Controversial απόψεις για το εκπαιδευτικό σύστημα

Hecticism

Νεοφερμένος

Ο Hecticism αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Ας ακούσουμε μερικές ιδέες όπου πάνε ενάντια από την κοινή γνώμη.
Θα ξεκινήσω πρώτος:

Κατάργηση ~30% των τμημάτων
Παράδειγμα: Έχουμε κυριολεκτικά 12(!) σχολές φιλολογίας/φιλοσοφίας.. βγάζουμε χιλιάδες φιλόλογους κάθε χρόνο ενώ ο τομέας έχει άθλια αποκατάσταση
imo έπρεπε είτε μόνο η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη να είχε τμήμα φιλολογίας είτε να μειωθούν οι θέσεις των εισακτέων κατά 90% στις 12 σχολές
Fun fact: αν έκλιναν όλες οι σχολές φιλολογίας η Ελλάδα δεν θα είχε έλλειψη απο φιλολόγους για 40 χρόνια.

Πιο γενικά πιστεύω ότι οι σπουδές δεν είναι για όλους αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα οι γονείς έχουν την νοοτροπία πως τα παιδιά τους ΠΡΕΠΕΙ να σπουδάσουν κάτι αλλιώς δεν θα έχουν μέλλον κτλπ με αποτέλεσμα ο κάθε randomας να περνάει σε μια σχολή φιλολογίας 11.000 μορίων, να ξοδέψει 4 χρονία να την βγάλει και μετά να κλαίγεται στο reddit επειδή δεν βρίσκει δουλειά με μισθό πάνω από 1000€.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,538 μηνύματα.
Oh boy τοπικάρα.

  • Στο εξωτερικό φεύγουν μόνο οι αποτυχημένοι Έλληνες γιατροί, γιατί δεν κατάφεραν να συγκεντρώσουν μόρια να περάσουν σε σοβαρό ελληνικό πανεπιστήμιο. Για τον λόγο αυτό άλλωστε οι Ρουμανίες Βουλγαρίες είναι πρώτες σε μετατροπή αποτυχημένων σε ημι-επιτυχημένων γιατρών.
  • Το ίδιο για τους δικηγόρους, αλλά βάλε Κύπρος.
  • Η έκθεση είναι σπουδαίο μάθημα, και ορθώς το δίνουνε από όλα τα πεδία.
  • Η ΕΒΕ λειτουργεί.
  • Δε χρειάζεται όσοι θέλουν να πάνε πανεπιστήμιο και γράφουν χαμηλούς βαθμούς, να πηγαίνουν.
 

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 3,292 μηνύματα.
Εγώ δεν συμφωνώ με τις μετεγγραφές στα πανεπιστήμια. Προτιμότερο θα ήταν να στηρίζονται οικονομικά οι φοιτητές που καλούνται να σπουδάσουν μακριά από τον τόπο κατοικίας (ας βγάλουν ένα Σπουδές Pass, μάθαμε πια) παρά να καταλήγουν όλοι στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Από τη μία, είναι πολύ επιβαρυντικό για τις κεντρικές σχολές και το βλέπω και στη δική μου σχολή, που έχει 400 εισακτέους και καταλήγουν να εγγράφονται κάθε χρονιά πάνω από 700.

Από την άλλη, είναι άδικο από την άποψη ότι:
Έστω 18.000 μόρια η βάση της σχολής Χ Αθήνας και 16.000 η βάση της σχολής Χ Ξάνθης.
Ο Α γράφει 16.000 μόρια και λόγω κριτηρίων μετεγγραφής πηγαίνει στη Χ Αθήνας.
Ο Β γράφει 17.975 μόρια και δεν πληροί τα κριτήρια της μετεγγραφής οριακά. Κατοικεί στην Αθήνα, αλλά αναγκάζεται να σπουδάσει στην Ξάνθη. Ο Α που έχει γράψει 1.975 μόρια λιγότερα από τον Β όμως μένει στην Αθήνα.

Ίσως να κρατήσουμε τις μετεγγραφές, αλλά αυστηροποιώντας πολύ τα κριτήρια. Όχι έτσι.

Η ΕΒΕ λειτουργεί.
Και με αυτό συμφωνώ για να είμαι ειλικρινής. Θα άλλαζα μόνο την ελάχιστη βάση των ειδικών μαθημάτων και θα την έβαζα φιξ στο 10, επειδή σε μερικά μαθήματα φτάνει πολύ ψηλά και η διδασκαλία που γίνεται στα δημόσια σχολεία κάθε άλλο παρά η ενδεδειγμένη είναι.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 19,833 μηνύματα.
Ενδυνάμωση του ρόλου της γυμναστικής σίγουρα. Και τις 5 μέρες της εβδομάδος στα σχολεία και κατά προτίμηση σε σωστές εγκαταστάσεις και όχι σε αυτό το χάλι που επικρατεί σήμερα. Σε πολύ ιδανικά πλαίσια να κρατούσε δύο ώρες και όχι μια σχολική όπως τώρα (αυτό για να γίνει εφικτό βέβαια θα έπρεπε να αγγίζαμε τα δυτικά σχολικά ωράρια και εγκαταστάσεις). Σίγουρα θα έπρεπε να δίνεται μεγάλη βαρύτητα στη γυμναστική στο σχολείο και να προπαγανδίζεται αυτός ο τρόπος ζωής και για τα δύο φύλα.

Όχι όπως βλέπουμε στις αμερικανικές καλτ σχολικές ταινίες τύπου 80s. Το κλασσικό τα παιδιά που έχουν ευνοηθεί ορμονικά με πιο γρήγορη ανάπτυξη να είναι οι Captains που χαίρουν σεβασμό από όλους και όσοι/ες δεν έχουν αναπτυχθεί να αντιμετωπίζονται ως losers σε ένα σύστημα όπου ο δυνατός πρέπει να τσακίσει τον αδύναμο. Μέσω της γυμναστικής θα έπρεπε να καλλιεργείται εκτός του αισθήματος της πειθαρχίας και το αίσθημα του ανηκομεν εις την ομάδα, στο "εμείς".
 

Hecticism

Νεοφερμένος

Ο Hecticism αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
  • Η έκθεση είναι σπουδαίο μάθημα, και ορθώς το δίνουνε από όλα τα πεδία.
Είναι unpopular;
Συμφωνώ αλλά πιστεύω ότι έπρεπε να είχε λιγότερο βάρος από τα άλλα μαθήματα
Στο τμήμα Ιατρικής Αθηνών, οι υποψήφιοι από ΕΠΑΛ παλεύουν στην κυριολεξία για το ποιος έχει γράψει την καλύτερη έκθεση επειδή τα άλλα 3 είναι standard 20αράκι
rn ο μικρότερος συντελεστής (weight) που μπορεί να βάλει μια σχολή σε ένα μάθημα πανελ. είναι 20%, θα έπρεπε να ήταν 15% ή λιγότερο
 

nearos

Περιβόητο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 5,332 μηνύματα.
  • Οι επαλιώτες που εισάγονται σε ΑΕΙ είναι κατώτεροι των ΓΕΛοιων.
  • Δεν ειναι μεμπτό να μην περάσεις πουθενα και να θελησεις να ασχοληθείς με χειρονακτική εργασία και οχι πνευματική.
  • ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥΣ, ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ, ΙΕΡΕΙΣ. πρεπει να αυξάνονται οι υποδομές και να δωθεί περισσότερο προσοχή στα θετικά μαθήματα.
  • Οι βαθμοί τετραμήνων συνδέονται άμεσα με τις πανελλήνιες
  • καποιοι ανθρωποι απλά δε κανουνε για σχολείο και δεν υπάρχει νόημα να προσπαθούν
  • Τα οικονομικά είναι overrated και εύκολα
 

Hecticism

Νεοφερμένος

Ο Hecticism αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
  • Οι βαθμοί τετραμήνων συνδέονται άμεσα με τις πανελλήνιες
Ναι αν κάποιος γράψει καλά στις πανελλήνιες, λογικά θα έχει και καλό βαθμό στο σχολείο
Αλλά δεν ισχύει το αντίστροφο, οι καθηγητές δίνουν 18αρια μόνο και αν δείξεις λίγο ενδιαφέρον στο μάθημα και συμμετέχεις κτλπ

Επίσης αυτό το επιχείρημα είναι επικίνδυνο επειδή μερικοί το χρησιμοποιούν ως λόγο για κατάργηση των Πανελληνίων και εισαγωγή μόνο από βαθμό σχολείου
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,334 μηνύματα.
Ας ακούσουμε μερικές ιδέες όπου πάνε ενάντια από την κοινή γνώμη.
  • Επαγγελματικός Προσανατολισμός να είναι υποχρεωτικός από τη Ε Δημοτικού μέχρι τη Γ' Λυκείου (χωρίς να είναι η ώρα του παιδιού)
  • Μείωση των ωρών σε μαθήματα όπως η Μουσική-Φιλοσοφία-Αρχαία κλπ και αντικατάσταση τους με μάθημα Η/Υ (σοβαρό μάθημα όμως-όχι παίζω Friv) και διδασκαλία Word-Excel-Power Point & Access
    Για μένα μέχρι το τέλος του γυμνασίου ο μαθητής με βάση το μάθημα της πληροφορικής θα πρέπει να γνωρίζει τα αντικείμενα αυτά και να του δίνετε και σχετική βεβαίωση μετά από εξετάσεις σε εξεταστικά κέντρα πχ Κρατικό Πιστοποιητικό Η/Υ & εκσυγχρονισμός των βιβλίων πληροφορικής
  • Στο Λύκειο από την Α' Λυκείου να μαθαίνουν ΟΛΟΙ έστω και τα βασικά σε μια γλώσσα προγραμματισμού πχ Python & Πανελλήνιες οι του 4ου πεδίου να δίνουν Python αντί ψευδογλώσσα
  • Η Στατιστική να διδάσκεται σοβαρά και όχι σαν χαβαλές
  • Κατάργηση τμημάτων φιλολογίας κλπ (ΕΛΕΟΣ)
  • Εκσυγχρονισμός των ΠΣ πολλών τμημάτων (τα περισσότερα είναι ίδια από το 1990 ας πούμε)
 

Alexandros28

Δραστήριο μέλος

Ο Alexandros28 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 728 μηνύματα.
Οι βαθμοί τετραμήνων συνδέονται άμεσα με τις πανελλήνιες
Δεν συνδέονται. Ίσα ίσα, είναι εκ διαμέτρου αντίθετη η φιλοσοφία μελέτης 3-4 μαθημάτων σε σχέση με το διάβασμα 10+ μαθημάτων. Είναι τεράστια παγίδα οι βαθμοί τετραμήνου.
 

nicole1982

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nicole1982 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 302 μηνύματα.
Παράδειγμα: Έχουμε κυριολεκτικά 12(!) σχολές φιλολογίας/φιλοσοφίας.. βγάζουμε χιλιάδες φιλόλογους κάθε χρόνο ενώ ο τομέας έχει άθλια αποκατάσταση
Κατάργηση ~30% των τμημάτων
Και γιατί να καταργηθούν τα τμήματα και να μη μειωθούν για παράδειγμα οι μαθητές που είναι στοιβαγμένα 25+ παιδιά σε κάθε τάξη; Να έχει η κάθε τάξη από 8 μαθητές. Έτσι και για τα παιδιά θα είναι πιο εύκολο να παρακολουθούν το μάθημα και θα προσληφθούν καθηγητές, αφού αντί για 4 τμήματα, η κάθε τάξη θα έχει πχ 8 τμήματα. Είναι και ένας τρόπος να καταργηθεί η παραπαιδεία.
Επισης, άλλος τρόπος να γίνουν προσλήψεις είναι να μειωθεί το όριο συνταξιοδότησης. Ειδικά στους εκπαιδευτικούς είναι απαραίτητο, αφού άλλο να είσαι 25-30 χρονών, με δημιουργικότητα και έμπνευση και άλλο 60 χρονών και να εχεις βαρεθεί να κανεις όλο τα ίδια και τα ίδια με αποτέλεσμα να βγάζεις την αρνητικότητα σου στα παιδάκια.
Τέλος, σημαντικός παράγοντας για να απορροφηθούν απόφοιτοι, είναι η άρση γενικά στο δημόσιο της μονιμότητας και η σωστή αξιολόγηση. Ένας εκπαιδευτικός πρέπει να αξιολογείται τόσο από τους ανώτερους του, όσο και από παιδιά και γονείς και αν κρίνεται ανίκανος, αν παίρνει πόδι.

Πιο γενικά πιστεύω ότι οι σπουδές δεν είναι για όλους αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα οι γονείς έχουν την νοοτροπία πως τα παιδιά τους ΠΡΕΠΕΙ να σπουδάσουν κάτι αλλιώς δεν θα έχουν μέλλον κτλπ με αποτέλεσμα ο κάθε randomας να περνάει σε μια σχολή φιλολογίας 11.000 μορίων, να ξοδέψει 4 χρονία να την βγάλει και μετά να κλαίγεται στο reddit επειδή δεν βρίσκει δουλειά με μισθό πάνω από 1000€.
Ναι, με αυτή τη λογική, μήπως πρέπει να καταργηθούν και κάτι τμήματα Μαθηματικών. Γιατί και το 14000 μορια για Αθηνα, το 10000 μορια για Πάτρα και το 9000 μορια για Σάμο δεν το λες και κάτι φοβερό για μελλοντικούς καθηγητές μαθηματικών.

Μείωση των ωρών σε μαθήματα όπως η Μουσική-Φιλοσοφία-Αρχαία κλπ και αντικατάσταση τους με μάθημα Η/Υ (σοβαρό μάθημα όμως-όχι παίζω Friv) και διδασκαλία Word-Excel-Power Point & Access
Αυτό είναι παράλογο. Υπάρχουν παιδιά που έχουν κλίση προς τη μουσική ή τα ανθρωπιστικά μαθήματα που μάλιστα είναι και αυτά που αναπτύσσουν την κριτική σκέψη του ανθρώπου και χωρίς αυτά θα είμασταν ακόμα στα δέντρα. Ε, τότε να μειωθούν και οι ωρες στα μαθηματικα, στη φυσικη, στη χημεία κλπ. Ναι, ενδιαφέρουσα η πληροφορική, αλλά δεν είναι για ολους, όπως δεν είναι για όλους τα αρχαία ή τα Λατινικά,γιατί λοιπόν να χαντακωθούν τα παιδάκια μειώνοντας ωρες μαθηματων που ίσως τα ενδιαφέρουν προς όφελος άλλως μαθημάτων που ίσως τους φαίνονται λιγότερο ενδιαφεροντα;
Πρεπει να υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στα γνωστικα αντικείμενα και αυτό που πρεπει να γίνει είναι να αλλάξει ο τρόπος διδασκαλιας, εκμαθησης και αξιολόγησης των μαθημάτων όπως είναι τα αρχαία. Να μηΝ αναγκάζονται,δηλαδή, τα παιδιά και μαθαίνουν παπαγαλία. Θα μπορούσαν να κάνουν πχ ομαδικές και ατομικές εργασίες για να αξιολογηθούν.
Οσο για τα word excel κλπ, ειναι κάτι που μπορεί να το δώσει καποιος και ως ενήλικας με ελάχιστες ωρες μαθημάτων. Σιγά τα ωα. Όχι σε όφελος του word , να θελουμε να μειωθούν ωρες μαθηματων που είναι σημαντικά για την πνευματικη ανάπτυξη των μαθητών.
 

donut_daddy

Νεοφερμένος

Ο donut_daddy αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Oh boy τοπικάρα.

  • Στο εξωτερικό φεύγουν μόνο οι αποτυχημένοι Έλληνες γιατροί, γιατί δεν κατάφεραν να συγκεντρώσουν μόρια να περάσουν σε σοβαρό ελληνικό πανεπιστήμιο. Για τον λόγο αυτό άλλωστε οι Ρουμανίες Βουλγαρίες είναι πρώτες σε μετατροπή αποτυχημένων σε ημι-επιτυχημένων γιατρών.
  • Το ίδιο για τους δικηγόρους, αλλά βάλε Κύπρος.
  • Η έκθεση είναι σπουδαίο μάθημα, και ορθώς το δίνουνε από όλα τα πεδία.
  • Η ΕΒΕ λειτουργεί.
  • Δε χρειάζεται όσοι θέλουν να πάνε πανεπιστήμιο και γράφουν χαμηλούς βαθμούς, να πηγαίνουν.
Η έκθεση πρεπει να καταργηθεί, αντικειμενικά άχρηστο μάθημα όπως και να το δεις, και δεν μπορεί να κρίνεται το μέλλον ενός αντικειμενικά καλού μαθητή από την υποκειμενικότητα της κρίσης του κάθε διορθωτή. Πχ ο 1ος βάζει 17 ο δεύτερος βάζει 12, και ναι υπάρχουν τέτοιες αποκλίσεις που μεταφράζονται σε μια χαμένη χρόνια από τη ζωή ενός μαθητή και χιλιάδες ευρώ χαμένα από μια οικογένεια. Δεν θα μάθει ελληνικά στις πανελλήνιες κάποιος, είχε 11 χρόνια σχολείο για να το κάνει. Προσωπικά φέτος έδωσα στο υγείας, πέρασα κτηνιατρική ΑΠΘ (1η επιλογή) θα προτιμούσα να δώσω μαθηματικά η κάποιο μάθημα βιοχημειας/ανατομιας/φυσιολογιας παρά έκθεση, γιατί εκεί τουλάχιστον 1+1=2 και βαθμολογείσαι αντικειμενικά.
 

donut_daddy

Νεοφερμένος

Ο donut_daddy αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
*Καταργηση όλων των σχολικών βιβλίων και δημιουργία νέων στα πρότυπά των εξωσχολικών βοηθημάτων
*Καταργηση των μαθημάτων γενικής παιδείας και έμφαση στα μαθήματα κατεύθυνσης
*Λειτουργια του σχολείου στα πρότυπα των φροντιστηρίων
*Σχολικος επαγγελματικός προσανατολισμός και εναρμονισμός των επιλογών των μαθητών με την αγορά εργασίας και τις ανάγκες της εγχώριας βιομηχανίας/παραγωγης (αν υπήρχαν)
*Στροφη και προς τα τεχνικά επαγγέλματα, γιατί δεν χρειαζόμαστε άλλους πτυχιούχους οικονομικων/φιλολογικων
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,334 μηνύματα.
Ναι, ενδιαφέρουσα η πληροφορική, αλλά δεν είναι για ολους,
Το να ξέρεις να χειρίζεσαι word-excel & power point ειναι εξίσου βασικό πλεον με το να ξέρεις αγγλικά σε επίπεδο lower (δεν είμαστε στο 2004 πλεον που ο υπολογιστής ήταν πολυτέλεια)
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,334 μηνύματα.
Οσο για τα word excel κλπ, ειναι κάτι που μπορεί να το δώσει καποιος και ως ενήλικας με ελάχιστες ωρες μαθημάτων.
Υπάρχουν ενήλικες που δεν έχουν τον χρόνο ούτε τα χρήματα να το κάνουν-σόρρυ αλλά ξανα λέω πλεον το να χειρίζεται τα εργαλεία του Microsoft Office είναι εξίσου σημαντικό με τη χρήση της αγγλικής γλώσσας
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,334 μηνύματα.

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,334 μηνύματα.
πτυχιούχους οικονομικων
Το θέμα δεν είναι οι πτυχιούχοι οικονομικών σαν πτυχιούχοι οικονομικών καθώς από αυτούς που εισάγονται λίγοι ενδιαφέρονται ουσιαστικά για το επάγγελμα (εξού και καταλήγουν σε άσχετες δουλειές οι περισσότεροι) .Ανοιγμα της αγοράς χρειάζεται για τους πτυχιούχους οικονομικών καθώς στην ελλάδα το 85-90% καταλήγει λογιστής όποιο τμημα οικονομικών και να τελειώσει-αν ανοίξει η αγορά και σε άλλους τομείς όπως πχ Banking μια χαρά θα είναι τα πράγματα
 

donut_daddy

Νεοφερμένος

Ο donut_daddy αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Το θέμα δεν είναι οι πτυχιούχοι οικονομικών σαν πτυχιούχοι οικονομικών καθώς από αυτούς που εισάγονται λίγοι ενδιαφέρονται ουσιαστικά για το επάγγελμα (εξού και καταλήγουν σε άσχετες δουλειές οι περισσότεροι) .Ανοιγμα της αγοράς χρειάζεται για τους πτυχιούχους οικονομικών καθώς στην ελλάδα το 85-90% καταλήγει λογιστής όποιο τμημα οικονομικών και να τελειώσει-αν ανοίξει η αγορά και σε άλλους τομείς όπως πχ Banking μια χαρά θα είναι τα πράγματα
Αν…. Δεδομένων των συνθηκών όμως και του ότι οι περισσότεροι που ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ σε αυτές τις σπουδές πάνε επειδη είναι πιο εύκολη η κατεύθυνση αυτή σε σχέση πχ με τη θετική, καλύτερα να στρέφονταν αυτά τα παιδιά σε κάτι άλλο. Συμφωνώ όμως με το ότι είναι θέμα της ευρύτερης οικονομίας που πρέπει να αλλάξει για να γίνει απορρόφηση των πτυχιούχων, βέβαια αυτό είναι και το πρόβλημα όλης της χώρας σε ολα, που χωρίς ντροπή αναφέρονται οι πολιτικοί στα ψίχουλα που είναι ο τουρισμός ως «βαριά βιομηχανία»
 

Drglitterstar

Δραστήριο μέλος

Η Drglitterstar αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 476 μηνύματα.
- τα περισσότερα ιεκ θα έπρεπε να καταργηθούν. Με ενοχλεί το ότι πουλάνε ψεύτικα όνειρα. Στο τέλος απλά είναι πεταμένα χρήματα, χαμένες ελπίδες και ψεύτικες πιστοποιήσεις.

- κατάργηση μισών τμημάτων ΑΕΙ. Υπάρχουν κάποια τμήματα τα οποία δεν έχουν σαφή επαγγελματικά δικαιώματα. Ας πούμε γεωπονία Άρτα, Φλώρινα κλπ τους τα έδωσαν; Γιατί μέχρι πρόσφατα δεν είχαν.

- το ν+2 θεωρώ ήταν σωστό μέτρο.

- θα έπρεπε να υπήρχε μεγαλύτερη οικονομική βοήθεια στα παιδιά που σπουδάζουν εκτός πόλης τους. Ξέρω παιδιά τα οποία πέρασαν σε άλλη πόλη αλλά επειδή μπόρεσαν να πάρουν εστία, τελικά πήγαν σε ένα ΙΕΚ στην πόλη τους. Και διαφωνώ με τις μετεγγραφές, τα εξήγησε ωραία κάποιος πιο πάνω.

- να μπορείς να δώσεις εξετάσεις για να προσπεράσεις τάξεις χωρίς να τις παρακολουθήσεις. Ενα παιδί το οποίο είναι πιο προχωρημένο για ποιο λόγο να πάει πίσω; Προφανώς μιλάω για δύσκολες εξετάσεις και όχι στον χώρο του σχολείου.

- δεν θα ήταν άσχημο οι τάξεις να χωρίζονται με βάση το «επίπεδο» όπως γίνονται και στα φροντιστήρια. Τα τμήματα πιο μικρά, θα έλεγα 10-15 ανά τάξη. Το σχολείο θα έπρεπε να βοηθάει περισσότερο τους αδύναμους μαθητές, τώρα προωθεί τους καλούς.

- κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι και νοσηλευτές σε κάθε σχολείο. Το δικό μου σχολείο αν και δημόσιο ΕΠΑΛ είχε ψυχολόγο και νοσηλευτή.

- οπωσδήποτε περισσότερα μάθημα οικονομίας και πληροφορικής από πρώτη γυμνασίου.

- κάθε μήνα υποχρεωτική εκδρομή σε κάποια εταιρία/εργοστάσιο/εργαστήριο για να δουν πρακτικά την δουλειά. Επίσης κάθε εβδομάδα να έρχονται διάφοροι επαγγελματίες από όλους τους κλάδους για να μιλήσουν στους μαθητές.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,334 μηνύματα.

nicole1982

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nicole1982 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 302 μηνύματα.
- το ν+2 θεωρώ ήταν σωστό μέτρο.
Το ν+2 θα ήταν σωστό, αν δεν υπήρχαν άλλοι παράγοντες για τους οποίους κάποιοι φοιτητές το ξεπερνάνε. Για παράδειγμα πολλοί φοιτητές αναγκάζονται και εργάζονται, αρα γιατί πρέπει να έχουν και αυτό το άγχος της πίεσης χρόνου; Επίσης, υπάρχουν πολλοί φοιτητές με οικογένεια, με παιδιά, όπως είναι η περίπτωσή μου, που έχουν παει πίσω οι σπουδές μου στο τμήμα μου γιατί εχω και δυο παιδιά που πρέπει να βοηθήσω στα διαβάσματα τους και στις άλλες υποχρεώσεις τους, ή να αφιερώσω χρόνο στην καθαριότητα του σπιτιού ή στη μαγειρική, αρα ο δικός μου χρόνος μελέτης εκ των πραγμάτων μειώνεται. Για να μην πω για καθηγητές στο τμήμα που κόβουν συνεχώς. Πως να τελειώσει ο φοιτητης όταν έχει μπλέξει με κομπλεξικό καθηγητή που τον κόβει 5 και 6 φορές; Ας βελτιωθεί, λοιπόν, πρώτα το θέμα αυτό με καθηγητές που θεωρούν ότι είναι αυθεντίες και το τμήμα τσιφλίκι τους και ύστερα να εφαρμοστεί το ν+2.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top