Ένα ιδεατό σύστημα πανελληνίων

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Σκεφτηκα ενα τρομερο συστημα πανελληνιων!Το ονομαζω το συστημα της δευτερης ευκαιριας!Οριοθετω την πρωτη εξεταση των μαθηματων στο διαστημα 15-30 μαιου,βγαινουν οι βαθμολογιες μεχρι μεσα ιουνιου.Εκει ο υποψηφιος βλεπει τους βαθμους του!Σε οποια μαθηματα θελει να βελτιωσει το βαθμο του ξαναγινονται πανελληνιες σε ενα διαστημα 30 ιουνιου με μεσα ιουλιου!Και αρα βελτιωνει το βαθμο του καθως θα μετραει ο καλυτερος και των 2!Πολλοι θα γελασετε σιγουρα,ομως ποσα παιδια δε θα ειχαν ταλαιπωρηθει να περιμενουν εναν ακομα χρονο αν τους δινοταν μια δευτερη ευκαιρια??
 

Kostis-Palamas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kostis-Palamas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
Πρακτικα κατι τετοιο δε μπορει να γινει, δεν υπαρχουν οι ποροι ουτε και τα μεσα...
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Θα μπορούσαν όλοι να δώσουν για βελτίωση του βαθμού τους... ουσιαστικά δυο πανελλήνιες θα ήταν. Πέρα από το οικονομικό που είναι σημαντικός παράγοντας, θα δημιούργησε πρόβλημα πχ και σε άτομα που έγραφαν καλά ενδεχομένως να έχαναν την θέση τους αν πήγαινε κάποιος άλλος και έγραφε την δεύτερη φορά καλύτερα.
Ουσιαστικά υποβάλλονται τα παιδιά σε 2 δοκιμασίες γιατί σχεδόν όλοι θα δοκίμαζαν ξανά, όχι μόνο όσοι δεν έγραψαν καθαρό 20...
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Επειδή το έχω σκεφτεί πολλές φορές αυτό το θέμα θα ήθελα να παραθέσω και εγώ την γνώμη μου:
Οι υποψήφιοι κατά το δικό μου ιδεατό σύστημα θα έπρεπε να εξετάζονται σε 4 ή 5 μαθήματα, αφού απολυθούν από το λύκειο:
Νεοελληνική γλώσσα+3 ή 4 μαθήματα που θα επιλέγουν τα τμήματα. Σε δύο από αυτά το τμήμα θα βάζει συντελεστή βαρύτητας (1,3 και 0,7).Τα μαθήματα αυτά εννοείται ότι θα έχουν διδαχθεί στο λύκειο και δεν θα ορίζονται αυθαίρετα. Για παράδειγμα ένα τμήμα ηλεκτρολόγων μηχανικών μπορεί να ορίσει ως εξεταζόμενα μαθήματα τα μαθηματικά, τη φυσική και την πληροφορική και να βάλει συντελεστή βαρύτητας στα μαθηματικά και την πληροφορική. Το τμήμα γαλλικής φιλολογίας εκπα μπορεί να ορίσει ως εξεταζόμενα μαθήματα τα αρχαία, τα λατινικά και τα γαλλικά με συντελεστή βαρύτητας να έχουν τα γαλλικά και τα λατινικά. Ένα τμήμα οικονομικών επιστημών μπορεί να ζητήσει οι υποψήφιοι να εξετάζονται στα μαθηματικά-στατιστική,στις αρχές οικονομικής θεωρίας και στην κοινωνιολογία με τα πρώτα δύο να έχουν συντελεστή βαρύτητας. Σε κάποιο βαθμό θα πρέπει να έχουν λόγο και για τον αριθμό των εισακτέων. Κανένας υποψήφιος δεν εισάγεται στην τριτοβάθμια με βαθμό κάτω από 10 υπό την προϋπόθεση ότι γίνεται σωστή προετοιμασία στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα εντός του σχολείου και κάθε χρόνο τα θέματα έχουν σταθμισμένη δυσκολία. Προτείνεται οι πανελλαδικές εξετάσεις να διενεργούνται δυο φορές το χρόνο (π.χ.αρχές Ιουνίου και αρχές Δεκεμβρίου) ώστε να μην περιμένει ένας υποψήφιος μία ολόκληρη χρονιά για να ξαναδώσει. Προτείνεται η δυνατότητα να κρατά βαθμό μέχρι και σε δύο μαθήματα για τα επόμενα δύο χρόνια και υπό την προϋπόθεση ότι κάθε χρόνο τα θέματα θα έχουν συγκεκριμένη δυσκολία ώστε να αποφεύγονται φαινόμενα αδικίας και ανισότητας (π.χ. υποψήφιος να κρατά βαθμό προηγούμενης χρονιάς σε ένα μάθημα που είχαν τεθεί εύκολα θέματα και ένας άλλος υποψήφιος να εξετάζεται στο ίδιο μάθημα σε πιο απαιτητικά θέματα. Εν προκειμένω είναι πρόδηλο ότι ευνοείται ο πρώτος υποψήφιος σε βάρος του δεύτερου).
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Επειδή το έχω σκεφτεί πολλές φορές αυτό το θέμα θα ήθελα να παραθέσω και εγώ την γνώμη μου:
Οι υποψήφιοι κατά το δικό μου ιδεατό σύστημα θα έπρεπε να εξετάζονται σε 4 ή 5 μαθήματα:
Νεοελληνική γλώσσα+3 ή 4 μαθήματα που θα επιλέγουν τα τμήματα. Σε δύο από αυτά το τμήμα θα βάζει συντελεστή βαρύτητας (1,3 και 0,7).Τα μαθήματα αυτά εννοείται ότι θα έχουν διδαχθεί στο λύκειο και δεν θα ορίζονται αυθαίρετα. Για παράδειγμα ένα τμήμα ηλεκτρολόγων μηχανικών μπορεί να ορίσει ως εξεταζόμενα μαθήματα τα μαθηματικά, τη φυσική και την πληροφορική και να βάλει συντελεστή βαρύτητας στα μαθηματικά και την πληροφορική. Το τμήμα γαλλικής φιλολογίας εκπα μπορεί να ορίζει ως εξεταζόμενα μαθήματα τα αρχαία, τα λατινικά και τα γαλλικά με συντελεστή βαρύτητας να έχουν τα γαλλικά και τα λατινικά. Ένα τμήμα οικονομικών επιστημών μπορεί να ζητήσει οι υποψήφιοι να εξετάζονται στα μαθηματικά-στατιστική,στις αρχές οικονομικής θεωρίας και στην κοινωνιολογία με τα πρώτα δύο να έχουν συντελεστή βαρύτητας. Σε κάποιο βαθμό θα πρέπει να έχουν λόγο και για τον αριθμό των εισακτέων. Κανένας υποψήφιος δεν εισάγεται στην τριτοβάθμια με βαθμό κάτω από 10 υπό την προϋπόθεση ότι γίνεται σωστή προετοιμασία στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα εντός του σχολείου και κάθε χρόνο τα θέματα έχουν σταθμισμένη δυσκολία. Προτείνεται οι πανελλαδικές εξετάσεις να διενεργούνται δυο φορές το χρόνο (π.χ.αρχές Ιουνίου και αρχές Δεκεμβρίου) ώστε να μην περιμένει ένας υποψήφιος μία ολόκληρη χρονιά για να ξαναδώσει. Προτείνεται η δυνατότητα να κρατά βαθμό μέχρι και σε δύο μαθήματα για τα επόμενα δύο χρόνια και υπό την προϋπόθεση ότι κάθε χρόνο τα θέματα θα έχουν συγκεκριμένη δυσκολία ώστε να αποφεύγονται φαινόμενα αδικίας και ανισότητας (π.χ. υποψήφιος να κρατά βαθμό προηγούμενης χρονιάς σε ένα μάθημα που είχαν τεθεί εύκολα θέματα και ένας άλλος υποψήφιος να εξετάζεται στο ίδιο μάθημα σε πιο απαιτητικά θέματα. Εν προκειμένω είναι πρόδηλο ότι ευνοείται ο πρώτος υποψήφιος σε βάρος του δεύτερου).
αυτο το ειχε προτεινει και ο μπαμπινιωτης για πανελλαδικες το δεκεμβριο μαζι με τον ιουνιο.το προβλημα με αυτο θα ητανε πως θα μοιραζονταν οι θεσεις??αυτο που λεω εγω ειναι πιο δικαιο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Θα μπορούσαν όλοι να δώσουν για βελτίωση του βαθμού τους... ουσιαστικά δυο πανελλήνιες θα ήταν. Πέρα από το οικονομικό που είναι σημαντικός παράγοντας, θα δημιούργησε πρόβλημα πχ και σε άτομα που έγραφαν καλά ενδεχομένως να έχαναν την θέση τους αν πήγαινε κάποιος άλλος και έγραφε την δεύτερη φορά καλύτερα.
Ουσιαστικά υποβάλλονται τα παιδιά σε 2 δοκιμασίες γιατί σχεδόν όλοι θα δοκίμαζαν ξανά, όχι μόνο όσοι δεν έγραψαν καθαρό 20...
ε ωραια και που ειναι το κακο αν δινανε 2 φορες?δεν θα ρισκαρανε κατι!!θα μετραγε ο πιο ψηλος βαθμος
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Και κάποιος που έγραψε μια φορά καλά γιατί να χάσει τη θέση του από κάποιον που έγραψε καλά τη 2η φορά;..
Παλιότερα μπορούσες να κρατήσεις 1-2 μαθήματα τη βαθμολογία σου και του χρόνου να δώσεις ξανά πανελλήνιες αλλά στα υπόλοιπα μαθήματα.
Αυτό μου φαίνεται καλύτερη λύση.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
αυτο το ειχε προτεινει και ο μπαμπινιωτης για πανελλαδικες το δεκεμβριο μαζι με τον ιουνιο.το προβλημα με αυτο θα ητανε πως θα μοιραζονταν οι θεσεις??αυτο που λεω εγω ειναι πιο δικαιο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


ε ωραια και που ειναι το κακο αν δινανε 2 φορες?δεν θα ρισκαρανε κατι!!θα μετραγε ο πιο ψηλος βαθμος

Ο Μπαμπινιώτης είχε προτείνει και άλλα πολλά με τα οποία δεν συμφωνώ καθόλου (πάντως αν θυμάμαι καλά είχε προτείνει 4 φορές πανελλήνιες με την κάθε φορά που θα δίνεις να υφίστασαι μείωση μορίων. Το 2 που προτείνω εγώ είναι πιο λογικό). Σωστός ο προβληματισμός σου. Ενδεχομένως με βάση τις αιτήσεις των υποψηφίων που θα ζητούσαν επανεξέταση για τον Δεκέμβρη θα μπορούσε να οριστεί ο αριθμός των εισακτέων ο οποίος σαφώς θα είναι μικρότερος από του Ιουνίου.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Και κάποιος που έγραψε μια φορά καλά γιατί να χάσει τη θέση του από κάποιον που έγραψε καλά τη 2η φορά;..
Παλιότερα μπορούσες να κρατήσεις 1-2 μαθήματα τη βαθμολογία σου και του χρόνου να δώσεις ξανά πανελλήνιες αλλά στα υπόλοιπα μαθήματα.
Αυτό μου φαίνεται καλύτερη λύση.
αν εγραφε 19.9 ας εδινε παλι να γραψει 20 σιγα τι εγινε και αν εγραφε μηδεν θα μετραγε το 19.9.Για μενα θα ηταν καταπληκτικο συστημα.Αυτο με τους πορους κτλπ δεν καταλαβα τι ποροι απαιτουνται??Το οτι θα πληρωθουν διπλα επιτηρητες?Σιγα τα λεφτα!Αμα θελουν γινεται.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Η διαδικασία αυτή κοστίζει εκατομμύρια. Δεν πληρώνεται μόνο ο επιτηρητής.

Κάποιος έγραψε 20, 18, 17, 17 και πέρασε στην χ σχολή.
Κάποιος έγραψε 15, 16, 14, 17 και δεν πέρασε στη χ σχολή.
Πάει ξανά ο 2ος και γράφει 20, 19, 19, 17 και παίρνει τη θέση του 1ου.
Ο 1ος πάει ξανά στον 2ο γύρο Πανελλήνιων και δεν γράφει τόσο υψηλά όσο ο 2ος

Ουσιαστικά ο 1ος γύρος δεν εξασφαλίζει κανέναν.

Ο υποψήφιος 1 αδικείται, γιατί να χάσει τη θέση του...

Θα μπορούσαμε να εξετάσουμε σίγουρα και το ενδεχόμενο να γράψει καλύτερα και να διατηρήσει τη θέση του.

Ποιος ρώτησε τον υποψήφιο όμως αν γουστάρει να ξανά περάσει αυτή τη διαδικασία αυτήν 1.5/2 μήνες αργότερα.

Επιπλέον, χρονικά δεν γίνεται... Τα σχολεία είναι εξεταστικά κέντρα. Πότε θα κλείνουν τα σχολεία; Πότε θα προλάβουν να διορθώσουν τα γραπτά κλπ. Επιπλέον, θα πρέπει να έχουν βγει οι βαθμολογίες για να ξέρουν πώς τα πήγαν και να δηλώσουν ξανά υποψηφιότητα.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Στο δικό μου πάντως ιδεατό εξεταστικό(για του Ευκλείδη δεν ξέρω) το γεγονός ότι θα ξαναδώσει τον Δεκέμβρη δεν θα τον εμποδίσει να γραφτεί τον Σεπτέμβρη στη σχολή που πέρασε με τα μόρια που συγκέντρωσε τον Ιούνιο.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Η διαδικασία αυτή κοστίζει εκατομμύρια. Δεν πληρώνεται μόνο ο επιτηρητής.

Κάποιος έγραψε 20, 18, 17, 17 και πέρασε στην χ σχολή.
Κάποιος έγραψε 15, 16, 14, 17 και δεν πέρασε στη χ σχολή.
Πάει ξανά ο 2ος και γράφει 20, 19, 19, 17 και παίρνει τη θέση του 1ου.
Ο 1ος πάει ξανά στον 2ο γύρο Πανελλήνιων και δεν γράφει τόσο υψηλά όσο ο 2ος

Ουσιαστικά ο 1ος γύρος δεν εξασφαλίζει κανέναν.

Ο υποψήφιος 1 αδικείται, γιατί να χάσει τη θέση του...

Θα μπορούσαμε να εξετάσουμε σίγουρα και το ενδεχόμενο να γράψει καλύτερα και να διατηρήσει τη θέση του.

Ποιος ρώτησε τον υποψήφιο όμως αν γουστάρει να ξανά περάσει αυτή τη διαδικασία αυτήν 1.5/2 μήνες αργότερα.

Επιπλέον, χρονικά δεν γίνεται... Τα σχολεία είναι εξεταστικά κέντρα. Πότε θα κλείνουν τα σχολεία; Πότε θα προλάβουν να διορθώσουν τα γραπτά κλπ. Επιπλέον, θα πρέπει να έχουν βγει οι βαθμολογίες για να ξέρουν πώς τα πήγαν και να δηλώσουν ξανά υποψηφιότητα.
μα αυτο ειναι η μαγκια.στο πρωταθλημα γινονται 2 γυροι δεν γινεται ενας γυρος και τελειωσε.μπορει να ειχε φαρδος ο υποψηφιος 1 που εγραψε καλυτερα στον πρωτο γυρο.Τα θεματα μια χαρα προλαβαινουν να διορθωθουν αν οι εξετασεις ξεκινανε μεσα μαιου
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Θα μπορούσε, δεν ξέρω αν συμβαίνει στην Ελλάδα, ορισμένα άτομα που παιρνούν στις σχολές τους δεν πάνε, επομένως μένουν κενές θέσεις. Δε γνωρίζω αν γίνεται, αλλά θα μπορούσαν να ενημερώνουν τους επιλαχόντες και καλά αν ενδιαφέρονται για τη θέση που έμεινε κενή, κάποιος που ήθελε Ψυχολογία και δεν κατάφερε για λίγα μόρια και είναι 1ος ή 2ος από το τέλος, ανάλογα με τον αριθμό των κενών θέσεων, να τον ενημέρωναν.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Θα μπορούσε, δεν ξέρω αν συμβαίνει στην Ελλάδα, ορισμένα άτομα που παιρνούν στις σχολές τους δεν πάνε, επομένως μένουν κενές θέσεις. Δε γνωρίζω αν γίνεται, αλλά θα μπορούσαν να ενημερώνουν τους επιλαχόντες και καλά αν ενδιαφέρονται για τη θέση που έμεινε κενή, κάποιος που ήθελε Ψυχολογία και δεν κατάφερε για λίγα μόρια και είναι 1ος ή 2ος από το τέλος, ανάλογα με τον αριθμό των κενών θέσεων, να τον ενημέρωναν.

Στις περισσότερες σχολές των μεγάλων πόλεων αυτό είναι ανέφικτο γιατί ήδη τα άτομα που μένουν είναι σε πολλές περιπτώσεις αρκετά περισσότερα από τα άτομα που το τμήμα μπορεί ουσιαστικά να υποστηρίξει. Δες, για παράδειγμα, τις φετινές προτάσεις των τμημάτων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και το πώς τις τσίμπησε αρκετά το υπουργείο προς τα πάνω.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,998 μηνύματα.
μα αυτο ειναι η μαγκια.στο πρωταθλημα γινονται 2 γυροι δεν γινεται ενας γυρος και τελειωσε.μπορει να ειχε φαρδος ο υποψηφιος 1 που εγραψε καλυτερα στον πρωτο γυρο.Τα θεματα μια χαρα προλαβαινουν να διορθωθουν αν οι εξετασεις ξεκινανε μεσα μαιου
Και αν έχει "φάδρος" αυτός που έγραψε την δεύτερη φορά; Το σενάριο "πρωτάθλημα δρόμου" θα μπορούσε να υλοποιηθεί μόνο αν από τις δυο εξετάσεις έβγαινε ο μέσος όρος αλλά και πάλι θα ήταν ανούσιο, πολυδάπανο και επίπονο για τους μαθητές. Σχεδόν 80χιλ γραπτά πως διορθώνονται τόσο γρήγορα ΕΝΩ οι άνθρωποι που τα διορθώνουν εργάζονται παράλληλα και ως καθηγητές στα σχολεία (εφόσον δεν έχουν κλείσει ακόμα); Έχεις ιδέα πόση ώρα παίρνει ένα γραπτό για να διορθωθεί και ειδικά σε τέτοιο βαθμό τον οποίο και η παραμικρή λεπτομέρεια μπορεί να στερήσει την είσοδο κάποιου στην τριτοβάθμια; Όλους τους επιτηρητές και τους βαθμολογητές γιατί να τους πληρώσεις χ2; Και το κυριότερο, γιατί να υποβληθούν τα παιδιά 2 φορές στην ίδια αγχωτική διαδικασία; Από τον Μάιο μέχρι τον Ιούλιο εξετάσεις θα δίνουν;
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Και αν έχει "φάδρος" αυτός που έγραψε την δεύτερη φορά; Το σενάριο "πρωτάθλημα δρόμου" θα μπορούσε να υλοποιηθεί μόνο αν από τις δυο εξετάσεις έβγαινε ο μέσος όρος αλλά και πάλι θα ήταν ανούσιο, πολυδάπανο και επίπονο για τους μαθητές. Σχεδόν 80χιλ γραπτά πως διορθώνονται τόσο γρήγορα ΕΝΩ οι άνθρωποι που τα διορθώνουν εργάζονται παράλληλα και ως καθηγητές στα σχολεία (εφόσον δεν έχουν κλείσει ακόμα); Έχεις ιδέα πόση ώρα παίρνει ένα γραπτό για να διορθωθεί και ειδικά σε τέτοιο βαθμό τον οποίο και η παραμικρή λεπτομέρεια μπορεί να στερήσει την είσοδο κάποιου στην τριτοβάθμια; Όλους τους επιτηρητές και τους βαθμολογητές γιατί να τους πληρώσεις χ2; Και το κυριότερο, γιατί να υποβληθούν τα παιδιά 2 φορές στην ίδια αγχωτική διαδικασία; Από τον Μάιο μέχρι τον Ιούλιο εξετάσεις θα δίνουν;
θα δινει οποιος επιθυμει να βελτιωσει τη βαθμολογια του.κοιτα πολυ λογικα θα επρεπε να βγει ο μεσος ορος για να ειναι πιο δικαιο αλλα εγω αν ημουνα υπουργος παιδειας και επαιρνα αποφασεις για να ειμαι αρεστος και να μην χασω ψηφους θα ελεγα να μετραει η καλυτερη επιδοση απο τις 2 εξετασεις.μου μιλας λες και τα 80.000 γραπτα που δεν θα ειναι τοσα γτ αρκετοι θα βαριουνται να ξαναδοκιμασουν θα τα διορθωσει ενας ανθρωπος!!δοξα το θεο απο καθηγητες σε αυτη τη χωρα ειμαστε φουλ!το επι 2 σιγα τα λεφτα που παιρνουν οι επιτηρητες και οι διορθωτες!Οταν ειναι να βολεψουν με μεσον καποιον τον διοριζουν στο αψε σβησε!Το προβλημα του ειναι μην δωσουν 30 ευρω παραπανω σε εναν επιτηρητη??
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,998 μηνύματα.
θα δινει οποιος επιθυμει να βελτιωσει τη βαθμολογια του.κοιτα πολυ λογικα θα επρεπε να βγει ο μεσος ορος για να ειναι πιο δικαιο αλλα εγω αν ημουνα υπουργος παιδειας και επαιρνα αποφασεις για να ειμαι αρεστος και να μην χασω ψηφους θα ελεγα να μετραει η καλυτερη επιδοση απο τις 2 εξετασεις.μου μιλας λες και τα 80.000 γραπτα που δεν θα ειναι τοσα γτ αρκετοι θα βαριουνται να ξαναδοκιμασουν θα τα διορθωσει ενας ανθρωπος!!δοξα το θεο απο καθηγητες σε αυτη τη χωρα ειμαστε φουλ!το επι 2 σιγα τα λεφτα που παιρνουν οι επιτηρητες και οι διορθωτες!Οταν ειναι να βολεψουν με μεσον καποιον τον διοριζουν στο αψε σβησε!Το προβλημα του ειναι μην δωσουν 30 ευρω παραπανω σε εναν επιτηρητη??

Πάμε πάλι...
Όπως σου είπε πιο πάνω ο Viedo και όπως παραδέχθηκες και μόνος σου, αυτή η "δεύτερη ευκαιρία" είναι άδικη για αυτούς που έγραψαν καλά την πρώτη φορά καθώς ουσιαστικά λες ότι μετράει ότι κάνατε την δεύτερη φορά και ακυρώνεις την πρώτη προσπάθεια. Πραγματικά θεωρείς ότι αν πεις σε αγχωμένους υποψηφίους, δώστε ξανά και δεν θα χάσετε τον αρχικό βαθμό σας, ότι δεν θα ξαναδώσουν ακόμα και αν έχουν γράψει πολύ καλά με την ελπίδα να βελτιώσουν πχ τις 17μ5χιλ σε 18χιλ;

Το ξέρω ότι δεν τα διορθώνει ένας, εσύ μάλλον δεν ξες ότι για να διορθώσεις πρέπει να είσαι καθηγητής του συγκεκριμένου μαθήματος, ότι δεν βαθμολογούν όλοι ταυτοχρόνως στα σπίτια τους αλλά σε ειδικά βαθμολογικά κέντρα με συγκεκριμένο όριο γραπτών για κάθε βαθμολογητή. Όπως επίσης ξεχνάς ότι περνάνε από 2 βαθμολογητές (σε περίπτωση μεγάλης απόκλισης, από τρεις) και ότι τα γραπτά πρέπει να συλλεχθούν, οργανωθούν, να σταλθούν εκτός πόλης και όταν βαθμολογηθούν από όλους πρέπει φυσικά τα αποτελέσματα να ταυτοποιηθούν με κάθε υποψήφιο και να περαστούν ηλεκτρονικά... Όλα αυτά εσύ ζητάς να γίνουν σε 2-3 βδομάδες και να είναι έτοιμο το κράτος για νέο γύρο. Και οι καθηγητές που επιτηρούν και βαθμολογούν πως θα είναι σε δυο μέρη ταυτόχρονα; Τα σχολεία τον Μάιο είναι ακόμα ανοιχτά και ετοιμάζονται για ενδοσχολικές εξετάσεις. Οι μαθητές που θα γράφουν ενώ ταυτόχρονα κάνει μάθημα το γυμνάσιο και το υπόλοιπο λύκειο; Αλήθεια έχεις διορθώσει ποτέ γραπτό ή έτσι θεωρείς ότι είναι τόσο γρήγορο και εύκολο;
Μην μιλήσουμε για τα έξοδα σε όλους αυτούς που προσλαμβάνονται για να γίνουν όλα τα παραπάνω. Μην το σκέφτεσαι ως 30 ευρώ αλλά ως ένα ποσό που θα πάει σε χιλιάδες ανθρώπους επι 2 φορές.

Και όλα αυτά γιατί; Επειδή κάποιοι δεν έγραψαν καλά την πρώτη φορά; Τους χρωστάει κανείς δεύτερη ευκαιρία στο καπάκι; Ευκλείδη, μπάζει από παντού η ιδέα, σκέψου τα καλύτερα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top