Cat lady
Νεοφερμένος
Η Cat lady αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 27 μηνύματα.

16-01-22

13:19
Λοιπόν, καλημέρα! Λύσαμε στο φροντιστήριο μερικές ασκησεις πλάγιων κρούσεων τις προάλλες και πιστεύω ότι δεν έχω καταλάβει ακριβώς πώς δουλεύουν. Μήπως θα μπορούσε κάποιος έμπειρος να με διευκολύνει, εξηγώντας μου την λογική των παρακάτω προβλημάτων; (Το 3.2 και 3.3)
Συνημμένα
fractal
Νεοφερμένος
Ο fractal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 29 μηνύματα.

16-01-22

13:59
Το 3.2 είναι κλασική περίπτωση εφαρμογής της Α.Δ.Ο σε άξονες. Αναλύεις αρχικά την ταχύτητα που αποκτά το βλήμα σε 2 άξονες . Στον άξονα χχ' η ορμή διατηρείται αφού το σύστημα σε αυτόν τον άξονα είναι μονωμένο (ΣFεξx=0) .Στον yy' όμως το πυροβόλο δέχεται δυνάμεις πολύ μεγάλου μέτρου (Ν=w= 50000N) μπροστά στις οποίες η δύναμη που δέχεται από το βλήμα είναι ελάχιστη, οπότε δεν αποκτά ταχύτητα σε αυτόν τον άξονα. Έτσι θα πάει προς τα πίσω με μια οριζόντια ταχύτητα υχ (ταχύτητα ανάκρουσης), το μέτρο της οποίας θα προκύψει από την Α.Δ.Ο σε αυτόν τον άξονα:Λοιπόν, καλημέρα! Λύσαμε στο φροντιστήριο μερικές ασκησεις πλάγιων κρούσεων τις προάλλες και πιστεύω ότι δεν έχω καταλάβει ακριβώς πώς δουλεύουν. Μήπως θα μπορούσε κάποιος έμπειρος να με διευκολύνει, εξηγώντας μου την λογική των παρακάτω προβλημάτων; (Το 3.2 και 3.3)
Α.Δ.Ο στον χχ': px(πριν)=px(μετά) --> mυ0- Μυανακρουσης =0 --> mυ0 = Μ.υανακρουσης -> υανακρουσης = mυ0 /M = 10.100/ 5000 = 1000/5000 = 1/5 = 0,2 m/sec
Alexandros28
Δραστήριο μέλος
Ο Alexandros28 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 750 μηνύματα.

16-01-22

14:06
το πιο δυσκολο πραγμα που πρεπει να πιασεις απο την αρχη για να καταλαβεις καθε ειδους κρουση τέλεια ειναι οτι η ορμη είναι ενα διανυσμα, συνεπως αφου διατηρειται σαν διανυσμα, δεν αρκει να ειναι ισο το μετρο της πριν και μετα την κρουση, αλλα και ο προσανατολισμος της... γιαυτο και γινεται αναλυση στους αξονες x'x και y'y.
Cat lady
Νεοφερμένος
Η Cat lady αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 27 μηνύματα.

16-01-22

14:16
Τέλεια, σε ευχαριστώ πολύ!Το 3.2 είναι κλασική περίπτωση εφαρμογής της Α.Δ.Ο σε άξονες. Αναλύεις αρχικά την ταχύτητα που αποκτά το βλήμα σε 2 άξονες . Στον άξονα χχ' η ορμή διατηρείται αφού το σύστημα σε αυτόν τον άξονα είναι μονωμένο (ΣFεξx=0) .Στον yy' όμως το πυροβόλο δέχεται δυνάμεις πολύ μεγάλου μέτρου (Ν=w= 50000N) μπροστά στις οποίες η δύναμη που δέχεται από το βλήμα είναι ελάχιστη, οπότε δεν αποκτά ταχύτητα σε αυτόν τον άξονα. Έτσι θα πάει προς τα πίσω με μια οριζόντια ταχύτητα υχ (ταχύτητα ανάκρουσης), το μέτρο της οποίας θα προκύψει από την Α.Δ.Ο σε αυτόν τον άξονα:
Α.Δ.Ο στον χχ': px(πριν)=px(μετά) --> mυ0- Μυανακρουσης =0 --> mυ0 = Μ.υανακρουσης -> υανακρουσης = mυ0 /M = 10.100/ 5000 = 1000/5000 = 1/5 = 0,2 m/sec
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Ευχαριστωωτο πιο δυσκολο πραγμα που πρεπει να πιασεις απο την αρχη για να καταλαβεις καθε ειδους κρουση τέλεια ειναι οτι η ορμη είναι ενα διανυσμα, συνεπως αφου διατηρειται σαν διανυσμα, δεν αρκει να ειναι ισο το μετρο της πριν και μετα την κρουση, αλλα και ο προσανατολισμος της... γιαυτο και γινεται αναλυση στους αξονες x'x και y'y.
Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,315 μηνύματα.

16-01-22

15:49
Συγνώμη, αλλά ξέχασες ένα συνημίτονο:Α.Δ.Ο στον χχ': px(πριν)=px(μετά) --> mυ0- Μυανακρουσης =0 --> mυ0 = Μ.υανακρουσης -> υανακρουσης = mυ0 /M = 10.100/ 5000 = 1000/5000 = 1/5 = 0,2 m/sec
Α.Δ.Ο στον χχ': px(πριν)=px(μετά) --> mυ0Χ- Μυανακρουσης =0 --> mυ0συνφ = Μ.υανακρουσης ->
υανακρουσης = mυ0συνφ/M = 10.100.0,5/ 5000 = 500/5000 = 0,1 m/sec
fractal
Νεοφερμένος
Ο fractal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 29 μηνύματα.

16-01-22

15:56
Σωστά, ευχαριστώ για τη διόρθωσηΣυγνώμη, αλλά ξέχασες ένα συνημίτονο:
Α.Δ.Ο στον χχ': px(πριν)=px(μετά) --> mυ0Χ- Μυανακρουσης =0 --> mυ0συνφ = Μ.υανακρουσης ->
υανακρουσης = mυ0συνφ/M = 10.100.0,5/ 5000 = 500/5000 = 0,1 m/sec
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...