Πανελλήνιες 2025 - Κουβεντούλα

nearos

Διακεκριμένο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7,979 μηνύματα.
Μπα κολλημενος ειμουν ...νομιζα οτι ο κοσμος ειναι φυσικη και μαθηματικα..αντε και στο τσακιρ κεφι και χημεια.
Ωραια τα ματια ...ολος ο κοσμος..αλλα τα διαβαζεις γρηγορα αφου δεν ξερεις..
Ναι το σεμνος ειναι μια καλη σεξουαλικη προσεγγιση αλλα καπως αργη.
Ε και γώ. Του ίδιου πεδίου ήμασταν πρίν σας προδώσω τελευταία στιγμή του είδους σας. Δεν το 'χω πολυ με τα μαθηματικά.. Δεν ειναι θρησκεία, ως εργαλείο το βλέπω που το σέβομαι και με σέβεται και εκείνο.
Ελιωσα για τη βιολογία, τι να κάνωμε; Απλά είχα και τη θεωρητική αντίληψη, μου άρεσε η ιστορία και τα αρχαία και η φιλοσοφία, είχαμε και κατι καλες συζητήσεις με την καθηγήτρια περι κομμουνισμού και δημοκρατίας και στανιαραμε απολύτως... Στο λύκειο αυτά. στο γυμνάσιο ημουν καρκαντζαλάκι σκέτο
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,119 μηνύματα.
Λοιπον mixaelaaa
Το μαρκετινκ ειναι ενα παρακλαδι ( κατευθυνση) της διοικησης επιχειρησεων ή ενα μεταπτυχιακο της
Μια ιδρυμα το πηρε και το εκανε ξεχωριστει σχολη ..το ΟΠΑ για να εχει σχολες.
Η διοικηση λοιπον επιχειρησεων λοιπον που πρεπει να στοχευεις ειναι μια τεχνη απο την αρχη...καμια σχεση με τα μαθηματα που δινεις απο το 4ο
και ειναι σχολη του θεωρητικου κατα βαση. Λιγα θετικα εχει και εξ απαλων ονυχων.
Η πιο κοντινη σου ειναι το οικονομικο Κομοτηνης με δυο κατευθυνσεις..οικονομικης επιστημης και διοικησης επιχειρησεων..τα ιδια που κανει και το ΑΠΘ.
Η εβε της σχολης ειναι 10,4 και μορια 9800 και σχολη αδεια λογω εβε 196/286.
Πρεπει να γραψεις λοιπον 11 ΜΟ .
εστω οτι γραφεις μαθηματικα κατω απο 10 ..εστω 5
εκθεση 13
αοθ 15
πληροφορικη 13
Ολα αυτα μας κανουν 46/4 = 11,5 ΜΟ και εισαι πανηγυρικά μεσα.
Αυτα με φροντ και διαβασμα απο σεπτεμβρη εισαι οκ ... η αοθ και η πληροφορικη ειναι μαθηματα του ενος ετους χωρις προηγουμενο υποβαθρο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ε και γώ. Του ίδιου πεδίου ήμασταν πρίν σας προδώσω τελευταία στιγμή του είδους σας. Δεν το 'χω πολυ με τα μαθηματικά.. Δεν ειναι θρησκεία, ως εργαλείο το βλέπω που το σέβομαι και με σέβεται και εκείνο.
Ελιωσα για τη βιολογία, τι να κάνωμε; Απλά είχα και τη θεωρητική αντίληψη, μου άρεσε η ιστορία και τα αρχαία και η φιλοσοφία, είχαμε και κατι καλες συζητήσεις με την καθηγήτρια περι κομμουνισμού και δημοκρατίας και στανιαραμε απολύτως... Στο λύκειο αυτά. στο γυμνάσιο ημουν καρκαντζαλάκι σκέτο
Ναι τα μαθηματικα ειναι θρησκεια μονο για ρομαντικους για τους αλλους εργαλειο..αλλα δουλευουν στο παρασκηνιο ως βαση καθε σκεψης.

ε ειπαμε
θετικες σπουδες για ευ βιοποριζειν
κλασσικες σπουδες για το ευ ζειν
 
Τελευταία επεξεργασία:

nearos

Διακεκριμένο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7,979 μηνύματα.
Βιολογια σε αγαπω αλλα σε γαμω ταυτοχρονα
 

mixaelaaa

Νεοφερμένος

Η mixaelaaa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Εγώ φέτος άρχισα να πιστεύω οτιη θεωρητική προκαλεί κατάθλιψη
 

Κάμπια

Διάσημο μέλος

Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,143 μηνύματα.

gazaki voutaniou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η επαγγελματίας αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 114 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 196 μηνύματα.

nearos

Διακεκριμένο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7,979 μηνύματα.

gazaki voutaniou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η επαγγελματίας αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 114 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 196 μηνύματα.
καμαρια πιστευετε οτι αξιζουν τα ιδιαιτερα στη γ λυκειου? μου το προτεινε ο καθηγητης μου (φυσικοχημεια) επειδη του το ειχαμε αναφερει σε μια φαση αλλα και λιστα υπερ/κατα που εκανα ακομα δεν μπορω να αποφασισω
υπερ:
1. περισσοτερη εστιαση σε υλη που με δυσκολευει
2. κινητρο για μελετη ακομα και τις μερες που με κατακλυει η βαρεμαρα
3. λιγοτερος ανταγωνισμος που για εμενα καταληγει παντα μη-υγιης
4. αισθημα ασφαλειας, λιγοτερο αγχος οτι ειτε τραβαω το τμημα πισω ειτε με σερνουν αυτοι μπροστα
κατα:
1. λεφτα
2. πολλα λεφτα
3. δεν εχω φιλους και τα 2 παιδια στο τμημα του φροντ ειναι τα μονα ατομα που μιλαω σε σχεδον καθημερινη βαση
4. λεφτα
 

nearos

Διακεκριμένο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7,979 μηνύματα.
Θα αξιζε μονο αν σταματαγες φροντιστηριο.
Τα ιδιαιτερα ειναι ακριβα αλλα αποτελεσματικα, σου βαζουν φορτο αλλα στα κυβικα σου και πας με τους ρυθμους σου. Αλλα δε πανε φροντιστηριο και ιδιαιτερα μαζι, θα παθεις το burnout του αιωνα
 

juanium

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Χολαργός (Αττική). Έχει γράψει 327 μηνύματα.
καμαρια πιστευετε οτι αξιζουν τα ιδιαιτερα στη γ λυκειου? μου το προτεινε ο καθηγητης μου (φυσικοχημεια) επειδη του το ειχαμε αναφερει σε μια φαση αλλα και λιστα υπερ/κατα που εκανα ακομα δεν μπορω να αποφασισω
υπερ:
1. περισσοτερη εστιαση σε υλη που με δυσκολευει
2. κινητρο για μελετη ακομα και τις μερες που με κατακλυει η βαρεμαρα
3. λιγοτερος ανταγωνισμος που για εμενα καταληγει παντα μη-υγιης
4. αισθημα ασφαλειας, λιγοτερο αγχος οτι ειτε τραβαω το τμημα πισω ειτε με σερνουν αυτοι μπροστα
κατα:
1. λεφτα
2. πολλα λεφτα
3. δεν εχω φιλους και τα 2 παιδια στο τμημα του φροντ ειναι τα μονα ατομα που μιλαω σε σχεδον καθημερινη βαση
4. λεφτα
Ανάλογα αυτο που προτιμάς εσύ, και μπορείς βέβαια. Ένα selling point των φροντιστηρίων είναι ότι τα παιδιά βλέπουν τον ανταγωνισμό μπορστά τους. Αφου λες οτι δεν σου αρεσει αυτος ο ανταγωνισμος, που ειναι και καλα υπερ των φροντιστηριων, μαλλον τείνεις να σου αρέσουν τα ιδιαίτερα. Άμα υπάρχει λοιπόν η δυνατότητα, ίσως να σου είναι καλη λύση τα ιδιαίτερα. Ακόμη και να μην είναι σε όλα τα μαθηματα, μόνο σε αυτά που σε δυσκολεύουν περισσότερο. Πρώτα όμως κάνε λίγα δοκιμαστικά και αποφασίζεις
 

gazaki voutaniou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η επαγγελματίας αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 114 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 196 μηνύματα.
Θα αξιζε μονο αν σταματαγες φροντιστηριο.
Τα ιδιαιτερα ειναι ακριβα αλλα αποτελεσματικα, σου βαζουν φορτο αλλα στα κυβικα σου και πας με τους ρυθμους σου. Αλλα δε πανε φροντιστηριο και ιδιαιτερα μαζι, θα παθεις το burnout του αιωνα
καλα σιγουρα. μου προτεινε ειτε κανονικα ιδιαιτερα ειτε ξργω ενα δυο μαθηματα την εβδομαδα παραλληλα με το φροντ αλλα δεν εχει νοημα να το κανω μισο-μισο θεωρω γιατι οι ωρες θα ειναι υπερβολικα πολλες και θα γινει αυτο ακριβως που ειπες

οι γονεις μου μ ειπαν να μην σκεφτομαι τα χρηματα γιατι νταξ καθε ελληνας γονιος εχει λεφτα στην ακρη για αυτο ακριβως τον σκοπο. αλλα ειναι και οι γαμημενες οι τυψεις που με τυραννανε
 

juanium

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Χολαργός (Αττική). Έχει γράψει 327 μηνύματα.

Reader

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Reader αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,455 μηνύματα.
καμαρια πιστευετε οτι αξιζουν τα ιδιαιτερα στη γ λυκειου? μου το προτεινε ο καθηγητης μου (φυσικοχημεια) επειδη του το ειχαμε αναφερει σε μια φαση αλλα και λιστα υπερ/κατα που εκανα ακομα δεν μπορω να αποφασισω
υπερ:
1. περισσοτερη εστιαση σε υλη που με δυσκολευει
2. κινητρο για μελετη ακομα και τις μερες που με κατακλυει η βαρεμαρα
3. λιγοτερος ανταγωνισμος που για εμενα καταληγει παντα μη-υγιης
4. αισθημα ασφαλειας, λιγοτερο αγχος οτι ειτε τραβαω το τμημα πισω ειτε με σερνουν αυτοι μπροστα
κατα:
1. λεφτα
2. πολλα λεφτα
3. δεν εχω φιλους και τα 2 παιδια στο τμημα του φροντ ειναι τα μονα ατομα που μιλαω σε σχεδον καθημερινη βαση
4. λεφτα

Ως άτομο που έκανε ιδιαίτερα σε όλη τη γ' λυκείου, το μετάνιωσα. Ναι, εστιάζεις καλύτερα στην ύλη και είναι πιο εύκολο να λυθούν οι απορίες σου επειδή ο καθηγητής/ η καθηγήτρια ασχολείται αποκλειστικά μαζί σου, όμως ήμουν συνεχώς στο σπίτι. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να σκεφτείς καλά πριν αποφασίσεις. Θα περνάς έτσι κι αλλιώς πολλές ώρες κλεισμένη στο σπίτι για να διαβάζεις, συν τις ώρες των μαθημάτων. Είχα φτάσει σε σημείο να μην αντέχω το σπίτι μου, ήθελα να το γκρεμίσω, και δεν είμαι και άτομο που βγαίνει πολύ. Το φροντιστήριο συμπεριλαμβάνει και αλλαγή περιβάλλοντος, κάτι που χρειάζονται οι μαθητές της γ' λυκείου.
Σε κάθε περίπτωση, σκέψου το καλά πριν πάρεις κάποια απόφαση.
 

gazaki voutaniou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η επαγγελματίας αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 114 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 196 μηνύματα.
Ως άτομο που έκανε ιδιαίτερα σε όλη τη γ' λυκείου, το μετάνιωσα. Ναι, εστιάζεις καλύτερα στην ύλη και είναι πιο εύκολο να λυθούν οι απορίες σου επειδή ο καθηγητής/ η καθηγήτρια ασχολείται αποκλειστικά μαζί σου, όμως ήμουν συνεχώς στο σπίτι. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να σκεφτείς καλά πριν αποφασίσεις. Θα περνάς έτσι κι αλλιώς πολλές ώρες κλεισμένη στο σπίτι για να διαβάζεις, συν τις ώρες των μαθημάτων. Είχα φτάσει σε σημείο να μην αντέχω το σπίτι μου, ήθελα να το γκρεμίσω, και δεν είμαι και άτομο που βγαίνει πολύ. Το φροντιστήριο συμπεριλαμβάνει και αλλαγή περιβάλλοντος, κάτι που χρειάζονται οι μαθητές της γ' λυκείου.
Σε κάθε περίπτωση, σκέψου το καλά πριν πάρεις κάποια απόφαση.
τα ιδιαιτερα θα γινονται στο κτηριο του φροντιστηριου, οποτε τετοιο θεμα δεν υπαρχει. το μονο που σκεφτομαι ειναι το τριτο bulletpoint στην λιστα των κατα, οτι τωρα στο τμημα ειμαι με δυο αλλα παιδια με τα οποια κανουμε κουβεντουλα ξργω και ειναι πολυ ευχαριστο οταν λαβεις υποψιν οτι δεν εχω και αλλες παρεες.
αν και βεβαια για αυτο υπαρχει και το σχολειο. χμ. ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,244 μηνύματα.

nearos

Διακεκριμένο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7,979 μηνύματα.
τα ιδιαιτερα θα γινονται στο κτηριο του φροντιστηριου, οποτε τετοιο θεμα δεν υπαρχει. το μονο που σκεφτομαι ειναι το τριτο bulletpoint στην λιστα των κατα, οτι τωρα στο τμημα ειμαι με δυο αλλα παιδια με τα οποια κανουμε κουβεντουλα ξργω και ειναι πολυ ευχαριστο οταν λαβεις υποψιν οτι δεν εχω και αλλες παρεες.
αν και βεβαια για αυτο υπαρχει και το σχολειο. χμ. ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια.
μη σε ενδιαφερει το γεγονος οτι "τραβας τους αλλους πισω" η "σε σερνουν μπροστά". οι καθηγητες καταλαβαινουν απόλυτα, για αυτο τα φροντιστηρια ειναι ολιγομελη και οχι σα τις ταξεις του σχολειου..
Ωστόσο, κανε συχνα ερωτήσεις. για αυτο εισαι φροντιστηριο, να σου λυνονται οι αποριες. αμα οι συμμαθητες εχουν θεμα ου ρωτας, πες τους στα τσακιδια και οτι εσυ θες να τα πας καλα πανελελε. οσο για τις φιλιες, ε ναι.. ειναι μια μικρη θυσια ειδικα φετος. αλλα δε πειραζει. τι να κανεις και συ..
 

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,506 μηνύματα.
καμαρια πιστευετε οτι αξιζουν τα ιδιαιτερα στη γ λυκειου? μου το προτεινε ο καθηγητης μου (φυσικοχημεια) επειδη του το ειχαμε αναφερει σε μια φαση αλλα και λιστα υπερ/κατα που εκανα ακομα δεν μπορω να αποφασισω
υπερ:
1. περισσοτερη εστιαση σε υλη που με δυσκολευει
2. κινητρο για μελετη ακομα και τις μερες που με κατακλυει η βαρεμαρα
3. λιγοτερος ανταγωνισμος που για εμενα καταληγει παντα μη-υγιης
4. αισθημα ασφαλειας, λιγοτερο αγχος οτι ειτε τραβαω το τμημα πισω ειτε με σερνουν αυτοι μπροστα
κατα:
1. λεφτα
2. πολλα λεφτα
3. δεν εχω φιλους και τα 2 παιδια στο τμημα του φροντ ειναι τα μονα ατομα που μιλαω σε σχεδον καθημερινη βαση
4. λεφτα
Καλησπέρα!
Θα σου απαντήσω ως καθηγήτρια. Η μέχρι τώρα εμπειρία μου λέει ότι τα ιδιαίτερα είναι ιδανική λύση είτε για τους σημαντικά αδύναμους μαθητές, που έχουν ελλείψεις σε απαραίτητες γνώσεις γενικά από το λύκειο, ή για τους εξαιρετικούς μαθητές, που δουλεύουν με πολύ διαφορετικούς ρυθμούς. Οι πρώτοι είναι πλέον αρκετοί, οι δεύτεροι σαφώς λιγότεροι.
Οι υπόλοιποι πραγματικά πιστεύω ότι ωφελούνται από το μάθημα σε τάξη. Η κοινωνικοποίηση, η διάδραση που υπάρχει στο μάθημα, η ικανότητα να μαθαίνεις ή να προλαμβάνεις λάθη που εντοπίζετε στην τάξη με τους συμμαθητές σου είναι σημαντικά στοιχεία.
Αυτό που πιστεύω ότι θα σε ωφελήσει - ειδικά στα μαθήματα που αντιμετωπίζεις δυσκολία είναι τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, που δεν θα έχεις σχολείο, να συζητήσεις με τους καθηγητές σου για κάποια ιδιαίτερα, ώστε να κάνεις μία δομημένη και στοχευμένη επανάληψη - πρώτα μελετώντας ξανά την ύλη που έχεις διδαχθεί και μετά να επιμείνετε μαζί με τον καθηγητή στα σημεία που σε δυσκόλεψαν και είναι πιο απαιτητικά.

Εύχομαι καλή επιτυχία! =)
 

valentina¡

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η valentina¡ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 149 μηνύματα.
Άσχετο αλλά γνωρίζει κανείς αν στις πανελλήνιες του 2026 και μετά θα ισχύει αυτό που λέγανε ότι θα συμψηφιζεται η βαθμολογία του απολυτηρίου με τα μόρια που έγραψες στις πανελλήνιες για να μπεις σε μια σχολή;
 

gazaki voutaniou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η επαγγελματίας αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 114 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 196 μηνύματα.
πάνω στην ή κάτω απ'τη βάση στο διαγώνισμα οργανικής. αφιέρωσα όλο το χρόνο μελέτης που είχα πάνω στις ασκήσεις με μίγματα γιατί είναι το αδύναμό μου σημείο και παραμέλησα τη θεωρία με αποτέλεσμα να αποτύχω και στα μίγματα και στις θεωρητικές.
βλέπω παντού να λένε ότι η χημεία είναι το εύκολο μάθημα και συμπεραίνω ότι απλά κάτι δεν μου έχει κάνει ακόμα "κλικ". ίσως να έχω κάπου κενά, αλλά δεν μπορώ καν να το προσδιορίσω αυτό το κάπου.

επίσης νομίζω ότι μόλις απάντησα στο παραπάνω ερώτημά μου για ιδιαίτερα vs φροντιστήριο. κάτι πάει λάθος.
 

nearos

Διακεκριμένο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7,979 μηνύματα.
πάνω στην ή κάτω απ'τη βάση στο διαγώνισμα οργανικής. αφιέρωσα όλο το χρόνο μελέτης που είχα πάνω στις ασκήσεις με μίγματα γιατί είναι το αδύναμό μου σημείο και παραμέλησα τη θεωρία με αποτέλεσμα να αποτύχω και στα μίγματα και στις θεωρητικές.
βλέπω παντού να λένε ότι η χημεία είναι το εύκολο μάθημα και συμπεραίνω ότι απλά κάτι δεν μου έχει κάνει ακόμα "κλικ". ίσως να έχω κάπου κενά, αλλά δεν μπορώ καν να το προσδιορίσω αυτό το κάπου.

επίσης νομίζω ότι μόλις απάντησα στο παραπάνω ερώτημά μου για ιδιαίτερα vs φροντιστήριο. κάτι πάει λάθος.
Δεν ειναι ευκολη η χημεια. Με την καμια.
Δεν υπαρχει ευκολο η δυσκολο στην υγειας και θετικη. Σημασια εχει οτι τα εδωσες ολα. Κρατα ενεργιες, δες τα λαθη σου και συνεχξσε με το κεφαλι απανω
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top