Ναυτιλιακά επαγγέλματα

Argyrisar

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 177 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά είμαι μαθητής Α λυκείου ΕΠΑΛ και σκέφτομαι του χρόνου να επιλέξω τον τομέα τον ναυτιλιακών.Δεν θέλω να μπω σε καράβι θέλω να κάνω δουλειές στην ξηρά.Τι πιστεύετε ότι αξίζει να κάνω ?
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,478 μηνύματα.
Να βρεις εναν τομεα που η υπαρξη του δε βασιζεται στα πλοια και στην θαλασσα :read:
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,417 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά είμαι μαθητής Α λυκείου ΕΠΑΛ και σκέφτομαι του χρόνου να επιλέξω τον τομέα τον ναυτιλιακών.Δεν θέλω να μπω σε καράβι θέλω να κάνω δουλειές στην ξηρά.Τι πιστεύετε ότι αξίζει να κάνω ?
Τα ναυτιλιακα επαγγελματα των επαλ ειναι πλοιαρχοι και συντηρητες μηχανικοι.
Με τις γνωσεις αυτες δεν μπορεις να κανεις κατι στην στερια ..
Αν ομως ταξιδεψεις και παρεις τα διπλωματα τουλαχιστον Β ταξης τοτε μπορεις να ασχοληθεις με τις θαλαμηγους.

 

Argyrisar

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 177 μηνύματα.
Τα ναυτιλιακα επαγγελματα των επαλ ειναι πλοιαρχοι και συντηρητες μηχανικοι.
Με τις γνωσεις αυτες δεν μπορεις να κανεις κατι στην στερια ..
Αν ομως ταξιδεψεις και παρεις τα διπλωματα τουλαχιστον Β ταξης τοτε μπορεις να ασχοληθεις με τις θαλαμηγους.

Τι εννοείς με θαλαμηγούς δηλαδή ?
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,417 μηνύματα.
Τι εννοείς με θαλαμηγούς δηλαδή ?
Οι πλοιαρχοι στην πλοηγηση θαλαμηγων 2 μηνες το χρονο ,ελλαδα ή περιξ εξωτερικο..ιδιωτικών ή ενοικιαζομενων ..πληρωνονται ομως ολο το χρονο για να τους εχουν γιατι δεν μπορουν να βρουν ευκολα πλοιαρχο οξυδερκή με ξενοδοχειακο φερεστε.
Οι συντηρητες μηχανικοι κανουν την συντηρηση των μηχανων στην στερια και ταξιδευουν 2 μηνες τον χρονο αν οι θαλαμηγοι υποχρεούνται λογω μεγεθους να τους εχουν και πληρώνονται ολο τον χρονο.
Η ζωη στο ταξιδι ειναι πολυ δυσκολη αλλα ειναι μονο για λιγο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Argyrisar

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 177 μηνύματα.
Οι πλοιαρχοι στην πλοηγηση θαλαμηγων 2 μηνες το χρονο ,ελλαδα ή περιξ εξωτερικο..ιδιωτικών ή ενοικιαζομενων ..πληρωνονται ομως ολο το χρονο για να τους εχουν γιατι δεν μπορουν να βρουν ευκολα πλοιαρχο οξυδερκή με ξενοδοχειακο φερεστε.
Οι συντηρητες μηχανικοι κανουν την συντηρηση των μηχανων στην στερια και ταξιδευουν 2 μηνες τον χρονο αν οι θαλαμηγοι υποχρεούνται λογω μεγεθους να τους εχουν και πληρώνονται ολο τον χρονο.
Η ζωη στο ταξιδι ειναι πολυ δυσκολη αλλα ειναι μονο για λιγο.
Δηλαδή σε γιοτ αν κατάλαβα καλά.Θα μου άρεσε από το να είμαι 6-7 μήνες μέσα σε ένα καράβι.Μπορεις να μου πεις περισσότερες πληροφορίες πχ μισθοί σπουδές πως θα αρχίσεις κλπ?
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,417 μηνύματα.
Δηλαδή σε γιοτ αν κατάλαβα καλά.Θα μου άρεσε από το να είμαι 6-7 μήνες μέσα σε ένα καράβι.Μπορεις να μου πεις περισσότερες πληροφορίες πχ μισθοί σπουδές πως θα αρχίσεις κλπ?
Οι μισθοι ειναι 2-3Κ στο χερι ολους τους μηνες που θα εισαι στο λιμανι και διπλασιοι οταν ταξιδευεις. Θα σφαλιζεσαι για το ποσο που θες εσυ γιατι εκει παιζει πολυ μαυρο.
Οι σπουδες ειναι βασικα ΓΕΛ και μετα ΑΕΝ και μετα ταξιδια βασικα με ακτοπλοΐα ή καλυτερα με κρουαζιερα.
Ως μηχανικος θα πρεπει να ειναι ολα στην εντέλεια αλλα κρυμενος θα εισαι, ανθρωπος δεν θα σε βλεπει.
Ως πλοιαρχος δεν εχει καμια τεχνικη δυσκολια .. Τα πλοια αυτα ταξιδευουν μονο με θαλασσα λαδι και αυτοματα.Θελει PR ,ξενες γλωσσες,και πολυ αντιληψη, και ωρες ατελειωτες... αυτος που πληρωνει ενα εκατομμυριο για 7 μερες θελει πριν πει κατι ,να καταλαβεις τι εννοει.

Υπερπολυτελής θαλαμηγός 85 μέτρων SOLANDGE ,12 ατομων.


1733018407413.png


1733018310940.png


1733018505741.png

1733018605938.png
 
Τελευταία επεξεργασία:

Argyrisar

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 177 μηνύματα.
Οι μισθοι ειναι 2-3Κ στο χερι ολους τους μηνες που θα εισαι στο λιμανι και διπλασιοι οταν ταξιδευεις. Θα σφαλιζεσαι για το ποσο που θες εσυ γιατι εκει παιζει πολυ μαυρο.
Οι σπουδες ειναι βασικα ΓΕΛ και μετα ΑΕΝ και μετα ταξιδια βασικα με ακτοπλοΐα ή καλυτερα με κρουαζιερα.
Ως μηχανικος θα πρεπει να ειναι ολα στην εντέλεια αλλα κρυμενος θα εισαι, ανθρωπος δεν θα σε βλεπει.
Ως πλοιαρχος δεν εχει καμια τεχνικη δυσκολια .. Τα πλοια αυτα ταξιδευουν μονο με θαλασσα λαδι και αυτοματα.Θελει PR ,ξενες γλωσσες,και πολυ αντιληψη, και ωρες ατελειωτες... αυτος που πληρωνει ενα εκατομμυριο για 7 μερες θελει πριν πει κατι ,να καταλαβεις τι εννοει.

Υπερπολυτελής θαλαμηγός 85 μέτρων SOLANDGE ,12 ατομων.


View attachment 142265

View attachment 142264

View attachment 142266
View attachment 142267
Από ΕΠΑΛ πως θα ξεκινήσεις? Επίσης ανέφερες ότι πρέπει να μπεις αεν και μετά να κάνεις ταξίδια με ακτοπλοϊα η κρουαζιερόπλοιο πως γίνεται αυτό εφόσον η ΑΕΝ είναι για εμπορικά πλοία ? Επίσης σε τι εταιρίες μπορείς να δουλέψεις
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,417 μηνύματα.
Από ΕΠΑΛ πως θα ξεκινήσεις? Επίσης ανέφερες ότι πρέπει να μπεις αεν και μετά να κάνεις ταξίδια με ακτοπλοϊα η κρουαζιερόπλοιο πως γίνεται αυτό εφόσον η ΑΕΝ είναι για εμπορικά πλοία ? Επίσης σε τι εταιρίες μπορείς να δουλέψεις
Oι ΑΕΝ δινουν δικαιωμα πλοήγησης για καθε ειδους πλοιου εκτος βεβαια πολεμικων .
Πλοια ξηρου φορτιου , πλοια εμπορευματοκιβωτιων , αυτοκινητων , δεξαμενοπλοια ,πλοια μεταφορας αεριων και επιβατικα.
Για καποια απο αυτα που χρειαζεται, εκπαιδευουν στις ιδιαιτεροτητες ασφαλειας και δινουν και τις πιστοποιησεις ( δεξαμενοπλοια , αεριου)..για τα υπολοιπα η εκπαιδευση γινεται εμπειρικά επι πλοιου.
Τις εταιριες ( μικρες ειναι) θα της βρεις με αναζητηση απο google... εκει θα ρωτησεις αν παιρνουν και απο ΑΕΝ μετα απο Επαλ.
 

Argyrisar

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 177 μηνύματα.
Oι ΑΕΝ δινουν δικαιωμα πλοήγησης για καθε ειδους πλοιου εκτος βεβαια πολεμικων .
Πλοια ξηρου φορτιου , πλοια εμπορευματοκιβωτιων , αυτοκινητων , δεξαμενοπλοια ,πλοια μεταφορας αεριων και επιβατικα.
Για καποια απο αυτα που χρειαζεται, εκπαιδευουν στις ιδιαιτεροτητες ασφαλειας και δινουν και τις πιστοποιησεις ( δεξαμενοπλοια , αεριου)..για τα υπολοιπα η εκπαιδευση γινεται εμπειρικά επι πλοιου.
Τις εταιριες ( μικρες ειναι) θα της βρεις με αναζητηση απο google... εκει θα ρωτησεις αν παιρνουν και απο ΑΕΝ μετα απο Επαλ.
Αρα θα πρέπει να επιλέξεις πιστοποίηση για επιβατικο.Μετα αφού τελειώσεις την αεν θα πρέπει να δουλέψεις σε επιβατικό η μπαίνεις κατευθείαν σε γιοτ και αν ναι βρίσκεις εύκολα δουλειά?
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,417 μηνύματα.
Αρα θα πρέπει να επιλέξεις πιστοποίηση για επιβατικο.Μετα αφού τελειώσεις την αεν θα πρέπει να δουλέψεις σε επιβατικό η μπαίνεις κατευθείαν σε γιοτ και αν ναι βρίσκεις εύκολα δουλειά?
Οταν τελειωσεις την ΑΕΝ τυπικα εχεις παρει ταξη Γ ..αλλα δεν στο αναγνωριζουν επαγγελματικα θα πρεπει να ταξιδεψεις ως δοκιμος πλοιαρχος κλπ για καποιο καιρο 1-2 χρονια. Μπορεις να αναζητησεις πρωτη εργασια και στην ακτοπλοοια .
Τα γιοτς που λες ειναι χωρος μονο για εμπειρους δεν θελουν εκπαιδευομενους.
Δεν νομιζω οτι υπαρχει πιστοποιηση για επιβατικο... οι πιστοποιησεις εχουν να κανουν με χειρισμους επικινδυνοτητας.
Αμα καταφρεις να κανεις τους επιβατες σου να ξερνολογανε τοτε θα σε ''πιστοποιήσει'' ο εφοπλιστής διωχνοντας σε .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Argyrisar

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 177 μηνύματα.
Οταν τελειωσεις την ΑΕΝ τυπικα εχεις παρει ταξη Γ ..αλλα δεν στο αναγνωριζουν επαγγελματικα θα πρεπει να ταξιδεψεις ως δοκιμος πλοιαρχος κλπ για καποιο καιρο 1-2 χρονια. Μπορεις να αναζητησεις πρωτη εργασια και στην ακτοπλοοια .
Τα γιοτς που λες ειναι χωρος μονο για εμπειρους δεν θελουν εκπαιδευομενους.
Δεν νομιζω οτι υπαρχει πιστοποιηση για επιβατικο... οι πιστοποιησεις εχουν να κανουν με χειρισμους επικινδυνοτητας.
Αμα καταφρεις να κανεις τους επιβατες σου να ξερνολογανε τοτε θα σε ''πιστοποιήσει'' ο εφοπλιστής διωχνοντας σε .
Μπορείς να κάνεις 1-2 μπάρκα και μετά να μπεις σε γραφεία και αν ναι αξίζει? Δεν μου αρέσει ο εγκλεισμός στο πλοίο για αυτό και δεν πολύ θέλω θα ήθελα όμως σε θαλαμηγούς διότι είναι πιο χαλαρά και κάθεσαι πιο λίγο απλά πως μπαίνεις σε θαλαμηγούς δηλαδή με το που τελείωσω το ΕΠΑΛ τι κάνω μετά θα βρω εύκολα δουλειά και αν ναι θα δίνουν ψίχουλα ? Με λίγα λόγια θέλω να ασχοληθώ με την ναυτιλία απλά στην στεριά διάφορες δουλειές με καλές απολαβές απλώς δεν ξέρω τι και πώς θα αρχίσω
 

Giorgosvr

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Σιδηρόκαστρο (Σέρρες). Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Για να φτάσεις να πάρεις το Γ Τάξης Ελληνικό Δίπλωμα, Πλοιάρχου ή Μηχανικού μόνο το από ΕΠΑΛ θα πρέπει να περάσουν αρκετά χρόνια μέχρι την απόκτηση του. 2 χρόνια + δόκιμος στην ειδικότητά σου, 6 μήνες ειδικό σχολείο δίνοντας κάποια μαθήματα στην ΑΕΝ Μακεδονίας ή ΑΕΝ Ασπροπύργου. Έπειτα για προαγωγή πάλι χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την απόκτηση του επόμενου διπλώματος. Καλύτερα να πας, όπως γράφει και ο Γιάννης, ΑΕΝ μετά και από εκεί ίσως να είναι λίγο πιο εύκολα τα πράματα,τουλαχιστον να μπορέσεις να εξελιχθείς γρηγορότερα. Στους τύπους πλοίων που έχουν να κάνουν με τον επιβάτη σαν "φορτίο", χρειάζεται, μετ' έπειτα να πάρεις Ro-Ro Passenger ship Πιστοποιητικό από κάποιο ΚΕΣΕΝ που δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο ή χρονοβόρο' αν έχεις κάνει τα υπόλοιπα αυτό δεν είναι τίποτα..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Argyrisar

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 177 μηνύματα.
Για να φτάσεις να πάρεις το Γ Τάξης Ελληνικό Δίπλωμα, Πλοιάρχου ή Μηχανικού μόνο το από ΕΠΑΛ θα πρέπει να περάσουν αρκετά χρόνια μέχρι την απόκτηση του. 2 χρόνια + δόκιμος στην ειδικότητά σου, 6 μήνες ειδικό σχολείο δίνοντας κάποια μαθήματα στην ΑΕΝ Μακεδονίας ή ΑΕΝ Ασπροπύργου. Έπειτα για προαγωγή πάλι χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την απόκτηση του επόμενου διπλώματος. Καλύτερα να πας, όπως γράφει και ο Γιάννης, ΑΕΝ μετά και από εκεί ίσως να είναι λίγο πιο εύκολα τα πράματα,τουλαχιστον να μπορέσεις να εξελιχθείς γρηγορότερα. Στους τύπους πλοίων που έχουν να κάνουν με τον επιβάτη σαν "φορτίο", χρειάζεται, μετ' έπειτα να πάρεις Ro-Ro Passenger ship Πιστοποιητικό από κάποιο ΚΕΣΕΝ που δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο ή χρονοβόρο' αν έχεις κάνει τα υπόλοιπα αυτό δεν είναι τίποτα..
Εγώ δεν έχω σκοπό να δουλέψω θάλασσα θέλω στεριά που να έχει σχέση με την ναυτιλία.Δεν ξέρω άμα είδες τι έγραψα ποιο πάνω αν ξέρεις πάντως κάτι θα με βοηθούσε πολύ
 

Giorgosvr

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Σιδηρόκαστρο (Σέρρες). Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Εγώ δεν έχω σκοπό να δουλέψω θάλασσα θέλω στεριά που να έχει σχέση με την ναυτιλία.Δεν ξέρω άμα είδες τι έγραψα ποιο πάνω αν ξέρεις πάντως κάτι θα με βοηθούσε πολύ
Το είδα απλά είσαι ΕΠΑΛ και αναφέρθηκε το κομμάτι ταξίδι και μπάρκα εξ' ου και το παραπάνω μήνυμα . Για γραφείο ναυτιλιακής εταιρείας ας πούμε, θα ήταν πιο καλό να τελειώσεις κάτι στον τομέα των Ναυτιλιακών σπουδών του ΠΑΠΕΙ ή του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Ξεκινώντας από εκεί και αποκτώντας κάποιες γνωριμίες είτε σπα πλαίσια της Σχολής, κάνεις κάποια πρακτική σε κάποια ναυτιλιακή, μπορείς στη συνέχεια τελειώνοντας να συνεχίσεις σε αυτό το κομμάτι.. Από χρήματα μη φαντάζεσαι κάτι το ουαου γιατί ειδικά στην αρχή σε μια ναυτιλιακή συνήθως θα σε βάλουν σε κάποιο τμήμα της και σε κάποιο πόστο το οποίο θα είναι κυρίως βοηθητικό. Επίσης μπορείς σπουδάζοντας πχ Μηχανολόγος ή Ναυπηγών μηχανικών να πας σε ναυτιλιακή στο τεχνικό τμήμα.Πέρα από ναυτιλιακές εταιρείες, άλλες σχετιζόμενες δουλειές με ναυτιλία είναι οι νηογνώμονες, πρακτορεύσεις-διεκπεραιώσεις, ship chandler για προμήθειες σε πλοία, ναυτιλιακές συμβάσεις-μεσιτίες, λογιστές, ΙΤ κλπ. Brokers αλλά στο τελευταίο θέλει καλό πτυχίο άριστη γνώση τουλάχιστον αγγλικής και κυρίως δυνατές γνωριμίες. Έχει πολλές δουλειές αλλά μόνο με το ΕΠΑΛ, δύσκολο να πιάσεις σε γραφείο
 

Argyrisar

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 177 μηνύματα.
Το γνωρίζω ότι μόνο με το ΕΠΑΛ δεν κάνεις τίποτα.Θα με ενδιέφερε να ασχοληθώ με τέτοιου τύπου δουλειές όπως ανέφερες πρακτορευσεις κλπ απλά δεν ξέρω τι σπουδές χρειάζονται,πως ξεκινάει κάποιος και αν αξίζουν από άποψη χρημάτων
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,417 μηνύματα.
Το γνωρίζω ότι μόνο με το ΕΠΑΛ δεν κάνεις τίποτα.Θα με ενδιέφερε να ασχοληθώ με τέτοιου τύπου δουλειές όπως ανέφερες πρακτορευσεις κλπ απλά δεν ξέρω τι σπουδές χρειάζονται,πως ξεκινάει κάποιος και αν αξίζουν από άποψη χρημάτων
Ο δρομος που ζητας ...δουλεια γραφειου και καλα χρηματα... δεν περνα απο τα επαλ.Τα επαλ γεννηθηκαν να εκπαιδευουν τεχνιτες και μαστορους και υπαλλήλους εξαιρετικης χρησιμοτητας αλλα χαμηλομισθους. Δεξιοτητες κεκαλυμμένα τις ειπαν χωρις να σου εξηγησουν τι εννοούν.
Το επαλ δεν ειναι ελληνικη εφευρεση υπαρχει και αλλου στην ευρωπη με αναλογη μορφη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Giorgosvr

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Σιδηρόκαστρο (Σέρρες). Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Το γνωρίζω ότι μόνο με το ΕΠΑΛ δεν κάνεις τίποτα.Θα με ενδιέφερε να ασχοληθώ με τέτοιου τύπου δουλειές όπως ανέφερες πρακτορευσεις κλπ απλά δεν ξέρω τι σπουδές χρειάζονται,πως ξεκινάει κάποιος και αν αξίζουν από άποψη χρημάτων
Τότε μπορείς σαν στόχο να έχεις το τμήμα ναυτιλιακών σπουδών που είναι λίγο απ' όλα, ξεκινάει με τα βασικά τι είναι πλοίο τι είναι εταιρεία, αναλύει τη δομή και τα τμήματα μιας ναυτιλιακής επιχείρησης και κάνει αναφορές στο ευρύτερο κομμάτι της ναυτιλίας ως προς την λειτουργικότητα της επιχείρησης και την διοίκηση της με τα τμήματα που την απαρτίζουν και μπλέκει λίγο απ όλα σαν τμήμα. Διοικητικά, νομικά, κανονισμούς, οικονομικά κ.α.
Σίγουρα όλο και κάποιος θα υπάρχει εδώ μέσα που έχει τελειώσει κάποιο αντίστοιχο τμήμα να σου τα πει καλύτερα εκ των έσω και πως μπορείς να συνεχίσεις αν τελειώσεις αυτό ή έστω από την εμπειρία του.

Επίσης και κάτι άλλο να έχεις τελειώσει,με ένα μεταπτυχιακό αύριο-μεθαύριο στο Shipping Management μπορείς να ασχοληθείς με αυτό το κομμάτι.
Το να βρεις δουλειά υπαλλήλου σε ένα γραφείο ας πούμε με πρακτορεύσεις-διεκπεραιώσεις, δεν είναι κάτι δύσκολο. Μπορείς να το κάνεις αρκεί να βολεύουν ο τόπος,ο χρόνος σου και η όρεξη σου, ακόμα και παράλληλα με τις σπουδές σου.
Το να τρέξεις μόνος σου ένα αντίστοιχο γραφείο και να πηγαίνεις καλά πχ με πρακτορεύσεις-διεκπεραιώσεις, εκεί απαιτούνται γνώσεις κυρίως κανονισμών, τμημάτων, οργανισμών και υπηρεσιών που πρέπει να απευθύνεσαι και σίγουρα να ξέρεις πολύ καλά την πιάτσα με ο, τι αυτό συνεπάγεται. ΝΑΤ, Μητρώα, ναυτιλιακές, Λιμεναρχείο κλπ κλπ

Ο χώρος της ναυτιλίας είναι τεράστιος και οι ανταγωνιστές της σε κάθε γωνιά της εξίσου τεράστιοι..
 

Argyrisar

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 177 μηνύματα.
Τότε μπορείς σαν στόχο να έχεις το τμήμα ναυτιλιακών σπουδών που είναι λίγο απ' όλα, ξεκινάει με τα βασικά τι είναι πλοίο τι είναι εταιρεία, αναλύει τη δομή και τα τμήματα μιας ναυτιλιακής επιχείρησης και κάνει αναφορές στο ευρύτερο κομμάτι της ναυτιλίας ως προς την λειτουργικότητα της επιχείρησης και την διοίκηση της με τα τμήματα που την απαρτίζουν και μπλέκει λίγο απ όλα σαν τμήμα. Διοικητικά, νομικά, κανονισμούς, οικονομικά κ.α.
Σίγουρα όλο και κάποιος θα υπάρχει εδώ μέσα που έχει τελειώσει κάποιο αντίστοιχο τμήμα να σου τα πει καλύτερα εκ των έσω και πως μπορείς να συνεχίσεις αν τελειώσεις αυτό ή έστω από την εμπειρία του.

Επίσης και κάτι άλλο να έχεις τελειώσει,με ένα μεταπτυχιακό αύριο-μεθαύριο στο Shipping Management μπορείς να ασχοληθείς με αυτό το κομμάτι.
Το να βρεις δουλειά υπαλλήλου σε ένα γραφείο ας πούμε με πρακτορεύσεις-διεκπεραιώσεις, δεν είναι κάτι δύσκολο. Μπορείς να το κάνεις αρκεί να βολεύουν ο τόπος,ο χρόνος σου και η όρεξη σου, ακόμα και παράλληλα με τις σπουδές σου.
Το να τρέξεις μόνος σου ένα αντίστοιχο γραφείο και να πηγαίνεις καλά πχ με πρακτορεύσεις-διεκπεραιώσεις, εκεί απαιτούνται γνώσεις κυρίως κανονισμών, τμημάτων, οργανισμών και υπηρεσιών που πρέπει να απευθύνεσαι και σίγουρα να ξέρεις πολύ καλά την πιάτσα με ο, τι αυτό συνεπάγεται. ΝΑΤ, Μητρώα, ναυτιλιακές, Λιμεναρχείο κλπ κλπ

Ο χώρος της ναυτιλίας είναι τεράστιος και οι ανταγωνιστές της σε κάθε γωνιά της εξίσου τεράστιοι..
Σωστά τα λες.Αν παω σε αεν μετά πως μπορω να πιάσω δουλειά σε γραφείο ξέρεις ?
 

Giorgosvr

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Σιδηρόκαστρο (Σέρρες). Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Σωστά τα λες.Αν παω σε αεν μετά πως μπορω να πιάσω δουλειά σε γραφείο ξέρεις ?
Από ΑΕΝ θα πρέπει να περάσουν αρκετά χρόνια για να πας σε γραφείο,υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις.Θα πρέπει να έχεις, συνήθως, το Α' Τάξης ταξιδεμένο ένα ή δύο ή πέντε χρόνια. Εντάξει, δεν είναι απόλυτα σίγουρο μιας και όπως παντού, έτσι και εδώ υπάρχει η προσφορά και η ζήτηση. Σίγουρα να έχεις αποκτήσει γνώσεις και εμπειρία από τα ταξίδια σου και αν είσαι έτοιμος να βγεις και βρεις την ευκαιρία, βγαίνεις! Ζητάνε κατά καιρούς πολλές ναυτιλιακές, διαλέγεις και παίρνεις. Αλλά αφού με τα μπαρκα δε θες να ασχοληθείς, απέκλεισε την.

Αυτό που βλέπω είναι ότι θα πρέπει να ξεκαθαρίσεις εσύ τι ακριβώς θες να κάνεις στη ναυτιλία. Θα μου πεις δε ξέρω, γι αυτό ρωτάω... κάτι που είναι απόλυτα λογικό!

Θα πρέπει πρώτα από όλα να τα βάλεις κάτω και να δεις τι θα σε ενδιέφερε περισσότερο. Θα ήθελες ας πούμε να είναι κάτι που σχετίζεται με το τεχνικό κομμάτι ή κάτι πιο θεωρητικό;
Είναι δύο αρκετά μεγάλες κατηγορίες γιατί σε κάθε μία απ' αυτές βγαίνουν μια σειρά από επαγγέλματα.
Μία ναυτιλιακή επιχείρηση και γενικότερα η ναυτιλία μπορεί να σηκώσει μια αρκετά μεγάλη γκάμα από ειδικότητες στο ανθρώπινο δυναμικό της.

Για εμένα, αν θες για παράδειγμα να ασχοληθείς με το τεχνικό κομμάτι, βάλε σαν στόχο Τμήματα όπως Μηχανολογίας και Ναυπηγών Μηχανικών. Τελειώνοντας ένα από τα δύο μπορείς να συνεχίσεις στη στεριά ή στη θάλασσα, παίρνοντας και κάποια εμπειρία από εκεί.

Αν επιλέξεις κάτι εντός εισαγωγικών πιο θεωρητικό, βάλε σαν στόχο τμήματα όπως Ναυτιλιακών Σπουδών, Οικονομίας και διοίκησης, Διοίκησης επιχειρήσεων, Νομικής με τομέα το ναυτικό δίκαιο (ζόρικο πολύ), Λογιστικής κλπ
Κάτι άλλο που έχει καλές απολαβές είναι το shipbrokering και ship chartering χοντρικά ναυλομεσίτης αλλά και ο δρόμος για εκεί δεν είναι τόσο εύκολος.
Και χημικός να έχεις τελειώσει, μπορείς να ασχοληθείς με χημικά ναυτιλίας ή καύσιμα.
Πληροφορική να έχεις τελειώσει, μπορείς να πας σαν ΙΤ.

Στην παρούσα φάση που βρίσκεσαι στο ΕΠΑΛ, δες αρχικά με τι κομμάτι θες να ασχοληθείς λίγο πολύ πρακτικό-θεωρητικό. Επιλέγοντας για παράδειγμα τον τομέα των ναυτιλιακών, θα πάρεις μια πολύ μικρή πρόγευση για την μετ' έπειτα πορεία σου απλά μην μείνεις μόνο στο ΕΠΑΛ γιατί ο δρόμος θα είναι δυσοίωνος.
Πολλές φορές μπορεί να μην ξέρουμε τι θέλουμε αλλά σίγουρα ξέρουμε τι δε θέλουμε.

Το εύρος είναι μεγάλο, μπορούν να απορροφηθούν πολλές ειδικότητες αλλά πάντα κάτι κερδίζεις, κάτι στερείσαι και ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top