Από ΣΕΜΦΕ σε Μηχανολόγους

Msp1

Νεοφερμένος

Ο Msp1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Καλησπέρα σας, φέτος τελείωσα το πρώτο έτος στη Σεμφε και παρατήρησα ότι μου αρέσουν πολύ τα μαθήματα μηχανικής, μαθηματικών και ο προγραμματισμός. Γενικά από την προηγούμενη χρονια κανοντας το μηχανογραφικο σκεφτόμουν σοβαρά την επιλογή των μηχανολογων αλλά τελικά επέλεξα σεμφε (δεν το μετανιωσα). Ωστόσο μου αρέσει πολύ γενικότερα το κομμάτι της μηχανολογιας και θα ήθελα να τα συνδυάσω. Από όσο βλέπω στο πρόγραμμα σπουδών(σεμφε) και από τις δύο κατευθύνσεις δίνεται μεγάλη έμφαση στη μηχανική. Η ερώτηση είναι η εξης: χωρίς να κάνω 10%, ποιος θα ήταν ο καλύτερος τρόπος να αποκτήσω όσο μεγαλύτερη εικόνα γίνεται από αυτά που κάνουν οι μηχανολόγοι; Είναι καλή η επιλογή των κατακτηριων στο μέλλον;
 

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Όχι δεν είναι καλή η επιλογή των κατατακτηρίων από τόσο κοντινές σχολές, και μάλιστα χωρίς να δίνουν επιπλέον δικαιώματα. ΣΕΜΦΕ, ΗΜΜΥ, Μηχανολόγοι και Ναυπηγοί έχουν κατά 99% τα ίδια δικαιώματα. Π.χ. από άποψη δικαιωμάτων, οι Πολιτικοί Μηχανικοί θα είχαν νόημα κατατακτηρίων.

Αυτό που θα πρότεινα είναι self-study ότι μηχανολογικό σε ενδιαφέρει. Ακόμα και το μεταπτυχιακό στους Μηχανολόγους δεν έχει νόημα στην περίπτωσή σου πιστεύω.
 

Msp1

Νεοφερμένος

Ο Msp1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Όχι δεν είναι καλή η επιλογή των κατατακτηρίων από τόσο κοντινές σχολές, και μάλιστα χωρίς να δίνουν επιπλέον δικαιώματα. ΣΕΜΦΕ, ΗΜΜΥ, Μηχανολόγοι και Ναυπηγοί έχουν κατά 99% τα ίδια δικαιώματα. Π.χ. από άποψη δικαιωμάτων, οι Πολιτικοί Μηχανικοί θα είχαν νόημα κατατακτηρίων.

Αυτό που θα πρότεινα είναι self-study ότι μηχανολογικό σε ενδιαφέρει. Ακόμα και το μεταπτυχιακό στους Μηχανολόγους δεν έχει νόημα στην περίπτωσή σου πιστεύω.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Ουσιαστικά αυτό σκεφτόμουν αυτή τη στιγμή, δηλαδή να δώσω έμφαση στο self study. Απλά το πρόβλημα μου είναι εάν ένας μελλοντικός εργοδότης θα το αναγνώριζε αυτό.
 

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Ουσιαστικά αυτό σκεφτόμουν αυτή τη στιγμή, δηλαδή να δώσω έμφαση στο self study. Απλά το πρόβλημα μου είναι εάν ένας μελλοντικός εργοδότης θα το αναγνώριζε αυτό.
Μην ασχολείσαι με μελλοντικούς εργοδότες, αμόρφωτοι είναι οι περισσότεροι που απλά ξέρουν να γλείφουν για να παίρνουν δάνεια και να ανοίγουν επιχειρήσεις για να τα παίζουν επιχειρηματίες.

Ο μορφωμένος σοβαρός επιχειρηματίας δεν θα έχει κάποιο πρόβλημα μαζί σου.

Δηλαδή απλά δούλεψε 3-5 χρόνια αφότου αποφοιτήσεις ότι καλύτερο βρεις και μετά κάνε κάτι δικό σου.
 

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Πως ακριβώς έχουν τα ίδια δικαιώματα ?
Οι σεμφιτες δεν είναι μηχανολόγοι
 

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 155 μηνύματα.

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Όχι πια ....αυτό ίσχυε πριν χρόνια προσωρινά ....έχω βάλει λινκ! Καμιά σχέση !
 

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 155 μηνύματα.

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Παραθέτω το ΦΕΚ με τα επαγγελματικά δικαιώματα σεμφε

Άρθρο 1


1. Ο διπλωματούχος της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου που ακολούθησε την κατεύθυνση του Μαθηματικού Εφαρμογών μπορεί να ασχολείται μεταξύ άλλων με:

(α) τη διδασκαλία και ερευνητική δραστηριότητα σε διάφορους κλάδους των Μαθηματικών και των εφαρμογών τους.

(β) δραστηριότητες που συνίστανται στη συλλογή και επεξεργασία στατιστικών δεδομένων, την εξαγωγή συμπερασμάτων και τη διατύπωση προβλέψεων και εκτιμήσεων χρήσιμων στη λήψη απόφασης για συγκεκριμένα προβλήματα που ανακύπτουν σε χώρους αγοράς εργασίας και οικονομικής δραστηριότητας.

(γ) τη μελέτη εφαρμοσμένων μοντέλων που αποσκοπούν στην επίλυση προβλημάτων που ανακύπτουν σε οικονομικές επιχειρήσεις και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.

(δ) την προσέγγιση (μέσω θεωρητικών προτύπων), χρήση υπολογιστικών πακέτων για επίλυση προβλημάτων σε τομείς θεωρητικών και εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Υπολογιστικής Μηχανικής (mechanics).

(ε) την ανάλυση φυσικών συστημάτων, όπως στερεά και ρευστά καθώς επίσης και στοχαστικά μοντέλα που περιγράφουν βιολογικές και βιοϊατρικές εφαρμογές. Ειδικότερα μοντελοποίηση και επίλυση συγκεκριμένων προβλημάτων που ανακύπτουν σε διάφορες δραστηριότητες.

2. Ο διπλωματούχος της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου που ακολούθησε την κατεύθυνση του Φυσικού Εφαρμογών μπορεί να ασχολείται μεταξύ άλλων με:

(α) τη διδασκαλία και ερευνητική δραστηριότητα σε διάφορους κλάδους της Φυσικής και των εφαρμογών της.

(β) τις θεωρητικές μελέτες και πρακτικές εφαρμογές σε όλους τους κλάδους της Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Φυσικής, όπως: Μηχανική και Ιδιότητες της Ύλης, Φυσική Συμπυκνωμένης Ύλης, Φυσική και Μηχανική Υλικών, Ηλεκτρισμός, Ηλεκτρονική Φυσική, Μαγνητισμός, Κυματική, Ακουστική, Οπτική, Οπτοηλεκτρονική, Ατομική και Μοριακή Φυσική, Πυρηνική Φυσική, Φυσική Υψηλών Ενεργειών, Ραδιενέργεια, Αστροφυσική και Διαστημική Φυσική.

(γ) τη συμμετοχή σε μελέτη και ανάπτυξη επιταχυντικών συστημάτων φορτισμένων σωματιδίων και ανιχνευτικών συστημάτων ιοντιζουσών ακτινοβολιών για ερευνητική χρήση και εφαρμογές. Εφαρμογές της Πυρηνικής Φυσικής και της ραδιενέργειας στη βιομηχανία, το περιβάλλον, τη γεωργία και την ιατρική.

(δ) την προσέγγιση (μέσω θεωρητικών προτύπων), ανάπτυξη και χρήση υπολογιστικών κωδίκων και προγραμμάτων για την επίλυση προβλημάτων σε τομείς της Θεωρητικής και της Εφαρμοσμένης Φυσικής.

(ε) την συμμετοχή σε μελέτη, αξιολόγηση και τυποποίηση οπτικών, οπτικοηλεκτρονικών, φωτονικών διατάξεων ή διατάξεων λέιζερ, και των παραπάνω σε συναφείς εφαρμογές στη βιομηχανία, τις τηλεπικοινωνίες, το περιβάλλον, τη βιοϊατρική.

(στ) την μελέτη της δομής και των φυσικών και μηχανικών ιδιοτήτων ενός ευρέος φάσματος υλικών.
 

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 155 μηνύματα.

Στο λινκ "Ειδικότητες" άμα πατήσεις υπάρχει ένα pdf:


Στην Βασική Ειδικότητα ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ έχουν ενταχθεί οι ειδικότητες : ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου
 

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Το είδα ....τραγικό
 

Steliosgkougkou

Νεοφερμένος

Ο Steliosgkougkou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Δυτικής Μακεδονίας. Έχει γράψει 25 μηνύματα.

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 155 μηνύματα.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,340 μηνύματα.
Παρατήρησα ότι οι 7 βασικές ειδικότητες ΤΕΕ έχουν γίνει πλέον 13. Από πότε έγινε αυτό?

Στις μη-βασικες ειδικότητες, αναφέρεται στο σύνδεσμο "εντάσσονται στην πιο συγγενικη βασική ειδικότητα". Αυτό πως επηρεάζει τα ΕΔ? Μήπως εννοεί μέρος των ΕΔ της βασικής ειδικότητας?

Η ΣΕΜΦΕ γνωρίζαμε ότι βγάζει Μαθηματικούς ή Φυσικούς. Τώρα βγάζει (και από πότε?) και ΗΜΜΥ ή ΗΜΜΥ/2?
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Καλησπέρα σας, φέτος τελείωσα το πρώτο έτος στη Σεμφε και παρατήρησα ότι μου αρέσουν πολύ τα μαθήματα μηχανικής, μαθηματικών και ο προγραμματισμός. Γενικά από την προηγούμενη χρονια κανοντας το μηχανογραφικο σκεφτόμουν σοβαρά την επιλογή των μηχανολογων αλλά τελικά επέλεξα σεμφε (δεν το μετανιωσα). Ωστόσο μου αρέσει πολύ γενικότερα το κομμάτι της μηχανολογιας και θα ήθελα να τα συνδυάσω. Από όσο βλέπω στο πρόγραμμα σπουδών(σεμφε) και από τις δύο κατευθύνσεις δίνεται μεγάλη έμφαση στη μηχανική. Η ερώτηση είναι η εξης: χωρίς να κάνω 10%, ποιος θα ήταν ο καλύτερος τρόπος να αποκτήσω όσο μεγαλύτερη εικόνα γίνεται από αυτά που κάνουν οι μηχανολόγοι; Είναι καλή η επιλογή των κατακτηριων στο μέλλον;
Πήγαινε σε διαλέξεις τους ή βρες διαλέξεις πανεπιστημίων του εξωτερικού από αντίστοιχα τμήματα.
 

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Παρατήρησα ότι οι 7 βασικές ειδικότητες ΤΕΕ έχουν γίνει πλέον 13. Από πότε έγινε αυτό?

Στις μη-βασικες ειδικότητες, αναφέρεται στο σύνδεσμο "εντάσσονται στην πιο συγγενικη βασική ειδικότητα". Αυτό πως επηρεάζει τα ΕΔ? Μήπως εννοεί μέρος των ΕΔ της βασικής ειδικότητας?

Η ΣΕΜΦΕ γνωρίζαμε ότι βγάζει Μαθηματικούς ή Φυσικούς. Τώρα βγάζει (και από πότε?) και ΗΜΜΥ ή ΗΜΜΥ/2?
Εγώ απορώ πως δε ξεσηκώθηκαν οι ημμυ και το άφησαν να περάσει έτσι ? Βέβαια ποτέ δεν είναι αργά !
 

Steliosgkougkou

Νεοφερμένος

Ο Steliosgkougkou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Δυτικής Μακεδονίας. Έχει γράψει 25 μηνύματα.

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Εγώ απορώ πως δε ξεσηκώθηκαν οι ημμυ και το άφησαν να περάσει έτσι ? Βέβαια ποτέ δεν είναι αργά !
Δεν ξεσηκώθηκαν για 2 λόγους:

1) Οι σοβαροί ΗΜΜΥτες, όπως και γενικότερα οι σοβαροί STEMίτες, το 2024 δεν έχουν δικαιωματολάγνια, αλλά ασχολούνται με Data Science και AI. Και αργά η γρήγορα φτάνουν σε 5ψηφια νούμερα καθαρά τον μήνα, με 30-35 ώρες δουλειά την βδομάδα, καθαρά μόνο με την γνώση, χωρίς δικαιώματα, χωρίς κάποια κοινωνική δικτύωση και χωρίς την όποια οικογενειακή υποστήριξη (είτε οικονομική, είτε επιχειρηματική). Δικαιωματολάγνια το 2024, έχουν κάποιοι πολιτικοί μηχανικοί και κάποιοι απόφοιτοι πρώην ΤΕΙ, που δεν το έχουν με DS και AI, και εύχονται να ζούσαν το 1980.

2) Γιατί οι ΣΕΜΦίτες αντικειμενικά αξίζουν τα δικαιώματα ΗΜΜΥ, αλλά και των ΠΜ. Κατά την γνώμη μου δικαιώματα ΠΜ έπρεπε να είχαν. Γενικά ένας ΣΕΜΦίτης μπορεί να ξέρει καλύτερη ηλεκτρολογία από έναν ΗΜΜΥτη που πήρε ροές πληροφορικής και υπολογιστών. Γιατί να μην έχει δικαιώματα κάποιος που το αξίζει;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Δεν ξεσηκώθηκαν για 2 λόγους:

1) Οι σοβαροί ΗΜΜΥτες, όπως και γενικότερα οι σοβαροί STEMίτες, το 2024 δεν έχουν δικαιωματολάγνια, αλλά ασχολούνται με Data Science και AI. Και αργά η γρήγορα φτάνουν σε 5ψηφια νούμερα καθαρά τον μήνα, με 30-35 ώρες δουλειά την βδομάδα, καθαρά μόνο με την γνώση, χωρίς δικαιώματα, χωρίς κάποια κοινωνική δικτύωση και χωρίς την όποια οικογενειακή υποστήριξη (είτε οικονομική, είτε επιχειρηματική). Δικαιωματολάγνια το 2024, έχουν κάποιοι πολιτικοί μηχανικοί και κάποιοι απόφοιτοι πρώην ΤΕΙ, που δεν το έχουν με DS και AI, και εύχονται να ζούσαν το 1980.

2) Γιατί οι ΣΕΜΦίτες αντικειμενικά αξίζουν τα δικαιώματα ΗΜΜΥ, αλλά και των ΠΜ. Κατά την γνώμη μου δικαιώματα ΠΜ έπρεπε να είχαν. Γενικά ένας ΣΕΜΦίτης μπορεί να ξέρει καλύτερη ηλεκτρολογία από έναν ΗΜΜΥτη που πήρε ροές πληροφορικής και υπολογιστών. Γιατί να μην έχει δικαιώματα κάποιος που το αξίζει;
Ενώ ο Σεμφιτης με κατεύθυνση μαθηματικού ας πούμε είναι σχετικός ; Αυτά που λες είναι λίγο κουκουρούκου, δεν βγάζουν νόημα.

Άμα ο κόσμος από το ημμυ ΕΜΠ(και όχι μόνο) διαμαρτύρεται ότι τα προγραμματα σπουδών δεν σε προετοιμάζουν για την αγορά σε θέματα εγκαταστάσεων, φαντάσου τι ισχύει για τον σεμφιτη που το αντικείμενο του είναι και διαφορετικό. Μήπως, λέω μήπως, εν τέλει τέτοιες αποφάσεις(όπως και η εξοντωση των ΤΕΙ) προσπαθούν να βολεύουν μερικούς καθηγητές, και ψηφοφόρους φοιτητές, και δεν είναι προς το συμφέρουν της κοινωνίας τελικά ;

Μήπως αντί να μοιράζουν δικαιώματα από εδώ και από εκεί θα έπρεπε να εξασφαλίζουν ότι οι απόφοιτοι των σχολών όντως μπορούν να τα υποστηρίξουν στο 100% μετά την αποφοίτησή τους ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top