Προγραμματιστής από το τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής του ΠΑΔΑ

xristos_k

Νεοφερμένος

Ο xristos_k αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Καλησπερα σας, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με το τμήμα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, Μηχανικών πληροφορικής και υπολογιστών. Αν αυτη η σχολή ειναι κατάλληλη να δουλέψω ως προγραμματιστής.?
 

Debugging_Demon

Νεοφερμένος

Ο Debugging_Demon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πατρών. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Προγραμματιστής (με την στενή έννοια της λέξης) μπορείς να γίνεις και μόνος σου. Αν το μόνο που θελεις να κάνεις είναι ο προγραμματισμός ξεκίνα online courses και θα μάθεις τα πάντα μόνος σου για την χρήση όλων των προγραμματιστικών εργαλείων no need for university here. Το πανεπιστήμιο είναι εκεί για να σου δώσει περισσότερες γνώσεις στο κομμάτι της επιστήμης και της τεχνολογία των υπολογιστών, ανάπτυξη-ανάλυση αλγορίθμων, κατασκευή και χρήση σωστών δομών δεδομένων για την υλοποίηση αλγορίθμων, τεχνικές προγραμματισμού, χαρακτηριστικά γλωσσών προγραμματισμού (εμείς έχουμε και ένα μάθημα στο οποίο φτιάχνουμε μια δική μας μινι γλώσσα προγραμματισμού στο 4ο εξάμηνο), αλλά και θέματα υλικού όπως κυκλώματα που απαρτίζουν έναν επεξεργαστή ή μια μνήμη, πως λειτουργεί η ιεραρχία μνήμης και πολλά άλλα θέματα που ξεφεύγουν από την στενή έννοια του προγραμματιστή. Περνώντας από μια τέτοια σχολή δεν γίνεσαι απλά ένας προγραμματιστής αλλά ένας επιστήμονας-μηχανικός υπολογιστών. Σκέψου το σαν την διαφορά Ηλεκτρολόγου (από ιεκ) με Ηλεκτρολόγου μηχανικού απόφοιτο πολυτεχνείου (οι μεν μπορεί να ασχοληθούν με μικρές ηλεκτρολογικές επισκευές σε σπίτια οι δε ασχολούνται με την αξιοποίηση της ηλεκτρικής ενέργειας, την σχεδίαση-κατασκευή ηλεκτρονικών κυκλωμάτων etc.)
 

ari07

Νεοφερμένος

Η ari07 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Μπορείς να μας πεις λίγα πράγματα παραπάνω για τη σχολή σου; Εκτός από καλό υπόβαθρο σε φυσική/μαθηματικά τι άλλο χρειάζεται ιδανικά;
 

Debugging_Demon

Νεοφερμένος

Ο Debugging_Demon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πατρών. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Καλό υπόβαθρο σε μαθηματικά είναι πολύ χρήσιμο, για την φυσική το μόνο που χρειάζεται είναι ο ηλεκτρισμός (ούτε καν ηλεκτρομαγνητισμός), ένα ωραίο skill που είναι χρήσιμο (και δεν σου το δίνει κανένα μάθημα αλλά το αποκτάς μέσω της μελέτης) είναι το γνωστό problem-solving που είναι η αρχή κάθε αλγορίθμου. Ερωτήματα όπως: Ποιό μονοπάτι θα μου δόσει την βέλτιστη λύση, με ποιόν τρόπο μπορώ να υλοποιήσω την λύση που βρήκα αποδοτικά έτσι ώστε η χρονική πολυπλοκότητα να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη και άλλα θα είναι τα κύρια ερωτήματα σου κάθε φορά που επιλύεις οποιοδηποτε αλγοριθμικό πρόβλημα. Παρόμοια ερωτήματα αντιμετωπίζεις και στην σχεδιάση κυκλωμάτων, ποιό κύκλωμα εκτελεί την πράξη που χρειάζομαι, πόσα ττέτοιου είδους κυκλώματα χρειάζομαι το λιγότερο ποιά τεχνολογίανα χρησιμοποιήσω για την σχεδίαση των κυκλωμάτων μου έτσι ώστε να έχω μεγάλη αποδοτικότητατ και μικρό κόστος. Ή ακόμα και στην ιεράρχιση υποσυστημάτων ενός υπολογιστή και τον τρόπο επικοινωνίας μεταξύ τους. Γενικά όσο πιο γρήγορα αναπτύξεις αυτό τον τρόπο σκέψης τόσο το καλύτερο εγώ τον ανέπτυξα (και αναπτύσσω ακόμα) μέσα στην σχολή οπότε θεωρώ ότι δεν είναι προαπαιτούμενο αλλά είναι ένα skill που θα πρέπει οπωσδήποτε ή να έχεις ή να αποκτήσεις. Πίστεψέ με σε πολλά μαθήματα αυτό είναι πιο βασικό ακόμα και από τα ίδια τα μαθηματικά.
 

ari07

Νεοφερμένος

Η ari07 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Το να γνωρίζει κάποιος προγραμματισμό δεν είναι προαπαιτούμενο έτσι; Καθώς η σχολή βρίσκεται μόνο στο 2ο πεδίο θεωρώ πως οι περισσότεροι υποψήφιοι δεν είναι εξοικειωμένοι.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,380 μηνύματα.
Το να γνωρίζει κάποιος προγραμματισμό δεν είναι προαπαιτούμενο έτσι; Καθώς η σχολή βρίσκεται μόνο στο 2ο πεδίο θεωρώ πως οι περισσότεροι υποψήφιοι δεν είναι εξοικειωμένοι.
Του 2ου εισαι ...αυξημενη κριτικη σκεψη εχεις θα καταλαβεις.
Ενα μαθημα που διδασκεται ενα χρονο δεν μπορει να ειναι σημαντικο μαθημα .. αυτο βεβαια που προσφερει ειναι μια εικονα για το που πας και αν πρεπει να πας.
Στο πανεπιστημιο το πιανουν απο την αρχη χωρις να ξερουν αν υπηρχε χτες.
Τωρα αν τα παιδια του 4ου εχουν καποια ευκολια παραπανω λογω οτι εχουν δει εικονες κωδικα δεν το ξερω ,γιατι η σχολη μου δεν εχει 4ο.
 

Debugging_Demon

Νεοφερμένος

Ο Debugging_Demon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πατρών. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Το να γνωρίζει κάποιος προγραμματισμό δεν είναι προαπαιτούμενο έτσι; Καθώς η σχολή βρίσκεται μόνο στο 2ο πεδίο θεωρώ πως οι περισσότεροι υποψήφιοι δεν είναι εξοικειωμένοι.
Αποψή μου είναι ότι ακόμα και κάποιος που είναι στο 4ο πεδίο δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις προγραμματισμού εκτός αν έχει ασχοληθεί από μόνος του. Το μάθημα της πληροφορικής του λυκείου είναι επιφανειακό και αρκετά outdated για τον προγραμματισμό της σημερινής περιόδου. Μια ψευδογλώσσα η οποία μοιάζει με basic και pascal γλώσσες που δεν χρησιμοποιούνται σχεδόν καθόλου στην σημερινή εποχή... Επίσης ποιός ο λόγος να φτιάχτεί μια ελληνική ψευδογλώσσα για το μάθημα θα προτιμούσα χίλιες φορές να κάνανε κάτι πραγματικό... Αλλά για να απαντήσω στην ερώτησή σου όχι, ξεκινάς από την αρχή, το βασικό κομμάτι δεν είναι να μάθεις να χρησιμοποιείς μια γλώσσα αλλά να μάθεις να αξιοποιείς τις δυνατότητες της εκάστοτε γλώσσας (τύπους δεδομένων κλάσεις βασικές βιβλιοθήκες κλπ) για την υλοποίηση των αλγορίθμων σου, όχι να μάθεις την γλώσσα καθεαυτή.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top