Controversial απόψεις για το εκπαιδευτικό σύστημα

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,035 μηνύματα.
Εχει χαθει η μπαλα εδω μεσα με αυτα που διαβαζουμε :lol:
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,051 μηνύματα.
Η ουσία είναι ότι η κοινωνία, ειδικά τώρα, χρειάζεται ένα σχολείο πιο ευέλικτο και πιο ευπροσαρμοστο στις πραγματικές της ανάγκες και τάσεις. Αυτή την στιγμή το σχολείο λειτουργεί με έναν fixed τρόπο που βρέξει χιονίσει έχει ακριβώς την ίδια λειτουργία. Δεν μπορεί να δουλέψει αυτό, και εκτός αυτού είναι και απάνθρωπο γιατί θέτει ως προτεραιότητα τα μαθήματα, ενώ η πραγματική προτεραιότητα του θα έπρεπε να είναι οι άνθρωποι, η καλλιέργεια τους και η ανάπτυξη τους, ηθικά, νοητικά και ακόμα και σωματικά. Δεν γίνεται να βγαίνεις από το σχολείο και να μην ξέρεις βασικά πράγματα όπως π.χ. πρώτες βοήθειες.

Ενώ υπάρχει μια μερίδα ανθρώπων που θεωρεί ότι όλα τα προβλήματα θα λυθούν με παραπάνω πληροφορική, η πραγματικότητα είναι ότι δεν θα λύσει κανένα από τα προβλήματα της κοινωνίας αυτό. Θα συνεχίσουμε να οδεύουμε σε μια τεχνοκρατική κοινωνία που ωφελεί ορισμένους λίγους, ενώ βλάπτει το σύνολο της κοινωνίας. Ο ρόλος του σχολείου πρέπει να αναθεωρηθεί πλήρως και πρέπει να σταματήσει να υφίσταται μόνο ως ο προθάλαμος του πανεπιστημίου. Αντί να έχει δευτερεύοντα ρόλο, το σχολείο πρέπει να αποκτήσει πρωτεύοντα ρόλο και να συμμετάσχει στην ανάπτυξη όλων των πτυχών της προσωπικότητας των ανθρώπων.
 

Drglitterstar

Δραστήριο μέλος

Η Drglitterstar αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 476 μηνύματα.
Το ν+2 θα ήταν σωστό, αν δεν υπήρχαν άλλοι παράγοντες για τους οποίους κάποιοι φοιτητές το ξεπερνάνε. Για παράδειγμα πολλοί φοιτητές αναγκάζονται και εργάζονται, αρα γιατί πρέπει να έχουν και αυτό το άγχος της πίεσης χρόνου; Επίσης, υπάρχουν πολλοί φοιτητές με οικογένεια, με παιδιά, όπως είναι η περίπτωσή μου, που έχουν παει πίσω οι σπουδές μου στο τμήμα μου γιατί εχω και δυο παιδιά που πρέπει να βοηθήσω στα διαβάσματα τους και στις άλλες υποχρεώσεις τους, ή να αφιερώσω χρόνο στην καθαριότητα του σπιτιού ή στη μαγειρική, αρα ο δικός μου χρόνος μελέτης εκ των πραγμάτων μειώνεται. Για να μην πω για καθηγητές στο τμήμα που κόβουν συνεχώς. Πως να τελειώσει ο φοιτητης όταν έχει μπλέξει με κομπλεξικό καθηγητή που τον κόβει 5 και 6 φορές; Ας βελτιωθεί, λοιπόν, πρώτα το θέμα αυτό με καθηγητές που θεωρούν ότι είναι αυθεντίες και το τμήμα τσιφλίκι τους και ύστερα να εφαρμοστεί το ν+2.

Χρειάζεται αξιολόγηση καθηγητών, ανάλυση στατιστικών για τα μαθήματα, πόσοι περνάνε, παρακολουθούν κλπ

Το μεγάλο θέμα είναι στις σχολές μαθηματικών, φυσικών κλπ που έχουν μέσο όρο αποφοίτησης 6/7 χρόνια. Υποτίθεται ότι το πρόγραμμα σπουδών είναι τέτοιο έτσι ώστε να μπορεί ο μέσος φοιτητής να την τελειώσει στα 4 χρόνια, κάτι το οποίο δεν ισχύει.

Απλά γενικά διαφωνώ με την χαλαρότητα των ελληνικών πανεπιστημίων. Στο εξωτερικό η ακαδημαϊκή αυστηρότητα είναι πολύ μεγαλύτερη. Βλ. Γερμανία, Ελβετία έχουν περιορισμό αριθμό ευκαιριών να περάσουν ένα μάθημα. Δεν λέω να μην υπάρχει ελαστικότητα αλλά όχι αυτό που συμβαίνει σήμερα. Σε όλα τα σοβαρά πανεπιστήμια υπάρχει ανώτατο όριο σπουδών. Και παρόλο που στην πράξη δεν έχει εφαρμοστεί, είδαμε κάποιους φοιτητές που επειδή φοβήθηκαν στρώθηκαν και πήραν το πτυχίο τους. Ήδη έχει λειτουργήσει ως κίνητρο αποφοίτησης.

Έχω συμφοιτητή που βρίσκεται στο 12ο έτος. Δεν δουλεύει ή κάτι τέτοιο, όταν είχαμε μιλήσει μου έλεγε ότι δεν του αρέσει το διάβασμα και θέλει να το πάει χαλαρά, του αρέσει η καθημερινότητα του έτσι όπως είναι, γυμναστήριο και καφέ. Δίνει 1 με 2 μαθήματα ανά εξεταστική, ίσα ίσα να πιάσει το πέντε. Λόγω αναπηρίας είχε μπει χωρίς πανελλήνιες. Τώρα που τελειώνει τη σχολή θα μπει σε ειδικότητα με αναμονή ως υπεράριθμος. Πώς αυτό είναι δίκαιο; Τον θεωρώ και επικίνδυνο.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,035 μηνύματα.
Χρειάζεται αξιολόγηση καθηγητών, ανάλυση στατιστικών για τα μαθήματα, πόσοι περνάνε, παρακολουθούν κλπ
ελα ομως που αυτο δεν θα γινει ποτε.Και οι 2 μας το ξερουμε. Ο καθε κομπλας δημοσιος υπαλληλος απολαμβανει τη κρατικη ασυλια. Αρα ρε συ ειναι παραλογο αυτο το μετρο να εφαρμοστει στη πραξη. Ασε που πιστευω ψηφιστηκε μονο και μονο για ψηφοθηρικους και οχι ακαδημαικους λογους.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,035 μηνύματα.
Η ουσία είναι ότι η κοινωνία, ειδικά τώρα, χρειάζεται ένα σχολείο πιο ευέλικτο και πιο ευπροσαρμοστο στις πραγματικές της ανάγκες και τάσεις. Αυτή την στιγμή το σχολείο λειτουργεί με έναν fixed τρόπο που βρέξει χιονίσει έχει ακριβώς την ίδια λειτουργία. Δεν μπορεί να δουλέψει αυτό, και εκτός αυτού είναι και απάνθρωπο γιατί θέτει ως προτεραιότητα τα μαθήματα, ενώ η πραγματική προτεραιότητα του θα έπρεπε να είναι οι άνθρωποι, η καλλιέργεια τους και η ανάπτυξη τους, ηθικά, νοητικά και ακόμα και σωματικά. Δεν γίνεται να βγαίνεις από το σχολείο και να μην ξέρεις βασικά πράγματα όπως π.χ. πρώτες βοήθειες.

Ενώ υπάρχει μια μερίδα ανθρώπων που θεωρεί ότι όλα τα προβλήματα θα λυθούν με παραπάνω πληροφορική, η πραγματικότητα είναι ότι δεν θα λύσει κανένα από τα προβλήματα της κοινωνίας αυτό. Θα συνεχίσουμε να οδεύουμε σε μια τεχνοκρατική κοινωνία που ωφελεί ορισμένους λίγους, ενώ βλάπτει το σύνολο της κοινωνίας. Ο ρόλος του σχολείου πρέπει να αναθεωρηθεί πλήρως και πρέπει να σταματήσει να υφίσταται μόνο ως ο προθάλαμος του πανεπιστημίου. Αντί να έχει δευτερεύοντα ρόλο, το σχολείο πρέπει να αποκτήσει πρωτεύοντα ρόλο και να συμμετάσχει στην ανάπτυξη όλων των πτυχών της προσωπικότητας των ανθρώπων.
δεν πειραζει ωραια ολα αυτα, αλλα βαλε κανα 5ωρο πληροφορικη για να στρωσει χαρακτηρα το καθε καγκουρο15χρονο :upside:
 

Drglitterstar

Δραστήριο μέλος

Η Drglitterstar αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 476 μηνύματα.
ελα ομως που αυτο δεν θα γινει ποτε.Και οι 2 μας το ξερουμε. Ο καθε κομπλας δημοσιος υπαλληλος απολαμβανει τη κρατικη ασυλια. Αρα ρε συ ειναι παραλογο αυτο το μετρο να εφαρμοστει στη πραξη. Ασε που πιστευω ψηφιστηκε μονο και μονο για ψηφοθηρικους και οχι ακαδημαικους λογους.

Ξέχασες να αναφέρεις και την οικογενειακράτια στα πανεπιστήμια. Και εγώ για αυτό πιστεύω ότι ψηφίστηκε.

Έτσι όπως είναι αυτήν την στιγμή θα ήταν παράλογο να εφαρμοστεί, είναι one sided μεταρρύθμιση. Τα μικρά ποσοστά επιτυχίας ανά εξετάστική θα εξεταστούν; Ή ακόμα κάποιοι καθηγητές που δεν ανεβάζουν τις διαφάνειες τους στο eclass, ή τα βιβλία που μπορεί να πάρουμε 3 μέρες πριν δώσουμε;

Το ν+2 χρειάζεται και αξιολόγηση καθηγητών και αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών. Άραγε χρειάζονται τόσα πολλά μαθήματα, ειδικά πχ γεωπονικό που έχει από 110 μέχρι 130; Φαντάζομαι θα υπάρχει αλληλοεπικάλυψη στην ύλη.

Αλλά ας μην κάνουμε και τα στραβά μάτια στην φοιτητική νοοτροπία της Ελλάδας.
 

nicole1982

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nicole1982 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 302 μηνύματα.
Απλά γενικά διαφωνώ με την χαλαρότητα των ελληνικών πανεπιστημίων. Στο εξωτερικό η ακαδημαϊκή αυστηρότητα είναι πολύ μεγαλύτερη. Βλ. Γερμανία, Ελβετία έχουν περιορισμό αριθμό ευκαιριών να περάσουν ένα μάθημα.
Γαλλία, πάντως που εχω παρακολουθησει σπουδές εξ αποστασεως και φέτος ειναι να παρακολουθήσω πάλι σε άλλο πανεπιστήμιο, όντως έχουν αρκετές απαιτήσεις τα μαθήματα και οι Γάλλοι καθηγητές είναι πολύ τσιγκούνηδες στις βαθμολογίες, αλλά το καλό είναι ότι αν εχεις μέσο όρο πάνω από 10 / 20, ακόμα και κάτω από τη βάση να εχεις σε ένα μάθημα το περνάς και δεν το χρωστάς.Θα μπορούσε κι εδώ να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,334 μηνύματα.
Έτσι όπως είναι αυτήν την στιγμή θα ήταν παράλογο να εφαρμοστεί,
Πιστευω θα εφαρμοστει γιατί η κυβέρνηση έχει δείξει ότι δεν κάνει πίσω και εξ αλλου γιατί να κάνει πίσω όταν η αντιπολίτευση ειναι αδύναμη
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,035 μηνύματα.
Ξέχασες να αναφέρεις και την οικογενειακράτια στα πανεπιστήμια. Και εγώ για αυτό πιστεύω ότι ψηφίστηκε.

Έτσι όπως είναι αυτήν την στιγμή θα ήταν παράλογο να εφαρμοστεί, είναι one sided μεταρρύθμιση. Τα μικρά ποσοστά επιτυχίας ανά εξετάστική θα εξεταστούν; Ή ακόμα κάποιοι καθηγητές που δεν ανεβάζουν τις διαφάνειες τους στο eclass, ή τα βιβλία που μπορεί να πάρουμε 3 μέρες πριν δώσουμε;

Το ν+2 χρειάζεται και αξιολόγηση καθηγητών και αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών. Άραγε χρειάζονται τόσα πολλά μαθήματα, ειδικά πχ γεωπονικό που έχει από 110 μέχρι 130; Φαντάζομαι θα υπάρχει αλληλοεπικάλυψη στην ύλη.

Αλλά ας μην κάνουμε και τα στραβά μάτια στην φοιτητική νοοτροπία της Ελλάδας.
ετσι ακριβως.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,035 μηνύματα.
Πιστευω θα εφαρμοστει γιατί η κυβέρνηση έχει δείξει ότι δεν κάνει πίσω και εξ αλλου γιατί να κάνει πίσω όταν η αντιπολίτευση ειναι αδύναμη
γιωργαρα εχεις δει κανα μπατσο σε καμια σχολη? Και να εφαρμοστει θα αφορα τους πραγματικα αιωνιους που δεν πατανε στη σχολη για χρονια
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top