Ιατρική στο Εξωτερικό - Επίπεδο Φοιτητών και ποιότητα Σπουδών

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,260 μηνύματα.
Στην προκειμένη τον ρόλο το παίζει το βύσμα, και όχι το όνομα. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
Δεν είναι το βύσμα, είναι το όνομα.

Πόσοι από τους καθηγητές μηχανολόγων μηχανικών του ΕΜΠ δεν έχουν ούτε ένα πτυχίο ( προπτυχιακό, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό) από το ΕΜΠ;

Θεωρείς ότι όλοι οι καθηγητές του ΕΜΠ είναι βύσματα; ή θεωρείς ότι δεν υπάρχουν καθηγητές που αποφοίτησαν από αλλά ιδρύματα να διεκδικούν τις θέσεις;


Το ίδιο και στις εταιρίες.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,898 μηνύματα.
Δεν είναι το βύσμα, είναι το όνομα.

Πόσοι από τους καθηγητές μηχανολόγων μηχανικών του ΕΜΠ δεν έχουν ούτε ένα πτυχίο ( προπτυχιακό, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό) από το ΕΜΠ;

Θεωρείς ότι όλοι οι καθηγητές του ΕΜΠ είναι βύσματα; ή θεωρείς ότι δεν υπάρχουν καθηγητές που αποφοίτησαν από αλλά ιδρύματα να διεκδικούν τις θέσεις;


Το ίδιο και στις εταιρίες.
Αυτό ισχύει και το συνειδητοποιώ (ευτυχώς) μικρός.

Δεν θέλω να επεκταθώ δημόσια.

Αλλά καταλαβαίνω τι θες να πεις, και έχεις δίκιο.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,723 μηνύματα.
Τελευταία επεξεργασία:

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,260 μηνύματα.
Πολλοι ειναι ναι. Οπως και κομματοσκυλα και πουτανας γιοι που κοβουν αβερτα κοσμο επειδη εχουν τουπε.
Υπερβάλλεις και το ξέρεις. Ακόμα και στο απθ θεωρείς ότι είναι κομματοσκυλα ή βύσματα;

Πάντα είναι θέμα ονόματος.

Και επειδή η κουβέντα είναι πολύ ωραία να το πάω και ένα βήμα παραπέρα.
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποιοι ακριβώς πάνε στην Αμερική; και πως πάνε;
Όταν έχουνε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό από ελληνικά πανεπιστήμια;

Δεν αμφιβάλλω για την αξία τους. Αλλα για το πρώτο βήμα δεν θεωρείτε ότι κάτι παίζει ρόλο; Πώς ένας από την Χ Αθήνα βρίσκεται την άλλη μέρα στην Χ Βοστωνη;


Και καλά κάνουν. Απλά μην μου γράφετε εδώ μέσα περί ισοδυναμίας πτυχίων γιατί όλοι γνωρίζετε την κατάσταση. Όλοι ξέρετε ότι πάντα θα υπάρχει κάποιος που την έχει μεγαλύτερη. Πάντα. Πάντα το ΕΜΠ θα είναι ανώτερο σε σχέση με τα υπόλοιπες ελληνικές πολυτεχνικες σχολές, πάντα το ETH θα είναι ανώτερο από το ΕΜΠ και πάντα το MIT θα είναι ανώτερο από το ETH.

Δεν νομίζω ότι γίνεται κάποια επίθεση στο πρόσωπο αποφοίτων περιφερειακων ιδρυμάτων. Ένας εξ αυτών είμαι και εγώ.

Απλά τονίζω ότι για να κοντράρεις κάποιον από το απθ και το ΕΜΠ πρέπει να κάνεις κάτι παραπανω ( το κάτι παραπάνω μεταφράζεται σε εξωτερικό). Πάνε κάνε πρακτική στο εξωτερικό κατά την διάρκεια των σπουδών.
Μετά θα είστε στα ίσια.

Ούτε από την άλλη μεριά θεωρώ λάθος τον να πιάσεις έναν καθηγητή από τα φρύδια για να σε στείλει κάπου. Καλά θα κάνεις. Εγώ επειδή πήρα το δρόμο με τα σκατα δεν σημαίνει ότι είμαι καλύτερος. Γεμίσαμε Βασιλακηδες Καιλες.
Πιάσε τον Χ καθηγητή να σε στείλει κάπου.


Απλά μην γράφετε τις παπαριες περί ισοδυναμίας πτυχίων, είναι αντίστοιχο με το μέγεθος δεν μετράει.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,279 μηνύματα.
Απλά τονίζω ότι για να κοντράρεις κάποιον από το απθ και το ΕΜΠ πρέπει να κάνεις κάτι παραπανω ( το κάτι παραπάνω μεταφράζεται σε εξωτερικό). Πάνε κάνε πρακτική στο εξωτερικό κατά την διάρκεια των σπουδών.
Μετά θα είστε στα ίσια.
Γιατί υπάρχει περίπτωση σοβαρή εταιρία να λάβει δύο βιογραφικά, το ένα απο ΕΜΠ και το άλλο απο ΑΠΘ ας πούμε, και να πει : "Αυτός είναι απο ΕΜΠ, αυτόν θα πάρουμε" ; Δεν παίζει αυτό το πράγμα...το λες και μόνος σου οτι όλα θα βασιστούν εν τέλει στις λεπτομέρειες π.χ. ειδίκευση, διπλωματική, πρακτική, εργασιακή εμπειρία, projects που αποδεικνύουν ικανότητες κτλπ.

Ακόμα και έτσι να ήταν όπως λες όμως, ο άλλος απο ΑΠΘ μπορεί να είχε εσωτερικό referral. Άρα, πάλι οι διασυνδέσεις κάνουν την διαφορά στο τέλος, και όχι το όνομα.
Ούτε από την άλλη μεριά θεωρώ λάθος τον να πιάσεις έναν καθηγητή από τα φρύδια για να σε στείλει κάπου. Καλά θα κάνεις. Εγώ επειδή πήρα το δρόμο με τα σκατα δεν σημαίνει ότι είμαι καλύτερος. Γεμίσαμε Βασιλακηδες Καιλες.
Πιάσε τον Χ καθηγητή να σε στείλει κάπου.
Τι εννοείς "πήρες τον δρόμο με τα σκατά" ;
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,260 μηνύματα.
Γιατί υπάρχει περίπτωση σοβαρή εταιρία να λάβει δύο βιογραφικά, το ένα απο ΕΜΠ και το άλλο απο ΑΠΘ ας πούμε, και να πει : "Αυτός είναι απο ΕΜΠ αυτόν θα πάρουμε" ; Δεν παίζει αυτό το πράγμα...το λες και μόνος σου οτι όλα θα βασιστούν εν τέλει στις λεπτομέρειες π.χ. ειδίκευση, διπλωματική, πρακτική, εργασιακή εμπειρία, projects που αποδεικνύουν ικανότητες κτλπ.
Εννοώ στην πρώτη σου δουλειά, όταν έχεις δύο υποψήφιους ο ένας από ΕΜΠ και ο άλλος από Βόλο, ΠΑΔΑ, κλπ η βαρύτητα του πτυχίου του ΕΜΠ ξεπερνάει των άλλων δύο. Είτε ακαδημία είτε βιομηχανια.
Αντίστοιχα όταν έχεις έναν απόφοιτο από ΕΜΠ και άλλον από MIT.

Τα προγράμματα σπουδών όλων των σχολών παγκοσμίως είναι τα ίδια. Τα ίδια διδάσκονται στο MIT, τα ίδια στο ΕΜΠ. Οι απαιτήσεις και ο τρόπος διεξαγωγής του μαθήματος διαφέρει.

Δεν παίζει αυτό το πράγμα...το λες και μόνος σου οτι όλα θα βασιστούν εν τέλει στις λεπτομέρειες π.χ. ειδίκευση, διπλωματική, πρακτική, εργασιακή εμπειρία, projects που αποδεικνύουν ικανότητες κτλπ.
Ε σου λέω ότι ισχύει αυτό. Αν πάρεις δύο αποφοίτους που τελείωσαν στα ίδια χρόνια, με τον ίδιο βαθμό και έχουν τον ίδιο κύκλο σπουδών και ίδια ηλικία, ε αυτός που είναι από ΕΜΠ προπορεύεται.
Για να φτάσει ο άλλος τον υποψήφιο που είναι από το ΕΜΠ πρέπει σε αυτά τα 5 χρόνια σπουδών να κάνει το κάτι παραπάνω από τον αντίστοιχο υποψήφιο του ΕΜΠ.

Βάλε τον εαυτό σου να επιλέξει ανάμεσα σε 3 βιογραφικά που έχουν όλοι τους τα ίδια προσόντα με εξαίρεση το πανεπιστήμιο αποφοιτησης όπου αναφέρεται :
Υποψήφιος 1 : Πανεπιστήμιο Θεσσαλιας
Υποψήφιος 2 : ΕΜΠ
Υποψήφιος 3 : Harvard

Τα βιογραφικά δεν πάνε κατευθείαν στον μάνατζερ (μηχανικός) που προσλαμβάνει αλλά περνάνε από το HR όπου γίνεται το ξεσκαρτάρισμα.


Τρανό παράδειγμα είναι οι θέσεις ΔΕΠ των πανεπιστημίων και από ποιους καλύπτονται πχ. στο ΕΜΠ. Θεωρώ έωλο ότι δεν υπάρχουν υποψήφιοι με προσόντα πολύ καλύτερα, απλά είναι άτυχοι λόγω ονόματος.

Δεύτερο πιο τρανό παράδειγμα είναι οι θέσεις διδακτορικών. Αλήθεια πόσους φοιτητές γνωρίζετε να διεκδικήσουν θέσεις σε άλλα πανεπιστήμια ; πχ. απόφοιτος Μηχανολόγων Κοζάνης να πάρει θέση διδακτορικού στο ΕΜΠ ;;;;;

Τι εννοείς "πήρες τον δρόμο με τα σκατά" ;
Όταν πας με τον σταυρό στο χέρι και παίρνεις το δύσκολο μονοπάτι ''μόνος'' σου.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,898 μηνύματα.

Drglitterstar

Δραστήριο μέλος

Η Drglitterstar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 499 μηνύματα.
καθένας έχει τους δικούς του στόχους και τις δικές του επιθυμίες. Αν είσαι καλός, βγες στην αγορά εργασίας και απόδειξέ το. Τότε, δε θα φοβάσαι κανένα Ρουμάνο φοιτητή και κανένα Βούλγαρο ιατρό.

Nαι αλλά εγώ εάν θέλω δερματολογία πρέπει να περιμένω 10 χρόνια επειδή δεν υπάρχει κανένα φίλτρο. Εάν υπήρχαν εξετάσεις οκει αλλά δεν υπάρχει διαχωρισμός.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,260 μηνύματα.
Από περιέργεια: τι διαφορετικό θα μπορούσες να κάνεις για να μην είσαι στα "σκατά";
Όταν γράφω ''σκατά'' εννοώ την κατάσταση που τα κάνεις όλα μόνος. Ότι δεν έχεις κάποια πλάτη/σιγουριά από πίσω ή μπάρμπα στην Κορώνη ή κάποιον να σε στέλνει.

Όταν έβλεπα άτομα να βρίσκουν δουλειά από τη σχολή χωρίς να έχουν καν τα προσόντα μόνο και μόνο που ήταν βαμμένοι με κάποιο χρώμα είχα τρελαθεί. Πιο πολύ όμως είχα τρελαθεί που δεν μου απαντούσαν στις αιτήσεις στην Ελλάδα για διδακτορικό ! Ενώ άλλοι από την άλλη άκρη του κόσμου αφιέρωσαν χρόνο να απαντήσουν.

Οι ευκαιρίες μου ήρθαν και τις δημιούργησα μόνος (και μέτρησαν οι πρακτικές μου στο εξωτερικό όπως και ο εθελοντισμός), είχα δύο προτάσεις από ΗΠΑ και Γερμανία, επέλεξα τη δεύτερη λόγω θέματος. Αλλά η πρώτη είναι η καψούρα μου.


Τι θα μπορούσα να έχω κάνει διαφορετικά @Panzerkampfwagen ; Πολύ απλά να είχα πιάσει έναν καθηγητή, να δουλεψω γι αυτόν κανένα εξάμηνο και να με στείλει συστημένο κάπου. Όλα μέλι γάλα. Δεν θα τρέχω σαν τον μ@laka μόνος μου με βαλίτσα σαν τον Βέγγο.

Και μην νομίζουν ότι το εξωτερικό όλα είναι αξιοκρατικά. Γιατί και εδώ υπάρχει ''διαφήμιση'' προσώπων για τα πόσα ξέρουν και την ύστατη στιγμή δεν μπορούν να απαντήσουν ή είναι ευθυνόφοβοι.

Αλλά αρκετά με τους Βασιλάκηδες Καίλες. Επενδύστε σε εσάς , διαβάστε, μοχθείστε.


ΥΓ: Στην Ελλάδα για ψαράς μόνο θα γυρνούσα με την κατάσταση που επικρατεί στον επαγγελματικό τομέα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,574 μηνύματα.
Όχι.

Με τη λογική μου, και θα το καταλάβαινες αν διάβαζες τι έγραφα, στην Ιατρική Ρουμανίας/Βουλγαρίας/Σκοπίων και λοιπά καταλήγουν κατά 99% οι αποτυχημένοι γιατροί των ελληνικών ΑΕΙ.

Δεν χωρά αμφιβολία σε αυτό.

Προφανώς και χωρά αμφιβολία σε αυτό.
Επειδή κάποιος δεν έγραψε Καλά στις πανελλήνιες σημαίνει ότι είναι αποτυχημένος; Σε καμία περίπτωση, απλά πάει σε άλλη χώρα να σπουδάσει και να κυνηγήσει το όνειρο του. Δηλαδη οποίος έγραψε 14, δεν είναι ικανός να γίνει γιατρός; Το ενδεχόμενο τα μαθήματα της σχολης μετέπειτα να του αρέσουν αρκετά και να διαβάζει με όρεξη;
Μονό η Ελλάδα έχει δηλαδή πανεπιστήμια;
Άσε με να σου δώσω ένα παράδειγμα. Η μητέρα μου πριν 30 χρόνια πηγε για οδοντιατρική στη Ρουμανία. Έκατσε ενάμιση χρόνο και πήρε μετεγγραφή για Ελλάδα. Άρα με τα δικά σου δεδομενα, δε θα είναι καλή γιατρός επειδή πριν 30 χρόνια στις πανελλήνιες δεν είχε γράψει καλά, αλλά τελείωσε την ίδια σχολή με αυτούς που έγραψαν 19+ στο ΑΠΘ
Επισης, στο πρόγραμμα σπουδών της στο ΑΠΘ είχε 1 μάθημα φυσικής, ιατρική φυσική. Κανένα άλλο μάθημα φυσικής. Άρα επειδή δεν έγραψε καλά στη φυσική του λυκείου, δεν είναι αξιόλογη γιατρός γιατί θα είχε θέμα στο ένα και μοναδικό μαθημα.
Δε μπορείς να λες αποτυχημένο κάποιον που τελείωσε στα Βαλκάνια. Επίσης στα Βαλκάνια πάνε πολλοί για νομική. Άρα επειδή ο άλλος δεν ήταν καλός στα αρχαία και στη λογοτεχνία, δεν θα είναι άξιος δικηγόρος. Όλοι οι χασοδίκες Βαλκάνια τελειώνουν ενω οι καλοι δικηγόροι είναι από Ελλάδα. Εισαι μικρός ακόμα και θα πέσεις πολύ γρήγορα από το συννεφάκι που ζεις ως φοιτητής, όταν βγεις στην αγορά εργασίας με το καλό.
 

Drglitterstar

Δραστήριο μέλος

Η Drglitterstar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 499 μηνύματα.
Προφανώς και χωρά αμφιβολία σε αυτό.
Επειδή κάποιος δεν έγραψε Καλά στις πανελλήνιες σημαίνει ότι είναι αποτυχημένος; Σε καμία περίπτωση, απλά πάει σε άλλη χώρα να σπουδάσει και να κυνηγήσει το όνειρο του. Δηλαδη οποίος έγραψε 14, δεν είναι ικανός να γίνει γιατρός; Το ενδεχόμενο τα μαθήματα της σχολης μετέπειτα να του αρέσουν αρκετά και να διαβάζει με όρεξη;

Μην κολλάς στις πανελλήνιες το θέμα δεν είναι πως μπήκες. Και στην Ελλάδα ένα σωρό παιδιά έχουν μπει χωρίς πανελλήνιες. Το θέμα είναι ότι τα συγκεκριμένα πανεπιστήμια έχουν μια φήμη για το πώς περνιούνται τα μαθήματα.

Ναι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι κακοί γιατροί αλλά το άμα θα βγουν καλοί εξαρτάται αποκλειστικά από το δικό τους έξτρα διάβασμα.

Ένα παιδί που απέτυχε στις πανελλήνιες είναι καλύτερα να στρωθεί έναν χρόνο να μάθει μια άλλη γλώσσα και να πάει σε άλλο πανεπιστήμιο στην Σουηδία, Νορβηγία, Γαλλία κλπ Υπάρχουν student housing και δεν βγαίνει πολύ πιο ακριβά από βουλγαρορουμανια. Στη γερμανία μπαίνουν χωρίς εξετάσεις αλλά δεν έχω δει κανέναν να κρίνει τον Έλληνα που τέλειωσε εκεί.

Και στην τελική εάν έχουν τόσο καταπληκτική ποιότητα γιατί δεν βλέπουμε ποτέ κάποιον που έχει τελειώσει εδώ να κάνει εκεί μεταπτυχιακό; Θα δεις να έχουν κάνει σε όλες τις χώρες ΕΕ αλλά ποτέ εκεί.
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,941 μηνύματα.
Στη γερμανία μπαίνουν χωρίς εξετάσεις αλλά δεν έχω δει κανέναν να κρίνει τον Έλληνα που τέλειωσε εκεί.
Εχω φίλη Γερμανίδα και τυχαία μου είπε ότι δεν δέχονται πια Έλληνες μόνο με το απολυτήριο. Ζητούν και πανελλαδικές (off topic αλλά ενημερωτικα).
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,425 μηνύματα.
Γουστάρω κόντρες στο ischool μετά από βάσεις πανελλαδικών. :alljumpy:

Όσο ήμουν Ελλάδα για κάποιο λόγο "εσωτερικής παραπληροφόρησης" νόμιζα ότι τα Ελληνικά Πανεπιστήμια είχαν καλά προγράμματα σπουδών, παρείχαν καλές σπουδές και γενικά υπήρχε μια μεθοδευμένη άποψη ότι η δυσκολία των θεμάτων τόσο στις εισαγωγικές εξετάσεις όσο και στο Πανεπιστήμιο σήμαινε σοβαρή δουλειά ενώ ...εκ του αποτελέσματος αν κρίνω από αυτό που βλέπω, δείχνει ανεπάρκεια και αποτυχία στόχων.

Για να το πω απλά, όταν ένας καθηγητής Μαθηματικών είναι κακός Μαθηματικός εννοείται ότι θα επιλέξει τη γραμμή της εθνικής δυσκολίας και την ξερή διδασκαλία, για να δικαιολογήσει την δική του επιστημονική ανεπάρκεια αφού δεν μπορεί (να κόψει το κεφάλι του και να βρει τρόπους ώστε) να κάνει το μάθημα με τις καλύτερες οπτικοακουστικές και παιδαγωγικές μεθόδους και να εξηγήσει διαισθητικά τι σημαίνει ολοκλήρωμα πέρα από 2-3 μεθοδολογίες δίνοντας έμφαση στο αποτέλεσμα (δηλαδή, κατανόηση) και όχι στην ξεπέτα της ύλης επειδή πιέζει το υπουργείο ή το φροντιστήριο.

Όταν βγήκα παραέξω και μετά από περίπου 10 χρόνια ως μόνιμος κάτοικος εξωτερικού, έχοντας συναντήσει ανθρώπους από όλες τις χώρες του κόσμου, κατάλαβα ότι πρέπει να κρύβω λόγια για το "Ελληνικό σύστημα" καθώς γινόμουν γραφικός. Δεν έπειθαν τα επιχειρήματά μου καθώς δεν ξέρουν πράγματα για την σύγχρονη Ελλάδα, δεν ξέρουν κάτι που να αφορά την Ελλάδα των τελευταίων 20-30 χρόνων σε επίπεδο τεχνολογίας και βιομηχανίας εκτός από λίγο τζατζίκις, τσουβλάκις και αχ...ωραίο ήλιο. Νομίζουν ότι στην Ελλάδα έχουμε μόνο ήλιο. :D

Αυτό που συνήθως οι περισσότεροι Έλληνες μαθαίνουν από άλλους Έλληνες "φίλους τους" ή "κωλοσυγγενείς τους" για το εξωτερικό και τις αόριστες επιτυχίες Ελλήνων συνήθως είναι η μισή αλήθεια και πάντα με κάποια δόση σκοπιμότητας. Επίσης η επιτυχία είναι τελείως υποκειμενική αλήθεια για τον καθένα και παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες που συντελούν, και όχι τόσο στο αποτέλεσμα που μπορεί να βλέπουμε τώρα. Γενικά όμως, οι Έλληνες του εξωτερικού σε μεγάλο βαθμό είναι ψεύτες και καβαλημένοι όσο δεν πάει, καθώς σε μεγάλο βαθμό αναλώνονται στο να βρίζουν την Ελλάδα ενώ οι ίδιοι δεν κάνουν κάτι να την αλλάξουν. Να σημειώσουμε ότι πολλά στοιχεία κρίβονται και παρουσιάζονται μισές γνωριμίες. Από την άλλη, ούτε στο εξωτερικό αν ρωτήσουμε ντόπιους να μας πουν για "πετυχημένους", οι Ελλήνες είναι ανύπαρκτοι. Ναι μεν, μπορεί να ξέρει κάποιος έναν Έλληνα μηχανικό Κostas ή Pavlos σε κάποια εταιρία, καλό παιδί που έφερνε τσουρεκάκια για το διάλλειμμα αλλά μέχρι εκεί. Μπορεί να είναι 2-3 καλοί μηχανικοί, αλλά οι Μαθηματικοί ή οι Φυσικοί ή οι Φιλόλογοι (εξαγωγή) από Ελλάδα πουλάνε αέρα κοπανιστό στις ξένες κοινωνίες.

Ο "καλύτερος" συνήθως είναι κάποιος μετανάστης από άλλη χώρα των Βαλκανίων, Τουρκία, Ινδία, Γαλλία, Γερμανία ή Κίνα ή και το άγνωστο Βιετνάμ με την χ εξειδίκευση που ο μέσος Έλληνας δεν την έχει ακούσει αλλά έχει σπουδάσει με πλήρη άποψη μηχανικός όλων των ειδικοτήτων από ΗΜΜΥ μέχρι και Τεχνητή Νοημοσύνη. Με αυτό θέλω να πω, ότι στο εξωτερικό ακόμη και στη γειτονική Αλβανία υπάρχει μια διαφορετική άποψη για τις σπουδές και στον τρόπο που γίνεται η μάθηση. Δεν μπορώ να το κάνω πιο απλό, αλλά υπάρχει ένα χάσμα σκέψης μεταξύ των Ελλήνων και όλων των λαών του κόσμου, στο πώς μαθαίνουμε κάτι και στο πως όλη η χώρα έχει στήσει την κοινωνική δομή ζωής των σύγχρονων Ελλήνων, από το που πετάμε τα σκουπίδια μέχρι ότι δεν έχουμε ποδηλατόδρομο! και προτιμούμε να πάρουμε το κωλοαυτοκίνητο για να πάμε για καφέ.

Στην Ελλάδα κρίνουμε τους πάντες, έχουμε άποψη για όλους τους λαούς, και φυσικά κράζουμε και μειώνουμε άλλους λαούς ή ξένα Πανεπιστήμια με νοοτροπίες και ιστορικά ψέματα του παρελθόντος, όταν άλλοι λαοί κοιτάνε το μέλλον. Εμείς ακόμη σπρώχνουμε το κάρο της μπουρδολογίας με το αν ο μαθητής μπήκε Βιολογία και όχι Ιατρική. Να αναφέρω ότι πολλά Πανεπιστήμια της Ευρώπης και των βόρειων Βαλκανίων είναι παλαιότερα χρονολογικά από τα Ελληνικά, πράγμα που σημαίνει ότι ιδρύθηκαν σε άλλες εποχές όπου υπήρχαν διαφορετικά κοινωνικά συστήματα και όπως λέω, έχουν παράδοση στην εκπαίδευση τότε που σπούδαζαν εκείνοι που μπορούσαν να το κάνουν και όχι με την μόδα της σημερινής εποχής προς ικανοποίηση των προεκλογικών δεσμεύσεων για μαζικοποίηση των σπουδών.

Για να δούμε τι φταίει ας σκεφτούμε ότι η χώρα μας απέκτησε μαζικά Πανεπιστήμια μετά το 1980. :D Μέχρι τότε είχαμε πολιτική ιστορία, κάποιοι έξυπνοι Έλληνες έκαναν καριέρες με βασιλειάδες, στρατό, και δημοκρατίες και οι υπόλοιποι Έλληνες στην μεγάλη φτώχεια.
 

Drglitterstar

Δραστήριο μέλος

Η Drglitterstar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 499 μηνύματα.
Εχω φίλη Γερμανίδα και τυχαία μου είπε ότι δεν δέχονται πια Έλληνες μόνο με το απολυτήριο. Ζητούν και πανελλαδικές (off topic αλλά ενημερωτικα).

Ήξερα ότι μετράει αλλά δεν ήξερα ότι ήταν απαραίτητη προϋπόθεση!
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,260 μηνύματα.
Γουστάρω κόντρες στο ischool μετά από βάσεις πανελλαδικών. :alljumpy:

Όσο ήμουν Ελλάδα για κάποιο λόγο "εσωτερικής παραπληροφόρησης" νόμιζα ότι τα Ελληνικά Πανεπιστήμια είχαν καλά προγράμματα σπουδών, παρείχαν καλές σπουδές και γενικά υπήρχε μια μεθοδευμένη άποψη ότι η δυσκολία των θεμάτων τόσο στις εισαγωγικές εξετάσεις όσο και στο Πανεπιστήμιο σήμαινε σοβαρή δουλειά ενώ ...εκ του αποτελέσματος αν κρίνω από αυτό που βλέπω, δείχνει ανεπάρκεια και αποτυχία στόχων.

Για να το πω απλά, όταν ένας καθηγητής Μαθηματικών είναι κακός Μαθηματικός εννοείται ότι θα επιλέξει τη γραμμή της εθνικής δυσκολίας και την ξερή διδασκαλία, για να δικαιολογήσει την δική του επιστημονική ανεπάρκεια αφού δεν μπορεί (να κόψει το κεφάλι του και να βρει τρόπους ώστε) να κάνει το μάθημα με τις καλύτερες οπτικοακουστικές και παιδαγωγικές μεθόδους και να εξηγήσει διαισθητικά τι σημαίνει ολοκλήρωμα πέρα από 2-3 μεθοδολογίες δίνοντας έμφαση στο αποτέλεσμα (δηλαδή, κατανόηση) και όχι στην ξεπέτα της ύλης επειδή πιέζει το υπουργείο ή το φροντιστήριο.

Όταν βγήκα παραέξω και μετά από περίπου 10 χρόνια ως μόνιμος κάτοικος εξωτερικού, έχοντας συναντήσει ανθρώπους από όλες τις χώρες του κόσμου, κατάλαβα ότι πρέπει να κρύβω λόγια για το "Ελληνικό σύστημα" καθώς γινόμουν γραφικός. Δεν έπειθαν τα επιχειρήματά μου καθώς δεν ξέρουν πράγματα για την σύγχρονη Ελλάδα, δεν ξέρουν κάτι που να αφορά την Ελλάδα των τελευταίων 20-30 χρόνων σε επίπεδο τεχνολογίας και βιομηχανίας εκτός από λίγο τζατζίκις, τσουβλάκις και αχ...ωραίο ήλιο. Νομίζουν ότι στην Ελλάδα έχουμε μόνο ήλιο. :D

Αυτό που συνήθως οι περισσότεροι Έλληνες μαθαίνουν από άλλους Έλληνες "φίλους τους" ή "κωλοσυγγενείς τους" για το εξωτερικό και τις αόριστες επιτυχίες Ελλήνων συνήθως είναι η μισή αλήθεια και πάντα με κάποια δόση σκοπιμότητας. Επίσης η επιτυχία είναι τελείως υποκειμενική αλήθεια για τον καθένα και παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες που συντελούν, και όχι τόσο στο αποτέλεσμα που μπορεί να βλέπουμε τώρα. Γενικά όμως, οι Έλληνες του εξωτερικού σε μεγάλο βαθμό είναι ψεύτες και καβαλημένοι όσο δεν πάει, καθώς σε μεγάλο βαθμό αναλώνονται στο να βρίζουν την Ελλάδα ενώ οι ίδιοι δεν κάνουν κάτι να την αλλάξουν. Να σημειώσουμε ότι πολλά στοιχεία κρίβονται και παρουσιάζονται μισές γνωριμίες. Από την άλλη, ούτε στο εξωτερικό αν ρωτήσουμε ντόπιους να μας πουν για "πετυχημένους", οι Ελλήνες είναι ανύπαρκτοι. Ναι μεν, μπορεί να ξέρει κάποιος έναν Έλληνα μηχανικό Κostas ή Pavlos σε κάποια εταιρία, καλό παιδί που έφερνε τσουρεκάκια για το διάλλειμμα αλλά μέχρι εκεί. Μπορεί να είναι 2-3 καλοί μηχανικοί, αλλά οι Μαθηματικοί ή οι Φυσικοί ή οι Φιλόλογοι (εξαγωγή) από Ελλάδα πουλάνε αέρα κοπανιστό στις ξένες κοινωνίες.

Ο "καλύτερος" συνήθως είναι κάποιος μετανάστης από άλλη χώρα των Βαλκανίων, Τουρκία, Ινδία, Γαλλία, Γερμανία ή Κίνα ή και το άγνωστο Βιετνάμ με την χ εξειδίκευση που ο μέσος Έλληνας δεν την έχει ακούσει αλλά έχει σπουδάσει με πλήρη άποψη μηχανικός όλων των ειδικοτήτων από ΗΜΜΥ μέχρι και Τεχνητή Νοημοσύνη. Με αυτό θέλω να πω, ότι στο εξωτερικό ακόμη και στη γειτονική Αλβανία υπάρχει μια διαφορετική άποψη για τις σπουδές και στον τρόπο που γίνεται η μάθηση. Δεν μπορώ να το κάνω πιο απλό, αλλά υπάρχει ένα χάσμα σκέψης μεταξύ των Ελλήνων και όλων των λαών του κόσμου, στο πώς μαθαίνουμε κάτι και στο πως όλη η χώρα έχει στήσει την κοινωνική δομή ζωής των σύγχρονων Ελλήνων, από το που πετάμε τα σκουπίδια μέχρι ότι δεν έχουμε ποδηλατόδρομο! και προτιμούμε να πάρουμε το κωλοαυτοκίνητο για να πάμε για καφέ.

Στην Ελλάδα κρίνουμε τους πάντες, έχουμε άποψη για όλους τους λαούς, και φυσικά κράζουμε και μειώνουμε άλλους λαούς ή ξένα Πανεπιστήμια με νοοτροπίες και ιστορικά ψέματα του παρελθόντος, όταν άλλοι λαοί κοιτάνε το μέλλον. Εμείς ακόμη σπρώχνουμε το κάρο της μπουρδολογίας με το αν ο μαθητής μπήκε Βιολογία και όχι Ιατρική. Να αναφέρω ότι πολλά Πανεπιστήμια της Ευρώπης και των βόρειων Βαλκανίων είναι παλαιότερα χρονολογικά από τα Ελληνικά, πράγμα που σημαίνει ότι ιδρύθηκαν σε άλλες εποχές όπου υπήρχαν διαφορετικά κοινωνικά συστήματα και όπως λέω, έχουν παράδοση στην εκπαίδευση τότε που σπούδαζαν εκείνοι που μπορούσαν να το κάνουν και όχι με την μόδα της σημερινής εποχής προς ικανοποίηση των προεκλογικών δεσμεύσεων για μαζικοποίηση των σπουδών.

Για να δούμε τι φταίει ας σκεφτούμε ότι η χώρα μας απέκτησε μαζικά Πανεπιστήμια μετά το 1980. :D Μέχρι τότε είχαμε πολιτική ιστορία, κάποιοι έξυπνοι Έλληνες έκαναν καριέρες με βασιλειάδες, στρατό, και δημοκρατίες και οι υπόλοιποι Έλληνες στην μεγάλη φτώχεια.
Υπερβολή και μάλλον ούτε απ΄έξω από τα πανεπιστήμια των Τιράνων και Σκοπίων δεν έχεις περάσει.

Είπαμε να σχολιάζουμε, αλλά κάπου και το τρόλιγνκ ή η ισοπέδωση έχουν ένα όριο.

Βλέπουμε και από κοντά τα γερμανικά φυντάνια των Technische Hochschule ή τα ελβετικά, οπότε κατέβα από το άλογο


Ο "καλύτερος" συνήθως είναι κάποιος μετανάστης από άλλη χώρα των Βαλκανίων, Τουρκία, Ινδία, Γαλλία, Γερμανία ή Κίνα ή και το άγνωστο Βιετνάμ με την χ εξειδίκευση
Ψευδές και είναι κρίμα γιατί παραπληροφορείς κόσμο.

Πόσοι Βαλκάνιοι ή Τούρκοι μηχανικοί υπάρχουν σε Promotion επίπεδο στη Γερμανία ;

Καλά το Γάλλος στην Γερμανία ακούγεται και σαν βελόνα στα άχυρα.

Αλήθεια δεν γνωρίζεις (εφόσον έχεις δηλώσει ότι εργάζεσαι σε γερμανικό πανεπιστήμιο) ότι οι Κινέζοι έρχονται με υποτροφίες από το κράτος και οφειλουν είτε να επιστρέψουν πίσω είτε να πληρώσουν τα λεφτά που τους δόθηκαν ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,425 μηνύματα.
Aς το πάρουμε από την αρχή. Πώς η Ελλάδα απέκτησε "τριτοβάθμια" δημόσια εκπαίδευση όταν πριν τον 1980 δεν είχε καμία αναφορά και παράδοση εκτός από το μικρό Καποδιστριακό και το συνοικειακό Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο; Να αναφέρουμε το σκάνδαλο μεγατόνων όπου η καθηγητική κλίκα του 1930 στο Καποδιστριακό, αποφάσισε να διορίσει τον μέγιστο Έλληνα Μαθηματικό Κωνσταντίνο Καραθεοδωρή ως τακτικό καθηγητή Μαθηματικών σε πρωτοετείς φοιτητές Τμ.Χημείας. Ο δε Καραθεοδωρή είχε ήδη πολλές επιτυχίες στο χώρο ων Μαθηματικών με παγκόσμια εμβέλεια π.χ. Θεωρία Μέτρου, Θεωρία Πιθανοτήτων. Η περίπτωση του Νανόπουλου στο Φυσικό Αθήνας; Η βλακεία επαναλαμβάνεται.

Τόσο απλά. Η Ελλάδα απέκτησε "έτοιμα" εκπαιδευτικά συστήματα από την Ευρώπη σε μια εποχή όπου τα δυτικά Πανεπιστήμια άρχιζαν να αποκρατικοποιούνται. Δεν έχουμε δική μας παράδοση, δική μας σχολή "εκπαιδευτικής" πολιτικής. Από αντιγραφές καλά πάμε αλλά όχι και τόσο καλά, στα καλά τους στοιχεία.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,260 μηνύματα.
Aς το πάρουμε από την αρχή. Πώς η Ελλάδα απέκτησε "τριτοβάθμια" δημόσια εκπαίδευση όταν πριν τον 1980 δεν είχε καμία αναφορά και παράδοση εκτός από το μικρό Καποδιστριακό και το συνοικειακό Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο; Να αναφέρουμε το σκάνδαλο μεγατόνων όπου η καθηγητική κλίκα του 1930 στο Καποδιστριακό, αποφάσισε να διορίσει τον μέγιστο Έλληνα Μαθηματικό Κωνσταντίνο Καραθεοδωρή ως τακτικό καθηγητή Μαθηματικών σε πρωτοετείς φοιτητές Τμ.Χημείας. Ο δε Καραθεοδωρή είχε ήδη πολλές επιτυχίες στο χώρο ων Μαθηματικών με παγκόσμια εμβέλεια π.χ. Θεωρία Μέτρου, Θεωρία Πιθανοτήτων. Η περίπτωση του Νανόπουλου στο Φυσικό Αθήνας; Η βλακεία επαναλαμβάνεται.

Τόσο απλά. Η Ελλάδα απέκτησε "έτοιμα" εκπαιδευτικά συστήματα από την Ευρώπη σε μια εποχή όπου τα δυτικά Πανεπιστήμια άρχιζαν να αποκρατικοποιούνται. Δεν έχουμε δική μας παράδοση, δική μας σχολή "εκπαιδευτικής" πολιτικής. Από αντιγραφές καλά πάμε αλλά όχι και τόσο καλά, στα καλά τους στοιχεία.
Γιατί δεν απαντάς σε αυτά επί των οποίων έθεσες το αρχικό σου σχόλιο, και πετάς τώρα το μπαλάκι στην κερκίδα ; Θες να βγαλεις μίσος, βγάλε. Μαλακίες και ανακρίβειες μην γράφεις όμως.
Εφόσον γράφεις κάτι, στήριξέ το. Αυτό δεν μαθαίνονται στην Αυστρία και τη Γερμανία ; Ή μάλλον αρχίζουν τα σκούρα όταν πετυχαίνεις και κάποιον που τα ζει αυτά ;
εκπαιδευτικά συστήματα από την Ευρώπη σε μια εποχή όπου τα δυτικά Πανεπιστήμια άρχιζαν να αποκρατικοποιούνται
Το οποίο δεν έγινε ποτέ και ακόμη υπάρχουν οι θέσεις ΔΕΠ από τον ομόσπονδο κρατίδιο. Well done
 

polar_fish

Νεοφερμένος

Ο polar_fish αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Απλά μην μου γράφετε εδώ μέσα περί ισοδυναμίας πτυχίων γιατί όλοι γνωρίζετε την κατάσταση. Όλοι ξέρετε ότι πάντα θα υπάρχει κάποιος που την έχει μεγαλύτερη.
ακριβώς όλοι γνωρίζουν, αυτό είναι το πρόβλημα
Είπαμε να σχολιάζουμε, αλλά κάπου και το τρόλιγνκ ή η ισοπέδωση έχουν ένα όριο.
Θέματα αντίληψης, κανονικά πρέπει να ζητάω τεστ iq και να μη χάνω χρόνο με νοητικά υποδεεστερα τρολ όπως εσύ και ο άλλος ο @Panzerkampfwagen
Στην Ελλάδα κρίνουμε τους πάντες, έχουμε άποψη για όλους τους λαούς, και φυσικά κράζουμε και μειώνουμε άλλους λαούς ή ξένα Πανεπιστήμια με νοοτροπίες και ιστορικά ψέματα του παρελθόντος, όταν άλλοι λαοί κοιτάνε το μέλλον.
Ακριβώς φίλε @nPb για άλλη μια φορά τέρμα εύστοχη η αναλυσή σου.

Διακρίνω 2 κατηγορίες ανθρώπων:
Οι τελειωμένοι @Lancelot @Panzerkampfwagen που τα ρίχνουν όλα στη "κακιά" τη μύρα και ενισχύουν προβοκατόρικες νοοτροπίες προκειμένου να κρυφτούν πίσω από αυτές και να νιώσουν καλύτερα για την αποτυχία τους.
Παράδειγμα όσοι σπουδάζουν εξωτερικό είναι κατώτεροι από τις ιδιοφυίες των Ελληνικών υπερπανεπιστημίων ή τα πανεπιστήμια της Αθήνας είναι τα καλύτερα γιατί έχουν περισσότερα μόρια και όχι γιατί ειναι είναι περισσότερο από το 50% της Ελλάδας και ο κόσμος δεν έχει λεφτά.
Είναι ο ίδιος τύπος που θα σου πει παθιασμένα, "φίλε όταν εμείς είχαμε ακρόπολη οι άλλοι σκαρφάλωναν στα δένδρα, τι μας συγκρίνεις τώρα με τους απόγονους του χιτλερ, άλλωστε και αυτοί από εμάς έκλεψαν τον μπολιτισμό".

Δεύτερη κατηγορία
Οι αγωνιστές όπως ο φίλος @nPb που βλέπουν την υπάρχουσα κατάσταση ως έχειν και κάνουν ότι μπορούν προκειμένου να μη γίνουν μέρος της, αν απαιτείται μεταναστεύουν κιόλας.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,260 μηνύματα.
ακριβώς όλοι γνωρίζουν, αυτό είναι το πρόβλημα

Θέματα αντίληψης, κανονικά πρέπει να ζητάω τεστ iq και να μη χάνω χρόνο με νοητικά υποδεεστερα τρολ όπως εσύ και ο άλλος ο @Panzerkampfwagen

Ακριβώς φίλε @nPb για άλλη μια φορά τέρμα εύστοχη η αναλυσή σου.

Διακρίνω 2 κατηγορίες ανθρώπων:
Οι τελειωμένοι @Lancelot @Panzerkampfwagen που τα ρίχνουν όλα στη "κακιά" τη μύρα και ενισχύουν προβοκατόρικες νοοτροπίες προκειμένου να κρυφτούν πίσω από αυτές και να νιώσουν καλύτερα για την αποτυχία τους.
Παράδειγμα όσοι σπουδάζουν εξωτερικό είναι κατώτεροι από τις ιδιοφυίες των Ελληνικών υπερπανεπιστημίων ή τα πανεπιστήμια της Αθήνας είναι τα καλύτερα γιατί έχουν περισσότερα μόρια και όχι γιατί ειναι είναι περισσότερο από το 50% της Ελλάδας και ο κόσμος δεν έχει λεφτά.
Είναι ο ίδιος τύπος που θα σου πει παθιασμένα, "φίλε όταν εμείς είχαμε ακρόπολη οι άλλοι σκαρφάλωναν στα δένδρα, τι μας συγκρίνεις τώρα με τους απόγονους του χιτλερ, άλλωστε και αυτοί από εμάς έκλεψαν τον μπολιτισμό".
Τελικά όντως επιβεβαιωνεται ότι ο κομπλεξισμοσ του Έλληνα και το μίσος του δεν αφορά τον ιδιο, αλλά το να μην προοδεύσει ο άλλος. Είναι απορίας άξιο πως το επιβεβαιώνεις τόσο εσύ όσο και ο npb.

Αλλά αυτό που αξίζει ως προς τη συζήτηση, είναι πώς κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα όταν ο Παντσερ και εγώ αναφερόμαστε σε κάτι διαφορετικό που κάποιοι αγνοούν επιδεικτικά.

Η δικιά μου μεριά αφορά το εξωτερικό. Πώς στο μυαλουδακι σου έγιναν αχταρμάς, μπορείς να εξηγήσεις;


ΥΓ:Μοίρα και όχι μυρα
ΥΓ2 :Σας πονάει η Αθήνα, αλλά στην πρώτη στραβή θα βάζατε το χέρι στο μέλι. Μια ζωή της αρπαχτής και κουνάτε το δάκτυλο επειδή δεν μπορείτε να πράξετε τα ίδια.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top