Ιατρική στο Εξωτερικό - Επίπεδο Φοιτητών και ποιότητα Σπουδών

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,425 μηνύματα.
Για να αλλάξω λίγο τη νύχτα σας, διαβάστε λίγο την ιστορία από τις περιηγήσεις του Παυσανία στην σημερινή Πάτρα όταν αναφέρει πράγματα που είμαι 100% σίγουρος ότι το 99% του πληθυσμού των Ελλήνων αγνοεί. Όμως πιστεύει ότι η κατάσταση έτσι πάντα ήταν. Για παράδειγμα, πολλές πόλεις γειτονικά της Πάτρας είχαν ...άλλο όνομα! ενώ σήμερα δεν σώζεται τίποτα από τον 2ο αιώνα μ.Χ. λόγω συνεχών πυρκαγιών από εισβολείς που ανάγκαζαν τους Πατρινούς να ιδρύουν πολίχνες γειτονικά π.χ. Αίγιο, Χλεμούτσι, Πάνορμος, Άρβα, κτλ λόγω ακραίας φτώχειας και ερείπια. Μετά από κάποιες χιλιετίες κάποιοι απόγονοι, νομίζουν ότι η Ελλάδα ήταν μια χώρα με την ίδια πορεία ανά τους αιώνες και σταθερότητα. Ξεχνάνε ότι η Ελλάδα είναι το νεότερο κράτος της ΕΕ που άσχετα αν το Ην.Βασίλειο ίδρυσε το μικρό Ελληνικό κράτος το 1828, κανονικό Ευρωπαϊκό κράτος έγινε το 1980. Αυτό σήμαινε ότι η μικρή Ελλάδα έπρεπε και πρέπει να "τρέξει" αιώνες κενού, στο σήμερα και αύριο παρέχοντας Πανεπιστήμια στα ίδια επίπεδα με άλλες χώρες που έχουν Πανεπιστήμια από τον 14ο αιώνα μ.Χ. Έχουν δηλαδή, το know-how για πάνω από 800 χρόνια στην έννοια του ακαδημαϊσμού χωρίς "εισβολές" από κομματίλα, παρατάξεις και δικτατορία μιζέριας.

Τα Πανεπιστήμια στη Δ.Ευρώπη και κάποιες χώρες των Βαλκανίων (όσες άνηκαν στην παλαιά Αυστρία ή είχαν καθεστώς Ρωσικού πριγκηπάτου) είναι θεσμοί σαν την Εκκλησία, από πάντα. Στην Ελλάδα όπου η Εκκλησία φτιάχτηκε με την ίδρυση της Ελλάδας (γιατί η λέξη ανεξαρτησία παραπέμπει σε οικονομική και εδαφική ανεξαρτησία που δεν ισχύει όταν η χώρα ήταν κατά 80% υποθηκευμένη σε βρετανούς και ελβετούς επενδυτές) δεν είχε κανένα κύρος όπως σε άλλες χώρες που προϋπηρχε της κοσμικής εξουσίας. Άρα, η Ελληνική Εκκλησία δεν είχε κανέναν ρόλο στην οικονομική και Πανεπιστημιακή ζωή της χώρας εκτός από το να ταϊζει απόρους ή να συντηρεί μοναστήρια. Πολλές Ευρωπαϊκές πόλεις είχαν παπικό επίσκοπο και αποτέλεσαν οικονομικά κέντρα από νωρίς, οπότε και τα Πανεπιστήμια αν και ήταν Θεολογικές Σχολές αποτελούσαν χώρο πρώιμης ερευνητικής σκέψης. Τα Μαθηματικά και η Φυσική ήταν μέρος της Θεολογικής Φιλοσοφίας. Για παράδειγμα, η Ολλανδία είναι η πρώτη χώρα στον κόσμο με Χρηματιστήριο από τον 14ο αιώνα μ.Χ. λόγω του εμπορίου της τουλίπας. Οπότε αναγκαστικά, δόθηκε η ώθηση στην ανάπτυξη της Στατιστικής και των πρώτων ασφαλιστηρίων επενδυτικού κινδύνου όταν στην ... Ελλάδα (ανύπαρκτες Ελληνικές πόλεις) της ίδιας χρονικής περιόδου, οι Έλληνες ήταν υπό τον Οθωμανικό Ζυγό και έβοσκαν πρόβατα για τα οποία πλήρωναν ενοίκιο στον τοπικό Αγά της περιοχής.

Αντιθέτως στην Ελλάδα, μέχρι τον 19ο αιώνα, δεν υπήρχε η στοιχειώδης έννοια χώρας με την έννοια των κρατικών θεσμών και της δημόσιας περιουσίας. Τίποτα. Καμία υποδομή. Δεν είναι τυχαίο που δεν έχει σωθεί ούτε ένα κτίριο του 1700! Σαν να μην υπήρχε κάτι ...από την εποχή της Ακρόπολης ερχόμαστε ξαφνικά στην εποχή της Αθήνας και άλλων πόλεων (Πάτρα, Βόλος κτλ) με νεοκλασικά σπίτια του 20ου αιώνα. Πάντα μου έκανε εντύπωση πως θα ήταν η Πάτρα της Βυζαντινής περιόδου, ή της υστεροβυζαντινής περιόδου αλλά δεν υπάρχει κανένα οικοδομικό δείγμα. Από αυτό και μόνο, πόση ιστορική προπαγάνδα έχουμε φάει γιατί εφόσον δεν υπάρχει κάτι που να βλέπουμε, ο καθένας μας πουλάει την παραμύθα του περί "Ελληνόμετρου".

Επομένως, με ποια επιχειρήματα πάμε να συγκρίνουμε πεπόνια με λάχανα; Πρέπει να αποδεχθούμε ότι η χώρα μας αυτή είναι, έχει ιδιαιτερότητες, έγιναν 90% λάθη από όλους τα οποία δεν αλλάζουν, όμως πρέπει να δούμε το μέλλον αυτής της χώρας. Τα Πανεπιστήμια της Ελλάδας ουδεπόποτε αποτέλεσαν θεσμός όπως στη Δ.Ευρώπη που να αποτελούν εμπορικά κέντρα ή να χρηματοδοτούνται από Πρίγκηπες και Δουκάτα στην περίοδο του Διαφωτισμού. Δεν είχαμε ούτε Πρίγκηπες ούτε Δούκες. Επομένως, τα Πανεπιστήμια της χώρας μας αποτέλεσαν μια κοινωνική αναγκαιότητα που έπρεπει το σύγχρονο Ελληνικό κράτος να τρέξει σύμφωνα με τις επιταγές της Ευρώπης, ενώ υπήρχαν οι πληγές του εμφυλίου αλλά και ο λαϊκισμός περί κακών αριστερών και καλών δεξιών. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπήρχε η φιλοσοφία για κάτι τέτοιο. Πανεπιστήμιο δεν είναι μόνο το κτίριο ή αν σπουδάζουν 35.000 φοιτητές. Κάτι άλλο είναι τελείως λάθος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

polar_fish

Νεοφερμένος

Ο polar_fish αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Η δικιά μου μεριά αφορά το εξωτερικό. Πώς στο μυαλουδακι σου έγιναν αχταρμάς, μπορείς να εξηγήσεις;
ποιος έκανε σύγκριση για ΑΠΘ, πανεπιστήμιο θεσσαλίας, ΕΜΠ;
Τελικά όντως επιβεβαιωνεται ότι ο κομπλεξισμοσ του Έλληνα και το μίσος του δεν αφορά τον ιδιο, αλλά το να μην προοδεύσει ο άλλος. Είναι απορίας άξιο πως το επιβεβαιώνεις τόσο εσύ όσο και ο npb.
Σε πονάει τόσο που κάποιοι Έλληνες προοδεύουν στο εξωτερικό και δεν ακολουθούν τη νόρμα. Άρα τους εκμηδενίζουμε, μετά εγώ έχω μίσος όταν μιλάμε για iq.
Σας πονάει η Αθήνα, αλλά στην πρώτη στραβή θα βάζατε το χέρι στο μέλι. Μια ζωή της αρπαχτής και κουνάτε το δάκτυλο επειδή δεν μπορείτε να πράξετε τα ίδια.
Πονάνε οι όρχεις μου κάθε φορά που οι αποφοιτοι της το παίζουν δήθεν και δεν διαφέρουν σε τίποτα από αυτούς της επαρχίας αν δεν υστερούν κιόλας
-xydi-apo-100-krasi-350ml-0.jpg
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,260 μηνύματα.
Για να αλλάξω λίγο τη νύχτα σας, διαβάστε λίγο την ιστορία από τις περιηγήσεις του Παυσανία στην σημερινή Πάτρα όταν αναφέρει πράγματα που είμαι 100% σίγουρος ότι το 99% του πληθυσμού των Ελλήνων αγνοεί. Όμως πιστεύει ότι η κατάσταση έτσι πάντα ήταν. Για παράδειγμα, πολλές πόλεις γειτονικά της Πάτρας είχαν ...άλλο όνομα! ενώ σήμερα δεν σώζεται τίποτα από τον 2ο αιώνα μ.Χ. λόγω συνεχών πυρκαγιών από εισβολείς που ανάγκαζαν τους Πατρινούς να ιδρύουν πολίχνες γειτονικά π.χ. Αίγιο, Χλεμούτσι, Πάνορμος, Άρβα, κτλ λόγω ακραίας φτώχειας και ερείπια. Μετά από κάποιες χιλιετίες κάποιοι απόγονοι, νομίζουν ότι η Ελλάδα ήταν μια χώρα με την ίδια πορεία ανά τους αιώνες και σταθερότητα. Ξεχνάνε ότι η Ελλάδα είναι το νεότερο κράτος της ΕΕ που άσχετα αν το Ην.Βασίλειο ίδρυσε το μικρό Ελληνικό κράτος το 1828, κανονικό Ευρωπαϊκό κράτος έγινε το 1980. Αυτό σήμαινε ότι η μικρή Ελλάδα έπρεπε και πρέπει να "τρέξει" αιώνες κενού, στο σήμερα και αύριο παρέχοντας Πανεπιστήμια στα ίδια επίπεδα με άλλες χώρες που έχουν Πανεπιστήμια από τον 14ο αιώνα μ.Χ. Έχουν δηλαδή, το know-how για πάνω από 800 χρόνια στην έννοια του ακαδημαϊσμού χωρίς "εισβολές" από κομματίλα, παρατάξεις και δικτατορία μιζέριας.

Τα Πανεπιστήμια στη Δ.Ευρώπη και κάποιες χώρες των Βαλκανίων (όσες άνηκαν στην παλαιά Αυστρία ή είχαν καθεστώς Ρωσικού πριγκηπάτου) είναι θεσμοί σαν την Εκκλησία, από πάντα. Στην Ελλάδα όπου η Εκκλησία φτιάχτηκε με την ίδρυση της Ελλάδας (γιατί η λέξη ανεξαρτησία παραπέμπει σε οικονομική και εδαφική ανεξαρτησία που δεν ισχύει όταν η χώρα ήταν κατά 80% υποθηκευμένη σε βρετανούς και ελβετούς επενδυτές) και δεν είχε κανένα κύρος όπως σε άλλες χώρες που προϋπηρχε της κοσμικής εξουσίας. Πολλές Ευρωπαϊκές πόλεις είχαν παπικό επίσκοπο και αποτέλεσαν οικονομικά κέντρα από νωρίς, οπότε και τα Πανεπιστήμια αν και ήταν Θεολογικές Σχολές αποτελούσαν χώρο πρώιμης ερευνητικής σκέψης. Τα Μαθηματικά και η Φυσική ήταν μέρος της Θεολογικής Φιλοσοφίας. Για παράδειγμα, η Ολλανδία είναι η πρώτη χώρα στον κόσμο με Χρηματιστήριο από τον 14ο αιώνα μ.Χ. λόγω του εμπορίου της τουλίπας.

Αντιθέτως στην Ελλάδα, μέχρι τον 19ο αιώνα, δεν υπήρχε η στοιχειώδης έννοια χώρας με την έννοια των κρατικών θεσμών και της δημόσιας περιουσίας. Τίποτα. Καμία υποδομή. Δεν είναι τυχαίο που δεν έχει σωθεί ούτε ένα κτίριο του 1700! Σαν να μην υπήρχε κάτι ...από την εποχή της Ακρόπολης ερχόμαστε ξαφνικά στην εποχή της Αθήνας και άλλων πόλεων (Πάτρα, Βόλος κτλ) με νεοκλασικά σπίτια του 20ου αιώνα. Πάντα μου έκανε εντύπωση πως θα ήταν η Πάτρα της Βυζαντινής περιόδου, ή της υστεροβυζαντινής περιόδου αλλά δεν υπάρχει κανένα οικοδομικό δείγμα. Από αυτό και μόνο, πόση ιστορική προπαγάνδα έχουμε φάει γιατί εφόσον δεν υπάρχει κάτι που να βλέπουμε, ο καθένας μας πουλάει την παραμύθα του περί "Ελληνόμετρου".

Επομένως, με ποια επιχειρήματα πάνε να συγκρίνουμε πεπόνια με λάχανα; Πρέπει να αποδεχθούμε ότι η χώρα μας αυτή είναι, έχει ιδιαιτερότητες, έγιναν 90% λάθη από όλους τα οποία δεν αλλάζουν, όμως πρέπει να δούμε το μέλλον αυτής της χώρας. Τα Πανεπιστήμια της Ελλάδας ουδεπόποτε αποτέλεσαν θεσμός όπως στη Δ.Ευρώπη που να αποτελούν εμπορικά κέντρα ή να χρηματοδοτούνται από Πρίγκηπες και Δουκάτα στην περίοδο του Διαφωτισμού. Δεν είχαμε ούτε Πρίγκηπες ούτε Δούκες. Επομένως, τα Πανεπιστήμια της χώρας μας αποτέλεσαν μια κοινωνική αναγκαιότητα που έπρεπει το σύγχρονο Ελληνικό κράτος να τρέξει σύμφωνα με τις επιταγές της Ευρώπης, ενώ υπήρχαν οι πληγές του εμφυλίου αλλά και ο λαϊκισμός περί κακών αριστερών και καλών δεξιών. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπήρχε η φιλοσοφία για κάτι τέτοιο. Πανεπιστήμιο δεν είναι μόνο το κτίριο ή αν σπουδάζουν 35.000 φοιτητές. Κάτι άλλο είναι τελείως λάθος.
Τωρα έγιναν '' κάποιες χώρες των Βαλκανίων ''.... Πριν ήταν Βαλκάνια

Τωρα αναφορά σε Σέρβους, Τούρκους, Ινδούς, Βιετναμεζους δεν υπάρχει...και να ψάξεις professorship W1, W2, W3 θα βρεις μετρημενους στα δάκτυλα...για τους Έλληνες που υπερέχουν σε αυτό κουβέντα.

Αλήθεια υπάρχει εξήγηση που μια χώρα όπως η Τουρκία έχει λιγότερο καθηγητικο overdose όπως η Ελλάδα;
Δεν μπορεί κάποια εξήγηση θα υπάρχει από εποχής τουρκοκρατιας!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ποιος έκανε σύγκριση για ΑΠΘ, πανεπιστήμιο θεσσαλίας, ΕΜΠ;

Σε πονάει τόσο που κάποιοι Έλληνες προοδεύουν στο εξωτερικό και δεν ακολουθούν τη νόρμα. Άρα τους εκμηδενίζουμε, μετά εγώ έχω μίσος όταν μιλάμε για iq.


Πονάνε οι όρχεις μου κάθε φορά που οι αποφοιτοι της το παίζουν δήθεν και δεν διαφέρουν σε τίποτα από αυτούς της επαρχίας αν δεν υστερούν κιόλας
View attachment 134430
Η σύγκριση έγινε για να εξηγηθεί πώς συμβάλει το όνομα του πανεπιστημίου στο πρώτο βήμα που αφορά την εύρεση εργασίας. Αν αυτό δεν το αντιλαμβάνεσαι είτε είσαι άνεργος είτε άεργος είτε φοιτητής.


Είμαι κάτοικος εξωτερικού εδώ και κάποια χρόνια. Να διαβάζετε όλες τις συζητήσεις πριν πάτε να γράψετε τη βλακεια σας.


Εδώ απόφοιτος περιφερειακου πολυτεχνείου.


3 στα 3 κουβά πηγές. Πώς να συζητήσω σοβαρά μετά;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,425 μηνύματα.
Η Βουλγαρία και η Γιουγκοσλαβική Μακεδονία έχουν δυνατούς καθηγητές - ερευνητές θεωρητικών Μαθηματικών με βασικές σπουδές στις χώρες τους. Ψάξε σε Τοπολογία, Θεωρία Άλγεβρας Δακτυλίων, Γεωμετρίας Ημιομάδων Lie, κτλ.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,898 μηνύματα.
Σε πονάει τόσο που κάποιοι Έλληνες προοδεύουν στο εξωτερικό και δεν ακολουθούν τη νόρμα.
Ναι γιατί ως γνωστόν αυτός που γράφει 10.000 μόρια και φεύγει στη Ρουμανοβουλγαρία για να σπουδάσει Ιατρική επειδή τυχαίνει και οι γονείς του έχουν πέντε φράγκα στην άκρη και μετά έρχεται και φτύνει κατουρημένες ποδιές να μπει σε ειδικότητα μαζί με τους συναδέλφους του από τα ελληνικά ΑΕΙ είναι η πρόοδος που αποζητάμε.
 

polar_fish

Νεοφερμένος

Ο polar_fish αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Η σύγκριση έγινε για να εξηγηθεί πώς συμβάλει το όνομα του πανεπιστημίου στο πρώτο βήμα που αφορά την εύρεση εργασίας. Αν αυτό δεν το αντιλαμβάνεσαι είτε είσαι άνεργος είτε άεργος είτε φοιτητής.
Διδακτορικός φοιτητής είμαι με προπτυχιακό σε περιφερειακό πανεπιστήμιο, κάτι είχες αναφέρει αν θυμάμαι καλά για το όνομα και πόσο ρόζο παίζει στην ακαδημαική καριέρα.

Είμαι κάτοικος εξωτερικού εδώ και κάποια χρόνια. Να διαβάζετε όλες τις συζητήσεις πριν πάτε να γράψετε τη βλακεια σας.
Εγώ εστιάζω στο κράξιμο που πέφτει για τους φοιτητές που σπουδάζουν εξωτερικό και στην υποτίμηση των ξένων πανεπιστημίων.

Εδώ απόφοιτος περιφερειακου πολυτεχνείου.
Δεν ξέρω τι διάλο βαθμό έχεις ή τι έκανες με τη ζωή σου και δυσκολεύτηκες να βρεις δουλειά. Αλλά σίγουρα δε φταίει το όνομα του περιφερειακού πανεπιστημίου.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,425 μηνύματα.
Οι Βιετναμέζοι εκτός ότι είναι αρκετά cute και με αγνά αισθήματα ανθρωπισμού και δεσίματος φιλικού ή άλλου σκοπού, καθώς είχαν σκληρό κομμουνιστικό καθεστώς έχουν μια συγκεκριμένη φιλοσοφία για τη ζωή και τις σπουδές. Είναι εργατικοί γιατί η χώρα τους, τους εξαναγκάζει να παλεύουν για τη ζωή τους. Σαφώς έχουν διαφθορά με την εγχώρια πολιτική ελίτ του Κομμουνιστικού Γραφείου να έχει πλοκάμια παντού, αλλά η πλειονότητα του λαού ζει στην μοίρα της. Ο λαός στην εξουσία αλλά άλλοι τρώνε και εκεί με χρυσά κουτάλια.

Για κάποιες δεκαετίες αρκετοί Βιετναμέζοι μετανάστευαν στα κρυφά για να γλυτώσουν από το καθεστώς. Όμως η κουλτούρα τους είναι αυτή. Όπου και να βρεθούν είναι τίμιοι και δουλευταράδες. Το σημερινό κομμουνιστικό καθεστώς του Βιετνάμ είναι απλά κατ' όνομα και συμβολισμού. Εννοείται ότι έχουν κρατικισμό και ανθρώπους που δουλεύουν για το κράτος και αυτοί οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν έχουν διαβατήριο "εξόδου" (όπως και οι Κινέζοι που δουλεύουν για το κράτος). Δηλαδή, έχουν σίγουρη δουλειά μέχρι το τέλος της ζωής τους και ειδικά προνόμια, αλλά δεν μπορούν να πάνε ένα ταξίδι σε άλλη χώρα λόγω πιθανού φόβου για διαροή κρατικών θεμάτων υψίστης ασφαλείας.
 

polar_fish

Νεοφερμένος

Ο polar_fish αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Ναι γιατί ως γνωστόν αυτός που γράφει 10.000 μόρια και φεύγει στη Ρουμανοβουλγαρία για να σπουδάσει Ιατρική επειδή τυχαίνει και οι γονείς του έχουν πέντε φράγκα στην άκρη και μετά έρχεται και φτύνει κατουρημένες ποδιές να μπει σε ειδικότητα μαζί με τους συναδέλφους του από τα ελληνικά ΑΕΙ είναι η πρόοδος που αποζητάμε.
Επειδή δε μπορώ άλλο τη βλακεία σου.
Έχεις κάποια έρευνα που δείχνει ότι οι Έλληνες γιατροί είναι καλύτεροι από τους Ρουμάνους/Βούλγαρους;
Αν ναι παρέθεσε την τώρα.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,260 μηνύματα.
Η Βουλγαρία και η Γιουγκοσλαβική Μακεδονία έχουν δυνατούς καθηγητές - ερευνητές θεωρητικών Μαθηματικών με βασικές σπουδές στις χώρες τους. Ψάξε σε Τοπολογία, Θεωρία Άλγεβρας Δακτυλίων, Γεωμετρίας Ημιομάδων Lie, κτλ.
LMU, TMU και RWTH βρήκα 2 Έλληνες, 1 Τούρκο junior professor Και κανένα βαλκανιο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Διδακτορικός φοιτητής είμαι με προπτυχιακό σε περιφερειακό πανεπιστήμιο, κάτι είχες αναφέρει αν θυμάμαι καλά για το όνομα και πόσο ρόζο παίζει στην ακαδημαική καριέρα.


Εγώ εστιάζω στο κράξιμο που πέφτει για τους φοιτητές που σπουδάζουν εξωτερικό και στην υποτίμηση των ξένων πανεπιστημίων.


Δεν ξέρω τι διάλο βαθμό έχεις ή τι έκανες με τη ζωή σου και δυσκολεύτηκες να βρεις δουλειά. Αλλά σίγουρα δε φταίει το όνομα του περιφερειακού πανεπιστημίου.
Βέβαια και παίζει ρόλο το όνομα του πτυχίου. Χαρακτηριστικά παραδείγματα οι θέσεις δεπ που διεκδικούνται από υποψήφιους εκτός του πανεπιστημίου. Στο ΕΜΠ υπάρχει ένας καθηγητής με αλλού όλα τα πτυχία του.

Η υποτίμηση αφορα συγκεκριμένες χώρες, οι οποίοι φοιτητές πάνε εκεί στη συνέχεια παρακαλάνε να επιστρέψουν Ελλάδα και αναφέρομαι και εγώ στους γιατρούς και δη της Βουλγαριας. Ναι δεν με βρίσκει σύμφωνο και ναι έχω ενστάσεις.

Να διαβάσεις καλύτερα πριν σχολιάζεις. Στα 5 χρόνια τελειώσα με 8.02. Δεν έψαξα δουλειά στην Ελλάδα, τι σιχαθηκα. Έστειλα μόνο μέιλ για διδακτορικό που δεν έλαβα απάντηση.
Πλέον κάνω στη Γερμανία και γράφω ποιοι είναι οι δύο δρόμοι που πρέπει να πάρεις.
Είτε θα κολυμπήσεις μόνος στα σκατα, είτε θα γλειψεις κάποιον καθηγητή να σε στείλει συστημένο. Δεν κρίνω κανένα από τους δύο δρόμους.
Αρκετά όμως με του Βασιλακηδες καιλες.

Σκάστε και κολυμπηστε
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,425 μηνύματα.
Επειδή δε μπορώ άλλο τη βλακεία σου.
Έχεις κάποια έρευνα που δείχνει ότι οι Έλληνες γιατροί είναι καλύτεροι από τους Ρουμάνους/Βούλγαρους;
Αν ναι παρέθεσε την τώρα.

Πάντα είχα απορία πώς μπορεί κάποιος μόνο με 5 φράγκα να σπουδάσει σε μια Ρουμανοβουλγαρια χωρίς να μιλάει την γλώσσα σε επίπεδο τουλάχιστον C1; Επίσης σπουδάζει σε ειδικά Πανεπιστήμια για αλλοδαπούς;

Είχα δει θέματα εθνικών εξετάσεων για το απολυτήριο λυκείου στη Ρουμανία και το επίπεδο των μαθηματικών, φυσικής και προγραμματισμό σε γλώσσα python ήταν ανεβασμένο. Μάλιστα υπήρχαν ερωτήματα διαφορικού λογισμού με υπολογισμό μεγεθών από την κινηματική.
 

polar_fish

Νεοφερμένος

Ο polar_fish αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Πάντα είχα απορία πώς μπορεί κάποιος μόνο με 5 φράγκα να σπουδάσει σε μια Ρουμανοβουλγαρια χωρίς να μιλάει την γλώσσα σε επίπεδο τουλάχιστον C1; Επίσης σπουδάζει σε ειδικά Πανεπιστήμια για αλλοδαπούς;

Είχα δει θέματα εθνικών εξετάσεων για το απολυτήριο λυκείου στη Ρουμανία και το επίπεδο των μαθηματικών, φυσικής και προγραμματισμό σε γλώσσα python ήταν ανεβασμένο. Μάλιστα υπήρχαν ερωτήματα διαφορικού λογισμού με υπολογισμό μεγεθών από την κινηματική.
Αγγλόφωνα προγράμματα
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,260 μηνύματα.
Επειδή δε μπορώ άλλο τη βλακεία σου.
Έχεις κάποια έρευνα που δείχνει ότι οι Έλληνες γιατροί είναι καλύτεροι από τους Ρουμάνους/Βούλγαρους;
Αν ναι παρέθεσε την τώρα.
Πάντα είχα απορία πώς μπορεί κάποιος μόνο με 5 φράγκα να σπουδάσει σε μια Ρουμανοβουλγαρια χωρίς να μιλάει την γλώσσα σε επίπεδο τουλάχιστον C1; Επίσης σπουδάζει σε ειδικά Πανεπιστήμια για αλλοδαπούς;

Είχα δει θέματα εθνικών εξετάσεων για το απολυτήριο λυκείου στη Ρουμανία και το επίπεδο των μαθηματικών, φυσικής και προγραμματισμό σε γλώσσα python ήταν ανεβασμένο. Μάλιστα υπήρχαν ερωτήματα διαφορικού λογισμού με υπολογισμό μεγεθών από την κινηματική.
Στο πανεπιστήμιο της Σοφιας τα μαθήματα είναι στα αγγλικά
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,425 μηνύματα.

Στο πανεπιστήμιο της Σοφιας τα μαθήματα είναι στα αγγλικά
Άρα και οι Βούλγαροι σπουδάζουν στην αγγλική γλώσσα.
 

polar_fish

Νεοφερμένος

Ο polar_fish αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Βέβαια και παίζει ρόλο το όνομα του πτυχίου. Χαρακτηριστικά παραδείγματα οι θέσεις δεπ που διεκδικούνται από υποψήφιους εκτός του πανεπιστημίου. Στο ΕΜΠ υπάρχει ένας καθηγητής με αλλού όλα τα πτυχία του.
Άντε πάλι δεν λέει κάτι αυτό στο ΕΜΠ έχουν κόμπλεξ μάλλον αν δεν παίρνουν καθηγητές με πτυχία από άλλα πανεπιστήμια όπως λες.

Έρευνα ζήτησα όχι κατατάξεις, έχω μιλήσει ξανά για τις κατατάξεις τι μετράνε και πως γίνονται δεν έχουν καμιά αξία. Αρχίζει και κουράζει όλο αυτό τα ίδια και τα ίδια

Άρα και οι Βούλγαροι σπουδάζουν στην αγγλική γλώσσα.
Ανάλογα αν το επιθυμούν και ανάλογα το πανεπιστήμιο
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,279 μηνύματα.
Να διαβάσεις καλύτερα πριν σχολιάζεις. Στα 5 χρόνια τελειώσα με 8.02. Δεν έψαξα δουλειά στην Ελλάδα, τι σιχαθηκα. Έστειλα μόνο μέιλ για διδακτορικό που δεν έλαβα απάντηση.
Πλέον κάνω στη Γερμανία και γράφω ποιοι είναι οι δύο δρόμοι που πρέπει να πάρεις.
Είτε θα κολυμπήσεις μόνος στα σκατα, είτε θα γλειψεις κάποιον καθηγητή να σε στείλει συστημένο. Δεν κρίνω κανένα από τους δύο δρόμους.
Αρκετά όμως με του Βασιλακηδες καιλες.

Σκάστε και κολυμπηστε
Μπορώ να ρωτήσω για ποιον λόγο δεν ζήτησες βοήθεια απο κάποιον καθηγητή ;
Ακόμα και εαν δεν είχες στενές σχέσεις με κάποιον, δεν βρίσκω που η ντροπή στο να λάβεις μια βοήθεια ή έστω μια κατεύθυνση. Ίσα ίσα, οι περισσότεροι(νορμάλ) το θεωρούν υποχρέωση τους να κάνουν οτι μπορούν για να βοηθούν τους νέους που βγαίνουν στην αγορά εργασίας.

Ελπίζω να μην ήταν απο υπερηφάνια/εγωισμό μόνο και τουλάχιστον να ήταν επειδή ντρεπόσουν να το ζητήσεις.
 

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,710 μηνύματα.
Για να αλλάξω λίγο τη νύχτα σας, διαβάστε λίγο την ιστορία από τις περιηγήσεις του Παυσανία στην σημερινή Πάτρα όταν αναφέρει πράγματα που είμαι 100% σίγουρος ότι το 99% του πληθυσμού των Ελλήνων αγνοεί. Όμως πιστεύει ότι η κατάσταση έτσι πάντα ήταν. Για παράδειγμα, πολλές πόλεις γειτονικά της Πάτρας είχαν ...άλλο όνομα! ενώ σήμερα δεν σώζεται τίποτα από τον 2ο αιώνα μ.Χ. λόγω συνεχών πυρκαγιών από εισβολείς που ανάγκαζαν τους Πατρινούς να ιδρύουν πολίχνες γειτονικά π.χ. Αίγιο, Χλεμούτσι, Πάνορμος, Άρβα, κτλ λόγω ακραίας φτώχειας και ερείπια. Μετά από κάποιες χιλιετίες κάποιοι απόγονοι, νομίζουν ότι η Ελλάδα ήταν μια χώρα με την ίδια πορεία ανά τους αιώνες και σταθερότητα. Ξεχνάνε ότι η Ελλάδα είναι το νεότερο κράτος της ΕΕ που άσχετα αν το Ην.Βασίλειο ίδρυσε το μικρό Ελληνικό κράτος το 1828, κανονικό Ευρωπαϊκό κράτος έγινε το 1980. Αυτό σήμαινε ότι η μικρή Ελλάδα έπρεπε και πρέπει να "τρέξει" αιώνες κενού, στο σήμερα και αύριο παρέχοντας Πανεπιστήμια στα ίδια επίπεδα με άλλες χώρες που έχουν Πανεπιστήμια από τον 14ο αιώνα μ.Χ. Έχουν δηλαδή, το know-how για πάνω από 800 χρόνια στην έννοια του ακαδημαϊσμού χωρίς "εισβολές" από κομματίλα, παρατάξεις και δικτατορία μιζέριας.

Τα Πανεπιστήμια στη Δ.Ευρώπη και κάποιες χώρες των Βαλκανίων (όσες άνηκαν στην παλαιά Αυστρία ή είχαν καθεστώς Ρωσικού πριγκηπάτου) είναι θεσμοί σαν την Εκκλησία, από πάντα. Στην Ελλάδα όπου η Εκκλησία φτιάχτηκε με την ίδρυση της Ελλάδας (γιατί η λέξη ανεξαρτησία παραπέμπει σε οικονομική και εδαφική ανεξαρτησία που δεν ισχύει όταν η χώρα ήταν κατά 80% υποθηκευμένη σε βρετανούς και ελβετούς επενδυτές) δεν είχε κανένα κύρος όπως σε άλλες χώρες που προϋπηρχε της κοσμικής εξουσίας. Άρα, η Ελληνική Εκκλησία δεν είχε κανέναν ρόλο στην οικονομική και Πανεπιστημιακή ζωή της χώρας εκτός από το να ταϊζει απόρους ή να συντηρεί μοναστήρια. Πολλές Ευρωπαϊκές πόλεις είχαν παπικό επίσκοπο και αποτέλεσαν οικονομικά κέντρα από νωρίς, οπότε και τα Πανεπιστήμια αν και ήταν Θεολογικές Σχολές αποτελούσαν χώρο πρώιμης ερευνητικής σκέψης. Τα Μαθηματικά και η Φυσική ήταν μέρος της Θεολογικής Φιλοσοφίας. Για παράδειγμα, η Ολλανδία είναι η πρώτη χώρα στον κόσμο με Χρηματιστήριο από τον 14ο αιώνα μ.Χ. λόγω του εμπορίου της τουλίπας. Οπότε αναγκαστικά, δόθηκε η ώθηση στην ανάπτυξη της Στατιστικής και των πρώτων ασφαλιστηρίων επενδυτικού κινδύνου όταν στην ... Ελλάδα (ανύπαρκτες Ελληνικές πόλεις) της ίδιας χρονικής περιόδου, οι Έλληνες ήταν υπό τον Οθωμανικό Ζυγό και έβοσκαν πρόβατα για τα οποία πλήρωναν ενοίκιο στον τοπικό Αγά της περιοχής.

Αντιθέτως στην Ελλάδα, μέχρι τον 19ο αιώνα, δεν υπήρχε η στοιχειώδης έννοια χώρας με την έννοια των κρατικών θεσμών και της δημόσιας περιουσίας. Τίποτα. Καμία υποδομή. Δεν είναι τυχαίο που δεν έχει σωθεί ούτε ένα κτίριο του 1700! Σαν να μην υπήρχε κάτι ...από την εποχή της Ακρόπολης ερχόμαστε ξαφνικά στην εποχή της Αθήνας και άλλων πόλεων (Πάτρα, Βόλος κτλ) με νεοκλασικά σπίτια του 20ου αιώνα. Πάντα μου έκανε εντύπωση πως θα ήταν η Πάτρα της Βυζαντινής περιόδου, ή της υστεροβυζαντινής περιόδου αλλά δεν υπάρχει κανένα οικοδομικό δείγμα. Από αυτό και μόνο, πόση ιστορική προπαγάνδα έχουμε φάει γιατί εφόσον δεν υπάρχει κάτι που να βλέπουμε, ο καθένας μας πουλάει την παραμύθα του περί "Ελληνόμετρου".

Επομένως, με ποια επιχειρήματα πάμε να συγκρίνουμε πεπόνια με λάχανα; Πρέπει να αποδεχθούμε ότι η χώρα μας αυτή είναι, έχει ιδιαιτερότητες, έγιναν 90% λάθη από όλους τα οποία δεν αλλάζουν, όμως πρέπει να δούμε το μέλλον αυτής της χώρας. Τα Πανεπιστήμια της Ελλάδας ουδεπόποτε αποτέλεσαν θεσμός όπως στη Δ.Ευρώπη που να αποτελούν εμπορικά κέντρα ή να χρηματοδοτούνται από Πρίγκηπες και Δουκάτα στην περίοδο του Διαφωτισμού. Δεν είχαμε ούτε Πρίγκηπες ούτε Δούκες. Επομένως, τα Πανεπιστήμια της χώρας μας αποτέλεσαν μια κοινωνική αναγκαιότητα που έπρεπει το σύγχρονο Ελληνικό κράτος να τρέξει σύμφωνα με τις επιταγές της Ευρώπης, ενώ υπήρχαν οι πληγές του εμφυλίου αλλά και ο λαϊκισμός περί κακών αριστερών και καλών δεξιών. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπήρχε η φιλοσοφία για κάτι τέτοιο. Πανεπιστήμιο δεν είναι μόνο το κτίριο ή αν σπουδάζουν 35.000 φοιτητές. Κάτι άλλο είναι τελείως λάθος.



Ένα από το καλό που διατήρησαν οι Έλληνες στον ρου της ιστορίας ήταν η φιλομάθεια.


Ενώ στην Γερμανία τα 16 χρονα ξεκινάνε επι το πλείστον Ausbildung ( και καυχιόνται ότι δεν χρειάζεται να δουλεύουν η να επιβαρύνουν κάποιον , ενώ ουσιαστικά οι περισσότεροι αποτελούνε αναλώσιμο κρέας για την βιομηχανία) ο μέσος ελλην έχει στραμμένη την προσοχή του που και το ποσό θα σπουδάσει και το ποσό μπορεί να επιμορφωθεί.



Συμφωνώ με @Lancelot , ειδικά στον τομέα της ιατρικής βρίσκεις συχνά Έλληνες σε ιθύνοντες θέσεις σε σχέση μ άλλους λαούς.
 

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 199 μηνύματα.
Γουστάρω κόντρες στο ischool μετά από βάσεις πανελλαδικών. :alljumpy:

Όσο ήμουν Ελλάδα για κάποιο λόγο "εσωτερικής παραπληροφόρησης" νόμιζα ότι τα Ελληνικά Πανεπιστήμια είχαν καλά προγράμματα σπουδών, παρείχαν καλές σπουδές και γενικά υπήρχε μια μεθοδευμένη άποψη ότι η δυσκολία των θεμάτων τόσο στις εισαγωγικές εξετάσεις όσο και στο Πανεπιστήμιο σήμαινε σοβαρή δουλειά ενώ ...εκ του αποτελέσματος αν κρίνω από αυτό που βλέπω, δείχνει ανεπάρκεια και αποτυχία στόχων.

Για να το πω απλά, όταν ένας καθηγητής Μαθηματικών είναι κακός Μαθηματικός εννοείται ότι θα επιλέξει τη γραμμή της εθνικής δυσκολίας και την ξερή διδασκαλία, για να δικαιολογήσει την δική του επιστημονική ανεπάρκεια αφού δεν μπορεί (να κόψει το κεφάλι του και να βρει τρόπους ώστε) να κάνει το μάθημα με τις καλύτερες οπτικοακουστικές και παιδαγωγικές μεθόδους και να εξηγήσει διαισθητικά τι σημαίνει ολοκλήρωμα πέρα από 2-3 μεθοδολογίες δίνοντας έμφαση στο αποτέλεσμα (δηλαδή, κατανόηση) και όχι στην ξεπέτα της ύλης επειδή πιέζει το υπουργείο ή το φροντιστήριο.

Όταν βγήκα παραέξω και μετά από περίπου 10 χρόνια ως μόνιμος κάτοικος εξωτερικού, έχοντας συναντήσει ανθρώπους από όλες τις χώρες του κόσμου, κατάλαβα ότι πρέπει να κρύβω λόγια για το "Ελληνικό σύστημα" καθώς γινόμουν γραφικός. Δεν έπειθαν τα επιχειρήματά μου καθώς δεν ξέρουν πράγματα για την σύγχρονη Ελλάδα, δεν ξέρουν κάτι που να αφορά την Ελλάδα των τελευταίων 20-30 χρόνων σε επίπεδο τεχνολογίας και βιομηχανίας εκτός από λίγο τζατζίκις, τσουβλάκις και αχ...ωραίο ήλιο. Νομίζουν ότι στην Ελλάδα έχουμε μόνο ήλιο. :D

Αυτό που συνήθως οι περισσότεροι Έλληνες μαθαίνουν από άλλους Έλληνες "φίλους τους" ή "κωλοσυγγενείς τους" για το εξωτερικό και τις αόριστες επιτυχίες Ελλήνων συνήθως είναι η μισή αλήθεια και πάντα με κάποια δόση σκοπιμότητας. Επίσης η επιτυχία είναι τελείως υποκειμενική αλήθεια για τον καθένα και παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες που συντελούν, και όχι τόσο στο αποτέλεσμα που μπορεί να βλέπουμε τώρα. Γενικά όμως, οι Έλληνες του εξωτερικού σε μεγάλο βαθμό είναι ψεύτες και καβαλημένοι όσο δεν πάει, καθώς σε μεγάλο βαθμό αναλώνονται στο να βρίζουν την Ελλάδα ενώ οι ίδιοι δεν κάνουν κάτι να την αλλάξουν. Να σημειώσουμε ότι πολλά στοιχεία κρίβονται και παρουσιάζονται μισές γνωριμίες. Από την άλλη, ούτε στο εξωτερικό αν ρωτήσουμε ντόπιους να μας πουν για "πετυχημένους", οι Ελλήνες είναι ανύπαρκτοι. Ναι μεν, μπορεί να ξέρει κάποιος έναν Έλληνα μηχανικό Κostas ή Pavlos σε κάποια εταιρία, καλό παιδί που έφερνε τσουρεκάκια για το διάλλειμμα αλλά μέχρι εκεί. Μπορεί να είναι 2-3 καλοί μηχανικοί, αλλά οι Μαθηματικοί ή οι Φυσικοί ή οι Φιλόλογοι (εξαγωγή) από Ελλάδα πουλάνε αέρα κοπανιστό στις ξένες κοινωνίες.

Ο "καλύτερος" συνήθως είναι κάποιος μετανάστης από άλλη χώρα των Βαλκανίων, Τουρκία, Ινδία, Γαλλία, Γερμανία ή Κίνα ή και το άγνωστο Βιετνάμ με την χ εξειδίκευση που ο μέσος Έλληνας δεν την έχει ακούσει αλλά έχει σπουδάσει με πλήρη άποψη μηχανικός όλων των ειδικοτήτων από ΗΜΜΥ μέχρι και Τεχνητή Νοημοσύνη. Με αυτό θέλω να πω, ότι στο εξωτερικό ακόμη και στη γειτονική Αλβανία υπάρχει μια διαφορετική άποψη για τις σπουδές και στον τρόπο που γίνεται η μάθηση. Δεν μπορώ να το κάνω πιο απλό, αλλά υπάρχει ένα χάσμα σκέψης μεταξύ των Ελλήνων και όλων των λαών του κόσμου, στο πώς μαθαίνουμε κάτι και στο πως όλη η χώρα έχει στήσει την κοινωνική δομή ζωής των σύγχρονων Ελλήνων, από το που πετάμε τα σκουπίδια μέχρι ότι δεν έχουμε ποδηλατόδρομο! και προτιμούμε να πάρουμε το κωλοαυτοκίνητο για να πάμε για καφέ.

Στην Ελλάδα κρίνουμε τους πάντες, έχουμε άποψη για όλους τους λαούς, και φυσικά κράζουμε και μειώνουμε άλλους λαούς ή ξένα Πανεπιστήμια με νοοτροπίες και ιστορικά ψέματα του παρελθόντος, όταν άλλοι λαοί κοιτάνε το μέλλον. Εμείς ακόμη σπρώχνουμε το κάρο της μπουρδολογίας με το αν ο μαθητής μπήκε Βιολογία και όχι Ιατρική. Να αναφέρω ότι πολλά Πανεπιστήμια της Ευρώπης και των βόρειων Βαλκανίων είναι παλαιότερα χρονολογικά από τα Ελληνικά, πράγμα που σημαίνει ότι ιδρύθηκαν σε άλλες εποχές όπου υπήρχαν διαφορετικά κοινωνικά συστήματα και όπως λέω, έχουν παράδοση στην εκπαίδευση τότε που σπούδαζαν εκείνοι που μπορούσαν να το κάνουν και όχι με την μόδα της σημερινής εποχής προς ικανοποίηση των προεκλογικών δεσμεύσεων για μαζικοποίηση των σπουδών.

Για να δούμε τι φταίει ας σκεφτούμε ότι η χώρα μας απέκτησε μαζικά Πανεπιστήμια μετά το 1980. :D Μέχρι τότε είχαμε πολιτική ιστορία, κάποιοι έξυπνοι Έλληνες έκαναν καριέρες με βασιλειάδες, στρατό, και δημοκρατίες και οι υπόλοιποι Έλληνες στην μεγάλη φτώχεια.
Λοιπόν κοίτα να μαθαίνεις. Σε AI δημοσιεύσεις που παρακολουθώ εγώ, υπάρχουν 3 εθνικότητες: Κινέζοι (Zhang, Ding κτλ), Έλληνες (poulos, idis, akis κτλ.) και Εβραίοι (αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά κτλ επίθετα, αλλά άμα το ψάξεις υπάρχει άμεσο ή έμμεσο εβραϊκό υπόβαθρο). Οι γνήσιοι ούννοι, κουτόφραγκοι, αγγλοσάξονες κτλ απλά δεν υπάρχουν.

Από εκεί και πέρα σχετικά με το "χάσμα σκέψης μεταξύ των Ελλήνων και όλων των λαών του κόσμου", αυτό δεν είναι μόνο στην εκπαίδευση, αλλά σε όλα σχεδόν τα πράγματα. Γενικά στην εποχή του Υδροχόου, η τελική μάχη θα είναι παλιοί vs νέοι. Στους παλιούς είναι οι Έλληνες, οι Αρμένιοι, οι Πέρσες, οι Ινδοί και ο αρχηγός που ονομάζεται Κίνα, ενώ στους νέους ανήκουν Ural-Altaic, που περιλαμβάνουν τους Ιάπωνες, Κορεάτες, Μογγόλους, Τούρκους, Ουγγροφιλανδούς αλλά και τους σύγχρονους ούννους (Γερμανούς, Αγγλοσάξονες, κουτόφραγκους, βορειοιταλούς, σκανδιναβούς κτλ). Οι Ρώσοι και οι Σημίτες (Εβραίοι και Άραβες) προσπαθούν να χωθούν στους παλιούς και ίσως τα καταφέρουν.

Όχι μόνο οι Έλληνες δεν θα γίνουμε ποτέ Ευρωπαίοι, αλλά και γενικά την καταστροφή της Ευρώπης και της Δύσης (της λεγόμενης βορειοατλαντικής ανωμαλίας των τελευταίων 3-4 αιώνων) θα την αναλάβουν οι πιο δυτικοί "παλιοί". Η κρίση του 2009+ ήταν απλά η αρχή. Πάρε ποπ κορν αφού ζεις στο εξωτερικό και απόλαυσε αυτά που έρχονται... Και μιλάμε η Ελλάδα μέσα σε 200 χρόνια ζωής, έφτασε και σε πολλούς τομείς πέρασε τους αποικιοκράτες...
 

polar_fish

Νεοφερμένος

Ο polar_fish αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Σε AI δημοσιεύσεις που παρακολουθώ εγώ, υπάρχουν 3 εθνικότητες: Κινέζοι (Zhang, Ding κτλ), Έλληνες (poulos, idis, akis κτλ.) και Εβραίοι (αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά κτλ επίθετα, αλλά άμα το ψάξεις υπάρχει άμεσο ή έμμεσο εβραϊκό υπόβαθρο).
trust me bro
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,391 μηνύματα.
Nαι αλλά εγώ εάν θέλω δερματολογία πρέπει να περιμένω 10 χρόνια επειδή δεν υπάρχει κανένα φίλτρο. Εάν υπήρχαν εξετάσεις οκει αλλά δεν υπάρχει διαχωρισμός.
Τι θα γινει με την δερματολογια και την ενδοκρινολογια ρε κοριστια...
Ημαρτον πλεον με τις αλοιφουλες και τα Τ4... ενταξει εχουμε ηλιο εχουμε χαμομιλια αλλα ειμαστε και αυτοθεραπευομενοι γιατι δεν εχουμε φραγκα.
Εχουμε αναγκη απο αναισθησιολογους ..ειναι ωραιο να εισαι κοιμησιογιατρος ..ειναι πολυ ωραια να εισαι σε γραφειο πονου , να εισαι ο σώζων αγιος πετρος στην ΜΕΘ..να πατε και εκει.
Να πατε παθολογοι να πατε παιδιατροι στο ΕΣΥ...Να σας λεει η πλεμπα οτι ειστε τιποτενια ανθρωπακια
Τα νησια κανουν κρα ..και ειστε και πρωτη μουρη νυφες.. αρχοντισες και το χρημα ρεει.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top