις πώς προκύπτουν τα νούμερα που γράφεις.
Για παράδειγμα, αν χρειαστεί να λύσεις σύστημα δύο εξισώσεων με άγνωστους fi και Ni (πχ), πρέπει να δείξεις πώς κατέληξες στο αποτέλεσμα.
Αν τώρα, έχεις όλα τα fi και θες να γράψεις τα αντίστοιχα Fi... Γράφεις ότι "Ισχύει Fi=100fi" και τελειώνεις.
Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να φαίνονται οι τύποι που χρησιμοποίησες. Αν οι πράξεις δεν είναι απλές (πολλαπλασιασμός *100), δείξε τες και αυτές.
"Ισχύει fi%=100fi", θες να πεις νομίζω. Πάντως, δεν εννοώ ασκήσεις περίπλοκες, που προφανώς θα γράψεις τις σχέσεις που χρειάζονται. Εννοώ μια απλή συμπλήρωση πίνακα. Έχεις fi και ν πχ, χρειάζεται για ένα προς ένα τα νi να γράφεις "ν1= f1*ν, ν2=f2*ν ...", εφόσον οι πράξεις μπορούν να γίνουν γρήγορα με το μυαλό? Καθαρά από άποψη εξοικονόμησης χρόνου ρωτάω. Προφανώς αρκεί ένα "νi=fi*ν", αν κατάλαβα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος
"Ισχύει fi%=100fi", θες να πεις νομίζω. Πάντως, δεν εννοώ ασκήσεις περίπλοκες, που προφανώς θα γράψεις τις σχέσεις που χρειάζονται. Εννοώ μια απλή συμπλήρωση πίνακα. Έχεις fi και ν πχ, χρειάζεται για ένα προς ένα τα νi να γράφεις "ν1= f1*ν, ν2=f2*ν ...", εφόσον οι πράξεις μπορούν να γίνουν γρήγορα με το μυαλό? Καθαρά από άποψη εξοικονόμησης χρόνου ρωτάω. Προφανώς αρκεί ένα "νi=fi*ν", αν κατάλαβα.
Το θεωρώ τελείως ηλίθιο να σου κόψει κάποιος επειδή δεν αιτιολόγησες τη συμπλήρωση για κάθε κουτάκι του πίνακα... Εμάς μας λένε αν έχουμε χρόνο να το γράψουμε full αναλυτικά... Αλλά το θεωρώ ανούσιο μέχρι αηδίας. Εγώ π.χ. γράφω "Από τον τύπο νi=fi*ν συμπληρώνω την στήλη των νi"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
IasonasM
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hliass_1989
Εκκολαπτόμενο μέλος
αν εχουμε πολυγωνο αθροιστικων συχνοτητων που ειναι ευθεια, η κατανομη πως χαρακτηριζεται?σαυτη την περιπτωση οι συχνοτητες της καθε κλασης ειναι ιδιες?
ειδα οτι σαν απαντηση ειναι κανονικη κατανομη, αλλα μου εκανε εντυπωση.δεν θα πρεπε να ειναι ομοιομορφη επειδη κατανεμονται ομοιομορφα στο διαστημα ορισμους τους?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος
χρειαζετα να κανεις κανονικα τις πραξεις.
αν εχουμε πολυγωνο αθροιστικων συχνοτητων που ειναι ευθεια, η κατανομη πως χαρακτηριζεται?σαυτη την περιπτωση οι συχνοτητες της καθε κλασης ειναι ιδιες?
ειδα οτι σαν απαντηση ειναι κανονικη κατανομη, αλλα μου εκανε εντυπωση.δεν θα πρεπε να ειναι ομοιομορφη επειδη κατανεμονται ομοιομορφα στο διαστημα ορισμους τους?
Πώς γίνεται να είναι κανονική;; Ναι αυτό που λες , η ομοιόμορφη, είναι... Κι εγώ αυτό θα απαντούσα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dubudubuza
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hliass_1989
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος
χρειαζετα να κανεις κανονικα τις πραξεις.
αν εχουμε πολυγωνο αθροιστικων συχνοτητων που ειναι ευθεια, η κατανομη πως χαρακτηριζεται?σαυτη την περιπτωση οι συχνοτητες της καθε κλασης ειναι ιδιες?
ειδα οτι σαν απαντηση ειναι κανονικη κατανομη, αλλα μου εκανε εντυπωση.δεν θα πρεπε να ειναι ομοιομορφη επειδη κατανεμονται ομοιομορφα στο διαστημα ορισμους τους?
Ευθεία οριζόντια ή με κλίση; Αν είναι με κλίση τότε είναι ομοιόμορφη κατανομή αν δεν κάνω λάθος Αν είναι οριζόντια τότε όλες οι παρατηρήσεις είναι στην πρώτη κλάση, δεν ξέρω πώς χαρακτηρίζεται αυτό
Ελπίζω να σε κάλυψα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Silent_Killer
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dubudubuza
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Οι πιο περίπλοκες μορφές που μπορεί να πάρει ισοδύναμα ο τύπος της διακύμανσης είναι εντός ύλης? Ρωτάω γιατί όταν ξαναέδινα μας είχαν πει στο φροντιστήριο ότι δε χρειάζονται. Μήπως ξέρω γω έχει διευκρινίσει το υπουργείο ότι πέφτουν μόνο παρατηρήσεις με ακέραια μέση τιμή...
Είναι εντός ύλης, πώς δεν είναι;
Απλά, οι δύο τύποι που λες δεν χρειάζεται να τους ξέρουμε απέξω.
Αν χρειαστούν θα μας τους δώσουν στα θέματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dubudubuza
Νεοφερμένος
Είναι εντός ύλης, πώς δεν είναι;
Απλά, οι δύο τύποι που λες δεν χρειάζεται να τους ξέρουμε απέξω.
Αν χρειαστούν θα μας τους δώσουν στα θέματα.
Καταλαβα. Σ' ευχαριστώ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
afro5
Νεοφερμένος
μπορεί κάποιος να με βοηθήσει σε αυτή την άσκηση;
αν κάνεις το σχήμα θα σου βγει αμέσως... εγώ έκανα ένα λάθος πριν κ δε μ έβγαινε..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αν κάνεις το σχήμα θα σου βγει αμέσως... εγώ έκανα ένα λάθος πριν κ δε μ έβγαινε..
το έκανα το σχήμα και μου βγήκε οκ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timonierhs
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Marianna.P
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο δεύτερος τύπος είναι ορισμός της (πρώτης) παραγώγου σελ. 27 σχολικό
Τον τελευταίο θα τον γράψεις άμα ζητήσει ορισμός παραγώγου σε σημείο σελ. 22 σχολικό
Υπάρχει διαφορά μεταξύ 2ου και 3ου πρόσεχε μην τα μπερδέψεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 34 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.