Καλησπερα
Αρχικα να πουμε οτι κοιτας σε δυο διαφορετικα πεδια εντελως απομονομενα μεταξυ τους.
1) Το 4ο και συγκεκριμενα την διοίκηση επιχειρησεων η οποια καταγινεται με την λειτουργια μια επιχειρησης ( εδω ειναι η ναυτιλία).
Η τεχνη αυτη εχει σκοπο την παραγωγη χρηματος με καθε μεσον ( θεμιτο ή οχι) απο την ευρυθμη λειτουργια της επιχειρησης.. μικρο το οραμα και πρεπει να συμβιβαστεις αν ειναι οραματιστης.
2)Στο 2ο... Πολυτεχνικες τεχνες του αρχιτεκτονα μηχανικου και του πολιτικου μηχανικου
ειναι δυο τεχνες που στοχευουν στην παραγωγη ποιοτικου προιοντος και ερχονται αντιμετωπες με τους κανονες της φυσης και τις προτιμισεις του ανθρωπου.
Πολυ πιο δυσκολες οι πολυτεχνικες και χρονοβορες και θα πρεπει να το εχεις για αρχιμαστορας... και στην αρχιτεκονικη πρεπει να εχεις και μια παραπανω καλαισθησια για να σταθεις.
Το μετρο που εχουμε στο λυκειο(και ειναι λαθος) ειναι ...μ'αρεσουν μαθηματικα και φυσικη παω πολυτεχνειο...δεν μ'αρεσει τιποτα θελω πτυχιο και λευτα παω διοικηση επιχειρησεων και εκει θα με βαλουν σε γραμμη.
Πρεπει να κανεις λοιπον μια συζητηση με τον εαυτο σου για να αποφασισεις.
Ειναι δεδομενο οτι εκει που δεν γουσταρεις δεν αποδιδεις.
Στην πραξη τωρα
1) Ναυτηλιακα
Τελειώνοντας το παπεi ή την χιο...ή καποιο τμημα ΔΕΟ και μετα μεταπτυχιακο στην ναυτηλια θα ζητησεις δουλεια σε καποια εφοπλιστικη-πλοιοκτητικη ή μεσιτική ( shiping brokering) του χωρου.
Λογω του πλεονεκτηματος των γλωσσων και του πτυχιου θα σε προσλαβουν αμεσως με μισθο χιλιαρικου.( οι εφοπληστες ειναι σπαγγοραμενοι).
Εκει θα κανεις 2 πραγματα κυριως
a)chartering ..το οποιο σημαινει ευρεση φορτιων στρερεων ή υγρων για να γεμιζεις τα καραβια σου ή καραβια αλλων και το αναποδο και θα μιλας με ολο τον κοσμο. Εκει θα σε βοηθησουν τα αγλλικα και τα κινεζικα και αν μαθαινες και αραβικα ακομα καλυτερα.
Η θεση αυτην θα εχει αργοτερα και πρημηθειες ανα συμβολαιο και ετσι οι απολαβες σου θα ανεβουν πανω απο 2000€ και πολυ ψηλοτερα.. αλλα πρεπει να το εχεις.
β) Operation.... αυτο σημαινει οτι τα συμβολαια που κλεινουν οι αλλοι εσυ θα τα φροντιζεις και θα ειναι ο συνδετικος κρικος μεταξυ πλοιου και φορτιου.. η εκτελεση ενος συμβολαιου εχει φασαρια και εχει πολλα προβλεπτα και γκρινιες.
2) Πολυτεχνικα
Οπως ξερεις η ελλαδα δεν χτιζει.. θα αρχισει παλι οταν το αποφασισουν οι τραπεζες.
Και στι δυο τεχνες ο μισθος ειναι του χιλιαρικου και υπαρχει συναγωνισμος.
Ως αρχιτεκτων νεος θα σχεδιαζεις στο autocad οτι σου λενε οι παλιοι.
Ως πολιτικος μηχανικος θα εισαι ο επιβλεπων των συνεργειων στο πεδιο μεχρι να πιασεις και εσυ να δομεις σχεδιαστικα στο autocad.
Tωρα χτιζουν μεγαλα εργα οπως ελληνικο, μετρο, δρομους κλπ ..ε οταν θα αρχισουν να χτιζουν σπιτια τοτε θα ανεβουν και οι μισθοι.
Η τεχνίτη νοημοσυνη θα ειναι ακομα ενα εργαλειο στα χερια των μηχανικων αλλα δεν μπορει να τους ακτικαταστησει με τιποτα.
Τωρα αν θες και αλλη πολυτεχνικη επιλογη που οι γλωσσες σου να δινουν πλεονεκτημα πες να σου πω.
Για ετικετες που λες ειναι αυτο εδω
View attachment 141627