Αρχές Οικονομικής Θεωρίας: να το επιλέξω;

Sail Beg

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Sail Beg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 319 μηνύματα.
Πιστεψε με μιας και εδωσα και εγω περσι και ειχα μαθημα το ΑΟΘ,μην το παρατησεις!
Δεν ειναι δυσκολο μαθημα,και οπως ειπαν τα παιδια ενα 2ωρο διαβασμα την εβδομαδα και ενα 2ωρο φροντιστηριο + την βοηθεια του σχολειου με ειχε καλυψει απολυτα.
Θα ναι κριμανα χασεις αυτα τα μορια.
19.6 ειχα γραψει και διακαιωθηκα για την επιλογη μου,και να ξερεις οτι η σχολη μου ηταν 2η επιλογη,μαθηματικο ειχα πρωτη(2ο πεδιο) οποτε μου δοθηκε η ευκαιρια επιλογης σχολων απο αλλο ενα πεδιο(το 5ο).
Σκεψου το καλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hliass_1989

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο hliass_1989 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 134 μηνύματα.
το θεμα ειναι οτι θα επρεπε να αποφυγεις τα μαθηματικα γενικης και να παρεις φυσικη γεν..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Always_in_love

Νεοφερμένος

Η Καίτη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Ακομα και 20 να παρεις στο ΑΟΘ θα επωμιστεις ενα σημαντικο (για μενα τουλαχιστον ηταν) κοστος ευκαιριας, τι εννοω; Θα εχεις λιγοτερο χρονο για τα υπολοιπα μαθηματα με ο,τι αυτο συνεπαγεται.
Εφοσον, δεν σε γοητευει η οικονομια (και γενικα ο,τι ειναι μεσα στο 5 πεδιο), δεν υπαρχει λογος να ανοιξεις αυτο το πεδιο.
Το 5 πεδιο εχει υπαρξει πολλες φορες "θυμα της λογικης του βολεματος",δηλαδη δεν περασα νομικη, ας μπω 5 πεδιο και ας μην μαρεσει τουλαχιστον θαχω περισσοτερες επαγγελματικες προοπτικες απο τις επιστημες του 1 πεδιου.
Πριν μερικα χρονια αυτο το καταδικαζα, τωρα να ειμαι ειλικρινης ειμαι πιο επιεικης, αρκει αυτος που μπαινει σε μια οικονομικη σχολη να εχει θεληση να αγαπησει αυτο που κανει και να μην κυκλοφορει ως πονεμενος φοιτητης που δεν τον νοιαζει ποτε θα παρει πτυχιο, επειδη δεν ειναι αυτο που του αρεσει. Αν ειναι ετσι καλυτερα να ξαναδωσει πανελληνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

spyroskaftanis

Δραστήριο μέλος

Ο spyroskaftanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 453 μηνύματα.
Αξίζει να το δώσεις για τα 300-400 μόρια δώρο που θα πάρεις. Συνήθως τα θέματα είναι εύκολα και προβλέψιμα και ένα 18 γράφεται χωρίς πολύ διάβασμα.
Εκτός και αν νομίζεις πως δεν αξίζει ένα παραπάνω μάθημα για 400 μόρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Always_in_love

Νεοφερμένος

Η Καίτη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Αξίζει να το δώσεις για τα 300-400 μόρια δώρο που θα πάρεις. Συνήθως τα θέματα είναι εύκολα και προβλέψιμα και ένα 18 γράφεται χωρίς πολύ διάβασμα.
Εκτός και αν νομίζεις πως δεν αξίζει ένα παραπάνω μάθημα για 400 μόρια.

Το θεμα δεν ειναι τα επιπλεον 400 μορια που θα παρει, αυτα ειναι καλοδεχουμενα. Το θεμα ειναι τα μορια που θα χασει απο τα αλλα μαθηματα. Αν η ιδια μπορει να γραψει 20 με λαιτ διαβασμα που δεν της στερει σημαντικο χρονο απο τα αλλα μαθηματα (αν και υπαρχει και ο παραγοντας επιπλεον αγχος, αλλα ας το παραμερισουμε αυτο) και δεν επηρεαζει αρνητικα τις επιδοσεις της στα αλλα 6 μαθηματα τοτε χαλαλι το ΑΟΘ ,ας το παρει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

naruto17

Νεοφερμένος

Ο naruto17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
το αοθ τρωει πολυ λιγο χρονο
και με πολυ λιγο διαβασμα γραφεις ανετα ενα 15-17 (αν διαβασεις και συστηματικα, 18+)

δεν ειναι οι ωρες του αοθ που θα κανουν την διαφορα

ισα ισα θα το προτεινα
αν δεν περασεις ημμυ, οι οικονομικες σχολες ειναι και αυτες αρκετα ποσοτικες και ενδιαφερουσες (τωρα με την κριση, ολο χρηματιστηρια και χρηματαγορες κοιταμε)
ενω αν δεν παρεις το αο8 το 4ο πεδιο...ειναι λιγο ή του υψους ή του βαθους
πολυ ψηλες και πολυ χαμηλες σχολες

Αν είναι να γράψω 17 να το βράσω... Σκοπός ήταν να τα πάρω σίγουρα αυτά τα 400 μόρια. Αν γράψω 16-17 θα είναι αποτυχία. Και αυτό γιατί θα έχω αφιερώσει ένα σύνολο από ώρες διαβάσματος στο ΑΟΘ ενώ θα μπορούσα να είχα διαβάσει άλλα μαθήματα καλύτερα στο ίδιο χρονικό διάστημα. Και με μια ατυχία μπορεί να γράψεις 17 ή και 16.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
να μαθεις να μην εισαι απολυτος και απαξιωτικος
ενα 17 ειναι αξιοπρεπεστατος βαθμος
και στο λεει ενας ανθρωπος που 2 χρονιες ειχε στα μισα μαθηματα πανω απο 18,5

οσο διαβαζεις, σταδιακα η οριακη γνωση που παιρνεις (να το πω και με οικονομικους ορους) μειωνεται συνεχεια
οταν διαβασεις 2 ωρες εβδομαδιαια, μαθαινεις πολλα, 4 αρκετα ... οταν πας στο 15ωρο ειναι ψημενο το κεφαλι σου τοτε, ειτε κατσεις να διαβασεις αλλη μια ωρα (να πας 16) ειτε 2, παλι τιποτα δεν θα καταλαβεις
(δεδομενου οτι καθε μερα με σχολειο και φροντ, εχεις 6 ωρες σχολειο και 3 ωρες φροντιστηριο, και 3 ωρες πηγαινε ελα και να φας να μη σου κατσει στο λαιμο και γενικα ο νεκρος χρονος για διαφορους λογους, 8 ωρες υπνος =19 ωρες, 4 ωρες κενες, στις οποιες μπορεις να διαβασεις ή οτι αλλο θες

στον λιγο ελευθερο χρονο που εχεις να διαβασεις, εισαι τοσο πτωμα, που δεν εισαι σε θεση να πεις "πως θα διαμορφωσω ποιοτικο διαβασμα και σωστη αναλογια στα μαθηματα"

απλα συμβιβαζεσαι στη λογικη
"θα διαβασω ολη μερα"
και εχει τον απριλιο εισαι ενα ορθιο ζομπι που τρεχει να τα προλαβει ολα χωρις καμια διαθεση να διαβασει
ε, τοτε θα ευχεσαι να εχεις ενα ευκολο μαθημα, που με το παραμικρο διαβασμα σου φερνει ευκολη βαθμολογια
δεν θελω να σου πω να το παρεις με το ζορι
θελω να σου πω, αν επιλεξεις να το παρεις ή οχι, να το κανεις για το σωστο λογο (εγω την πρωτη χρονια το αφησα, για αυτο στο λεω)

ειναι ενα μαθημα ευκολο (εχει θεωρια που δεν χρειαζεται να παπαγαλησεις και την μαθαινεις με διαβασμα μισης ωρας και αλγεβρα γ γυμνασιου)
αν θες εστω και μια σχολη του 5ου πεδιο
παρε το
αν εισαι, σκεπτομενος αν θες καμια
παλι παρε το
αν εισαι 100% για το 4ο, θα σου ελεγα οτι δεν θα σε ωφελησει (βεβαια υποψιν, αν γραψεις 19+ σε ολα-οπως θελει για να μπεις ημμυ) πρεπει να συμβει κατι πολυ κουλο για να γραψεις αοθ 17-
θα ειναι οξυμωρο να γραψεις καλυτερα σε φυσικομαθηματικα απο οτι αοθ

ειδικα στο φροντιστηριο μου ηταν της μοδας
αν ησουν τεχνολογικη επαιρνες αοθ
οι θετικαριοι ειχαν ως επιλογες ιατρικη και πολυτεχνεια
και εμεις, πολυτεχνεια και οικονομικα (γιατι ουσιαστικα 2ο και 4ο πεδιο λιγο πολυ το ιδιο πραγμα, αν δεν επαιρνες αοθ δεν ειχες επιλογες)

that being said, the choice is yours
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 627 μηνύματα.
Φίλοι μου, μέλη του ishcool, θα ήθελα να διατυπώσω και εγώ τη δική μου άποψη. Να ξεκαθαρίσω όμως ότι θα αποδεχθώ πιθανή κριτική περί υποκειμενικότητας, δεδομένου ότι είμαι καθηγητής που διδάσκει ΑΟΘ εδώ και πολλά χρόνια.
Αναμφίβολα, η επιλογή ενός πρόσθετου μαθήματος είναι ένα ρίσκο. Όχι όμως γιατί θα δεσμεύσει κάποιες ώρες διαβάσματος από άλλα μαθήματα, αφού πιστεύω ότι ένα ολιγόωρο, μεθοδικό και ουσιαστικό διάβασμα μπορεί να φέρει έναν πολύ μεγάλο βαθμό, ένα βαθμό που δύσκολα μπορείτε να φέρετε σε άλλο μάθημα με πολλαπλάσιο (χρονικά) διάβασμα. Το ρίσκο έχει να κάνει με το πόσο πολύ πραγματικά θέλετε να πετύχετε τους στόχους σας και πόσο συγκεντρωμένοι θα είστε στο διάβασμα και στις εξετάσεις. Διαχρονικά, στο ΑΟΘ έμπαιναν βατά και πολλές φορές αναμενόμενα θέματα. Ακόμα και πέρσι που υπήρξε μία πτώση των βαθμολογιών, αυτό δεν οφειλόταν στη δυσκολία των θεμάτων αλλά στο γεγονός ότι πολλοί δεν είχαν κάνει ουσιαστικό διάβασμα ή/και δε διάβασαν προσεκτικά τις εκφωνήσεις των θεμάτων. (Για όσους γνωρίζουν αναφέρομαι στην άσκηση με τις ελαστικότητες) .
Άρα, οι προϋποθέσεις υπάρχουν. Στο χέρι σας είναι να αξιολογήσετε τις δυνατότητές σας και να συνειδητοποιήσετε πόσο αποφασισμένοι είστε να πετύχετε τους στόχους. Όταν το κάνετε αυτό, η απάντηση στο δίλημμά σας θα έρθει μόνη της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Pia1996

Νεοφερμένος

Η Pia1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Παιδιά, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με το ΑΟΘ. Είμαι Γ΄λυκείου και στο σχολείο παρακολουθώ κανονικά τις ώρες του ΑΟΘ. Μέχρι τώρα σκεφτόμουν για πέμπτο πεδίο, όμως, είδα ότι δυσκολεύομαι και φοβάμαι μην πάω χάλια στις πανελλήνιες στα μαθήματα της κατεύθυνσης μου, αν αφιερώσω χρόνο διαβάζοντας ΑΟΘ και σκέφτομαι τελικά να μην δώσω. Γίνεται να μην δώσω στο τέλος της χρονιάς το ΑΟΘ πανελλαδικά, παρά το γεγονός ότι το διδάσκομαι στο σχολείο κανονικά ή θα πρέπει αναγκαστικά να δώσω πανελλαδικές σε αυτό το μάθημα απλά γιατί παρακολουθώ τα μαθήματα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 627 μηνύματα.
Μπορεις να εξεταστεις ενδοσχολικα αρκει τον επομενο μηνα να μην το δηλωσεις ως πανελλαδικο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pia1996

Νεοφερμένος

Η Pia1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Ωραία! Ευχαριστώ πολύ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

filipos22

Νεοφερμένος

Ο filipos22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
γεια σας παιδια!ειμαι καινουργιος εδω περα!παω τριτη λυκειου και θελω να ρωτησω κατι για εναν φιλο μου!υπαρχει περιπτωση να μεινει στην τριτη λυκειου(παναγια μου)αν δεν γραψει καλα στις πανελληνιες?δηλαδη αν δωσει λευκη κολλα στις πανελληνιες και γραψει μετρια στις ενδοσχολικες μπορει να μεινει στην ιδια ταξη λογω πανελληνιων?μετρανε οι πανελληνιες στον γενικο μεσο ορο που χρειαζεται για να περασεις την ταξη?ευχαριστω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Always_in_love

Νεοφερμένος

Η Καίτη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 85 μηνύματα.
γεια σας παιδια!ειμαι καινουργιος εδω περα!παω τριτη λυκειου και θελω να ρωτησω κατι για εναν φιλο μου!υπαρχει περιπτωση να μεινει στην τριτη λυκειου(παναγια μου)αν δεν γραψει καλα στις πανελληνιες?δηλαδη αν δωσει λευκη κολλα στις πανελληνιες και γραψει μετρια στις ενδοσχολικες μπορει να μεινει στην ιδια ταξη λογω πανελληνιων?μετρανε οι πανελληνιες στον γενικο μεσο ορο που χρειαζεται για να περασεις την ταξη?ευχαριστω!

Ναι μετράνε.Για αυτό το λόγο όταν δίνεις πχ ΑΟΘ πανελλήνιες δεν το δίνεις και δεύτερη φορά "ενδοσχολικΑ". Είτε δώσεις το ΑΟΘ εντός ,είτε πανελλήνιες ο βαθμός λαμβάνεται υπόψη.Δεν θύμαμαι ποιος πρέπει να'ναι ο ελάχιστος μέσος για να μπορέσεις να πάρεις απολυτήριο,αλλά αν δώσει λευκή κόλλα σε ολα τα μαθήματα πανελληνίων δεν τον κόβω να περνάει τη τάξη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

neo_melos

Νεοφερμένος

Ο neo_melos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
αοθ αξιζει να επιλεξει κανεις;
εννοω η θεωρια ειναι πολυ μεγαλη;
ποσα παραπανω μορια μπορεις να παρεις στο 2ο και 4ο πεδιο ;;;; ξερω οτι στο 5ο ειναι βαρυτητας...
εσεις που το πηρατε που δυσκολευτηκατε;;;;;;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

davidg

Νεοφερμένος

Ο davidg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
αοθ αξιζει να επιλεξει κανεις;
εννοω η θεωρια ειναι πολυ μεγαλη;
ποσα παραπανω μορια μπορεις να παρεις στο 2ο και 4ο πεδιο ;;;; ξερω οτι στο 5ο ειναι βαρυτητας...
εσεις που το πηρατε που δυσκολευτηκατε;;;;;;;;

εδωσα αοθ φετος χωρις ουσιαστικο ενδιαφερον για 5ο πεδιο,απλα για ενα boostαρισμα στο 2ο και το 4ο.Οπως εχει ειπωθει και σε προηγουμενα post,δεν θελει τρελο διαβασμα,προσωπικα διαβαζα ενα μισαωρακι σαββατο πρωι,πριν το μαθημα.Η θεωρια του ειναι πραγματικα απλη και σχετικα μικρη,ειδικα αν εισαι τεχνολογικη θα καταλαβεις αμεσως τη διαφορα μεταξυ αοδε και θεωρια αοθ,τοσο στο μεγεθος οσο και στην απλοτητα της.Ασκησεις ειναι ευκολες,και πανελλαδικες πεφτουν πανω-κατω ασκησεις επιπεδου σχολικου.Βασικες γνωσεις μαθηματικων θες,και τιποτα παραπανω.Θεωρια εκανα καθε βδομαδα μια αναγνωση,αλλα ουσιαστικα τη μαθαινα πριν τα διαγωνισματα (δεν το συνιστω,ειδικα αν δεν αισθανεσαι αρκετη σιγουρια και το εχεις ως μαθημα βαρυτητας,γιατι τοτε χρειαζεσαι καθε μοριο).Αμα εισαι γενικοτερα καλος,δεν θελει και πολλη προσπαθεια,αλλα και να μην εισαι,παλι μπορεις να γραψεις 20αρι πιο ευκολα σε σχεση με τα αλλα μαθηματα.Προσωπικα,με καλο διαβασμα θεωριας 3 φορες μεσα στη χρονια και 2 καλες επαναληψεις για οεφε και πανελλαδικες εγραψα 19,3 ,το πιο ευκολο 19+ μου στις πανελλαδικες.Καλη επιτυχια σε ο,τι αποφασισεις να κανεις :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

neo_melos

Νεοφερμένος

Ο neo_melos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
εδωσα αοθ φετος χωρις ουσιαστικο ενδιαφερον για 5ο πεδιο,απλα για ενα boostαρισμα στο 2ο και το 4ο.Οπως εχει ειπωθει και σε προηγουμενα post,δεν θελει τρελο διαβασμα,προσωπικα διαβαζα ενα μισαωρακι σαββατο πρωι,πριν το μαθημα.Η θεωρια του ειναι πραγματικα απλη και σχετικα μικρη,ειδικα αν εισαι τεχνολογικη θα καταλαβεις αμεσως τη διαφορα μεταξυ αοδε και θεωρια αοθ,τοσο στο μεγεθος οσο και στην απλοτητα της.Ασκησεις ειναι ευκολες,και πανελλαδικες πεφτουν πανω-κατω ασκησεις επιπεδου σχολικου.Βασικες γνωσεις μαθηματικων θες,και τιποτα παραπανω.Θεωρια εκανα καθε βδομαδα μια αναγνωση,αλλα ουσιαστικα τη μαθαινα πριν τα διαγωνισματα (δεν το συνιστω,ειδικα αν δεν αισθανεσαι αρκετη σιγουρια και το εχεις ως μαθημα βαρυτητας,γιατι τοτε χρειαζεσαι καθε μοριο).Αμα εισαι γενικοτερα καλος,δεν θελει και πολλη προσπαθεια,αλλα και να μην εισαι,παλι μπορεις να γραψεις 20αρι πιο ευκολα σε σχεση με τα αλλα μαθηματα.Προσωπικα,με καλο διαβασμα θεωριας 3 φορες μεσα στη χρονια και 2 καλες επαναληψεις για οεφε και πανελλαδικες εγραψα 19,3 ,το πιο ευκολο 19+ μου στις πανελλαδικες.Καλη επιτυχια σε ο,τι αποφασισεις να κανεις :clapup:

μπορεις να μου προτεινεις ΔΥΝΑΤΑ βοηθηματα για:
ΑΟΔΕ
ΑΟΘ
ΑΕΠΠ
ΕΚΘΕΣΗ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

davidg

Νεοφερμένος

Ο davidg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
μπορεις να μου προτεινεις ΔΥΝΑΤΑ βοηθηματα για:
ΑΟΔΕ
ΑΟΘ
ΑΕΠΠ
ΕΚΘΕΣΗ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ

Δυστυχως δεν μπορω,γιατι δουλευα μονο με τα βιβλια του φροντηστηριου και διαφορες,διασπαρτες ασκησεις στο ιντερνετ..αυτα που μπορω να σου πω ειναι οτι για αοθ μου ειχανε πει για ενα βοηθημα που το ειχανε γραψει 5 (αν θυμαμαι καλα) συγγραφεις,και το χρησιμοποιησαν αρκετοι γνωστοι μου.Τελος,αοδε δεν υπαρχει λογος να εχεις βοηθημα.Ειναι μοναχα θεωρια.Ο μοναδικος τυποας ασκησης που υπαρχει υπαρχει και στο βιβλιο.Εαν θελεις εξασκηση με Σ-Λ,πολλαπλης επιλογης κτλ,σου προτεινω καταρχας να λυσεις των πανελλαδικων και των επαναληπτικων..Αν θες οπωσδηποτε κατι σε βοηθημα,αυτο εδω ειναι υπεραρκετο https://www.economics.edu.gr/aode-ekpaideftiko-yliko.html και ειναι δωρεαν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Δήλωσα ΑΟΘ φέτος, χώρις ιδιαίτερες βλέψεις στο 5ο πεδίο. Έγραψα 19.9 και πήρα 146 μόρια στο 2ο/4ο πεδίο. Συνολικά, μέσα στη βδομάδα, η επιπλέον επιβάρυνση ήταν 2 ώρες μάθημα και 2 ώρες διάβασμα. Το μάθημα ήταν δίωρο (συνεχόμενο) και το διάβασμα το έσπαζα σε κομμάτια. Το μεγαλύτερο πρόβλημα το είχα όχι στη διάρκεια της χρονιάς, αλλά μετά το 6ο μάθημα των πανελληνίων (τότε που οι άλλοι τελείωσαν και εγώ είχα ακόμα το ΑΟΘ).
Τις δυο μέρες πριν το ΑΟΘ και, για περίπου, δυο βδομάδες αφού το έδωσα σκεφτόμουν πόσο μεγάλο λάθος έκανα που το πήρα. Ότι το επιπλέον άγχος δεν άξιζε τα παραπάνω μόρια. Σε όποιον με ρωτούσε, έλεγα να μην το πάρει, εκτός αν θέλει Οικονομικά. Πλέον, η συναισθηματική φόρτιση έχει περάσει (:P) και πιστεύω ότι επέλεξα σωστά όταν το δήλωσα για πανελλήνιες.
Το πρόβλημα είναι, ακριβώς επειδή είναι εύκολο μάθημα, αρκετοί το παραμελούν και, στο τέλος, δεν γράφουν καλά, με αποτέλεσμα να χάνουν μόρια (αντί να κερδίζουν). Αν πιστεύεις ότι μπορείς να γράψεις υψηλό βαθμό, χωρίς να επιβαρύνεις τις επιδόσεις σου στα άλλα μαθήματα, διάλαξε το και δώσ' το!:D

Βοήθημα στο ΑΟΔΕ δεν θες. Το μάθημα θέλει να καθίσεις σπίτι σου να το διαβάσεις και να το παπαγαλίσεις. Οι 2 διδακτικές ώρες του σχολείου είναι υπεραρκετές για διευκρινίσεις και ΣΛ.

Για το ΑΟΘ, ψάξε κάποιον που ήθελε Οικονομικές σχολές. Προσωπικά, δανείστει ένα βοήθημα του Πατάκη από μια φίλη που έδινε το 2008. Είναι παλιό βοήθημα και δεν το δούλεψα πολύ. Αλλά είχα ασκήσεις από το φροντιστήριο.

Στην ΑΕΠΠ δουλέψαμε Καρκαμάνη (από βοήθημα) και τις ασκήσεις από το Στέκι των Πληροφορικών (διαδικτυακή κοινότητα). Δεν πιστεύω να χρειάζεσαι τίποτα παραπάνω από αυτά.

Έκθεση, Κοινός Νους, των Καμαργιάρης και Σερπάνου. Σε αυτό το μάθημα, πιστεύω ότι, μετράει περισσότερο ο καθηγητής που θα σε διδάξει, παρά το ίδιο το βοήθημα.

Μαθηματικά Γενικής, δούλεψα Μπάρλα (βοήθημα) μέσα στη χρονιά και τις επαναληπτικές του Mathematica (διαδ.κοιν.) στο τέλος.

Μαθηματικά Κατεύθυνσης, Παπαδάκη, Μπάρλα, Μαυρίδη και Μιχαηλίδη. Παπαδάκη στη διάρκεια της χρονιάς, του άλλους τρεις επιλεκτικά στο τέλος για επανάληψη.

Φυσική Κατεύθυνσης, Μαθιουδάκη και Κάτσικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top