Arhos
Νεοφερμένος


-----------------------------------------
Να ξερετε οτι δεν υπαρχουν μαθηματικοι για τη γενικη παιδεια και αλλοι για την κατευθυνση!Η εξισωση της ευθειας (εφαπτομενης)ειναι γνωστη και απο την κατευθυνση της Β λυκειου(ιδια σχεση)! Θα την παρουν σωστη! Ευκολα τα θεματα!
ειναι γνωστο απο την περσινη κατευθυνση και τη φετινη παλι κατευθυνση και οχι τη γενικης παιδειας.αυτο που με τρομαξε απλα ηταν οτι δεν αναφερεται στο σχολικο της γενικης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rolingstones
Πολύ δραστήριο μέλος


θα σου κοψουν φιλε και λυπαμαι που στο λεω μπορει το μισο περσι χαρακτηριστικη περιπτωση φιλου μου τα χε γραψει ολα τελεια και σε ενα αστειο οριο που επιανε 6 μορια εκανε de l hospital και τελικα βρεθηκε να παιρνει 94 και ολο το καλοκαιρι ελεγε που πηγαν τα μορια για αυτο σου λεω οτι θα σου κοψουν τωρα τι να σου πω κανε τι προσευχη σου να πεσεις σε κανενα λογικο ανθρωπο παντως αυτο το θεμα καταδεικνυει οτι δε σεβεται κανεις τον ιδρωτα των παιδιωνΘέλω να ρωτησω κάτι.Στις εξετάσεις ξεχαστικα και χρησιμοποιησα τον τυπο της εφαπτομενης απο τα μαθηματικα κατευθυνσης θα μου κοψουν μοναδες??!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Harispgp
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Arhos
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cheery
Πολύ δραστήριο μέλος


θα σου κοψουν φιλε και λυπαμαι που στο λεω μπορει το μισο περσι χαρακτηριστικη περιπτωση φιλου μου τα χε γραψει ολα τελεια και σε ενα αστειο οριο που επιανε 6 μορια εκανε de l hospital και τελικα βρεθηκε να παιρνει 94 και ολο το καλοκαιρι ελεγε που πηγαν τα μορια για αυτο σου λεω οτι θα σου κοψουν τωρα τι να σου πω κανε τι προσευχη σου να πεσεις σε κανενα λογικο ανθρωπο παντως αυτο το θεμα καταδεικνυει οτι δε σεβεται κανεις τον ιδρωτα των παιδιων![]()
Γιατι γουσταρεις να πανικοβάλλεις τα παιδια που δινουν φετος; Οσα μνμ σου έχω δει σημερα είναι σ αυτο το στυλ. Πολύ θα θελα να ησουν στη θεση τους.
Λοιπον, το οριο περσι επιανε 7 και οχι 6 μοναδες οπως λες,βαθμολογουν 2 καθηγητες, οχι 1, δεν ειναι δυνατον λοιπον και οι 2 να εκοψαν ακριβως το ίδιο , ο "φιλος" σου πρεπει να ταν πραγματικα καθυστερημενος αν κανει DL προκειμενου να υπολογίσει το όριο
Για τη δε εφαπτομένη οι πιθανότητες να κόψουν έστω και 1/100 είναι ακόμα λιγότερες, δε διορθωνουν φιλολογοι, μην ανησυχειτε, καλή συνέχεια και στα επόμενα!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chrysa32485
Νεοφερμένος


Παιδιά μην αγχώνεστε! Και μια συμβουλή: ότι γράψατε γράψατε, δεν έχει κανένα νόημα να το ψάχνετε μετά:nono:. Κοιτάτε μπροστα! και όλα θα πάνε καλά! Καλή συνέχεια!!! :no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Α. Εφόσον A και Β ασυμβίβαστα, τότε
δηλαδή τα Α και Β δεν έχουν κοινά στοιχεία (
Αν Ω είναι ο δειγματικός χώρος του πειράματος τύχης και περιέχει N(Ω) απλά ενδεχόμενα και Ν(Α), N(B) είναι τα στοιχεία του Ω πυ περιέχουν τα ενδεχόμενα Α και Β τότε
Συνεπώς
(Μαζί με την απόδειξη διάγραμμα Venn)
Β. Ως συχνότητα
Σχετική συχνότητα
Γ. α) Λάθος, β) Σωστό, γ) Λάθος, δ) Σωστό, ε) Σωστό
ΘΕΜΑ 2ο
A.
όπου n=4 και
Επομένως
B.
Γ.
ΘΕΜΑ 3ο
α.
Η f είναι συνεχής και άπειρες φορές παραγωγίσιμη στο R ως πολυωνυμική. Υπολογίζεται η πρώτη και η δεύτερη παράγωγος.
Θεωρούμε την συνάρτηση
η οποία σύμφωνα με την εκφώνηση είναι σταθερή και
Για να ισχύει
Άρα
β.
γ. Δύο μη κατακόρυφες ευθείες είναι παράλληλες αν και μόνο αν έχουν τον ίδιο συντελεστή διεύθυνσης. Ο συντελεστής διεύθυνσης της εφαπτομένης της γραφικής παράστασης της f στο σημείο
(ε) :
Η εφαπτομένη (ε) διέρχεται από το
Συνεπώς η εξίσωση της εφαπτομένης (ε) στο
Η ευθεία (δ) με εξίσωση y=-3x έχει συντελεστή διεύθυνσης λ=-3. Επομένως η εφαπτομένη της γραφικής παράστασης της f στο
Αντικαθιστώντας στην εξίσωση της εφαπτομένης για
Η μοναδική εφαπτομένη της γραφικής παράστασης της f που είναι παράλληλη στην ευθεία y=-3x έχει εξίσωση y=-3x+1.
ΘΕΜΑ 4ο
Α. α)
f συνεχής και παραγωγίσιμη στο
Η f είναι συνεχής στο (0,2], παραγωγίσιμη στο (0,2) και ισχύει f΄(x)>0 για κάθε x στο (0,2). Άρα η f είναι γνησίως αύξουσα στο (0,2]
Η f είναι συνεχής στο
β) f γνησίως αύξουσα στο (0,2] και γνησίως φθίνουσα στο
Δηλαδή
Β. α) Η f είναι γνησίως φθίνουσα στο
Συνεπώς
Ταξινομούνται οι παρατηρήσεις της μεταβλητής X κατά αύξουσα σειρά:
Ο αριθμός των παρατωρήσεων είναι
β)
Θεωρώ το πολυώνυμο
Υπολογίζω την διακρίνουσα της εξίσωσης
Ισχύει
Συνεπώς το ενδεχόμενο Α περιλαμβάνει τα εξής απλά ενδεχόμενα
Όλα τα απλά ενδεχόμενα του δειγματικού χώρου Ω είναι ισοπίθανα, οπότε
Υπολογίζεται η P(A):
Άρα η πιθανότητα του ενδεχομένου A είναι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Arhos
Νεοφερμένος


να σαι καλα απλα με επιασε πανικος οταν βγηκα και το ξανασκεφτηκα!!!Μην τρελαίνεστε!!! Για τον τύπο της εφαπτομένης έχω ρωτήσει τρεις καθηγητές (σοβαρους και με πείρα στα βαθμολογικά) και νεπιβεβαιώνουν πως δεν κόβεται τίποτα. Όσο για το DLH μου έχουν πει πως μάλλον δεν κόβουν, αλλά γιατί να κάνεις DLH στη γενική παιδεία?
Παιδιά μην αγχώνεστε! Και μια συμβουλή: ότι γράψατε γράψατε, δεν έχει κανένα νόημα να το ψάχνετε μετά:nono:. Κοιτάτε μπροστα! και όλα θα πάνε καλά! Καλή συνέχεια!!! :no1:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rolingstones
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


πρεπει να γραψει καποιος και τον ορισμο της συχνοτητας?
Όχι, ούτε και τους περιορισμούς του fi. Πλεονασμός είναι, αλλά απ'το να έχεις έλλειψη, καλύτερα να πλεονάζεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rolingstones
Πολύ δραστήριο μέλος


γιατι κοροιδευεις το φιλο μου αλεκα?καθυστερημενος επειδη εκανε de l hospital δεν ειναι σωστο αυτο που λες εγω οτι μου ειπε ειπαΓιατι γουσταρεις να πανικοβάλλεις τα παιδια που δινουν φετος; Οσα μνμ σου έχω δει σημερα είναι σ αυτο το στυλ. Πολύ θα θελα να ησουν στη θεση τους.
Λοιπον, το οριο περσι επιανε 7 και οχι 6 μοναδες οπως λες,βαθμολογουν 2 καθηγητες, οχι 1, δεν ειναι δυνατον λοιπον και οι 2 να εκοψαν ακριβως το ίδιο , ο "φιλος" σου πρεπει να ταν πραγματικα καθυστερημενος αν κανει DL προκειμενου να υπολογίσει το όριοκαι τέλος ποτέ δεν κόβουν ΑΝ κόψουν πάνω από 1-2/100 για ένα dl.
Για τη δε εφαπτομένη οι πιθανότητες να κόψουν έστω και 1/100 είναι ακόμα λιγότερες, δε διορθωνουν φιλολογοι, μην ανησυχειτε, καλή συνέχεια και στα επόμενα!!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lostG
Εκκολαπτόμενο μέλος


Είναι η ίδια περίπτωση γιά τα παιδιά του γυμνασίου που ο καθηγητής τους τονίζει ότι πρέπει να λυθεί το σύστημα με ένα τρόπο π.χ με τη χρήση αντίθετων συντελεστών και όχι με τη μέθοδο της αντικατάστασης.
Και τι σε νοιάζει επομένως εσένα κύριε από πού άκουσα εγώ της Θεωρητικής και έμαθα γιά τον κανόνα DLH.Σε ποιό σημείο των εκφωνήσεων αναφέρει ότι δεν μπορεί ένα παιδί να ξεφύγει(προς τα πάνω!) αρκεί να είναι σωστό?
Να γιατί έχουν κάνει τις εξετάσεις "κονσέρβα".Είναι ντροπή.Αυτή δεν είναι Παιδεία.
Έπειτα όπως λέει κάποιος παραπάνω γιατί να δέχονται τον τύπο της εφαπτόμενης ευθείας καί όχι τον κανόνα DLH?Αμφότερα δεν περιέχονται στο βιβλίο της γενικής.
edit:
Και rollingstones, ελπίζω μετά την τελευταία μέρα των εξετάσεων να σταματήσεις να τρομοκρατείς τα παιδιά.Να κάνουν τουλάχιστον με την ησυχία τους τα μπάνια το Καλοκαίρι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
g!orgos
Εκκολαπτόμενο μέλος


Απο τη στιγμή που σου λένε κάθε λύση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή δεν βλέπω το λόγο να μη δεχτούν ότιδήποτε σωστό.Αν ήιελαν να απαγορεύσουν τον DLH ας πρόσθεταν στη εκφώνηση-χωρίς τη χρήση μεθόδων πέραν των αναφερόμενων στο σχολικό βιβλίο.
Είναι η ίδια περίπτωση γιά τα παιδιά του γυμνασίου που ο καθηγητής τους τονίζει ότι πρέπει να λυθε΄θ το σύστημα με ένα τρόπο π.χ με τη χρήση αντίθετων συντελεστών.
Και τι σε νοιάζει επομένως εσένα κύριε από πού άκουσα εγώ της Θεωτητικής και έμαθα γιά τον κανόνα DLH.Σε ποιό σημείο των εκφωνήσεων αναφέρει ότι δεν μπορεί ένα παιδί να ξεφύγει(προς τα πάνω!) αρκεί να είναι σωστό?
Να γιατί έχουν κάνει τις εξετάσεις "κονσέρβα".Είναι ντροπή.Αυτή δεν είναι Παιδεία.
:iagree: Δυστυχως αυτη ειναι η αληθεια.....

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DK1991
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lolek
Νεοφερμένος


μην λέτε ότι έχει ακούσει ο καθένας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Antonis.1821
Νεοφερμένος


Είμαι βαθμολογητής και ήδη έχω βαθμολογήσει ένα φάκελο (25 γραπτά).
Ένα γενικό σχόλιο κατ' αρχήν: Τα πάτε καλά μπαγάσες! :no1:
Ας ξεκαθαρίσουμε τώρα τι συμβαίνει, τόσο με τον τύπο της εφαπτομένης (της κατ/σης), όσο και με την εφαρμογή του De L' Hospital:
ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ θεωρούνται θεμιτά (αποδεκτά) και δεν κόβουν ΤΙΠΟΤΑ από όποιον τα εφάρμοσε. Μάλιστα, τόσο οι υποδειγματικές λύσεις, όσο και οι μετέπειτα οδηγίες του υπουργείου που στάλθηκαν σε όλα τα βαθμολογικά κέντρα (όπως και στο δικό μου) δηλώνουν ρητά και καθαρά ότι ΠΡΕΠΕΙ να δεχτούμε και τα δύο παραπάνω ως σωστά.
Και για να απαντήσω σε κάποιο φίλο/φίλη παραπάνω που μίλησε για τον ιδρώτα των παιδιών, να σας πω ότι οι καθηγητές σας, οι οποίοι τώρα είμαστε βαθμολογητές των πανελλαδικών σας (των γραπτών σας φυσικά εννοώ), δεν προσπαθούμε να σας κόψουμε μονάδες. Ούτε στα προφορικά σας στη διάρκεια του χρόνου, ούτε -ακόμα περισσότερο- στην πιο δύσκολη δοκιμασία που υφίστασθε στο τέλος του Λυκείου. Το αντίθετο. Αν μάλιστα μπορούσε ένας από τους υποψήφιους να βρίσκεται σε ένα βαθμολογικό κέντρο τη μέρα που μοριοδοτούμε (δηλ χωρίζουμε το διαγώνισμα σε 40-50 υποερωτήματα, ώστε να μη χάσετε τίποτα) και συζητάμε τα θέματα, θα συνειδητοποιούσε για τι μιλάω.
Anyway.
Καλή επιτυχία σε όσους για τη συνέχεια!
Α
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikolas17
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DK1991
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 33 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 34 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.