Απουσιολόγοι

SICX

Διάσημο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,257 μηνύματα.
οσο για τους βαθμους, θα χρησιμοποιησω ενα παραδειγμα...μια φορα πηρα 12 στα μαθηματικα (ενω ειχα παντα 20) ε αυτο δεν σημαινει οτι δεν ξερω μαθηματικα...και ο καθηγητης πρεπει να βαθμολογει το τι ξερουμε και οχι το που μπερδευτηκαμε και καναμε την βλακειουλιτσα μας!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Ο βαθμός πρέπει να αντιπροσωπεύει τις γνώσεις κάθε μαθητή !
Αλλά σε συνδιασμό με το σωστό τρόπο εφαρμογής τους!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

napstor

Δραστήριο μέλος

Ο napstor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 715 μηνύματα.
παλι αδικα εγραψα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlitos

Δραστήριο μέλος

Ο Παύλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 725 μηνύματα.
οσο για τους βαθμους, θα χρησιμοποιησω ενα παραδειγμα...μια φορα πηρα 12 στα μαθηματικα (ενω ειχα παντα 20) ε αυτο δεν σημαινει οτι δεν ξερω μαθηματικα...και ο καθηγητης πρεπει να βαθμολογει το τι ξερουμε και οχι το που μπερδευτηκαμε και καναμε την βλακειουλιτσα μας!!!

επίσης κάποιος που παίρνει 20 δεν σημαίνει ότι ξέρει μαθηματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
επίσης κάποιος που παίρνει 20 δεν σημαίνει ότι ξέρει μαθηματικά.
Εννοειτε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orathac

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γεώργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 1,579 μηνύματα.
Ανάλογα το πως θέτεται το "ξέρω μαθηματικά"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xmmmm

Νεοφερμένος

Η xmmmm αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 38 μηνύματα.
''καλος μαθητης'' ειναι αυτος ο οποιος εχει φαει αρκετη προπαγανδα απο το κοντινο του κοινωνικο περιγυρο.νομιζει πως αν βγαλει ενα μεγαλο βαθμο ειναι ανωτερος των υπολοιπων συνομιληκων του και γενικα η ζωη του κρεμεται απο βαθμολογιες.μιλαω για τον κανονα,υπαρχουν και εξαιρεσεις,αν και ελαχιστες.

Νομίζω συμφωνω απόλυτα ή τεσπα σε μεγάλο μέρος..συνειδητοποιώ ότι όλες αυτές οι "γνώσεις" που πρέπει να έχεις για να είσαι "καλός μαθητής" σε τίποτα δε σου χρησιμεύουν μετα. Οχι επειδή δεν είναι σωστές αλλα επειδή προσπαθούν να σου τα περάσουν με λάθος τρόπο με αποτέλεσμα το μόνο που να σε νοιάζει να ειναι να γράψεις καλά στο ταδε διαγωνισμα για να γίνεις πρωτος και όχι για να μαθεις πραγματικά. Ακόμα και αυτά που μαθαινεις στις πανελληνιες που υποτιθεται οτι διαβαζεις πιο συγκεντρωμενα είναι όλα τοσο τυποποιημενα που δεν εχει νόημα..Μόλις "βγαινεις" ξεχνας τα παντα..ντιλιτ..περιπου αυτό τουλαχιστον εγινε με μενα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

napstor

Δραστήριο μέλος

Ο napstor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 715 μηνύματα.
Νομίζω συμφωνω απόλυτα ή τεσπα σε μεγάλο μέρος..συνειδητοποιώ ότι όλες αυτές οι "γνώσεις" που πρέπει να έχεις για να είσαι "καλός μαθητής" σε τίποτα δε σου χρησιμεύουν μετα. Οχι επειδή δεν είναι σωστές αλλα επειδή προσπαθούν να σου τα περάσουν με λάθος τρόπο με αποτέλεσμα το μόνο που να σε νοιάζει να ειναι να γράψεις καλά στο ταδε διαγωνισμα για να γίνεις πρωτος και όχι για να μαθεις πραγματικά. Ακόμα και αυτά που μαθαινεις στις πανελληνιες που υποτιθεται οτι διαβαζεις πιο συγκεντρωμενα είναι όλα τοσο τυποποιημενα που δεν εχει νόημα..Μόλις "βγαινεις" ξεχνας τα παντα..ντιλιτ..περιπου αυτό τουλαχιστον εγινε με μενα..
αντε να τα πει και κανενας αλλο γιατι απο μενα δεν τα καταλαβαινουν.ο,τι λεω στο βροντο παει.συμφωνω με αυτα που ειπες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Εμ έτσι όπως έχουμε γίνει, τι γνώση περιμένετε να πάρουμε?
Εδώ ακούνε "γενικής" και όπου φύγει φύγει.

Και ναι, οι σημερινοί "καλοί" υποτίθεται μαθητές, διαβαζουν μόνο για το βαθμό, ή μόνο για να περάσουν σε κάποια σχολή. Ξεχνάνε τα πάντα μετέπειτα, σε ένα σύστημα εξέτασης που μόνο αδιάβλητο δε μπορεί να χαρακτηριστεί. Είναι κρίμα όμως...
Τόσες γνώσεις που μπορούμε να λάβουμε και αυτές πάνε χαμένες γιατί επικεντρωνόμαστε μόνο στα μαθήματα των κατευθύνσεων και παραμελούμε όλα τα υπόλοιπα, όχι μόνο στη γ', αλλά και στις προηγούμενες τάξεις.

Καλός μαθητής, δε μπορεί να υπάρξει, δηλαδή δε μπορεί να χαρακτηριστεί σήμερα, γιατί τα κριτήρια, δέν είναι τα ίδια. Αυτός που προσπαθεί είναι επιμελής και συγκεντρωμένος. Χαζοί μαθητές δεν υπάρχουν. Υπάρχουν αυτοί που δεν προσπαθούν.

Ένα είδος "καλού" μαθητή, είναι αυτός που θα τα βγάλει πέρα με το απαίσιο και απαράδεκτο σύστημα, και θα λάβει όλες τις γνώσεις, ΚΑΙ τις γενικές. Δηλαδή δε θα παραμελήσει τίποτα, και δε θα πέσει στην εξειδίκευση.

Πόσο εφικτό είναι όμως αυτό σήμερα? Σχεδόν ανέφικτο μου φαίνεται εμένα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Λοιπον,
Κατ'εμε, ο ΚΑΛΟΣ μαθητης ειναι αυτος που διαβαζει για να πετυχει το στοχο του....Υπαρχουν πολλλες κατηγοριες...Εγω ανηκω σε μια απο αυτες...Διαβαζω για να πετυχω τους στοχους μου, απο την αλλη ομως δεν παραμελω τα παντα για χαρη του διαβασματος.Κανω ορισμενες θυσιες, αλλα παντα βρισκω ελευθερο χρονο για να ασχοληθω με τα ενδιαφεροντα μου...
Αυτη ειναι η αποψη μου.

Τι εννοείς ηθική τιμή;;; Γραμματέας του καθηγητή είσαι και είναι καθήκον σου; Άμα θέλει να είναι σωστά ας τα συμπληρώσει μόνος του...

Ηθικη τιμη θεωρουν οι καθηγητες οτι ειναι....Εγω εχω αλλη αποψη...
Οσο για το δευτερο, θα συμφωνησω εν μερει, αλλα το κακο ειναι πως αμα δουν οτι καλυπτεις καποιον, τιμωρεισαι....Και εγω δεν θελω να τιμωρουμαι για κοπανατζηδες...(Συνηθως αυτοι θελουν να τους καλυπτουμε...):nono::nono:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

~Valentina~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Valentina~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,185 μηνύματα.
απουσιολογοι, παραστατες, σημαιοφοροι, οι βαθμοι 18,19,20 κυριαρχουν στους ελεγχους προοδου, τα καμαρια του καθηγητη.....ειναι πραγματικα καλοι??? ανοικω στους παραπανω και θελω να σχολιασουμε κατι εδω:τι σημαινει καλος μαθητης??????? ειναι καλος για να του αγοραζουν οι γονεις του οτι ζηταει?? ειναι καλος επιδη δεν εχει τιποτα πιο ενδιαφερον στη ζωη του απ'το διαβασμα?? ειναι καλος για να την "βγει" στους αλλους?? ειναι καλος γιατι οι γονεις απο μικρο του λενε "διαβασε να περασεις σε ενα καλο πανεπιστημιο..."?? ειναι καλος επιδη του αρεσει να διαβαζει και του φενεται ευκολο??? 'η ειναι καλος επιδη εχει πραγματικα ενα στοχο στη ζωη του, αγωνιζεται γι αυτον αλλα αυτο δεν σημαινει οτι παραμελλει τα παντα (φιλους, αθλητισμο, διασκεδαση κ.α)?????
Εγω πιστευω οτι υπαρχουν ολα αυτα, αλλα σε μικρο και αλλο σε μεγαλο βαθμο....Κατα τη γνωμη μου το πιο σωστο ειναι το τελευταιο, αλλα δε συμβαινει παντα αυτο.Για να συμβει ομως πρεπει το ατομο να ειναι ισοροπημενο κατα τη γνωμη μου και να ξερει γιατι διαβαζει οχι για τη πλακα και να κανει τον εξυπνο στους αλλους......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

persi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η persi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Εγώ παρ' όλο που πιστεύω πως οι απουσιολόγοι πρέπει να γλυτώνουν απουσίες, έχω ζητήσει από τον απουσιολόγο να μου βάλει απουσία, και μάλιστα ήταν η πρώτη φορά που προσπαθούσε να καλύψει κάποιον από ούφο καθηγήτρια. Αλλά ακόμα και όταν του ζήτησα να μου βάλει, η καθηγήτρια είπε όχι... (το εντελώς άσχετο...:P:P:P).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bloody Μaria^^

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Mαρία ρε αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 280 μηνύματα.
Ημουν τις δύο προηγούμενες χρονιές απουσιολόγος!!
Τώρα δεν είμαι και νιώθω μεγάλη ανακούφιση...!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.

pinkpigmetallica

Νεοφερμένος

Η smiley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
βασικα η διπλανη μ π ειναι απουσιολογος αν ο καθηγητης δν παιρνει χαμπαρι οτι λειπει καποιος δν βαζει απουσιες..παιδια αν δν υποστηριζουμε ο ενας τον αλλο χαθηκαμε..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TheClash

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 375 μηνύματα.
Στην Α',Β' και Γ' Γυμνασίου θα μπορούσα να είχα δηλώσει για απουσιολόγος,αλλά βαριόμουνα την όλη διαδικασία,και ήθελα να κάνω και καμιά κοπάνα για να παίξω μπάλα με άλλα παιδιά(που επίσης έκαναν κοπάνα:P).Στο Λύκειο,οι βαθμοί μου έπεσαν(απο 19 στο 16-15),αλλά καταλαβαίνω περισσότερα πράγματα για τον κόσμο γύρω μας και αυτό είναι που έχει σημασία.Και διαβάζω πολλά περισσότερα εξωσχολικά βιβλία,ώστε έτσι να αποκτήσω και την απαραίτητη κριτική σκέψη.Α πα πα προτιμώ να παίρνω 15 και να θεωρούμαι απο κάτι βλαμμένους που έχουμε εδώ(που παίρνουν 20αρια ακόμα και στην γυμναστική που δεν κατεβαίνουν ποτέ κάτω να κουνήσουν τα πόδια τους),ως μέτριος μαθητής και λοιπές βλακείες,απο το να είμαι σαν κι'αυτούς.Δεν μπορώ(ή μάλλον δεν θέλω)να κάθομαι να διαβάζω επί ώρες τα ίδια και ίδια που ουσιαστικά-με τον τρόπο που διδάσκονται,χωρίς πρακτική,πειράματα,έρευνες κλπ-χρησιμεύουν μόνο στον μικρόκοσμο του σχολείου και στις ηλίθιες εξετάσεις στο τέλος της κάθε χρονιάς και ειδικότερα στις πανελλήνιες και να παίρνω τους καλούς τους βαθμούς,να δικαιολογώ τα λεφτά που δίνουν οι γονείς μου στο φροντιστήριο,να ακούω καλά λόγια απο καθηγητές,διευθυντές και δεν ξέρω ποιούς άλλους.Μου λένε "αφού είσαι ευφυέστατος,γιατί δεν διαβάζεις λίγο παραπάνω";"Γιατί δεν θέλω".Αλήθεια,τα έχω βαρεθεί όλα αυτά.Και δεν βρίσκω κάποιο νόημα.θα ήθελα να πω κι'άλλα αλλά θα βγώ-για ακόμη μια φορά-off topic.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xrusa!

Νεοφερμένος

Η xrusa! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Στην Α',Β' και Γ' Γυμνασίου θα μπορούσα να είχα δηλώσει για απουσιολόγος,αλλά βαριόμουνα την όλη διαδικασία,και ήθελα να κάνω και καμιά κοπάνα για να παίξω μπάλα με άλλα παιδιά(που επίσης έκαναν κοπάνα:P).Στο Λύκειο,οι βαθμοί μου έπεσαν(απο 19 στο 16-15),αλλά καταλαβαίνω περισσότερα πράγματα για τον κόσμο γύρω μας και αυτό είναι που έχει σημασία.Και διαβάζω πολλά περισσότερα εξωσχολικά βιβλία,ώστε έτσι να αποκτήσω και την απαραίτητη κριτική σκέψη.Α πα πα προτιμώ να παίρνω 15 και να θεωρούμαι απο κάτι βλαμμένους που έχουμε εδώ(που παίρνουν 20αρια ακόμα και στην γυμναστική που δεν κατεβαίνουν ποτέ κάτω να κουνήσουν τα πόδια τους),ως μέτριος μαθητής και λοιπές βλακείες,απο το να είμαι σαν κι'αυτούς.Δεν μπορώ(ή μάλλον δεν θέλω)να κάθομαι να διαβάζω επί ώρες τα ίδια και ίδια που ουσιαστικά-με τον τρόπο που διδάσκονται,χωρίς πρακτική,πειράματα,έρευνες κλπ-χρησιμεύουν μόνο στον μικρόκοσμο του σχολείου και στις ηλίθιες εξετάσεις στο τέλος της κάθε χρονιάς και ειδικότερα στις πανελλήνιες και να παίρνω τους καλούς τους βαθμούς,να δικαιολογώ τα λεφτά που δίνουν οι γονείς μου στο φροντιστήριο,να ακούω καλά λόγια απο καθηγητές,διευθυντές και δεν ξέρω ποιούς άλλους.Μου λένε "αφού είσαι ευφυέστατος,γιατί δεν διαβάζεις λίγο παραπάνω";"Γιατί δεν θέλω".Αλήθεια,τα έχω βαρεθεί όλα αυτά.Και δεν βρίσκω κάποιο νόημα.θα ήθελα να πω κι'άλλα αλλά θα βγώ-για ακόμη μια φορά-off topic.


Συμφωνώ απόλυτα! Εγω πάντα ήμουν γύρω στο 16-17 το πολύ 18 στο 3ο τρίμηνο κ μου έλεγαν κ εμένα ακριβώς το ίδιο κ ότι έπρεπε με το μυαλό που έχω να βγάζω τουλάχιστον 19.5 κ άλλα τέτοια, προτιμώ να κάνω κτ άλλο παρά να διαβάζω μόνο κ μόνο για να πάρω καλούς βαθμούς κ να γίνω απουσιολόγος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Doretta_b

Νεοφερμένος

Η Doretta_b αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Και εγω ειμαι απουσιολογος εδω και 6 συνεχομενες χρονιες...Νομιζω οτι στα σχολεια της ελλαδας σημερα οι "αριστουχοι" (αυτοι τελος παντων που αναδεικνυονται μεσα απο αυτο το συστημα) δεχονται την περιφρονηση των συνομηλικων τους. Πολλες φορες με εχουν χλευασει, με εχουν αποκαλεσει φυτο, θερμοκηπιο κλπ. Ωστοσο εγω δεν εχω ποτε επικαλεστει τον βαθμο μου ως αντεπιθεση και ποτε φυσικα δεν εχω αποκλυσει καποιον λογω κακης σχολικης επιδοσης απο την παρεα μου...Δεν νιωθω διαφορετικη...Και εγω εκνευριζομαι απο τους λεγομενους "ξερολες" οι οποιοι δεν χανουν ποτε την ευκαιρεια να κανουν επιδειξη των υποτιθεμενων γνωσεων τους. Αντιθετα, πολλες φορες δισταζω να πω τον βαθμο μου γιατι αμεσως πριν καλα καλα με γνωρισει καποιος με χαρακτηριζει "σπασικλακι". Εχω παρα πολλους φιλους και φιλες οι οποιοι με εκτιμουν γιατι απλα ειμαι εγω και οχι επειδη βγαζω 19 (να μην πω 20 παρα). Με εκνευριζει αφανταστα οταν με προβαλλουν οι καθηγητες ως προτυπο μαθητη. Δεν μπαινω στο δοκανο της βαθμοθηριας και του ανταγωνισμου, διαβαζω απλα για να βγω αυριο σε αυτην την κοινωνια και να ξερω τα δικαιωματα, τις υποχρεωσεις μου,να υποστηριζω την αποψη μου με επιχειρηματα και ορθο λογο ετσι ωστε να μην υποτασσομαι στον συρμο. Ετσι μονο ενας ανθρωπος κερδιζει τον σεβασμο.
Κοιταξτε δηλαδη που φτασαμε!!!!Ο καλος μαθητης να ντρεπεται να ομολογησει τον βαθμο του!!!!
Για αυτο παιδια την επομενη φορα που θα σας ρωτησει καποιος παραδεχτειτο το!!
ΝΑΙ εκλεισα 5ωρο διαβασμα για το διαγωνισμα (αντι για: διαβασα μωρε 1 ωριτσα)
ΝΑΙ διαβασα θρησκευτικα και δικαιο (αντι για: ποιος νοιαζεται τωρα για αυτα...- γιατι αυτα θα σας χρειαστουν σε μια μελλοντικη συζητηση και οχι ο τυπος της διακρινουσας ή πως κλινεται το ρημα λυω)
ΝΑΙ εβγαλα 19 και 1, 19 και 5, 19 και 8 και ΝΑΙ στενοχωρηθηκα που πηρα 16 στο διαγωνισμα μαθηματικων επειδη εκανα λαθος προσημο και μου βγηκε ολη ασκηση λαθος γιατι απλα θα μπορουσα αντι να διαβαζω να παω εξω για καφε...
ΑΥΤΑ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Eυτυχώς βγάζουμε και κανένα καλό βαθμό για να δούμε ποιοι είναι πραγματικοί φίλοι :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TheClash

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 375 μηνύματα.
Και εγω ειμαι απουσιολογος εδω και 6 συνεχομενες χρονιες...Νομιζω οτι στα σχολεια της ελλαδας σημερα οι "αριστουχοι" (αυτοι τελος παντων που αναδεικνυονται μεσα απο αυτο το συστημα) δεχονται την περιφρονηση των συνομηλικων τους. Πολλες φορες με εχουν χλευασει, με εχουν αποκαλεσει φυτο, θερμοκηπιο κλπ. Ωστοσο εγω δεν εχω ποτε επικαλεστει τον βαθμο μου ως αντεπιθεση και ποτε φυσικα δεν εχω αποκλυσει καποιον λογω κακης σχολικης επιδοσης απο την παρεα μου...Δεν νιωθω διαφορετικη...Και εγω εκνευριζομαι απο τους λεγομενους "ξερολες" οι οποιοι δεν χανουν ποτε την ευκαιρεια να κανουν επιδειξη των υποτιθεμενων γνωσεων τους. Αντιθετα, πολλες φορες δισταζω να πω τον βαθμο μου γιατι αμεσως πριν καλα καλα με γνωρισει καποιος με χαρακτηριζει "σπασικλακι". Εχω παρα πολλους φιλους και φιλες οι οποιοι με εκτιμουν γιατι απλα ειμαι εγω και οχι επειδη βγαζω 19 (να μην πω 20 παρα). Με εκνευριζει αφανταστα οταν με προβαλλουν οι καθηγητες ως προτυπο μαθητη. Δεν μπαινω στο δοκανο της βαθμοθηριας και του ανταγωνισμου, διαβαζω απλα για να βγω αυριο σε αυτην την κοινωνια και να ξερω τα δικαιωματα, τις υποχρεωσεις μου,να υποστηριζω την αποψη μου με επιχειρηματα και ορθο λογο ετσι ωστε να μην υποτασσομαι στον συρμο. Ετσι μονο ενας ανθρωπος κερδιζει τον σεβασμο.
Κοιταξτε δηλαδη που φτασαμε!!!!Ο καλος μαθητης να ντρεπεται να ομολογησει τον βαθμο του!!!!
Για αυτο παιδια την επομενη φορα που θα σας ρωτησει καποιος παραδεχτειτο το!!
ΝΑΙ εκλεισα 5ωρο διαβασμα για το διαγωνισμα (αντι για: διαβασα μωρε 1 ωριτσα)
ΝΑΙ διαβασα θρησκευτικα και δικαιο (αντι για: ποιος νοιαζεται τωρα για αυτα...- γιατι αυτα θα σας χρειαστουν σε μια μελλοντικη συζητηση και οχι ο τυπος της διακρινουσας ή πως κλινεται το ρημα λυω)
ΝΑΙ εβγαλα 19 και 1, 19 και 5, 19 και 8 και ΝΑΙ στενοχωρηθηκα που πηρα 16 στο διαγωνισμα μαθηματικων επειδη εκανα λαθος προσημο και μου βγηκε ολη ασκηση λαθος γιατι απλα θα μπορουσα αντι να διαβαζω να παω εξω για καφε...
ΑΥΤΑ...
Καλά,τα δικαιώματά σου και τις υποχρεώσεις σου,δεν τα μαθαίνεις απο το σχολείο,έτσι όπως τουλάχιστον είναι τώρα.Αντιθέτως,το σχολείο σε κάνει ένα με την μάζα,και ας λένε μερικοί το αντίθετο.Δεν χρειάζεται να δίνει κανείς σημασία στους άλλους που κοροϊδεύουν άλλους,για βαθμούς,είτε επειδή είναι υψηλοί(άρα "φυτό" και άλλα),ή μέτριοι(άρα σκατούλα στον δρόμο μας)ή χαμηλοί(άρα βλάκες).Δεύτερον,τα μαθήματα Δίκαιο,Θρησκευτικά κλπ έτσι όπως διδάσκονται,απλώς είναι χαμένες ώρες.Όπως και υπόλοιπα μαθήματα.Έτσι είναι.Τρίτον,δεν χρειάζονται οι δεκάδες ώρες διαβάσματος για ένα ηλίθιο διαγώνισμα,γιατί δεν έχει σημασία ο χρόνος,αλλά ο τρόπος.Το παραδέχομαι-και χαίρομαι γι'αυτό.Δεν έχω κάτσει ποτέ πάνω απο 2 ώρες για ένα μάθημα,όταν γράφω διαγώνισμα.Έχω τον τρόπο μου και το δικό μου σύστημα.Και δεν σκοτώνομαι στο διάβασμα,γιατί πολύ απλά δεν θέλω.Βιβλία διαβάζω,πολλά,αλλά δύσκολο να κάτσω να διαβάσω με τις ώρες μαθηματικά ή φυσική.Έχω διαβάσει χόκινγκ κλπ κλπ αλλά βιβλίο φυσικής του σχολείου,λίγες φορές το έχω ανοίξει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top