Αννα Τσιτα
Νεοφερμένος
Η Αννα Τσιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
22-03-21
12:09
Γεια σας παιδια, ξεκινησαμε τι συναρτησεις στο σχολειο, ομως ο κυριος μας απλα ελυσε δυο - τρεις ασκησεις χωρις να μας εξηγησει τη θεωρια... ετσι παρακαλω καποιος να μου εξηγησει πως μπορω να λυνω αυτες τις ασκησεις ( που πρεπει να βρω το πεδιο ορισμου ), και να μου πει πως να λυσω και την ακολουθη ασκηση, την οποια μας την εβαλε για εξασκηση ο καθηγητης μας, αλλα μου φαινεται αρκετα δυσκολη!
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,556 μηνύματα.
22-03-21
12:12
Aρχικά πειραματίσου λίγο να δεις που δεν ορίζεται η μεταβλητή x της συνάρτησης. Έχεις διαβάσει τον ορισμό του πεδίου ορισμού; Ξέρεις γιατί πράγμα αναφέρεσαι;
Αννα Τσιτα
Νεοφερμένος
Η Αννα Τσιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
22-03-21
12:15
Ακριβώς αυτό λέω... ότι ο κύριος δεν μας εξήγησε τίποτα και απλά άρχισε να λύνει ασκησεις! Για αυτό ζητησα να λυθεί και αυτή η άσκηση για να την έχω ως παράδειγμα...
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,556 μηνύματα.
22-03-21
12:19
Λύσε τον παρονομαστή να δεις για ποιες τιμές του χ δεν ορίζεται. Ξεκίνα από αυτό. Νομίζω ότι αν σου δώσουμε τη λύση στο πιάτο δεν θα πιάσεις το νόημα των Μαθηματικών γενικά τώρα που είσαι στις αρχές αυτού του πολύ σημαντικού κλάδου των Μαθηματικών (που έχει εφαρμογές παντού).
Εννοείται ότι θα συζητήσουμε τη σκέψη σου και προς θεού μην ντρέπεσαι για λάθη. Αυτό είναι το νόημα των Μαθηματικών: να κάνουμε λάθη.
Εννοείται ότι θα συζητήσουμε τη σκέψη σου και προς θεού μην ντρέπεσαι για λάθη. Αυτό είναι το νόημα των Μαθηματικών: να κάνουμε λάθη.
Αννα Τσιτα
Νεοφερμένος
Η Αννα Τσιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
22-03-21
12:24
Εντάξει θα δω πως θα το λυσω... απλά ρώτησα γιατί ήθελα να ξέρω έναν συγκεκριμένο τρόπο επιλυσης των ασκήσεων αυτών. Σας ευχαριστώ πολύ...
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,556 μηνύματα.
22-03-21
12:25
Aρχικά λύσε την εξίσωση: ρίζα |χ| - χ = 0 ...από εδώ θα δεις σε ποιες τιμές η μεταβλητή χ μηδενίζεται. Έτσι η ρητή συνάρτηση 1/(μπλα μπλα) θα πρέπει να ορίζεται σε εκείνες τις τιμές του R που δεν την "καταστρέφουν" γιατί ξέρεις ότι 1/0 δεν ορίζεται.
Αννα Τσιτα
Νεοφερμένος
Η Αννα Τσιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
22-03-21
12:39
Ναι ενταξει.. οποτε |χ|-χ μεγαλυτερο του 0 και μετα |χ| μεγαλυτερο του χ... μετα τι θα κανω;
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,556 μηνύματα.
22-03-21
12:45
Ποια τιμή του x μηδενίζει την υπόρριζη ποσότητα |χ| - χ? Μετά υπολογίζεις τη ρίζα της ποσότητας που βρήκες. Προσπάθησε το μάτι σου να πέφτει στα σημεία που κάνουν "κακό" σε μια συνάρτηση και από εκεί θα βρίσκεις ποια σημεία του R δεν την ορίζουν. Η ρίζα είναι απλά ένας αριθμός. Προηγείται πάντα η πράξη μέσα στην ρίζα..
Το πεδίο ορισμού είναι το σύνολο των σημείων του R που ορίζεται η συνάρτηση.
Το πεδίο ορισμού είναι το σύνολο των σημείων του R που ορίζεται η συνάρτηση.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
22-03-21
13:57
καταρχην δεν καταλαβαινω γτ δεν σας εξηγησε καν τον ορισμο του πεδιου ορισμου και μαλιστα αφου δεν σας τον εξηγησε σας εβαλε και πονηρη συναρτηση που πρεπει να χεις εξοικιωθει.δεν το λες και το πιο φυσιολογικο για πρωτο παραδειγμα.τεσπα πεδιο ορισμου ειναι να βρεις τα χ για τα οποια οριζεται η συναρτηση.
βλεπεις παρονομαστη αρα αμεσως σχεφτεσαι διαφορο του μηδενος.επισης βλεπεις ριζα οποτε η υποριζη ποσοτητα μεγαλυτερη ή ιση του μηδενος.αυτα αν τα συγχωνευσεις καταληγεις οτι η υποριζη ποσοτητα πρεπει να ναι σκετη μεγαλυτερη του μηδενος για να καλυψει και τις περιπτωσεις.οποτε θες απολυτοχ -χ>0.υπαρχει μια ιδιοτητα στα απολυτα οτι απολυτοχ>=χ για καθε χ ανηκει στους πραγματικους.εδω ομως θες να βγαλεις το ισον του μηδενος!!απολυτο χ=χ γινεται οταν το χ>=0.οποτε σου μενει χ<0.αρα το πεδιο ορισμου ειναι (-00,0).ελπιζω να το καταλαβες!
βλεπεις παρονομαστη αρα αμεσως σχεφτεσαι διαφορο του μηδενος.επισης βλεπεις ριζα οποτε η υποριζη ποσοτητα μεγαλυτερη ή ιση του μηδενος.αυτα αν τα συγχωνευσεις καταληγεις οτι η υποριζη ποσοτητα πρεπει να ναι σκετη μεγαλυτερη του μηδενος για να καλυψει και τις περιπτωσεις.οποτε θες απολυτοχ -χ>0.υπαρχει μια ιδιοτητα στα απολυτα οτι απολυτοχ>=χ για καθε χ ανηκει στους πραγματικους.εδω ομως θες να βγαλεις το ισον του μηδενος!!απολυτο χ=χ γινεται οταν το χ>=0.οποτε σου μενει χ<0.αρα το πεδιο ορισμου ειναι (-00,0).ελπιζω να το καταλαβες!
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,684 μηνύματα.
22-03-21
16:07
Άννα ας ξετυλίξουμε το κουβάρι . Την άσκηση αυτή την έβαλε ο δάσκαλος για να ‘’χτυπήσετε σε ντουβάρι’’ και να προβληματιστείτε.
Τι είναι αυτό το πεδίο ορισμού? τίποτα δύσκολο , είναι ποιες τιμές από τις άπειρες που έχει το πεδίο R μπορεί να πάρει το Χ ώστε να έχει νόημα η συνάρτηση , να ορίζετε όπως λέμε.
Να σημειώσουμε δυο βασικές παραδοχές που θέτουν οι μαθηματικοί.
Ε τώρα για να το επιβεβαιωσεις μήπως και κάναμε λάθος πάρε ένα βολικό θετικό και ένα αρνητικό αριθμό πχ 1 και -1 βάλτο οπού χ και δες αν ο παρονομαστής τι θα δώσει? Μηδέν δεν θέλουμε,
Τι είναι αυτό το πεδίο ορισμού? τίποτα δύσκολο , είναι ποιες τιμές από τις άπειρες που έχει το πεδίο R μπορεί να πάρει το Χ ώστε να έχει νόημα η συνάρτηση , να ορίζετε όπως λέμε.
Να σημειώσουμε δυο βασικές παραδοχές που θέτουν οι μαθηματικοί.
- Όταν έχουμε συνάρτηση κλάσμα ο παρονομαστής δεν μπορεί να πάρει την τιμή μηδέν.
- Η ποσότητα που είναι κάτω από ρίζα δεν μπορεί να είναι αρνητική, μπορεί να είναι θετική ή και μηδέν.
Ε τώρα για να το επιβεβαιωσεις μήπως και κάναμε λάθος πάρε ένα βολικό θετικό και ένα αρνητικό αριθμό πχ 1 και -1 βάλτο οπού χ και δες αν ο παρονομαστής τι θα δώσει? Μηδέν δεν θέλουμε,
Συνημμένα
Gadgetakias
Νεοφερμένος
Ο Gadgetakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλίας (Βόλος). Έχει γράψει 27 μηνύματα.
22-03-21
16:29
Απλά μια μικρή παρατήρηση, θέλει ανοικτό πλην άπειρο γιατί είναι σύμβολο, δεν το γνωρίζουμε όπως τους πραγματικούς αριθμούς!Άννα ας ξετυλίξουμε το κουβάρι . Την άσκηση αυτή την έβαλε ο δάσκαλος για να ‘’χτυπήσετε σε ντουβάρι’’ και να προβληματιστείτε.
Τι είναι αυτό το πεδίο ορισμού? τίποτα δύσκολο , είναι ποιες τιμές από τις άπειρες που έχει το πεδίο R μπορεί να πάρει το Χ ώστε να έχει νόημα η συνάρτηση , να ορίζετε όπως λέμε.
Να σημειώσουμε δυο βασικές παραδοχές που θέτουν οι μαθηματικοί.
Κοιτάμε λοιπόν μόνο τον παρονομαστή και τον παίρνουμε παραδίπλα να τον εξετάσουμε
- Όταν έχουμε συνάρτηση κλάσμα ο παρονομαστής δεν μπορεί να πάρει την τιμή μηδέν.
- Η ποσότητα που είναι κάτω από ρίζα δεν μπορεί να είναι αρνητική, μπορεί να είναι θετική ή και μηδέν.
View attachment 77935
View attachment 77936
Ε τώρα για να το επιβεβαιωσεις μήπως και κάναμε λάθος πάρε ένα βολικό θετικό και ένα αρνητικό αριθμό πχ 1 και -1 βάλτο οπού χ και δες αν ο παρονομαστής τι θα δώσει? Μηδέν δεν θέλουμε,
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,684 μηνύματα.
22-03-21
16:30
ωραιος , ευχαριστωΑπλά μια μικρή παρατήρηση, θέλει ανοικτό πλην άπειρο γιατί είναι σύμβολο, δεν το γνωρίζουμε όπως τους πραγματικούς αριθμούς!
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 33 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.