dimpaokara
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αν δεν σε ενδιαφέρει καμιά άλλη σχολή από τις επιστήμες υγείας,να πάρεις και τα μαθηματικά,εφόσον είσαι σίγουρος ότι θες να περάσεις χημικό,γιατί μπορεί τα μαθηματικά να μην επηρεάζουν τις επιστήμες υγείας (χωρίς να είμαι 100% σίγουρος γι'αυτό ),αλλά θα χρειαστεί να αφιερώσεις χρόνο στα μαθηματικά που θα αφιέρωνες π.χ. στην βιολογία .Να ρωτήσω κάτι παιδιά που με προβληματίζει;Εγώ θέλω να περάσω οδοντιατρική!Όμως ακούω ότι οι πανελλήνιες για μας θα δυσκολέψουν κι άλλο..Αμα κάνεις μια στραβη σ'ενα από τα τέσσερα μαθήματα πάει σχολή..Το δίλημμα μου είναι να πάρω ή όχι και μαθηματικά;Από 2ο πεδίο μ'ενδιαφέρει μονο το Χημικό..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Emilonop
Εκκολαπτόμενο μέλος
οι εξής δυνατότητες:
Α) Να δώσουν εξετάσεις σε τέσσερα (4) μαθήματα και να είναι υποψήφιοι/ες σε ένα μόνο
Επιστημονικό Πεδίο, όπως προβλεπόταν από το πρόσφατα νομοθετημένο σύστημα εισαγωγής
(Ν.4186/2013).
Β) Αν οι υποψήφιοι/ες επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε ένα δεύτερο
Επιστημονικό Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν και ένα 5ο μάθημα (Γενικής Παιδείας ή Ομάδας
Προσανατολισμού), όπως αυτά περιγράφονται στους πίνακες που ακολουθούν.
Ωραία. Εγώ είμαι θετική για παράδειγμα. Έχω ''κορμό'' Έκθεση, Φυσική, Χημεία και παίρνω Μαθ. Κατ. και ανοίγω 2ο πεδίο. Μέχρι τώρα καλά. 5ο δεν μπορώ να ανοίξω ως δεύτερο; ΓΙΑΤΙ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θανασης Α.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 001921
Επισκέπτης
5) Στις Εξετάσεις Εισαγωγής του σχολικού έτους 2015-16 δίνονται στους μαθητές και στις μαθήτριες
οι εξής δυνατότητες:
Α) Να δώσουν εξετάσεις σε τέσσερα (4) μαθήματα και να είναι υποψήφιοι/ες σε ένα μόνο
Επιστημονικό Πεδίο, όπως προβλεπόταν από το πρόσφατα νομοθετημένο σύστημα εισαγωγής
(Ν.4186/2013).
Β) Αν οι υποψήφιοι/ες επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε ένα δεύτερο
Επιστημονικό Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν και ένα 5ο μάθημα (Γενικής Παιδείας ή Ομάδας
Προσανατολισμού), όπως αυτά περιγράφονται στους πίνακες που ακολουθούν.
Ωραία. Εγώ είμαι θετική για παράδειγμα. Έχω ''κορμό'' Έκθεση, Φυσική, Χημεία και παίρνω Μαθ. Κατ. και ανοίγω 2ο πεδίο. Μέχρι τώρα καλά. 5ο δεν μπορώ να ανοίξω ως δεύτερο; ΓΙΑΤΙ;
Γιατί το σύστημα είναι και πάλι ότι να 'ναι. εδώ συνδύασαν Οικονομικά και πληροφορική, νομίζεις αυτό τους νοιάζει; Εδώ στην θεωρητική, που είμαι εγώ, αντί να μπορώ να ανοίξω ως δεύτερο πεδίο οικονομικές σχολές, μπορω να ανοίξω ιατρικές και τα συναφή!! Δηλαδή έλεος.
Αλλά αυτό θα ισχύσει για την σημερινή δευτέρα λυκείου. Εσύ δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι τόσο, α' δεν είσαι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
memento_mori
Νεοφερμένος
Γιατί το σύστημα είναι και πάλι ότι να 'ναι. εδώ συνδύασαν Οικονομικά και πληροφορική, νομίζεις αυτό τους νοιάζει; Εδώ στην θεωρητική, που είμαι εγώ, αντί να μπορώ να ανοίξω ως δεύτερο πεδίο οικονομικές σχολές, μπορω να ανοίξω ιατρικές και τα συναφή!! Δηλαδή έλεος.
Και πως ακριβώς ταιριάζει θεωρητική με οικονομικά; Μιλάμε για σχολή με μεγάλο ποσοστό μαθηματικών. Τι μαθηματικά ξέρει ένας θεωρητικός; Ένα μέρος δεν θυμάται καν την προπαίδεια,πως θα κάνει στατιστική ή πίνακες;
Επίσης η δυνατότητα να περάσουν στο τρίτο πεδίο άτομα θεωρητικής υπήρχε και στο προηγούμενο σύστημα. Οπότε καμία έκπληξη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 001921
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Εδώ και μερικές δεκαετίες, οι οικονομικές επιστήμες έχουν πάψει σε όλο τον κόσμο να θεωρούνται απλά "κοινωνικές" και όλο και περισσότερο τείνουν προς τις θετικές επιστήμες. Χρησιμοποιούν όλο και πιο πολύ τα Μαθηματικά και μάλιστα νέοι κλάδοι Μαθηματικών αναπτύσσονται ειδικά για τις οικονομικές επιστήμες. Επίσης, βασικό πλέον εργαλείο των οικονομικών επιστημών, αποτελεί ο υπολογιστής και ο σύγχρονος οικονομολόγος πρέπει να παίζει στα δάχτυλα και τον προγραμματισμό.Δηλαδή μου λες ότι όλος ο οικονομικός κλάδος είναι μαθηματικά; Δεν συμφωνώ με αυτό. Επίσης, στις οικονομικές σχολές βρίσκονται και οι σχολές μάρκετινγκ. Από όσο ξέρω εκεί πρέπει να έχειςπροτίστως συγκεκριμένη σκέψη ώστε να ξέρεις πώς να είναι ευέλικτη η επιχείρηση στα εκάστοτε δεδομένα της αγοράς. Άρα αυτή η σχολή μπορεί να πλησιαστεί και από θεωρητικούς. Και να σε ρωτήσω και 2 πράγματα, πρώτον, πώς είσαι τόσο σίγουρος ότι ο θεωρητικός που θέλει να μπει σε οικονομική σχολή δεν έχει ιδέα από μαθηματικά και δεύτερον το γεγονός ότι υπήρχε η δυνατότητα να περνάει θεωρητικός σε ιατρικά_παραϊατρικά, σημαίνει ότι είναι ντε και καλά πιο λογικό από το να μπορεί να περνά σε οικονομικές σχολές;
Για τις σχολές marketing που αναφέρεις, αυτό το "πώς να είναι ευέλικτη η επιχείρηση στα εκάστοτε δεδομένα της αγοράς", με ποιον τρόπο επιτυγχάνεται; Η εικόνα του επιχειρηματία που απλά σκέφτεται και του κατεβαίνουν φαεινές ιδέες, ανήκει στο παρελθόν. Ο σύγχρονος "μαρκετίστας", συλλέγει δεδομένα, τα ταξινομεί, τα αναλύει μαθηματικά και τα επεξεργάζεται με τον υπολογιστή του, αφού πρώτα διαμορφώσει τα κατάλληλα προγράμματα.
Για μένα, ούτε σε παραϊατρικές σχολές έπρεπε να έχουν πρόσβαση οι της θεωρητικής. Όμως, επειδή οι επιλογές του πεδίου τους είναι λίγες, τους δίνεται σαν "δωράκι" το δικαίωμα αυτό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos216
Πολύ δραστήριο μέλος
Ούτως ή άλλως, στοιχειώδης γνώσεις στατιστικής ανάλυσης πρέπει να έχουν και πολιτικοί επιστήμονες, κοινωνιολόγοι, ψυχολόγοι και γενικώς απόφοιτοι κοινωνικών επιστημών, όχι μόνο marketing και business-related αντικειμένων. Το τι συμβαίνει στην πραγματικότητα, επειδή οι θεωρητικοί έχουν (δικαιολογημένα, δυστυχώς) την ταμπέλα των παντελών ανίδεων στα μαθηματικά, είναι άλλη συζήτηση.
Γενικώς, θεωρώ πως τα αντικείμενα που ανήκουν στην κατηγορία των επιχειρήσεων, οπωσδήποτε πρέπει να επιτρέπουν την πρόσβαση στους "θεωρητικούς" (βάσει παλαιού εκπαιδευτικού συστήματος, τώρα μικρή σημασία έχει η άποψή μου). Όσον αφορά τα τμήματα Οικονομικών Επιστημών, είναι πράγματι προς συζήτησιν αν κάποιος θα μπορέσει να ανταπεξέλθει, όμως ανήκουν στις κοινωνικές επιστήμες και δεν πιστεύω πως θα έπρεπε να αποκλείονται από αυτά όσοι έχουν πρόσβαση στις υπόλοιπες κοινωνικές επιστήμες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Soleado Febrero ~
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos216
Πολύ δραστήριο μέλος
Η θετική όμως γιατί να μην έχει πρόσβαση;
Ανεξαρτήτως μαθηματικού υποβάθρου, οι κατευθύνσεις προσανατολίζονται προς κάποια επιστημονικά πεδία. Η θετική κατεύθυνση προσανατολίζεται προς τεχνολογικές, θετικές επιστήμες και επιστήμες υγείας, όχι προς την κοινωνική επιστήμη των οικονομικών. Προσωπικά, θεωρώ πως πρωτίστως θα έπρεπε να επιτρέπεται η πρόσβαση (σε τμήματα Οικονομικών Επιστημών, όχι business-related που αφορούν εξίσου όλες τις κατευθύνσεις, πόσω μάλλον πληροφορικής που είναι στο ίδιο πεδίο πλέον και αποτελεί τεχνολογικό αντικείμενο) σε υποψήφιους της θεωρητικής κατεύθυνσης λόγω της φύσης του αντικειμένου, απλώς θα έπρεπε να υπάρχει προαπαιτούμενο κάποιο μάθημα μαθηματικών. Αλλά οπωσδήποτε ο ανακοινωθείς διαχωρισμός των πεδίων είναι εξαιρετικά αποτυχημένος, με αποκορύφωμα βέβαια το πέμπτο επιστημονικό πεδίο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Κολλητός μου από το σχολείο και μετέπειτα συμφοιτητής, της θεωρητικής κατεύθυνσης, κόντεψε να μην πάρει πτυχίο εξαιτίας αυτού του λόγου. Άλλα παιδιά της θεωρητικής, έβγαιναν κλαίγοντας από το αμφιθέατρο μετά το πρώτο μάθημα των μαθηματικών.
Οι οικονομικές επιστήμες είναι σαφώς μια κοινωνική επιστήμη, όμως τα μαθηματικά που χρειάζονται δεν είναι επιπέδου Α' Λυκείου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos216
Πολύ δραστήριο μέλος
Αν η γνώμη μου μετράει, ως οικονομολόγου, για να έχει κάποιος θεωρητικάριος πρόσβαση στο πεδίο των οικονομικών, θα έπρεπε να διδάσκεται και να εξετάζεται στα μαθηματικά κατεύθυνσης και όχι στα γενικής παιδείας. Ο λόγος είναι απλός, ότι στα μαθηματικά γενικής, οι αστείες παραγωγίσεις, οι πιθανότητες και η στατιστική που διδάσκονται, δεν έχουν καμία σχέση με το υπόβαθρό των παραγωγίσεων και ολοκληρωμάτων (αναφέρω τα δυο πιο βασικά) που θα χρειαστεί κάποιος για να τα βγάλει πέρα σε ένα οικονομικό τμήμα.
Κολλητός μου από το σχολείο και μετέπειτα συμφοιτητής, της θεωρητικής κατεύθυνσης, κόντεψε να μην πάρει πτυχίο εξαιτίας αυτού του λόγου. Άλλα παιδιά της θεωρητικής, έβγαιναν κλαίγοντας από το αμφιθέατρο μετά το πρώτο μάθημα των μαθηματικών.
Οι οικονομικές επιστήμες είναι σαφώς μια κοινωνική επιστήμη, όμως τα μαθηματικά που χρειάζονται δεν είναι επιπέδου Α' Λυκείου.
Συμφωνώ. Αν, με το παλιό σύστημα, απαιτείτο εξέταση στα μαθηματικά κατεύθυνσης αντί για της γενικής παιδείας, για πρόσβαση σε τμήματα Οικονομικών Επιστημών, θα ήταν κατάλληλες οι προϋποθέσεις εισαγωγής για τους θεωρητικούς. Οι απαιτήσεις των συναφών τμημάτων με τις επιχειρήσεις είναι σαφώς λιγότερο ποσοτικές, καθώς μιλάμε τόσο για μικρότερο αριθμό καθαρά ποσοτικών μαθημάτων (συνήθως τα μισά), όσο και για έλλειψη ποσοτικού προσανατολισμού των μαθημάτων του αντικειμένου.
Πάντως, κατά τη δική μου άποψη τα τμήματα Οικονομικών Επιστημών απευθύνονται (έως και φέτος που ισχύει το ίδιο εκπαιδευτικό σύστημα) μόνο σε θεωρητικούς που έχουν πολύ καλές επιδόσεις στα μαθηματικά γενικής παιδείας, και αν. Όσοι κοιτάνε να γράψουν καλά σε ιστορία, λατινικά κλπ., και να μπουν σε οικονομικό τμήμα με βαθμό κοντά στη βάση στα μαθηματικά, είναι βέβαιο πως δε θα περάσουν καλά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ειδικά το 6 δεν είναι καθόλου λεπτομέρεια. Αν όπως πολλοί ζητούν, δινόταν το δικαίωμα να μπορεί κάποιος να έχει περισσότερες επιλογές πεδίων διαλέγοντας κάποιο ή κάποια επιπλέον μαθήματα, τότε τεχνικά το σχολείο δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει μέσα στο ωράριό του, δηλαδή δεν θα ήταν δυνατόν να φτιαχτεί πρόγραμμα. Έτσι προσπάθησαν να συμβιβάσουν τα ασυμβίβαστα λαμβάνοντας υπόψη όλα όσα έγραψε ο Sourotiri και άλλα ακόμα. Δεν μπορούσε να χτιστεί ένα καινούργιο σύστημα από την αρχή, καθώς δεν θα ταίριαζε με αυτά τα οποία είχαν προαναγγελθεί. Έτσι δημιουργήθηκε ένα "υβρίδιο" μεταξύ του παλιού και του νέου, το οποίο (υποτίθεται ότι) θα είναι μεταβατικό. Προφανώς, το αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να τους ικανοποιήσει όλους και ίσως τα περισσότερα από τα παράπονα να είναι λογικά. Πολλά πρέπει ακόμα να ανακοινωθούν και μεταξύ αυτών το ποιες ακριβώς σχολές ή τμήματα θα περιλαμβάνει το κάθε πεδίο. Για παράδειγμα το ΗΜΜΥ (γεια σου nPb) θα βρίσκεται στο πεδίο των θετικών επιστημών; στο πεδίο των επιστημών πληροφορικής; ή και στα δύο;Να ξεκαθαρίσουμε ότι οι παράγοντες, πάνω στους οποίους χτίζεται ένα εξεταστικό σύστημα, πολλές φορές είναι αντικρουόμενοι. Με λίγα λόγια, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας, όταν θέλουμε:
1. Και μεγάλο πλήθος επιλογών για τους υποψηφίους,
2. Και λίγα μαθήματα,
3. Και μικρή ύλη,
4. Και μεγάλη εξειδίκευση στις κατευθύνσεις,
5. Και αντιστοιχία των μαθημάτων της κάθε κατεύθυνσης με τις αντίστοιχες σχολές,
6. Και το σωστό ωρολόγιο πρόγραμμα στα σχολεία,
και πάει λέγοντας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 001921
Επισκέπτης
Εδώ και μερικές δεκαετίες, οι οικονομικές επιστήμες έχουν πάψει σε όλο τον κόσμο να θεωρούνται απλά "κοινωνικές" και όλο και περισσότερο τείνουν προς τις θετικές επιστήμες. Χρησιμοποιούν όλο και πιο πολύ τα Μαθηματικά και μάλιστα νέοι κλάδοι Μαθηματικών αναπτύσσονται ειδικά για τις οικονομικές επιστήμες. Επίσης, βασικό πλέον εργαλείο των οικονομικών επιστημών, αποτελεί ο υπολογιστής και ο σύγχρονος οικονομολόγος πρέπει να παίζει στα δάχτυλα και τον προγραμματισμό.
Για τις σχολές marketing που αναφέρεις, αυτό το "πώς να είναι ευέλικτη η επιχείρηση στα εκάστοτε δεδομένα της αγοράς", με ποιον τρόπο επιτυγχάνεται; Η εικόνα του επιχειρηματία που απλά σκέφτεται και του κατεβαίνουν φαεινές ιδέες, ανήκει στο παρελθόν. Ο σύγχρονος "μαρκετίστας", συλλέγει δεδομένα, τα ταξινομεί, τα αναλύει μαθηματικά και τα επεξεργάζεται με τον υπολογιστή του, αφού πρώτα διαμορφώσει τα κατάλληλα προγράμματα.
Για μένα, ούτε σε παραϊατρικές σχολές έπρεπε να έχουν πρόσβαση οι της θεωρητικής. Όμως, επειδή οι επιλογές του πεδίου τους είναι λίγες, τους δίνεται σαν "δωράκι" το δικαίωμα αυτό.
Y.Γ. Θα έχεις ακούσει για τον John Nash.
Προσωπικά δεν θεωρώ την οικονομία ούτε θετική, ούτε θεωρητική, ούτε κοινωνική επιστήμη. Είναι επιρρεασμένη από όλα. Εντάξει, μπορεί όχι από την ανθρωπιστική-θεωρητική, αλλά δεν το γνωρίζω αυτό προσωπικά τώρα.
Πάντως, συνεχίζω να λέω ότι όσοι θεωρητικοί ήταν να εισαχθούν σε οικονομικά τμήματα δεν δύναντο να είναι "σκράπες" στα μαθηματικά. Πολύ απλά δεν γίνεται. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να είναι "καθαρόαιμοι θετικοί/τεχνολογικοί"(εντάξει το σκότωσα λίγο τώρα). Όπως είπες, αναπτύσσονται νέοι κλάδοι μαθηματικών, που το αντιλαμβάνομαι ως εξής: ναι μεν χρειάζεται να έχεις μία πολύ ικανοποιητική βάση στα μαθηματικά γενικότερα, αλλά θα έχεις εξειδίκευση που θα την αποκτήσεις τότε. Γι'αυτό τόνισα ότι πιστεύω ότι δεν πρόκειται στον αιώνα τον άπαντα να μπουν θεωρητικοί που δεν έχουν ιδέα από μαθηματικά σε οικονομικό. Είναι από την φύση του αδύνατο.
Επίσης, δεν είανι απαράιτητα αλήεθια ότι οι θεωρητικοί δεν μπορούν να είναι "tech geeks", ἐστω και σε μικρό βαθμό. Οι υπολογιστές πλέον απαιτούνται στα πάντα, είτε θετικά, είτε τεχνολογικά, είτε θεωρητικά μιλώντας. Ξέρεις πόση γνώση και προσπάθεια θέλει για να γράψεις στο πολυτονικό;;
Πέρα από την πλάκα όμως, ως προς το marketing, επ'ουδενί δεν μίλησα για άτομα που κάθονται και περιμένουν την θεία επιφοίτηση. Μίλησα για άτομα που θα παίρνουν τα στοιχεία της αγοράς, θα τα ερμηνεύουν και τελικά θα προτείνουν τρόπους με τους οποίους θα κινηθεί η επιχείρηση για ένα διάστημα, αυτό εννοώ ως "ελαστκότητα", να μπορείς να ανταποκρίνεσαι στις εκάστοτε απαιτήσεις, με στόχο την κερδοφορία φυσικά! Αυτό που λες είναι σωστό, αλλά δεν είναι και ακατόρθωτο πια! Έλεος.
Και εγώ πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε οι θεωρητικοί, από την φύση τους δεν είναι σωστό (μάλλον), να εισαγάγονται σε σχολε΄ς ιατρικές/παραϊατρικές. Και φυσικά το σχόλιό σου περί "δωρών", μου δίνει πάσα για το τελευταίο θέμα που έχω να θίξω αυτή την στιγμή, την "μάχη" θεωρητικών-θετικών.
Φυσικά και δεν είπα ότι κατηγορείς τους θεωρητικούς, αλλά το σχόλιό σου υποκρύπτει κάτι, μάλλον. Ότι είναι ευνοούενοι, γιατί δεν έχουν πολλές επιλογές.
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι άχρηστο να προσπαθούμε όλοι μας να κατηγορήσουμε τους μεν ή τους δε ότι καλοπαιρνούν, ή ότι η επιστήμη του ενός είναι αχρείαστη κ.ο.κ. Ο κάθε ένας κάνει εξειδίκευση στον τομέα του. Οι μεν για τις μαθηματικές, φυσικές, τεχνολογικές, ιατρικές, οικονομικές(με επιφύλαξη το αναφέρω, για ευνόητους λόγους) και τα συναφή, οι δε για νομικές, ψυχολογικές, κοινωνικές, φιλοσοφικές, φιλολογικές, αρχαιολογικές, λογοτεχνίας και τα συναφή. Δεν μπορείς να ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΔΥΟ ΑΝΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!! Και πραγματικά, με θλίβει η κόντρα αυτή, ποια είναι η ποιο δύσκολη κατεύθυνση, δεν μας χρειάζονται τα αρχαία για τους μεν, οούτε η φυσική για τους δε και πάει λέγοντας. Όλα λίγο ή πολύ θα χριεαστούν έστω και μία φορά στην ζωή κάποιου, γι'αυτό λένε το εξής: Μάθε μια τέχνη κι άστηνε, κι άμα την χρειαστείς πιάστηνε. Φυσικά κατηγορώ και τους σκληροπυρηνικούς θεωρητικούς, έχω και πολύ κοντινό άτομο ως παράδειμα, που συνεχώς απαξιεί φυσική, μαθηματικά, χημεία, βιολογία, πληροφορική, μπορεί και το ένα τέταρτο της ημέρας να τα καταρίεται αυτά. Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ κατά την γνώμη μου.
Και φυσικά, όλοι σας να θυμάστε, ότι μεγάλο μέρος των μαθητών είναι καλό και σε θεωρητικά και σε θετικά μαθήματα, ανεξαρτήτως της κατευθύνσεως. εγώ, πχ είμαι θεωρητικός, αλλά μου αρέσει και η πληροφορική, από μικρός τα σκάλιζα όλα και έχω πολύ καλές γνώσεις σε υπολογιστές, κινητά, τηλεοράσεις και τα όμοια, όχι φυσικά σε επίπεδα προγραμματισμού, αλλά είμαι μπορώ να πω έμπειρος. Και αυτό πιστεύω ΄τοι απαιτείται από όλους. Και στα μαθηματικά, δεν έιμαι ο πιο καλός, αλλά μπορώ να πω ότι βγάζω ένα 17 τουλάχιστον. Στο μόνο που δυσκολεύομαι είναι η φυσική. Αυτά από μενα, σας κούρασα, αλλά... αλλά. τέλος πάντων, σας εύχομαι ένα όμορφο βράδυ
Βαγγέλης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Whatever_1234
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κι εγώ είμαι μαθήτρια της θεωρητικής φέτος και μάλιστα σκοπεύω του χρόνου να ακολουθήσω το πεδίο των οικονομικών. έχω ακούσει και είμαι πλέον σχεδόν σίγουρη ότι μπορείς να μπεις σε αυτό το πεδίο και από τις δύο κατευθύνσεις.Καλησπερα! Ειμαι μαθητρια της β' ταξης γελ και επελεξα ανθρωπιστικο προσανατολισμο με στοχο στην γ' ταξη να ακολουθησω την ομαδα προσανατολισμου οικονομικων-κοινωνικων-πολιτικων σπουδων. Εγιναν ομως καποιες αλλαγες στο "νεο" συστημα εισαγωγης και θα ηθελα να ρωτησω αν εχω δικαιωμα στη γ ταξη να παω στην κατευθυνση οικονομιας-πληροφορικης...? Ειμαι αρκετα καλη στα μαθηματικα και δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα που δεν διδαχθηκα τα μαθηματικα κατευθυνσης β' λυκειου(εξαλλου και στο επαλ τα ατομα που επιλεγουν Β' ομαδα εξεταζονται πανελλαδικως σε φυσικη και μαθηματικα κατευθυνσης γ λυκειου χωρις να εχουν προηγουμενως διδαχτει τα αντιστοιχα μαθηματα κατευθυνσης της β' λυκειου). Τελος παντων,εσεις γνωριζετε αν θα εχω τη δυνατοτητα να επιλεξω του χρονου την κατευθυνση οικονομιας-πληροφορικης? Ευχαριστω εκ των προτερων!
Τα μαθηματικά κατεύθυνσης που λένε ότι θα είναι σε αυτό το πεδίο, βασίζονται περισσότερο στα μαθηματικά γενικής φέτος , οπότε αν είσαι και καλή στα μαθηματικά, με πολύ διάβασμα σίγουρα θα τα καταφέρεις.
Βέβαια μην ξεχνάς ότι θα πρέπει να ανταγωνιστείς και με μαθητές της θετικής, ίσως πιο εξοικειωμένους με τα πιο "δύσκολα" μαθηματικά .
Πάντως, περιμένουμε ακόμα ποια θα είναι η ύλη για τα μαθηματικά κατεύθυνσης, με μια μικρή πιθανότητα βέβαια τα μαθηματικά του οικονομικού πεδίου να είναι διαφορετικά από αυτά που χρειάζονται οι μαθητές της θετικής (για ιατρικές και τέτοια).
Μπορεί να είναι δηλαδή με στατιστική, που μας είναι πολύ χρήσιμη, και κάποια κεφάλαια γενικής. Φυσικά είναι δύσκολη η συρραφή νέων βιβλίων και η απαίτηση από όλα τα δημόσια πχ να έχουν διαφορετικους καθηγητες μαθηματικων και ωρες για κάθε πεδίο.
Συμφωνείτε?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Whatever_1234
Νεοφερμένος
κι εγώ είμαι μαθήτρια της θεωρητικής φέτος και μάλιστα σκοπεύω του χρόνου να ακολουθήσω το πεδίο των οικονομικών. έχω ακούσει και είμαι πλέον σχεδόν σίγουρη ότι μπορείς να μπεις σε αυτό το πεδίο και από τις δύο κατευθύνσεις.
Τα μαθηματικά κατεύθυνσης που λένε ότι θα είναι σε αυτό το πεδίο, βασίζονται περισσότερο στα μαθηματικά γενικής φέτος , οπότε αν είσαι και καλή στα μαθηματικά, με πολύ διάβασμα σίγουρα θα τα καταφέρεις.
Βέβαια μην ξεχνάς ότι θα πρέπει να ανταγωνιστείς και με μαθητές της θετικής, ίσως πιο εξοικειωμένους με τα πιο "δύσκολα" μαθηματικά .
Πάντως, περιμένουμε ακόμα ποια θα είναι η ύλη για τα μαθηματικά κατεύθυνσης, με μια μικρή πιθανότητα βέβαια τα μαθηματικά του οικονομικού πεδίου να είναι διαφορετικά από αυτά που χρειάζονται οι μαθητές της θετικής (για ιατρικές και τέτοια).
Μπορεί να είναι δηλαδή με στατιστική, που μας είναι πολύ χρήσιμη, και κάποια κεφάλαια γενικής. Φυσικά είναι δύσκολη η συρραφή νέων βιβλίων και η απαίτηση από όλα τα δημόσια πχ να έχουν διαφορετικους καθηγητες μαθηματικων και ωρες για κάθε πεδίο.
Συμφωνείτε?
Ααα οκ ευχαριστω πολυ Απλα μια φιλολογος διεδιδε πως οι μαθητες που φετος ακολουθησαν θεωρητικη κατευθυνση,δεν θα εχουν την δυνατοτητα να αλλαξουν κατευθυνση του χρονου,καθως η κατευθυνση οικονομιας-πληροφορικης προαπαιτει τη γνωση μαθηματικων κατευθυνσης της β' και μαλιστα επεμενε πολυ εντονα,γι' αυτο και μπηκα στη διαδικασια να γραψω σε αυτη τη σελιδα.Σχετικα με το βιβλιο μαθηματικων,κι εγω ακουσα τη φημη οτι τα μαθηματικα της οικονομικης κατευθυνσης θα διαφερουν απο αυτα της θετικης αλλα προσωπικα δεν πιστευω πως κατι τετοιο ειναι εφυκτο..Το πιθανοτερο σεναριο ειναι να διδασκομαστε μαθηματικα-στατιστικη γενικης παιδειας(δλδ το 5ο μαθημα επιλογης της θεωρητικης για τα παιδαγωγικα) και να εξεταζομαστε πανελλαδικως σε μαθηματικα κατευθυνσης.Ετσι ειναι καλυμενοι στο υπουργειο παιδειας! Καλυπτονται και οι γνωσεις "δυσκολων" μαθηματικων που απαιτουνται σε σχολες πληροφορικης και οι γνωσεις στατιστικης που χρειαζονται στις οικονομικες σπουδες!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Αν η γνώμη μου μετράει, ως οικονομολόγου, για να έχει κάποιος θεωρητικάριος πρόσβαση στο πεδίο των οικονομικών, θα έπρεπε να διδάσκεται και να εξετάζεται στα μαθηματικά κατεύθυνσης και όχι στα γενικής παιδείας. Ο λόγος είναι απλός, ότι στα μαθηματικά γενικής, οι αστείες παραγωγίσεις, οι πιθανότητες και η στατιστική που διδάσκονται, δεν έχουν καμία σχέση με το υπόβαθρό των παραγωγίσεων και ολοκληρωμάτων (αναφέρω τα δυο πιο βασικά) που θα χρειαστεί κάποιος για να τα βγάλει πέρα σε ένα οικονομικό τμήμα.
Κολλητός μου από το σχολείο και μετέπειτα συμφοιτητής, της θεωρητικής κατεύθυνσης, κόντεψε να μην πάρει πτυχίο εξαιτίας αυτού του λόγου. Άλλα παιδιά της θεωρητικής, έβγαιναν κλαίγοντας από το αμφιθέατρο μετά το πρώτο μάθημα των μαθηματικών.
Οι οικονομικές επιστήμες είναι σαφώς μια κοινωνική επιστήμη, όμως τα μαθηματικά που χρειάζονται δεν είναι επιπέδου Α' Λυκείου.
Συμφωνώ απόλυτα. Είναι απολύτως λογικό όσο και απαραίτητο όποιος θέλει να σπουδάσει οικονομικά, να εξετάζεται στα μαθηματικά κατεύθυνσης. Δεν εξετάζω το σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ούτε το σε ποιον επιστημονικό χώρο ανήκουν οι οικονομικές επιστήμες (αυτά είναι άλλη συζήτηση), αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι ο υποψήφιος φοιτητής των οικονομικών θα πρέπει να έχει όσο το δυνατόν περισσότερες γνώσεις μαθηματικών ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της σχολής του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MariaLoveItaly
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos216
Πολύ δραστήριο μέλος
Παιδια, πλεον δεν εχει φυγει το νεο συστημα και εχει επιστρεψει το παλαιο;
Όχι. Τελευταία χρονιά του παλαιού εισαγωγικού συστήματος στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι η φετινή. Απλώς έχουν γίνει ορισμένες τροποποιήσεις στο νέο σύστημα, όπως η κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.