Απορίες για κατατακτήριες Μαθηματικό ΕΚΠΑ

Nevsky

Νεοφερμένος

Ο Nevsky αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Αυτό δεν το ξέρω, δεν έχω δει θέματα εξεταστικών.

Προσωπικά θεωρώ ότι δεν αρκεί, χρειάζεται και το κάτι πιο εξειδικευμένο θεωρώ. Κάποιο φροντιστήριο ή έστω σημειώσεις από καποιο φοιτητή, αν βρεις. Είναι και ανάλογα την επαφή που είχες με τα μαθηματικά πριν τις κατατακτήριες. Εννοείται αξίζει να το δοκιμάσεις, απλά ρισκάρεις να χάσεις έτσι ενα χρόνο.
Εσύ τι επαφή είχες με τα μαθηματικά πριν τις κατατακτήριες αν επιτρέπεται;

Εγώ γενικά είμαι φυσικός αλλά στον ελεύθερο μου χρόνο διαβάζω κάποια πράγματα από μαθηματικά όπως π.χ. θεωρία ομάδων ή θεωρία δακτύλιων, και προσπαθώ να καταλαβαίνω τις αποδείξεις και να λύνω ασκήσεις.

Γενικά για όσους λέτε για διάβασμα, πιστέψτε με δεν είναι θέμα, μπορώ να διαβάζω παραγωγικά.
 

antonis97

Νεοφερμένος

Ο antonis97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Εγώ δεν είχα σχεδόν καμία επαφή μετά το 2015 που έδωσα πανελληνιες, εκτός από κάποια λίγα μαθήματα, όχι στο επίπεδο του μαθηματικού. Θεωρώ δεν θα έχεις θέμα αλλά μην το αφήσεις για τελευταία στιγμή γιατί ειδικά στπν Απειροστικό Λογισμό η ύλη είναι χαοτική.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,903 μηνύματα.
Εσύ τι επαφή είχες με τα μαθηματικά πριν τις κατατακτήριες αν επιτρέπεται;

Εγώ γενικά είμαι φυσικός αλλά στον ελεύθερο μου χρόνο διαβάζω κάποια πράγματα από μαθηματικά όπως π.χ. θεωρία ομάδων ή θεωρία δακτύλιων, και προσπαθώ να καταλαβαίνω τις αποδείξεις και να λύνω ασκήσεις.

Γενικά για όσους λέτε για διάβασμα, πιστέψτε με δεν είναι θέμα, μπορώ να διαβάζω παραγωγικά.
Ε τότε go for it.

Κατατακτήριες όπου οι υποψήφιοι είναι λιγότεροι από τις θέσεις σημαίνει γράφεις ένα τάληρο σε κάθε μάθημα και είσαι κομπλέ.

Πάνε δώσε.
 

arcv

Νεοφερμένος

Ο arcv αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους,

Σκέφτομαι πάρα πολύ σοβαρά να κάνω κατατακτήριες για το μαθηματικό ΕΚΠΑ του χρόνου. Έχω τελειώσει τμήμα φυσικής με άριστα και στην ώρα μου, τώρα κάνω μεταπτυχιακό πάνω σε θεωρητική φυσική, αλλά όλα αυτά τα χρόνια διαπιστώνω ότι η πραγματική μου αγάπη είναι τα μαθηματικά και ότι θα προτιμούσα να είμαι κακός μαθηματικός παρά μέτριος ή καλός φυσικός.

Σκοπεύω παράλληλα να εργαστώ, έστω part time για να εστιάσω στη σχολή, και έχω διάφορα προσόντα οπότε το οικονομικό δεν είναι θέμα. Ωστόσο έχω κάποιες απορίες:

1) Είναι απαιτητικές οι κατατακτήριες εξετάσεις του ΕΚΠΑ; Εάν διαβάσω εντατικά για 3 μήνες θα έχω πιθανότητες να περάσω;

2) Εγώ σκοπεύω να κυνηγήσω τα μαθηματικά φουλ, και για μεταπτυχιακό και για διδακτορικό. Θα παίξει αρνητικό ρόλο ότι θα ξεκινήσω αυτή τη σταδιοδρομία σε πιο προχωρημένη ηλικία σε σχέση με τον μέσο 18χρόνο;

3) Ως προς τη δυσκολία του ίδιου του τμήματος. Ακόμα και στο φυσικό τα μαθήματα που μάρεζαν περισσότερο ήταν τα πιο "μαθηματικοποιημένα"/θεωρητικά και στον ελεύθερο μου χρόνο ασχολούμαι πολύ με μαθηματικά που απαιτούν μια αποδεικτική διαδικασία, αλλά δεν έχω κάποια αντικειμενική κρίση για τις μαθηματικές μου ικανότητες. Υπάρχει κάποιος τρόπος να βρω εάν κάνω για τη σχολή; Αυτός είναι ο πιο ανασταλτικός παράγοντας για εμένα προσωπικά.
Ήμουν και'γω στις φετινές κατατακτήριες. Όντως ήμασταν λιγότεροι από τον αριθμό που προβλέπεται να εισαχθεί όπως αναφέρθηκε ήδη. Προσωπικά προετοιμάστηκα ως εξής: α) είδα όλες τις διαλέξεις από το delos για το έτος 2021-2022( Απειροστικός Ι, ΙΙ, Γραμμική Άλγεβρα Ι, ΙΙ και Πιθανότητες Ι ), β) έγραφα τις αποδείξεις, γ) έλυνα ασκήσεις από τα προτεινόμενα συγγράμματα(δες τι υπάρχει στον Εύδοξο), και τι στο eclass(υπάρχουν σημειώσεις και θέματα).

Κατά κύριο λόγο θα σε συμβούλευα να εστιάσεις στην επίλυση των ασκήσεων, και να δεις το υλικό που υπάρχει στο eclass, διότι και η αναρτώμενη ύλη που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην ιστοσελίδα του πανεπιστημίου είναι ΛΑΘΟΣ! Η παρακολούθηση των διαλέξεων με βοήθησε να καταλάβω την θεωρία, αλλά μου έφαγε πολύ χρόνο. Βέβαια δεν είναι δυνατόν να λύσεις μία άσκηση, εάν δεν έχεις κατανοήσει την θεωρία, οπότε ούτως ή άλλως θα πρέπει να επενδύσεις πολύ χρόνο. 3 μήνες σίγουρα δεν αρκούν.

Τώρα περί δυσκολίας θεμάτων: α) Στον απειροστικό ΙΙ και στη Γραμμική Άλγεβρα ΙΙ τα θέματα ήταν παρόμοιας δυσκολίας με των προηγούμενων ετών(αλλά μην περιμένεις ότι θα βρεις αυτούσια θέματα). Στην Γραμμική Άλγεβρα ΙΙ μας ζητήθηκαν να γραφούν και αποδείξεις. β) τα θέματα των Πιθανοτήτων δυστυχώς ήταν ότι να'ναι, και δεν μοιάζανε καθόλου με τα θέματα των τελευταίων ετών.

Επίσης στις Πιθανότητες μας έδιωξαν στις 2 ωρες και δεν τηρήθηκε το 3ωρο. Υπήρχε αντίδραση από μεριά μας να τηρηθεί το 3ωρο, αλλά οι διδάσκοντες επικαλέστηκαν ότι "αυτό είναι στην κρίση τους", και συνεπώς είναι επιτρεπτό. Γνωρίζει κάποιος εάν ισχύει αυτό; Επίσης στις Πιθανότητες παίζει να μην έπιασα τη βάση, αυτό σημαίνει ότι ακόμη και εάν συγκεντρώσω 15/30 δεν θα περάσω;
 

Nevsky

Νεοφερμένος

Ο Nevsky αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Ήμουν και'γω στις φετινές κατατακτήριες. Όντως ήμασταν λιγότεροι από τον αριθμό που προβλέπεται να εισαχθεί όπως αναφέρθηκε ήδη. Προσωπικά προετοιμάστηκα ως εξής: α) είδα όλες τις διαλέξεις από το delos για το έτος 2021-2022( Απειροστικός Ι, ΙΙ, Γραμμική Άλγεβρα Ι, ΙΙ και Πιθανότητες Ι ), β) έγραφα τις αποδείξεις, γ) έλυνα ασκήσεις από τα προτεινόμενα συγγράμματα(δες τι υπάρχει στον Εύδοξο), και τι στο eclass(υπάρχουν σημειώσεις και θέματα).

Κατά κύριο λόγο θα σε συμβούλευα να εστιάσεις στην επίλυση των ασκήσεων, και να δεις το υλικό που υπάρχει στο eclass, διότι και η αναρτώμενη ύλη που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην ιστοσελίδα του πανεπιστημίου είναι ΛΑΘΟΣ! Η παρακολούθηση των διαλέξεων με βοήθησε να καταλάβω την θεωρία, αλλά μου έφαγε πολύ χρόνο. Βέβαια δεν είναι δυνατόν να λύσεις μία άσκηση, εάν δεν έχεις κατανοήσει την θεωρία, οπότε ούτως ή άλλως θα πρέπει να επενδύσεις πολύ χρόνο. 3 μήνες σίγουρα δεν αρκούν.

Τώρα περί δυσκολίας θεμάτων: α) Στον απειροστικό ΙΙ και στη Γραμμική Άλγεβρα ΙΙ τα θέματα ήταν παρόμοιας δυσκολίας με των προηγούμενων ετών(αλλά μην περιμένεις ότι θα βρεις αυτούσια θέματα). Στην Γραμμική Άλγεβρα ΙΙ μας ζητήθηκαν να γραφούν και αποδείξεις. β) τα θέματα των Πιθανοτήτων δυστυχώς ήταν ότι να'ναι, και δεν μοιάζανε καθόλου με τα θέματα των τελευταίων ετών.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Ελπίζω όλα να κυλήσουν αισίως!

Εγώ γενικά σκόπευα να αρχίσω να προετιμάζομαι από τον Φεβρουάριο που μας έρχεται. Αρχικά πιο χαλαρά, να βάλω κάποια θεμέλια μαθηματικής ωριμότητας, να κάνω τα μαθημάτα του 1ου εξαμήνου και μετά εκεί Ιούνιο να ξεκινήσω του 2ου εξαμήνου/κατατακτηρίων. Θεωρείς αυτό είναι επαρκής προετιμασία;

Επίσης εάν επιτρέπεται από ποια σχολή αποφοίτησες/πόση επαφή είχες με τα μαθηματικά πριν δώσεις κατατακτήριες;
 

arcv

Νεοφερμένος

Ο arcv αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Ελπίζω όλα να κυλήσουν αισίως!

Εγώ γενικά σκόπευα να αρχίσω να προετιμάζομαι από τον Φεβρουάριο που μας έρχεται. Αρχικά πιο χαλαρά, να βάλω κάποια θεμέλια μαθηματικής ωριμότητας, να κάνω τα μαθημάτα του 1ου εξαμήνου και μετά εκεί Ιούνιο να ξεκινήσω του 2ου εξαμήνου/κατατακτηρίων. Θεωρείς αυτό είναι επαρκής προετιμασία;

Επίσης εάν επιτρέπεται από ποια σχολή αποφοίτησες/πόση επαφή είχες με τα μαθηματικά πριν δώσεις κατατακτήριες;
Καλό θα ήταν να κάνεις ένα πλάνο και να δεις εάν βγαίνει χρονικά π.χ. πες "μέχρι την τάδε ημέρα, θα πρέπει να έχω καλύψει αυτό το κεφάλαιο/διάλεξη (διαφορετικά όλα πάνε πίσω...)". Μην το δεις τελείως χαλαρά, διότι κάποιες ημέρες είναι λογικό να μην μπορείς/προλαβαίνεις να διαβάσεις λόγω υποχρεώσεων. Από τις διαλέξεις προσπαθούσα να καλύπτω 4 ώρες την ημέρα, ενώ τις ημέρες που δεν είχα χρόνο τουλάχιστον 2, αλλά ο πραγματικός χρόνος ήταν πολύ παραπάνω( διότι δεν ακούγεται πάντα τι λέει ο καθηγητής καθαρά ή φταίει ο θόρυβος από τους ψιθύρους των φοιτητών, και χρειαζόταν να κάνω αρκετές φορές rewind για να καταλάβω τι λέει. Τουλάχιστον ο θόρυβος ελαττώνεται στα επόμενα εξάμηνα. ).

Δεν θα πω το τμήμα επειδή θα επιθυμούσα να διατηρήσω την ανωνυμία μου. Μην σε απασχολεί αυτό, πιστεύω ότι έχεις όλες τις βάσεις για να κατανοήσεις οτιδήποτε, αρκεί να κάτσεις να το δουλέψεις και να του δώσεις το χρόνο που πρέπει.

Σε ευχαριστώ για τις ευχές, και καλή επιτυχία με την προετοιμασία σου!
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,903 μηνύματα.
Επίσης στις Πιθανότητες μας έδιωξαν στις 2 ωρες και δεν τηρήθηκε το 3ωρο. Υπήρχε αντίδραση από μεριά μας να τηρηθεί το 3ωρο, αλλά οι διδάσκοντες επικαλέστηκαν ότι "αυτό είναι στην κρίση τους", και συνεπώς είναι επιτρεπτό. Γνωρίζει κάποιος εάν ισχύει αυτό;
wtf? πώς γίνεται αυτό; πρώτη φορά στη ζωή μου το ακούω
Επίσης στις Πιθανότητες παίζει να μην έπιασα τη βάση, αυτό σημαίνει ότι ακόμη και εάν συγκεντρώσω 15/30 δεν θα περάσ
Ο νόμος είναι σαφής: μπορείς να περάσεις μέσω κατατακτηρίων σε ένα τμήμα μόνο αν πληρούνται οι δύο προϋποθέσεις παρακάτω
  1. Όποιος συγκέντρωσε τουλάχιστον 10/20 σε κάθε μάθημα, συνολικά δηλαδή 30/60, γράφεται κατά φθίνουσα σειρά στον πίνακα επιτυχόντων. Αυτή η διαδικασία συνεχίζεται μέχρι να εξαντληθούν είτε οι θέσεις είτε οι υποψήφιοι που συγκέντρωσαν 30/60. Εαν εξαντλήθηκαν οι θέσεις και όχι οι υποψήφιοι, αυτοί που γράφουν πιο υψηλά νούμερα και έχουν τουλάχιστον βάση σε κάθε μάθημα θεωρούνται, κατά σειρά επιτυχίας, οι επιτυχόντες. Εαν εξαντλήθηκαν οι υποψήφιοι που πληρούν αυτό το κριτήριο, δες παρακάτω.
  2. Για την κατανομή των υπόλοιπων θέσεων, συγκεντρώνονται όλοι οι περισσευούμενοι υποψήφιοι και κατατάσσονται κατά φθίνουσα σειρά με βάση μόνο τη συνολική βαθμολογία στα 60 και αγνοώντας το κριτήριο της βάσης σε κάθε μάθημα, αρκεί αθροιστικά ένας υποψήφιος να έγραψε τουλάχιστον 30 συνολικά. Αυτό γίνεται μέχρι την εξάντληση των θέσεων ή υποψηφίων.
Δηλαδή για να συμβεί αυτό που περιγράφεις πρέπει να ισχύσει το (2), δηλαδή να περισσέψουν θέσεις από το 10/20, και επίσης συνολικά να έχεις γράψει τουλάχιστον 30/60.

Δηλαδή πρακτικά με 8 Πιθανότητες, 12 Λογισμό, 14 Γραμμική περνάς.
 

arcv

Νεοφερμένος

Ο arcv αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
wtf? πώς γίνεται αυτό; πρώτη φορά στη ζωή μου το ακούω
Αυτό λέω, κανονικά έπρεπε να μας αφήσει να γράψουμε 3 ώρες, και επικαλέστηκε κάτι που δεν ισχύει για να τελειώσει την εξέταση γρήγορα. Μάλιστα αρχικά μας είπε ότι ήθελε να γράψουμε λιγότερο από 2 ώρες ... Πιθανόν αυτό που είπε να ήταν κάποια οδηγία που ίσχυε στις εξεταστικές του κορωνοϊού, αλλά προφανώς αυτές οι οδηγίες δεν έχουν καμία σχέση με τις κατατακτήριες.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,903 μηνύματα.
Αυτό λέω, κανονικά έπρεπε να μας αφήσει να γράψουμε 3 ώρες, και επικαλέστηκε κάτι που δεν ισχύει για να τελειώσει την εξέταση γρήγορα. Μάλιστα αρχικά μας είπε ότι ήθελε να γράψουμε λιγότερο από 2 ώρες ... Πιθανόν αυτό που είπε να ήταν κάποια οδηγία που ίσχυε στις εξεταστικές του κορωνοϊού, αλλά προφανώς αυτές οι οδηγίες δεν έχουν καμία σχέση με τις κατατακτήριες.
Το ΦΕΚ για τις κατατακτήριες τι λέει; Το βλέπω λίγο βιαστικά γιατί πρέπει να φύγω:

Άρθρο 7 παρ. θ)
Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος, καθώς και
τυχόν υλικό που πρέπει να έχει ο υποψήφιος για την
εξέταση, καθορίζονται με απόφαση της Συνέλευσης
του Τμήματος του Πανεπιστημίου ή του Τ.Ε.Ι. ή της
Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. και ανακοινώνονται τουλάχιστον πέντε (5)
ημέρες πριν τη διεξαγωγή της εξέτασης.

Τώρα κάτσε βγάλε άκρη αν στην ανακοίνωση έγραψαν και διάρκεια εξέτασης.

BTW: Ο νόμος για το 30 συνολικά σε περίπτωση μη-πλήρωσης θέσεων θεσμοθετήθηκε το 2017 με συμπληρωματικό ΦΕΚ που δεν προλαβαίνω να το βρω.
 

arcv

Νεοφερμένος

Ο arcv αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Το ΦΕΚ για τις κατατακτήριες τι λέει; Το βλέπω λίγο βιαστικά γιατί πρέπει να φύγω:

Άρθρο 7 παρ. θ)
Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος, καθώς και
τυχόν υλικό που πρέπει να έχει ο υποψήφιος για την
εξέταση, καθορίζονται με απόφαση της Συνέλευσης
του Τμήματος του Πανεπιστημίου ή του Τ.Ε.Ι. ή της
Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. και ανακοινώνονται τουλάχιστον πέντε (5)
ημέρες πριν τη διεξαγωγή της εξέτασης.

Τώρα κάτσε βγάλε άκρη αν στην ανακοίνωση έγραψαν και διάρκεια εξέτασης.

BTW: Ο νόμος για το 30 συνολικά σε περίπτωση μη-πλήρωσης θέσεων θεσμοθετήθηκε το 2017 με συμπληρωματικό ΦΕΚ που δεν προλαβαίνω να το βρω.
https://www.math.uoa.gr/proptychiakes_spoydes/katataktiries_exetaseis_2022_23/

Δεν παρέχεται το ΦΕΚ στη σελίδα του τμήματος. Πάντως σε άλλα τμήματα το ΦΕΚ γράφει

"Το πρόγραμμα εξετάσεων ανακοινώνεται από τη
Γραμματεία του Τμήματος υποδοχής του Πανεπιστημίου
ή Τ.Ε.Ι. ή Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. τουλάχιστον δέκα (10) ημέρες πριν
την έναρξη εξέτασης του πρώτου μαθήματος. "


Εφόσον το πρόγραμμα των κατατακτηρίων λέει "9-12 π.μ" πιστεύω η εξέταση θα έπρεπε να είναι 3ωρη.

Αν ισχύει οι κανόνας 2 που λες, τότε πρέπει να πέρασα.
 

ΚαλΡοκ

Νεοφερμένος

Ο ΚαλΡοκ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μαθηματικών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Είμαι ο ίδιος φοιτητής στο μαθηματικό του εκπα. Δε γνωρίζω τι ισχύει με τις κατατακτήριες οποτε θα απαντήσω στο τρίτο ερώτημα σου ως προς τη δυσκολία της σχολής. Γενικά έχουμε μεγάλη ποικιλία μαθημάτων και δύο βασικές κατηγορίες τα θεωρητικά και τα εφαρμοσμένα. Θεωρητικά είναι μαθήματα που θέλουν περισσότερη μαθηματική σκέψη και αποδείξεις όπως τοπολογία θεωρία μέτρου ανάλυση φουριε κλπ. Τα εφαρμοσμένα είναι περισσότερο μεθοδολογία περιλαμβάνει κυρίως στατιστική πιθανότητες προγραμματισμό έρευνα κλπ. Η συμβουλή μου και αυτό που θεωρώ το κλειδί στη σχολή είναι πρόσεχε τους καθηγητές που θα διαλέξεις. Κάποιοι κάνουν πολύ κακες σημειώσεις κάποιοι βαθμολογούν πολύ αυστηρά κάποιοι βάζουν επίτηδες παλούκια για να κόψουν κόσμο. Την ίδια πληροφορία θα σου δώσουν και οι πιο σκληροπυρηνικοί φοιτητές της σχολής μας.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,903 μηνύματα.

Nevsky

Νεοφερμένος

Ο Nevsky αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Έχω μία άλλη απορία αν μπορεί κάποιος να μου την απαντήσει σε πρώτη φάση:

Έστω ότι κατατακτήριες για το Γ εξάμηνο και περνάω κτλ. κάνω την εγγραφή μου. Η εγγραφή μου θα είναι ουσιαστικά στο εαρινό εξάμηνο δηλαδή το Δ, σωστά;
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Έχω μία άλλη απορία αν μπορεί κάποιος να μου την απαντήσει σε πρώτη φάση:

Έστω ότι κατατακτήριες για το Γ εξάμηνο και περνάω κτλ. κάνω την εγγραφή μου. Η εγγραφή μου θα είναι ουσιαστικά στο εαρινό εξάμηνο δηλαδή το Δ, σωστά;
εξαρταται ποτε θα βγουν τα αποτελεσματα.αν βγουν οσο ειναι ενεργο το χειμερινο εξαμηνο θα γραφτεις στο τριτο.λογικα μεχρι αρχες γεναρη βγαινουν τα αποτελεσματα οποτε θα σε γραψουν στο τριτο.αλλα ειναι το τελευταιο που πρεπει να σε απασχολει
 

hl_amhxanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει από Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 820 μηνύματα.
Αρχές Μάρτη βγαίνουν τα ατοτελέσματα, έτσι είδα σε περσινή ανακοίνωση
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.

Nevsky

Νεοφερμένος

Ο Nevsky αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Θέλω να μοιραστώ έναν άλλον προβληματισμό με όσους θέλουν να απαντήσουν:

Άμα εγώ κάνω κατατακτήριες, υπάρχει περίπτωση όταν έρθει η ώρα να κάνω αιτήσεις για διδακτορικό να με δουν ως κάποιον που θέλει να είναι "αιώνιος φοιτητής"; Μήπως καλύτερα να αποπειραθώ να κάνω μεταπτυχιακό μαθηματικών και να μείνω σε πράγματα που είναι πιο κοντά στην εμπειρία μου σαν φυσικός; (ήτοι θεωρία αναπαραστάσεων κτλ.)
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,470 μηνύματα.
Θέλω να μοιραστώ έναν άλλον προβληματισμό με όσους θέλουν να απαντήσουν:

Άμα εγώ κάνω κατατακτήριες, υπάρχει περίπτωση όταν έρθει η ώρα να κάνω αιτήσεις για διδακτορικό να με δουν ως κάποιον που θέλει να είναι "αιώνιος φοιτητής"; Μήπως καλύτερα να αποπειραθώ να κάνω μεταπτυχιακό μαθηματικών και να μείνω σε πράγματα που είναι πιο κοντά στην εμπειρία μου σαν φυσικός; (ήτοι θεωρία αναπαραστάσεων κτλ.)

To διδακτορικό έτσι όπως έχει καταντήσει να γίνεται, θα ήταν καλύτερα σε πρώτη φάση να δεις πως θα τα πας με το πτυχίο του μαθηματικού. Μην βιάζεσαι. Ξέρω παιδιά από ήταν πτυχιούχοι Μηχανολόγοι Μηχανικοί και στο μάθημα Μιγαδικής Ανάλυσης (αλλά και σε πιο εξεζητημένα μαθήματα), έπαιρναν με το ζόρι 5 μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες εξεταστικής. Αναφέρω ενδεικτικά τη Μιγαδική Ανάλυση επειδή ένας Μηχανολόγος Μηχανικός έχει αρκετή εμπειρία και μέσω της Ρευστοδυναμικής που επίσης, σε παρόμοιο μάθημα Μαθηματικής Ρευστοδυναμικής υπήρχε απογοήτευση. :happy: Αλλιώς τα υπολόγιζαν και αλλιώς η πραγματικότητα τους ξεπερνούσε.
 

Nevsky

Νεοφερμένος

Ο Nevsky αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
To διδακτορικό έτσι όπως έχει καταντήσει να γίνεται, θα ήταν καλύτερα σε πρώτη φάση να δεις πως θα τα πας με το πτυχίο του μαθηματικού. Μην βιάζεσαι. Ξέρω παιδιά από ήταν πτυχιούχοι Μηχανολόγοι Μηχανικοί και στο μάθημα Μιγαδικής Ανάλυσης (αλλά και σε πιο εξεζητημένα μαθήματα), έπαιρναν με το ζόρι 5 μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες εξεταστικής. Αναφέρω ενδεικτικά τη Μιγαδική Ανάλυση επειδή ένας Μηχανολόγος Μηχανικός έχει αρκετή εμπειρία και μέσω της Ρευστοδυναμικής που επίσης, σε παρόμοιο μάθημα Μαθηματικής Ρευστοδυναμικής υπήρχε απογοήτευση. :happy: Αλλιώς τα υπολόγιζαν και αλλιώς η πραγματικότητα τους ξεπερνούσε.
Σίγουρα, απλά αυτό για το διδακτορικό το λέω υποθέτοντας ότι τα πράγματα θα κυλήσουν ομαλά στο πτυχίο. Αν δεν πάνε καλά έχω ξεκαθαρίσει τι δουλειά θα βρω κτλ. οπότε εκεί δεν υπάρχει θέμα.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,283 μηνύματα.
Θέλω να μοιραστώ έναν άλλον προβληματισμό με όσους θέλουν να απαντήσουν:

Άμα εγώ κάνω κατατακτήριες, υπάρχει περίπτωση όταν έρθει η ώρα να κάνω αιτήσεις για διδακτορικό να με δουν ως κάποιον που θέλει να είναι "αιώνιος φοιτητής"; Μήπως καλύτερα να αποπειραθώ να κάνω μεταπτυχιακό μαθηματικών και να μείνω σε πράγματα που είναι πιο κοντά στην εμπειρία μου σαν φυσικός; (ήτοι θεωρία αναπαραστάσεων κτλ.)
Δεν υπάρχει κάποιο διδακτορικό να μπορείς να κάνεις στον τομέα της μαθηματικής φυσικής ;
Δεν πιστεύω πως μακροπρόθεσμα το ένα πτυχίο έχει περισσότερο βάρος απο το άλλο καθώς όσοι θέλουν να ασχοληθούν με αυτό τον τομέα αναγκαστικά θα πρέπει να έχουν ισχυρό υπόβαθρο και στα δύο. Το οποίο σημαίνει πως οι μαθηματικοί θα χρειαστεί να ενισχύσουν τις γνώσεις τους στην φυσική και οι φυσικοί στα μαθηματικά.

Δεν υπάρχουν πολλοί τομείς που οφελούνται απο double major, ένας απο αυτούς είναι απο κοινού συνδυασμός φυσικής και μαθηματικών. Οπότε δεν πιστεύω ο,τι θα φανεί κακό, ίσα ίσα μόνο θετικό θα είναι. Εξάλλου οι μακροχρόνιες σπουδές για κάποιον που στοχεύει σε academia είναι το στάνταρ παρά κάτι ασυνήθιστο. Το ερώτημα σου θα έπρεπε να είναι λοιπόν εαν έχεις να κερδίσεις περισσότερα απο 2o BSc vs MSc + PhD. Ίσως θα ήταν σοφό να θέσεις αυτό το ερώτημα και σε κάποιον καθηγητή σου που εμπιστεύεσαι για να σε καθοδηγήσει κατάλληλα για το τι θα ήταν καλύτερο να κάνεις.

Εκτός εαν φυσικά θες να "αποδεσμευτείς" πλήρως απο το πρώτο πτυχίο και να συνεχίσεις καθαρά ως μαθηματικός. Τότε ναι, το δεύτερο πτυχίο είναι ο πιο ενδεδειγμένος δρόμος. Εαν θες να συνδυάσεις το πρώτο πτυχίο σου όμως και να κάνεις και το "κέφι" σου που περιλαμβάνει τα μαθηματικά, τότε ενδέχεται να σε εξυπηρετεί και το MSc + PhD.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top