Το Πρώτο AI Φροντιστήριο για τις Πανελλήνιες 2025! (Δωρεάν)

Gen_Zita

Νεοφερμένος

Ο Gen_Zita αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Αυτό το ποστ το θεωρώ πραγματικά ορόσημο – για εμένα, την ομάδα μου στο Πολυτεχνειο του Βερολινου, αλλά και ίσως για όλους εσάς που ετοιμάζεστε για τις 👉 Πανελλήνιες Εξετάσεις 2025. Μετά από αρκετους μήνες δουλειάς, είμαστε ενθουσιασμένοι να σας παρουσιάσουμε το πρώτο AI φροντιστήριο, σχεδιασμένο αποκλειστικά για να σας βοηθήσει σε όλα τα μαθήματα και να κάνει την προετοιμασία σας πιο στοχευμένη και αποδοτική από ποτέ.

🔍 Τι έχουμε φτιάξει;​

Εκπαιδεύσαμε ChatGPTs πάνω στην επίσημη διδακτική ύλη καθώς και στα θέματα εξετάσεων των τελευταίων δεκαετιών. Γιατί; Γιατί αν το AI είναι καλό σε κάτι, αυτό είναι:

  • Να αναγνωρίζει τάσεις.
  • Να βλέπει επαναλαμβανόμενα μοτίβα.
  • Να κάνει ακριβείς προβλέψεις.
Στην περίπτωση των Πανελληνίων, αυτό σημαίνει ότι μπορεί να σας παρέχει προτάσεις για πιθανά θέματα εξετάσεων, αλλά και εξατομικευμένη φροντιστηριακή υποστήριξη.

🌍 Η Αποστολή μας:​

Πιστεύουμε πως το δικαίωμα στην εκπαίδευση δεν πρέπει να κοστίζει "ένα ζωτικό όργανο τον μήνα" για να στείλει ένας γονέας το παιδί του φροντιστήριο. Κάθε παιδί αξίζει πρόσβαση σε βοηθητικά σχολικά εργαλεία που θα το κάνουν ανταγωνιστικό και θα του δώσουν ίσες ευκαιρίες για επιτυχία.

🖥️ Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;​

Είναι δωρεάν και το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας δωρεάν λογαριασμός στο ChatGPT για να ξεκινήσετε. Μπείτε στην ιστοσελίδα μας 👉 www.learnitect-ai.com, και θα βρείτε όλα τα εργαλεία που έχουμε δημιουργήσει ειδικά για εσάς.

Καλή δύναμη σε όλους και καλή επιτυχία στις Πανελλήνιες 2025! 💪
 

Συνημμένα

  • AI Βοηθοι.png
    AI Βοηθοι.png
    1.8 MB · Εμφανίσεις: 34

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,256 μηνύματα.
Αυτό το ποστ το θεωρώ πραγματικά ορόσημο – για εμένα, την ομάδα μου στο Πολυτεχνειο του Βερολινου, αλλά και ίσως για όλους εσάς που ετοιμάζεστε για τις 👉 Πανελλήνιες Εξετάσεις 2025. Μετά από αρκετους μήνες δουλειάς, είμαστε ενθουσιασμένοι να σας παρουσιάσουμε το πρώτο AI φροντιστήριο, σχεδιασμένο αποκλειστικά για να σας βοηθήσει σε όλα τα μαθήματα και να κάνει την προετοιμασία σας πιο στοχευμένη και αποδοτική από ποτέ.

🔍 Τι έχουμε φτιάξει;​

Εκπαιδεύσαμε ChatGPTs πάνω στην επίσημη διδακτική ύλη καθώς και στα θέματα εξετάσεων των τελευταίων δεκαετιών. Γιατί; Γιατί αν το AI είναι καλό σε κάτι, αυτό είναι:

  • Να αναγνωρίζει τάσεις.
  • Να βλέπει επαναλαμβανόμενα μοτίβα.
  • Να κάνει ακριβείς προβλέψεις.
Στην περίπτωση των Πανελληνίων, αυτό σημαίνει ότι μπορεί να σας παρέχει προτάσεις για πιθανά θέματα εξετάσεων, αλλά και εξατομικευμένη φροντιστηριακή υποστήριξη.

🌍 Η Αποστολή μας:​

Πιστεύουμε πως το δικαίωμα στην εκπαίδευση δεν πρέπει να κοστίζει "ένα ζωτικό όργανο τον μήνα" για να στείλει ένας γονέας το παιδί του φροντιστήριο. Κάθε παιδί αξίζει πρόσβαση σε βοηθητικά σχολικά εργαλεία που θα το κάνουν ανταγωνιστικό και θα του δώσουν ίσες ευκαιρίες για επιτυχία.

🖥️ Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;​

Είναι δωρεάν και το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας δωρεάν λογαριασμός στο ChatGPT για να ξεκινήσετε. Μπείτε στην ιστοσελίδα μας 👉 www.learnitect-ai.com, και θα βρείτε όλα τα εργαλεία που έχουμε δημιουργήσει ειδικά για εσάς.

Καλή δύναμη σε όλους και καλή επιτυχία στις Πανελλήνιες 2025! 💪
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας παιδιά. Καλή ιδέα και με κοινωνικό πρόσημο κιόλας.
Πιστεύω πως θα τα πάτε εξαιρετικά και πως υπάρχει περιθώριο όχι απλά να αναδιαμορφώσει τον τρόπο εκπαίδευσης και διδασκαλίας που υφίσταται δεκαετίες τώρα, αλλά να τον αλλάξει ριζικά.
 

Gen_Zita

Νεοφερμένος

Ο Gen_Zita αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Ευχαριστούμε πολύ για το θερμό μήνυμα!

Το όραμά μας ξεκίνησε όταν αναρωτηθήκαμε, πριν ξεκινήσουμε αυτή την πρωτοβουλία, πώς θα ήταν η στιγμή που η εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης θα έφτανε στο σημείο να ξεπεράσει τις διδακτικές ικανότητες ενός εξωσχολικού φροντιστή. Αρκετά ενδιαφέρουσα αναφορά σε μια πολύ πρόσφατη 👉έρευνα, όπου το τελευταίο μοντέλο Τεχνητης Νοημοσύνης (OpenAI o1) ξεπερνά την ακρίβεια διδακτορικού σε Φυσική, Βιολογία και Χημεία, ενώ χρησιμοποιεί ενισχυτική μάθηση για τη συνεχή βελτίωση της απόδοσής του. Το μοντέλο αυτό θα ενσωματωθεί στο λογισμικό μας σε 1 μήνα, όταν θα γίνει προσβάσιμο για εμάς τους developers. Σκεφτήκαμε, λοιπόν, ότι αν μπορούσαμε να προσφέρουμε αυτή τη δυνατότητα δωρεάν ή σε τιμή προσιτή για κάθε κοινωνική τάξη, θα δημιουργούσαμε κάτι που θα άλλαζε τα δεδομένα.

Με αυτόν τον τρόπο, ανεξάρτητα από την πρόσβαση σε αστικά και πιο ανταγωνιστικά κέντρα, θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα βήμα προς τη δημοκρατικοποίηση της εκπαίδευσης σε όλες τις γωνιές της Ελλάδας.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,217 μηνύματα.
Μπραβω παιδια καλη κίνηση ... υπαρχουν πολλα παιδια που δεν εχουν τα χρηματα για φροντ... μπραβω.
Μηπως εχετε κατι για επαλ δομικών? βασικα αλγεβρα επαλ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Gen_Zita

Νεοφερμένος

Ο Gen_Zita αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Ευχαριστούμε πολύ! Για ΕΠΑΛ, το εργαλείο θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές της νέας χρονιάς, καθώς αυτή τη στιγμή δουλεύουμε πάνω σε αυτό. Παρ' όλα αυτά, θα χαρούμε πολύ αν μοιραστείτε αυτή τη νέα πρωτοβουλία με άλλους, ώστε να βοηθηθούν όσο περισσότερα παιδιά γίνεται.

Να προσθέσω επίσης πως το εργαλείο μπορεί να χρησιμεύσει και ως ένα εξαιρετικό συνοδευτικό βοήθημα για τους καθηγητές, καθώς διευκολύνει την επεξεργασία της ύλης και τη δημιουργία θεμάτων διδασκαλίας με ταχύτητα και ακρίβεια.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,217 μηνύματα.
Ευχαριστούμε πολύ! Για ΕΠΑΛ, το εργαλείο θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές της νέας χρονιάς, καθώς αυτή τη στιγμή δουλεύουμε πάνω σε αυτό. Παρ' όλα αυτά, θα χαρούμε πολύ αν μοιραστείτε αυτή τη νέα πρωτοβουλία με άλλους, ώστε να βοηθηθούν όσο περισσότερα παιδιά γίνεται.

Να προσθέσω επίσης πως το εργαλείο μπορεί να χρησιμεύσει και ως ένα εξαιρετικό συνοδευτικό βοήθημα για τους καθηγητές, καθώς διευκολύνει την επεξεργασία της ύλης και τη δημιουργία θεμάτων διδασκαλίας με ταχύτητα και ακρίβεια.
ευγε..ευχαριστω ...εγω θα το λεω οπου μπορω...πολλα παιδια που πανε φροντ ζητανε και αλλες πηγες.
Εχω ενα κοριτσι αστερι μυαλο αλλα δεν εχει λευτα για φροντ και παλευει μοναχο του..πηγε επαλ γιατι του ειπαν οτι δεν θελει φροντ οπως τα γελ αλλα δεν ειναι ετσι.
 

Gen_Zita

Νεοφερμένος

Ο Gen_Zita αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Εαν χρειαστει κατι η κοπελα, να μη διστασει να επικοινωνησει μαζι μας στο support@learnitect-ai.com.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,256 μηνύματα.
Ευχαριστούμε πολύ για το θερμό μήνυμα!

Το όραμά μας ξεκίνησε όταν αναρωτηθήκαμε, πριν ξεκινήσουμε αυτή την πρωτοβουλία, πώς θα ήταν η στιγμή που η εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης θα έφτανε στο σημείο να ξεπεράσει τις διδακτικές ικανότητες ενός εξωσχολικού φροντιστή. Αρκετά ενδιαφέρουσα αναφορά σε μια πολύ πρόσφατη 👉έρευνα, όπου το τελευταίο μοντέλο Τεχνητης Νοημοσύνης (OpenAI o1) ξεπερνά την ακρίβεια διδακτορικού σε Φυσική, Βιολογία και Χημεία, ενώ χρησιμοποιεί ενισχυτική μάθηση για τη συνεχή βελτίωση της απόδοσής του. Το μοντέλο αυτό θα ενσωματωθεί στο λογισμικό μας σε 1 μήνα, όταν θα γίνει προσβάσιμο για εμάς τους developers. Σκεφτήκαμε, λοιπόν, ότι αν μπορούσαμε να προσφέρουμε αυτή τη δυνατότητα δωρεάν ή σε τιμή προσιτή για κάθε κοινωνική τάξη, θα δημιουργούσαμε κάτι που θα άλλαζε τα δεδομένα.

Με αυτόν τον τρόπο, ανεξάρτητα από την πρόσβαση σε αστικά και πιο ανταγωνιστικά κέντρα, θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα βήμα προς τη δημοκρατικοποίηση της εκπαίδευσης σε όλες τις γωνιές της Ελλάδας.
Πράγματι φαίνεται πως υπάρχει συνεχής εξέλιξη με την παρούσα τεχνολογία να ξεπερνάει μαθητές αλλά και φοιτητές διάφορων βαθμίδων. Έχει ενδιαφέρον να δούμε που θα φτάσει και πόσο θα βελτιώσει το βοιότικο μας επίπεδο. Αυτή την στιγμή οι τιμές για φροντιστήριο είναι δυσβάσταχτες για πολλές οικογένειες, ειδικά για προετοιμασία πανελληνίων. Είμαι βέβαιος πως ακόμα και με μια μικρή συνδρομή να το διαθέσετε, θα καταφέρετε να φέρετε το κόστος προετοιμασίας εντός των δυνατοτήτων σχεδόν όλων των μαθητών. Ούτως η άλλως μόνο για τα βοηθήματα κάποιος ξοδεύει αρκετά χρήματα, οπότε συμφέρει. Και εννοείται πως συμφέρει και για αυτούς που πάνε ήδη φροντιστήριο.

Προσωπικά αυτή την στιγμή διδάσκω σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Ένα μεγάλο θέμα δεν είναι τόσο η κατανόηση της ίδιας της ύλης, όσο το να πείσεις τον μαθητή να ασχοληθεί. Απο την σκοπιά του καθηγητή επομένως, θα χαρώ πολύ να το αξιοποιήσω για να βελτιώσω την ποιότητα του μαθήματος όπου και όπως μπορώ. Μπορεί να αποτελέσει κρίσιμο εργαλείο για την δημιουργία εξατομικευμένων σημειώσεων σε πολύ μικρό χρόνο, την δημιουργία νέων και πρωτότυπων προβλημάτων κτλπ.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως όλοι μπορούν να έχουν όφελος. Οπότε συνεχίστε δυναμικά να το εξελίσσετε συνεχώς ! Και θα χαρώ πολύ επίσης να προτείνω και ιδέες μελλοντικά εαν το επιθυμείτε, για να προστίθενται features που θα είναι χρήσιμα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,300 μηνύματα.
Πράγματι φαίνεται πως υπάρχει συνεχής εξέλιξη με την παρούσα τεχνολογία να ξεπερνάει μαθητές αλλά και φοιτητές διάφορων βαθμίδων. Έχει ενδιαφέρον να δούμε που θα φτάσει και πόσο θα βελτιώσει το βοιότικο μας επίπεδο. Αυτή την στιγμή οι τιμές για φροντιστήριο είναι δυσβάσταχτες για πολλές οικογένειες, ειδικά για προετοιμασία πανελληνίων. Είμαι βέβαιος πως ακόμα και με μια μικρή συνδρομή να το διαθέσετε, θα καταφέρετε να φέρετε το κόστος προετοιμασίας εντός των δυνατοτήτων σχεδόν όλων των μαθητών. Ούτως η άλλως μόνο για τα βοηθήματα κάποιος ξοδεύει αρκετά χρήματα, οπότε συμφέρει. Και εννοείται πως συμφέρει και για αυτούς που πάνε ήδη φροντιστήριο.

Προσωπικά αυτή την στιγμή διδάσκω σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Ένα μεγάλο θέμα δεν είναι τόσο η κατανόηση της ίδιας της ύλης, όσο το να πείσεις τον μαθητή να ασχοληθεί. Απο την σκοπιά του καθηγητή επομένως, θα χαρώ πολύ να το αξιοποιήσω για να βελτιώσω την ποιότητα του μαθήματος όπου και όπως μπορώ. Μπορεί να αποτελέσει κρίσιμο εργαλείο για την δημιουργία εξατομικευμένων σημειώσεων σε πολύ μικρό χρόνο, την δημιουργία νέων και πρωτότυπων προβλημάτων κτλπ.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως όλοι μπορούν να έχουν όφελος. Οπότε συνεχίστε δυναμικά να το εξελίσσετε συνεχώς ! Και θα χαρώ πολύ επίσης να προτείνω και ιδέες μελλοντικά εαν το επιθυμείτε, για να προστίθενται features που θα είναι χρήσιμα.

Κανένας δεν λέει το τόσο απλό. Αν ο άλλος δεν πάρει χαρτί και μολύβι όσες τεχνητές νοημοσύνες να εφαρμόσει και αυτοματισμούς, θα παρέμενει απλά θεατής όπως ο χιμπατζής που χαζεύει την μπανάνα. Είμαι λίγο σκεπτικός ως προς τον στόχο. ;) Οι περιγραφές φαίνονται καλές. Όλα φαίνονται τέλεια, αλλά ο στόχος μακάρι να είναι αυτός που όλοι θέλουμε να είναι. Το αιώνιο πρόβλημα είναι όμως αυτό που σωστά αναφέρεις: το κίνητρο του μαθητή να μάθει να γράφει και όχι απλά να περιμένει το ρομπότ να του σερβίρει 10 εναλλακτικές λύσεις. ;)
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,256 μηνύματα.
Κανένας δεν λέει το τόσο απλό. Αν ο άλλος δεν πάρει χαρτί και μολύβι όσες τεχνητές νοημοσύνες να εφαρμόσει και αυτοματισμούς, θα παρέμενει απλά θεατής όπως ο χιμπατζής που χαζεύει την μπανάνα. Είμαι λίγο σκεπτικός ως προς τον στόχο. ;) Οι περιγραφές φαίνονται καλές. Όλα φαίνονται τέλεια, αλλά ο στόχος μακάρι να είναι αυτός που όλοι θέλουμε να είναι. Το αιώνιο πρόβλημα είναι όμως αυτό που σωστά αναφέρεις: το κίνητρο του μαθητή να μάθει να γράφει και όχι απλά να περιμένει το ρομπότ να του σερβίρει 10 εναλλακτικές λύσεις. ;)
Είναι θέμα αυτό όντως.
Το βάρος πέφτει στις πανελλήνιες διαχρονικά, αλλά πρέπει να μας ανησυχεί εξίσου το γεγονός οτι πάρα πολλά παιδιά δεν έχουν βασικές δεξιότητες στα μαθηματικά ακόμα και στο λύκειο. Κάτι το οποίο η ίδια η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να λύσει άμεσα. Θα πει κάποιος και γιατί είναι πρόβλημα αυτό ; Τα μαθηματικά είναι η επιστήμη της σκέψης, οπότε κάποιες πολύ βασικές έννοιες και δεξιότητες πρέπει να τις έχουν όλοι. Ακόμα και σε θεωρητικές επιστήμες κάποια στιγμή οι φοιτητές έρχονται αντιμέτωποι με στατιστική ας πούμε, ενώ η αντίληψη της οικονομίας-η οποία μας αφορά όλους- βασίζεται επίσης στα μαθηματικά.

Σε αυτές τις περιπτώσεις ο καθηγητής είναι απαραίτητος καθώς κουβαλάει μια εμπειρία και μια ιστορία μαζί του, και τα εργαλεία αυτά μπορούν να φανούν πολύτιμος αρωγός στην προσπάθεια του να καλλιεργήσει το ενδιαφέρον. Βέβαια όπως είπες εν τέλει μαθηματικά κάποιος κατανοεί μόνο με έναν τρόπο : χαρτάκι, μολυβάκι...σκέψη και ξύσιμο κεφαλιού.

Μακάρι να πάει καλά και να μας διευκολύνει όλους. Σίγουρα είναι ένα βήμα προς την εκδημοκράτηση της γνώσης πάντως εφόσον μπορεί να μειώσει το κόστος που ξοδεύεται παραδοσιακά, προσφέροντας μάλιστα επιπλέον υπηρεσίες και οφέλη.
 

Gen_Zita

Νεοφερμένος

Ο Gen_Zita αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Πράγματι φαίνεται πως υπάρχει συνεχής εξέλιξη με την παρούσα τεχνολογία να ξεπερνάει μαθητές αλλά και φοιτητές διάφορων βαθμίδων. Έχει ενδιαφέρον να δούμε που θα φτάσει και πόσο θα βελτιώσει το βοιότικο μας επίπεδο. Αυτή την στιγμή οι τιμές για φροντιστήριο είναι δυσβάσταχτες για πολλές οικογένειες, ειδικά για προετοιμασία πανελληνίων. Είμαι βέβαιος πως ακόμα και με μια μικρή συνδρομή να το διαθέσετε, θα καταφέρετε να φέρετε το κόστος προετοιμασίας εντός των δυνατοτήτων σχεδόν όλων των μαθητών. Ούτως η άλλως μόνο για τα βοηθήματα κάποιος ξοδεύει αρκετά χρήματα, οπότε συμφέρει. Και εννοείται πως συμφέρει και για αυτούς που πάνε ήδη φροντιστήριο.

Προσωπικά αυτή την στιγμή διδάσκω σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Ένα μεγάλο θέμα δεν είναι τόσο η κατανόηση της ίδιας της ύλης, όσο το να πείσεις τον μαθητή να ασχοληθεί. Απο την σκοπιά του καθηγητή επομένως, θα χαρώ πολύ να το αξιοποιήσω για να βελτιώσω την ποιότητα του μαθήματος όπου και όπως μπορώ. Μπορεί να αποτελέσει κρίσιμο εργαλείο για την δημιουργία εξατομικευμένων σημειώσεων σε πολύ μικρό χρόνο, την δημιουργία νέων και πρωτότυπων προβλημάτων κτλπ.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως όλοι μπορούν να έχουν όφελος. Οπότε συνεχίστε δυναμικά να το εξελίσσετε συνεχώς ! Και θα χαρώ πολύ επίσης να προτείνω και ιδέες μελλοντικά εαν το επιθυμείτε, για να προστίθενται features που θα είναι χρήσιμα.
Είναι πολύ ενδιαφέρον αυτό που αναφέρατε σχετικά με το ζήτημα της κινητοποίησης των μαθητών, και πράγματι πιστεύουμε ότι το AI μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό "κίνητρο" για να ασχοληθούν περισσότερο με τη μελέτη τους, ιδιαίτερα όταν μπορούν να βλέπουν άμεσα αποτελέσματα και να αποκτούν εξατομικευμένη αλλα και γρήγορη καθοδήγηση.

Εκτιμούμε επισης την προθυμία σας να προτείνετε ιδέες για τη βελτίωση της πλατφόρμας, καθώς τα εργαλεία μας απευθύνονται τόσο σε μαθητές όσο και σε καθηγητές. Θα χαρούμε πολύ να ακούσουμε τις σκέψεις σας. Στόχος μας με το ΑΙ δεν είναι να αντικαταστήσουμε τον δάσκαλο ή τον καθηγητή, αλλά να μειώσουμε τα εξωσχολικά έξοδα για φροντιστήρια καθιστοντας το ΑΙ ως ενα ισχυρό συνοδευτικό εργαλείο που προσφέρει ποιοτικές λύσεις προσιτές σε όλους.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Είναι θέμα αυτό όντως.
Το βάρος πέφτει στις πανελλήνιες διαχρονικά, αλλά πρέπει να μας ανησυχεί εξίσου το γεγονός οτι πάρα πολλά παιδιά δεν έχουν βασικές δεξιότητες στα μαθηματικά ακόμα και στο λύκειο. Κάτι το οποίο η ίδια η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να λύσει άμεσα. Θα πει κάποιος και γιατί είναι πρόβλημα αυτό ; Τα μαθηματικά είναι η επιστήμη της σκέψης, οπότε κάποιες πολύ βασικές έννοιες και δεξιότητες πρέπει να τις έχουν όλοι. Ακόμα και σε θεωρητικές επιστήμες κάποια στιγμή οι φοιτητές έρχονται αντιμέτωποι με στατιστική ας πούμε, ενώ η αντίληψη της οικονομίας-η οποία μας αφορά όλους- βασίζεται επίσης στα μαθηματικά.

Σε αυτές τις περιπτώσεις ο καθηγητής είναι απαραίτητος καθώς κουβαλάει μια εμπειρία και μια ιστορία μαζί του, και τα εργαλεία αυτά μπορούν να φανούν πολύτιμος αρωγός στην προσπάθεια του να καλλιεργήσει το ενδιαφέρον. Βέβαια όπως είπες εν τέλει μαθηματικά κάποιος κατανοεί μόνο με έναν τρόπο : χαρτάκι, μολυβάκι...σκέψη και ξύσιμο κεφαλιού.

Μακάρι να πάει καλά και να μας διευκολύνει όλους. Σίγουρα είναι ένα βήμα προς την εκδημοκράτηση της γνώσης πάντως εφόσον μπορεί να μειώσει το κόστος που ξοδεύεται παραδοσιακά, προσφέροντας μάλιστα επιπλέον υπηρεσίες και οφέλη.
Θα ήθελα να προσθέσω εδώ δύο από τους κυριότερους λόγους που προκαλούν την έλλειψη δεξιοτήτων από τάξη σε τάξη. Όταν το σχολικό βιβλίο είναι κακογραμμένο, κακοσυνταγμένο και συχνά χαοτικό, όπως δυστυχώς συμβαίνει με πολλά βιβλία του Ελληνικού Υπουργείου Παιδείας, τότε το κίνητρο του μαθητή μειώνεται. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι μαθητές συχνά διστάζουν να εκφράσουν απορίες μέσα στην τάξη, είτε από φόβο μήπως γίνουν στόχος bullying είτε για να αποφύγουν τη δυσαρέσκεια του καθηγητή, τα κενά μεγαλώνουν.

Η τεχνητή νοημοσύνη εδω λυνει τα εξης προβληματα: 1) Μπορεί να συνοψίσει ενότητες και κεφάλαια που ο μαθητής βρίσκει χαοτικά ή γεμάτα υπερβολικό όγκο πληροφοριών και 2) εξηγεί όσες φορές χρειάζεται, από την αρχή και με απλό τρόπο, χωρίς να κρίνει τον μαθητή ή να τον κάνει να αισθανθεί άβολα.
Με αυτόν τον τρόπο, το AI γίνεται ένα εργαλείο που γεφυρώνει τα κενά και ενισχύει την αυτοπεποίθηση του μαθητή, ενώ του παρέχει την εξατομικευμένη υποστήριξη που χρειάζεται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,256 μηνύματα.
Θα ήθελα να προσθέσω εδώ δύο από τους κυριότερους λόγους που προκαλούν την έλλειψη δεξιοτήτων από τάξη σε τάξη. Όταν το σχολικό βιβλίο είναι κακογραμμένο, κακοσυνταγμένο και συχνά χαοτικό, όπως δυστυχώς συμβαίνει με πολλά βιβλία του Ελληνικού Υπουργείου Παιδείας, τότε το κίνητρο του μαθητή μειώνεται. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι μαθητές συχνά διστάζουν να εκφράσουν απορίες μέσα στην τάξη, είτε από φόβο μήπως γίνουν στόχος bullying είτε για να αποφύγουν την κοροϊδία, τα κενά μεγαλώνουν.

Η τεχνητή νοημοσύνη εδω λυνει τα εξης προβληματα: 1) Μπορεί να συνοψίσει ενότητες και κεφάλαια που ο μαθητής βρίσκει χαοτικά ή γεμάτα υπερβολικό όγκο πληροφοριών και 2) εξηγεί όσες φορές χρειάζεται, από την αρχή και με απλό τρόπο, χωρίς να κρίνει τον μαθητή ή να τον κάνει να αισθανθεί άβολα.
Με αυτόν τον τρόπο, το AI γίνεται ένα εργαλείο που γεφυρώνει τα κενά και ενισχύει την αυτοπεποίθηση του μαθητή, ενώ του παρέχει την εξατομικευμένη υποστήριξη που χρειάζεται.
Πολύ εύστοχες οι παρατηρήσεις αυτές και χαίρομαι που συζητιούνται γιατί συχνά μιλάμε για κενά αλλά σπάνια εστιάζουμε στους πρακτικούς και κοινωνικούς λόγους που οδηγούν σε αυτά. Πόσο μάλλον πως μπορεί να λυθεί το θέμα αυτό.

Πράγματι, όσο και να λέμε στους μαθητές να μην ντρέπονται...εν τέλει ντρέπονται. Είτε επειδή φοβούνται οτι θα τους κοροϊδεύουν οι άλλοι, είτε επειδή φοβούνται πως θα νομίζει ο καθηγητής πως είναι χαζοί εαν δεν κατανοούν κάτι μετά απο αρκετές φορές επεξηγήσεις.

Ο μαθητής που διαβάζει μόνος του απο την άλλη, ειδικά στις πανελλήνιες, έχει ένα μεγάλο πρόβλημα συνήθως. Δεν έχει την πείρα, ούτε την γνώση να οργανώσει το διάβασμα του, και ακόμα και εαν το κάνει, του καταναλώνει σημαντικό χρόνο. Πιστεύω πως ακόμα και με καλά βιβλία πάλι θα υπήρχε αυτό το θέμα. Πόσο μάλλον τώρα που και τα βιβλία δεν βοηθάνε. Με την χρήση AI όμως αυτό μπορεί να αλλάξει.

Θα προσθέσω επίσης πως η δυνατότητα να έχουν εύκαιρο 24/7 τον προσωπικό τους ψηφιακό καθηγητή/βοηθό είναι μια πολυτέλεια που όλοι θα ευχόμασταν να είχαμε όταν δίναμε πανελλήνιες.

Τα οφέλη είναι πολλά. Είναι στο χέρι του μαθητή και του καθηγητή πως θα αξιοποιήσει το εργαλείο για το βέλτιστο αποτέλεσμα. Μην σου πω πως άνετα θα μπορούσατε να δημιουργήσετε και δικά σας βιβλία με την χρήση του, και με ωραία γραφικά, σκίτσα, σχέδια κτλπ. μάλιστα σε ελάχιστο χρόνο :laugh:.
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,165 μηνύματα.
Εμάς τους υγείας μας έχετε χεσμένους όλοι έ; :pfff:
 

Gen_Zita

Νεοφερμένος

Ο Gen_Zita αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Πολύ εύστοχες οι παρατηρήσεις αυτές και χαίρομαι που συζητιούνται γιατί συχνά μιλάμε για κενά αλλά σπάνια εστιάζουμε στους πρακτικούς και κοινωνικούς λόγους που οδηγούν σε αυτά. Πόσο μάλλον πως μπορεί να λυθεί το θέμα αυτό.

Πράγματι, όσο και να λέμε στους μαθητές να μην ντρέπονται...εν τέλει ντρέπονται. Είτε επειδή φοβούνται οτι θα τους κοροϊδεύουν οι άλλοι, είτε επειδή φοβούνται πως θα νομίζει ο καθηγητής πως είναι χαζοί εαν δεν κατανοούν κάτι μετά απο αρκετές φορές επεξηγήσεις.

Ο μαθητής που διαβάζει μόνος του απο την άλλη, ειδικά στις πανελλήνιες, έχει ένα μεγάλο πρόβλημα συνήθως. Δεν έχει την πείρα, ούτε την γνώση να οργανώσει το διάβασμα του, και ακόμα και εαν το κάνει, του καταναλώνει σημαντικό χρόνο. Πιστεύω πως ακόμα και με καλά βιβλία πάλι θα υπήρχε αυτό το θέμα. Πόσο μάλλον τώρα που και τα βιβλία δεν βοηθάνε. Με την χρήση AI όμως αυτό μπορεί να αλλάξει.

Θα προσθέσω επίσης πως η δυνατότητα να έχουν εύκαιρο 24/7 τον προσωπικό τους ψηφιακό καθηγητή/βοηθό είναι μια πολυτέλεια που όλοι θα ευχόμασταν να είχαμε όταν δίναμε πανελλήνιες.

Τα οφέλη είναι πολλά. Είναι στο χέρι του μαθητή και του καθηγητή πως θα αξιοποιήσει το εργαλείο για το βέλτιστο αποτέλεσμα. Μην σου πω πως άνετα θα μπορούσατε να δημιουργήσετε και δικά σας βιβλία με την χρήση του, και με ωραία γραφικά, σκίτσα, σχέδια κτλπ. μάλιστα σε ελάχιστο χρόνο :laugh:.
Ευχαριστώ για το μοίρασμα των σκέψεων και ιδεών, και χαίρομαι ιδιαίτερα. Ετοιμάζουμε κάτι πολύ καλύτερο από βιβλία, που θα σοκάρει ευχάριστα τον κόσμο που δεν το εχει ξανακάνει κανείς! :)
 
Top